Hejka, w ogłoszeniu dla specjalisty ds. obsługi klienta napisane jest, że rekrutacja ma charakter zdalny. Jeśli tak to w jaki sposób wygląda teraz cały proces? o co w ogóle pytają na rozmowie? jest na kamerce?
Hej, w ogłoszeniu dla specjalisty ds. obsługi klienta było napisane, że wymaga się minimum poziomu B2 w znajomości języka angielskiego. Zastanawiam się mimo wszystko czy on jakoś często jest używany? Bo papier niby mam i ogólnie to pogadam, ale to dla mnie stresujące
A może się ktoś wypowiedzieć z perspektywy pracownika? Chcę się zatrudnić, najlepiej na pół etatu, często zmieniają się recepcjonistki tam na siłowni? Jaka umowa u was obowiązuje i na jaki okres czasu się podpisuje pierwszą? Dają może benefit w postaci zniżki / free karnetu na ich siłkę?
rotacja pracowników dość spora, jako praca dorywcza jest okej, ale nie spodziewaj się niczego specjalnego. praca za najniższą krajową na UZ, darmowy karnet na siłownię i to chyba tyle. można poznać za to dużo fajnych osób :)
Dzień dobry, proszę o doprecyzowanie, na których stanowiskach występuje umowa o prace a na których ta na zlecenie? Ktoś wspomniał, że na „UZ” można tylko liczyć a mnie w ofercie z kiedyś na obsługę klienta „UoP” się pokazało
Nigdy więcej mcfit, w 2020 roku złożyłam wypowiedzenie po 3 miesiącach, z racji pandemii wypowiedzenie można było złożyć tylko drogą mailową lub listowną. Wybrałam maila, mcfit raczył mi na niego odpisać po miesiącu czasu… Naliczając dodatkowe opłaty za ten czas oczywiście. Skierowali sprawę do windykacji, zapłacić zapłaciłam bo suma niewielka, ale niesmak pozostał. Ciekawe ilu ludzi tak naciągali…
Ale wiesz, że nie ma znaczenia kiedy odpiszą na maila, tylko kiedy Ty go wysłałaś? Każda umowa ma okres wypowiedzenia, w trakcie którego możesz korzystać z siłowni, ale oczywiście musisz też za niego zapłacić.
Hej, mam pytanie czy jeśli podpiszę umowę roczną w MCFIT to czy na przykład po kilku miesiącach mogę z niej zrezygnować i ją rozwiązać?
Niestety nie. Lepiej podpisać umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym wypowiedzeniem, albo karnet miesięczny opłacany z góry (prepaid)
Witam wszystkich, Serdecznie nie polecam współpracy z tą siecią. Wszystko jest ok, do momentu wypowiedzenia umowy. Zawierałem ją na rok po czym nagle sami nie informując mnie ją wydłużyli, a teraz twierdzą, że mam 3 miesiące okres wypowiedzenia. Oczywiście kontakt telefoniczny i mailowy fatalny, a wręcz katastrofa. Odrazam
Podpisywałem umowę z mcfit umowę już dwa razy. Też miałem umowę roczną i za każdym razem ją przeczytałem (około 10 minut roboty). Jasno napisane, że aby umowa się nie przedłużyła to muszę najpóźniej 28 dni przed końcem okresu roku wysłać wypowiedzenie, bo umowa przejdzie na czas nieokreślony i będzie trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Owszem biuro obsługi czasami długo odpisuje, ale liczy się, że to ja wysłałem e-mail w terminie, a nie że oni długo odpisywali
Opiszecie mi jak taka praca na obsłudze klienta teraz wygląda? wczoraj oferta mi wygasła ale może jeszcze wróci, zresztą widzę, że nie tylko moja uwagę ostatnio zwróciła. Piszą, że to model hybrydowy. może mi ktoś opisać przykładowy tydzień z pracy? i czy warto spróbować?
W McFIT Polska poszukiwana jest osoba na stanowisko Instruktor. Brałeś udział w procesie rekrutacji i zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądało spotkanie. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla osób, które biorą pod uwagę pracę w tym przedsiębiorstwie.
Tak szukam sobie nowej pracy i gdzieś trafiłam na posadę Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k). Całkiem niedawno szukali w internecie kogoś. Mam pytanie o to, co firma daje pracownikom? Bo w tej ofercie jest 11 punktów wymagań. Ale nie ma nic o tym, co pracownik dostaje. Wiecie, czy są dodatki, benefity? Dodatki? Czy pracownik ma tu jakieś opcje rozwojowe? Można awansować w strukturach? Poza tym, że jest rekrutacja zdalna, to niewiele wiadomo o korzyściach dla pracownika. Wiecie?
Tak samo mam sytuacje złożyłam mailowo wypowiedzenie 21.02... stwierdzili że rozwiążą mi ją 08.04... a mam miesiąc wypowiedzenia!!! Porażka bądźcie troszkę poważni
W jaki konkretnie sposób to "stwierdzili"? Co opisali w tym mailu, chyba że oddzwonili? Z czego tak właściwie wynika ta konkretna zaproponowana przez nich data, ma to związek z datą zawarcia umowy?
Bo okres wypowiedzenia liczy się od dnia podpisania umowy. Skoro okres rozliczeniowy obowiązywał od 08 każdego miesiąca, to od tego dnia dopiero zaczyna się miesięczny okres wypowiedzenia
Serdecznie nie polecam tego badziewia. Wszystko jest ok do czasu wypowiedzenia umowy. Potem to traktują cię jak śmiecia, nie odpowiadają na zadane pytania, żeby cokolwiek wyciągnąć trzeba wysłać dosłownie podstawę prawną i wtedy łaskawie zrobią tyle ile muszą. Z tego co wiem liczba osób które firma próbowała naciągnąć zaczyna się powiększać dlatego polecam bezpośrednio zgłaszać cały opis sprawy do prezesa UoKiK i może uda się wszcząć postępowanie i wywalić im należną karę.
Firma McFit odbija sobie straty na niczego nieświadomych klientach, umowa rzekomo podpisana online, w miejscu podpisu nr. IP Na ten moment zajęcie komornicze na 905zł, ja sprawy nie odpuszczę bo to jawne (usunięte przez administratora) i wyłudzenie, windykator z którym współpracują nęka klienta a sama spółka jest nastawiona na zysk każdym możliwym kosztem ze stratą dla klienta. Jeżeli ktoś jest w podobnej sytuacji i chce odzyskać utracone pieniądze lub walczyć w imię zasad z McFit zapraszam do kontaktu. W grę wchodzą nie tylko zwroty kosztów ale też dosyć spore odszkodowania! KATEGORYCZNE „NIE” DLA McFit
Miałem inna sytuację. Mcfit pobierał pieniądze z mojego konta przy zamkniętych studiach. Kiedy zerwałem umowę powiedzieli, że wykorzystałem nadpłaconą kwotę w określonych dniach a będę jeszcze musiał zapłacić z 3 miesiące okresu wypowiedzenia. Zapraszam do kontaktu: laskjacek1946@gmail.com
Ta cała sytuacja została u was rozwiązana pomyślnie? Dacie znać jakim ewentualnym sposobem? Nikt już więcej się do tego nie odniósł, więc to nie jest częsty przypadek? Firma jak ostatecznie to obsługuje?
Czy w firmie McFIT Polska występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Opiekun Klienta?
Ze względu na zbliżający się świąteczny czas chciałabym dopytać na co mogą tu liczyć z tej okazji pracownicy? Bony, paczki? wiadomo co w tym roku wpadnie?
Miałem tak jak w komentarzach niżej- umowa wypowiedziana w marcu mailowo (Infolinia nie działa, A studia były zamknięte), bez potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia. Generalnie wysłanych kilka maili z prośbą o to potwierdzenie oraz o podanie wymaganego numeru klienta którego mi nie podano przy zawieraniu umowy (!), brak odzewu przez miesiąc dopiero po miesiącu mail z odpowiedział zawierającą jedynie numer klienta. Ostatecznie wysłany mail na biuro obsługi klienta oraz do Rzecznika praw konsumenta z prośbą o opinię w tej sprawie odpowiedź rzecznika praw konsumenta była oczywiście na moją korzyść. Dodatkowo zablokowałem zgodę na pobieranie opłaty z mojego konta. Następnie dostałem maila z ponagleniem do zapłatyNa którego tym razem ja nie odpisałem. Dopiero wtedy dostałem maila z prośbą o numer konta celem zwrotu nienależnie pobrane świadczenie w kwocie za około półtorej miesiąca informacją że umowa nie obowiązuje od około trzech miesięcy. Podsumowując nie polecam podpisywać z nimi umowy, a tym którzy już to zrobili radzę nie cackać się z nimi. Prawo jest po naszej stronie. Oni żerują na tym że na 100 oszukanych osób zgłosi się tylko jedna i jej oddadzą a 99 będzie poszkodowanych, wiec kasa będzie się zgadzać. Ta Firma jest największą żenada z jaką miałem nieprzyjemność podpisywać umowę.
Cześć, proszę zostaw na siebie jakiś namiar. Mam Bardzo podobny problem i chciałabym się poradzić.
Sytuacja bardzo podobna. Wydzwania windykacja. Czekam co będzie dalej, jak będzie trzeba idę do sądu. Wszystkie meile mam udokumentowane. Złodzieje i tyle!
Potwierdzam, że traktowanie klienta przez tę firmę jest poniżej wszelkich norm. Miałam podobny problem, a może nawet poważniejszy, bo dotyczył okresu covidowego. Zapisałam się na siłownię w celach bardziej rehabilitacyjnych niż dla formy. Po zawieszeniu umowy na czas obostrzeń, firma zmuszała mnie do kontynuowania umowy, pomimo że ją (usunięte przez administratora). Nie pomagały argumenty, że w obecnej sytuacji, zważywszy na mój wiek, nie chcę narażać zdrowia, a poza tym w międzyczasie zdążyłam się wyrehabilitować. Prawo było po mojej stronie, ale moje argumenty odbijały się od ściany. Na dodatek personel był wyjątkowo niekompetentny, nikt się nie podpisywał pod e-mailami, tylko ogólnie "Zespół Mc Fit". Ich odpowiedzi były żenujące. Też groziłam rzecznikiem praw konsumenta i z pewnością bym wygrała, ale po prostu byłam bardzo zmęczona i nie miałam czasu. Korzystam z okazji, że przypadkowo natrafiłam na ten post, żeby dodać swoje "trzy grosze". Ale muszę szczerze przyznać, że sprzęt i pomieszczenia mają naprawdę na wysokim poziomie i jest to jedyna siłownia, do której z przyjemnością chodziłam. Trzeba tylko uważać na wszelkie papiery, które się z nimi podpisuje.
The gym itself is ok. Good place, pretty good equipment. Usually overcrowded, but still ok. However, the service is the worst I've ever faced: you sign the contract with unlimited terms, and they will take money from your bank account each month. However, if you want to cancel it due to some reasons (medical in my case), you won't be able to do it: they will let you cancel it only after 3 months, and they will take your money for these three months. I have sent to their email my medical certificate which does not allow me to visit gym, and they refused to cancel it anyway. Moreover, when I asked what will happen if I stop pay money, they started to threaten me with collectors agencies. I will go and try to take one more medical certificate from another doctor, but still won't return to this gym ever because of their attitude. My wife and brother also go there, but because of that they will stop visiting. Because of the service in this place, they lost three customers instead of three.
Bardzo trzeba uważać co się podpisuje z tą firmą. Łapią klientów na bezterminowe umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jak się nie wypowie to później kierują sprawę do sądu i trzeba płacić. Mi dziecko tak wpuscili w maliny. Sami wkleili podpis rodzica w umowę na czas nieokreślony. Podpis był tylko na zgodę aby dziecko mogło korzystać w okresie promocyjnym 1 miesiąca. Dziecko bez wiedzy rodziców przedłużyło umowę i zaprzestało chodzenia ( luty 2020 pandemia) bez wypowiedzenia bo nie wiedziało że trzeba wypowiedzieć. McFit po roku wezwał do zapłaty za kilka miesięcy. Nie interesowało ich że dziecko nie chodziło. Pazerna, podstępna firma. 800zł za miesiąc promocyjny. UWAŻAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ***** McFIT
Cześć, po dwóch miesiącach blokują kartę wejściową, powinno to przyjść na maila i nie mają prawa po takiej blokadzie napiczać nadal opłat.
Cała prawda, Firma stosuje nieczyste zagrania i próbuje łapać klientów na konieczność płacenia pomimo iż były wysyłane emaile o rezygnacji z ich usług. Poziom osób podczas rozmowy telefonicznej pozostawia bardzo wiele do życzenia, Omijajcie z daleka, dobrze wam radze
Ale chwila czyli ostatecznie nie udało się od tego jakoś wymigać i ponieśliście ostatecznie te koszty??
A Ty jaki kłopot posiadasz związany z tą firmą? Podzielisz się jakimiś przydatnymi informacjami ?
A jaka jest do tego podstawa, bo dalej naliczają, czy można się jakoś odwołać czy sprawa do sądu tylko?
Nie wiem czy można. Wydaje mi się, że warto próbowac. Kontaktowałeś się w ogóle z kimś z firmy na ten temat? Co mówią?
W drugi dzień na siłowni zostałam okradzona. Siłownia mcfit warszawa aleje jerozolimskie. Personel jest zupełnie obojętny wobec takich sytuacji. Pani w obsłudze powiedziała, że kamer nie ma a zgłoszenia o kradzieży otrzymują średnio 3 razy dziennie. No tak to nie powinno wyglądać... Jeśli ktoś ma podobną sytuację proszę o kontakt: ania-pink2@wp.pl
Co to wgl., za podejście takie już naturalne wręcz, że ktoś coś podbiera średnio 3 razy dziennie? To może zaraz klienci przestaną im też średnio kilka razy dziennie płacić to wtedy zmieni się ten sposób myślenia? :/ Coś bardzo wartościowego Ci zniknęło?
Mam bardzo negatywną opinię o tej firmie, Poziom jakości obsługi pozostaje bardzo wiele do życzenia, Nie poleciłbym tej firmy nikomu Jeżeli cenicie swój czas i szukacie miejsca o dobrej jakości to omijajcie z daleka firmie McFit
Żałosna firma za 3.50 straszą sądem. Rozumiem jakbym jeszcze nie miał pieniędzy na koncie, ale tak nie jest. Odradzam korzystania z ich usług. Na maile odpisują po miesiącu. Nie idzie się dogadać, problemy z zerwaniem umowy. Żenująca, nie warta uwagi siłownia.
Rowniez mam problem z umową. Zapraszam do kontaktu m.wisniewska0205@gmail.com
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w McFIT Polska?
Zobacz opinie na temat firmy McFIT Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w McFIT Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!