W jaki sposób mogę złożyć podanie o pracę?
To proste! Wyślij cv na adres: rekrutacja@unicall.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 697 313 444.
Czy mogę aplikować jeśli ogłoszenie już zniknęło?
Tak! Jeśli ogłoszenie wygasło wyślij cv na adres: rekrutacja@unicall.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 697 313 444.
Jak należy się ubrać na rozmowę kwalifikacyjną?
Unicall brand of Natural Pharmaceuticals jest miejscem pracy, w którym nie trzeba nosić formalnego ubioru. Pracują tu ludzie ubrani w zwykłą, codzienną odzież. Ubierz się ładnie, ale wygodnie.
Na jakie wynagrodzenie mogę liczyć?
W przypadku stanowiska Konsultanta ds. obsługi Klienta podstawowe wynagrodzenie wynosi 20 zł brutto/godzinę. Dodatkowo każdy pracownik co miesiąc ma szansę na otrzymanie motywacyjnej premii opartej o osiągane wyniki oraz jakość przeprowadzanych rozmów.
Jak wygląda forma zatrudnienia?
Początkowo zawierana jest umowa zlecenie. Po kilku przepracowanych miesiącach każdy otrzymuje szansę przejścia na umowę o pracę. Okres po jakim pracownik może zmienić formę zatrudnienia ustala się indywidualnie.
Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w CC powyżej 1 roku, wówczas istnieje możliwość umowy o pracę na start :)
Jakie są godziny pracy?
Od poniedziałku do piątku pracujemy w systemie dwuzmianowym w godzinach 8:00-21:00, a w soboty w systemie jednozmianowym w godzinach 9:00-17:00. Natomiast to ty decydujesz która zmiana Cię interesuje
Czy mogę pracować zdalnie?
Każdy pracownik, który spełnia określone warunki (między innymi odpowiednia prędkość Internetu domowego) może rozpocząć pracę w trybie zdalnym. Warunkiem takiej formy pracy jest pełne wdrożenie w obowiązki pracownika, co oceniane jest indywidualnie przez przełożonych.
Czy mogę liczyć na elastyczny grafik pracy?
Jak najbardziej! W naszej firmie mamy mnóstwo osób łączących pracę u nas z innymi obowiązkami. Jeśli pracujesz minimum 20 godzin tygodniowo, to wspólnie ustalimy Twój indywidualny grafik.
Jak długo trwa szkolenie wstępne?
Średni czas szkolenia wstępnego wynosi 3 dni. Jednak nasi pracownicy mogą liczyć również na inne szkolenia i warsztaty sprzedażowe, które odbywają się cyklicznie po wdrożeniu w podstawowe obowiązki.
Jakie są możliwości rozwoju i awansu?
W procesie tworzenia nowego stanowiska zawsze organizujemy konkursy wewnętrzne, co daje naszym pracownikom możliwość awansu. Bardzo duża część kadry zarządzającej rozpoczynała w naszej firmie od pracy na stanowisku konsultanta.
Gdzie znajduje się siedziba firmy?
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Warszawie przy ulicy Domaniewskiej 28. Serdecznie zapraszamy również do Naszego Oddziału w Rzeszowie na al. Rejtana 36 (budynek Conresu 3 p.).
Na jakie benefity mogę liczyć?
Pracownicy naszej firmy zyskują:
- comiesięczne premie uzależnione od osiąganych wyników i jakości rozmów,
- bonusy uznaniowe przyznawane za ponadprzeciętne osiągnięcia,
- konkursy motywacyjne,
- cotygodniowe przekąski,
- kartę multisport,
- bonus wakacyjny.
Czy jako emeryt/młoda matka mogę liczyć na zatrudnienie?
Oczywiście! Uważamy, że każdy ma w sobie potencjał do obsługi Klienta. W naszej firmie pracują zarówno studenci, pracownicy ceniący sobie stabilne zatrudnienie, jak i osoby w wieku emerytalnym, a wszyscy zwracamy się do siebie po imieniu 😊.
Czy aplikując z polecenia znajomego dołączę do tego samego zespołu?
Proces rekrutacji jest ściśle związany z aktualnym zapotrzebowaniem w poszczególnych zespołach, więc nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zawsze staramy się jednak brać pod uwagę polecenia pracowników i dołączać ich do jednego zespołu.