brak logo

Sabel Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o Sabel Sp. z o.o.

BOLERO 2009-12-06 14:42
Pracowałem w tej firmie ponad rok czasu na rozmowie kawalifikacyjnej szef obiecywał złote góry i podwyzkę po okresie próbym, niestety w rzeczywistosci okazało się ze olał mnie po tym okresie.Obiecywał tez prace w "przekaznikowaniach" a przede wszystkim pracowałem tylko łopatą po około 300 godzin miesiecznie.Zwoliniłem sie i nie żałuję wszystkim chetnym którzy chca sie tam zatrudnic SZERZR ODRADZAM!!!!
7
bxpi 2009-12-08 21:32
o fajnie że ktos tu napisał Boler ale nie napisałes ze dosc dobrze zarabiałes jak na polskie warunki w tej firmie choc też mam mieszane uczucia co do tej firmy
6
do anonim 2013-09-27 18:24
Warto się przyjąć. Pensje są wysyłane zawsze 5 dnia miesiąca, stawka o która pytasz pewnie jest zależna od Twoich umiejętności, premia jest zależna od kierownika a bonusy na święta czyli tak jak wyżej pisali 500zl. [usunięte przez moderatora]
1
lary 2014-03-18 16:13
obecnie chyba nikogo nie szukają, ale kiedyś Sabel poszukiwał między innymi kierowców, operatorów i monterów
1
venflon 2014-03-26 17:16
podskocz do samej firmy. W taki sposób zawsze łatwiej dostać robotę. Robisz wtedy lepsze wrażenie. Może tak będzie i w Sabel
1
Minimi 2014-04-02 11:04
No nie zawsze, czasem CV trzeba zostawić u pracownika, ten spojrzy, zobaczy zagrożenie i wyrzuci do kosza, może jest jednak jakis tradycyjny sposób aplikowania do Sabel?
1
nyan 2014-05-29 19:23
Witam serdecznie, może ktoś napisac jak aktualnie traktowani sa pracownicy w Sabel? Warto sie nimi zainteresować? Pozdrawiam.
1
nyan 2014-06-22 18:19
Czemu tutaj taka cisza? Sabel z tego co sprawdzałem to bardzo młoda firma, a informacji nie ma tutaj za dużo...
1
mikija 2015-02-19 16:56
Szkoda , że nikt nie odpisał, bo Ja również szukam pracy i nie wiem jak mam postrzegać tą firmę, wysyłać CV czy też nie....Jak jest na dzień dzisiejszy, jak można opisać atmosferę pracy w firmie? mozecie opisac jeszcze swoje doswiadczenia w pracy i na rozmowach kwalifikacyjnych w sabel? pozdrawiam....
1
owca beczy 2015-05-05 17:42
wyglada coraz gorzej, chyba ktos zapomnial o czyms takim jak kodeks pracy
http://www.mpips.gov.pl/prawo-pracy/ustalanie-i-rozliczanie-czasu-pracy/rozliczanie-czasu-pracy/rekompensowanie-pracy-nadliczbowej/ i rozne takie śmieciowe prawa pracowników też coraz bardziej śmieciowych. Nadgodziny, ktore powinny byc platen +50% do odebrania 1:1? Sobota ktora moge spedzic z żoną i dzieckiem do odebrania w tygodniu?? Od wyzysku do niewoli neidaleko, hola hola. NA LUDZIACH SIĘ NIE OSZCZĘDZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie tylko na tych co siedzą w ciepłym biurze na d...
4
grys 2015-09-18 09:21
Wszyscy uciekają z tej firmy gdzie tylko mogą oszczędza się na ludziech obcina im wszystko, nie płaci nadgodzin i wszystko żeby się dobrze nie pracowało
1
zli 2016-06-16 00:13
SABEL NIE MA JUŻ KONTRAKTÓW BO KTÓRYŚ Z KUMPLI Z PLK-SA ODPADŁ WIĘC KOŃCZĄ SIĘ SABATOWI ZNAJOMOŚCI DO WYGRYWANIA PRZETARGÓW I TU JEST PIES POGRZEBANY, SMUTNE ALE PRAWDZIWE.
1
hejo 2016-07-05 21:44
Hej, a wiadomo coś o nowych ofertach pracy? Nie ukrywam, że dobrze by się bylo załapać.
1
włodzi 2017-02-21 12:58
Pracowałem w tej firmie w fabryce rur.
Trzeba wykonywać swoją pracę i jest ok. Praca nie jest ciężka, obsługa urządzeń produkcyjnych.
Czas pracy 8h/dzień, wolne soboty i niedziele oraz święta - był czas dla rodziny.
Zarobki na średnim poziomie, podstawa +premia (jak się robi swoje zawsze osiągalna)+ dodatkowe profity (Ubezpieczenie, luxMed, fundusz socjalny).
Wynagrodzenie zawsze na czas
Niestety z przyczyn zdrowotnych musiałem odejść z firmy.
Polecam firmę SABEL jako rzetelnego i pewnego pracodawcę
Andrzej 2017-03-23 15:05
Z tego co wiem szukają ludzi do pracy, praca w stabilnej firmie.
Warto rozważyć tą opcje.
Patrycja 2017-07-26 12:05
@włodzi widzę, że podobała Ci się praca w Sabel Sp. z o.o. Wolne weekendy i Święta to duży plus. Piszesz, że zarobki na średnim poziomie, ale przynajmniej były dodatkowe profity. Są nowe oferty pracy : Asystent projektanta urządzeń elektroenergetycznych z czynnościami inżyniera budowy i Handlowiec – Obsługa Kluczowych Klientów kto aplikuje?
1
Zostaw swoją opinię o Sabel Sp. z o.o. - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sabel Sp. z o.o.