Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Profil firmy: Over VDB

zdjecie uzytkownika
krzysiek - 2015-08-06 21:53:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
hej mam pytanie. jak długo się czeka na pierwsza wyplate ? czy sa problemy z wyjazdami na urlop do pl. proszę szczera odp
zdjecie uzytkownika
tomeklublin - 2015-08-13 11:31:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ktoś pracował na kurakach? Jak z zarobkami i opłatami oraz dojazdem do pracy, jakie warunki na domkach? Chcemy tam jechać w kilka osób, miedzy innymi na nóż.
zdjecie uzytkownika
tyrak - 2015-08-13 11:53:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Mała - 2015-01-15 21:46:10]:
Hej możesz mi napisać jak naprawde jest tam z zarobkami? Mamy zamiar przyjechać do was z Indykpola z Lublina, moja koleżanka chce na nóż, bo ma 10 lat doświadczenia, ja gdziekolwiek.
zdjecie uzytkownika
ona wie - 2015-08-17 15:31:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
nie radze 200 euro tygodniowo praca(można trafic dobrze) kurczki i inne podobne takie nawet nie radze próbowac.warunki mieszkalne tragedia (chyba ze kogos jara mieszkać z 30 ludżmi na chcie )po prostu radze sie głęboko zastanowic bezpozdrowień
zdjecie uzytkownika
ona nie wie - 2015-08-17 19:26:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ona wie, gdzie pracowałaś, przy czym? Ile godzin robiłaś? Może ktoś opisze bardziej szczegółowo. Robilaś przy kurczakach???
zdjecie uzytkownika
djang - 2015-08-26 15:23:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Od kilku dni pojawiła się nowa pula ofert pracy w Renswoude. Zastanawiam się dlaczego ciągle potrzebują aż tyle osób, czyżby dotychczasowi pracownicy nie byli zadowoleni z warunków jakie firma oferuje czy dynamicznie się rozwijają i z tym jest to związane ? Prosiłbym o jakieś szczegółowe info odnośnie ofert.
zdjecie uzytkownika
krzysiek - 2015-09-09 21:09:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
powie ktoś jakie sa warunki mieszkalne?jest internet? ile tygodniowo za mieszkanie?
zdjecie uzytkownika
oni wiedzą o tym dobrze - 2015-09-18 08:43:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Potrzebują cały czas ludzi na wieszanie kurczaków i na produkcje bo jest tam taka zajebista rotacja ludzi.Jedni przyjeżdzają drudzy wyjeżdzają bo nie dają rady w pracy Bardzo szybkie tempo pracy ale to zasługa oczywiście samych polaczków w roli głównej pokazali że idzie bardzo szybko pracować i tak jest teraz przez cały czas.Zapraszamy do pracy dużo wolnych wakatów na wieszanie kur jaki produkcję w VDB.
zdjecie uzytkownika
pracujacyw VDB - 2015-09-21 14:19:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, wyejchalem przez te biuro 1-go września. przyjechałem na biuro około 24 a na 8 miałem jechać do pracy. Jechełam tu do pracy przy przetworstwie sera, a praca wygląda tak, że jestem dwa, trzy na serach, potem jade na coś innego (typu sadzonki kwiatów, pakowanie jajek itp). Czyli na samych serach jestem tylko max trzy dni, fakt taktem godzin nie brakuje. Średnio mam koło 45h tygodniowo. Na temat mieszkań, to ja mieszkam akurat w domkach i jest nas czterech, czyli ogolnie jest ok. Ale co zauważyłem, to trzeba pilować numer SOFI (teraz to się nazywa BSN) bo znam przypadek, gdzie gość przyjechał bez tegoż numeru i bez konta w banku( chciał tu konto zalożyć) i siedział trzy tygodnie na zaliczakch bo niemogli mu przelać tygodniówki bo nie miał konta, a nie miał konta bo nie miał BSN (każdy bank w NL wymaga BSN do założenia konta). Czyli ogolnie lipa. Sumując to praca jest, jak się chce pracować to można euro zarobić. Na temat firmy BOR to się zgadzam, że jest ciężko, dużo godzin ale oni maja po 500-600 e tygodniówki na rękę. Wybór należy do was. Dlatego też moja ocena 3+.
zdjecie uzytkownika
gosc - 2015-09-22 18:04:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Powiem tak pracowałam w VDB przez półtora roku i nie powiem ale jest tak są marne szansę na stałą prace.Przeważnie każdy dzień jest w innej pracy. Ci co maja prawo jazdy robią jako darmowi kierowcy nawet po kilka godzin dziennie. Mieszkanie płacisz w zależności od godzin nawet może wynieść ponad 100 euro tygodniowo.Ogólnie nie fajnie każdy z VDB ucieka...
zdjecie uzytkownika
gosc - 2015-09-22 18:09:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co do BORU chyba nie znałam osoby która miała 500 lub 600 euro wypłaty napewno nie przez VDB. Trzy tygodnie to każdy czeka na wypłate bo dopiero w trzecim tyg ja się dostaje.
zdjecie uzytkownika
BOR - 2015-09-25 13:08:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sam pracuje w Borze. Tygodniowka okolo 410 euro.
zdjecie uzytkownika
patryk - 2015-09-25 18:41:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, widziałem teraz sporo ofert od Over VDB do pracy w Renswounde. Stanowiska dość typowe, czyli montaż i produkcja, spawacz/ślusarz, monter mebli, czy rzeźnik. Ciekawi mnie jak tutaj jest obecnie z warunkami na kwaterze i jak dokładnie wygląda ten system opłat za kwatery, bo gosc wyżej napisał, że to w zależności od godzin, co jest chyba nietypowe.
zdjecie uzytkownika
gabi 77 - 2015-10-05 18:49:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
prosze niech ktos sie odezwie co pracuje przy spawaniu bo tylko pisza osoby od kurczakow. dzieki
zdjecie uzytkownika
polaczek - 2015-10-23 10:18:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Roman - 2015-07-02 03:38:22]:
tera przybędzie miliony arabów uciekinierów to będą zapier...ć, ha ha ciekawy jestem tylko polaczki takie głupie w świecie
zdjecie uzytkownika
gomes - 2015-10-25 21:51:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawe. Jak dla mnie to jak oni przyjada to będą siedzieć na zasiłku a Ty będziesz na nich zarabiać. Oczywiście nie życzę tego nikomu. Ale jest to bardzo możliwe. Wracając jednak do tematu firmy to mają oni całkiem konkurencyjną ofertę w porównaniu do innych firm. Warto się więc nimi zainteresować...
zdjecie uzytkownika
anka - 2015-11-06 12:41:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@gomes ciekawe jednak czy są konkurencyjni jeśli chodzi o zatrudnienie i warunki dla pracowników, to jest dla mnie priorytetowa informacja. ja osobiście chcę u nich zostać zatrudniona jako monter mebli w Renswoude ale piszą że mile widziane jest prawo jazdy, napiszcie proszę po co ono byłoby mi potrzebne przy składaniu mebli
zdjecie uzytkownika
hubert21 - 2015-11-06 14:00:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałem tam przez dwa miesiące . Każdego dnia gdzie indziej . Pod koniec dnia informowali Cię sms-em gdzie będziesz pracował/a następnego dnia . A prawo jazdy jest po to , aby zrobić z Ciebie kierowcę . Wstajesz wcześnie rano jeździsz i zbierasz ludzi z różnych domków oczywiście nie masz za to żadnych dodatkowych pieniędzy. Po pracy wszystkich rozwozisz i w ten sposób masz w plecy każdego dnia co najmniej 2h. Wie ponieważ byłem u nich kierowcą . A często zdarzało się tak , że jak już wszystkich zbierzesz to do pracy masz jeszcze 70 km. w jedną stronę oczywiście .
zdjecie uzytkownika
szorti - 2015-11-08 19:51:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [anka - 2015-11-06 12:41:12]:
wiadomo @anka przecież że ta praca to nie będzie tylko samo składanie mebli, a jazda samochodem jest oczywiście obowiązkiem
zdjecie uzytkownika
erf - 2015-11-11 00:21:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@anka mi sie wydaje że jest ono potrzebne przy aplikowaniu na to stanowisko żeby może rozwozić meble.
zdjecie uzytkownika
liszka - 2015-11-13 03:46:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeżeli wiąże się to z jakimiś wyższymi zarobkami to ja nie mam nic przeciwko, chciałbym jednak żeby to było jasne - kawa na ławę.
zdjecie uzytkownika
98765 - 2016-01-03 22:30:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
no ja wlasnie widzialem kilka aktualnych ofert pracy od nich..na przyklad na stanowsiko montera mebli czy spawacza/ ślusarza w miejsocowici Renswoude..
zdjecie uzytkownika
konder - 2016-01-22 21:43:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@98765, no własnie widziałem jak to poszukują spawaczy i ślusarzy. Nawet dobrze to wyglada - Stawka brutto 9,16 Euro i dodatkowo zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne.
zdjecie uzytkownika
adiks88404 - 2016-01-24 11:08:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam. Pieniazki w firmie vdb otrzymujemy w 3 tyg pracy w czwartek za dwa pierwsze tygodnie przepracowane pieniazki otrzymujemy podczas urlopu zeby na urlopiku byl doplyw gotowki. przez ponad rok pracy nie zdazylo sie ani jedno spoznienie z wynagrodzeniem chocby o dzien. jak ktos jedzie do pracy to godzin napewno nie zabraknie przez dwa lata pracy pracowalem przez 3 agencje i opinie ludzi o braku godzin sa wyssane z palca albo spowodowane imprezowym trybem zycia wtedy posrednik lobi robic po zlosci. chyba ze ja mam takie szczescie ze poki co nie zdazylo mi sie siedziec bezczynnie na domku i czasem sie modle zeby trafic na jakis postoj odpoczac bo urlopy co 3 msc to troche za malo przy bezmozgowej pracy jak robot. gdzie nie masz myslec tylko je...pracowac;)) co do pracy na kurczakach w firmie bor;)) po przepracowaniu pol roku na storteboomie w putenn najczesciej nastepna propozycja pracy jest bor z ludzi ktore poznalem na stortebomie przez pol roku na bor zdecydowaly sie ze mna tylko 2 osoby. skusilo mnie zapewnienie koordynatorki ze po borze kazda nastepna praca bedzie platnymi wakacjami. polecam kazdemu bo do dzisiaj sie sprawdza;) 99koma9 % procenta pracownikow pod wplywem amfetaminy i to nie ze wzgledu wyznawania imprezowego stylu zycia tylko przeciwbolowo;) niestety polopirynka nic nie daje;) i jeszcze jedna rzecz w borze jedyna rzecza pewna jest godzina rozpoczecia pracy a koniec w zaleznosci od awarjii przedpotopowego systemu bywa rozny. pierwsza moja dniowka od 7 do 23;30 zyciowka od 7;30 do 2;30. z pozdrowieniami dla wszystkich co byli przezyli ale takze dlatych ktorzy choc sprobowali nie przejmujac sie opinia obozu pracy
zdjecie uzytkownika
mapei - 2016-01-25 11:40:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@adiks88404 widzę że trzeba sporo pracować ale zapłata jest uczciwa. Chciałbym wyjechać z tą firmą do Renswoude jako operator reachtruck. Oferują umowę na warunkach holenderskich i ubezpieczenie zdrowotne
zdjecie uzytkownika
maxy - 2016-02-07 15:40:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
'mapei' na pakowanie teraz poszukją równiez osób, do zadań nalezy : pakowanie i skanowanie jajek,przygotowanie do wysyłki, obsługa maszyn,peakowanie drobiu i też jego wysyłka,napisali, ze wypłaty co tydzień.
zdjecie uzytkownika
Daria - 2016-02-10 17:53:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [forni - 2015-06-24 14:24:39]:
Witam jestem zainteresowana z chłopakiem i kolegą. Wysłałam już Cv
zdjecie uzytkownika
karolek - 2016-02-10 18:03:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Raczej są to standardowe obowiązki jak na takie stanowisko @maxy, ale skoro jest zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne, to widać, że dbają o nich w Holandii.
zdjecie uzytkownika
Nowomieszczan - 2016-02-12 14:01:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co do pracodawcy nie mam zastrzeżeń, liczy się szczęście gdzie trafisz do pracy i do domku. Można zarobić lub przy okazji na urlop już nie wrócić jak sie nie sprawdzisz. Przydałby sie kwity na niekaralność, bo co jakiś czas zdarzają sie jakieś kwatki przestępcze wśród pracowników.
zdjecie uzytkownika
Marta - 2016-02-12 20:52:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie wydaje mi się, żeby zaświadczenie o niekaralności było dobrym rozwiązaniem.. Firma nie zatrudnia prezesów tylko pracowników fizycznych :) jeśli ktoś 10 lat temu odsiedział miesiąc za kradzież rolek, to co.. ma nie mieć szans na pracę?
zdjecie uzytkownika
wdz - 2016-03-04 07:55:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [seba - 2015-06-30 10:03:36]:
jak trafisz na domek 30 osob i 2 łazienki 2 pralki 1 kuchnia brak neta 108 za mieszkanie w oborze a salon 2 na 3 metry tyle ze placa co prawda maja tez normalne domki ale czy trafisz pozdro.
zdjecie uzytkownika
prawy - 2016-03-09 17:58:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [!!!! - 2015-07-14 17:16:10]:
domki po 30 osob 2 łazienki jedna kuchnia pokoje 1 .2 lub 3
zdjecie uzytkownika
gra - 2016-03-11 20:18:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
serio warunki są aż tak straszne? rozumiem łazienka na 5 osób, ale dwie na 30 to kpina, przecież nie opłaca się iść spać, żeby zdążyć się wykąpać :) a jak finansowo, ciekawe
zdjecie uzytkownika
Driver - 2016-03-18 13:41:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak się składa że akurat znam tą firmę i parę domków też miałem okazję zobaczyć i opowiadania że 30 osób i dwie łazienki to akurat historia wyssana z palca, 15-20 osób kilka prysznicy, domki duże, maks dwie osoby na pokój. Ci co narzekają to niech się zastanowią czy jadą na wczasy czy do pracy
zdjecie uzytkownika
Arek - 2016-03-18 20:31:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zastanawiam się jak bardzo męczące jest pakowanie kurczaków, to w jakiś sposób jest nudne, brudne czy co mozna o tym powiedziec i pomyśleć, dajcie mi znać
zdjecie uzytkownika
Gff - 2016-03-20 19:22:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sprzedam opla
zdjecie uzytkownika
bazylia90 - 2016-03-21 08:30:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@arek na pewno higiena jest zachowana, spokojnie - są wysokie standardy jakości. ja będę chciała jechać do Renswoude na wieszanie kur na haki. mam doświadczenie a pensje tygodniówki mi pasuję
zdjecie uzytkownika
Ela - 2016-04-05 10:11:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jakie opinie? ktoś się wybiera w najbliższym czasie?
zdjecie uzytkownika
Arek - 2016-04-05 12:14:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no to jak higiena jest zachowana i wszystko jest w miare okej, to ja Ci powiem, że rozumiem, ogólnie czytam ogłoszenia do miasta Renswoude i chyba jestem zainteresowany
zdjecie uzytkownika
imi - 2016-04-10 10:22:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam proszę o informację na temat wieszania kur w Renswoude na jakie zarobki można liczyć? czy praca jest na zmiany? jeśli jak to jakie? jakie warunki na zakwaterowaniu? czy daleko jest stamtąd do pracy? będę wdzięczna za kkażdy głos. czekam
zdjecie uzytkownika
kury w borze - 2016-04-26 22:12:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam może mi ktoś powiedziec cos więcej na temat pracy przy zawieszaniu kur
zdjecie uzytkownika
PIOTREK - 2016-05-04 09:58:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Proszę o niezbedne informacje na temat pracy przy sortowaniu warzyw i owocow czy sa godziny? i ile da sie zarobic na reke? Dziekuje i pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
PIOTREK - 2016-05-04 15:34:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy wyjezdzajac przez ta Agencje nie bedzie przestojow w pracy i siedzania na domku? wogole jak wyglada kwatera i ile sie placi? Jest dostep do internetu? Z gory dzieki za informacje.
zdjecie uzytkownika
Igła - 2016-05-05 12:01:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tego się najbardziej obawiam, właśnie tych przestojów @PIOTREK. Sądzę jednak, że spróbować warto, zawsze możesz wrócić jak okaże się, że pracy jest za mało.
zdjecie uzytkownika
PIOTREK - 2016-05-05 15:24:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@igla. Tak tylko ze Ci powiem ze tych przestojow i powrotow do Polski przez Agencje juz troche mialem a to sa koszta nie chce znow ryzykowc i stacic 1000zl nie potrzebnie i bez zwrotnie a jedzie sie tam zwlaszcza poto zeby zarobic do pracy a nie siedziec w domu i stracic.
zdjecie uzytkownika
PIOTR - 2016-05-07 20:11:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Prosił bym o opinię osób ktore tam pracuja czy pracowały jak postępują z nowymi osobami jest dla nich praca są godziny i ile da się na tydzień wyjść na rękę.dzięki wam.
zdjecie uzytkownika
pon - 2016-05-09 15:49:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
praca za minimum stawki,opłata za mieszkanie max 108e za tydzien.jezeli masz mozliwość poszukaj innego biura,pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
PIOTR - 2016-05-10 18:47:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Muwicie ze zarobek taki słaby tylko -108 Euro max na tydzień to nie ma roboty czy co? Przecież z czegoś ludzie tam siedzą i żyją?
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Pracowa z granicą Mam na imię Paweł Jalowiecki mam 42 lata zonaty dwoje dorastajacych dzieci ;pochodzę z Częstochowy jestem zainteresowany waszą ofertą pracy za granicą bo w Częstochowie trudno o pracę interesuje mnie taka forma pracy ,Pracowałem już za granica w Irlandii Na Cyprze oraz w 2009 roku w Holandii. Jestem gotowy podiąc kazda prace lubie wyzwania poznawać nowych ludzi ,uczyć się ,obcowania w nowym otoczeniu nie mam nalogow troche palę punktualny ,życzliwy ,kolezeński ,bezkonfliktowy,staram się zawsze robić co mi karzą jesli nie rozumie to staeam sie i dażę aby to pojac jak najszybciej i nie mieć pozniej problemow .interesuję sie Filmem muzyka i elektroniką .lubię wykonywać prace fizyczne mi powiezone oczekuję na kazdą ofertę z waszej strony ,prosze o pomoc w znalezieniu dla mnie pracy na dłużczy okres mozliwie płatną, abym mógł,dalej,zyć ,proszę takrze o pozytywne przedstawienie mojej osoby przyszłemu pracodawcy i o jak najszybszy kontakt tel ze strony waszej firmy

(usunięte przez administratora)
wyrazy uznania (usunięte przez administratora) z Częstochowy
Pytania: Pojechałem do Warszawy było na spodkaniu 20 osób a potrzebowali 10 do pracy w magazynie w Irlandii udało mi się poniewarz dobrze wypadłem miła atmosfera super koledzy było super jak i na początku tak i w pracy a tak się bałem bo to był muj pierwszy wyjazd tak daleko za granicę pracowałem 1 rok było super
zdjecie uzytkownika
Zuzia - 2016-05-17 10:01:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam chyba chlopaki z VDB sa tak za pracowani ze nawet nie maja czasu wejsc na forum zeby napisac o pracy w tej agencji. Jesli ktos jest na miejscu lub byl tam to prosila bym o jakies info ile tam sie zarabia , jak wygladaja kwatery? czy sa wyplacalni. Planuje wyjazd wlasnie tam z chlopakiem i nie wiem na co sie przygotowac-Jak tam jest? Jesli ktos moze mi pomoc to bede wdzieczna. Pa
zdjecie uzytkownika
Roberto - 2016-05-24 12:43:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zuzia. Albo nie maja wogole pracy jak tam zajezdzaja i siedza na domkach czekajac az sie trafi cos na rzezni pare razy w tygodniu.Kwatery po 30 osob jedna lazienka to maja nie wesolo jeden nie wyjdzie a juz drugi pewnie sie dobija do drzwi. Trzymaja ludzi ze wzgledu na oplaty za kwatere i dowoz do pracy to jest gwarantowane a godziny pracy juz niestety nie. na biora wiecej ludzi z polski bo w razie REZERWY zawsze kogos wezma i na tym zecz polega.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Over VDB!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Over VDB

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert