brak logo

MAGNA AUTOMOTIVE POLAND

Swarzędz

Opinie o MAGNA AUTOMOTIVE POLAND

uf 2013-04-21 15:44:28
Co do [usunięte przez moderatora] to prawda. A teraz jeszcze swojego syna nieroba wciągnoł.
xyz 2013-05-04 12:25:30
ty, "uf" tylko się zgadzasz co do [usunięte przez moderatora]? dobre plecy nie tylko u romusia sie sprawdzają. Okazuje się, że [usunięte przez moderatora] też niezłe plecy ma w naszej firmie. pewno zastanawiacie się kto za nim stoi jak żadnej rodziny we firmie nie ma. Byłem w ostatnich dniach na grilu u znajomych, ludzi było sporo. W towarzystwie potworzyły się grupki, kobitki sobie plotkowały, a faceci mieli oczywiscie swoje tematy.Było kilka osób których wczesniej nie znałem. Popijałem sobie z jednym poznanym gościem i gadaliśmy na rózne tematy. w któryms momencie zeszło na to gdzie kto robi. jak mu powiedziałem nazwe firmy to okazłao sie że zna roberta p.
co za przypadek. Gosciu wypił sporo więc język mu się rozwiązał i zaczoł mi sporo o nim opowiadać. czy wiecie ze w naszej firmie zatrudniony jest i to na stanowisku kierownika magazynu!! kryminalista z wypełnioną kartoteka za jakies przewały u dielera gdzie wczesniej robił. powiedział mi że to ciagnie się już chyba od przeszło 10 lat. niedawno podobno jakiś wyrokzapadł w jego sprawie.
Sami widzicie ze moj wczejszy wpis o wynoszeniu przez niego z firmy ma swoje potwierdzenie. jak ktos ma takie skłonnosci to pozostanie to do końca...
Ludzie wniosek jest jeden on został u nas zatrudniony w kartoteka podobno nawet po jakiejs odsiatce. Nie złe ma więc plecy, ze go przyjeli. dlaczego góra przymyka na to oczy? a moze to ktoś z góry go kryje? Gościu mówił też ze skończył ze swoj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dyrektorką i jest z tego dumny. może nie chciała mu harleja kupić i sobie kogos innego do dojenia upatrzył.
Powinien [usunięte przez moderatora] mieć honor i sam się z firmy zwolnić i ludzi swoim szpanerstwem w oczy nie kłuć.
G.Chojka 2013-05-05 13:24:28
Poznań, 05.05.2013r.

Musiałam w ostatni długi weekend parokrotnie zjawić się we firmie. Jak zawsze przeglądam na bieżąco pocztę. Dzisiaj zrobiłam to również. Wśród maili znalazłam info od "xyz" powiadamiające mnie o kolejnym wpisie na portalu gowork.pl - opinie o pracodawcach.
Jak sama nazwa wskazuje powinny to być właśnie takie opinie, a nie tematy poruszane przez "xyz".

Wydaje mi się, że osoba ta, to ktoś stale poszukujący tanich sensacji! Może zamiast pracować w Magnie powinien aplikować do jakiegoś brukowca zajmującego się głównie takimi tematami.

Ponieważ znam [usunięte przez moderatora] od wielu lat, a wpisami xyz poczułam się "wywołana do tablicy", postanowiłam napisać kilka słów od siebie.

Uważam, że życie prywatne [usunięte przez moderatora] nie powinno nikogo interesować!, a tym bardziej nie powinno się takiego tematu poruszać na tego typu portalach. Kogo to obchodzi??? chyba tylko xyz!

Nawet jeśli [usunięte przez moderatora] został przyjęty do pracy w Decomie przed przeszło 10 laty dzięki czyjemuś poparciu, to uważam, że osoba, która rekomendowała go na to stanowisko wcale nie ma powodu do wstydu.
Moim prywatnym zdaniem kierownictwo firmy może być zadowolone z pracy i wywiązywania sie ze swoich obowiązków przez [usunięte przez moderatora]

Z pewnością mało kto wie, że przez te 10 lat [usunięte przez moderatora] nie był ani razu na zwolnieniu chorobowym, z urlopu korzystał wówczas gdy nie kolidowało to z planami pozostałych kolegów kierowników posiadających rodziny, często zamieniał się z nimi na zmiany gdy zmuszeni byli załatwiać własne sprawy rodzinne.
Kiedy było to konieczne sam wsiadał na wózek i zastępował nieobecnych na swojej zmianie pracowników magazynu.

Najlepszym dowodem na to, że [usunięte przez moderatora] był i jest lubiany przez współpracowników jest fakt, że reprezentował załogę jako jeden z członków Rady Pracowniczej. Nie kto inny, ale sami pracownicy powołali go na swojego przedstawiciela, co jednoznacznie świadczyło o tym, że mieli do niego zaufanie, lubili go i szanowali jako kolegę.

Chcę podkreślić jeszcze raz, to jaki [usunięte przez moderatora] jest prywatnie, to jak się zachowuje, czy też z kim był, jest, czy będzie w związku nie powinno nikogo obchodzić!
Na tym portalu powinno poruszać się tylko sprawy zawodowe, a w tym akurat temacie chyba nikt nie może [usunięte przez moderatora] nic złego zarzucić.

Tak więc proszę "xyz", aby zaprzestał swoich wpisów, gdyż moim zdaniem nie wpływają one z pewnością pozytywnie na ogólną opinię o pracodawcy - firmy Magna Automotive w Swarzędzu.

Proszę również Kierownictwo firmy, aby postarało się bardzo obiektywnie podejść do tematu takich wpisów świadczących o wzajemnych animozjach pomiędzy pracownikami i nie traktować ich jako podstawy do wyciągania subiektywnych wniosków mających wpływ na przyszłość zawodową swoich pracowników.

[usunięte przez moderatora]
i 2013-05-12 17:21:08
DOSTAŁEŚ OFERTĘ PRACY W TEJ FIRMIE Z TRENKWALDERA- ZREZYGNUJ.

PRAWDOPODOBIEŃSTWO ŻE CIĘ PRZEJMIE MAGNA- MAŁO PRAWDOPODOBNE.

BARDZO DUŻE TEMPO PRACY.

POPEŁNISZ MAŁY BŁĄD PODCZAS MONTAŻU- ODBIORĄ CI PREMIE.

PÓJDZIESZ NA L-4- ODBIORĄ CI PREMIE.

NIE MASZ NAWET CZASU BY SKORZYSTAĆ Z TOALETY.

KIEROWNIK TYLKO CHODZI PO HALI- ŻEBYŚ TYLKO NIE ODPOCZYWAŁ, BO MASZ PRACOWAĆ.

WYTRZYMASZ DŁUŻEJ NIŻ 3 MIESIĄCE- MAŁO PRAWDOPODOBNE.

LICZYSZ NA PODWYŻKĘ- HA, HA, HA

W OKRESIE OD MAJA DO WRZEŚNIANIE MA CZYM ODDYCHAĆ, STRASZNY ZADUCH. NATOMIAST ZIMĄ ROZCHORUJESZ SIĘ NA PEWNO- POT NA PLECACH I NIE TYLKO PLECACH ORAZ ZIMNY WIATR ZE ŚLUZY CI TO GWARANTUJĄ.

CHŁOPAKI Z MAGAZYNU WCALE NIE MAJĄ LEPIEJ.

KADROWA ŁADNIE SIĘ UŚMIECHA, A Z CHĘCIĄ WBIŁA BY CI NÓŻ W PLECY.

JA W TEJ FIRMIE CZUŁEM SIĘ JAK ŚMIEĆ.


były 2013-06-08 12:29:20
9,58 brutto
atmosfera [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> ogrodzony drutem kolczastym
ochrona sprawdza zawsze i wszędzie i każdego
zatrudnia Ranstad na umowy śmieciowe
człowiek = narzędzie do pracy
ktos z produkcji . 2013-07-05 00:38:30
Dziwi mnie ,że ktoś zabiera się za pisanie nie znając zasad ortografii... Czyżby ktoś nie wykształcony ? Z tekstu można by wywnioskować że,,xyz,, chętnie zająłby miejsce [usunięte przez moderatora] ,a teraz fakty ,zazdrościsz to weź sobie kredyt nawet u Providenta ,kup sobie tableta ,telefon i komara usiądź przed tym dobytkiem i sobie zrób dobrze ,werbalnie lub oralnie...fakt drugi zmiana [usunięte przez moderatora] , to najlepsi wozkowi we firmie ,wiem co mowie bo pracowałem na innych zmianach,każdy wie co ma robić ,wiec kierownik nie musi za nimi łazić i moze sobie siedzieć w ,,kanciapie,, od tego ona jest , żeby kierownik w niej siedział to chyba logiczne ,fakt trzeci najwieksza stabilność zatrudnienia na Jego zmianie ,to świadczy o tym ze idzie z nim współpracować ...prawda?Fakt piaty xyz pisze ze ww. Kierownik zmienił orientacje ,mało prawdopodobne ,jeśli o mnie chodzi ...jak xyz zna kogoś kto ma zbyciu Harleya ( nie harleja) i wystarczy się wypiąć,to skorzystam ,co bym miał motocykl to bym miał ,reszta gadżetów zbedna .
Łoś 2013-07-06 16:49:35
Za to Ty ktosiu z produkcji nie umiesz liczyć. Po fakcie trzecim powinieneś mieć fakt czwarty, a nie piąty. Wcale nie jesteś lepszy od "xyz".
2013-09-13 10:18:26
Kryteria rekrutacji w tej firmie są dla mnie nie pojęte. Ble.
on 2013-09-17 12:33:41
hej, ja tez dostalem propozycje pracy w firmie MAGNA, oczywiście przez agencje, nie wiem co mam zrobić.... może jakieś rady ? byłbym wdzięczny.
1
2013-09-17 13:13:23
NIC NIE WIEM, NA JAKIS OKRES UMOWA CZY OKRES YWPOWIEDZENIA. AGANCJA AJAKAS TRAKEN COŚ TAM... :)
1
szczęśliwy że były 2013-09-17 16:55:54
Co najmniej dwie rozmowy kwalifikacyjne na początek. W Magnie będą się pytać o rzeczy zupełnie nie związane z pracą i to jeszcze zależy kto będzie z Tobą rozmawiał.

Jak się zwalniałem to około 20% załogi była przez agencje pracy. Znaczy to tyle że co miesiąc Będziesz dostawał nową umowę, wiec nie masz żadnej pewności dalszego zatrudnienia.

Ci co zatrudnieni byli od początku 2011 roku nadal są przez agencję, więc jak widzisz ponad dwa lata jak nie dłużej.

Moja rada- odpuść sobie, no chyba że lubisz wychodzić po kolanach, bo takie normy szybkości montażu tam mają.

2013-09-21 11:52:08
Do anonima.
Naucz się czytać, a dopiero później zadawaj pytania.
2013-10-01 01:47:26
Mi pani od spraw personalnych w agencji po zaproponowaniu mi pracy na czas określony ... umowa co 2 tyg ;-)
i moim deszczu pytań jak tak można ? w świetle polskiego kodeksu pracy !
powiedziała że ja się nie nadaje do tej pracy ;-);-)
pasacior 2014-02-05 18:52:20
a co z marcinkiem..:(
1
ADELANTE 2014-02-10 13:48:44
Koniec pracy marzeń :(
Palec 2014-02-19 18:37:03
W następnej firmie na pewno też go wszyscy polubią.
abc 2014-03-20 19:04:07
dla niezorientowanych

Umowa przez tręka co miesiac i tak ok 2 lata.
1
aw 2014-03-22 17:29:04
około 3 lat I to przy sprzyjających okolicznościach.
czarny 2014-03-25 18:01:28
siemnako wszystkim ręce w dłonie nogi w stopy dawno mnie tu nie bylo heh co yam u was chłopaki powiem tak robilem w ter firmie sporo czasu temu i wtedy bylo nawet ok pracowałem na zmienie u włodasa nie wiem czy jeszcze pracuje ta ekipa heh ale bylo smiesznie i z pracy nie qychodzilem az tak zmeczony jak czytam ze po kolanach teraz heh pozdrowionka (usunięte przez administratora)
jasiuuu 2014-09-20 11:18:14
Nie jest tak źle w Magnie. Jak już opanujesz dobrze stanowiska to raczej nie wyjdziesz przepracowany. Ludzie spoko, kierownik czasem coś marudzi, ale to tak jak wszędzie. Przez trenka można zarobić coś około 2000zł razem z premią. Jak wypracujesz około 40 nadgodzin to pewnie i z 2400 odbierzesz. Jak chcesz pracować i masz chęci to na pewno będziesz zadowolony. Jedna przerwa 20minutowa, druga jak linka jest dobrze wyrobiona to może z 10 minut uda się odpocząć. Ja na szczęście już w końcu jestem zarejestrowany przez Magnę :)
1
abc 2014-10-04 22:02:34
2000 nie jest źle to załóż rodzinę i napisz to jeszcze raz.pozdr
1
abc 2014-11-01 21:07:17
Jeszcze nie mam rodziny i dlatego daje rade. Jak założę też będę musiał dać ale co to za życie. Magna to taka firma jak wszystkie inne szału nie ma i nie będzie.
abc 2015-01-26 12:38:02
AtmoMoźesz postrzegac jak kazda inną firme.Robic trzeba jak wszedzie i kasa jak wszędzie. Szału nie ma.
abc 2015-01-26 20:44:12
Podwyzki o ile sa to dostaja wszyscy a zarobki zaleza od stazu. Najgorsze jest to ze cały czas nie wiesz jak dłógo bedziesz miał tą prace albo kiedy Cie przejmą.
rock 2015-02-24 19:37:57
i Ile zarabiasz po przejściu? Bo przez trenka na pewno mniej.
piter 2015-03-24 09:24:17
Trafilem na firme przypadkowo,chcialem aplikowac ale widze ze nie ma sie co pchac tym bardziej ze mam 12 letnie doswiadczenie w branzy motoryzacyjnej na produkcji przepracowane w dwoch prestizowych firmach. Jezeli firma chciala by chwalic sie wykwalifikowana kadra to by sie nie posilkowala jakimis marnymi agencjami,ktorym daja darmo zarobic na plecach pracownika. Jesli ktos moze napisac w jakim systemie pracujecie trzyzmianowy czy czterobrygadowy, jezeli ktorys z nich to kiepsko placa!!!
2
john 2015-03-26 00:13:05
3 zmianowy, zdarzają się soboty i niedziele
3
Dokładny 2015-07-03 16:51:03
Teraz jak nam dołożą 17 zmianowy system pracy, to do emy nikt z nas nie dożyje. A jeżeli ktoś da się zwieść "pięknym słowom" pani przynudzającej to współczuje. To że będziesz mieć wolne w tygodniu jeden dzień to niewiele daje; tylko zaburzy to system codziennego wstawania. Jeśli np. w środę będzie wolne to w czwartek odczucia będą jak w poniedziałek:( Żebyśmy nie byli stratni to szef powinien nam dołożyć co najmniej 68% do podstawy.
bb 2015-07-24 17:21:49
riks jak miałbyś akurat "nocki" w siedemnasto zmianówce to też byś chciał wychodzić wcześniej z pracy żeby spokojnie wtedy coś pozałatwiać na mieście, o trzeciej w nocy????!
kiełbasa 2015-09-25 23:59:26
A bolec sie znalazł od blokady?
biała parzona 2015-10-05 23:02:01
Znalazł sie. Grał w filmie Chłopaki nie płaczą.
Rzeźnik 2015-10-08 21:44:05
Ja tam wolę,,Poranek kojota,,
Ubojowiec trzody wieprzowej 2015-11-03 18:46:24
Do "marjolla"!
Po pierwsze - naucz się poprawnie pisać. W dobie komputerów i autokorekty nie wypada robić literówek.
Po drugie - jeśli Twoje życie wygląda tak jak składnia pisanych przez Ciebie zdań, to szczerze współczuję.
Po trzecie - uważasz że praca dla kanadyjskiego giganta motoryzacyjnego to szczyt życiowych możliwości i nie mamy prawa zabierać głosu gdy coś dzieje się źle? Zapewne tak właśnie sądzisz, więc jak wyżej - SZCZERZE WSPÓŁCZUJĘ.
Po czwarte - wydaję mi się że jesteś typem człowieka, który za dodatkowe 5zł do pensji, oddałby nerkę.

Pozdrawiam
2
szczupak 2015-11-03 20:37:09
sugeruję wyobrazić sobie Słońce widziane z orbity Merkurego, a następnie tyłek tej wielkości. w takim własnie tyłku NORMALNY monter ma teksty o wspaniałej atmosferze, pracy pełnej wyzwań dla dużej korporacji i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Pracuje się po to, żeby zarabiać! zrobić przez 8 godzin swoje i do domu.
jednak jest wielu takich ktorzy nawet w niedziele przy obiedzie rozmawiaja o firmie, a w pracy najchetniej spedzaliby cale zycie. w głowach tylko KASA KASA! ludzie to tylko praca, nie ma się co podniecac ze to kanadyjski gigant. placą nam to samo co zwykly swarzedzki prywaciarz swoim pracownikom!
Oborowy z nad Wieprza 2015-11-04 14:32:36
Szczupak masz racje ,jak nie ma nadgodzin to narzekanie,jak są to narzekanie dla ściemy,jak by zrobili 12 w sobotę i 12 w niedzielę to co poniektórzy by się zmoczyli ze szczęścia,kanadyjska korporacja powiadacie ... a przez pośrednika po dwa lata ,jedyne co normalne w tej firmie to co poniektórzy kierownicy na szczęście.Pozdro dla Janka.
A żeby być w klubie filmofili to z jakiego filmu,, i kto za to płaci,ten pan płaci,ta pani płaci,,
Eldorado 2015-11-24 18:39:15
Tekst jakby wyjęty z ust jednego pracownika z magazynu ;) A pochodzi z filmu "Rejs" Tak, faktycznie na plus można uznać pobór nowych kierowników (którzy nie włażą w tyłek każdemu z góry i nie wywyższają się przy monterach) gdzie teraz każdy przychodzi do pracy z nastawieniem "zrobić swoje i do chaty" a nie jak wcześniej zastanawiając się czy kieras będzie w dobrym humorze czy w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wym i będzie walił głupimi tekstami typu czemu nie sprzątamy skoro jest wyrobione
1
Edziu 2015-12-02 12:39:53
Nooo... Juz... Tej... Koniec... Bo się wuja obrazi :)
1
Wawelska podsuszana 2015-12-03 01:49:38
Kilka słów dla "Góry" i nie tylko... Nie zarabiamy w Magnie az tyle, żeby stać sie służącymi i "Chińczykami Europy"! Przychodzimy, wyrabiamy swoje (za co nam wlasnie płacicie), na koniec sprzątamy i idziemy do domu. Nie patrzcie na nas jak na próżniakow i darmozjadow, gdy sobie na chwile usiądziemy. "Nie wygraliśmy nóg na loterii" i tez mamy prawo kilka minut odpocząć! Poza tym gdy jest awaria 30m lub dluzej, to nikt z Was nie widzi i nie pochwali ze potem linka stara sie żeby to wszystko wyrobić. Wolicie zejść gdy akurat linka zrobiła sobie chwile przerwy i prawic komentarze. Zlecenia tez nie wychodzą jak pięć lat temu czy jeszcze dwa lata temu. Teraz jest to kwestia minuty czy dwóch i naprawdę trzeba sie namęczyć. Praca jest dobra i z tej ekipy, która została juz chyba nikt nie narzeka na robotę, ale czas okazać tez troche zrozumienia itd. Nasza doba nie trwa tylko 16 godzin (8 praca Magna, 8 sen). Jest dodatkowe 8h gdzie trzeba jeszcze zająć się dziećmi i wykonać inne obowiązki. Poza tym kto z nas spi 8godzin??!! Ludzie którzy maja do utrzymania rodzine i chcą życ choć troche powyżej "przeciętnej" musza jeszcze dorabiać po pracy!!!! Wiec jak linka na chwile stanie i ludzie usiądą, to nie wytrzeszczajcie oczu i nie każcie od razu łapać za miotły, bo nie jesteśmy robotami! W ogóle co to są za pytania "nudzi im sie? nie mają co robić?" I mówią to ludzie z wyższym wyksztalceniem!!! Troche szacunku, ponieważ to MY na Was pracujemy. Ważne ze na koniec jest zdana odpowiednia godzina i tym faktem powinniście byc zadowoleni!
Kwestia premii, za L4 zabieracie nam premie miesięczna i roczna. Z kulawą nogą lub wysoka gorączką muszę przychodzić do pracy, tylko dlatego ze na koniec roku bez Waszej premii nie będe miał jak zrobic dzieciom godziwych prezentów! Mimo ze juz zabraliście mi premie w miesiącu, w którym byłem chory!
Faktycznie nowi kierownicy maja lepsze spojrzenie na prace i bardziej potrafią okazać serce. Nie muszą nikogo pilnować, bo ekipa sama wie, ze jak kierownik w porzadku, to i robota musi byc zrobiona!
Chcecie miec zasady wielkiej korporacji??!! To najpierw płaćcie i traktujcie nas jak w wielkiej korporacji...
Aha i weźcie przykład z Google, nie Amazona!
3
skajtek 2016-01-19 17:53:26
Nowi kierownicy zmiany spoko ludzie. Serce mają ogromne i szanują pracowników ze swojej zmiany, a jak trzeba to i pomogą nie patrzą uciec przed pracą, tylko śmiało ubierają rękawiczki i biorą się do wspólnej pracy, wtedy i mobilizacja jest dla innych i wtedy można powiedzieć że wyrobiliśmy. Chętnie udzielają informacji w pełnym znaczeniu. A nie jak kiedyś że idziesz do biura i nie wiesz czy iść czy lepiej zawrócić bo i tak nic sensownego się nie usłyszało, tylko powód, powód i rumiana osoba z wściekłym zgryzem na twarzy.
skajtek 2016-01-20 19:20:19
Zapotrzebowanie w tej firmie na montera wzrasta. Prężnie się rozwija.
pitbull 2016-02-05 23:54:02
Witam, to co się dzieje w tej firmie to zaczyna już być powoli chore. Ostanie wydarzenie poruszyło wszystkich na zmianie, czemu bogu ducha winny kierownik który wykonywał swoja prace dobrze i rzetelnie, miał dobry kontakt ze swoja załogą która go szanowała został zwolniony w taki sposób?! Bolało ich to ze potrafił wprowadzić zajebista atmosferę na zmianie, zawsze można było liczyć na pomoc nawet jeśli chodzi o głupie dokładanie lamp.Nie wierze w te ich argumentacje. Ktoś na pewno maczał w tym swoje rude paluchy. Zapewne nowy kierownik okaże się czyimś znajomym z góry.
1
Amstaf 2016-02-06 00:20:44
Pnie Łukaszu dzisiaj straciłem wiele szacunku do Pana i nie tylko ja ,zachował się Pan dzisiaj jak polityk tłumaczący ciemnemu pospólstwu coś w co sam za pewne nie wierzy, to co dzisiaj zrobiliście Januszowi to było zwykłe pospolite świństwo ,człowiek który starał się wykonywać i wykonywał swoje zadania jak należy został potraktowany jak ktoś piątego sortu , ,,opuścić firmę do 16,, macie to gdzieś że został na lodzie z dnia na dzień, bo nie byl chłopakiem z ferajny ? , bo zajmował się tylko tym co do niego należy, bo nie potrafił pajacować na zawołanie, prawda jest taka że miał głowę na karku i nie dawał się zagiąć, potrafił rozplanować produkcje w poniedziałek bez żadnej listy ,a przy tym był i jest nadal porządnym fcetem , fakt faktem zwolniliście go , ale jednego nie zamienicie, to był najlepszy kierownik jakiego miałem osobiście , i jakiego ta zmiana miała. Fcet był za bystry dla chłopców z ferajny.Panie Łukaszu jak Pan się czuł kiedy cała zmiana odchodziła ze spuszczonymi głowami ? Satysfakcje czy może jednak coś bardziej ludzkiego ? Zycie jest za krótkie żeby być bezwzględnym.
5
Despero 2016-02-06 01:23:29
Trzy razy pod rząd "eos" miał najgorszy wynik i wtedy nikt nie mówił o słabym kontakcie z poprzednim kierownikiem. Teraz kiedy wszystko szło ku dobrej drodze by ten wynik poprawić robicie takie coś? Jeszcze w takim stylu jak dzisiaj? Wszyscy wiedza dlaczego tak się stało rumianego rdza.. tzn zazdrość zjadała ze w końcu każdy z nas miał chęci przychodzić do pracy bo za pewne teraz już nikt jej nie ma. Straciłem już szacunek do tej firmy bo tu już nigdy nie będzie dobrej atmosfery w tej firmie, wszystko zamienia się w jedna politykę.. A szkoda bo naprawdę mogło byc miło
1
Dr. Żywago 2016-02-06 01:37:19
Prawda jest taka , że z Januszem odkąd pracował nie było praktycznie sprzeczki, a to dlatego że szanowaliśmy go jako człowieka a zarazem był naszym kierownikiem , sam był zdania że jesteśmy fajną ekipą, wiedział że może na nas polegać a my wiedzieliśmy że trafił nam się spoko gość i nie chcieliśmy tego spieprzy...c , no ale ktoś zrobil to za nas , jakoś jak poprzedni kierownik ,, awansował,, nikt nie poszedł prosić o wyjaśnienie.A była okzja świetnego wyniku na Eosie, a teraz ...jestem ciekaw.Komuś bardzo nie przypasował, wam z góry powiem jedno szkoda ze go bliżej nie poznaliście , my straciliśmy kierownika przez duże K ,a firma świetnego pracownika i człowieka.Pozdrawiam Panią Z , ktora w ten dzień mila urlop...tak najlepiej.
3
niedoścignięty 2016-02-06 01:44:17
Prawda Janusz zdobył na swojej zmianie w bardzo krótkim czasie to co innemu się nie udało (wiadomo o kogo chodzi) szacunek na swojej zmianie i to ze każdy go lubił. A dlaczego tak szybko to mu się udało? Podejrzewam ze dlatego bo szanował swoich ludzi i ich rozumiał. Trzymał ze swoimi a nie wchodził w tyłek innym by pokazać swoja wyższość, podsumowując był normalny i sodówka mu nie uderzyła do głowy gdzie w tej firmie takich osób można policzyć na palcach i to jednej reki
wielebny 2016-02-06 13:55:34
Proponuję z sprawą Janusza iść do dyrektora zakładu bo nie dopuszczalną rzeczą jest traktować uczciwego człowieka jak złodzieja. Jak teraz pracować jak straciło się osobę uczciwą i kompetentną lubianą.
3
wujaszek 2016-02-06 16:09:00
Można sobie nie radzić jak Fifi i dawać 50 szans,można sobie radzić nie mieć ojca i ciotki na stanowisku i w efekcie trzeba zwolnić bo ktoś poziom zawyża , a przy tym jest swojak .
1
T 34 Iwan edytione 2016-02-08 11:54:50
Standaryzacja pracy coś nie idzie w parze ze standardami rozwiązywania umowy ,jak kończyliśmy Remy i Femy to można bylo ludzi wczesniej poinformować o redukcji etatów i to było fair,ale potraktowanie w taki sposób. Janusza było delikatnie mówiąc poniżej standardów.
4
Daniel 2016-07-07 08:52:38
Niepoważna firma, najpierw zostałem przyjęta do firmy na umowę tymczasową, następnie na moją prośbę zgodzili się telefonicznie dać mi umowę o pracę, po czym przemyśleli to przez weekend i jednak stwierdzili, że będzie tylko umowa tymczasowa. Po mojej prośbie o ponowne rozpatrzenie (było to dla mnie bardzo ważne) stwierdzili, że zamykają rekrutację na to stanowisko i zostałem z niczym. Jestem oburzony, ale też cieszę się, że to, z kim mam do czynienia, wyszło od razu, a nie kiedy zacząłem już pracować.
ktoś 2016-07-07 12:08:32
Skoro umowa jest w pełni respektowana to już jest dobrze, a relacje między pracownikami są rzeczywiście całkiem dobre.
Zostaw swoją opinię o MAGNA AUTOMOTIVE POLAND - Swarzędz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MAGNA AUTOMOTIVE POLAND