ATERIMA MED

Kraków

Opinie o ATERIMA MED

Wiolka 2017-02-01 13:18
A po co? Wszędzie tak jest. Ja pracuję gdzie indziej, ale zawsze się liczy pół pierwszego dnia i 0ół ostatniego - jak jesteś razem ze zmienniczką. Niektóre qgencje płacą za cały dzień pierwszy i nie płacą za ostatni - na jedno wychodzi.
5
Kora 2017-02-16 11:41
Ktoś wie ile wynosi premia wielkanocna? Jedna z firm ma taką w ofercie.
3
Izabela 2017-02-16 18:42
Wszystkie firmy płacą premie za święta. Stawki są różne. Zadzwoń i zapytaj w firmie najlepiej.
Patti 2017-02-23 17:07
Czesc kolezanki i koledzy
Nie wiem jak to pytanie sformulowac, ale slyszalam od kogos, i nie wiem, czy to sa plotki, ze trzecia pozytywna opinia od rodziny (referencje) podopiecznego, ktorym sie opiekowalysmy, powinna skutkowac jakas gratyfikacja pieniezna. Czy ktos cos wie cos na ten temat?
Ruzz 2017-02-24 11:17
Zawsze możesz negocjować podwyżkę. Zadzwoń do firmy i niech Ci powiedzą co i jak. Jak poprawiłaś niemiecki, to poproś o weryfikację.
Danuta 2017-03-12 14:35
Jakis czas jestem zatrudniona w Aterima med to bardzo dobra firma, dbająca o pracownika, oferująca dobre zarobki. Polecam.
1
Bozia 2017-03-12 21:35
Popieram wypowiedz Danusi, jestem bardzo zadowolona ze wspolpracy z Aterima
3 lata i mysle, ze bedzie ich wiecej. Pozdrawiam z Niemiec
Witka 2017-03-17 07:59
Tak to prawda, 3 pozytywne opinie od różnych rodzin i jest podwyżka. O wszystkim informują przy podpisywaniu umowy. Szczerze mówiąc bałam się trochę zmieniać firmę, ale jak na razie nie żałuję. Mają lepsze warunki niż moja poprzednia firma. Pierwsze wrażenie pozytywne. Oferty opisują bardzo szczegółowo (pierwsza nie wypaliła, czekam na potwierdzenie drugiej). Dzwonią 1-2 tygodnie wcześniej, wszystko na spokojnie. Zobaczymy jak będzie po pierwszym wyjeździe.
Kaśka 2017-04-11 10:38
Mają trzy umowy, ale od niedawna można już mieć całość wypłaty w euro. Do niedawna część wypłaty była w zł, a część, na życzenie w euro. Albo całość w złotówkach. Teraz można wybierać w jakiej walucie chce się rozliczenia.
2
Ryszard 2017-04-11 18:20
Wyjeżdżam jutro po krótkim postojowym. Chcę mieć wypłatę w euro. Jadę na nowe zlecenie, przecierać szlaki, bo stella nowa i nie wiem jak pan się będzie zachowywał.
Zuźka 2017-04-13 17:44
Hej ja jestem na pierwszym wyjeździe z Aterimą i dosłownie miesiąc temu jeszcze nie było możliwości otrzymania wypłaty tylko w Euro, powiedzieli mi że połowę mogę otrzymać w euro,połowę w polskich złotych. Mam też nadzieję, że pierwszą część wypłaty otrzymam w euro. Miał już Ktoś taką sytuację? Pozdrawiam :)
Ruzz 2017-04-14 10:39
Jakieś dwa tygodnie temu dostałam info, że całość wypłaty może być już w euro. Wcześniej było tak, że mogłaś wybrać jedną transzę w euro, a drugą w złotówkach, albo całość w złotówkach. Najlepiej przedzwoń, lub zamailuj do nich jak to u Ciebie będzie.
Zuźka 2017-04-20 17:25
Już wiem, że całość wypłaty otrzymam (w euro) dopiero 15 maja, przybyłam na miejsce 06.04 i myślałam że za ten okres (do 15 kwietnia) zostanie mi naliczone wynagrodzenie, niestety muszę czekać.
Ruzz 2017-04-21 09:31
Zuźka niestety okresy rozliczeniowe są jakie są. Sama miałam podobną sytuację na jednej stelli, w ub. roku i dzwoniłam się dowiadywać. Wytłumaczyli, że klienci też mają swoje terminy płacenia im i stąd taki system płacenia wg. okresów rozliczeniowych. Dobrze że płacą zgodnie z tym co w umowie.
1
Ruzz 2017-04-21 09:31
Zuźka niestety okresy rozliczeniowe są jakie są. Sama miałam podobną sytuację na jednej stelli, w ub. roku i dzwoniłam się dowiadywać. Wytłumaczyli, że klienci też mają swoje terminy płacenia im i stąd taki system płacenia wg. okresów rozliczeniowych. Dobrze że płacą zgodnie z tym co w umowie.
Basia 2017-04-21 14:18
Język przydaje sie zawsze i to bardzo widzę po sobie bo masz lepszy kontakt z pacjentem bo on nie chce tylko żebyś mu tyłek podcierala ... Aterima super
2
Opiekunek 2017-04-25 16:54
Z tym super to szło by dyskutować....Dzięki różnym "superom" zmieniłem firmę, jestem na kontrakcie i jest - jak na razie ( po I miesiącu) lepiej. I 100% w E bez problemu.
2
Ania 2017-04-29 14:48
Polecam firmę Aterima Med.Jestem zadowolona ze współpracy.Byłam już na 3 zleceniach z tej firmy.Od maja wypłata może być całkowicie w euro.
Angelika 2017-05-07 19:01
Mam pytanie do osób pracujących w Aterima med, czy będąc na stelli do 15ego maja wypłatę dostane za okres 26kw-15maj dopiero 15czerwca czy wczesniej?
1
Asiek 2017-05-08 11:05
Moim zdaniem najlepiej by było zadzwonić albo napisać do kadr. Ja miałam kiedyś podobnie, ale już nie pamiętam jak to cholercia było. Lepiej się dowiedz u źródła.
2
Urszula 2017-05-08 14:13
Moim zdaniem do końca maja.
1
Anka 2017-05-10 17:58
Drogie kolezanki po fachu z Aterimy
Jak to jest z ta podwyzka po przedstawieniu kolejnej np. 3 czy 4 pozytywnej opinii od rodziny podopiecznego. Trzeba sie upominac, czy jeszcze dodatkowo jest weryfikacja jezyka? Jesli tak, to po co kuszenie podwyzka za opinie. Nie za bardzo to rozumiem.
Moze jest ktos w stanie mi to wyjasnic.
Pozdrawiam
Angelika 2017-05-13 09:46
Kontaktowałam sie z Aterima i rzeczywiście do ostatniego maja :) a wie ktoś może jak liczą euro i za dni świąteczne czy wyplacaja razem czy osobno? Dostalam w piątek wynagrodzenie ale nie zgadza mi sie i nie wiem czy te 150euro (za swieta wielkanocne) dostane osobno czy dostalam juz razem z wynagrodzeniem... Bo cos mi sie cholercia nie zgadza w przeliczeniach i sie trochę spinam
Cochise 2017-05-22 11:41
Z tego xo wiem, to o podwyżkę można się upomnieć jak się poprawi język i przejdzie weryfikację. Ale słyszałam że jak jest kilka pozytywnych referencji od rodzin, to też można. Najlepiej napisz do nich i dopytaj się jak to jest.
Iwka 2017-05-25 11:26
Zastanawiam się nad wyjazdem letnim. Piszą na swojej stronie o premiach. Jeździł już tak ktoś z nimi na 3 miesiące? Jak to wygląda z tymi premiami do wynagrodzenia?
Dominika 2017-05-25 18:32
Dwa lata temu tak byłam. Ale trzeba sobie zarezerwowac czas na 3 miesiace albo dluzej. W tym roku zjechalam szybciej zeby odsapnac miesiac i potem wyjazd. Wracam na to samo miejsce, wiec nie powinno byc niespodzianek.
Renata 2017-06-05 00:59
Firma solidna wszystko jest załatwione , bilety zarezerwowane i opłacone , praca zgodna z przestawioną wczesniej ofertą . Pieniądze zawsze wypłacone zgodnie z umową. Nie miałam źadnych problemów . Firma godna polecenia .
opiekunka 2017-06-10 12:15
Proszę powiedzieć ,a jak są jakieś święta w Niemczech tj.Zielone Światki,Boże Ciało itp.czy mamy jakis płacony dodatek :) Pozdrawiam
opiekunka_75 2017-06-24 09:25
Wyjeżdżałam z Aterimą trzy razy. Wypłaty były zawsze na czas, dobry kontakt z biurem i żadnych problemów z rozwiązaniem umowy i ponownym zatrudnieniem nawet po dłuższym czasie.
Anka 2017-07-02 14:39
Nie polecam Aterimy kolezanka pojechala ma problemy z rodzina córka chora psychicznie stawiajaca warunki opiekunce nawet niema prawa kozystac w nocy z toalety kiedy kolezanka zadzwonila na alarmowy powiedziano jej że ona moja kolezanka przesadza takie są Panie pracujące w agencjach moja kolezanka jest wykonczona psychicznie żadnej pomocy
3
Dajrota 2017-07-03 10:42
Ja raz dzwoniłam na alarmowy. Dziadek miał coraz większe problemy. W nocy wstawał i chciał wychodzić, albo jechać na wycieczkę. W dzień zapominał że z nim jestem. Różnie się wtedy zachowywał. Apogeum nastąpiło jak zaczął udawać przede mną amanta. Powiedziałam rodzinie, że może należałoby zmienić mu leki, ale zbagatelizowali sprawę. Dopiero jak zadzwoniłam do firmy o pomoc i powiedziałam jak wygląda sytuacja, to otrzymałam pomoc. Porozmawiali z jego synem i wyjaśnili. Dziadkowi koniec końców zmienił lekarz zestaw prochów i było lepiej. Przez kilka dni był trochę jakby nieobecny, a potem wszystko się unormowało.
Ola 2017-07-03 18:47
No i dobrze zrobiłaś, że zadzwoniłaś. Rodzinom się czasami wydaje, że ich starsi krewni są ciągle w pełni sprawni umysłowo. A to dlatego że rzadko ich odwiedzają i nie widzą jak postępuje proces starzenia. Jak potem opiekunka ma na głowie szalejącego dziadka i się im o tym powie, to bagatelizują sprawę, bo nie oni muszą się z tym użerać. Ja sama uważam, że jak się nie da rozwiązać problemu, to trzeba dzwonić do firmy.
Nitka 2017-07-04 19:22
Ja nie miałam nigdy problemu z dodzwonieneim się do firmy. Przyznaję, że na swoim pierwszym wyjeździe kilka razy spanikowałam i zdarzyło mi się zadzwonić, w sprawie dosyć błahej (z perspektywy czasu). Teraz sami dzwonią jak się dojedzie na stellę.
Kaśka 72 2017-07-05 12:55
Ja zaskoczona byłam, bo w mojej poprzedniej agencji nie wykonywano do mnie żadnych telefonów. Miałam numer, na który mogłam dzwonić, ale nie korzystałam. Tutaj dzwoniono do mnie nq drugi dzień po przybyciu na stellę. Miło!
Małgośka 2017-07-13 11:29
Moje doświadczenia są takie same.
Małgośka 54 2017-07-13 11:32
Jestem bardzo zadowolona z pracy w Aterima.
Justyna 2017-07-16 14:00
Polecam tą firmę żadnych problemów we wspolpracy z nimi nie ma. Dobierają miejsce pod oczekiwania opiekunki, dzwonią po przyjezdzie na miejsce, wynarodzenie na czas w euro zgodnie z życzeniem.
Edyta 2017-07-20 20:06
@Małgośka 54 - mogłabyś podać konkretne informacje odnośnie pracy w ATERIMA MED? Co sprawia, że jesteś zadowolona ze współpracy z tą firmą? Dla osób szukających zatrudnienia będzie to na pewno pomocna wskazówka i zachęta, jeśli warunki zatrudnienia są dobre. :)
Ruzz 2017-07-21 11:53
Mnie się podobają warunki i zgodność opisów ze stanem pdp. W innych firmach bywa z tym różnie. Dzwonią, interesują się. Na pomoc też można u nich liczyć. Jeżdżę z nimi już dosyć długo i póki co nie planuję zmienić firmy.
Ryszard 2017-07-21 17:07
Pisałem już o tej firmie i powiem jedno: jest mi tu dobrze. Nie mam w zwyczaju skakać z kwiatka na kwiatek. Wolę stabilizację.
Katarzyna 2017-07-29 21:52
Nie polec tej firmy, personel owszem mily ale nie jest to najlepsza agencja, naszczescie na rynku jest spory wybór agencji.
Nitka 2017-07-31 10:26
Kasiu ja uważam że nie ma czegoś takiego jak najlepsza firma. Każdy ma inne wymagania i oczekiwania. Dlatego dla każdego najlepszą firmą zawsze będzie ta, która zaspokaja oczekiwania.
Ryszard 2017-07-31 13:49
Punkt widzenia Katarzyno zależy od punktu patrzenia. Każda agencja ma inne zasady współpracy i nie każdemu muszą się one podobać. Szczęście nasze polega na tym że zawsze możemy zmienić agencję. A która jest lub była lepsza, to może dopiero wyjść z czasem.
Nati 2017-08-17 17:23
Witam, polecam firme Aterima med. Zarobki w zależności od poziomu języka. Dla mnie najważniejsze jest to że płacą na czas i to że czuję się z nimi bezpiecznie. Pracownicy są zawsze mili, interesują się pracownikiem. Można do nich zadzwonić, pomogą, wytłumaczą jeśli czegoś nie rozumiesz. Według mnie warto z nimi współpracować :)
Edyta 2017-08-23 14:09
@Ruzz - dziękuję za Twoją odpowiedź. Piszesz, że posiadasz wsparcie z centrali - to bardzo ważna informacja. A możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w ATERIMA MED? Czy oprócz podstawowego wynagrodzenia firma zapewnia benefity, na przykład w postaci prywatnego ubezpieczenia medycznego?
Grażyna 2017-08-23 17:29
Jak wyjeżdżasz, to firma załatwia ubezpieczenie prywatne. Może się to przydać. Ja - odpukać nie korzystałam jeszcze, ale wolę je mieć na wszelki wypadek.
Ola 2017-08-24 13:08
Najlepiej zadzwoń do firmy i się zapytaj. Tam chyba dokładniej Ci wszystko powiedzą.
Oluchna 2017-09-06 17:54
Ja rqz skorzystałam. Na szczęście nic poważnego to było, ale trzeba dmuchać na zimne - lepiej mieć, niż nie mieć.
Wrona 2017-09-14 18:29
Oczywiście że lepiej jest mieć ubezpieczenie prywqtne. Nie jest drogie, a tyłem może uratować. Ja nawet jak jadę za granicę, to wykupuję sobie za parę złotych np. Na dwa tygodnie. Jak byłam na wczasach w Turcji w 2011, to się przydało...
Luiza 2017-09-22 18:24
WAŻNA INFORMACJA DLA OPIEKUNEK!!!
Na rok 2017 podstawa wymiaru składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne pracowników oddelegowanych za granicę nie może być mniejsza niż 4263 zł..
Firmy polskie - wysyłające opiekunki do Niemiec - powinny odprowadzać składki do ZUS-u od tej właśnie sumy. Są to składki emerytalne, rentowe, wypadkowe i zdrowotne. W przypadku umowy zlecenia, składka chorobowa jest dobrowolna. Opiekunki powinny zwracać szczególną uwagę na ten przepis, gdyż zaniżone składki mogą nie liczyć się do przyszłych emerytur. Zainteresowanych odsyłam do zapoznania się z przepisami poprzez infolinię ZUS. Nr telefonu: (+48) 22-560-16-00.
Zostaw swoją opinię o ATERIMA MED - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ATERIMA MED