Unicall brand of Natural Pharmaceuticals

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Unicall brand of Natural Pharmaceuticals

an.an
Były pracownik

W Unicall pracowałam 10 lat zaczynajac z poziomu konsultanta mając tą przyjemność piąć się coraz wyżej. Firma jest nastawiona na wynik co jest raczej oczywiste pracując w call center. Bywały dni bardziej stresujące i praca pod presja czasu. Natomiast bardzo dużo mogłam sie nauczyć i stale poszerzać swoją wiedzę. Nie ma mowy o staniu w miejscu. CCM inwestuje w rozwój pracowników w postaci szkoleń, treningów itp. Firma prężnie się rozwija tworząc nowe działy i komórki dzieki czemu pracownicy mogą liczyć na awans i podnoszenie kwalifikacji. Poznałam wiele wartościowych osób i zawsze mogłam liczyć na szacunek i wsparcie. Wychodząc z Unicall nawet sie nie spodziewałam jak cenione może być moje doświadczenie :). Polecam pracę nie tylko jako formę dorobienia sobie ale i stałą pracę. Możesz liczyć na jasne zasady, pensje na czas, bonusy, dodatki, fajne konkursy, wsparcie w postaci szkoleń, treningów.

Agentka
Pracownik

Fajne miejsce dla konsultantów, ponoć zarabiają więcej niż kadra ;) Pozostaje nie "awansować" i idzie wykręcić ładną sumkę.

:)
Były pracownik

Nie polecam, pracownika traktuje się w tym toksycznym miejscu pracy przedmiotowo. Słabo ze wiola - właścicielka cc sama sobie odpowiada pozytywne komentarze, udziela się w różnych nickach. Polecam unikać tego miejsca.

Zbigniew
Inne
@:)

No właśnie widzę, że większość komentarzy jest w pozytywnym tonie. Z czego zatem wynika Twoja? Jeśli uważasz, że pracownicy są niewłaściwie traktowani, to jakie sytuacje masz na myśli?

Masakra
Pracownik
@Zbigniew

Ewelina i Wiolka przestancie pisac kłamliwe opinie!!!!!

Honorata
Inne
@Masakra

A co w tym kłamliwego? On pyta o to czemu ktoś tu nie poleca. Sama ciekawa jestem szczegółów. Może ktoś rozwinie temat?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Unicall Communication Group Poland?

Ciekawe
Kandydat
@Pytanie

Tez mnie to ciekawi.

Pracodawca

@Ciekawe

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej zadajemy kilka podstawowych pytań jak doświadczenie zawodowe czy preferowane godziny pracy. Rekruter przedstawi także firmę, charakter pracy, wynagrodzenie i inne kwestie formalne. Przebieg spotkania w dużej mierze zależy od samego kandydata oraz kreatywności naszego Rekrutera. Zachęcamy do umówienia się na spotkanie, aby osobiście spróbować swoich sił zarówno na rozmowie jak i później w branży call center : )

Alfa
Były pracownik

Pracowałam kilka miesięcy. Odeszlam (inna praca). Zdarzały się nerwowe dni z wiekszym ciśnieniem na wynik, ale znośnie. Z pozytywnych rzeczy to dodatkowe konkursy (głównie losowanie nagród). Zdarzało się też że niektóre osoby dostawaly dodatkową kasę za wyniki wstecz. Po jakimś czasie od zatrudnienia można iść na pracę zdalną.

Zbigniew
Inne
@Alfa

Ta dodatkowa kasa za wyniki to w formie premii? Często ją można było zrobić? Powiesz w jakiej wysokości?

:)
Pracownik
@Zbigniew

Np. w soboty konkursy, dzienne np. za największą liczbę sprzedaży, nagrody roczne, konkursy miesięczne, konkursy z nagrodami czasem symbolicznymi jak słodycze czy kawa. Ogólnie dużo tego.

Zbigniew
Inne
@:)

O to fajnie. Można się wykazać i dodatkowo zarobić. Od początku miałaś umowę o prace czy jakiś czas jest się na zleceniu?

:)
Pracownik
@Zbigniew

Praca naprawdę spoko, wypłaty zawsze na czas. Na początek miałam umowę zlecenie, ale dość szybko przeszłam na umowę o pracę :)

Wariat
Pracownik
@Zbigniew

To pierwsze CC w Rzeszowie gdzie dostałam UoP (na badania skierowanie dostałam po około 4 - 5 tygodniach od rozpoczęcia pracy).

anonimowy
Były pracownik

Szczerze nie polecam. Bardzo duża rotacja o czymś świadczy;) TL są baaaardzo mili i potulni jak masz lepszy dzień sprzedaży. Na minus, brak kompetencji TL jeśli chodzi o motywację pracownika. Jeśli już z tobą rozmawia to są to negatywne wiadomości. Jeśli ktoś lubi klimaty sprzedaży, wciskania ludziom nic nie wartych rzeczy to polecam. W innym wypadku ciężko...

YHM
Kandydat
@anonimowy

To call center a nie praca w GOOGLE czy NASA Wiec naturalne, że rotacja wyższa Sprzedaż - na moje sama w sobie sugeruje że chcemy komuś coś "wcisnąć"

PP
Pracownik
@YHM

Dokładnie tak, praca w call center rządzi się swoimi zasadami. Przychodząc tutaj musisz liczyć się z tym, że będziesz musiał rozmawiać z Klientami i próbować ich nakłonić do zakupu czegoś. Uważam, że akurat w Unicallu ta sprzedaż jest i tak bardzo "fair", są zasady, których nie możesz przekroczyć.

Lady
Pracownik

Hej, jako osoba, która pracowała wcześniej w tej samej branży w innych miejscach (to moje 4 CC), oceniam firmę dobrze. Przede wszystkim podejście do pracownika jest ludzkie, wypłaty regularne, dodatkowe bonusy, karta benefit. Jasne jest to, że trzeba sprzedawać, w końcu jest to call center.

Grażyna
Inne
@Lady

A czy w tym call center supervisorzy to osoby które awansowały wewnętrznie właśnie np. z roli sprzedawcy ze słuchawki? Jest taka droga awansu?

Lady
Pracownik
@Grażyna

Na ten moment większość kadry została awansowana wewnętrznie, więc jak najbardziej jest taka szansa :) Osobiście nie kojarzę nikogo z TL kto za moich czasów przyszedł z zewnątrz.

?
Kandydat
 Pytanie
@Lady

OK, fajnie że wewnętrzny awans. Tylko pytanie na ile realny dla Konsultanta Śmiem zgadywać iż odbywa się 1 na 5 lat?

1

Pracodawca

@Grażyna

Dzień dobry, W naszej firmie istnieje możliwość awansu wewnętrznego. Ogłoszenia dot. rekrutacji na nowe stanowiska zawsze pojawiają się w biurze i każdy może na nie aplikować. Aktualnie prowadzona jest rekrutacja (zarówno wewnętrzna jak i zewnętrzna) na stanowisko Junior Team Leadera.  W roku 2021 do kadry dołączyło: dwóch Specjalistów ds. jakości, Junior Trener oraz Specjalista ds. wsparcia procesów. W obecnym roku 2022 już dwie osoby awansowaliśmy na stanowisko Specjalistów (realizacja zadań administracyjnych). Każdy z tych pracowników awansował wewnętrznie i zaczynał pracę w naszej firmie na stanowisku Konsultanta.

Fajnie
Pracownik

Fajnie, że firma zaczęła w końcu dbać o wizerunek w internecie - co jakiś czas zdarza mi się sprawdzać goworka jak polecam pracę znajomym... Co do samej pracy to polecam, zdecydowanie widać postęp w podejściu do pracownika na przestrzeni lat ;)

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Unicall Communication Group Poland? Oddzwaniają zawsze?

ZYX
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Ale po co czekać ? Lepiej w ogóle się tam nie zatrudniać

2
Zickzack
Były pracownik
 Pytanie
@ZYX

I po co taka (usunięte przez administratora) odpowiedź? Może ktoś, kto pyta akurat szuka pracy jakiejkolwiek i potrzebuje tej informacji. Ludzie nie przesadzajcie...

1

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dział rekrutacji stara się skontaktować telefonicznie z każdym kandydatem, który aplikował na dane stanowisko. Kontakt zwykle odbywa się do tygodnia od otrzymania CV, natomiast przy wzmożonym spływie może się on wydłużyć. Dodatkowo zawsze mogą się Państwo skontaktować z nami telefonicznie pod numerem +48 697 313 444. Zapraszamy również do zapoznania się z naszym FAQ – tam znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

ES
Kandydat

Przestrzegam osoby, które wysyłają cv do tej firmy. Na portalu z pracą jest napisane, że praca polega na odbieraniu połączeń przychodzących. Na rozmowie okazuje się, że jwst wszystko na odwrót czyli rozmowy wychodzące i naciąganie klientów na kupienie ich towaru czyli zwykły telemarketing a stanowisko na które aplikujesz otrzymasz jak się postarasz masakra...oczywiscie odmówiłam

Były pracownik infolinii
Były pracownik
@ES

Każdy zaczyna pracę na sprzedaży i taka informacja na pewno jest podawana. Ja też kiedyś tam pracowałam, 2-3 tygodnie na sprzedaży a potem szkolenia stricte pod infolinię i obsługa klienta (która też nieraz wymaga sprzedaży). Poza tym nie każdy się na infolinię nadaje - to też jest weryfikowane przecież w trakcie pracy na sprzedaży....

Zbigniew
Inne
@Były pracownik infolinii

No dobra ale jeśli w ogłoszeniu jest infolinia bez sprzedaży to już na rozmowie nie powinno być zupełnie inaczej. Wiadomo że nie każdy nadaje się do telemarketingu i to powinno być jasno zaznaczone w treści ogłoszenia. Bo ja też nie chciałbym się naciąć na coś takiego.

Pracodawca

@ES

Dzień dobry, Przykro nam, że w Pani ocenie nasze ogłoszenie było nieprecyzyjne. Oczywiście Pani sugestia pozwoli nam doskonalić zamieszczane treści. Jeśli w przyszłości pojawią się z Państwa strony sugestie dotyczące procesu rekrutacji to zachęcamy do ich przesłania na adres rekrutacja@unicall.pl lub zgłoszenia ich telefonicznie pod numerem +48 697 313 444. Podczas rekrutacji do zespołów infolinowych jak i sprzedażowych szczegółowo informujemy Kandydatów o warunkach współpracy. Po pozytywnym przebiegu procesu rekrutacji już po stronie Kandydata pozostaje decyzja czy zaproponowane warunki mu odpowiadają czy też nie. Pragniemy zaznaczyć, iż szkolenie na infolinię jest wieloetapowe (łącznie obejmuje około 150-200h) i rozpoczyna się od sprzedaży, gdzie pracownik zapoznaje się ze specyfiką produktów i procesów, które są niezbędne przy obsłudze Klientów.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Unicall Communication Group Poland?

Qyu
Pracownik
@Pytanie

Hej, pracownicy dostają różne bonusy za wyniki - zarówno pieniężne jak i materialne. Często są organizowane losowania nagród za wyniki. Co do innych benefitów to np. coroczne urodziny firmy i wspaniały tort dla wszystkich wraz z dodatkową przerwą oraz wiligia firmowa. Z okazji czwartków (zazwyczaj) są darmowe kanapki/słodkie bułki/batony (różnie). Chyba o kartę Multisport można się też ubiegać. Przyjemnie się pracuje, jest także kuchnia z darmową kawą i herbatą, dwie lodówki, dwie mikrofale, dwa automaty (jeden na przekąski i jeden na kawy). Do tego darmowa woda pitna (gazowana, niegazowana, gorąca) z dystrybutora podłączonego do bieżącej wody.

Aneta
Inne
@Qyu

A jak wyglądają losowania nagród za wyniki i co jaki czas są organizowane w Unicallu takie konkursy? Co składa się na bonusy materialne? I ile mogą wynosić bonusy pieniężne?

ZYX
Były pracownik
 Pytanie
@Qyu

Wiolu, sama sobie to piszesz ? Czy ktoś ci pomaga ?

3
Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Unicall Communication Group Poland?

XoXo
Były pracownik
@Pytanie

9-17, ale jest opcja pracy na II zmianę, lub elastycznie.

Qyu
Pracownik
@Pytanie

I zmiana i infolinia 9-17, II zmiana 13-21. Można ustalić indywidualny grafik (ale raczej nie na infolinii).

Zbigniew
Inne

Unicall Communication na swojej stronie ma ogłoszenie o prace dla konsultanta ds. kontaktów z klientami. Starając się o to stanowisko trzeba dobrze znać język angielski czy wystarczy w stopniu komunikatywnym? Pracodawca organizuje kursy językowe dla nowo zatrudnionych osób?

Qyu
Pracownik
@Zbigniew

Hej, wystarczy komunikatywny. Nie rozmawiasz z Klientami po angielsku, ale aplikacja do obsługi jest w tym języku. Kiedyś były kursy angielskiego dla chętnych pracowników, ale teraz nie wiem czy jeszcze są.

ByłyPracownikUnicall
Były pracownik
 Pytanie

marianna liderka jakościowa dalej drze się na całą salę ?

Przemysław
Inne
@ByłyPracownikUnicall

Dodałeś nazwę użytkownika sugerującą, że pracowałeś kiedyś w firmie Unicall Communication Group Poland. Powiedz mi proszę, co wiesz na temat atmosfery, która tam panuje? Za Twoich czasów była ona dobra czy od pierwszego dnia pracy można było wyczuć napięcie między osobami, które tam pracują?

XoXo
Były pracownik
@Przemysław

Pracowałam tam ponad 2 lata temu, osobiście uważam atmosfera jest na prawdę ok, wiadomo, że wyniki są ważne jak w każdej firmie tego typu. Co mogę doradzić to praca dla Skarbnicy - najlepsze team liderki. Z daleka od suplementów :D

ByłyPracownikUnicall
Były pracownik

od pierwszego dnia napięcie między pracującymi tam pracownikami, darcie japy liderów itd NIE IDŹCIE TAM !!!

skarbnica1
Były pracownik
@ByłyPracownikUnicall

Leaderka skarbnicy porazka.... Bardziej leniwej osoby nie widziałam... Jeszcze z tymi okularami. Nie idzcie do tej firmy. ODRADZAM

dramat
Były pracownik

nie polecam wioletty z oddziału w Rzeszowie kompletnie nie kompetentna osoba

Janek
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Unicall Communication Group Poland?

Zbigniew
Inne

Piszesz o pracy sprzedawcy w call center? Pojawiły się nowe rekrutacje w oddziale w Warszawie i Rzeszowie dla konsultantów telefonicznych. Napisz proszę, czy na tym stanowisku można uzyskać premie uznaniowe, a targety są ustawione tak, że są realne do zrobienia?

Gall Anonim

Jeżeli jesteś studentem i jest to twoja pierwsza praca (mówimy o oddziale w Rzeszowie), na chwilę - aby zdobyć doświadczenie to zachęcam i zapraszam ponieważ na prawdę warto. Dowiesz się w jaki sposób sprzedawać produkty czy też obsługiwać klientów, a jest to na prawdę cenne doświadczenie. Dodatkowo zarobisz i to na prawdę dobrze, ponieważ wypłaty w firmie Unicall nie są najniższą krajową, a spokojnie najzwyklejszy konsultant przy pracy 8h/dzień jest w stanie zarobić 2 tysiące na miesiąc co jest dobrą pensją. Jeżeli wiążesz swoje plany z firmą na dłużej - nie polecam. To co rzuci Ci się na początku w oczy to nagradzanie za dobre wyniki. W jednym z zespołów lider prowadzi politykę "zrobienia coachingu za dobre wyniki" - tak więc jeżeli nie sprzedajesz, to coachingu mieć nie będziesz, będziesz tylko słyszał jak to słabo i tragicznie Ci idzie. Gdzie w tym sens? Kto wie, ja przynajmniej wychodzę z założenia że odsłuchy i pomoc należy się osobom ze słabymi wynikami, ale inni widać wychodzą z całkiem innego. Za telefon na sali będziesz miał, ooo kolego koleżanko, nie lada problemy. Nie ważne czy właśnie dostałeś sms'a z informacją o przyznaniu kredytu na mieszkanie, o tym że twoja babcia nie żyje, czy też że twoja żona właśnie przewróciła osiem słupów na drodze i twoje auto za 500 tysięcy idzie do kasacji, nie - ich to nie obchodzi. Telefonu wyciągać n i e w o l n o. I koniec. Dlaczego? No, ja jak najbardziej rozumiem że przeglądanie instagrama w trakcie pracy to nie najlepsza rzecz, ale dlaczego zabrania się nawet głupiego sprawdzania kto do nas napisał czy też odpisania krótko na wiadomości jeżeli nie wpływa to na pracę danego konsultanta? Tego nie wie nikt. Ale jak będziesz miał telefon na biurku to "ucięty" zostanie twój bonus, czyli ok. 1/3 pensji. Tutaj pojawia się też hipokryzja ze strony kierownictwa, bowiem oni wszyscy siedzą ze ślepiami w telefonach (i to nie w celach służbowych, tylko rozrywkowych). Wystarczy dobrze spojrzeć. Ale nie konsultancie - tobie nie wolno, ty jesteś gorszy. My fejsbuczka możemy przeglądać, ty nie. I niech mi tutaj nikt nie gada że to z powodu ochrony danych osobowych, bzdura. Jako konsultant od firmy nie dostaniesz długopisów, karteczek na których będziesz mógł zapisać najważniejsze rzeczy, kostki biurowej, nic a nic. Firma w to nie inwestuje, rzeczy biurowe w głównej mierze posiadają osoby z kierownictwa, konsultanci nie. Kończy się to tak że w większości przypadków to właśnie konsultanci kupują sobie akcesoria biurowe, ze swojej pensji, zamiast otrzymać je - do niezbędnej pracy - od kierownictwa. Dodatkowo ciekawym faktem jest mobilizacja pracowników w sposób pokazywania im że "o widzisz, patrz co tu mam - to wypowiedzenie z twoim imieniem i nazwiskiem, ja sobie je schowam w szafeczce, a ty jak nie chcesz żeby było podpisane to się postaraj bardziej" - i nie była to sytuacja jednorazowa, powtarza się ona do teraz bardzo często. Nie zapomnę momentu w którym jeden z pracowników po takiej, nazwijmy to "groźbie" podpisał wypowiedzenie, po czym był zachęcany przez lidera żeby jednak został w pracy i to co mówił jest już nie ważne. Śmieszny jest też czas pracy który w jakiś sposób powinien być rekompensowany. Gdy popracujesz 3 miesiące zobaczysz że twój czas pracy to nie jest 9-17 a 9-17:30, ponieważ nikogo nie obchodzi to że właśnie o godzinie 17:00, gdy już wszyscy wychodzą ty rozmawiasz z klientem. Rozłączyć się nie możesz, musisz rozmowę zakończyć. A jeżeli masz klienta który opowiada Ci historie o 2 wojnie światowej, cóż.. to już twój problem. Ale spróbuj spóźnić się na następny dzień 5 minut, to już za nie zapłacone mieć nie będziesz. Tak jak za dzień wcześniej podczas którego zostałeś 30 minut dłużej. Ale na to nikt nie zwraca uwagi.

Jolanta
Inne
@Gall Anonim

@Gall Anonim Dziękuję za wyczerpującą wypowiedź na temat warunków zatrudnienia w firmie Unicall Communication Group Poland. Ciekawi mnie fakt czy ta firma oferuje jakieś benefity? Chodzi mi głównie o opiekę lekarską.

Gall Anonim
@Jolanta

Niestety nie, z tego co wiadomo zwykły sprzedawca w firmie nie ma żadnego ubezpieczenia, jedynie osoby wyżej (team leaderzy itp) są objęci dodatkową prywatną opieką lekarską.

Nick
@Jolanta

Długo się zastanawiałem nad tym, czy odpowiadać na ten komentarz. Wysłał mi go znajomy, któremu zaproponowałem u nas pracę (są za to bonusy). Myślę jednak, że warto też podać swój punkt widzenia i doświadczenia. "Jeżeli wiążesz swoje plany z firmą na dłużej - nie polecam. [...]" Ja jak najbardziej polecam pracę w Unicall. Nie jest to typowa mordownia jak większość CC, gdzie nie dość, że Cię nie szanują to jeszcze nakładają kary finansowe i stosują mobbing. Tutaj jest przyjazna atmosfera, dobre szkolenia i komunikacja. Jak najbardziej zgadzam się z tym, że coaching dla osób, które mają dobre wyniki zamiast coachingu dla osób ze słabymi wynikami to dziwna polityka. To raczej nie jest jakieś zarządzenie kierownictwa tylko prywatny sposób TL na prowadzenie teamu. Jeśli czujesz, że to nie jest dobre i chcesz zgłosić swoje spostrzeżenia to myślę, że kierownictwo chętnie tego wysłucha (wbrew pozorom zgłoszenia ludzi są brane pod uwagę). "Za telefon na sali będziesz miał, ooo kolego koleżanko, nie lada problemy. [...]" Tutaj również się zgadzam. Osobiście nie zwracam na to uwagi oraz staram się nie używać telefonu na sali jednak na szkoleniu i w regulaminie jest jasno powiedziane, że nie można używać telefonu na sali. Jeśli czujesz się niesprawiedliwie traktowany to również polecam zgłosić to wyżej, naprawdę. Zamiast między sobą rozprawiać to czasem warto wziąć sprawy w swoje ręce i wyrazić swoją opinię bezpośrednio do kogoś ponad TL. "Jako konsultant od firmy nie dostaniesz długopisów, karteczek na których będziesz mógł zapisać najważniejsze rzeczy, kostki biurowej, nic a nic. [...]" No tutaj akurat się nie zgadzam. Zgłaszałeś TL, że potrzebujesz takich rzeczy? Ja nigdy nie miałem z tym problemu, kilka razy już zgłaszałem zapotrzebowanie i dostawałem bloczki czy długopisy, a nawet segregator. Ponownie - jeśli TL Cię nie słucha to idź z tym wyżej. "Dodatkowo ciekawym faktem jest mobilizacja pracowników w sposób pokazywania im [...]" To mnie chyba ominęło, jeśli coś takiego naprawdę miało miejsce to faktycznie jest to śmieszne. A może jednak ta osoba sobie to podkoloryzowała nieco? Niestety zdarzają się osoby, które mają za nic firmę i pracę jednocześnie uważając, że są nietykalni i wszystko im się należy. "Śmieszny jest też czas pracy który w jakiś sposób powinien być rekompensowany.[...]" Oj zwracają uwagę. W dodatku jeśli Klient chce Ci opowiadać długie historie to jedną z umiejętności jakie powinieneś opanować jako konsultant to umiejętne przerwanie tego i poprowadzenie rozmowy ku zakończeniu (najlepiej ze sprzedażą). Naprawdę jeśli ktoś czuje się niesprawiedliwie potraktowany to jak najbardziej takie zgłoszenia są wysłuchiwane i rozpatrywane. Trzeba tylko zgłaszać... I mówię to jako pracownik z nieco dłuższym stażem niż miesiąc.

Jarosław
Inne

Pracował już ktoś z Was w oddziale firmy w Rzeszowie jako Konsultant ds. kontaktów z klientami? Firma szuka pracowników na to stanowisko https://unicall.pl/pl/dolacz-do-nas#oferta-pracy . Na jakie warunki pracy można liczyć?

Zostaw merytoryczną opinię o Unicall brand of Natural Pharmaceuticals - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Unicall brand of Natural Pharmaceuticals?

    Zobacz opinie na temat firmy Unicall brand of Natural Pharmaceuticals tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Unicall brand of Natural Pharmaceuticals?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 18 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Unicall brand of Natural Pharmaceuticals?

    Kandydaci do pracy w Unicall brand of Natural Pharmaceuticals napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Unicall brand of Natural Pharmaceuticals
Przejdź do nowych opinii