Opinie o Arra Group Sp. z o.o.
Pełno tutaj opinii na temat pracy kierowców to teraz coś o biurze. Odradzam każdemu kogo znam choćby myślenie o złożeniu podania do firmy arra. Pracownik jest tam traktowany jak przedmiot. Idealny przykład: jak weźmiesz L4 to możesz już myśleć o nowej pracy - w arra już zaczną myśleć że się nie nadajesz. Godziny pracy nie są tutaj respektowane. Przychodzisz do pracy na daną godzinę i nigdy nie wiesz kiedy z niej wyjdziesz - oczywiście wyjście z pracy wcześniej nie jest możliwe pod żadnym pozorem natomiast praca 12 czy 15 godzin dziennie to standard tutaj. Forma rozliczenia jakiejkolwiek premii jest tak skomplikowana że nowe osoby mają ogromny problem żeby cokolwiek zrozumieć. Typowy wyścig szczurów w którym kierownictwo i prezes są tylko od poganiania.
Czy jest tak jak już ktoś pisał, że niewygodne opinie są usuwane czy nie mogę znaleźć wczorajszego wpisu zaczynającego się: Były kierowca 12.08.2021 19:35 "Dobra, czas na moja mega negatywna opinia. Ujawniam wszystkie fakty, dlatego wiem, ze pracownicy mnie rozpoznają, ale mi to wisi. Zatrudniłem się w tej..." Jeśli pracodawca usuwa te posty a pani Ewelina twierdziła że tak nie jest to pani Ewelino pytanie gdzie ten post?
Jeśli twierdzisz, ze taka opinia sie pojawiła i zniknęła to jak najbardziej mamy do czynienia z sytuacja, ze firma ARRA jest tak żałosna, ze każe usuwać negatywne opinie. Napisze ja wkrótce jeszcze raz. Jeśli zostanie usunięta, wyciągnę konsekwencje.
Zniknęła dostałem maila o pojawieniu się nowej opini (Twojej) klikam w link i nic idę w dół i górę nie na Pierwsze słowa opini to z maila
Dzień dobry, przed umieszczeniem wypowiedzi, bardzo prosimy się o zapoznanie z regulaminem gowork.pl, gdyż to administratorzy strony usuwają opinie, które są niezgodne z ich wewnętrzną polityką. Arra Group nie ma fizycznie takiej możliwości. Posty stworzone w oparciu o wytyczne gowork.pl pozostają na stronie. Pozdrawiamy Arra Group
Dzień dobry, Obawiam się, ze gdyby administracja usuwała opinie niezgodne z ich regulaminem i polityka, to taka opinia w ogóle by się tu nie ukazała. Dysponujemy jednak komentarzem, ze się pojawiła, czyli nie naruszała regulaminu portalu gowork.pl. Musiała zostać usunięta, a na jej usunięciu może zależeć tylko firmie ARRA Group
Dzień dobry, pojawiają się wszystkie opinie. Po ich weryfikacji pozostają na stronie lub są usuwane, na co gowork ma określoną ilość czasu. W przeciwnym razie administracja gowork składałaby się z tysięcy osób, które na bieżąco weryfikowałyby każdy wpis. Pozdrawiamy Arra Group
Witam, mam pytanie do kierowców C+E jeżdżących w Arra. Rozważam zmianę pracy i zastanawiam się czy warto uderzać czy sobie odpuścić pracę u nich?
Dzień dobry, prosimy o kontakt pod numerem 535 507 071. Uzyska Pan tam rzetelne odpowiedzi na wszystkie pytania. Pozdrawiamy Zespół Arra Group
Cześć wszystkim! Szukam nowej pracy, więc obserwuję osądy pracowników. Przypuszczam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Głogowa. Mam prośbę, napiszcie jak się Wam pracuje w firmie ARRA GROUP? Czy firma dobrze traktuje pracownika? Czy są darmowe obiady pracownicze, albo inny sposób na jedzenie obiadów w pracy? W poprzedniej pracy mieliśmy SmartLunch - w sumie było to spoko, nie musieliśmy chodzić do Żabki.
Dzisiaj odbyłem rozmowę rekrutacyjną , Pani z HR miła , rzeczowa . Rozmowa długa ale też zadawałem dużo pytań , potem test z jazdy busem ;) Myślałem że to będzie parking a pojechaliśmy w miasto , trochę było stresu ale Pan z Floty też przesympatyczny. Ogólnie rekrutacje oceniam bardzo pozytywnie , a co do samego testu to pozwala sprawdzić swoje umiejętności , kierowca odpowiedzialny jest za siebie , pojazd i ładunek . Ogólnie rekrutacja na +
Jako rezultat zaznaczyłem iż dostałem pracę ale nie przyjąłem gdyż nie było możliwości zaznaczenia innej odpowiedzi a jestem umówiony za tydzień w celu ustalenia konkretnych kroków.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam kierowców, chciałbym spytać się jak przebiega praca na krajówce kat. B. Ile dziennie robi się kilometrów i ile dziennie jest załadunków, rozładunków itp? Jak z nocami, przespane czy raczej nie i odnośnie zarobków będzie co do gara włożyć po wypłacie?
Poczytałem Aż mnie głowa boli Jutro mam rozmowę kwalifikacyjną i wtedy zdecyduje nigdzie nie jest różowo kierowca kategorii B stawki wszędzie podobne Nikt za leżenie nikomu nie zapłaci
No ale przecież spanie jest na zmianę a nie razem :)
Ty to jesteś jak jakaś kapryśna gwiazda co przyjeżdża na koncert taka robota i tyle zawsze można iść na budowę lub taśmę produkcyjną.
Jak nie lubisz towarzystwa innych ludzi to idź na leśniczego albo stróża nocnego.
(usunięte przez administratora)
Niech jeszcze więcej biurowych naprzyjmują a niedługo biurowych będzie więcej niż kierowców. Mnie się skończy umowa i idę do konkurencji tam płacą kierowcom kilka dni po zjeździe .
Ja to bym posadził za kółko kilku przemądrzałych spedytorów niech zobaczą jak to wszystko wygląda w praktyce a nie tylko w teorii.
Dzień dobry, W myśl nowych przepisów czyt. wysokich kar chciałbym się zapytać jak firma Arra rozwiązała odpoczynek w nocy na terenie Francji. Proszę o konkretną odpowiedź pozdrawiam
W takim sam sposób jak problem parkingów w GB, kierowcy parkują na, "krzywy ryj" tak jak to było 1,2,5 lat temu, Francja w tej firmie jest do przejechania a nie do spania.
Nie uzyskasz odpowiedzi, firma milczy podobnie jak z serwisami w GB, nie stsją bo :taka jest polityka firmy, firma zawsze milczy w sprawach niewygodnych.
Również tam pracowałem, choć nie uważam się za (usunięte przez administratora), może za trochę naiwniaka...
Mateusz , Gdybyś miał doświadczenie po EU to byś wiedział że mandaty za spanie w Francji płacą firmy nie kierowcy, w arra kiero płaci za prędkość za stanie na zakazie czy np brak winieta, wszystko inne łącznie z kontrolbuch na DE
Padł tutaj bardzo Ciekawy temat dotyczący Spania a więc Spokojnie śpimy na płatnej autostradzie z płatnym parkingiem i pełnym węzłem sanitarnym. Jeśli chodzi o parkingi w GB polecam Na autostradzie A,B i N zawsze się coś darmowego znajdzie.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, to nie my jesteśmy moderatorami tej strony i nie do nas należy kasowanie postów. Widocznie były w nich zawarte treści niedozwolone przez administratora strony. Odnośnie miejsc odpoczynku we Francji, jak i w każdym innym kraju, a także wszystkich szczegółów dotyczących zatrudnienia, bardzo proszę o kontakt pod numerem telefonu 535 507 071. Dziękuję i pozdrawiam Ewelina
Czlowieku w jakim kraju bys nie byl to arra nie mowi gdzie masz spac i czy masz i kiedy. To twoja brocha... masz byc na czas i tyle Za autohofy i servisics nie placa.
Szanowna Pani Ewelino nie rozumiem dlaczego informacja o miejscach i sposobie rozwiązania problemu odpoczynku we Francji nie może być powszechna dostępna na tym forum. Jest to jest kluczowa informacja dla przyszłych kierowców firmy ARRA. Kto płaci mandaty za spanie w aucie? Są one obecnie kosmicznie drogie. Bo rozumiem ,że doskonale Pani wie ,że jest to zakazane. Przecież nikt tu nie pyta o wasze sprawozdanie finansowe lub ujawnienie tajemnicy handlowej tylko o sposób rozwiązania i podejścia do istotnej kwestii. A tak ,brzmi to jak celowy unik z waszej strony. No chyba ,że chłopaki z ARRY nie śpią we Francji i jeżdżą 24h:)
PANIE JACEK PO PIERWSZE ZA SPANIE MANDAT DOSTAJE FIRMA A NIE KIEROWCA ROZMAWIALEM Z CHLOPAKAMI SPIA NORMALNIE WE FRANCJI A MANDAT DOSTAJE ARRA I TYLE
I to jest konkretna odpowiedź! Dziękuję w imieniu przyszłych kierowców ARRY. Teraz mogą już spać spokojnie:) Swoją drogą to firma powinna zająć jakieś stanowisko ,ale widocznie nie ma w tym interesu. Pozdrawiam
Kurde człowieku cieszy nas wszystkich że możesz spać spokojnie bo arra płaci mandat za spanie w aucie ......., z drugiej strony co z Tobą nie tak skoro przez to spać nie mogłeś ?
Ja mam pytanie czy kierowcy dostają służbowe telefony ?
Tu nie chodzi o to czy ja mogłem spać czy nie. Dzięki Bogu śpię spokojnie. Chodzi tylko i wyłącznie o jasną informację ze strony pracodawcy. A Tobie kolego ,wszystkim kierowcom ARRY i nie tylko życzę szerokości i bezpiecznego powrotu do domu za każdym razem!
Kolego jak nie masz wiedzy to się nie wymądrzaj, mandat dostaje kierowca, a że firma to płaci to inna sprawa. Kierowca i firma idzie w rejestr po czymś takim
Nie wiem, kogo wy tam zatrudniacie, ale chyba rozczeniowych ludzi, albo (usunięte przez administratora) wołowe. Jeździłem po Europie (nie w tej firmie, ale również chłodnią) i jak słyszę, że kierowca ma pretensje, że firma nie płaci za autohofy, to mnie ponosi. Po co chcesz stawać na autohofach? Mało jest darmowych parkingów? Rozumiem, że dużym moż3sz mieć czasami problem, ale busikiem zawsze znajdziesz miejsce.
Pracuję w tym zawodzie już wiele lat ale jeszcze nie spotkałem takiej firmy żeby płaciła za ciebie mandaty przecież masz w umowie że mandaty sam sobie opłacasz.
Jak jeździsz na działalności i dostaniesz we Francji mandat za spanie w samochodzie to płacisz z własnej kieszeni a jest to bodajże 700 euro.
No tak. 5,3t na kołach minus 2,8t auto daje 2,5t towaru na pace! Czego chcieć więcej, przecież 3,5t jeszcze nie przekroczone :-)). Koła się dopompuje do 5,5 atm i będzie super!
heja wszystkim, Jak wygląda praca na stanowisku spedytora międzynarodowego we Wrocławiu, ktoś ma jakieś doświadczenie? Polecacie czy nie??
Witam. Mam pytanie odnośnie kierowcy C+E. 1. Czy w autach są automatyczne czytniki opłat drogowych czy na granicach trzeba biegać za winietami? 2. Pauzy na parkingach również płatnych jak się zdarzy taka konieczność czy kategoryczny zakaz? 3. Czy jest możliwość negocjacji systemu pracy 14 dni na 7 dni na inny np. 14-15 dni pracy na 10 dni wolnego? Pozdrawiam Krzysztof
Dzień dobry! 1. Tak, we wszystkich pojazdach C+E zamontowane są czytniki opłat drogowych. 2. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, to oczywiście można. 3. Ogólnie pracujemy w systemie 2/1, jednak jest to kwestia indywidualnych ustaleń. Pozdrawiam Ewelina
Zarobki na b?
Witam jak wygląda praca b2b jakie są warunki
(usunięte przez administratora)
Czemu nie polecasz ? Jak ktoś lubi kręcić kółkiem to robota jest dla niego. Zawsze można iść na produkcję albo na budowe.
Czlowieku naprawde nie szkoda ci zycia na siedzenie w budzie ponad 3 tyg za 5 tys zl ??? (usunięte przez administratora)
Nie szkoda. Żony nie mam, dzieci nie mam co mam w domu siedzieć z browarem w łapie przed tv? To już wole kręcić kółkiem a budowa albo produkcja to nie dla mnie.
Tu nie chodzi o to czy lubisz jeździć czy nie tylko o coś innego a kto tu jeździł ten wie o co chodzi
czy zatrudniasz Ukraińców kategorii „B”. Dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry, jeśli osoba spełnia wymagania stawiane przez firmę, a także posiada dokumenty niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych w krajach, w których jeździmy (cała Europa, Maroko, Gruzja, Kazachstan), nie ma problemu z jej zatrudnieniem. Pozdrawiam Ewelina
Po pierwsze to zobaczysz kazakhstan jak swinia niebo bo to tylko dla placzkow i wchodzących w (usunięte przez administratora) A po drugie taki z ciebie podroznik to lepiej poleciec samolotem tsniej i szybciej niz spedzic kilka dni w KZ na 2tygodnie podrozy...rewelacja na parkingach beda zachwyceni ????????
Akurat Karaś doskonale wiedział jak i komu w(usunięte przez administratora)wejść. @Majd a wpadłeś na to że takie kierunki dostają ludzie którzy są w stanie wykonać tę pracę i bez problemu sobie z nią poradzić. Ja rozumiem że jak sobie ktoś nie radzi to najlepszą metodą na poprawienie własnej oceny jest obrzucenie błotem tych którzy dają radę. To mogę cię zapewnić że mam sporo kolegów którzy jeżdżą dzikie kraje i sam należę do tej grupy. Nigdy nikomu nie płakałem ani w (usunięte przez administratora) nie wlazilem.
Mam pytanie do kierowców czy lepiej jest pracować na zwykłej umowie o pracę czy na własnej działalności bo chciałbym pojezdzić powiedzmy te 3 miesiące na okresie próbnym i zobaczyć na czym ta praca polega a zakładać specjalnie działalność nie mam za bardzo ochoty bo za dużo formalności a widzę że Arra szuka kierowców na umowę o pracę i na swojej działalności B2B
Ja jestem ogarnięty a ty dalej nie na temat. Powtarzam pytanie czy arra przyjmuje na umowę o pracę czy trzeba zakładać działalność ?
Dzień dobry! Dziękujemy za wiadomość. Przyjmujemy zarówno na umowę o pracę jak i na działalność. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod numerem 535 507 071. Pozdrawiamy
Witam serdecznie, widzę że ktoś usilnie stara się wypowiadac w sposób obciążający moje nazwisko nie wiem czy to zbieg okoliczności czy ktoś kto stara się podszywać pod mnie ale dementuje wszelkie wypowiedzi z pod nicka Artur nie to nie Ja pisze te wypociny, mam swą klasę i od zawsze jak mnie coś bolało to pisałem lub mówiłem prosto w "(usunięte przez administratora)" każdej osobie z firmy Arra i nie tylko, więc każdy wpis ktory został upubliczniony na tym portalu z pod imienia Artur nie jest moim wpisem, szczerze miał bym w#jebane ale za wiele osób męczy mnie tym tematem więc pozdrawiam #arturbusempoeuropie
Bravo Arturze! Broń swojego dobrego imienia,, wszak poważana z ciebie persona (taka ironia w razie jak byś nie, zrozumiał)
WITAM MAM 51 L OSIEM LAT DOŚWIADCZENIA ZA KIEROWNICA TAKSÓWKI.JEŻDZIŁEM DO NIEMIEC Z KLIENTAMI,SŁABO U MNIE Z JĘZYKAMI .MAM PUTANIE CZY MAM SZANSE U PAŃSTWA DOSTAĆ WAKAT KIEROWCY. Z GÓRY DZIEKUJĘ ZA ODPOWIEDZ POZDRAWIAM JACEK
Z tego co wiem przyjmują bo spotykałem na trasie busiarzy w Pana wieku ale czy do Arra to nie wiem, chyba nie, bo nie odpisują na Pańskie pytanie.
Dzień dobry. Zgodnie z tym co odpowiedzieliśmy w grudniu, co w dalszym ciągu podtrzymujemy- podejmujemy współpracę zarówno z osobami z doświadczeniem, jak również z rozpoczynającymi karierę zawodową jako kierowcy międzynarodowi. Jeśli chciałby Pan otrzymać więcej informacji na temat warunków zatrudnienia, zapraszamy do kontaktu pod numerem 535507071 lub do odwiedzenia naszej strony www.arra.pl - zakładka kariera. Pozdrawiamy, Zespół ARRA GROUP
Pytanie takie czemu ciagle są przyjęcia do pracy w tej firmie.Dlaczego byli kierowcy odchodzą ?.
Zarówno w zeszłym roku jak i w tym realizujemy plany powiększenia floty. Cyklicznie odbieramy nowe pojazdy, które potrzebują kierowców. W najbliższych tygodniach dotrze do nas kolejne kilkanaście sztuk, stąd zapotrzebowanie na kierowców. Pozdrawiamy, Zespół ARRA GROUP
To że tabor się zwiększa to prawda , ale proszę też dopisać ze "starzy" pracownicy odchodzą , pracowałem u was ponad 5 miesięcy i również odszedłem podobnie jak kilkudziesięciu moich kolegów . Masa "biurokratycznych obowiązków" skutecznie zniechęca do pracy kierowców , (usunięte przez administratora) Mądrości menagera oraz wachlarz jego pomysłów wprawiają w osłupienie nie tylko kierowców ale prawdopodobnie samego menagera , polityka firmy typowe korpo … Nie polecam ...
Mam przez to rozumieć, iż obecnie firma się rozwija i będzie zapotrzebowanie na nowych pracowników? Jeżeli by tak było to byłaby to świetna informacja również dla osób pracujących w firmie ARRA GROUP. Proszę, abyś napisał coś o szybkości rozwoju tego przedsiębiorstwa.
Biurokratyczne obowiązki? Haha wysłać cmrke drukarka i wypełnić parę papierów, no ku.wa nawał pracy. Oczywiście wszystko w języku polskim, jak jesteś matolem bez szkoły z Biłgoraja to tak jest. Idź na plandeke pokażesz dokument, pomachasz łapami w języku niemiecko, angielsko, Polsko, rosyjskim i ci podpiszą, klient widzi że małpa nie daje rady to trzeba pomóc... A jak ci nie pasuje to idź na szlifierke do jakiejś fabryki azbestu, tam też będziesz miał zacne rozmowy z chłopakami z pracy, na przerwie przy kręconym papierosku. Ja gorąco polecę arre i pozdrawiam wszystkie dziewczynki z biura. Piona!
hehe dobre , "nie odchodzą" ? a to ciekawe ….. sam odszedłem a wraz ze mną 9 innych osób więc jednak odchodzą (usunięte przez administratora)
Witam Nie mam żadnych pretensji do firmy ARRA a wprost przeciwnie tak się składa że kilka razy składałem swoje papiery i nawet odbyłem rozmowę kfalifikacyja mam wszystkie pozwolenia z ADR na końcu. Zostałem odrzucony bo jakiś kierownik czy dyrektor stwierdził że jestem za stary a mam 70 lat. Znalazłem inna firmę jeżdżę tylko po EUROPIE ZACH. CAŁY CZAS JEŹDZIŁEM CHŁODNIA I MAM DO TYCH SAMOCHODÓW SENTYMENT I ZNAM SIĘ NA TYM ale firma ARRA uważa że nie powinienem u was pracować. Powtarzam trzeba myśleć a nie być. POZDRAWIAM CZESŁAW PAWLAK
Nie tylko kierowcy odchodzą. Proponuję sprawdzić jaka jest rotacja w biurze. Ludzie po kilku miesiącach odchodzą.Wie ktoś dlaczego?
rotacja bardzo duża, fakt dochodzą nowe auta ale tez odchodzą stare, jeżeli chodzi o kierowców to ostatnio odeszlo sporo kierowców z dużym doświadczeniem
Mieszkam w Łodzi. Mam 62 lata i prawo jazdy kategorii "B" od roku 1976. Potrzebne dokumenty w większości mam, bo jeździłem jako kierowca UBER. Czy mogę aplikować na przewozy krajowe, a jeśli tak, to jakimi samochodami będę jeździł, czy rzeczywiście nie ma konieczności odstawiania samochodu do bazy po zakończonym kursie i jakie stawki proponujecie Państwo w okresie próbnym, a jakie po jego zakończeniu.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Bardzo proszę o kontakt z panią Anną Szczepańską pod numerem telefonu 535 507 071. Udzieli ona Panu wyczerpujących informacji na zadawane pytania. Pozdrawiam serdecznie.
Co masz na myśli jakie masz doświadczenia z tą firmą?
Na stanowisku kierowca rotacja Na stanowisku spedytor tez rotacja Co kilka tygodni jakis nowy spedytor wysylal powitalna wiadomosc hah A kierowcow tez w kazdym tygodniu z 5nowych to minimum i odpowiedzcie sobie sami dlaczego
Artur dopisz że po kliku miesiącach chcieli wrócić, ilu z was tam w T sie utrzymałp ?
Mapet jesli jesdzisz w Arra to wiesz ze nowi dyspo do biura dochodzą jesli twierdzisz ze rotacja to podaj kto się zwolnił lub ilu w ostatnim roku ze spedycji
Dzień dobry! Nie tyle odchodzą, co przyjmujemy nowych. Za kilka tygodni trafi do nas 50 nowych vanów w związku z czym potrzebujemy zarówno nowych kierowców, spedytorów jak i dyspozytorów. Pozdrawiam Ewelina Koziar
Kazde ogloszenie o prace brzmi tak jak ten post p ewelino w zwiazku z powiekszeniem taboru szukamy wiecej ludzi do pracy.. a ludzie sie glupi i nie wiedza ze to wina kierowcow ktorzy nie chca prscowac u was bo trasy po 1200km dziennie po ladujecie po 1600kg nawet i gowniany system 23/7 gdzie 22 dnia dostaje info ze jade ja ukraine i wracam 27dnia bez slowa wyjasnien...
Zatrudniamy ponad 200 kierowców, więc pozwolę sobie mieć inne zdanie na ten temat. Pozdrawiam Ewelina Koziar
Dzień dobry, KIERO! Czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, kiedy prosimy o pozostanie w trasie nieco dłużej. Jednak stwierdzenie, że każda trasa tak wygląda jest sporą przesadą. Nie jestem pewna, czy jest Pan naszym obecnym pracownikiem czy byłym. Czasami po prostu wystarczy przyjść i powiedzieć o co chodzi, z jaką sprawą ma się problem; wspólnie na pewno znaleźlibyśmy jakieś rozwiązanie. Udanego dnia.
Takie sytuacje zdarzaja sie co wyjazd.. bo siedzicie sobie w biurze po 8h i macie w du.. ze kierowca jezdzi od rana do wieczora i juz mu sie zbliza dzien zjazdowy po 23 dniach siedzienia w aucie jak szczur ...raz po drugie moze raz usłyszałem " proszenie bardziej pytanie czy moge zostac dluzej Wiec to nie sa nieprzewidziane sytuacje tylko czysty nastawienie na zysk bo kierowca to tylko glupi kierowca i tak sie zwolni po 3 msc hah
Proszę mi uwierzyć, że nikt tak nie uważa. Wręcz przeciwnie. Gdyby nie kierowcy, biuro nie miałoby pracy. Gdyby nie biuro, kierowcy również nie mieliby pracy. Jesteśmy od siebie zależni i chcemy, aby wszystkim nam pracowało się w dobrej atmosferze.
Czesław niestety potwierdza się jak widzę opinia, że Arra nie chce przyjmować do pracy kierowców z doświadczeniem i umiejętnościami a także wiedzą na temat tachografu i wiążących się z tym ograniczeń w czasie jazdy- pracy. Łatwiej jest niestety (mam nadzieje że już nie długo) zmusić kierowcę do jazdy przekraczając normy czasu lub przedłużyć jego pobyt w trasie ponieważ jak to mówią " młody spuści uszy po sobie i pojedzie a stary kierowca nie". Jest to przykre ale niestety częste. Powodzenia w pracy i szerokości.
Witam, posiadam ponad 2 letnie doświadczenie w międzynarodówce kat.b , 3,5 DMC i około 6 miesięcy na krajówce, pracowałem również jako spedytor w transporcie EU współpracując z amazonem - pilnowanie pojazdów wykonujących trasę - kontakt z kierowcami itp , brak udziału w giełdzie etc. Więc powiedzmy że nie jestem zielony i wiem czego oczekiwać po pracodawcy. Z racji iż wyświetliło się wasze ogłoszenie na Łódzkim portalu ogłoszeniowym mam kilka pytań ogólnych odnośnie transportu krajowego w państwa firmie i proszę o odpowiedź tutaj jeśli można. Być może będę zainteresowany ofertą. 1. Czy posiadacie państwo stałe godziny i dni wyjazdu/zjazdu dla kierowców czy też loteria i można zapomnieć o normalnych umówionych godzinach pracy. Rozumiem że zjazd w piątek o godzinie 18 to rzeczywiście taki zjazd a nie jakieś zbędne tłumaczenie typu "czasami tak się zdarzy..." i temu podobne ekscesy ? 2. Czy potencjalny kierowca w państwa firmie może liczyć w 100% iż pojazd który będzie mu przydzielony jest sprawny technicznie, jest regularnie serwisowany zgodnie ze sztuką, czy może są jakieś oszczędności i temu podobne dziwne rzeczy? Jak również to czy wszelkie awarie wynikające nie z winy kierowcy które zdarzą się na trasie są odpowiednio i rzetelnie "ogarnięte" przez firmę/spedytora i nie ma miejsca sytuacja typu "dasz radę" , "jakoś to spróbuj naprawić" itp.? 3. Czy kierowca ma czas by spokojnie zjeść posiłek w ciągu dnia pracy lub zrobić sobie przerwę gdy zajdzie ku temu potrzeba - rozumiem że w porządnej firmie (jeśli za taką państwa biorą lub takie macie o sobie zdanie) nie ma miejsca na coś takiego jak "jazda z zapałkami w oczach" czy też dosypianie kierowcy w ciągu dnia co kilkaset kilometrów bo jedzie ledwo żywy? 4. Końcowe pytanie. Czy odprowadzane składki ZUS etc. są odprowadzane od rzeczywistej kwoty jaką zarobi kierowca czy jak to najczęściej niestety bywa od najniższej krajowej wynagrodzenia? Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam.
Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Ze względu na poufność niektórych informacji, bardzo proszę o telefon pod numer 535 507 071. Otrzyma Pan tam wszystkie odpowiedzi na zadane pytania. Możemy również zadzwonić do Pana; wówczas proszę o podanie numeru telefonu na ewelina.koziar@arra.pl Pozdrawiam serdecznie Ewelina
firma sie nie rozwija (usunięte przez administratora) masa ludzi odeszła w dodatku tych najbardziej doswiadczonych, zero podwyzek od kilku lat, masa dodatkowej roboty, nie polecam
no nie dziwie się że ma Pani inne zdanie, za to Pani płacą za to by prostowała Pani wszelkie wypowiedzi nie pochlebne dla firmy, z jednym tylko się z Pania zgodzę, ludzie z tej firmy nie odchodzą to fakt, ludzie stąd uciekają...
Gowork jest platformą do wyrażania swojego zdania. Pan ma swoje, a ja mam inne. Pozdrawiam i życzę spokojnych świąt. Ewelina
Możesz doprecyzować, kto taki chciał z Trust wrócić (usunięte przez administratora)? Bardzo proszę o konkrety!
Dzień dobry, nie zna mnie Pan, więc proszę tak nie pisać. Gdyby cokolwiek nie zgadzało się z moim wewnętrznym przekonaniem, nie pisałbym tego za żadne pieniądze świata... Gowork jest portalem, na którym wszyscy mają prawo do wyrażania swojej opinii; ja również... Pisze Pan "z jednym tylko się z Pania zgodzę, ludzie z tej firmy nie odchodzą to fakt, ludzie stąd uciekają..." - gdzie ja tak napisałam? Nie mogłam tak napisać, bo nie widziałam nikogo takiego... W każdym bądź razie, pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego, nie tylko z okazji Świąt, ale również Nowego Roku. Ewelina
Ludzie odchodzą, bo to normalne... tak jak w życiu...
Drogi Arturze, pytanie skierowane jest do firmy, więc proszę o powstrzymanie się od komentarzy... Dziękuję.
A niby dlaczego? Pracowałem w tej firmie i wiem jak wygląda tam praca, niby dlaczego mam o tym nie napisać?
Dokładnie. Są tacy co chcieli by najlepiej nie wypełniać żadnych papierów i w ogóle nie wychodzić z kabiny. Taki osobnik to gdzie nie pójdzie to nic mu nie będzie pasowało. Niestety brak wojska zrobiło z ludzi niedorajdy życiowe.
Witam wszystkich wiem jedno "jeżeli na samochodach są informacje o potrzebie zatrudnienia kierowców" to nie wrózy nic dobrego uwierzcie, że porządne i szanujące się firmy nie potrzebują takich ogłoszeń na swoich pojazdach kierowcy sami się biją o pracę u nich. Nie pracowałem w tej firmie, ale sama forma poszukiwania nowych adeptów mnie odrzuca i z autopsji nie POLECAM. Co do poszanowania kierowców to wszędzie jest to samo, ale na ile Sobie Panie i Panowie kierowcy pozwolicie tak będziecie mieli i tak będziecie szanowani. Trzeba od razu stawiać granicę i rządać to o czym Wam obiecują na rozmowie, żeby to miało odzwierciedlenie na papierze /UMOWIE/. Pozdrawaim
Właśnie dlatego, że pytanie jest do firmy, a nie do osób, które tu kiedyś pracowały bądź pracują. Poza tym trochę się już u nas zmieniło i może Pan nie dysponować właściwymi informacjami. Pozdrawiam Ewelina
Dzień dobry! Dziękujemy za opinię. Z pewnością weźmiemy ją pod uwagę podczas kolejnego oklejania aut. Pozdrawiamy Zespół ARRA
Artur i gdzie ci kierowcy z Arra uciekają ?
Może i kasa lepsza ale wiesz też dobrze że do sl idą i wracają lub tam za długo nie jeżdżą, do robano raczej sporadycznie tam nie szukają kierowców, w Trust też z tej "elity" co odeszła mało kto został chyba tylko Ty. Czasami lepiej do małej firmy iść
I Ty pewnie Artur jesteś tym jednym z tych co do Trusta przeszlo, ilu tam zostało? Z dwóch pewnie? A z tego co słyszałem to co niektórzy do arry wrócili
@ Były kiero ; po pierwsze Kolego to wątek ten dot.firmy z Głogowa a nie Firmy z Pabianic i dalszych losów byłych pracowników Arry a po drugie - sprawdź najpierw źródło Swoich informacji i nie pisz bzdur bo wiesz że dzwoni - tyle ze nie wiesz w którym kościele...
Przeglądając portale chcąc zatrudnić się jako kierowca c+e zauważyłem, dokładnie to co opisałeś w swoim poście. Konkretne firmy maja bardzo mało wpisów w portalach typu Gowork itp. Firmy poważne nie muszą ogłaszać się na np OLX ponieważ to sami kierowcy szukają do nich dostępu a jak już się zatrudnią to nie wypisują różnych czasem mało merytorycznych opinii. Natomiast firmy "krzaki" maja tych opinii zatrzęsienie. Zgodnie z prawem socjologicznym zachowania jeżeli jesteś zadowolony to powiesz o tym max 5 osobom a jeśli nie to tylu ilu się da. Patrząc na ilość wpisów dotyczących firmy Arra mówi to samo za siebie. Po lekturze tych wpisów odeszła mi ochota na wysłanie choćby zapytania o wolne etaty. Firma Arra jest na dobrej drodze do określenia jej jako typowy (usunięte przez administratora) i mówię to bez złośliwości.
Nie wiem czy jest rotacja wśród spedytorów/dyspozytorów czy nie ma (nie interesuje mnie to) ale niektórzy z nich jeżeli już się załapali na to stanowisko to powinni się ogarnąć i podszkolić bo jest kilka takich osób które nie za bardzo mają pojęcie o tej robocie a kierowca jest kierowcą a nie specjalistą od szkolenia spedycji.
Papierów wcale nie ma dużo bo czasem nawet listu przewozowego nie musisz wypełniać bo firmy mają swoje.
Witam czy kobiety tez przyjmujecie do pracy? Jaki jest system jazdy? Chciałbym jeździć tylko po kraju i weekendy wolne,ale w domu nie trasie?
Dzień dobry, oczywiście, że przyjmujemy kobiety do pracy. Jednak obecnie nie posiadamy ofert dla kierowców z prawem jazdy kat. B na trasy krajowe (z C+E tak). Na trasach międzynarodowych jeździmy w systemie 23/7. Jeśli chciałaby Pani poznać szczegóły współpracy, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej (https://arra.pl/kariera/) lub rozmowy pod numerem telefonu +48 535 507 071. Pozdrawiam Ewelina
A gdzie to jest napisane ze kierowca ma jezdzic po 16h dziennie ?
Bo to jest robota dla twardzieli i urodzonych kierowców ale 24 h jazdy dziennie? Bez przesady. Byłbyś bardziej wyj... niż po 8h na budowie.
Mam busa do 3.5 t chłodnia szukam stałej współpracy po kraju
Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. A można wiedzieć, jaka lokalizacja Pana interesuje? Pozdrawiam Ewelina
Witam, czy przyjmują państwo na stanowisko kierowca C+E międzynarodowy, bez doświadczenia w tej kategorii? Dodam że ponad rok doświadczenia na trasach międzynarodowych w kategorii B
Dzień dobry! Pod numerem telefonu 535 507 071 zostaną przekazane Panu wszystkie, interesujące informacje. Dziękuję i pozdrawiam Ewelina
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arra Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arra Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 120.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arra Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 13 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arra Group Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arra Group Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.