Kopiuj, wklej jak wszystkie pozytywne komentarze z 31.01 z pewnej strony na której również można dzielić się opiniami :) słaba próba podniesienia swoich ocen, można było przynajmniej odczekać kilka dni, żeby wyglądało to bardziej wiarygodnie - to tylko taka moja rada. Firma porażka. A wszystkie pozytywny opinie dziwnym trafem pojawiają się niemal w tym samym dniu - bardzo ciekawe kto jest ich autorem :) biorąc pod uwagę że jeszcze do niedawna zablokowano możliwość dodawania opinii na Google, po czym zmieniono nazwę aby poprzednie niemal wszystkie negatywne opinie zniknęły. Byłem klientem tej firmy i powtórzę raz jeszcze - firma Mmnet to jedna wielka porażka. Brak zainteresowania zgłaszanymi awariami, ciągłe braki internetu, opryskliwy i nieuprzejmy właściciel oraz żona/asystenta, która nie potrafi pomóc rozwiazac problemu, natomiast potrafi bardzo głośno krzyczeć na klienta. Zero jakiegokolwiek zainteresowania, oczywiście oprócz pieniędzy bo te zawsze musiały być wpłacone na czas - nawet gdy internetu mie było niemal cały miesiąc.
Czy brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych pakietów sprawiło, ze usługi nie zostały wyłączone ?
Jakie ma się tu obowiązki, jako pracownik biurowy? Bo godziny (usunięte przez administratora) to pon-pt: 08:00 – 19:00 oraz sobota: 09:00 – 13:00, jeżeli to, co podane na stronie zgadza się z rzeczywistością. Jedna z osób, na portalu rekrutacyjnym podawała, że właśnie, jako pracownik biurowy zajmowała się obsługą finansową firmy (wystawianie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej etc.); kierowała Biurem Obsługi Klienta (rozpatrywała reklamacje, zawierała umowy terminowe etc.); a także obsługiwała sekretariat (przyjmowanie i odpowiadanie na korespondencję tradycyjną i elektroniczną etc.).
Kopiuj, wklej jak wszystkie pozytywne komentarze z 31.01 z pewnej strony na której również można dzielić się opiniami :) słaba próba podniesienia swoich ocen, można było przynajmniej odczekać kilka dni, żeby wyglądało to bardziej wiarygodnie - to tylko taka moja rada. Firma porażka. A wszystkie pozytywny opinie dziwnym trafem pojawiają się niemal w tym samym dniu - bardzo ciekawe kto jest ich autorem :) biorąc pod uwagę że jeszcze do niedawna zablokowano możliwość dodawania opinii na Google, po czym zmieniono nazwę aby poprzednie niemal wszystkie negatywne opinie zniknęły. Byłem klientem tej firmy i powtórzę raz jeszcze - firma Mmnet to jedna wielka porażka. Brak zainteresowania zgłaszanymi awariami, ciągłe braki internetu, opryskliwy i nieuprzejmy właściciel oraz żona/asystenta, która nie potrafi pomóc rozwiazac problemu, natomiast potrafi bardzo głośno krzyczeć na klienta. Zero jakiegokolwiek zainteresowania, oczywiście oprócz pieniędzy bo te zawsze musiały być wpłacone na czas - nawet gdy internetu mie było niemal cały miesiąc.
Nie wiem z kim Pan rozmawiał ale ja za każdym razem jak dzwoniłam dostałam merytoryczną odpowiedź. W moim przypadku twierdzenie, że Pan Marcin czy żona/asystentka jest niemiłą jest lekkim przegięciem. Nie zauważyłam też większych problemów z działaniem usługi. Wszystkim polecam a maruderów odsyłam do zapoznania się z podstawowymi zagadnieniami i działaniem sieci zwłaszcza przy połączeniach WIfi.
Przeciągnięciem to są te komentarze, które dobrze wiemy skąd i od kogo pochodzą. W mojej okolicy nie znajdzie się ani jedna osoba która wypowie się dobrze na temat tej firmy, jej właściciela i całej obsługi. Proszę więc mi nie zarzucać przeciągnięć. Doskonale znam też zagadnienia działania sieci i połączenia WiFi - proszę mnie nigdzie nie odsyłać :) miałem internet od firmy Mmnet niemal od początku jego istnienia, a to jak zostałem potraktowany na koniec to jedna wielka porażka. Teraz mam internet od innego dostawcy i widzę jak wygląda profesjonalizm. Uprzedzając następną odpowiedź na mój komentarz - nie jestem od konkurencji. Byłem zwykłym klientem, który zawsze dopełniał swoich zobowiązań- niestety nie mogłem liczyć na to samo że strony Państwa firmy. Pozdrawiam.
"nie mogłem liczyć na to samo że strony Państwa firmy" Nie rozumiem tego sformułowania. Co do mojego komentarza uważam co uważam i zdania nie zmienię. Nie mam ku temu podstaw znam dużo osób które korzystają z sieci MMnet i są zadowolone to, że Pan nie był cóż nie mnie to oceniać z jakiego powodu. Ale z tego co Pan mówi nie miał Pan światłowodu czyli moje stwierdzenie, że nie ma Pan pojęcia co Pan komentuje jest trafne. :))) Pozdrawiam
Droga Pani Agnieszko, nie wiem którego fragmentu mojej wypowiedzi Pani nie rozumie. Wydaje mi się, że jest dosyć klarowna i jasna do zrozumienia :) jest to portal, gdzie można zamieszczać swoje opinie, a Firma jeśli jest kompetenta to powinna się z nimi zapoznawać. Stąd słowa skierowane do Pana Marcian i jego żony/asystentki. Proszę zdania nie zmieniać, ja w przeciwieństwo do Pani nikogo do tego nie namawiam. Pozwoliłem sobie tylko wyrazić moja opinię aby inni potencjalni klienci mogli się z nią zapoznać - dla niektórych może się to okazać pomocne, jeśli nie chcą mieć kłopotów przez okres trwania umowy. Odnośnie drugiej części wypowiedzi - proszę mnie nie pouczać. Jeśli firma Mmnet nie była w stanie zapewnić swoim klientom, między innemu mnie stabilnego połączenia (bo braki internetu czesto trwały od kilku godzin do nawet całego miesiąca), to moim zdaniem odpowiednim wyjściem było wypowiedzenie takich umów i poważne podejście do sprawy, a nie domagania się zapłaty za brak internetu. Kończę tą dyskusje, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia :)
tak , cała prawda, nie warto z tą firmą współpracować, odradzam, również byłem i na szczęście już nie będe klientem. Jak juz wcześniej opisywałem zero zainteresowania klientem po podpisaniu umowy. A po dostarczeniu wypowiedzenia nawet nie próbowali zatrzymać klienta tylko kazali w odpowiednim czasie dostarczyć sprzęt , to jest podejście do klienta z kilkuletnim stażem. porażka.
Szanujemy decyzje naszych wieloletnich klientów i pozwalamy im popełniać błędy. Co do zwrotu nikt niczego nie kazał a tylko przypomniał o terminie zwrotu sprzętu by później nie było wylewane wiadro pomyj, że nikt nie przypomniał czy też nie powiedział o terminie zdania sprzętu i nałożył kare za jego niedotrzymanie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.
Potwierdzam, brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych kanałów, utrudniony kontakt, właściciel non stop zajęty, obiecuje że oddzwoni i na tym się kończy.
A może częsc osób trafiła na niekompetentnego pracownika? hm? Skoro tylko częśc komentarzy jest negatywna inni sa zadowoleni. Nie twierdze że tak jest tylko zastanawiam sie dlaczego koniecznie to te dobre słowa maja być sfabrykowane. A czemu tu jestem - chciałem spytac o prace serwisanta m.in ruterów, jestem na wypowiedzeniu w poprzedniej i powoli szukam pracy w tej okolicy.
Czy brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych pakietów sprawiło, ze usługi nie zostały wyłączone ?
Wszedłem tutaj spytać o pracę i od razu wpadło w oko, jak ktoś chwali ceny usług. No a ciekawe jak jest z wypłatami dla pracowników czy też są godne polecenia. Ktoś z Was teraz pracuje i powie, jaka obowiązuje aktualna stawka? Ciekawe, ile proponuje.
Usługi ok w rozsądnej cenie. Polecam
Orientuje się ktoś co trzeba umieć, by pracować w biurze obsługi klienta? Czy trzeba mieć doświadczenie, czy idzie to nadrobić szkoleniem, które firma przeprowadza na starcie? I jaka umowa oraz zarobek? Z ch strony internetowej wiem tyle, że pracuje się pon-pt: 08:00 – 19:00, a sobotę 09:00 – 13:00.
900 Mega i TV, a to wszytko od MMnet !! Dziękuje. Wszystko działa jak należy !
POLECAM ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Genialny !!!!!
Dobra i fachowa obsługa. Internet 1 klasa !
Internet bardzo dobry. Brak problemów. Montaż szybki i profesjonalny.
Polecam Ok!
Nie polecam.Umowa miała być na dwa lata a została podpisana na 3 i już kilku osobom tak wcisnął i powiedział trzeba było dokładnie czytać co się podpisuję.Caly czas rozłącza internet.Predkoac miała być 100 a jest rzadko powyżej 10. (usunięte przez administratora) !!!
Ja miałem to samo, twierdzi pan Marcin , że to wina rutera , a przecież sam daje go w ryczałcie :D Porażka firma. ODRADZAM , zresztą z tego co słysze to ludzie tylko czekają na wygaśnięcie umowy i nie chcą znać tego PANA .
Szanowny/a Panie/Pani przykro mi w jaki sposób stara się Pan zaistnieć na forum internetowym. Szkoda, że perfidnie opowiada Pan/Pani głupoty, które nijak się nie mają do prawdy. Cieszę się jednak, że takowe opinie się pojawiają to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jest gro osób, które po pierwsze nie potrafią zgłaszać awarii, jeśli już takie mają. I o dziwo istnieje odsetek użytkowników, którzy nie potrafią, jak widać sprawdzać prawidłowo przepustowości swojego łącza. Polecam wiec w tym miejscu link do speedtestu dzięki któremu można tą wiedze posiąść https://pro.speedtest.pl/. Dwa posty w jeden dzień zamiast jedne telefon do firmy ! Życze udanego roku 2023.
Szanowana Pani jak zauważyła już Pani router to dodatek z którego można korzystać i nie trzeba i zawsze założyć swój. Połączenie Wifi jest dość kapryśne i ma ograniczone zasięgi. By to zrozumieć polecam https://mobirank.pl/2021/06/15/dlaczego-twoj-router-nie-jest-tak-szybki-jak-podaje-producent.
Jak cis nie pracuje prawidłowo zapraszam do kontaktu z nami. Myślę, że to lepszy sposób niż pisanie opinii w Internecie, która mogą okazać się krzywdzące. Dla przypomnienia dwa numery 146926477 i 663-057-373.
Kontakt z tą firmom jest tragiczny, oczywiście przed instalacją wszytko pieknie ładnie. Do tego jak się coś popsuje / przestanie działać to oczywiście wszystko twoja wina. Odradzam współpracę , zwłaszcza , że konkurencja daje lepsze warunki, lepszy kontakt, serwisanci nie dyskutują w taki sposób jak pan Marcin.
Wszystko ok. Polecam tego operatora.
Polecam gorąco !!!! Pomoc perfekt. Mimo, iż nie byłem przekonany miłe zaskoczenie wszystko jak należy. Nawet zacisnęli mi wszystkie wtyczki mimo, że nie musieli.
O ok, i oni go proponowali czy jak do tego wyboru doszło. Ciekawe czy z innym mogłoby być gorzej
No ok i jak z umową tu sytuacja wygląda, jest możliwe wypowiedzenie czy kara raczej obliguje? I jak podpisze umowę na któryś z pakietów to bezproblemowo w trakcie trwania można zmniejszyć / zwiększyć czy trzeba czekać aż się skończy?
Bardzo dobry internet. Polecam
Korzystam i brak problemu.
Polecam.
Nie zauważyłem by taka informacja się pojawiła na naszej stronie :) Owszem prowadzimy reorganizacje ale nic po za tym:) Pozdrawiam I zapraszam.
Jest jak być powinno i oby tak dalej. Dziękuje.
Podejście do sprawy bardzo profesjonalne. Szybka instalacja, Pan który wszystko wytłumaczył. Internet działa małe opóźnienia , TV rewelacja.
Wszystko gra i buczy :) A jak nie buczy to śpiewa :PP
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mmnet Marcin Bałut?
Zobacz opinie na temat firmy Mmnet Marcin Bałut tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mmnet Marcin Bałut?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!