Salon Agata

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Salon Agata

jaśka

Agata meble to w sumie bardzo popularne salony meblowe w Polsce, tak się zastanawiam ostatnio jak oni moga traktować pracowników pracujących w salonie, jako obsługa klienta, sprzedaż i tak dalej. Proponują od razu umowy o prace, czy trzeba swoje wywalczyć i przeczekać? Wynagrodzenie to podstawa i premia tak?

pracownik

Wszyscy piszą o sprzedawcach i pracy na magazynie. A prawda jest taka, że najbardziej obrywają reklamacje i kasy. Tam trafia najwięcej niezadowolonych klientów. Przede wszystkim na kasy, które obrywają za pomyłki sprzedawców, niepomyślne reklamacje czy brak obsługi na butiku. Tzw. pierwszy ogień. Sprzedawcy mogą złapać dobrą premie, jeden m-c lepiej, drugi gorzej, zależy też od punktu i rodzaju mebli czy atrakcyjności promocji. Kasjer ma stałą pensje + jakiś tam procent premii, który zabierają przy każdym błędzie, chorobie czy niespełnieniu standardu obsługi. Stanowisk kasowych jest mało, np. 4, a trzeba przestrzegać norm czasu pracy, a najlepiej żeby była zawsze pełna ekipa podczas promocji. To najważniejsze, bo ja 2 osoby mają obsłużyć takie kolejki? Obrazowo: na 4 stanowiska zatrudniają 4 lub max 5 osób, na promocje musi być pełna ekipa, a trzeba brać pod uwagę wolną co czwartą niedzielę i wymiar godzinowy. W gruncie rzeczy niby ma się dni wolne, ale jest promocja i trzeba przyjść. Wymuszają to na pracownikach, także na stały grafik nie ma co liczyć. To samo na reklamacjach. 2 osoby na całą obsługę maili, telefonów, klientów i producentów. Oni nie wyrabiają - stąd te opóźnienia. Problemowe są również standardy obsługi, do których zaliczany jest też strój (nowość sprzed kilku m-cy). Po przyjęciu pracownik otrzymał 4 koszule, który jest zobowiązany nosić. Ok, czekałeś na nie 2 miesiące, bo nie wyrabiają się z szyciem, ale nosisz, bo to strój roboczy. Teraz pracownicy musieli podpisać standardy, wg których muszą m.in. nosić czarne buty, spodnie etc. ale ten cały mundurek musisz sprawić sobie sam. Także jak preferujesz styl sportowy, to specjalnie dla Agaty musisz kupić sobie biurowe kompleciki. Wiadomo też kilka, żeby nadążyć z praniem. E-rzeczniku pomyślcie nad tym. W większości firm zapewniane są odpowiednie stroje. Wymagacie to zapewnijcie. Inna sprawa to rzeczywiście kumoterstwo. Jest kilka osób, które notorycznie popełniają błędy, pracują kilka lat, nie rozumieją wielu spraw i sytuacji (a powinny już po tylu latach mieć doświadczenie). I nie można im zwrócić uwagi, bo po prostu pójdą poskarżyć się wyżej i... dalej pracują. Bo to koleżanka/kolega tego Pana/Pani wyżej. A Ty naprawiaj ich błędy. A jak ktoś inny się pomyli to musi radzić sobie sam, ugryźć się w język i przełknąć brak premii. Niestety, ale jest to bardzo zauważalne. Kolejna rzecz: straszenie, że jak czegoś nie zrobisz to jest premia, którą można stracić. Dyrektor, który uważa się za Szacha, niby zapracowany, a non-stop tylko fajeczki i fajeczki, a jak jest problem z klientem to... nie raczy przyjść albo wysyła podwładnych. Agata to na pewno praca dla wytrzymałych i nie na lata (za duża nerwówa, obciążenie ze strony dyrekcji, a przez procedury i długość załatwiania wszystkiego, ze strony zdenerwowanych [najczęściej słusznie] klientów). Praca pracą, wszędzie trzeba pracować i nie bujać w obłokach, tu także. Ale wiele spraw składa się na ogólny całokształt, który nie jest zachęcający. Ale nagnę powiedzonko: jak się nie ma co się chce, to się szanuje co się ma. Niestety... Często wstyd jest przed klientami, ale trzeba przełknąć ten szum i pracować. Ryba zawsze psuje się od głowy. A głowa zarządzająca Agatą jest jeszcze daleko, daleko od zachodnich standardów, choć bardzo chce to zmienić. Niekoniecznie z dobrym rezultatem. Choć życzę, by może w kolejnej dekadzie, kolejni pracownicy mogli pracować w KPM z dumą, a nie bo "trzeba pracować".

radek

czy żeby dostać się do pracy w Agata meble to może trzeba mieć doświadczenie jako handlowiec czy jest to zbędne? a no i ile kasy można wyciagnąć miesięcznie, bo szykują mi się w nadchodzącym roku spore wydatki i wolałbym wiecie dostać pracę gdzie zarobie tyle ile potrzebuje no nie. licze że coś powiecie

Staszek

To może ktoś inny wie, o co pytaja na rozmowach w agata meble, bo chyba anonim juz nam nie odpowie, pewnie nie dostał tej pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Salon Agata spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
lucy

no ciekawe w jakich warunkach bedzie przebiegać inwetaryzacja na magazynach , i z jakimi wymysłami wyskoczy ex księgowa , zapewne załączmy żarówki w choinkach hi hi co to da no ale musi sie wykazac przed szfową co ona nie potrafi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
clara

chyba złoże podanie do masarni, niż z pracować z ludzmi takimi jak w tej firmie.

Firmówka

zasłony powiązane w słomę, ale jaja. KUPUJCIE NA RATY CARY Z AGATY! haha! nowe logo ;p

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
blekota

i znowu premii nie będzie znowu planu nie wykonamy niech zamkną ten chiński sklep może co poniektórych z mobilizuje szukania pracy gdzie indziej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ja pracuje w tej firmie i ani jedno z powyższych wypowiedzi nie jest prawdziwe, ludzie bardzo sympatyczni, z biurem problemów nie ma a co do premi to jak najbardziej s�, oczywi�cie trzeba na nie zas�uzy�

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agata

FIRMA POŻAL się BOŻE, sposób zarządzania na poziomie ZEROWYM, sztuczne scenki donosicielstwo ...........

Zostaw merytoryczną opinię o Salon Agata - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salon Agata?

    Zobacz opinie na temat firmy Salon Agata tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Agata?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Salon Agata
Przejdź do nowych opinii