Opinie o Mmnet Marcin Bałut w Tarnów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Mmnet Marcin Bałut. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Mmnet Marcin Bałut na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mmnet Marcin Bałut w Tarnów

Pawel2
Inne

Kopiuj, wklej jak wszystkie pozytywne komentarze z 31.01 z pewnej strony na której również można dzielić się opiniami :) słaba próba podniesienia swoich ocen, można było przynajmniej odczekać kilka dni, żeby wyglądało to bardziej wiarygodnie - to tylko taka moja rada. Firma porażka. A wszystkie pozytywny opinie dziwnym trafem pojawiają się niemal w tym samym dniu - bardzo ciekawe kto jest ich autorem :) biorąc pod uwagę że jeszcze do niedawna zablokowano możliwość dodawania opinii na Google, po czym zmieniono nazwę aby poprzednie niemal wszystkie negatywne opinie zniknęły. Byłem klientem tej firmy i powtórzę raz jeszcze - firma Mmnet to jedna wielka porażka. Brak zainteresowania zgłaszanymi awariami, ciągłe braki internetu, opryskliwy i nieuprzejmy właściciel oraz żona/asystenta, która nie potrafi pomóc rozwiazac problemu, natomiast potrafi bardzo głośno krzyczeć na klienta. Zero jakiegokolwiek zainteresowania, oczywiście oprócz pieniędzy bo te zawsze musiały być wpłacone na czas - nawet gdy internetu mie było niemal cały miesiąc.

Marcin Bałut
Pracownik
 Pytanie
@Łobuz

Czy brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych pakietów sprawiło, ze usługi nie zostały wyłączone ?

Karol Nowy wpis
Inne

Jakie ma się tu obowiązki, jako pracownik biurowy? Bo godziny (usunięte przez administratora) to pon-pt: 08:00 – 19:00 oraz sobota: 09:00 – 13:00, jeżeli to, co podane na stronie zgadza się z rzeczywistością. Jedna z osób, na portalu rekrutacyjnym podawała, że właśnie, jako pracownik biurowy zajmowała się obsługą finansową firmy (wystawianie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej etc.); kierowała Biurem Obsługi Klienta (rozpatrywała reklamacje, zawierała umowy terminowe etc.); a także obsługiwała sekretariat (przyjmowanie i odpowiadanie na korespondencję tradycyjną i elektroniczną etc.).

Pawel2
Inne

Kopiuj, wklej jak wszystkie pozytywne komentarze z 31.01 z pewnej strony na której również można dzielić się opiniami :) słaba próba podniesienia swoich ocen, można było przynajmniej odczekać kilka dni, żeby wyglądało to bardziej wiarygodnie - to tylko taka moja rada. Firma porażka. A wszystkie pozytywny opinie dziwnym trafem pojawiają się niemal w tym samym dniu - bardzo ciekawe kto jest ich autorem :) biorąc pod uwagę że jeszcze do niedawna zablokowano możliwość dodawania opinii na Google, po czym zmieniono nazwę aby poprzednie niemal wszystkie negatywne opinie zniknęły. Byłem klientem tej firmy i powtórzę raz jeszcze - firma Mmnet to jedna wielka porażka. Brak zainteresowania zgłaszanymi awariami, ciągłe braki internetu, opryskliwy i nieuprzejmy właściciel oraz żona/asystenta, która nie potrafi pomóc rozwiazac problemu, natomiast potrafi bardzo głośno krzyczeć na klienta. Zero jakiegokolwiek zainteresowania, oczywiście oprócz pieniędzy bo te zawsze musiały być wpłacone na czas - nawet gdy internetu mie było niemal cały miesiąc.

Agnieszka
Pracownik
@Pawel2

Nie wiem z kim Pan rozmawiał ale ja za każdym razem jak dzwoniłam dostałam merytoryczną odpowiedź. W moim przypadku twierdzenie, że Pan Marcin czy żona/asystentka jest niemiłą jest lekkim przegięciem. Nie zauważyłam też większych problemów z działaniem usługi. Wszystkim polecam a maruderów odsyłam do zapoznania się z podstawowymi zagadnieniami i działaniem sieci zwłaszcza przy połączeniach WIfi.

Pawel2
Inne
@Agnieszka

Przeciągnięciem to są te komentarze, które dobrze wiemy skąd i od kogo pochodzą. W mojej okolicy nie znajdzie się ani jedna osoba która wypowie się dobrze na temat tej firmy, jej właściciela i całej obsługi. Proszę więc mi nie zarzucać przeciągnięć. Doskonale znam też zagadnienia działania sieci i połączenia WiFi - proszę mnie nigdzie nie odsyłać :) miałem internet od firmy Mmnet niemal od początku jego istnienia, a to jak zostałem potraktowany na koniec to jedna wielka porażka. Teraz mam internet od innego dostawcy i widzę jak wygląda profesjonalizm. Uprzedzając następną odpowiedź na mój komentarz - nie jestem od konkurencji. Byłem zwykłym klientem, który zawsze dopełniał swoich zobowiązań- niestety nie mogłem liczyć na to samo że strony Państwa firmy. Pozdrawiam.

Agnieszka
Inne
@Pawel2

"nie mogłem liczyć na to samo że strony Państwa firmy" Nie rozumiem tego sformułowania. Co do mojego komentarza uważam co uważam i zdania nie zmienię. Nie mam ku temu podstaw znam dużo osób które korzystają z sieci MMnet i są zadowolone to, że Pan nie był cóż nie mnie to oceniać z jakiego powodu. Ale z tego co Pan mówi nie miał Pan światłowodu czyli moje stwierdzenie, że nie ma Pan pojęcia co Pan komentuje jest trafne. :))) Pozdrawiam

Pawel2
Inne
@Agnieszka

Droga Pani Agnieszko, nie wiem którego fragmentu mojej wypowiedzi Pani nie rozumie. Wydaje mi się, że jest dosyć klarowna i jasna do zrozumienia :) jest to portal, gdzie można zamieszczać swoje opinie, a Firma jeśli jest kompetenta to powinna się z nimi zapoznawać. Stąd słowa skierowane do Pana Marcian i jego żony/asystentki. Proszę zdania nie zmieniać, ja w przeciwieństwo do Pani nikogo do tego nie namawiam. Pozwoliłem sobie tylko wyrazić moja opinię aby inni potencjalni klienci mogli się z nią zapoznać - dla niektórych może się to okazać pomocne, jeśli nie chcą mieć kłopotów przez okres trwania umowy. Odnośnie drugiej części wypowiedzi - proszę mnie nie pouczać. Jeśli firma Mmnet nie była w stanie zapewnić swoim klientom, między innemu mnie stabilnego połączenia (bo braki internetu czesto trwały od kilku godzin do nawet całego miesiąca), to moim zdaniem odpowiednim wyjściem było wypowiedzenie takich umów i poważne podejście do sprawy, a nie domagania się zapłaty za brak internetu. Kończę tą dyskusje, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia :)

edi
Inne
@Pawel2

tak , cała prawda, nie warto z tą firmą współpracować, odradzam, również byłem i na szczęście już nie będe klientem. Jak juz wcześniej opisywałem zero zainteresowania klientem po podpisaniu umowy. A po dostarczeniu wypowiedzenia nawet nie próbowali zatrzymać klienta tylko kazali w odpowiednim czasie dostarczyć sprzęt , to jest podejście do klienta z kilkuletnim stażem. porażka.

Bałut Marcin
Pracownik
@edi

Szanujemy decyzje naszych wieloletnich klientów i pozwalamy im popełniać błędy. Co do zwrotu nikt niczego nie kazał a tylko przypomniał o terminie zwrotu sprzętu by później nie było wylewane wiadro pomyj, że nikt nie przypomniał czy też nie powiedział o terminie zdania sprzętu i nałożył kare za jego niedotrzymanie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

Łobuz Nowy wpis
Inne
@Pawel2

Potwierdzam, brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych kanałów, utrudniony kontakt, właściciel non stop zajęty, obiecuje że oddzwoni i na tym się kończy.

anonim Nowy wpis
Inne
@Łobuz

A może częsc osób trafiła na niekompetentnego pracownika? hm? Skoro tylko częśc komentarzy jest negatywna inni sa zadowoleni. Nie twierdze że tak jest tylko zastanawiam sie dlaczego koniecznie to te dobre słowa maja być sfabrykowane. A czemu tu jestem - chciałem spytac o prace serwisanta m.in ruterów, jestem na wypowiedzeniu w poprzedniej i powoli szukam pracy w tej okolicy.

Marcin Bałut Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Łobuz

Czy brak reakcji na wypowiedzenie dodatkowych pakietów sprawiło, ze usługi nie zostały wyłączone ?

anonim
Inne

Wszedłem tutaj spytać o pracę i od razu wpadło w oko, jak ktoś chwali ceny usług. No a ciekawe jak jest z wypłatami dla pracowników czy też są godne polecenia. Ktoś z Was teraz pracuje i powie, jaka obowiązuje aktualna stawka? Ciekawe, ile proponuje.

Jacek93
Inne

Usługi ok w rozsądnej cenie. Polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Mmnet Marcin Bałut odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Tarnów
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Tarnów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter Izolacji Termicznej - Blacharz
Tarnów
Izoinstalbud Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Seba
Inne

Orientuje się ktoś co trzeba umieć, by pracować w biurze obsługi klienta? Czy trzeba mieć doświadczenie, czy idzie to nadrobić szkoleniem, które firma przeprowadza na starcie? I jaka umowa oraz zarobek? Z ch strony internetowej wiem tyle, że pracuje się pon-pt: 08:00 – 19:00, a sobotę 09:00 – 13:00.

WojtekZ67
Inne

900 Mega i TV, a to wszytko od MMnet !! Dziękuje. Wszystko działa jak należy !

maciek2345
Inne

POLECAM ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Genialny !!!!!

Roxana93
Inne

Dobra i fachowa obsługa. Internet 1 klasa !

Adam45
Inne

Internet bardzo dobry. Brak problemów. Montaż szybki i profesjonalny.

Zuza
Inne

Polecam Ok!

Nieważne
Inne

Nie polecam.Umowa miała być na dwa lata a została podpisana na 3 i już kilku osobom tak wcisnął i powiedział trzeba było dokładnie czytać co się podpisuję.Caly czas rozłącza internet.Predkoac miała być 100 a jest rzadko powyżej 10. (usunięte przez administratora) !!!

Krasna
Pracownik
@Nieważne

Podjade tą taksówką ale w przyszłym roku :P

EDI
Pracownik
@Nieważne

Ja miałem to samo, twierdzi pan Marcin , że to wina rutera , a przecież sam daje go w ryczałcie :D Porażka firma. ODRADZAM , zresztą z tego co słysze to ludzie tylko czekają na wygaśnięcie umowy i nie chcą znać tego PANA .

Marcin Bałut
Pracownik
@Nieważne

Szanowny/a Panie/Pani przykro mi w jaki sposób stara się Pan zaistnieć na forum internetowym. Szkoda, że perfidnie opowiada Pan/Pani głupoty, które nijak się nie mają do prawdy. Cieszę się jednak, że takowe opinie się pojawiają to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jest gro osób, które po pierwsze nie potrafią zgłaszać awarii, jeśli już takie mają. I o dziwo istnieje odsetek użytkowników, którzy nie potrafią, jak widać sprawdzać prawidłowo przepustowości swojego łącza. Polecam wiec w tym miejscu link do speedtestu dzięki któremu można tą wiedze posiąść https://pro.speedtest.pl/. Dwa posty w jeden dzień zamiast jedne telefon do firmy ! Życze udanego roku 2023.

Marcin Bałut
Pracownik
@EDI

Szanowana Pani jak zauważyła już Pani router to dodatek z którego można korzystać i nie trzeba i zawsze założyć swój. Połączenie Wifi jest dość kapryśne i ma ograniczone zasięgi. By to zrozumieć polecam https://mobirank.pl/2021/06/15/dlaczego-twoj-router-nie-jest-tak-szybki-jak-podaje-producent.

Marcin Bałut
Pracownik
@Nieważne

Jak cis nie pracuje prawidłowo zapraszam do kontaktu z nami. Myślę, że to lepszy sposób niż pisanie opinii w Internecie, która mogą okazać się krzywdzące. Dla przypomnienia dwa numery 146926477 i 663-057-373.

Edi
Inne

Kontakt z tą firmom jest tragiczny, oczywiście przed instalacją wszytko pieknie ładnie. Do tego jak się coś popsuje / przestanie działać to oczywiście wszystko twoja wina. Odradzam współpracę , zwłaszcza , że konkurencja daje lepsze warunki, lepszy kontakt, serwisanci nie dyskutują w taki sposób jak pan Marcin.

Lenka34
Inne

Wszystko ok. Polecam tego operatora.

Benek67
Inne

Polecam gorąco !!!! Pomoc perfekt. Mimo, iż nie byłem przekonany miłe zaskoczenie wszystko jak należy. Nawet zacisnęli mi wszystkie wtyczki mimo, że nie musieli.

Łucja
Inne
@Benek67

To super! A jak oceniasz łącze? Wszystko ok?

Benek67
Inne
@Łucja

Brak jakiegokolwiek problemu.Wszystko działa jak należy.

Halina
Inne
@Benek67

A można spytać jaki pakiet?

Benek67
Inne
@Halina

F300 z TV

Halina
Inne
@Benek67

O ok, i oni go proponowali czy jak do tego wyboru doszło. Ciekawe czy z innym mogłoby być gorzej

Benek67
Pracownik
@Łucja

@Łucja Nie mogę powiedzieć złego słowa.

Halina
Inne

No ok i jak z umową tu sytuacja wygląda, jest możliwe wypowiedzenie czy kara raczej obliguje? I jak podpisze umowę na któryś z pakietów to bezproblemowo w trakcie trwania można zmniejszyć / zwiększyć czy trzeba czekać aż się skończy?

Benek67
Inne
@Halina

Pytaj u źródła :> Ja jestem tylko klientem :>

Kamil1988
Inne

Bardzo dobry internet. Polecam

Jack
Inne

Korzystam i brak problemu.

Halina
Inne
@Jack

A który pakiet polecasz?

Marlena_Kuta
Inne

Polecam.

Marcin
Inne
@Marlena_Kuta

To ta firma nie jest zamknięta na stałe?

Marcin Bałut
Pracownik
@Marcin

Nie zauważyłem by taka informacja się pojawiła na naszej stronie :) Owszem prowadzimy reorganizacje ale nic po za tym:) Pozdrawiam I zapraszam.

Halina
Inne
@Marcin Bałut

Na czym dokładnie polega wspomniana reorganizacja?

Arkadiusz_666
Inne

Jest jak być powinno i oby tak dalej. Dziękuje.

Łukasz_Michalik
Inne

Podejście do sprawy bardzo profesjonalne. Szybka instalacja, Pan który wszystko wytłumaczył. Internet działa małe opóźnienia , TV rewelacja.

Zako15
Inne

Wszystko gra i buczy :) A jak nie buczy to śpiewa :PP

Zostaw merytoryczną opinię o Mmnet Marcin Bałut - Tarnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mmnet Marcin Bałut?

    Zobacz opinie na temat firmy Mmnet Marcin Bałut tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mmnet Marcin Bałut?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Mmnet Marcin Bałut
4.4/5 Na podstawie 60 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 172K
    33-152 Tarnów
  • NIP: 8732824874 REGON: 120094413
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mmnet Marcin Bałut
Przejdź do nowych opinii