Opinie o Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi konfekcjonowania i pakowania

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI w Warszawa

onros

No niekoniecznie @gogen, z tego co wiem umowę zlecenie dostają zazwyczaj osoby uczące się lub studiujące, jeśli popracujesz kilka lat w tej firmie to spokojnie powinieneś dostać umowę o pracę na czas określony

Ryś Nowy wpis
@onros

Kilka lat? Hehehehehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza Nowy wpis
Inne

Firma Customeritum szuka osób do prac manualnych, czyli sklejania, kompletowania i klejenia. Osoby cierpliwe i zdolne odnajdą się w tym zawodzie.http://customeritum.pl/praca/oferty-pracy/praca-manualna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NASDAG Nowy wpis
@Iza

Umowa zleceniem, mocno popołudniowa zmiana, pewnie grosze na godzinę. Szukajcie szukajcie tłuściutkie misie :D Ale prędzej czy później sami sobie będziecie to wszystko składać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek z O Nowy wpis

Wszystko to prawda. Słaba ta praca. Za to koleżanki z zespołu zawsze były chętne na figle. Tego co tam się działo nikt mi nie odbierze i zrekompensowLO niedogodności pracy. Szczególnie pozdrawiam koleżankę K. I te niezapomniane wspólne dyżury. Buziaki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś

Brak możliwości rozwoju, umowy czasowe - bez względu na dział, ciągłe zwolnienia (chyba na zasadzie wyliczanki: raz, dwa, trzy - jutro będziesz Ty), nepotyzm, wybujałe ego tzw. kierowników - koordynatorów, brak podstawowej wiedzy na temat obsługi klienta, nawet wśród osób szkolących, sama obsługa klienta przez konsultantów żenująco niepoprawna, nastawienie typowo sprzedażowe bez odpowiednich szkoleń, bullying.. nie polecam pracy w tej firmie, jaki by to nie był dział, wszystko wygląda tak samo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
janeczka

ciekawe na czym polega praca w korespondencji zespole i jak to generalnie wygląda z obowiązkami bo w sumie to brzmi ciekawie tylko obawiam się jakichkolwiek niespodzianek, wiecie jak to jest. natomiast ciekawi mnie czy można tam dostac umowę o prace normalną bo jednak zależy mi na stabilizacjio zawodowej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

raczej niczego się tu nie nauczysz. tylko zrobią z Ciebie mrówę i pokażą że jesteś nikim .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

nie zapominajcie, że Customeritum to duża firma.. w większości z tych ocen, to informacje z działu utrzymania klienta czyli akcje tylko i wyłącznie wychodzące.. a tam rotacja.. no cóż.. jest wielka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LadyD

Ludzie w teamach są fajni, pomocni. Natomiast jak już ktoś zostaje koordynatorem (co zdaża się raz na 5 lat), to w tyłkach się przzewraca, wyżywają się, znęcają psychicznie i za harówke 12 godzin jest się docenianym kwotą 50PLN na rok, jako bonus uznaniowy :) Ogromne wymagania, człowiek się boi mrugać za często, żeby nie wylądować na dywaniku albo nie dostać 'kary'. Pieniądze śmieszne, rozwój żaden, a jak robisz siku 1min za długo to musisz zostać odpracować :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smutna prawda

Zachowanie pani (usunięte przez moderatora) - kierowniczki CC - jest obrazą ludzkiej przyzwoitości i godności. Mimo licznych zgłoszeń w tej sprawie nikt sobie z tego nic nie robi. Można odnieść wrażenie, że taka postawa jest nawet na rękę kierownictwu firmy. Na porządku dziennym są: mobbing, szyderstwo, działania na szkodę klienta, zamienianie dobrych pracowników na miernych, biernych ale wiernych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
CYTATY Z KIEROWNICZKI CC
@smutna prawda

Ja tu rządzę! U nas są inne zasady niż w prawie polskim! Syf Tortury Yupi! Nie obchodzi mnie to! Agresja Bójcie się mnie! Ego rozbujałe Do roboty! Nie dyskutuj! Atak Rozbój w biały dzień Strachu sianie Katowanie Amoralność

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hehe
@CYTATY Z KIEROWNICZKI CC

chyba dobrze ją znasz :DDD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Ja jestem zadowolona z pracy. Fajna atmosfera.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ziomek

Pracuje w tej firmie juz ponad rok, Jesli chodzi o Logistyke a dokladnie o sulejowek to jest na duzy plus atmosfera ok i godziny 8-16 jedynym minusem ze ciut wiecej mozna bylo zarabiac ale umowy na czas nieokreslony. W sprawie call center sie nie wypowiem bo nie znam sytuacji tylko z opowiesci w firmie wiem ze za dobrze tam nie jest. Wiec moja ocena Logistyka pozytyw Call center minus

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lena

pracował tam kiedyś mój dawny chłopak i dzięki niemu poznałam jego kolegę ( z Customeritum ) o imieniu (usunięte przez administratora)dość rzadkie imię jak dość rzadki chłopak , nie wiem czy jeszcze tam pracuje może mi ktoś podpowie jak można się z nim skontaktować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@Lena

Witaj, jeżeli chodzi o pracowników, to tak na prawdę co parę tygodni się zmieniają. Więc kolega na pewno już tam nie pracuje. Ze swojej strony nie polecam pracy tam, małe wynagrodzenie, nie szanują pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Ludzie są tacy, że po kilku dniach masz ich dość i czujesz się odmóżdżony :) Generalnie praca BEZNADZIEJNAAAAAA !!! Omijać ich.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oleg

Nie dokładają do biletów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mamam

Koledze może chodziło o programy lojalnościowe dla pracowników tzw. bonusy, których w Customeritum zupełny brak. Możesz również zapomnieć o dołożeniu przez tę firmę do czegokolwiek... szkoleń, a tym bardziej biletów. Dojazd na własny koszt. Kary rzędu 1000zł. Trzeba dokładnie czytać co podpisujemy. Więc również do tego zachęcam dla waszego dobra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mata er

Koledze może chodziło o programy lojalnościowe dla pracowników tzw. bonusy, których w Customeritum zupełny brak. Możesz również zapomnieć o dołożeniu przez tę firmę do czegokolwiek... szkoleń, a tym bardziej biletów. Dojazd na własny koszt. Kary rzędu 1000zł. Trzeba dokładnie czytać co podpisujemy. Więc również do tego zachęcam dla waszego dobra.

Rafał

Pracowałem w Sulejówku w logistyce i dorzucam negatywny komentarz. Pieniądze jak na wymagania i godziny pracy zerowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaT

Jeżeli opuścisz jakiś dzień, lub spóźnisz się do pracy musisz to odpracować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KaT

Brak jakichkolwiek "lojalek"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@KaT

skąd masz takie info o karach????????????????????? raczej lojalkę podpisałaś ... a to zupełnie inna kwestia...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mar mara

Co do HACZYKÓW: np. bez względu na to czy oni cię zwolnią (bez powodu) czy sam się zwolnisz zabierają Ci 20% pensji, jeżeli pójdziesz na zwolnienie lekarskie teoretycznie powinni Ci wypłacić 80% pensji, a w rzeczywistości zabierają Ci tyle, że zupełnie nie opłaca się brać zwolnienia lekarskiego tylko po prostu nie przychodzić do pracy, za nie wywiązanie się z umowy (tak na prawdę nie jest określone o jakie dokładnie wywiązanie chodzi więc mogą się przyczepić o byle co) pracownik płaci karę w wysokości 1000zł. Agencja zabiera wiele z pensji na ubezpieczenie, itp a tak na prawdę nic z tego nie masz... lekarza owszem, ale w razie wypadku itp. wynagrodzenie żadne. Często błędnie wyliczają ci wynagrodzenie (oczywiście zaniżając je) więc trzeba spisywać ile godzin pracujesz, ile masz zamówień, itd. Osobiście odradzam pracę w tym miejscu, ambitne osoby długo tam nie zabawią... max 2-3 tyg.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI
2.2/5 Na podstawie 26 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • łotewska 9A
    03-918 Warszawa
  • NIP: 1132816880 KRS: 0000368388
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Customeritum CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI
Przejdź do nowych opinii