brak logo

Telekomunikacja Polska S.A.

Elbląg

Opinie o Telekomunikacja Polska S.A.

anonim 2011-04-06 20:25:40
Mhm widze ze przypadl mi zaszyt umieszczenia pierwszej opini dotyczacej tej firmy. Niestety bedzie wyjatkowo pejoratywna gdyz nie przychodzi mi go glowy nawet najmniejszy pozytyw. Zaczne od tego iz pracowalam tam ponad rok. Gdybym wiedziala co mnie tam spotka nigdy nie zdecydowalabym sie na ten krok. Przede wszystkim naprawde zatrudniala mnie firma zewnetrzna. Przedluzano mi umowe co miesiac a po roku aby nie dawac na czas nieokreslony zmienialam firme. Oczywiscie od razu zapomnialam o stalej pensji. Placili mi stawke za godzine wiec moja wyplata kazdego miesiaca byla totalnie rozna. Ponadto nie zawsze byla praca. Albo system sie popusl albo najzwyczajniej nie bylo zgloszen. Najlepszy byl fakt ze co chwile robili nowy nabor dla ktorego za kilka dni brakowalo pracy. Polityka tej firmy jesli chodzi o rekrutacje jest po prostu obrzydliwa i przerazajaco bezmyslna. Brak tu jakiejkolwiek logigi a glupota pracodwacy jest na porzadku dziennym. Jakby firma rzadzili sami debile. Jedyny plus byl taki ze mozna poznac naprawde fajnych ludzi, ale co z tego skoro jest olbrzymia rotacja ci fajni ludzie szybko odchodza. Przezylam ogromny szok patrzac na to co ta firma robi z pracownikami. Przeciez ma tak potezny obrot kasa a zatrudnia w tak upokarzajacy sposob. Pracownik firmy zewnetrznej moze tylko pomazyc ze kiedykolwiek dostanie sie to TP. To jest praktycznie niemozliwe. Reasumujac- totalne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i syf. Totalny absurd i nieporozumienie. Najbardziej przeraza mnie to ze pojawia sie coraz wiecej podobnych pracodawcow na rynku. Czlowiek powoli zapomina czym jest godna praca...., a praca w TP zdecydowanie przyspieszy ten proces...
Zostaw swoją opinię o Telekomunikacja Polska S.A. - Elbląg
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Telekomunikacja Polska S.A.