Polsoft Engineering Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Polsoft Engineering Sp. z o.o.

Adrian

Witam na chwilę obecną kieruję działem serwisu i testów w firmie Polsoft. Postanowiłem napisać kilka zdań do ogółu, bo z tego co wiem, ten portal ma za zadanie, na podstawie opinii, dostarczyć przyszłym kandydatom pewnego rodzaju wiedzę na temat organizacji, czy atmosfery panującej wewnątrz firmy która ich interesuje. Niestety czytając wcześniejsze wpisy mogę jedynie stwierdzić, że lepszy byłby już brak informacji(kandydat o wszystkim może dowiedzieć się podczas rozmowy), niż jawna dezinformacja. @pawel - 2016-05-20 09:26:20 ... zapewne nigdy w życiu 'call center' nie widział. Ktoś kto napisał o "telemarketingu", również rani me uczucia:) Praca jako konsultant serwisu oprogramowania nie polega jedynie na odbieraniu telefonów. Jesteśmy jednocześnie drugą linią wsparcia, co oznacza, że około 80% zgłoszeń rozwiązujemy sami, bez przekazywania ich do działów programistycznych. Są to tematy rozwiązywane poprzez zmiany w konfiguracji systemu, aktualizację wersji, napisanie i dostarczenie dedykowanych raportów sql, instalacje dodatkowych stanowisk, uruchamianie dodatkowych funkcjonalności np.interfejsów z systemami zewnętrznymi itp. itd. W przypadku zgłoszeń błędów, do zadań konsultanta serwisu należy replikacja takiego błędu na systemach testowych, dokładne przekazanie tej wiedzy programiście i późniejsze przetestowanie poprawek wprowadzonych do modułu. @pawel mogę Ci tylko powiedzieć, że nie ma takiego klienta, z którym nie dałoby się porozumieć i dogadać. Pisząc iż klienci są upierdliwi pokazujesz jedynie, iż nie masz wystarczających umiejętności, aby taką rozmowę przeprowadzić. @pawel chciałbyś być testerem, ale przeszkadzają Ci błędy w oprogramowaniu, gorzej! widzisz je i nic z tym nie robisz ! Albo to godna podziwu wiara w nieomylność produktu wychodzącego spod ręki programisty, albo nie masz pojęcia o pracy testera. To tester właśnie powinien dążyć do znalezienia, zreplikowania, zaraportowania i wyeliminowania jak największej liczby defektów (w tym wszystkich krytycznych, uniemożliwiających jego użytkowanie). Wersje stabilne oprogramowania, wdrożone na systemy produkcyjne klientów rzadko wymagają działań programistycznych. Prawie wszystkie zgłoszenia obsługiwane są wtedy przez helpdesk, najczęściej kończy się na konsultacjach. Czym innym są wersje rozwojowe! W ręce testerów wpadają setki modyfikacji i to m.in na nas spoczywa odpowiedzialność za dostarczenie do klienta oprogramowania, które spełni jego wymagania i wniesie w jego biznes odpowiednią korzyść. No to teraz @Former PSlave - 2016-06-07 11:00:15. Miło że napisałeś, pytanie dlaczego tak późno ? To co napisałeś to prehistoria jakaś! Od czasu Twojego odejścia liczba programistów i testerów w firmie wzrosła dwukrotnie, kierownictwo w działach programistycznych sprawują czynni praktycy posiadający bogatą wiedzę merytoryczną. W IT czas płynie w ekspresowym tempie! Kandydatów do pracy w Polsofcie nie obchodzi jak tutaj wyglądała praca w 1992(START), 2002, czy w 2012! Dla nich cenna jest informacja jak sytuacja przedstawia się OBECNIE, bo to właśnie DZIŚ chcieliby dołączyć do zespołu! Nie znam żadnej firmy IT z w pełni wdrożonym Kanbanem. Pewnie widziałeś gdzieś wykorzystanie tablic kanbanowych i tyle. A co do ostatnio strasznie popularnego Scrumu czy nawet Agile, nikt nie będzie przewracał do góry nogami organizacji, żeby kilka osób mogło wpisać sobie w CV, że było "mistrzem młyna" :) To metodologia i wynikające z niej dobre praktyki mogą wspomagać procesy w firmie, a nie firmę i jej organizację na siłę przestawia się w sztywno opisywane w książkach ramy i definicje. Z przyczyn obiektywnych (długość trwania projektów, wymagania prawne wpływające na szczegółowość dokumentacji, ...) scrum nie jest dobrym rozwiązaniem dla nas. Pracujemy według sprawdzonych metod, które są stale ulepszane i na których rozwój może mieć wpływ każdy pracownik. Każdy pracownik może zaproponować zmiany w procesie i jeśli będzie to "dobra zmiana":) to na pewno nie pozostanie bez odzewu kierownictwa i zarządu. Jeśli chodzi o testy to dużo się u nas obecnie dzieje. Zmiany w prawie, które można by roboczo nazwać "ISO farmaceutycznym" spowodowały odświeżenie specyfikacji funkcjonalnej kluczowych obszarów systemu i zbudowanie bazy kilku tysięcy przypadków testowych. Są one podstawą do testów regresji i naturalnym kandydatem do automatyzacji, nad którą prace rozpoczniemy w przyszłym roku. Wielu pyta o wyjazdy itp. No to konkrety: * październik 2015 - 2-dniowy wyjazd integracyjny * 24 maj 2016 - kręgle firmowe * 08 czerwiec 2016 - piłka nożna * 19 czerwiec 2016 - r

Pracownik

Rum: wszystko co piszesz to prawda za wyjatkiem szkoleń. Na jakim szkoleniu byłeś w tej firmie ostatnio? Pytam, bo może też sie zapisze. Nic mi nie wiadomo o szkoleniach tutaj

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rum

masz nieaktualne informację świat idzie do przodu :) piszesz w czasie przeszłym bo może i tak kiedyś było, ja mogę Ci napisać jak jest teraz. Te poprzednie komentarze o atmosferze multisporcie wycieczkach szkoleniu jak najbardziej potwierdzam, to wszystko jest ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Helpdeskowicz "telemarketer"

Ale bzdura. Zgodzic można się tylko z sympatyczną atmosferą. "Program nie działa" :bo może nie znałeś zasady jego działania. Program działa bardzo dobrze a to co nie działa to najczęściej projekty które są testowane i usprawniane. Chyba masz za małe doświadczenie i nie wiesz jak działają inne erpy. Rozwój jak się ma chęci to też się znajdzie, zawsze jeżeli poczujesz że chcesz robić coś innego niż "telemarketing" to możesz poprosić o przeniesienie do innego działu i tam realizować swoje cele. Nikt tu nie blokuje ścieżki kariery, wszystko jest kwestią dogadania, szefowie są techniczni i rozumieją wiele rzeczy. Sam dział testowy vel "telemarketing" nie jest telemarketingiem. Możesz pisać raporty sqlowe czy programować. Im więcej umiesz tym lepiej dla Ciebie bo nie zawracasz głowy programistom. Kasa to kwestia negocjacji. Zreszta dziwne że zgadzasz się na stawkę ktorą sam wynegocjowałeś a później narzekasz że jest za mała. Myślałem że działa to tak że jak mi nie pasuje początkowa stawka to idę do innej firmy gdzie dadzą więcej...skoro jesteś specjalistą to na pewno dadzą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
test

test

pawel

Helpdesk /tester - praca polega na odbieraniu telefonow i emaili od upierdliwych klientow 8h bo program który oferują to jedna wielka porażka i wiecznie coś nie dziala. Zapomnij o rozwoju i dobrych zarobkach. Zapomnij o konkretnym szkoleniu. Praca raczej dla studenta/ praktykanta ktory chce niewiele zarobic , popracowac rok i uciec. Na samej rozmowie juz mi powiedzieli ze tutaj szanse na rozwój są zerowe. Atmosfera niby ok ludzie wydają się sympatyczni, sa wyjazdy integracyjne to na plus. Ale sama praca i walka z dnia na dzień z ogromną ilością telefonów reklamacyjnych to masakra. Generalnie bardziej call center. Już szukam czegoś innego, szkoda sobie zawracać głowy jeśli jesteś specjalistą. Pozdrawiam.

urlich

Polsoft poszukuje serwisantów systemów HelpDesk nie tylko do Katowic @kraker, oferują umowę o pracę co gwarantuje stabilność zatrudnienia i sporo bonusów wyjazdy integracyjne, imprezy sportowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zos

@kraker, sa nowe miejsca pracy, szukają programisty c++, specjalisty ds. wdrożen, czy konsultanta serwisu oprogramowania. Mnie zawsze pociągały jezyki obiektowe, to aplikuję na programistę, podobno daja super benefity jak multisport.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pert

a ilu tam mają programistów (od tego se wyliczę rotację pracowników)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wedrfgt

jakiś czas temu widziałem że firma Polsoft Engineering Sp. z o.o. potrzebuje osób do zatrudnienia na stanowisko analityka systemowego, programsity c++, testera oprogramowania w Katowicach oferują m.in.atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego ( kursy i szkolenia ) , umowę o pracę,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

Super firma, pracuje w niej od 3 miesięcy byliśmy już na wyjezdzie integracyjnym, spoko ludzie, fajny klimat

edeko

Witamw wszystkich! oczywiście firma specjalizuje się w produkcji oprogramowania dla firm handlowych, ale ogólnie działa dobrze bardzo w branży IT i jest na bieżąco ze wszystkimi technologiami z tego co zuważyłem. Rozwijają się i cały czas i faktycznie daja zniżi dla obecnych klientów i dla stałych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Trelemorele

Pracuje w tej Firmie już spory czas, uważam, że jest ok. Są tam serdeczni ludzie, gdy mam jakiś pomysł odnośnie swoich obowiązków generalnie moje pomysły zawsze są akceptowane przez ludzi, z którymi pracuje. Kasa jest zawsze w terminie nigdy nie było inaczej. Generalnie nie mam co narzekać ale jeśli będzie inaczej na pewno Państwu napisze, bo sam zanim zacząłem prace w PS szukałem opinii również o innych firmach w jakich miałem pracować. Polsoft wybrałem, ponieważ zawsze interesowała mnie technologia więc skoro się nawinął Polsoft Engineering mieli dobre warunki chętnie podiołem z nimi współprace. Jak chodzi o zarobki bo pytali tutaj ludzie jakie w polsofcie są zarobki podczas rozmowy z osobą, która mnie rekrutowała to było jedno z pytań jakje zadałem jako pierwsze więc zamiast czytać opinie jeśli chcecie pracować w tej firmie najlepjej samemu spytać a jak nie no to się nie zgadzać, żeby potem nie żałować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jakup

Nie wiem jak to jest z Handlowcami no ale więcej chyba w tej firmie jest osób którzy zajmują się programowaniem, a to szczególnie w .necie czy też c++. Są to najpopularniejsze języki programowanie, no jeszcze C# bym dodał, no ale na takie stanowiska właśnie ta firma w ostatnim czasie zatrudniała pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

Dział handlowy porażka.

mastodont

To ja już sam nie wiem, czy warto starac się o pracę w Polsoft Engineering, niby nie brzmi to najgorzej, rzekłbym, że nawet wygląda ok, ale sam jakoś nie wiem. Jak tu z możliwością samorozwoju, czy jest sporo szkoleń, jakieś dofinansowania do certyfikatów i to bez konieczności podpisywania umów lojalnościowych?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artur

Pracowałem w Polsofcie prawie dwa lata na stanowisku konsultanta ds. wdrożeń i gdyby nie przeprowadzka nie decydowałbym się na zmianę pracy. Jest to firma w której jeżeli tylko chcesz to możesz się rozwijać. Nie bardzo rozumiem ludzi, którzy potrafią tylko krytykować organizację, zarząd i jego decyzje, a sami nie potrafią wyjść z żadną inicjatywą, a tak właśnie odbieram większość negatywnych (krzywdzących) komentarzy powyżej. Wyczuwa się w nich tyle frustracji. Tylko że problem w tym, że żadna firma nie sprosta wymaganiom takowego frustrata. Pytacie ile "tam" się zarabia, wiadomo - jest dużo zależności, ale firma nie odbiega od standardów rynkowych. Jako były pracownik konkurencyjnej korporacji bardzo bolały mnie ściśle utrzymywane, sztuczne procedury na wszystko, a przede wszystkim brak swobody, którą to w Polsofcie można mieć o ile coś się sobą reprezentuje i potrafi to obronić. Jeżeli wolicie być trybikiem, który ma wykonywać swoje zadania i nie mieć nic do powiedzenia, lub wolicie wyliczanie pensji według stosu współczynników opisanych przez parunastostronicową procedurę to nie Polsoft. Tutaj drzwi do prezesa są zawsze otwarte i jest on w stanie wdrażać przeróżne inicjatywy jeżeli tylko potrafi się to w odpowiedni sposób sprzedać i ma się argumenty. Płaska struktura to ogromny plus, a wiedzą o tym doskonale pracownicy korpo. Robiliśmy naprawdę fajne rzeczy zarówno w kontekście realizacji projektów jak i poza obowiązkami zawodowymi typu turniej w popularną strzelankę. Pracownik, który wynegocjował satysfakcjonujące go wynagrodzenie (odpowiednio wyższą kwotę rekompensując słaby socjal) nie powinien mieć powodów do narzekania. Atmosfera jest rewelacyjna i będą ją zawsze dobrze wspominał, bo niestety z aktualnym prezesem nie jestem w stanie pożartować, a w Polsofcie było naprawdę wesoło. Ruchome godziny pracy, elastyczność jeżeli ktoś potrzebuje wcześniej wyjść, wszelkie premie, diety i nadgodziny rozliczane terminowo co do złotówki. Reasumując gdy z ciekawości przy weryfikowaniu opinii mojego aktualnego pracodawcy sprawdziłem co ludzie piszą o Polsofcie uznałem że opinie są bardzo niesprawiedliwe i przedstawię wam mój punkt widzenia. Jednym słowem POLECAM zarówno dla początkujących jak i osób z doświadczeniem w IT.

tomekIT

Radek, a ile tam pracowałeś możesz napisać? super że szą szkolenia jak piszesz i ciekawe wyzwania, to mnie przekonuje żeby jednak wysłać do nich cv, również właśnie szukam pracy jako serwisant IT i licze że z moim jednak małym doświadczeniem w końcu ktoś mnie zatrudni. czy to może być ta firma? pozdrówka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
radek

Byłem kiedys w Polsofcie serwisantem IT. Przeniosłem się do korpo . Patrząc z perspektywy czasu dobrze oceniam tego pracodawcę. Dość płaska struktura, czyli bez problemu dało się wszystko załatwić bezpośrednio z zarządem. Do tego dużo się nauczyłem, ponieważ zakres pracy i tematów z jakimi się spotykałem był szeroki ( w przeciwieństwie do mojej aktualnej pracy gdzie odpowiadam jedynie za mały wycinek i ciężko się wychylić :-) ). Firma zafundowała mi kilka ciekawych mocno technicznych szkoleń ( chyba dofinansowanych z UE ). Generalnie polecam i przyznam, że dziwią mnie niektóre negatywne komentarze – ale wiadomo chyba jak wszędzie znajdziemy obrażonych osobników :-).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były handlowiec

Pracowałam w firmie ok roku na stanowisku Handlowiec IT i nie mam na co narzekać. Atmosfera świetna, pieniadze konkurencyjne, szło się dogadać w każdym temacie, dotrzymuja obietnic. Moze wszesniejsze opinie sa przestarzałe, albo konkurencja próbuje zniechecic, którz to wie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Polsoft Engineering Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polsoft Engineering Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Polsoft Engineering Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Polsoft Engineering Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Polsoft Engineering Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Polsoft Engineering Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii