Opinie o ATERIMA MED
Nie polecam Aterima Med: nie patrzą w ogóle na preferencje Opiekunów, tylko dzwonią z ofertami jak popadnie, na szybko i byle jak. Nie mówią prawdy o warunkach na zleceniu, a nie zawsze dają możliwość kontaktu z kimś, kto już tam jest. Na nowych kontraktach też nie zadają sobie trudu, by dowiedzieć się o stan zdrowia podopiecznych (od tego są niemieckie agencje na miejscu, z którymi współpracują), a potem tylko te same tłumaczenia, że stan zdrowi się tak szybko i tak strasznie pogorszył. Dodatkowe pieniądze zależą od długości pracy, jak się kontrakt szybciej skończy (usunięte przez administratora), nie z winy opiekuna, to zostaje marna podstawa. Dlatego odradzam współpracę z Aterima Med, bo to wielka loteria i jeżeli chodzi o wynagrodzenie i jeżeli chodzi o dobieranie kontraktów do preferencji opiekuna.
Dziękujemy za opinię. Wszelkie sugestie przyjmujemy do wiadomości i wnikliwie analizujemy. Wiele pozytywnych opinii, które otrzymujemy od naszych Opiekunów potwierdzają, że jesteśmy rzetelną firmą, wywiązującą się ze wszelkich zobowiązań. Dokładamy starań, aby Opiekunowie czuli się zaopiekowani, dlatego oferujemy stałą opiekę Koordynatora, materiały edukacyjne, a także wsparcie pielęgniarskie, psychologiczne i prawne oraz organizujemy bezpieczną podróż, Warunki na zleceniu przekazywane Opiekunowi są zgodne z naszą najbardziej aktualną wiedzą, którą zdobywamy regularnie zarówno od poprzednich Opiekunów na zleceniu, jak i w kontakcie z klientem (rodziną niemiecką). W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji zachęcamy do kontaktu z Koordynatorem pod numer +48 12 341 1616.
Ja mam bardzo negatywne doświadczenia z Aterima Med. Powody: Naobiecywali mi bonusów i wynagrodzenia 2050 Euro netto, a dostałam 1500 Euro netto (wszystkie bonusy uwarunkowane były długością pracy u podopiecznej, ale jej stan nie pozwalał na opiekę w domu i rodzina umieściła seniorkę w domu starców przez co skrócił mi się kontrakt, nie z mojej winy), propozycje kontraktów w ogóle niedopasowane do preferencji w profilu i możliwości opiekunki, za miesiąc nocek propozycja od Aterima Med 25 Euro!!!, niezgodność oferty ze stanem faktycznym, a było tam już parę opiekunek (seniorka miała wstawać w nocy tylko do toalety, a ta żyła w nocy jak za dnia i w dzień też nie spała, ponadto agresywna). Bardzo jestem zawiedziona i rozczarowana, bo rekruterka sympatyczna.
Dziękujemy za opinię. W ATERIMA MED od początku roku 2023 obowiązuje program lojalnościowy, dzięki któremu Opiekunowie mogą uzyskać gwarancję podwyżki podstawy wynagrodzenia zamiast jednorazowych bonusów. W sytuacjach trudnych, jak ta wspomniana przez Panią, kiedy zlecenie kończy się przed czasem, zawsze staramy się zaproponować przejazd na inną ofertę. Takie rozwiązanie pozwala Opiekunowi na spełnienie warunków programu lojalnościowego i zapracowanie na podwyżkę wynagrodzenia. Należy podkreślić, że u osób starszych, często chorujących na demencję, zmiany zachowania zachodzą nagle i niezbędna jest szybka reakcja na nie. W takich sytuacjach decydujące zdanie ma rodzina podopiecznego, która rozstrzyga o umieszczeniu seniora w szpitalu lub domu opieki. W trakcie proponowania oferty Opiekunowi zawsze przedstawiamy najbardziej aktualne informacje pozyskane zarówno od poprzedniczki, jak i rodziny seniora. Umożliwiamy również kontakt z poprzednikiem na zleceniu, aby upewnić się, że Opiekun jest świadomy i gotowy podjąć dane zlecenie. Wierzymy, że to rzetelna i odpowiednia forma propozycji wyjazdu. Ponadto, w ATERIMA MED nie oferujemy dodatków w wysokości 25 euro. Podczas pobytu w Niemczech nasi Opiekunowie mają zapewniony stały kontakt z koordynatorem, który chętnie odpowiada na wszystkie pytania i dba o to, aby wszelkie problemy zgłaszane przez Opiekuna były szybko rozwiązywane. Koordynator wspiera Opiekuna w codziennych trudnościach oraz dostarcza niezbędnej pomocy w trudnych sytuacjach. Jego funkcja pozwala na szybką reakcję w momencie, kiedy warunki na zleceniu nie są zgodne z opisem. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, ATERIMA MED
Po miesiącu nieprzespanych nocy miałam jechać dalej do pracy? Zmiany w zachowaniu podopiecznej nie były nagłe i dobrze o wszystkim wiedzieliście, tylko informacje te zostały przede mną zatajone, żebym zgodziła się tam pojechać, bo rodzina nie chciała opiekunki, która już była na miejscu. A co za tym idzie mój kontakt z poprzedniczką nie był możliwy, bo takiej możliwości od Was nie otrzymałam. Bardzo proszę nie pisać, że nie oferujecie dodatków w wysokości 25 Euro, bo mi tyle zaproponowaliście za miesiąc nieprzespanych nocy! Mam na to dowody! Prawdą jest, że miałam kontakt telefoniczny z paniami pielęgniarkami, które wspierały mnie dobrym słowem, bo o innej pomocy na odległość, w sytuacjach, które przeżyłam na Waszym kontrakcie, nie mogło być mowy. "Funkcja koordynatora pozwala na szybką reakcję, kiedy warunki na zleceniu nie są zgodne z opisem"??? Co to za farmazony i puste słowa??? Wiem co z Wami przeżyłam podczas tej krótkiej współpracy i nic już nie zatrze tego okropnego doświadczenia. Być może inne opiekunki trafiały na lepsze koordynatorki, które lepiej dobierały oferty. Być może ja miałam pecha. Ale tak czy inaczej to u Was loteria. A ja mam obowiązek opisać swoje doświadczenia ze współpracy z Aterima Med, żeby koleżanki opiekunki nie dały się tak oszukać jak ja.
Dokładamy wszelkich starań, aby unikać sytuacji podobnych do opisanych przez Panią. Naszym zadaniem jest dbanie o wszystkich Opiekunów współpracujących z nami. W celu wyjaśnienia sprawy zachęcamy do kontaktu z Zespołem Koordynacji i Wsparcia Opiekunów pod numerem telefonu +48123411616. Pozdrawiamy, Zespół ATERIMA MED
Wiem co czujesz, bo jeździłem z nimi kiedyś, parę lat temu i teraz pracuje w polsce jako opiekun medyczny i ładnie zarabiam, bo po covidzie zaczynały się stopniowo podwyżki w całej polsce i teraz się dobrze zarabia pracując w szpitalu, ZOLu lub DPS. Nie żałuje decyzji zaprzestania wyjazdów z nimi bo dobrze mi u mnie w kraju. Jak mam ochotę dorobić więcej to biorę dodatkowe dyżury gdzieś i codziennie jestem w domu, śpię w swoim łóżku i nie jestem zdany na (usunięte przez administratora)w domu podopiecznego. A o wpychaniu w miny lub udawaniu niewiedzy przez te panienki z firmy, to długo musiałbym pisać i niestarczyłoby mi czasu na spisanie tego wszystkiego, bo jeździłem z nimi przez 5 lat i w sumie żałuje, bo tylko mi zdrowia uszarpały, jak nie one, to z kolei Ci Niemcy. A te krótkie wypowiedzi w opiniach z serii: "polecam firmę Aterima-Med..." albo "nigdzie mi nie było lepiej..." to w 80% przypadków one same piszą w biurze żeby im ktoś jeździł w to dziadostwo, za 1300 euro, gdzie to jest mnóstwo godzin do opieki nad podopiecznym, ktory często nie śpi w nocy i jest wymagający, a oni udają że się pracuje przecież 6.5godz dziennie tylko a "czuwanie" lub siedzenie koło podopiecznego to nie jest praca przecież. (usunięte przez administratora) U nas też sobie można życie ułożyć, mimo drożyzny, coś trzeba pójść do szkoły itp.
Za późno już na jakiekolwiek refleksje z Państwa strony i próby wyjaśniania. Mieliście na to wystarczająco dużo czasu. Pracuję dla innej agencji, gdzie mogę spać spokojnie w nocy, mam trzy godziny przerwy w ciągu dnia i jeden dzień i noc całkowicie wolne, no i przede wszystkim tyle na koncie ile mi obiecano i o wiele więcej niż w Aterima Med. Po Waszej agencji niesmak pozostał i pozostanie.
Szybko dostałam oferte, moja koordynatorka była miła i pomocna. Generalnie oceniam na plus, chociaż liczyłam na lepsze pieniądze
Wyjeżdżam regularnie do mojej podopiecznej, z którą się już bardzo związałam.. Bardzo chwalę sobie rodzinę i warunki na zleceniu, choć stan podopiecznej nie jest łatwy... Firma zawsze służy serdecznym słowem i wsparciem. Na ten moment będę się trzymać tego zlecenia, bo wiem, że można trafić różnie..
Rekrutacja w porządku, wszystko telefonicznie. Sprawdzali czy umiem niemiecki i zaproponowali mi niezłe warunki.
Pytali o niemiecki i o rekomendacje z innych firm
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jestem po pierwszym zleceniu. Warunki na miejscu zgodne z opisem. Nawet dzwoniła do mnie zmienniczka, której przekazałam bieżące informacje, więc komunikacja jest raczej dobra. Pieniądze na czas, podróż dobrze zorganizowana. Polecam
Bardzo fajnie że można się skontaktować ze zmienniczką, nie wszędzie jest taka możliwość. Można uniknąć miny
Też cenię sobie mozliwosc kontaktu ze zmienniczka. Nie kazda firma daje takie mozliwosci, a to naprawde pomaga. Ja moge smialo polecic firme Atrima do wspolpracy.
Wyjeżdzam regularnie do NIemiec. Odpowiada mi ta forma pracy. z Aterima @pracodawca jeżdżę dopiero od roku, ale na ten moment było wszystko w pozadku. Możliwość kontaktu ze zmienniczką bardzo pomogło pryz pierwszym wyjeździe. Teraz jeżdżę na to samo zlecenie.
dziewczyny, a można sobie ustalić że się chce wrócić na to samo zlecenie...? zastanawiam się czy jest z tym problem czy idą na ręke jak sie komus jakas oferta sprawdziła.. czy mieszają tak że rzadko jest szansa?
kochana ja nie miałam z tym problemu. mówisz że chcesz wrócić na sztelę to oni tak organizują wymiany, żebyś wróciła w to samo miejsce. choć wiadomo jak o przy organizacji pracy z ludźmi.. nie zawsze dokładnie tego dnia kiedy ty byś chciała, bo sytuacje zmienniczki tez trzeba uwzglednic (do kiedy moze zostac)
u mnie nie bylo prolemu z powrotem na to samo zlecenie, fajnego dziadka mam, regularnie jezdze
Wyjechałam już drugi raz i bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona, polecam.
Pracowałam w tej firmie ponad 2 lata. Bardzo mili koordynatorzy, którzy opiekują się przez cały okres pobytu w Niemczech. Pracodawca zapewnia możliwość nauki języka niemieckiego, a także oferuje szkolenia. Zarobki satysfakcjonujące - wynagrodzenie zawsze na czas. Polecam !
Ja też pracowałam dwa lata.. i zmieniłam. Teraz widzę różnice i zastanawiam się nad powrotem. Znajomym polecam aterimę no bo dbają o tego opiekuna, koordynatorzy to dobrzy ludzie, przejmują się jak są kłopoty. Takie mam wrażenie..
Też dobrze oceniam współpracę z aterimą. Teraz już jestem na emeryturze i wyjeżdżam tylko raz w roku. ale wcześniej jeździłam regularnie. Ich oferty są ok, sprawdzone.
Trzy razy wyjechałam z Aterimą i przestałam bo zdrowie już nie pozwala ale gdybym mogła to dalej bym jeździła. Miałam nieocenioną koordynatorkę która się o mnie troszczyła. Pieniądze zawsze na czas.
Wyjechałam pierwszy raz i było w porządku, podopieczna naprawdę sympatyczna i jej rodzina też, bardzo wyrozumiali. Fajna sztela, będę chciała wrócić tam kiedyś. A obsługa firmy moim zdaniem bez zarzutu, wszystko mi powiedzieli, pomocni jak coś się działo..
Bardzo sobie chwalę, warunki na zleceniu mam dobre i sprawdzone, wyjeżdżam regularnie. Koordynatorzy bardzo sympatyczni. Pieniądze przeciętne, ale przynajmniej warunki współpracy rzetelne. No i dla zainteresowanych mnóstwo wiedzy do pozyskania, ciągle jakieś webinary i inne rzeczy. Dobra firma.
Firma płaci niskie stawki, bardzo często dwie różne osoby za to samo miejsce pracy zarabiają różne pensje, to nie fair
Dziękujemy za opinie. Chcemy poinformować, że stawki są u nas dobierane ze względu na kilka kryteriów. Między innymi są to: poziom znajomości języka, staż, referencje oraz stopień trudności zlecenia. W celu bardziej szczegółowego zapoznania się ze stawkami zachęcamy do kontaktu z Pani/Pana koordynatorem lub działem rekrutacji. Dokładamy wszelkich starań, aby Opiekunowie mieli jasność co do warunków współpracy oraz wysokości wynagrodzenia.
Stawki za zlecenie są ustalane indywidualnie, dlatego przy ogłoszeniu nie widnieje konkretna kwota. Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od kilku czynników, m.in. doświadczenie, poziom języka, trudność szteli. W celu bardziej szczegółowych informacji zachęcamy do kontaktu pod numer +48 12 341 15 15.
Ważna informacja zawarta w odpowiedzi. Stopień trudności zlecenia. To bardzo ważne w naszej pracy.
Pierwszy wyjazd z Aterima med zaliczam do udanych, bezproblemowy kontakt z koordynatorem, jasno opisane zlecenie, oby tak dalej
Pani koordynatorka bardzo pomocna, szybko znaleźli mi zlecenie. Wyjechałam i jestem zadowolona. Fajne webinary robią i ogólnie jakoś tak przyjemnie w tej firmie, zależy im. Polecam
Zgadza się. Panie koordynatorki są super! zawsze pomogą. nawet jak nie ma mojej to w zastępstie ktoś rozwiązuje problemy i nie zostawiły mnie nigdy samej. Jak jestem wniemczech to korzystam z webinarów zawsze można się czegoś nauczyć i dowiedzieć. Jest kilka rad które podsłuchałam i stosuję. Bardzo mi pomagają w pracy. Czasami naprawdę drobiazg moze zmienic wiele.
Agencja, której można zaufać. Nigdy nie wpakowałam się na minę i zawsze wszystko jest zgodne z opisem. Mogę polecić z ręką na sercu.
Kilka lat temu pierwszy raz z nimi wyjechałam.Nigdy nie było problemu żeby dodzwonić się do koordynatora. Wynagrodzenie nie było najlepsze ale na czas.Zlecenie zgadzało się z opisem. Kiedy pojawiał się problem z rodziną to firma od razu chciała interweniować. Zdecydowałam jednak że nie wrócę na zlecenie bo rodzina nie interesowała się swoją matką w należyty sposób ..i ze względu na zmienniczke ktora w dniu wymiany( po 2miesiacach mojego pobytu)cały dzień mi towarzyszyła i kontrolowała oraz wtrącała się do mojej wymiany zdań z rodziną) Nie potrafię postawić komuś granicy. Znioslam to w spokoju ale już jej widzieć nie chciałam. Co do samego zlecenia byko dość ciężkie. Akurat co do firmy nie mam zastrzeżeń.Pracowalam tylko dwa miesiące i kiedy tylko potrzebowałam pomocy ..( wiadomo że różne rzeczy mogą się wydarzyć) to od razu byla reakcja z ich strony .
Od zmienniczki niestety wiele zależy. Niektóre są takie wscibskie że ciezko coś z nimi zrobić, a czasami też nie warto się kłócić. Najlepiej robić swoje. Kiedyś miałam inną sytuację ze zmienniczką gdzie zastałam po niej masakryczny brud.. dla mnie to niewyobrażalne. Ale atrima zareagowała odpowiednio. Więc tu akurat pomogli, koordynatorka przeprowadziła rozmowę z panią i ostatecznie jeszcze przed wyjazdem wszystko po sobie zostawiła w porząkdu. Na tymzleceniu dostałam inną zmienniczkę i teraz wszystko jest dobrze. A jeżdżę już rok.
Stawki są niskie. Warunki pracy nie zawsze były dobre. Raz pracowałam w domu, gdzie seniorka nie zdążała do toalety i chodziła na spacery do miasta, a nie nosiła pieluchomajtek. Priorytetem dla firmy jest klient, nie opiekunka
Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z koordynatorem w przypadku wystąpienia takiej sytuacji. Oferujemy sprawdzone zlecenia, jednak stan zdrowia Podopiecznych ulega niekiedy nagłym zmianom. To istotne, by przekazać nam wszelkie tego typu informacje. Wysokość wynagrodzenia zależna jest od kilku czynników. Wyszczególnić można między innymi okres, w którym realizowany jest wyjazd, dodatki w postaci premii oraz znajomość języka konkretnego kandydata. Czynnikiem zwiększającym wynagrodzenie jest także doświadczenie w opiece, które posiada osoba zainteresowana ofertą.
Pani Ewo, bardzo nam przykro z powodu Pani doświadczeń. Chcemy zapewnić, że u nas nie ma zgody na takie praktyki i zawsze, gdy pojawia się problem, dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio przeanalizować sytuację i wyciągnąć adekwatne wnioski. Naszym nadrzędnym celem jest dbanie o komfort i zdrowie zarówno podopiecznych, jak i naszych opiekunów. Jeśli kiedykolwiek będzie Pani potrzebowała pomocy na zleceniu, zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy! :)
Dzień dobry, kontaktowałam się wtedy z Państwem i poinformowałam o tym :( Miałam wrażenie, że nie było odpowiedniej reakcji z Państwa strony. Rodzina powiedziała, że jeżeli seniorka nie chce nosić pampersów na dzień to nie musi, a nie trzymała kału. Dla mnie to była okropna sytuacja :(
Dziękujemy za informację. Zawsze staramy się rozwiązać każdy indywidualny problem dotyczący pobytu na zleceniu. Zapewniamy, że w trosce o dobro Opiekunów reagujemy niezwłocznie w takich sytuacjach, jednakże stanowisko rodziny Podopiecznego jest kluczowe w kontekście wytycznych dotyczących opieki nad seniorami. Wszelkie Państwa sugestie przyjmujemy do wiadomości i wnikliwie analizujemy. Bierzemy pod uwagę każdą, nawet najbardziej krytyczną opinię Opiekunów, aby podnosić jakość naszych usług.
a czy można w aterimie wybrać sobie mniej więcej miejscowość,gdzie chciałoby się pracować,to jest ważne dla mnie,szukam dobrej firmy,jeszcze nigdy nie wyjeżdżałam,to pierwszy raz
Aterima, jak WSZYSTKIE podobne agencje, proponuje podpisanie niekorzystnej wg mnie umowy. Panie w biurze bardzo miłe, ale umowa... Mało, że jest tam cała litania wysokich kar umownych (wysokie, tzn. po kilka tysięcy zł za przewinienie) dla opiekunki, to nie ma żadnego wyznaczonego dnia wolnego, tylko 2-3 godziny wolne dziennie i to tylko o ile podopieczny się na to zgodzi... Umowa skrajnie niesymetryczna i niekorzystna: dla opiekunki same obowiązki i kary, dla agencji tylko prawa i korzyści.(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Na początku chcemy zaznaczyć, że od początku naszej działalności Opiekunowie wyjechali z nami już ponad 100 000 razy i wciąż polecają naszą firmę. Świadczy to o tym, że pozytywnie postrzegają naszą firmę i satysfakcjonują ich zapewniane przez nas warunki współpracy. Odnosząc się do Pani uwag co do kar umownych - faktycznie takie są. Dotyczą m.in. spożywania alkoholu na zleceniu, kradzieży czy innych niedozwolonych działań, których nie promujemy i tym samym dbamy o bezpieczeństwo naszych Opiekunów oraz Podopiecznych. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod numer +48 12 341 15 15, nasi Rekruterzy chętnie odpowiedzą na więcej pytań. Pozdrawiamy, ATERIMA MED
Wynagrodzenie oferowane przez firmę jest bardzo niskie. Na jednym zleceniu seniorka jeździła taksówką do lekarza i chodziła na trzy godzinne spacery nad morze, zaś nie trzymała kału, a nie nosiła pampersów :( :( :( Rodzina nie reagowała. To była katastrofa :(
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji na zleceniu. Przypominamy, że każdorazowo taką sytuację należy zgłosić swojemu Koordynatorowi, aby mógł zareagować i pomóc. Mamy nadzieję, że kolejne zlecenia wspomina Pan/i lepiej. Pozdrawiamy, zespół ATERIMA MED
Polecam. Dobry kontakt z koordynatorem, bardzo pomocne rady. Warunki na zleceniu dobre. Podróż również zorganizowana wzorowo. Jestem zadowolona ze współpracy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ATERIMA MED?
Zobacz opinie na temat firmy ATERIMA MED tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 329.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ATERIMA MED?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 299, z czego 229 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ATERIMA MED?
Kandydaci do pracy w ATERIMA MED napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.