Media System Sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Media System Sp. z o.o.

Monia
Kandydat
 Pytanie

Hej. Jestem zainteresowana praca w Media natomiast jestem z zerowym doświadczeniem na tym stanowisku. Czy jest szansa że się dostanę? Jak wygląda rekrutacja czy muszę udawać rozmowę telefoniczną aby pokazać swoją komunikatywność ?

Pracodawca

@Monia

Oczywiście, że tak - każdy ma równe szanse żeby zrobić karierę w Media System! Osoby nowozatrudnione zawsze mogą liczyć na wsparcie lidera jak i starszych stażem konsultantów - nikogo nie pozostawiamy samemu sobie. Przed przystąpieniem do pracy każdy nowo zatrudniony pracownik zostaje dokładnie przeszkolony przez wykwalifikowanych trenerów.

Fluu
Pracownik

Pracuje tu od wakacji, ogólnie firma spoko - kasa wpada zawsze na czas, dodatki też spoko. Nie kumam skąd te żale innych, chyba z konkurencji...

Administrator

Podobno pracując jako Konsultant Telefoniczny można liczyć na 4800 PLN na rękę. Czy to prawda?

Pracodawca

@Administrator

W MediaSystem ostatecznie sam decydujesz o tym ile zarabiasz! Wynagrodzenie jest dwuskładnikowe - pensja podstawowa plus prowizja.

Marcin
Były pracownik

No to jest lo prostu praca w Call center. Wieszosc osob to studenci ( w tym Ja tez) co chca sobie dorobić . Słabo płaca ale lepsze to niż nic

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowę miałem jakiś czas temu, przebiegła w miłej atmosferze. Pani przyszła po mnie do recepcji przywitała się i poszliśmy do pokoju w którym przeprowadzane są rozmowy. Po 2 dniach dostałem info , że mnie przyjmują i zapraszają na szkolenie.

Pytania

Opowiedz coś o sobie, gdzie wcześniej pracowałeś, jakieś mocne strony, była też jakąś scenka sprzedażowa. Pytania raczej standardowe. Rozmowa trwała jakieś 20 minut.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Zazkoczony
Pracownik

Wszedłem na GoWorka z ciekawości i jestem zaskoczony tymi opiniami. Szczerze mówiąc - z firmą nigdy nie miałem takich problemów, choć czasem mnie też wkurza. Zacząłem pół roku temu na infolinii. Po 2 miesiącach zaproponowano mi sprzedazówke. Myślałem, czy nie rzucić papierami, bo zależało mi na mniej stresującej robocie. Dałem się namówić z obietnicą, że jak mi nie będzie szło, to po miesiącu dostanę łatwiejszy projekt z powrotem. Zostałem na sprzedazowce, początek może i trudny, trochę stresu jest, klienci różni, ale kasa większą, a moja koordynatorka robi mega atmosferę. Nie zgadzam się z opiniami, że nie ogarnia pracy, to że nie ma prętu włożonego w miejsce, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę i nie stoi na baczność z wykutymi odpowiedziami na każde pytanie, nie czyni jej niekompetentną. Podsumowując - pracę raczej polecam. Nie każdy się odnajdzie, nie każdy trafi na sprzedaż i nie każdy dostanie z tego tytułu profity, ale generalnie atmosfera przyjemna, ludzie życzliwi i można nabrać trochę ciekawego doświadczenia. Od rozmów z klientami czasami idzie dostać w dekiel, ale w zespole szybko rozładowujemy negatywne emocje. Dzięki za uwagę!

Adam
Były pracownik
 Pytanie

Myślicie, że będzie w tym roku coś na święta? Jakieś bony, premia?

Gaduła
Pracownik
@Adam

Pewnie nic

tropek
Pracownik
@Gaduła

z wypłatami problem to zapomnijmy o bonach, wole dostawać kasę w terminie a nie dostawać jakiś ochłap na święta żeby mogli to wstawić na fejsa

Serio?
Pracownik
@tropek

Ale ściema.. nigdy nie było problemu z wypłatą przychodzi nawet wcześniej niż powinna.

Elo
Były pracownik
@Serio?

Co by o nich nie mówić to prawda. Zawsze wypłata w czas. Ale na nadgodzinach i premiach (usunięte przez administratora)

Wieloletni pracownik
Pracownik
@Elo

Co za głupoty, pracuję od lat w tej firmie i jeszcze mi się nie zdarzyło, abym nie otrzymała należnego mi wynagrodzenia i nie ma znaczenia czy to jest podstawa, nadgodziny czy premia. Co by się nie wydarzyło, kasa zawsze jest na czas, a nawet kilka dni wcześniej!

do eLO
Pracownik
@Elo

ja miałam trochę nadgodzin i mi wypłacili, nawet z dodatkiem.

Nieprawda
Pracownik
@tropek

To jest nieprawda. Pracuję już długo w Media i wypki są zawsze na czas - zazwyczaj 2 do 3 dni przed terminem. Tak samo bonusy - zawsze wypłacone przed terminem. Jak wypłata wypada w weekend, to nie zdarzyło mi sie czekać do poniedziałku na kase

Alicja
Inne
@Nieprawda

To czemu inni narzekają? Widocznie coś jest na rzeczy, są równi i równiejsi. Albo może puszczają wypłaty w kilku transzach.

Pracodawca

@Alicja

Jako pracodawca nie możemy przejść obok tego komentarza obojętnie. Jesteśmy firmą z dziesięcioletnim doświadczeniem i w tym czasie nigdy się nie zdarzyło, aby wynagrodzenie nie były wypłacone na czas. Jest to dla nas priorytet i to się nigdy nie zmieni.

Apple
Pracownik
 Pytanie
@tropek

Skoro nie dostałeś wypłaty na czas top czemu nie zgłosisz się z problemem do księgowości? Dziewczyny wyjaśnią w czym problem bo jak widać po komentarzach tylko Tobie się to zdarzyło w całej firmie.. Typowy tchórz co wylewa żale w internecie...

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Media System Sp. z o.o.?

Marcelina
@Pytanie

Ja nie miałam doswiadczenia zadnego w sprzedazy i normalnie mnie przyjeli. wiecej pracy oczywiscie trzeba wlozyc, ale jak sie chce to i nawret premia wskoczy

Nowa
@Marcelina

A ciężko tą technikę sprzedaży opanować?

Lisek
@Pytanie

Cześć ja mam 23 lata pravuje w Media od 3 lat to moja pierwsza robota! Bez doświadczenia nauczyli mnie gadać

1
pytanie
@Nowa

lider pomaga

Była
@Lisek

Tu ni trzeba nauki gadania tylko wciskania.Widzę,że pracujesz zaraz po maturze i jak studiujesz to może Cie zrozumię,a jak nie to współczuję tak niskiego poziomu pracy

2
Marcelina
@Była

ja sie tylko zastanawiam co to za projekt, bo chyba pracujemy w dwoch roznych firmach

Anonim
Pracownik
@Pytanie

Tak :) ale swoje trzeba zrobić.

Luz
Pracownik
@Anonim

Tak :D tzn wszystkie papiery do kosza :)

Klejt
Były pracownik
@Pytanie

Tak maja bo ludzie którzy wiedzą jak pracowac omijaja media szerokim łukiem.

Apple
Pracownik
@Marcelina

o tym samym pisałam, jak ktoś chce pracować to nie będzie narzekał, serio ludzie zrozumcie, że za gadanie i siedzenie nikt wam nie zapłaci.

M.
Pracownik

Pracuje już dłuższy czas w Media i jestem mocno zdziwiona. Miałam wcześniej doświadczenie w dwóch innych call center w Bydgoszczy i trochę się obawiałam. Przekonała mnie dziewczyna, która pracuje w firmie na innym stanowisku, ale ona zawsze uczciwie doradzi. I dovrze zrobilam. Juz od początku fajna atmosfera, szkolenoe spoko, duzo cwiczen, jasne warunki od początku. Zmieniam projekt na inny, do tej pory byłam u Bartka. Opinie były różne, nie wszysxy sie lubia itd ale akuray tu zawsze moglam liczyc na wsparcie. Nie bylam nigdy sama dla siebie. Duża pomoc koordynatora, nie trzeba podchodzic do biurka bo on zawsze jest gdzies wsrod nas i pomaga. Jak kt9s nie ma doświadczenia to na projekcie nn dostanie duze wsparcoe.

p
Pracownik
@M.

prawda

Kelom
Pracownik

Dopiki jestes z nimi to jest ok. Obłuda i nic więcej. Spróbuj mieć lepiej to potrafią kopać pod Toba dolki. Ale.... kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada, pamiętajcie o tym Drodzy Panstwo :)

Pracodawca

@Kelom

mądra rada :) natomiast jeśli w pracy coś dzieje się nie tak , warto o tym po prostu porozmawiać. Kopanie dołków to mało merytoryczny zarzut , choć rozumiem, ze taka przenośnia może odnosić się do wielu kwestii - tym bardziej, warto rozmawiać :)

Do pracodawcy
Były pracownik
@Media System Sp. z o.o.

Rozmawiac... dobre sobie, ci którzy czegokolwiek słuchali już dawno odeszli, bo nie mieli siły żeby pomóc. Koordynatorzy nie zarabiają po to, żeby tłumaczyć decyzje o zmniejszonych premiach od ponad roku. Dobrze wiecie, że jak ktoś wam nie pasuje to dajecie papier, mówicie ze warto roznawiac a sami tego nie robicie tylko usuwacie tych co niewygodni. Próbujecie w ładnych słowach odpowiadać na zarzuty, ale wiecie ze to nic nie da, bo pięknymi słówkami juz nie dacie rady. Nie liczycie się z ludźmi, ale sami sobie szkodzicie.

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Media System Sp. z o.o.

Z kim rozmawiać? Jedyne osoby, które interesowały się losem pracowników odeszły albo zostały zwolnione właśnie dlatego, że chciały coś załatwić. Rozmawiac- dobre sobie. W tej firmie zamiata się wszystko co niewygodne pod dywan. Fałsz i obłuda!

Erik
Były pracownik
@Marta

Jak szlam do hr to zawsze moglam się wygadać, próbowano mi pomóc, na innych projektach moze by było miejsce, a potem slyszalam w budce ze mam wypier .. od mojego szefa. Także dopoki sie nie zmienia koordynatorzy to będzie problem. Bo jak slyszalam cos takiego yo wolałam się zwolnić niz mijac się na korytarzu.

Andrzej
Były pracownik
@Marta

Zgadza się! Sam tam pracowałem i było ogromne zakłamanie. W korpo nie ma kolegów i koleżanek, każdy Ci patrzy ładnie w oczy, a za plecami wszystko zrobią byś stracił pracę, a oni zyskali w oczach przełożonego!!!!!!!!!! Tu nie ma czegoś takiego, jak INTEGRACJA, tu jest badanie gruntu, kto więcej o sobie powie i swoje zdanie o pracy, by następnie inna osoba leciała i paplała!!!

lejKonik
Pracownik

Dojeżdżam do Media dzień w dzień z Ina. Kiedyś zwracali za dojazd. Teraz niestety nie. Ale jakby nie było dobrze to bym lekko mówiąc olał temat. Ale po co jak w pandemii wyrzucili wszystkich na zdalną i dostarczyli sprzęt. Generalnie no nie jest to praca marzeń... Ale póki co lekko kasa wpada.

Andrzej
Kandydat
@lejKonik

Wyobraź sobie, że również w innym znanym korpo (ul. Toruńska 151) także było branie sprzętu do domu, ale musiałeś sam ogarniać środki transportu.....

Pracowałem
Pracownik

Świetne miejsce na kilka miesięcy, pracowałem przez dobre 4-5 msc., nic nie robiłem, kasa wpadała a można było posłuchać muzyczki i pograć na telefonie. Dopiero po takim czasie stwierdzili, że nie opłaca im się mnie trzymać. Pozdrawiam cieplutko :D

Nieznany
Były pracownik

Media System Tczew Przełożeni, koordynatorka, z recepcji traktują ludzi przedmiotowo, nie potrafią docenić czyiś STARAŃ, Nawet nie dali całego miesiąca przepracować, tylko od razu zwalniają ludzi z góry ustalonych ich dziwnych zasad, bo oni lepiej wiedzą czy się nadajesz bez twojego zdania. Oni się cieszą, że oni mają praca a nie Ty. -Minus - krytyka publiczna wśród innych osób w odsłuchach nie motywuje, duży nacisk (usunięte przez administratora)chikę !!!

xxx
Kandydat
 Pytanie

jakie są zarobki na stanowisku specjalisty ds. ubezpieczeń PZU ? czy jest to typowe stanowisko CC ?

pracownik
Pracownik
@xxx

najniższa krajowa oni nazywają to tylko „specjalista ds. …” ale to typowe stanowisko CC

Zuzanna
Inne
@xxx

Co to jest CC? Bo ja nie wiem, weź wytłumacz jak możesz

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Plusy: niewątpliwie lokalizacja i widok z okna. Ogólna atmosfera oraz koleżanki i koledzy z pracy (chociaż jest jakiś kabel co donosi). Też czysto w firmie - Panie sprzątają codziennie. Z minusów: nieścisłości działu HR (chociaż Panie są mega miłe i serdeczne, jak za resztą ekipy będę tęsknić), że najpierw rekrutacja na wyższe stanowiska jest wśród pracowników - chyba jak się firma pomyli... Pytasz Panią z HR czy da radę na projekt przychodzić w godzinach 8-16 - odpowiada że nie ma problemu. Okazuje się, że jest problem i można tylko od 9-17. Dają cię na inny projekt i wmawiaja, że to awans i wyróżnienie, mimo że z awansem to nie ma nic wspólnego. Firma zatrudnia koordynatorów z zewnątrz, którzy nie ogarniają - pytasz menadżerki to wstaje i idzie pytać starszych stażem konsultantów, bo nie wie. Menadżerka wymaga - nie dając nic od siebie. Nie ma pojęcia o telesales, a wymądrza się na odsłuchach. Głupim uśmiechem maskuje niewiedzę. Nie wyraża się po polsku: "włancza", "w cudzysłowiu", "obeszłeś", "przekonywujący". Ustawi program do dzwonienia, że są same poczty głosowe, łączy co parę minut i pretensje, że są słabe czasy połączeń. A jak podkręci ten system to połączenie wpada za połączeniem i gdy klient się rozłączy, bo ma dość, to wpada następny i otwarte są dwie karty klienta - potem pretensje że nie mogą być dwie karty, bo będą problemy. Odprawy to jakaś kpina. Mówi, że trzeba robić wynik, powie kto jaki miał czas i do pracy. Odechciewa się po takich odprawach. Kobieta nie ogarnia, że samo się nie zrobi jak ma nowy zespół, że musi z nim ciągle pracować, a nie usiąść za kompem którego nie potrafi obsłużyć i coś tam klikać. Prędzej znajdziesz jednorożca niż motywację do pracy. Jak nie umiesz w automotywację to będziesz czekać wyłącznie na przerwy i koniec pracy. Albo wydaje jakieś polecenie, później o nim zapomni i pretensje czemu nie wykonujesz swoich obowiązków tylko robisz coś innego. Po kilku miesiącach pracy menadżerka dalej na tym stanowisku jak dziecko we mgle. Mówi, że bez problemu dadzą ci umowę o pracę, a później tylko do tego zniechęca, a ludzie na zleceniu porzucają pracę z dnia na dzień i później ból głowy, bo nie ma ludzi do pracy. Plany w ogóle z tyłka wytrzaśnięte, system prowizyjny to jakaś żenada. Stawki nawet były by śmieszne gdyby nie żałosne. Zamiast tego dali arbuza i dwa czy trzy razy loda. Dział jakości "przypadkowo" znajduje akurat taką rozmowę żeby obciąć premię. Tak, tak. Na pewno wyszukują 5 losowych rozmów. Dział jakości też czasem nie ma pojęcia co robi i osoba która nie wyrobi premii i popełni ten sam błąd co osoba która wyrobiła, to jest ok, rozmowa na 100%. Natomiast osoba z premią za ten sam błąd ma rozmowę niezaliczoną. To co menadżerko, powiesz znowu, że to przypadek? Rozumiem, nie zrobi się błędu to premii nie obetną, tylko po co ściemniać, że tu jest jakiś element losowości. Ludzie z marketingu ciągle chodzą i robią zdjęcia wstawiajac je na firmowego facebooka nie wiadomo po co - chociaż tyle że spytają(chociaż nie zawsze) czy mogą je wrzucić. Przygotowanie w czasie szkoleń nie jest złe, idą na rękę - dużo przerw, tyle czasu, że wystarczy, abyś opanował materiał, chociaż i tak wszystkiego się nauczysz dopiero dzwoniąc i na odsłuchach z osobami ogarnietymi. Nie można się doprosić o przykładową trudną rozmowę - do odsłuchów dają rozmowy w stylu "chce Pani? Dobrze, to spiszemy umowę" - można się z tego nauczyć zbijania obiekcji ostro... Gramy niby do jednej bramki, a jak miały być wysłane rozmowy osoby, która sprzedała niewiarygodną ilość jednego z produktów, to później uznali, że jednak nie dostaniemy tych rozmów. Sprzęt czasem zamula, a trzeba działać szybko, a fotele są niewygodne. Klimatyzacja w najgorętsze dni nie była włączana - za to kilka razy dziennie przychodziła recepcjonistka oraz dyrektorzy i stwierdzali fakt, że nie działa i jest gorąco. Bardzo pomocne takie uświadomienie... Mało miejsca jest i robi się hałas jak przyjdą osoby ze zdalnej, przez co nie można się czasem skupić. Przemiał ludzi jest spory, chociaż nie tak duży jak w innym Call Center, gdzie ogłoszenia dają 3 dziennie. Wmawiają, że jeden z projektów jest na lata, gdzie szuka się stabilizacji, jednocześnie z tego projektu odeszło co najmniej 13 osób w ciągu 3 miesięcy, gdzie projekt liczy sobie 30-40 osób. W ogłoszeniach na OLX opowiadają bajki, że praca na projekcie Nationale Nederlandern to infolinia, a otóż nie bo zwykle umawianie spotkań z klientami, którzy w NN nie są, więc większość po usłyszeniu, że dzwoni ktoś w imieniu NN rozłącza się. Jest tam tylko jedna infolinia, jeśli nie lubisz w sprzedaż, natomiast trudno się na nią dostać. Podsumowując można pójść i zobaczyć, bo komuś może się spodobać (bo większość ludzi jest świetna), a żeby tam pracować więcej niż kilka miesiący to trzeba kochać telesales. I gdy zależy na napompowanym CV bo rzucają z projektu na projekt, a jest ich sporo- ubezpieczenia, bankowość, telefonia komórkowa... W sumie jakieś 7 czy 8 projektów.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Plusy: niewątpliwie lokalizacja i widok z okna. Ogólna atmosfera oraz koleżanki i koledzy z pracy (chociaż jest jakiś kabel co donosi). Też czysto w firmie - Panie sprzątają codziennie. Z minusów: nieścisłości działu HR (chociaż Panie są mega miłe i serdeczne, jak za resztą ekipy będę tęsknić), że najpierw rekrutacja na wyższe stanowiska jest wśród pracowników - chyba jak się firma pomyli... Pytasz Panią z HR czy da radę na projekt przychodzić w godzinach 8-16 - odpowiada że nie ma problemu. Okazuje się, że jest problem i można tylko od 9-17. Dają cię na inny projekt i wmawiaja, że to awans i wyróżnienie, mimo że z awansem to nie ma nic wspólnego. Firma zatrudnia koordynatorów z zewnątrz, którzy nie ogarniają - pytasz menadżerki to wstaje i idzie pytać starszych stażem konsultantów, bo nie wie. Menadżerka wymaga - nie dając nic od siebie. Nie ma pojęcia o telesales, a wymądrza się na odsłuchach. Głupim uśmiechem maskuje niewiedzę. Nie wyraża się po polsku: "włancza", "w cudzysłowiu", "obeszłeś", "przekonywujący". Ustawi program do dzwonienia, że są same poczty głosowe, łączy co parę minut i pretensje, że są słabe czasy połączeń. A jak podkręci ten system to połączenie wpada za połączeniem i gdy klient się rozłączy, bo ma dość, to wpada następny i otwarte są dwie karty klienta - potem pretensje że nie mogą być dwie karty, bo będą problemy. Odprawy to jakaś kpina. Mówi, że trzeba robić wynik, powie kto jaki miał czas i do pracy. Odechciewa się po takich odprawach. Kobieta nie ogarnia, że samo się nie zrobi jak ma nowy zespół, że musi z nim ciągle pracować, a nie usiąść za kompem którego nie potrafi obsłużyć i coś tam klikać. Prędzej znajdziesz jednorożca niż motywację do pracy. Jak nie umiesz w automotywację to będziesz czekać wyłącznie na przerwy i koniec pracy. Albo wydaje jakieś polecenie, później o nim zapomni i pretensje czemu nie wykonujesz swoich obowiązków tylko robisz coś innego. Po kilku miesiącach pracy menadżerka dalej na tym stanowisku jak dziecko we mgle. Mówi, że bez problemu dadzą ci umowę o pracę, a później tylko do tego zniechęca, a ludzie na zleceniu porzucają pracę z dnia na dzień i później ból głowy, bo nie ma ludzi do pracy. Plany w ogóle z tyłka wytrzaśnięte, system prowizyjny to jakaś żenada. Stawki nawet były by śmieszne gdyby nie żałosne. Zamiast tego dali arbuza i dwa czy trzy razy loda. Dział jakości "przypadkowo" znajduje akurat taką rozmowę żeby obciąć premię. Tak, tak. Na pewno wyszukują 5 losowych rozmów. Dział jakości też czasem nie ma pojęcia co robi i osoba która nie wyrobi premii i popełni ten sam błąd co osoba która wyrobiła, to jest ok, rozmowa na 100%. Natomiast osoba z premią za ten sam błąd ma rozmowę niezaliczoną. To co menadżerko, powiesz znowu, że to przypadek? Rozumiem, nie zrobi się błędu to premii nie obetną, tylko po co ściemniać, że tu jest jakiś element losowości. Ludzie z marketingu ciągle chodzą i robią zdjęcia wstawiajac je na firmowego facebooka nie wiadomo po co - chociaż tyle że spytają(chociaż nie zawsze) czy mogą je wrzucić. Przygotowanie w czasie szkoleń nie jest złe, idą na rękę - dużo przerw, tyle czasu, że wystarczy, abyś opanował materiał, chociaż i tak wszystkiego się nauczysz dopiero dzwoniąc i na odsłuchach z osobami ogarnietymi. Nie można się doprosić o przykładową trudną rozmowę - do odsłuchów dają rozmowy w stylu "chce Pani? Dobrze, to spiszemy umowę" - można się z tego nauczyć zbijania obiekcji ostro... Gramy niby do jednej bramki, a jak miały być wysłane rozmowy osoby, która sprzedała niewiarygodną ilość jednego z produktów, to później uznali, że jednak nie dostaniemy tych rozmów. Sprzęt czasem zamula, a trzeba działać szybko, a fotele są niewygodne. Klimatyzacja w najgorętsze dni nie była włączana - za to kilka razy dziennie przychodziła recepcjonistka oraz dyrektorzy i stwierdzali fakt, że nie działa i jest gorąco. Bardzo pomocne takie uświadomienie... Mało miejsca jest i robi się hałas jak przyjdą osoby ze zdalnej, przez co nie można się czasem skupić. Przemiał ludzi jest spory, chociaż nie tak duży jak w innym Call Center, gdzie ogłoszenia dają 3 dziennie. Wmawiają, że jeden z projektów jest na lata, gdzie szuka się stabilizacji, jednocześnie z tego projektu odeszło co najmniej 13 osób w ciągu 3 miesięcy, gdzie projekt liczy sobie 30-40 osób. W ogłoszeniach na OLX opowiadają bajki, że praca na projekcie Nationale Nederlandern to infolinia, a otóż nie bo zwykle umawianie spotkań z klientami, którzy w NN nie są, więc większość po usłyszeniu, że dzwoni ktoś w imieniu NN rozłącza się. Jest tam tylko jedna infolinia, jeśli nie lubisz w sprzedaż, natomiast trudno się na nią dostać. Podsumowując można pójść i zobaczyć, bo komuś może się spodobać (bo większość ludzi jest świetna), a żeby tam pracować więcej niż kilka miesiący to trzeba kochać telesales. I gdy zależy na napompowanym CV bo rzucają z projektu na projekt, a jest ich sporo- ubezpieczenia, bankowość, telefonia komórkowa... W sumie jakieś 7 czy 8 projektów.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Plusy: niewątpliwie lokalizacja i widok z okna. Ogólna atmosfera oraz koleżanki i koledzy z pracy (chociaż jest jakiś kabel co donosi). Też czysto w firmie - Panie sprzątają codziennie. Z minusów: nieścisłości działu HR (chociaż Panie są mega miłe i serdeczne, jak za resztą ekipy będę tęsknić), że najpierw rekrutacja na wyższe stanowiska jest wśród pracowników - chyba jak się firma pomyli... Pytasz Panią z HR czy da radę na projekt przychodzić w godzinach 8-16 - odpowiada że nie ma problemu. Okazuje się, że jest problem i można tylko od 9-17. Dają cię na inny projekt i wmawiaja, że to awans i wyróżnienie, mimo że z awansem to nie ma nic wspólnego. Firma zatrudnia koordynatorów z zewnątrz, którzy nie ogarniają - pytasz menadżerki to wstaje i idzie pytać starszych stażem konsultantów, bo nie wie. Menadżerka wymaga - nie dając nic od siebie. Nie ma pojęcia o telesales, a wymądrza się na odsłuchach. Głupim uśmiechem maskuje niewiedzę. Nie wyraża się po polsku: "włancza", "w cudzysłowiu", "obeszłeś", "przekonywujący". Ustawi program do dzwonienia, że są same poczty głosowe, łączy co parę minut i pretensje, że są słabe czasy połączeń. A jak podkręci ten system to połączenie wpada za połączeniem i gdy klient się rozłączy, bo ma dość, to wpada następny i otwarte są dwie karty klienta - potem pretensje że nie mogą być dwie karty, bo będą problemy. Odprawy to jakaś kpina. Mówi, że trzeba robić wynik, powie kto jaki miał czas i do pracy. Odechciewa się po takich odprawach. Kobieta nie ogarnia, że samo się nie zrobi jak ma nowy zespół, że musi z nim ciągle pracować, a nie usiąść za kompem którego nie potrafi obsłużyć i coś tam klikać. Prędzej znajdziesz jednorożca niż motywację do pracy. Jak nie umiesz w automotywację to będziesz czekać wyłącznie na przerwy i koniec pracy. Albo wydaje jakieś polecenie, później o nim zapomni i pretensje czemu nie wykonujesz swoich obowiązków tylko robisz coś innego. Po kilku miesiącach pracy menadżerka dalej na tym stanowisku jak dziecko we mgle. Mówi, że bez problemu dadzą ci umowę o pracę, a później tylko do tego zniechęca, a ludzie na zleceniu porzucają pracę z dnia na dzień i później ból głowy, bo nie ma ludzi do pracy. Plany w ogóle z tyłka wytrzaśnięte, system prowizyjny to jakaś żenada. Stawki nawet były by śmieszne gdyby nie żałosne. Zamiast tego dali arbuza i dwa czy trzy razy loda. Dział jakości "przypadkowo" znajduje akurat taką rozmowę żeby obciąć premię. Tak, tak. Na pewno wyszukują 5 losowych rozmów. Dział jakości też czasem nie ma pojęcia co robi i osoba która nie wyrobi premii i popełni ten sam błąd co osoba która wyrobiła, to jest ok, rozmowa na 100%. Natomiast osoba z premią za ten sam błąd ma rozmowę niezaliczoną. To co menadżerko, powiesz znowu, że to przypadek? Rozumiem, nie zrobi się błędu to premii nie obetną, tylko po co ściemniać, że tu jest jakiś element losowości. Ludzie z marketingu ciągle chodzą i robią zdjęcia wstawiajac je na firmowego facebooka nie wiadomo po co - chociaż tyle że spytają(chociaż nie zawsze) czy mogą je wrzucić. Przygotowanie w czasie szkoleń nie jest złe, idą na rękę - dużo przerw, tyle czasu, że wystarczy, abyś opanował materiał, chociaż i tak wszystkiego się nauczysz dopiero dzwoniąc i na odsłuchach z osobami ogarnietymi. Nie można się doprosić o przykładową trudną rozmowę - do odsłuchów dają rozmowy w stylu "chce Pani? Dobrze, to spiszemy umowę" - można się z tego nauczyć zbijania obiekcji ostro... Gramy niby do jednej bramki, a jak miały być wysłane rozmowy osoby, która sprzedała niewiarygodną ilość jednego z produktów, to później uznali, że jednak nie dostaniemy tych rozmów. Sprzęt czasem zamula, a trzeba działać szybko, a fotele są niewygodne. Klimatyzacja w najgorętsze dni nie była włączana - za to kilka razy dziennie przychodziła recepcjonistka oraz dyrektorzy i stwierdzali fakt, że nie działa i jest gorąco. Bardzo pomocne takie uświadomienie... Mało miejsca jest i robi się hałas jak przyjdą osoby ze zdalnej, przez co nie można się czasem skupić. Przemiał ludzi jest spory, chociaż nie tak duży jak w innym Call Center, gdzie ogłoszenia dają 3 dziennie. Wmawiają, że jeden z projektów jest na lata, gdzie szuka się stabilizacji, jednocześnie z tego projektu odeszło co najmniej 13 osób w ciągu 3 miesięcy, gdzie projekt liczy sobie 30-40 osób. W ogłoszeniach na OLX opowiadają bajki, że praca na projekcie Nationale Nederlandern to infolinia, a otóż nie bo zwykle umawianie spotkań z klientami, którzy w NN nie są, więc większość po usłyszeniu, że dzwoni ktoś w imieniu NN rozłącza się. Jest tam tylko jedna infolinia, jeśli nie lubisz w sprzedaż, natomiast trudno się na nią dostać. Podsumowując można pójść i zobaczyć, bo komuś może się spodobać (bo większość ludzi jest świetna), a żeby tam pracować więcej niż kilka miesiący to trzeba kochać telesales. I gdy zależy na napompowanym CV bo rzucają z projektu na projekt, a jest ich sporo- ubezpieczenia, bankowość, telefonia komórkowa... W sumie jakieś 7 czy 8 projektów.

3
Pracownik
Pracownik

Co mogę powiedzieć od siebie, wszystkie osoby, które to czytają niech się poważnie zastanowią czy chcą tu pracować! Firma ciągle nie ma ludzi do pracy, ponieważ większość nowych odchodzi po tyg., msc., albo po kilku. Zależy ile tu wytrzymasz. Pracujesz pod ciągłą presją, nie ważne ile zrobisz to można było zrobić więcej. Wstajesz i myślisz, ze musisz tam iść :((. Z benefitów można powiedzieć, że darmowy arbuz z okazji dnia arbuza był ( piszą to w ogłoszeniu o pracę, że darmowe owoce), najniższa krajowa, premie bardzo słabiutkie, a jeśli wyrobisz to coś na ciebie znajdą, abyś nie dostał. I teraz najważniejsze: KOMPETENTNA koordynatorka, tego chyba nie można pominąć! Zastanówcie się 3 razy, skoro ludzie cały czas uciekają a na jednym projekcie jest wymiana rzędu 10 osób na 50 osobową grupę.

XYZ
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Jaka koordynatorka? O co chodzi?

Kik
Były pracownik
@Pracownik

To prawda..... zastanówcie się dobrze zanim. Tam się pojawicie... szczerze będziecie żałować.

MGW
Były pracownik
 Pytanie

Nigdy wcześniej nie spotkałem firmy, która tak bardzo mówi, że stawia na jakość, a jak przychodzi co do czego to tylko ILOŚĆ, ILOŚĆ i jeszcze raz ILOŚĆ. Nie ma ilości? Prawdopodobnie wylecisz, jak większość z którymi pracowałem. A powód? Pewnie pójdzie o jakość, tylko szkoda, że Ci co mieli ją gdzieś, a potrafili robić ilość (mówiąc dużo nieprawdziwych informacji) dalej pracują. Przykre czasy nastały dla Call-Center.

Marti
Były pracownik
@MGW

Poszlam za znajomymi do cob i jest bosko. Mam wyplate według zasług.

Aaa
Były pracownik
@Marti

Dokładnie, racja! Ja też odeszłam z media, pracuję w cob teraz i jest super

Dziewczyna
Pracownik

A ja nie narzekam ???? dostałam umowę o prace, warunki są w porządku. Świetni ludzie tu pracują ????

Pracaza3dni
Kandydat
 Pytanie
@Dziewczyna

Hej. Czy mówisz o Bydgoszczy czy Tczewie ?

Zbigniew
Inne
@Dziewczyna

Czy to umowa na czas nieokreślony? I może podasz też jakieś widełki wynagrodzenia w Media System? Ciekawi mnie wynagrodzenie na początek, więc taka informacja z Twojej strony byłaby bardzo pomocna... :)

Słabo
Pracownik
@Zbigniew

Cały czas najniższa krajowa :))

Michał
Pracownik

Baza obdzwoniona po 100 razy nikt nie odbiera wynik musisz zrobic bo jak nie to przyjda i naskakuja na ciebie ze jeszcze w tym przedziale 10 do zrobienia zostalo umowien i ze trzeba poprawic rozmowy Nawet na przerwe nie mozna isc bo krzywo sie patrza a ten nowy gada gada i nic z tego nie wynika tylko atmosfere psuje Wczesniej bylo normalnie a teraz wielkie oczekiwania maja

Zostaw merytoryczną opinię o Media System Sp. z o.o. - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Media System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Media System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 196.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Media System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 153, z czego 60 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Media System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Media System Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Media System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii