Opinie o ccc.pl - CCC S.A. w Połkowice

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CCC

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Cześć wszystkim.Jestem nowym pracownikiem i dowiedziałam się że pomimo że robię bardzo dużo zamień online na sklepie to nic dodatkowo za to nie dostanę !!!! Owszem za moją ciężką pracę dostaną dodatkowe pieniądze kierownik,lider i dekorator bo oni raz na trzy miesiące dostaną dodatkowe pieniądze że wyrobili wskaźnik kwartalny na zamówienia on-line które mają w celach kwartalnych danego sklepu.Powiem Wam że aż się we mnie zagotowało !!!!!!!!! Jak można tak (usunięte przez administratora) pracownika !!!!!! Przecież to my sprzedawcy robimy te wskaźniki,te zamówienia on-line, wartości paragonu,nps..............i my nie mamy za to dodatkowych pieniędzy ?????????? tylko kierownik,lider i dekorator!!!!!?????? JA SIĘ PYTAM A ONI ZA CO ????????? Przecież oni nic z tych rzeczy NIE ROBIĄ !!!!!!! ANI JEDNEGO ZAMÓWIENIA ON-LINE PRZEZ KWARTAŁ !!!!! No powiem Wam że takiej niesprawiedliwości to ja się na żadnym sklepie nie spotkałam, wszędzie gdzie pracowałam to zawsze były dodatkowe pieniądze za dodatkową pracę którą wykonywałam !!! I tu jeszcze jedna rzecz jest nie do pomyślenia lider, dekorator czy kierownik oni nie pójdą kasować za kasę klientów BO IM FIRMA NIE POZWALA !!!! .No głupota z którą w żadnej firmie się nie spotkałam.To ja się pytam PO CO TACY LUDZIE NA SKLEPIE???? Jak oni nie mogą kasować klientów ??? Obsługiwać też nie !!!! Dostawy przyjąć też nie !!!! Tylko rządzić i rozkazy wydawać !!!! Porażka !!!! I jeszcze pieniądze wezmą co kwartał za naszą ciężką pracę sprzedawców którą my wykonujemy !!!! Bardzo Wam współczuję bo popracowałam tu trochę i się napatrzyłam na rzeczy NIE DO POJĘCIA !!!! Szukam nowej pracy bo tak wykorzystywać to ja się nie pozwolę !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niech z zaplecza wyjdą dekoratorzy,kierownicy, liderzy i niech robią sobie wskaźniki sami !!!! A nie popychadła robić z sprzedawców.Dobrze i prawdziwie tu piszecie !!!! CYRK NIE PRACA !!!!!!!!

Pracownik
Pracownik
@Nowy pracownik

To nie jest twoja dodatkowa praca, lecz zakres twoich obowiązków - realizacja celi sprzedażowych.

Funkcyjny
Pracownik
@Nowy pracownik

Jestem pracownikiem funkcyjnym i tez robię OMS, dostawy, kasuje na kasie , spisuje reklamacje , informuje klientów o promocjach , realizuje Nstore, przekładkę na sklepie a nawet zamiatam czy myje podłogę. Wiec może i są sklepy, gdzie kierownik nie włącza klimatyzacji i pokazuje tylko palcem , ale uwierz ze jest sporo takich , co nie raz już nie wiedza w co ręce włożyć. Bo robią wszystko. A jeszcze trzeba załatwić swoje obowiązki. Po prostu źle trafiłaś. Zgodzę się z tym, ze nie fajnie , ze nie liczy się OMS do utargu , bo dziennie mamy sporo zamówień a priorytet goni kolejny priorytet- a pracowników mało. Pozdrawia funkcyjny , co nawet premii nie ma , bo są takie plany nie realne , ze głowa mała.

Za które
Pracownik
@Pracownik

Dziewczyna ma rację !!!! Zgadzam się z nią w stu procentach !!!! Za wszystkie onlajny powinna mieć zapłacone !!!! A nie żeby brali pieniądze Ci co tego nie robią !!!! Wiadomo że to są cele i obowiązki pracownika ale jak wykonuje je w stu procentach to niech ma zapłacone !!!! Bez dobrych sprzedawców celi nie wyrobicie !!!! Wystarczy wejść w power bo i poczytać ile sklepów nie wyrabia planów miesięcznych i żadnych wskaźników !!!! A tu jak dziewczyna wyrabia i się stara to powinna być doceniona !!!!! A tego tu nie ma !!!!! Sprzedawcy są tu traktowani najgorzej !!!! I wykorzystywani do wszystkiego !!! A pieniądze biorą kierownicy, liderzy i dekoratorzy !!! . CHORE TO !!!!! Jeżeli wskaźnik z on-linów zostaną wykonane to kwartalnie pieniądze powinny być PODZIELONE NA CAŁY ZESPÓŁ !!!!! A nie na funkcyjnych co kompletnie tego nie robią!!!!!

@Misia
Pracownik
@Pracownik

Nie wiem w jakim sklepie pracujesz, ale nie zgodzę się z tobą że kadra menadżerska siedzi na zapleczu. U nas najwięcej zamówień robi właśnie dekorator i lider, a towar najczęściej przyjmuje kierownik. Pracę z towarem najwięcej robi zastępca i dekorator żeby nie odciągać sprzedawcy od kasy. A jak trzeba to i skasują i reklamacje zrobią. To wszystko zależy od EKIPY. Ale co do płacy za tą harówkę to że rzeczywiście brak słów.

Deko
Pracownik
@Nowy pracownik

Nowy pracownik- wszystko zależy od zespołu i salonu ja jako osoba funkcyjna robię Oms, Odbieram dostawy, stoję na kasie ,przekładam towar jednym słowem pracujemy wszyscy tak samo, oprócz tego wykonuje swoje obowiązki i nikt nie ma z tym problemy .

Taka prawda
Pracownik
@Pracownik

Niestety ale rzeczywiście sklepy są różne i dziewczyna ma tu rację.Są sklepy że kierownicy stoją za kasą i kasują klientów i to są wzorowi KIEROWNICY !!! I dostawę rozpakowują i sklep pomogą ułożyć.TO SĄ WZORY DLA PRACOWNIKÓW.Ale niestety jest mnóstwo kierowników, liderów, dekoratorów którzy tworzą kliki na sklepie i tylko robią tyle ile do nich należy lub mniej i palcem nie tkną nic innego!. Skasować nie pójdą bo im firma zabrania ha,ha,ha.Większej głupoty to nigdy w swoim życiu nie widziałam!. Ludzi obsługiwać nie pójdą bo ich nie znoszą !.I ludzie ich denerwują !. Dostawy rozpakować nie pójdą bo ich plecy bolą! ,lub co innego.No CYRK ! Dobrze dziewczyna opisała.Młodzi ludzie którzy teraz przychodzą wszystko dokładnie widzą,i natychmiast wychwycą wykorzystywanie,i złe postępowanie funkcyjnych.Oczywiście że nikt tu wszystkich nie wrzuca do jednego worka.Bo są WSPANIALI KIEROWNICY KTÓRZY WSZYSTKO ROBIĄ Z ZESPOŁEM A NIE SIEDZĄ NA ZAPLECZU !. I ja również zgadzam się z dziewczyną że ma RACJĘ! PRAWDĘ PISZE! Sprzedawcy powinni mieć również płacone za wyrobione wskaźniki! BO TO ONI JE ROBIĄ!.W kółko się w tej pracy mówi o zespole ŻE WSZYSTKO ROBIMY WSPÓLNIE,PRACA ZESPOŁOWA! To wszystko powinno być dzielone na WSZYSTKICH! A nie takie podziały robić !. BRAWO MŁODZI! BROŃCIE SWOICH PRAW! BO NA NIE PRACUJECIE!.

2
Jaką prowizję
Pracownik
 Pytanie

Jaką prowizję? Plany miesięczne mało który sklep wyrabia w Polsce.Wejdz w power bo i sobie sprawdź.Większość sklepów ( sprzedawcy) pracują za gołe pensje na 3/4 etatu za dwa tysiące miesięcznie !!! A priorytetów na sklepie do zrobienia w miesiącu SETKI !. Sprzedawcy robią wszystko a nic z tego nie mają oprócz gołej pensji !.I zapewne są napewno wspaniali kierownicy,liderzy, dekoratorzy którzy pracują z całym zespołem.Ale dziewczyna tu pisze PRAWDĘ ! większość z funkcyjnych to by z zaplecza nie wyszła ! I tylko tam siedziała i rozkazy wydawała a zrobić byle co,byle by było i do domu uciekać bo dniówka odbębniona(i to najczęściej przychodzą na rano żeby o 15 lub 16 już wyjść).A sprzedawca ma cele wyrobić za wszystkich!. Jeszcze jak wyściubią głowę z zaplecza to okrzan do sprzedawców że co tak wolno robią! Tu trzeba wszystko robić na czas ! Co tak mało onlajnów ? Ruszaj się szybciej !Co tak mało butów przełożyłaś? ruszaj się szybciej, szybciej...............co tak wolno dostawę rozpakowujesz ? ruszaj się szybciej, szybciej.............. przychodzić do pracy się odechciewa ! A żeby lider lub kierownik umył u nas podłogę na sklepie.To nigdy tego nie robią! Podziały straszne a atmosfera koszmar !

Pracownik
Pracownik
@Nowy pracownik

Cześć, nie zgodzę się z Tobą w kilku kwestiach- zamówienia wliczają sie do realizacji celu miesięcznego jeżeli mówimy o Nstor, wiec nie do końca jest tak że nie masz za to zapłacone, i tak jak napisała osoba poniżej to zakres Twoich obowiązków. Przy obowiązkach które mamy watpię by było tak, że osoby funkcyjne nic nie robią. Widzę po swoim kierowniku, który tak samo jak stoi na kasie tak samo towaruje salon i zarządza. Zgodzę się z tym, że pracy jest dużo ale też nie przesadzajmy nie jest to praca w kamieniołomach. PS: nie ma czegoś takiego jak rozliczenie kwartalne z zamówień. Pozdrawiam :)

1
Wow
Były pracownik
@Pracownik

O czym mówisz o nstory czy oms bo tam byla mowa o zamowieniach online czyli oms. Chyba pracujesz zbyt krótko i jeszcze wszystkiego nie ogarniasz. Ps.jest rozliczanie kwartalne z oms

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Wow

Większość nie potrafi czytać ze zrozumieniem !. Ewidentnie dziewczyna pisze o nstor czyli celach sprzedażowych które każdy sprzedawca na danym sklepie ma wyznaczony w danym dniu( cały personel ma jakiś cel na dany dzień jeden sprzadawca ma 200 zł inny 600 a jeszcze inny 2 tyś do zrobienia dziennie dodatkowo sam na urządzeniach sklepowych).Są to zamówienia które sam sprzedawca musi zdobyć od klientów czyli musi sam namówić klienta na zakup przez internet z sklepowego tabletu,kiosku czy telefonu służbowego.Czyli to jest zasługa sprzedawcy bo to on musi znaleźć i namówić klienta do takiego zakupu ! Musi się postarać!!!!! A nie że klienta ma podanego na tacy.! To nie OMS że pozbiera się po sklepie zamówienia i spakuje które sami z domu klienci zamówią. NSTOR - INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIA ON-LINE O TYM TU DZIEWCZYNA PISZE !!!! . Czytajcie ze zrozumieniem!.I ja również się z nią zgadzam takie zamówienia jest dużo trudniej zdobyć bo to sprzedawca musi wyjść z inicjatywą i zachęcić klienta do kupna z sklepowego urządzenia które dany sklep ma na stanie .Bo jedne sklepy mają kioski internetowe inne tablety jeszcze inne telefony służbowe.To są prawdziwe TALENTY ! Nie każdy to potrafi.Są sprzedawcy którzy przez cały dzień pracy nie zdobędą ani jednego takiego indywidualnego zamówienia,inni zrobią z 5-7 a są sprzedawcy którzy zrobią indywidualnie dodatkowo 50 i więcej takich zamówień !!!! Pracowałam na różnych sklepach ( studiuje,pracuje dorywczo w CCC na umowy zlecenia) więc mam porównanie i widziałam to na własne oczy !. Naprawdę są TALENTY na sklepach, sprzedawcy którzy potrafią zrobić mnóstwo zamówień na urządzeniach sklepowych NSTOR i nikt ich za to nie docenia ! Smutne to bo inni zrobią 2 lub 5 zamówień lub 0 .A WSZYSCY BIORĄ TAKĄ SAMĄ PENSJĘ !. Więc wcale się nie dziwię że jak młodzi przychodzą i to widzą to kompletnie odechciewa im się pracować i się dodatkowo starać ! Bo po co ? Jak pensja identyczna dla wszystkich sprzedawców.Ma rację CHORE TO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.I kasę za wskaźniki ( za wyrobienie wskaźników) wezmą funkcyjni !!! Pracuje na różnych sklepach i tak jak tu piszecie są funkcyjni którzy pracują z zespołem ale jest mnóstwo funkcyjnych którzy na sklep to wyjdą tylko żeby rozkazy wydać i nic innego na sklepie nie zrobią bo to nie ich obowiązek tylko sprzedawców ! Na Oglądałam się tego pełno ! A udają jak to się ciężko na pracują ha ,ha,ha........... Więc też macie rację nie można wszystkich wrzucać do jednego worka.Są różni ludzie na sklepach i bardzo leniwi i średnio leniwi i bardzo pracowici i bardzo zaangażowani w swoją pracę.NIESTETY WSZYSCY SPRZEDAWCY DOSTAJĄ TAKĄ SAMĄ PENSJĘ BEZ WZGLĘDU NA ZAANGAŻOWANIE !!! I TO JEST TU NAJWIĘKSZYM BŁĘDEM !!! Bo niestety najpiękniej ułożony sklep nic nie da jak nie będzie WSPANIAŁYCH SPRZEDAWCÓW KTÓRZY TO BĘDĄ POTRAFILI SPRZEDAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Każdy pracownik wie są to cele sprzedażowe każdego z nas wyznaczone każdego dnia każdej osobie na sklepie.Tylko dziewczyna pisze tu całkowicie o czym innym( nie o OMS tylko enstor), że wyrabia swój cel sprzedażowy z ogromną nadwyżką a nic za to nie dostaje !! Np.jeden sprzedawca ma do zrobienia indywidualnych zamówień na nstorze lub telefonicznie służbowym na kwotę 200 zł , drugi na 600 zł trzeci na tysiąc zł.a są sprzedawcy że robią tych indywidualnych zamówień na nstorze po kilka tysięcy dziennie 4 tyś,5 tyś . 6 tyś.lub więcej. !!! I to jeden sprzedawca tyle potrafi zrobić i nic dodatkowo za tą pracę nie dostaje !!!.O tym dziewczyna tu pisze.Więc jaka tu jest motywacja ? Jaka zachęta ? Żeby robić aż tyle więcej jak każdy sprzedawca i tak dostanie taką samą pensję i ten co robi takie ogromne sumy pieniędzy dodatkowo i ten co zrobi 200 zł dziennie lub 0 zamówień indywidualnych na nstorze lub kiosku internetowym lub telefonicznie służbowym . Także również się z nią zgadzam !!! . ZERO MOTYWACJI ŻEBY BYĆ LEPSZYM !!! I ŻEBY DAĆ Z SIEBIE WIĘCEJ !!! Bo pensja za miesiąc na 3/4 etatu 2-2,200 zł .No i jeszcze to że premie kwartalne za wyrobione wskaźniki ( ATV,NPS,ENSTOR.........)nie są dzielone na wszystkich pracowników tylko na funkcyjnych TO JUŻ JEST MOCNO NIESPRAWIEDLIWE !!! Jak jesteśmy zespołem i mamy działać zespołowo to niech będzie to podzielone NA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW BO GŁÓWNIE SPRZEDAWCY TE CELE WYRABIAJĄ !!! BEZ WSPANIAŁYCH SPRZEDAWCÓW NIC NIE BĘDZIE !!! SAMYMI SŁOWAMI,ROZKAZAMI,I UKŁADANIEM PERFEKCYJNYM SKLEPU DOBREGO WYNIKU ZE SPRZEDAŻY SIĘ NIE ZROBI !!! BO TO SPRZEDAWCY SĄ NA SKLEPACH NAJWAŻNIEJSI BO TO ONI PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW !!!

Bojownik
Pracownik

Myślę, że to wszystko , o czym Piszecie zależy od ludzi! I Uwierzcie, jest taki sklep, gdzie wszyscy sobie wzajemnie pomagamy i nikt nikomu nie robi pod górkę. Uprzejmość, życzliwość zarówno między ' zwykłymi ' sprzedawcami off- price, jak i na linii pracownik- leader, leader - menager, menager- pracownik.Do tej pracy chce się chodzić, chce się pracować, a każdy brak zajęcia to katastrofa. Tu nikogo nie trzeba prosić, żeby coś zrobił..jasne, małe błędy zdarzają się, ale można je skorygować, poprawić..Ten sklep to Halfprice Poznań Plaza :)

Święta Trójca
Pracownik

Firma to co robi z ludźmi to jest nie do opisania zrobili sobie z ludzi (usunięte przez administratora) myślą że jedna osoba będzie pracowała za trzy i to za takie marne pieniądze.Jakiś (usunięte przez administratora) wymyślił sobie audyty i jeżdżą po sklepach i szukają żeby się tylko do czegoś przyczepić,bo przecież za coś trzeba pieniądze wziąść.Druga sprawa zgłaszanie kradzieży na policję,a z jakiej racji i kiedy jak na sklepie dwie trzy osoby i to jeszcze za dużo nas jest.Panie prezesie obudź się Pan bo nie dzieje się dobrze niedługo nie będzie kto miał tego ciągnąć.Może trzeba zrobić redukcję etatów tam wyżej i pieniądze się znajdą dla ludzi bo (usunięte przez administratora) za marne grosze.

Ulllaa
Pracownik
 Pytanie

Ta firma jest żałosna, pracuję tu od ponad 10 lat, były dodatki stażowe, za niechorowanie, premię sprzedażowe itd. A teraz są plany na ponad 1000000 do zrobienia, gdzie odliczają nam zwroty stacjonarne i online na co mamy 0 wpływu!!! Żeby dostać z 200! zł premii na miesiąc, trzeba stawać na rzęsach a i tak się nie uda, a przyjdzie taki Janusz, Seba albo Karyna, da do reklamacji buty które mają 1 rok i 11 miesięcy, kosztowały 200 zł, jest klubowiczem i co? Ano to że reklamacja od ręki zasadna, sklep jest albo na 0 przy wymianie albo na minusie jeśli jest zwrot gotówki!!! I ten klient ma za jedne pieniądze buty na kilka sezonów. STAĆ FIRMĘ TO NIECH DADZĄ KAŻDEMU PRACOWNIKOWI JAKIEŚ POCZCIWE WYNAGRODZENIE!!! NAKRĘCAJĄ NAS KLIENCI, piękne hasło tylko szkoda że kierowniczka ciśnie żeby pracować z towarem, dekorator wymyśla kolejne swoje wizje i trzeba wywrócić wszystko do góry nogami, ale łapać każdego klienta żeby zrobić plan, jednocześnie najlepiej, a potem znów 2200 na przelewie. Na szkoleniu SOK była mowa o tym, żeby klient sam się rozglądał ale pracownik żeby był dostępny, weźcie się na coś zdecydujcie bo zostaniecie bez żadnych pracowników do tego to wszystko zmierza... :/

1
Lkjh
Pracownik
@Ulllaa

Święta prawda. Wszystko pod górkę. Plany z dnia na dzień zwiększane. Krytyka pleciona pięknymi słowami. Zwozki bez kartonów od butów, co powoduje że robi się to 100 razy dłużej. Czasami się zastanawiam co to za umysł wymyśla takie rzeczy.

Karolina
Inne
@Lkjh

Uprzedzają o zwiększaniu planach czy ludzie są postawieni przed faktem dokonanym? Tak w ogóle czemu zwiększają, jak ktoś jest dobrym pracownikiem i ogarnia to też może mieć zwiększone obowiązki?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Praca w Half Price Leszno Zostałam telefonicznie zaproszona na rozmowę, dostałam smsa ze szczegółami rozmowy. Spotkanie odbyło się na sali sprzedażowej w galerii. Ale uwaga! W tym samym czasie ze mną na spotkaniu były jeszcze 2 inne kandydatki! No powiem, że pierwszy raz się z takim czymś spotkałam i muszę przyznać, że zostałam tam tylko ze względu na moją ciekawość jak to dalej będzie wyglądać, bo dla mnie to było bardzo żenujące. No chyba, że tak teraz wygląda rekrutacja w tego typu firmach... Na spotkaniu była kierowniczka i jej zastępczyni. Pierwsza opowiedziała o firmie, specyfice pracy, frmie zatrudnienia, dodatkach i pensji. Zastępczyni opowiedziała jak wygląda dzień pracy. Ogłoszenie o pracę na 1/4 1/2 i 3/4 etatu ale propozycja tylko na 1/2 etatu za najniższą krajową z możliwym dodatkiem pod koniec roku w postaci premii. Poźniej pani kierowniczka poprosiła o kilka słów o sobie każdą z nas uwzględniając swoje doświadczenie. Na koniec był czas na pytania. Całość trwała z 15 min i ogólnie atmosfera była dość luźna, jakby szukali kogoś do budki z hotdogami. Plus za słowność i telefon zwrotny w zapowiedzianym terminie oraz za umowy o pracę od początku. Dostałam propozycję pracy na 1/4 etatu z opcją dodatkowych godzin. Dla osób wchodzących na rynek pracy taka praca może być całkiem ok.

Pytania

1. Opowiedz kilka słów o sobie i swoje doświadczenie w pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kasia
Były pracownik
 Pytanie

Sami sobie jesteście winni. Nie rozumiem jak z takimi pieniędzmi jesteście w stanie pracować w takim miejscu. Jak wy się utrzymujecie w życiu? Czy raczej wegetujecie od wypłaty do wypłaty. Przecież to zwykła praca w zwykłym sklepie, jak nie tu to gdzie indziej.

Kitty
Pracownik
 Pytanie

Hej czy zwolnienie l4 przerywa urlop? jestem na dwutygodniowym urlopie, minęło mi 7 dni a co z pozostałymi 3? widzę w grafiku optymalnym że nadal mam urlop a czerwone krzyżyki oznaczajaace zwolnienie są dopiero od poniedziałku kiedy już powinnam być w pracy, jak to jest? robią mnie w balona, na necie czytałam co innego?

Rd
Były pracownik
@Kitty

L4 ma pierwszenstwo nad uw. Powinni usunac uw i wprowadzic l4 w dniach na jakie wystawił ci lekarz.

Lkkhg
Pracownik

Jak ma się udac zrobić premie. Jak dane w power sie w kółko zmnieniaja. To jest jakaś kpina. Dzisiaj znowu plan podwyższony. Ma się wrażenie że jest to robione specjalnie. Demotywacja w najwyższej formie

Ta firma to żenada
Pracownik
@Lkkhg

Z tej firmy już nic nie zostało oprócz ciągłego dokręcania śruby, opieprzania wszystkich że źle i za mało i ciągłego podwyższenia planów których nie da się realizować. A potem firma zdziwiona że ludzie odchodzą

Mia
Pracownik

Ja odeszłam z firmy kilka lat temu ,żeby rozwinąć skrzydła gdzie indziej.Spotkałam się z takim zachowaniem szefostwa, Rks ,kierownika ,że teraz żałuję. Uwieżcie,że w CCC to chociaż jakieś zasady obowiązują i można się poskarżyć gdy jest źle ,w innych firmach jak odezwiesz się to musisz się liczyć z degradacją ,brakiem szacunku i w rezultacie zwijasz skrzydła i uciekasz. Dajcie spokój z tym marudzeniem ,to nie jest złe miejsce pracy.,mam tu jeszcze przyjaciół o nie marudzą.

1
Magda
Pracownik
@Mia

@Mia...chyba napisał to HR-owiec na obronę tych pocisków...cała Polska wie, że to co piszą o wyzysku, cięciu etatów i marnych zarobkach to PRAWDA!!!!!

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Jestem nowym pracownikiem.. Dowiedziałam się że są czarne okresy urlopowe. Nie można wtedy brać urlopów. Może się ktoś podzielić jak to wygląda u was.? To nikt nie może? Czy tylko kiero

Pracownik
Pracownik
@Nowa

Dotyczy to kadry menadżerskiej i nie są to zakazy tylko rekomendacje. Dotyczą nie tyle zakazu wzięcia urlopu w tych terminach, tylko rekomendują ograniczenie go do nie więcej niż 5 dni pod rząd.

Heh
Były pracownik
@Nowa

Teoretycznie nie może nikt, u nas było do tej pory tak że zawsze i tak ktoś tam poszedł. Czarne okresy to okres świąteczny, majówka itp. Dla firmy najlepiej jest jak będziesz szła na urlop jak będzie słabszy obrót, czyli zima, już w tym roku wymuszali na nas urlopy w okresie zimowym bo im się wskaźniki nie zgadzały czyli rbh, a latem mogła pójść na urlop w jednym terminie tylko jedna osoba, czyli pomyśl pracuje sześć osób lata trzy miesiące i wybieraj kiedy jest twój urlop. Hehe. Powodzenia.

Pracownik
Pracownik
@Nowa

U nas kierownik decyduje kto kiedy idzie na urlop, zazwyczaj wtedy kiedy jest mało pracy np. Styczniu, lutym. W wakacje tylko decydujemy kiedy chcemy urlop. W tej firmie nie ma samowolki kiedy chcesz urlop. Jak się zrobi zimno to ludzie przyjdą kupić buty i wtedy nie będzie można brać urlopów, szczególnie, że to okres przeziębień u pracownicy są potrzebni na salonie.

xxx
Pracownik
@Nowa

kadra zarządzająca ma okresy ze nie może przebywać wtedy na urlopie

Co myślicie?
Pracownik
 Pytanie

A co myślicie o obecnym podziale pracy na sklepach? Teraz kiedy połowa składu załogi albo 80% to nowe osoby. I starzy pracownicy wykonują 90%pracy a nowi 10% a pensja ta sama lub gorzej nowi pensja większa!!!! Bo to osoby do 26 roku życia i korzystają z dodatku który im przysługuje.I żeby tu nikt nie myślał że ktoś atakuje ludzi młodych.ABSOLUTNIE NIE !!! Młodzi jak najbardziej niech mają jak im się należy niech korzystają !!! Tylko tu chodzi bardziej o to że my wykonujemy całą robotę bo oni się uczą a po miesiącu lub wcześniej już nie chcą tej pracy znajdują inną lepiej płatną !!!! I my od nowa uczymy kolejne nowe osoby więc znowu wykonujemy pracę za nie i kilka osób a pensja nasza jest mniejsza niż ich!!!!. I dlatego jest to dla nas BARDZO PRZYKRE !!! Że firma w nagrodę za naszą ciężką pracę jeszcze nam ucięła etaty z całego na 3/4 !!!! I TO SIĘ NAZYWA DOCENIENIE PRACOWNIKÓW ???.Odechciewa się pracować bo człowiek się narobi strasznie a dostanie 2 tyś.-2,200 na rękę.I JAK ZA TO PRZEŻYĆ CAŁY MIESIĄC !!! BARDZO TO PRZYKRE!!!. I bardzo mądrze tu piszecie we wszystkich sklepach byliśmy zastraszani zwolnieniem jak nie podpiszemy zmiany etatu z całego na 3/4.Zatrucia nam życia na sklepie jak nie podpiszemy to i tak sami się zwolnimy bo nie będziemy mieć życia, ciągle będą nam podkładane kłody pod nogi, ciągłe czepianie się nas i utrudnienia.Bardzo to wszystko smutne że takie sposoby stosuje się na naprawę DOBRYCH, ODDANYCH TEJ FIRMIE PRACOWNIKACH !!!.

Bbbb
Pracownik
@Co myślicie?

U nas na salonie jest identyczna sytuacja, przychodzą nowebosoby, dzieci prawie, nic nie wiedzą, niby się uczą, w tym czasie my tlrobimy wszystko za wszystkich bo one są od "obsługi", a za tydzień czy miesiąc odchodzą bo coś tam. Jeśli chodzi o zmniejszenie etatów, za każdym razem jak patrzę na naszą kierowniczkę, to myślę sobie czy ona była zdolna do takiego zachowania względem nas, pracowników od wielu lat, czy może ktoś puścił jakąś plotkę że za to kierownicy zostali w jakiś sposób wynagrodzeni przez firmę że nas tak załatwili... I zawsze chcę się odezwać na ten temat, ale nie mam twardych niezbitych dowodów

Ama
Pracownik
@Co myślicie?

Dokladnie u nas jest tak samo. Robimy za wszystkich i co miesiac nastepni a nawet i nie miesiac… a zarobki co miesiac mniejsze. Szukam nowej pracy i odchodze niestety. Niech dzieciaki pracuja na zleceniu bo to nie praca to juz jest komedia a jedna osoba nie jest w stanie zrobic wszystkiego.

Kacha
Kandydat
@Co myślicie?

Hej, to faktycznie nie fair. Szczególnie że szkolenie nowych osób potrafi być nie tyle, co męczące, ale pewnie pochłania masę czasu waszego, trzeba wszystko pokazać krok po kroku. Ciężko mi tez zrozumieć, o co chodzi z tymi etatami? Dlaczego je nagle wszystkim zmniejszono? Chciałam aplikować tu sama, ale nie przypuszczałam, że takie rzeczy się dzieją :/

Żeby zmniejszyć koszty
Pracownik
@Kacha

Żeby zmniejszyć koszty zatrudnienia.Mniejsze pensje bo 3/4 etatu a myślano że tą samą pracę wykonają pracownicy w dużo mniej osób na sklepie i że będzie można ustawić ludzi jak będzie pasowało w danym dniu firmie.Bo będzie ludzi więcej zatrudnionych na 1/2 i 3/4 etatu i będziesz codziennie w pracy po 6,5 lub 4 godziny tak jak firmie w danym dniu będzie pasowało(zwózka,nowe ułożenie sklepu,nowe instrukcje, przeżuty,docena lub przecena towaru.......zadań jest setki do wykonania)To się nazywa elastyczny grafik ale nie dla Ciebie.Bo ty nie możesz sobie wybrać godzin pracy tylko będą Ci narzucone.Np.bedziesz dojeżdżać codziennie do pracy na te 5 lub 4 godziny góra 6 i nikogo to nie obchodzi że na dojazdy do pracy na paliwo wydasz dużo więcej pieniędzy niż byś pracowała po więcej godzin codziennie no.8,9,10 ale była rzadziej w pracy.Tu nikogo to nie obchodzi skąd masz wziąć pieniądze na te dojazdy jak etaty ucięli i zabrali pieniądze.Niestety ale ten układ etatów nie działa ludzie odchodzą do lepiej płatnych prac, wcale nie ma nas więcej na sklepie bo nowi ciągle odchodzą bo widzą że ciężka praca a płaca niska.I to kompletnie nie wypaliło.Ktoś kto pociął te etaty kompletnie nie przewidział konsekwencji tego co zrobił.Odeszło mnóstwo bardzo pracowitych oddanych tej firmie pracowników i nadal odchodzą.Tutaj kompletnie nie szanuje i nie docenia się dobrych, pracowitych pracowników.Tu wszyscy są wrzucani do jednego worka i płacą tyle samo temu co pracuje bardzo dużo i temu co się obija i robi byle co byle by był.Tak to tu wygląda, niestety popsuło się strasznie.A powrotu do całych etatów chociażby tym najbardziej pracowitych pracowników ani o tym nie słychać a mówiono że napewno firma przywróci im etaty.Niestety jak dotąd nikomu komu obcięto etat to nie przywrócono z powrotem na cały etat !!!!

Sss
Pracownik
@Żeby zmniejszyć koszty

Jeszcze jakby tego mało , OMS się nie wlicza już do utargu … Ciekawe czy chociaż procentowo jak kiedyś … Masakra , planów nie idzie wyrobić to jeszcze redukcja planu do Retail + Nstore…

Zosia
Pracownik
 Pytanie
@Sss

A od kiedy się nie wlicza? Coś się ostatnio zmieniło?

xxx
Pracownik
@Żeby zmniejszyć koszty

całych etatów nie przywrócą bo kierownicy w celach półrocznych maja strukturę 40 pełnych do 60 niepelnych

Okropne
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Bardzo to poniżające dla pracowników !!! Jak tak można traktować ludzi!!!. Dlaczego tak (usunięte przez administratora) !!! . Dlaczego mówią co innego a robią co innego !!!. Dlaczego ???. Przecież prawda zawsze wyjdzie na jaw !!!. Dlaczego nie powiedzą wprost : ŻE NIE PRZYWRÓCĄ ETATÓW !!! BO TAK JAK TU NAPISAŁAŚ KIEROWNICY MAJĄ TAKIE CELE PÓŁROCZE I PIENIĄDZE ZA TO JAK SIĘ Z NICH WYWIĄŻĄ !!! NASZYM KOSZTEM PRACOWNIKÓW I NASZĄ KRZYWDĄ !!! PRZERAŻAJĄCE TO JEST !!! TAK PONIŻAĆ PRACOWNIKÓW I WYKORZYSTYWAĆ DO SWOICH CELÓW !!!. NIE DO POJĘCIA TO !!!. Dobrze że tu piszecie to chociaż od Was dowiadujemy się PRAWDY !.

Tego
Pracownik
@Zosia

Od 1 sierpnia się nie wlicza… info teams i na power bi nie ma już omni tylko retail +Nstore

xxx
Pracownik
@Okropne

ale to ze nie przywrócą całych etatów jest głośno mówione wiec nie wiem skąd taka reakcja, niestety ale taka struktura jest akceptowana przez górę i nawet przy układaniu grafiku się to odzwierciedla, tez zawsze byłam oburzona, ale dopiero wchodząc w te buty zrozumiałam o co tu chodzi. tak naprawdę jeśli czujesz się nie szanowana to po prostu odejdź, szanuj sama siebie, a nie dajesz sie wykorzystywać. firma to nie rodzina czy przyjaciele. praca to praca, jak nie pasuje to sie ja zmienia i tyle. firma narzuca pewne wytyczne i trzeba sie dostosować, taka jest kolej rzeczy. ccc to nie jest jedyny pracodawca żeby sie tu wiązać na całe życie.

Jasa
Pracownik

Dość dosc dość.. Było za dużo wszystkiego, za dużo na NIE... NIE BĘDĘ TYRAĆ W TAKIEJ TEMPERATURZE, NIE BĘDĘ TYRAĆ ZA ŚMIESZNE PIENIĄDZE, NIE BĘDĘ TYRAĆ NA 5 STANOWISKACH ZA JEDNĄ NĘDZNA WYPŁATĘ. Całe szczęście, jeszcze trochę i opuszczam pseudo pracę w ccc.. Zabrali to zabrali tamto, no to może góra niech się ruszy i sama zacznie pracować w warunkach jakie stworzyła ludziom i za tak małe pieniądze.. Znalazłam pracę, gdzie nie oszczędza się na pracowniku, gdzie wypłata jest wypłata+premia. Właściwie już nie "pracuje" w tym cc,, bo wybieram mój urlop, za który nie chcieli nawet ekwiwalent wypłacić. Uciekajcie jak tylko macie gdzieś lepsza pracę. Bo takiego traktowania pracowników już dawno nie widziałam, wszystko spadło poniżej zera.

Kaska
Były pracownik

Ludzie, zycie nie konczy sie na ccc, chociaz kiedys sama tak uwazalam. Narzekalam tak jak tutaj ponizej wy i w koncu uznalam, ze nie moze mnie czekac praca gorsza niz tutaj. Po kilkunastu latach odeszlam, wiec bylo trudno, ale oplacalo.sie. Wracam do domu bez smietnika w glowie, w pracy odpoczywam psychicznie, mam fajna ekipe, pomocna. Caly czas pracuje w handlu, kierunku nie zmienilam, ale jest jak niebo i ziemia. Nie warto inwestowac swojej osoby w firme, ktora dawno stracila status pracodawcy roku. Brak szacunku do.pracownikow juz dawno sie ciagnie za nimi, ale sami.na to zapracowali. Praca na rynku jest, wiec mozna wybierac.

Stary pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z pracowników orientuje się czy firma CcC wyplaca pracownikom tzw wczasy pod grusza?

Już były pracownik
Były pracownik
@Stary pracownik

Nieee, no chyba że pracownicy biurowi. Kierowcy, zastępca kierownika, liderzy, dekorator (ci sklepowi) i sprzedawcy na pewno nie mają

Haidi
Pracownik
@Stary pracownik

Nie ma u nas wczasów pod gruszą

Zapalona
Pracownik
 Pytanie

Dziewczęta jak u Was na salonach jest w te upały u nas dla przykładu na salonie pokazuje temp 25-27 czasami nawet a kiero jeśli już włączy klimatyzację to ustawia ją na przykład na 23 stopnie a to tak jakby osobie co zmarzła na mrozie aby się ogrzać kazano wejść do lodówki. . . Wiem i byłam w innych salonach i tam klima działa tak że jest odczuwalnie chłodniej i aż lepiej się pracuje w takich warunkach i robi zakupy a u nas ani odrobinę praktycznie nie czuć że jest włączona. . . W jaki sposób kierownicy rozliczają się z klimy? Czy ktoś rzeczywiście na to patrzy? Czy to jest tak jak z cięciami etatów na 3/4 że ci kierownicy którzy stanęli murem za pracownikami niepoobcinali etatów i w związku z tym mieli mniej jakiejś "nagrody". . . Dojdzie do tego że będziemy sikać zbiorowo i raz spuszczać wodę albo nie myć naczyń. . . A ogromne ledy co kilka metrów i setki świateł nad nami nie ciągną energii. . . Taka ekologia, takie oszczędności a trzeba spojrzeć gdzie indziej droga firmo

Pracownik
Pracownik
@Zapalona

Kierownicy są realnie rozliczani ze zużycia prądu w salonach w porównaniu rok do roku, miesiąc do miesiąca, oczekuje się od Nas spadków zużycia na poziomie min. 60-70%. Temp klimatyzacji na salonach może być ustawiona maksymalnie na 23 stopnie. A co do tego "stawania murem" przy cięciach etatów, proszę sobie zadać pytanie czy Ci kierownicy jeszcze pracują w firmie skoro nie realizują kluczowych celów spółki w kwestii struktury zatrudnienia...

Magda
Pracownik
@Pracownik

Oczywiście, że nie pracują...każdy kto mądry znalazł sobie lepszą pracę bo tu jak w (usunięte przez administratora) Proszę spojrzeć jak liczna jest "góra" w stosunku do cięć etatów dołu Już teraz nie ma jak załatwiać potrzeb fizjologicznych a nadal tylko słychać jest Was za dużo... proszę manekiny postawić pewnie sprostają zadaniom albo ośmiornice, które mają full macek do pracy Panie Prezesie widzisz a nie grzmisz!!!

Oczywiście że są
Pracownik
@Pracownik

Oczywiście że duża część kierowników która stanęła murem za pracownikami i nie pozwolił żeby obciąć im etaty z całego na 3/4 etatu nadal pracują i pracownicy również.A że część ludzi odeszła i kierowników i pracowników to inna sprawa.Poprostu znaleźli nową lepiej płatną pracę i są z tego bardzo zadowoleni.A właśnie ci kierownicy co nie pozwolili obciąć swoim pracownikom etatu są wzorem dla swoich pracowników i pracownicy również staną murem za takim kierownikiem.To właśnie są wspaniali kierownicy i dla takich warto pracować i się starać.Także nadal pracują i firma ich nie zwolniła, pracowników również nie zwolniła !.I dbają o swoich pracowników !.

Lauren
Były pracownik
@Pracownik

To nie kwestia stawania murem, a bardziej strachu przed konsekwencjami działań niezgodnymi z prawem. Pracownik musial wyrazic chec i zgode na to. Nie można zmusić pracownika do zmiany etatu bez powodu. Tym bardziej, że na tą część etatu ma być zatrudniona inna osoba. A za groźby jakie miały miejsca w całej sieci powinny zostać poniesione konsekwencje.

Lauren
Były pracownik
@Pracownik

Tak, kierownicy którzy nie zmuszali do zmiany etatów dalej pracują. Poza tym nie zwalnia się dobrego kierownika tylko dlatego, że nie zmusił pracownika do zmiany etatu. Pomijam juz sam fakt, że ciężko w ogóle znaleźć kogoś kto zna bądź będzie się chciał znać na rzeczy . A nie tylko przrsiadywac na zapleczu i plotkowac na zapleczu

@Justyś
Pracownik

zgadzam się z tą klimatyzacja to już przegieli pałę ukrop na dworze a na sklepie oszczędzamy we wszystkich sklepach jest fajnie chłodno a u nas można siekierę zawiesić

@Justyś
Pracownik
 Pytanie

Mamy taki przykaz od kierownika że ma być na 23 stopnie tak jak w instrukcji, a sklepie mimo to jest 26-27, nikt nie chce podpaść kierowniczce bo zaraz będzie gadka że lekceważymy to co ona powie Klima zdaniem firmy jest zbędna za to konieczne są ledy i tysiące świateł Już kiedyś nie raz oberwałam że włączam klimatyzację na niższą temperaturę np 19 stopni i że nie znam zasad działania klimatyzacji... A JAK JEST U WAS DZIEWCZYNY? STOSUJECIE SIĘ DO TEJ INSTRUKCJI I RZECZYWIŚCIE WŁĄCZACIE TYLKO NA 8 GODZIN NA 23 STOPNIE?

Śmiechu warte
Pracownik
@@Justyś

My ustawiamy na 20 stopni i dmucha raz jedną stronę, raz drugą i działa od 11 do 18. Nikt tu nie będzie mdlał dźwigając ten towar i ciężkie kartony. Niech sami sobie przy takim smrodzie od klientów i chińskiego towaru pracują. Mądrzy bo w biurach to mrożona kawka na biurku i klima zawiewa między nogi.

Hmm
Były pracownik
 Pytanie
@@Justyś

Jak to nie chcecie podpasc kierowniczce? A co nabije Was?! Dziewczyny nie dawajcie sie bo wlasnie dlatego dochodzi do takich sytuacji ze dusicie sie na sklepie. Zgloscie to do inspekcji pracy napewno jeszcze sie cos znajdzie jak wpadnie kontrol. Instrukcje pisza ludzie ktorzy siedza przy biurku i nad glowa maja 20 stopni. Kierowniczka niech nie rzadzi bo jak slabo sie komus zrobi to na 100% nie bedzie wiedziala co ma zrobic.

@Pracownik
Pracownik

To nie jest normalne żeby w salonie jak byk było 27 stopni pracując przy dostawie albo przekładaniu albo pakowaniu albo lataniu od kasy do klienta i w międzyczasie jeszcze porządkując swój dział! Słabo się robi bo nikt z pracowników nie siedzi na (usunięte przez administratora) tylko mamy ciągły ruch i dźwiganie schylanie wstawanie itd. Jak firma tego nie cofnie to chyba Inspekcja Pracy się będzie musiała tym zainteresować

@Pracodawca
Pracownik
 Pytanie

Drogi Panie Prezesie i cała świto, to co się ostatnio dzieje to jest całkowita porażka tej firmy, w której pracuję od kilkunastu lat! Drogi Panie Prezesie - kolejnej instrukcji dotyczącej klimatyzacji chyba już zniosę! Zapraszam na salony w te upały 35 stopni, u nas wczoraj jednej pracownicy od przepisów tej durnej instrukcji zrobiło się słabo na salonie, co mnie akurat nie dziwi bo pokazywało nam 27 stopni! Ale zgodnie z zaleceniami klimatyzacja ustawiona na 23, żeby zmniejszyć zużycie energii! To jest śmiech na sali. Tutaj się ciężko pracuje fizycznie, mamy ogromny salon bez drzwi i okien, chcecie nas wykończyć i pozatrudniać na umowę zlecenie albo osoby z grupą które nie wykonają 1/5 tego co my? Ta dziewczyna powinna to zgłosić do PIP, sądzę że podobnych przypadków będzie więcej. Liczą się ludzie, Twój głos ma moCCC - puste slogany którymi można sobie podetrzeć pot lejący się po (usunięte przez administratora) O! Dzień Koszulki - świetna okazja żeby zobaczyć jak pracujemy i popracować w 27 stopniach, zapraszamy do zrobienia dostawy nieoklejonych mieszanek, uporządkowania zaplecza, wywiezienia towaru na sklep, podłączenia towaru czy wywrócenia salonu do góry nogami na BTS. Zabawa w kryptonim szef, może jeszcze peruki damy, to będzie bardziej ciepło w głowę. Wiem jak było w tej firmie kilka i kilkanaście lat temu, mam porównanie, takim pracownikom teraz robicie survival pełną gębą, ninja by tego nie wytrzymali, ale na nowych małolatów są pieniądze!!! Szukajcie oszczędności gdzie indziej, bo jeśli nadal będzie aktualna ta instrukcja klimatyzacji, a komuś coś się stanie to ktoś za to będzie musiał ponieść odpowiedzialność. Nie rozdawajcie butów za darmo klubowiczom którzy składają po 2 latach reklamację - nie tędy droga

Anka
Pracownik
 Pytanie

Obowiazkow coraz wiecej a ludzi do pracy mniej. W tej firmie lepiej juz nie bedzie tylko gorzej. Jeszcze troche i pracownicy sami zaczna sie zwalniac bo wszystko ma swoje granice. Nie jestesmy robotami jestesmy ludzmi! Przestany im robic glupie rzeczy na tzw. ,, zawołanie ,, na juz! Zacznijmy pracowac jak dawniej to co wazne jest dla NAS! Jak mamy wyrabiac utargi skoro nie mamy czasu dla KLIENTOW?! Mamy sie skupic na sprzedazy czy na tyraniu jak w (usunięte przez administratora)? Brakuje nam rak do pracy przychodza ludzie na zlecenie i uciekaja bo jak widza co tu sie dzieje to sie dziwia nam jak dajemy rade z tym wszystkim. Radze wszystkim jak macie mozliwosc to zmiencie prace tu nie ma wsparcia z zadnej strony tylko was wykoncza i jeszcze beda jezdzic sprawdzac patrzec na rece. Wstyd! Jedna osoba robi wszystko na sklepie jak bialy (usunięte przez administratora) omsy, sprzata, stoi caly dzien na kasie az glowa boli, pilnuje tabelek, reklamacje, zwroty, uklada dostawe, okleja buty i tak dalej. Do tej pracy przychodzi juz sie z negatywnym nastawieniem niestety i nic nie da briefing planowanie szkoda tylko kartek a tacy eco… pozdrawiam wszystkich ktorzy maja tak samo.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czytam właśnie świeżutkie ogłoszenie CCC. Nadal oferują- możliwość rozwoju i awansu !? - ja się pytam jak? Kiedy? gdzie? I jeszcze: Pierwsza praca? Nic się nie martw, wszystkiego cię nauczymy! Masz już duze doświadczenie ? Z pewnością je docenimy! Śmiech!!! Powiedzcie mi dlaczego oni kłamią. Tam nawet obowiązkowych briefingu nie ma tylko jak regionalna przyjeżdża to każą mówić że są, są oczywiście że są, a rozwój,awans właśnie tną etaty dla pracowników którzy tam pracują latami... Porażka.

3
inne
Inne
@Były pracownik

Jak każdy sklep szukają byle kogo a jak cos to następy wracają stare czasy będzie przemiał pracowników. Firma spadła już na (usunięte przez administratora) wymagania takie że o życiu prywatnym zapomnij. Częste łamanie praw pracownika, agresja i nerwy miedzy pracownikami kto mądry to ucieka a kto nie zaradny życiowo boi się zmian to zostaje. Dla mnie ccc straciło na szacunku. Brakuje miejsca w magazynach kartony stoją w sklepie. Wszystko opiera się na zwykłych sprzedawcach a są tak jeb.. przez kierowników i ich pupili że masz ochotę wyjść i potem dziwota że pracownik ma morale 0 i przychodzi bojowo nastawiony. Regionalne no comment przyjadą pomarudzą (usunięte przez administratora) kogo potrzeba np. kierownika i pojadą. Jak lubisz się kłócić, wyzywać, pracować za (usunięte przez administratora) i chcesz znienawidzić ludzi to praca jest dla ciebie. Stres , nerwy to codzienność.

Nina
Były pracownik
@Były pracownik

Właśnie złożyłam wypowiedzenie bo to co w ostatnim czasem się dzieje w CCC to jest dramat cięcia etatów oszczędności a pracowników traktuje się jak (usunięte przez administratora) tabelki wskaźniki tylko niedługo na salonie będzie pół osoby bo jedna to za dużo PORAŻKA TA PRACA NIE POLECAM ????

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

30 już są w aplikacji
Pracownik

30 już są w aplikacji CCC.15 razy można ją wykorzystać na sklepie i 15 kodów rabatowych do wykorzystania onlajn.

Jasa
Pracownik
@30 już są w aplikacji

Tylko ze nie działają online nawet przy kwocie 430 zł, dopiero przy około 800 na jedną szt nalicza się.

Zostaw merytoryczną opinię o CCC - Polkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCC?

    Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 440.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 376, z czego 14 to opinie pozytywne, 222 to opinie negatywne, a 140 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?

    Kandydaci do pracy w CCC napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CCC
Przejdź do nowych opinii