brak logo

Media System Sp. z o.o.

Bydgoszcz

Opinie o Media System Sp. z o.o.

Anka 2017-01-30 08:38
Tak.
Oczywiście nie za free ale są takie opcje
na Cegielnie możesz chodzić za pół ceny i wtedy możesz wykorzystać ileś tam godzin w miesiącu w czasie pracy. (ode mnie chłopaki chodzą np.od 15 )
Do kina bilety dają jak przyprowadzisz chętnego znajomego do pracy .
A konkursy są w sumie cały czas. Najwięcej jak im zależy jak sprzedaż nie idzie.
Ale w sumie to takie większe konkursy to masz cay miesiąc. Moja grupa w tym miesiącu chyba wygra kręgle. A wiem że ludzie od Roberta byli na degustacji piwa kiedyś.

Dżoana 2017-01-30 09:11
Jak tylko jesteś ... to ok 1700 na rękę.
Jak coś sprzedasz to więcej.
Jak popracujesz min 4-5 miesięcy wchodzisz w wprawę i trzaskasz koło 2500 . Bo dojdzie prowizja.
Amy95 2017-02-01 10:15
Co konkretnego Ci powiedziała ta pani prawnik?
mati00 2017-02-02 11:48
Szczerze, to pracowałem ijuż w kilku takich miejscach i w sumie to jedyne uczciwe call center w bydgoszczy. Ludzie spoko a i z kasą nigdy mnie jeszcze nie zrobili w ch... ;p
1
nowa 2017-02-16 09:27
Jestem po pierwszym dniu w grupie Oli. Fajna przełożona. Na razie Zobaczymy
Ogólnie nie wiem jak gdzie indziej ale trafiłam do dość fajnej grupy chyba

2
DaVinci 2017-02-24 23:30
Według mnie dobrze trafiłaś i raczej byłbym spokojny na Twoim miejscu.
DaVinci 2017-02-24 23:39
Według mnie dobrze trafiłaś i raczej byłbym spokojny na Twoim miejscu. Pracowałem w media ponad dwa lata, przewinąłem się przez kilku liderów, paru znam z relacji kumpli z firmy. Z liderów najbardziej sobie cenię Wojtka Dybowskiego, Anię Kowalewską i Olę Lis. Wojtek to czasami kawał skurczybyka, ale jak ktoś jest kumaty i ma tward [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to on go szybko wyćwiczy na rekina sprzedaży. U Ani jest spokojnie, zero stresu, chociaż u niej na odsłuchu niczego mądrego nigdy się nie dowiedziałem, ale miała niezłą gadkę motywacyjną. Trochę była niekonsekwentna, robiła w kółko dwudniówki ale jeszcze nie widziałam aby ktoś miał z tego tytułu wyciągnięte konsekwencje. Ale jest miła i zabawna. Bardzo dobrze wspominam Olę, bo z jednej strony była wymagająca, ale z drugiej dobrze uczyła warsztatu. Zawsze w jej zespole było śmiesznie, taka babka "do tańca i do różańca". Ale jak co do czego to na odsłuchu dostawałeś taki zastrzyk wiedzy i motywacji, że aż się chciało pracować. Nie mydliła mi nigdy oczu tanimi gadkami, ale dawała konkretną pomoc, miała ogromną wiedzę teoretyczną i praktyczną, no i miała zawsze dla swoich ludzi dobre słowo. Chociaż była bardzo wymagająca i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] też umiała, ale to trzeba sobie było zasłużyć. To w sumie ona mnie zaraziła tym, że polubiłem tą robotę, bo jak na odsłuchu czegoś uczyła, to aż jej się oczy świeciły i było widać pasję w tym co robi. Ale później ją wysłali do jakiegoś innego zespołu, ja się dostałem do innego lidera, ale na krótko bo to już nie było to samo i w sumie miałem możliwość zmienienia pracy na lepszą więc zrezygnowałem z media. Teraz tak sobie o niej myślę i trochę szkoda, bo takich ludzi już nie ma, co by każdego mijanego na korytarzu zapytali co słychać , przechodząc piątkę przybili, czy poczęstowali papierosem. I miała fajne nogi ;) Pewnie bym został w media gdyby mnie nie przerzucili do innego lidera, chociaż teraz to już pewnie się tam też trochę pozmieniało. Wiadomo, że praca w call center nie jest niczyim szczytem marzeń i ambicji, natomiast w media zawsze była wypłata na czas, stawki zgodne z tym co było powiedziane i szczerze nie rozumiem, skąd wpisy o oszustwach w firmie bo przez ponad dwa lata pracy nigdy nie słyszałem o jakimkolwiek tego typu incydencie. Fajne robili niektóre konkursy i akcje, zawsze na święta jakieś paczki i bony dla wszystkich, czasami jakieś słodycze rozdawali itp. Teraz jest ta akcja ze siłownią, biletami do kina itp. Dokładnie nie wiem bo już tam nie pracuję, ale sporo kumpli zostało i wcale nie narzekają. Myślę, że robota jak każda inna - robisz swoje to jest ok, a te negatywne komentarze to pewnie od ludzi, co zdziwieni byli że cokolwiek robić trzeba w pracy i się obrazili, że im ktoś zwrócił uwagę :D
4
abc 2017-02-25 09:01
A mi się u Oli nie podobało ciągle robiła odsłuchy i dużo wymagała. Polecam Majkę bo tam jest spoko.
Mar93 2017-03-06 10:38
Ja jestem już drugi miesiąc i jest spoko. Czekałem na pierwszą wypłatę i była na czas więc luz. A siedzisz i gadasz i nic więcej ;p
on_a 2017-03-06 12:24
Ja pracowałam w grupie Aleks. Niestety już nie pracuje . Z przyczyn prywatnych.
Ale nie było źle. Na liderke złego słowa nie powiem. A firma jak to call center. Na pewno lepsza od innych bo się więcej dzieje. Fajni ludzie pracowali w moim zespole.
Buziaczek 2017-03-09 20:41
Jest super :*
Kasia 2017-03-20 10:03
Uważam, że te opinie niektóre są wyssane z palca!
Owszem jak nic nie robisz - to nie masz prowizji, a jak dalej nic nie robisz to lecisz!
Ale gdzie tak nie jest? Ja chcę wiedzieć to tam pójdę.

Jak na telemarketing i na Bydgoszcz to jest to dobra robota.
Jest wesoło.
Fancy 2017-03-20 21:54
A ja zgodzę się z osobami które wyrażają pozytywną opinie o firmie.
Jest OK.
Ja jestem w grupie na górnej sali i mojej liderce zaczyna odwalać! Powolutku część osób przechodzi do innych coll centrów bo nie mogą z nią wytrzymać. Ja się nie dziwię - jeszcze trochę popracuję i się zwalniam mimo tego że jest ok. Cały czas to samo - 2 dniówka, jak nie zrobisz masz nastepną o ile włazisz w dupę nie zostaniesz zwolniony. Jak zrobisz to da ci ponownie mimo tego że jesteś w planie, a osoby które nie mają planu co miesiąc są chronione bo z nią pracują już długo. Szkoda bo pracowało mi się fajnie. Osobiście polecam ale nie do A.
1
Bluszcz 2017-03-21 18:19
Racja, równi i równiejsi i równiejsi i jeszcze równiejsi. A potem mi zabiorą kasę za to że takich przetrzymują jak będzie słaby miesiąc. Niech coś z tym zrobią!
Anonim 2017-03-22 09:36
Wydaje mi się, że to tylko dobrze świadczy o Ani, że nie traktuje ludzi jak śmieci i nie zwalnia tylko dlatego że przez chwilę ktoś ma kryzys. A Ty chyba masz jakiś kompleks. Nikt Cię nie lubi?
Gosia 2017-03-24 14:49
Pracowałam w Media prawie dwa lata. Przez ten okres byłam u kilku koordynatorów, zmieniali ich nam bez uprzedzenia. Najlepiej wspominam Wojtka Dybowskiego. Wiele mnie nauczył jest świetnym koordynatorem wyrozumiałym, empatycznym,potrafił pomóc nie tylko w pracy. Czasami miał gorszy dzień, ale tak szczerze mówiąc nie dziwię mu się, gdy musiał powtarzać 100 razy jedna rzecz. Każdy ma swoją wytrzymałość. U Wojtka wszyscy byli traktowani jednakowo, naszą grupa była jedną wielką rodziną,świetnie się bawiliśmy w swoim towarzystwie. Byliśmy najlepsi w firmie, często wychodzilismy na spotkania po pracy na piwo, pizzę bądź nawet na gokarty. Praca jak praca wiadomo ze w call Center nie jest kolorowo bo dzwoni się po bazach które były już oddzwaniane po tysiąc razy, kontakty są wrzucane na Nowe kampanie i dzwoni się po takich "świerzynkach" . Tylko wybrane osoby mogą wejść na naprawdę Nowe kontakty. U Wojtka każdy miał szansę na to żeby dzwonić na najlepszej bazie. Zwolniłam się z tej pracy przez moją ostatnią koordynatorke po zabraniu nam Wojtka trafiliśmy do Anny K. Na początku wydawała się spoko ale były to tylko pozory. Ciągle dwudniowki, dzwonienie po bazach na których ciężko było spisać A jak już się udało to klienci byli adn albo cbl. Po za tym z tą kobietą nie szło się dogadać, jestem osoba ucząca się, Anna miała zawsze do mnie problem gdy musiałam się zwolnić do szkoły na zajęcia bądź egzaminy, jednego razu wymyśliła sobie ze gdzieś mnie widziała i próbowała zmusić do przyznania się do tego ze to byłam ja, chociaż w tym samym czasie byłam na pisemnym egzaminie. Jednym słowem porażka, tak samo było z dniem wolnym pracowałam na zleceniu poszłam do ani żeby wziąć dzień wolnego dwa tygodnie przed planowanym urlopem, nie chciała mi to dac stwierdziła ze zmieni mi umowę i będę miała ustalone ze w każdym miesiącu mam być codziennie w pracy, gdy powiedziałam ze ma mi dac ta umowę i pójdę do inspekcji pracy to odpuscila. Miałam już dość i zwolniłam się, ostatnia rozmowa z ania była bardzo nerwowa gdy się dowiedziała ze się zwalniam chciała wszystko przeciw mnie zwrócić. Stwierdziła ze to ona mnie zwalnia. Nie dałam jej się i nie podpisałam jej wypowiedzenia oddałam jej swoje ze złością je przyjęła.Przeszliśmy od Wojtka w kilkanaście osób aktualnie zostało z naszej grupy tylko 5 osób. Dziwię się ze nikt nie widzi tego ze U Wojtka byliśmy najlepsi a po przejściu do Anny większa połowa się zwolniła. Ale cóż to już nie moją sprawa. Wracając jeszcze do Anny jeżeli ktoś jej przynosi jakieś jedzenie to tego samego dnia ma dobry wynik każdy to już zaobserwował i wiele osób to wykorzystuje.
15
Szaman 2017-03-24 18:43
Mam pytanie czy to Media System ogłasza się na olx rekrutując ludzi do na 6 godzinny dzień pracy? 6 godzin i idziesz do domu, coś w tym stylu ? Bo chcę wysłać CV ale jak to ma być MS albo COB lub Ovista czy jakoś tak to chyba zrezygnuję.
1
bydzianajts 2017-03-26 01:22
Nie traćcie czasu na tę firmę. Zrozummy się dobrze, jak potraficie sprzedawać to coś z premii zarobicie ponad podstawę, ale zapomnijcie o rozwoju. Szybko dojdziecie do punktu, w którym już niczego się nie nauczycie. Do tego zmieniające się warunki, brak szczerości, puste obietnice i nastawienie na rotację w firmie. Tu się w pracownika nie inwestuje i się go nie docenia. Ciekawe ile jeszcze firma zdoła pociągnąć na tym nastawieniu. Przychodzą coraz mniej poważni ludzie do tej pracy, a Ukraińców tu nie wstawią, chociaż Prezes by chętnie to zrobił :-).
Traktujcie tę pracę jak ostateczność, jak już naprawdę nic nie możecie znaleźć. To stracony czas. A i najważniejsze - nie ufajcie nikomu.
2
dag 2017-03-27 15:56
Pracowałem już chyba we wszystkich call center w bydgoszczy i tylko tutaj mnie nikt nie oszukał. Co prawda może nie zawsze uda się zrobić premie, ale podstawę zawsze mam i nikt mi jeszcze nic nie zabrał ani nie okłamał! Nie wiem skąd się biorą takie opinie jak te niektóre tutaj. Pewnie od osób, które myślały że się zatrudnią, potem sobie nie przychodzą do pracy, a na koniec miesiąca chcą odebrać wypłatę 2000 zł... hahaha :) Ciekawe gdzie płacą za nieprzychodzenie do roboty ;p Wiadomo, że za leni co nie przychodzą do pracy i mają wszystko gdzieś nikt nie będzie płacił, ani trzymał ich w pracy na siłę. I potem siedzą na bezrobociu w chacie i wypisują głupoty w komentarzach. Żenada...
1
Nk 2017-03-28 05:09
Gowno prawda niestety : )
media - ovista 2017-03-28 10:19
OVISTA JEST W STANIE UPADKU, niedługo będą zamykać tę firmę ;)
1
Asia Dz 2017-03-31 18:43
Kochani prawda jest taka, że piszecie bzdury !!! Postawcie się w sytuacji Ani. Kto inny znioslby Wasze fanaberie jak nie Anna. Jeśli nie nadajecie się do tej pracy idźcie gdzie indziej. Nie psujcie atmosfery w Media System. Anna jest świetną liderką z doświadczeniem, którego nie macie. Jeżeli czujesz się mądrzejszy od niej startuj na lidera. Asia Dz.
1
J 2017-04-02 11:18
Jak mamy zdobywać nowych klientów sprzedając bubel 4calowy? Wstyd proponować
6
Kaczuszka 2017-04-05 23:03
ŚWIETA PRAWDA! :)
1
Xxx 2017-04-08 13:20
Asiu Dz gdybym miala takie uklady z Ania jak ty i moglabym tak jak ty przychodzic do pracy na ktora chce a z pracy wychodzic o ktorej chce albo wcale do pracy nie przychodzić to tez bym ja tak chwalila.
4
Gosia 2017-04-08 21:40
Fanaberią jest to, że swoich pupilkow traktowała lepiej niż tych z którymi zawsze konkurowala? Czyli z była grupą Wojtka Dybowskiego? Pracowałam tam bardzo długi czas, więc nie mów, że się tam nie nadaję. Asiu znamy się z pracy i szczerze mówiąc masz z nią dobry układ, do Ciebie nie ma problemu ze Cię ciągle w pracy nie ma, ale za to na innych się wyżywa. Szczerze mówiąc my nie chcemy popsuć atmosfery jaką tam panuje, po prostu szczerze piszemy o tym co w tej grupie się dzieje. Jeżeli masz dobry układ wchodzisz ani w d*pe bo przynosisz jedzenie jej to okejj moze dla Ciebie taka osoba jest świetnym koordynatorem, ale dla większości nie. Jak to mówią jeżeli masz z czegoś korzyści i wiesz ze daną osobą to czyta, to robisz wszystko żeby ja obronić. Nie pozdrawiam ;)
7
Pinokio 2017-04-10 21:38
dasz to MASZ
1
BezNonSzalancji 2017-04-11 23:20
Mając świadomość tego ze forum jest przeglądane przez nowe osoby zaczynające pracę w branży, a także dział HR, mam nadzieje ze ktoś to przeczyta. Jestem pracownikiem od dłuższego czasu i uważam ze poziom wiedzy prezentowany przez niektórych liderów jest wręcz .... albo inaczej .... po prostu go nie ma. Jeśli odsłuch ma polegać na poklepaniu po pleckach , będzie dobrze itd., wytknięciu błędów , nara a teraz przerzucę cię na taka bazę byle pokazać ze się da a później i tak wracamy do początku to jest to po prostu czysty debilizm . Przykro mi ze spotykamy się z niekompetencja przełożonych, a z tego co obserwuje jest ich coraz więcej .... i te sztandarowe teksty .... plany .... było słabo .... teraz tu.... teraz tam.... do POPU.... nic tylko zapaść się pod ziemie. Jak chcecie pozyskiwać więcej ludzi do naszej firmy skoro problem nie lezy w ludziach którzy przychodzą do pracy , a rozmawiamy z nimi! Tylko w tym ze sposób zarządzania jest fatalny! Plany firmowe są robione co miesiąc bo każdy dostaje kasę i tak trzymać! Pompowana banka mydlana jednak pęknie - i to juz niedługo. Jeśli ktoś myśli ze cos ktoś daje za darmo - tak jak w tym miesiącu konkurs na 800 zł do dorobienia dodatkowo, to się muli. Zabiorą to w inny sposób za moment. Nie liczcie na nic! Firmę jednak i tak polecam! Lepszej w Bydgoszczy nie znajdziecie
2
d 2017-04-13 23:45
niski poziom liderów bo awansują swoich a nie kompetentnych ludzi
8
Obecny pracownik media system 2017-04-23 14:24
Firma ma słabą renomę i kiepskie opinie wśród pracowników i byłych pracowników.
W Bydgoszczy nie słyszałem dobrej opinii.
Kiepsko wprowadzają do firmy, dają takie plany sprzedażowe, że nikt tego nie zrobi.
Mają stale rotację i wyrzucają dość często.
Do tego ich ogłoszenia są mało spójne z tym, co jest w rzeczywistości...jak wszędzie mają stawkę 13zł , choć w przeciwieństwie do innych firm, często się zdarza, że nie masz nawet stałej podstawy, bo coś odciągają.
Taka prawda.
Ogłoszenia, które są pościągane z innych firm, w ogóle nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości.
Do tego na rozmowie żadnych konkretów. Obiecują dużo, ale nic nie ma pokrycia w rzeczywistości.
Odradzam osobom, którym zależy na stabilności.
Do tego koordynatorzy mega cisną na wyniki.
2
Pracownik 2017-05-05 19:34
Projekt getback bardziej opłacalny niż migracja a zarobki najniższe w firmie
1
Obecna Konsultantka 2017-05-29 09:22
Jestem bardzo zadowolona pracuje już tu 3 miesiące kasa zawsze przed czasem na koncie miła atmosfera. Konkursy. Najlepsze call center . tylko odzwierny to zboczeniec. A tak to bez zarzutu. Nie wiem skąd te negatywy chyba od osób który leciały w kulki i nie chodziły do pracy...
Mala mi 2017-06-01 23:15
Ta firma to dno mnie szkolili na cos innego a jak mialam usiasc i rozmawiac dostalam cos innego gdzie do konca nie wytlumaczyli o co chodzi a Majka dokladnie po 3 dniach mnie wyrzucila bo sie nie nadawalam i dowidzenia. Cyrk na kółkach po 3 dniach po ich slowach czułam sie nikim ze dziwne ze tam ludzie tyle pracuja. Szkoda tam wql. Wchodzic zero szacunku dla pracownika tylko pięknie wyglada na rozmowie i szkoleniu a no i na Facebooku ;) he nie polecam
3
Zielony 2017-06-08 11:40
Pracowałem o dziwo tam jakiś czas i jeśli chodzi o początek to nawet fajnie, coś nowego, szkolenie dość integrowało z grupą i atmosfera była przyjemna. Wiadomo zaczynasz , jesteś kompletnie zielony to na początku chuchają i dmuchają na Ciebie żeby Ci dobrze poszło, wspierają i pomagają byś wyrobił swoje. Schody zaczynają się nie tylko wtedy kiedy minie już ten okres "debiutu".. ale kiedy powinie Ci się noga. Z jakiś przyczyn nie możesz przyjść do pracy, do godziny 11 nie masz ani jednej umowy . Zdarzają się gorsze dni ale liderzy chyba myślą, że to nie jest powód. Porównując osobę zdolną do wyrobienia premii z Tobą, który od siedzenia dniami i miesiącami zamiast coś zdobywać to tylko tracisz.. wiarę w siebie i ochotę na prace . Być może nie dla mnie praca w której się mnie poniża i czuje się jak bezwartościowy śmieć (mowa bardziej o klientach), zapomniałem że jestem w czymś dobry, cały czas monotonia. Sprzedażówka nawet okej gdybyśmy nie wciskali szajsu za 300-400 zł bo kto by takie coś wziął . Getback niby najprostszy ale jeszcze bardziej monotonny , wiec zero samorozwoju . Druga sprawa to sprzęt na którym pracowaliśmy , a raczej na którym nie można było pracować. Ciagle jakieś awarie, pada system, Windowsy czy oprogramowania za słabe na to wszystko i na koniec i tak my dostajemy po głowach bo nie zrobiliśmy czasu czy nie wyrobiliśmy sprzedaży , mimo ze sprzęt nam w tym nie pomaga . Co do liderów wypowiem się krótko bo nie pracowałem z wszystkimi, Ania na oko sympatyczna ale strasznie głośna. Udajesz głupka i wciskasz gościowi ze dzwonisz prywatnie a nad uchem słyszysz rozwrzeszczaną Anie "ostatni przedział macie się skupić i cisnąć! " . U Majki to samo, choć w tej chwili chyba głośniejsi od niej są jej podopieczni. Spora rotacja, większość albo już nie pracuje albo zmienili piętra i pracują na innym projekcie z innym liderem i nawet nie w swojej grupie. Nie próbują Cię podnieść na duchu tylko oczekiwania i wymagania, a jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego czy tego to dowidzenia. Zarobki są nawet dobre ale praca bardziej dla ludzi o niskiej samoocenie lub bardzo dobrej psychice bo nie dosyć, że liderzy wymagający do jeszcze dostajesz zjebki od góry do dołu od klientów ze jesteś nikim i pewnie szkoły dobrej nie skończyłeś, albo że firma taka i taka i podam was do sądu . Za młody jestem żeby się stresować taką pracą, może jeszcze gdyby mi dawała coś więcej niż niechęć do wstawania rano albo przynajmniej spokojna atmosferę w pracy. Być może nie jest tak źle na innych projektach , nie wypowiadam się , ale z pewnością firma czy liderzy nie stawiają na rozwój pracownika i jego komfort psychiczny .
2
TheWolfOfWallStreet 2017-06-09 19:16
A ja się wypowiem szczerze :) Jeśli ktoś jest dobrym sprzedawcą - da sobie radę. Jeśli chcesz tu przyjśc od zera - możesz się zderzyć ze ścianą, taka moja subiektywna opinia. Znam ludzi którzy nigdy wczesniej nie mieli doświadczenia i jeszcze tu pracują, no ale to już kwestia tego jak bardzo ktoś chce się nauczyć. Jak czytam opinie ludzi obrażonych na wszystko tylko nie na samych siebie to śmiać mi się chce - A czego wy się spodziewaliście ? Każde call center na świecie ma plany, w każdym trzeba je robić. Jak ktoś nie potrafi tego zrozumieć i daje negatywną opinie tylko dlatego że nie robi wyniku to dla mnie jest jakąś abstrakcją. Sprzedaż to ciężki kawałek chleba , da się zarobić o ile rzeczywiscie ktoś sumiennie podejdzie do tematu i będzie rzeczywiście chciał a nie tylko oczekiwał. Polecam tym, którzy mają pojęcie o sprzedaży - tacy tutaj mogą zarobić.
brzusioXc 2017-06-10 22:16
Słuchajcie jak to jest możliwe że firma nie pracuje w wybrane dni- bo nie np po makowce po Bożym ciele takie ustalenie i zmusza tym samym pracowników do odrabiania tych dni w soboty albo wybierania urlopów???skoro bylo mowione ze soboty i nidziele wolne a tu dzieja sie takie rzeczy?? Takich cudów to jeszcze nie widzalem.czyżby sprawa dla Inspektora jak tak można postępować.jak protestujesz to ignorancją przełożonego w stylu:to przyjdź i tak będzie zamknięte
eucalyptus 2017-07-03 11:11
Czy ktoś może się wypowiedzieć o projekcie informacyjnym, gdzie podobno przeprowadza się krótkie ankiety? I jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, jakie pytania zadają?
Ewi 2017-07-04 23:31
krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje.. tyle powiem o osobach, które wstawiają negatywne opinie. Tyle w temacie temacie...
1
Anonimowa 2017-07-20 12:42
Nie polecam. Zmarnowany czas. Razem z nowo poznanymi osobami na grupie udało nam się przejść szkolenie, na którym było mówione iż dostaniemy 11 zł za godzinę czyli 1790 zł niezależnie od projektu. Potem się okazało po doręczeniu nam umowy że jednak dostaniemy ok. 1400 na czysto! A Pani Weronika zaczęła nam wmawiać, że przecież się pytali wszyscy czy mamy więcej pytań. No i mieliśmy i dostaliśmy odpowiedz - 11 zł na godzinę. Potem się okazało że jednak 1400 zamiast 1790 bo inny projekt, z umową udaliśmy się do Pani Weroniki i na moją odpowiedz że w ogłoszeniu było napisane 1790 w internecie usłyszeliśmy ,,To co masz w internecie podziel sobie razy 8''. Odwracanie kota gonem! Fakt wypłacili mi za szkolenie 400 zł ale szukałam stałej pracy z wynagrodzeniem większym niż 1400... Ogólnie firma jako firma spoko ale nadal to jest Call center. Co chwilę zmieniali nam skrypty, oszaleć szło przez to, co chwilę poprawki rozmów i wmawianie nam, że klient sam nie wie czego chce i chce kredyt tylko trzeba mu go dobrze wcisnąć, było okropne... Każą Ci dzwonić i sprzedawać coś na siłę, kiedy ludzie nawet nie odbierają a Ty musisz mieć wyrobione godziny. Firma i ludzie super, branża - stanowcze NIE. Tak jak lubiłam Panią Weronikę tak się do niej zraziłam za odwracanie kota ogonem :P
1
Anonimowa 2017-07-20 12:46
Dodam jeszcze że mieliśmy być na początku na projekcie powitalnym a okazało się że takiego projektu w ogóle nie ma i nie będzie! :)
Anonimowa 2017-07-20 12:50
Myślę ze to ściema :) nam mówiono na początku - żebyście się nie zrazili damy was na kampanie powitalną. Potem jak już nie mieliśmy wyboru okazało się ze takiej kampanii wcale nie ma i nie było :)
Delikatnie mówiąc okłamali nas z wynagrodzeniem i pewnymi kwestiami - jakoś muszą pracowników pozyskać. Zapędzili w tkzw. kozi róg gdzie mieliśmy już tylko wybór - zmarnowany czas na szkolenie, podpisać umowę czy nie? Część osób miała lepsze oferty pracy jak się pózniej okazało ale przed tym co wyszło na jaw zrezygnowali a szkoda... W efekcie krótko po podpisaniu umowy, zobaczeniu jak przebiega praca po prostu z niej zrezygnowałam. :) Z grupy ponad 10 - osobowej zostały potem dwie osoby... A dzisiaj pewnie już tam nie pracują bo się też skarżyły, że praca ,,lipna''.
Anonimowa 2017-07-20 12:52
Ja bym dodała, że najlepiej tacy co mają kilka lat doświadczenia i duuuuuzo energii i odporności na stres. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie połowa osób nie odbierała telefonów, to przepraszam jak wyrobić normę? :D
Anonimowa 2017-07-20 12:55
Nie wiem na ile prawdy w reszcie ale co do systemów i ich padania - prawda, ciągle jakieś awarie nawet ze słuchawkami, z teamliderkami to samo, no i też jak minie już ten szał nowości i powinie Ci się noga już też inaczej na to patrzą ;) a czas nowości szybko mija :P hehe.
Anonimowa 2017-07-20 12:57
Konkursy i bilety są ale bodajże za dobre wyniki w pracy, my jedyne co to mieliśmy ofertę siłowni za 50 zł :) aha + premie które odciagają za byle co i musisz się bardzo ale to bardzo postarać zeby coś dostać :)
Anonimowa 2017-07-20 13:04
Dokładnie nam powiedzieli że na czysto 11 zł na godzinę a potem dostajemy umowę i 2000 brutto czyli 1400-1450 netto... :/ Gdzie my już byliśmy po szkoleniu, zmarnowany trochę czas bo w tym czasie już dawno mogliśmy mieć lepiej płatną a nawet stałą inną pracę. Niektórzy byli zmuszeni pracować tam do końca miesiąca... Bo nie mieli by z czego wyżyć.
nowy 2017-07-25 00:02
Musimy sprzedawać najgorszy telefon jaki jest dostępny inne zakazane. mydlą oczy ze innych nie ma w magazynie a to jest sieć komórkowa więc kit można wciskać ale w okno! tutaj musisz sprzedawać najgorszy szajs którego nikt nie chce, bo po co masz zrobić prowizję z lepszym telefonem.
Obecny konsultant 2017-07-28 21:38
Jeśli jesteś dobrym sprzedawca to nawet sama simkewbys sprzedał, w tej branży nie chodzi o sprzęt, uwierz mi. :) poprostu się do tego nie nadajesz
Pracownik 2017-07-31 11:55
Odpowiedź działu rekrutacji, nie pracownika. To firma ma zysk za sprzedaż najgorszego telefonu my nic tylko pod górkę w innym call center miałem kilka modeli bo klienta przyciąga TYLKO telefon a telefon który ma 2 mega piksele mamy zachwalać że jest super okłamująć klienta. Firma jest nastawiona na zysk nie na jakość a potem bazy są jakie są. A za brak sprzedaży winny jest pracownik nie bazy i najgorszy telefon
Iza 2017-08-09 09:04
@Pracownik co sądzisz o wywiadzie z managerem http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,652097,wywiad-paulina-trzaskowska? Chciałbyś się jakoś ustosunkować? Tu opisana jest praca w Media System jako przyjemność, z konkursami za sprzedaż, jak to wygląda z Twojej strony?
szuka 2017-08-11 09:49
a poza media systemem jakie są jeszcze call center w bydgoszczy?
Zostaw swoją opinię o Media System Sp. z o.o. - Bydgoszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Media System Sp. z o.o.