Jestem zaskoczona i stykam się pierwszy raz z tym problemem, ponieważ wysłałam dziecko po zakupy i zakupiło zły towar, po 5 min. poszło z paragonem wymienić na inną rzecz i pani sprzedająca powiedziała że towar jest dobry i mu nie zwróci. Musi zakupy nowe zrobić. Ja też pracuje w sklepie i przychodzą do nas klienci po tygodniu i musimy uwzględnić zwrot,oczywiście po okazaniu paragonu. JUŻ WIĘCEJ NIE ZROBIĘ ZAKUPÓW W FIRMIE POCHRZĘST PO TAKIM TRAKTOWANIU KLIENTA TYM BARDZIEJ ŻE DUŻO PIENIĘDZY TAM WYDAWAŁAM CO MIESIĄC. POZDRAWIAM :-)
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy