Grupa Farmacol

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa Farmacol

Dyspozytor
Pracownik
 Pytanie

Taka oto jest nasza firma: - wycisnąć pracowników jak cytryny - narzucać akord,ale na starym sprzęcie - złomie(wysokie tempo pracy i rywalizacja) - naliczać błędy(pracownik ma być szybki i bezbłędny) - doliczać niezawinione błędy(zmiana ilości sztuk do skompletowania na terminalach) - nie naprawiać błędów systemowych(walidacje serii) - ścinać wynagrodzenia ile się da - fatalne zarządzanie przez firmę((usunięte przez administratora))i obciążanie II zmiany - nie docenia się kreatywności,nie ulepsza się pracy - brak dialogu na linii: firma - załoga,brak zebrań - centrala wie lepiej(propozycje,sugestie można sobie darować) - wymówki kadry''Tu zawsze tak było'',"Co ja mogę?","Będę się przyglądać sprawie" - kadra nie ma autonomii w działaniu,na wiele kwestii strategicznych praktycznie nie ma wpływu bo jest blokowana przez centralę - kadra w zasadzie niewiele może,aby rozwiązać problemy pracownicze - liczą się wskaźniki efektywności i wydajności,wykonywanie poleceń - niektórym za dużo wolno,co trwa już za długo i budzi powszechne niezadowolenie - słaba ergonomia Z jednej strony branża pewna,asortyment w miarę lekki(po za towarem,który powinien być umiejscowiony na gabarycie,a nie na dziale kompletacji),możliwość wyboru rodzaju umowy Z drugiej stroni wyciskanie ludzi jak cytryny,kosztem ich zdrowia. Niby XXI w. a przypomina XIX w.

Pracownik
Pracownik

Magazyn się pięknie rozbudowuje.... Szkoda tylko że pensje są tragicznie niskie nie wspomnę o sprzęcie do pracy w stanie agonalnym. Firma nie robi nic dla pracownika. Liczą się cyferki a my jesteśmy tylko numerkami.

konkret
Pracownik
 Pytanie

Szanowni koledzy i koleżanki! Firma uważa nas za naiwnych w kwestii przetargu na nowy sprzęt. Napisali ostatnio na forum katowickim do osoby,która zapytał co dalej z tym sprzętem: 21.07.2023 09:14 Pracodawca @konkret Szanowni Pracownicy, dostawca na nowy sprzęt został wybrany zgodnie z przetargiem, każdy z oddziałów otrzymał określona ilość akcesoriów i czytników. Ja odpisałem im tak: Nowy wpis 29.07.2023 18:05 Pracownik @Grupa Farmacol Każdy z oddziałów otrzymał określoną ilość akcesoriów i czytników? Czy to są jakieś kpiny?Gdzie ten nowy sprzęt?Gdzie nowe terminale i skanery z przetargu? Kto zatem kłamie?Centrala czy kierownictwo oddziałów,które nic nam nie powiedziało o nowym sprzęcie? A może centrala kazała kierownictwu oddziałów schować ten nowy sprzęt?I poczekać,aż stary całkowicie się rozsypie? Przypominamy,że pracujemy na wadliwym sprzęcie na akord,pod presją czasu. I tak jest od lat.Gehenna pracowników,zszarpane nerwy. To jest niepoważne i nieprofesjonalne. Co wy na to?Skomentujcie to.

Higiena
Pracownik

Stan pojemników na leki jest SKANDALICZNY!!!Są makabrycznie brudne. Kupcie wreszcie myjkę i środki czyszczące bo wstyd na całą Polskę. Nie dbacie o klientów,ani o pracowników.

Ta
Pracownik
@Higiena

Dokładnie pojemniki są brudne jak kosze na (usunięte przez administratora) Po całym dniu pracy dziewczyny mają ręce jak górnik po szychcie.

Rozgoryczony
Pracownik
 Pytanie

Bulwersujące jest to,że: - trzeba znosić problemy ze sprzętem - sypiący się sprzęt - niezawinione błędy - (usunięte przez administratora) - umniejszanie naszej jakości i wydajności pracy - decyzje o planowaniu wysyłki kosztem organizacji i planowania pracy zmiany II i III - pozwalaniu na to,że osoby na określonym stanowisku nie liczą się z innymi od lat - (usunięte przez administratora) na nasze zgłaszane od dawna problemy W takim oto warunkach mamy wykonywać pracę na akord?! Myślicie,że tak można postępować bez końca?

Łowca nieprawidłowości
Pracownik
 Pytanie

Koledzy mają rację.Są naprawdę zdeterminowani,aby coś polepszyć w naszej pracy.Są chyba idealistami i naiwniakami,gdyż od lat walczą z wiatrakami.Notorycznie pojawiające się błędy,które generuje terminal czyli zmiana ilości sztuk(generuje to błędy) i walidacja błędów(kompletujemy zlecenia z problemem serii) to temat stary jak świat i znany naszym kierownikom oraz gł i zastępcy. Jednak jak dotąd nikt nie wymyślił jak uzyskać pomoc od działu IT w tejże sprawie. Pracując tu od lat ciągle słyszymy od przełożonych:''Co ja mogę?'',"Tu od zawsze tak jest", "Nic się nie da zrobić","Zobaczę co da się zrobić","Będziemy się przyglądać sprawie". Tak w sumie to kadra w zakresie newralgicznych problemów nie może nic lub nie chce się użerać z takimi problemami.Firma przecież i tak się wymiga,wymyśli jakąś wymówkę. Biuro jest od wykonywania zadań i poleceń z centrali.Każdy o tym wie. Reszta kadry - zmianowi albo nie mają faktycznie czasu na wysyłanie alertów i monitorowanie działań naprawczych(których wprowadzenie graniczy z cudem)lub też znając specyfikę firmy nie mają do tego nerwów,gdyż prawdopodobnie też usłyszą,że wszystko jest ok lub to chwilowa awaria. Tak samo pisaliście o starym sprzęcie:"Jest na bieżąco serwisowany". Otóż nie tak na bieżąco,a sporo egzemplarzy to już złom. Przy okazji:Co z przetargiem i nowym sprzętem? I tak mijają dni,tygodnie,miesiące i lat,a tu nic się w temacie nie poprawia. Z waszej strony widzimy brak dobrej woli,aby nam pomóc w zgłaszanych problemach. Tak to wygląda,nie ma się co (usunięte przez administratora) i udawać,że problemów nie ma. Spychologia w stylu:"Zgłoś przełożonemu"?A dlaczego nie działowi IT? Postuluję o HELP DESK.Tak aby każdy pracownik mógł w razie wystąpienia problemu natychmiast mieć kontakt z osobą,która naprawia problemy.AD HOC. 5 lat widzę problemy z "systemem". Ile można? Szlag człowieka trafia jak widzi jak ucieka mu kasa.I to przez kwestie do naprawienia. Dział IT otrzymał we wrześniu 2021 stosowne zgłoszenie problemu(fotki z nagraniem). Tymczasem u nas nadal wszystko po staremu.Dzieją się nadal dziwne problemy techniczne. Głową tego muru nie przebijemy.Nie widzimy chęci wprowadzenia dobrych zmian. Najpierw trzeba niezwłocznie naprawić te newralgiczne problemy. Time is money,pracujemy dla zarobku.Ciężka praca,a to powinno oznaczać dobra płaca. Za niezawinione błędy i zlecenia niepłatne(z walidacją)powinna być rekompensata. Nie owijam w bawełnę,kawa na ławę.Wszystko ma swoją cenę. Przemyślcie sprawę i oczekujemy stosownych działań w tym zakresie. Zadbajcie o swoich pracowników.Oni zadbają o klientów(Branson).

Zorientowany
Pracownik

Czekamy z niecierpliwością na naprawę błędów pojawiających się notorycznie na terminalach. Zmiana ilości sztuk do kompletacji oraz walidacje serii. Jak doskonale wiecie,informujemy was o tym od lat. Błędy te generują nam niezawinione błędy lub za wysłanie na kontrole zamówień z walidacją serii powoduje,że za takie zlecenia nie mamy zapłacone(a jest ich bardzo dużo od lat). Nie jestem w stanie policzyć ile takich zleceń z błędami walidacji serii miałem. Przez kilka lat pracy pewnie będzie już w setkach lub i więcej. Zatem byłem stratny w rozliczeniu wydajności.I to nie tylko ja,a więcej pracowników. Najwyższy czas,aby dział IT naprawił te błędy.

Pracodawca

@Zorientowany

W chwili wyświetlenia się komunikatu na terminalu, prosimy o niezwłoczne poinformowanie kierownika zmiany/magazynu.

Stary
Pracownik

W ocenie wynagrodzenia: jako-tako,ale zawsze można lepiej wynagrodzić pracownika. W ocenie stanu sprzętu: słabo,meczę się na powolnym i zawieszającym się sprzęcie. Takich pracowników jest znacznie więcej. W ocenie współpracy dział IT - odział: fatalnie - nie naprawiają błędów:"systemowych". Organizacja pracy na magazynie - wysyłanie pojemników do realizacji na stacje - za duże obciążanie stacji wydań w krótkim czasie. Praca działu przyjęć - zastrzeżenia: brakuje etykiet z kodami QR na kartonach zbiorczych co utrudnia pracę na stacjach - wbijanie nr serii ręcznie - czasochłonne Niektórzy pracownicy wybierają sobie zlecenia do realizacji zostawiając starej ekipie te bardziej czasochłonne. Stan higieny węzła sanitarnego : słabo - za rzadko i byle jak sprzątane. Zbyt małe obligowanie wszystkich pracowników do sprzątania stanowisk pracy. Przydały by się tabliczki/laminaty z nakazem sprzątania. W kwestii przebudowy - koniecznie powiększyć dział gabaryt i poprzenosić tam ciężkie produkty ze stacji wydań. Wprowadzając powyższe punkty do realizacji usprawni i ułatwi to pracę w oddziale. Problemy te są od lat zgłaszane,ale nic na lepsze się w tym zakresie nie zmienia.

Techniczny
Pracownik
 Pytanie

Co z nowym sprzętem na który czekamy od lat? Obecny jest w coraz gorszym stanie,coraz mniej jest egzemplarzy:"na chodzie". Podobno był przetarg.Zakupiliście nowe terminale i baterie-akumulatorki czy nie? Ile można naprawiać i reanimować stary złom. Wkrótce nasz oddział będzie potrzebował więcej pracowników,a tu brakuje dobrego sprzętu.

Zaniepokojony
Pracownik
 Pytanie

Obserwując jak ludzie odchodzą można odnieść wrażenie,że firmie nie zależy,aby mieć stałą,doświadczoną załogę. Swoim brakiem zainteresowania naszymi problemami,fatalnym zarządzaniem zachęcacie do poszukiwania nowej pracy. Bardzo poważnie niepokoi fakt,że coraz więcej dobrych pracowników,z tych co jeszcze pozostali rozważa odejście,niektórzy mają już swoje lata i nadwyrężone zdrowie.To nie oznacza nic pozytywnego. Na rynku pracy będzie coraz mniej zdrowych ludzi,a to nie ułatwia sprawy w branży logistycznej. Niesie to za sobą konsekwencje ubytku w załodze silnych filarów. Nie ma się co dziwić skoro płacicie jak płacicie,trzeba pracować na (usunięte przez administratora) organizacja pracy woła o pomstę od dawna,nie ma kultury pracy i dobrego podejścia do pracowników: kierownictwa oraz załogi. Brak konstruktywnych rozwiązań,dialogu,owocnych zebrań,które by coś wniosły. Macie oczekiwania i wymagania,a co w zamian?Zastanówcie się jak postępujecie. Doprowadzicie tę firmę do upadku.Kolos na glinianych nogach. Mydlicie oczy rozwojem,a w środku chaos,frustracja,stres,rozgoryczenie i żal. Podejście firmy,które opiera się jednie na eksploatacji,tłamszeniu ambitnych i zaangażowanych, oszczędzaniu na pracownikach(zamiast na czym innym)jest marnym podejściem. Interesuje nas kwestia rekrutacji,gdyż zwłaszcza w związku z przebudową magazynu będą potrzebni nowi pracownicy do obsadzenia powiększających się działów,w tym tak newralgicznego działu automat,na którym powinni pracować właściwie tacy,którzy preferują pracę bardziej statyczną.Pracownicy innych działów nie chcą być tam kierowani. Wysoka eksploatacja II zmiany przy mniejszym obciążeniu pracą III zmiany nie jest dobrym rozwiązaniem. Uważam,że taka organizacja pracy nie służy dobrze załodze. Jedni mają duże obciążenie,kosztem eksploatacji,drudzy wcześniej kończą pracę z uszczerbkiem na wydajności.Klient jest najważniejszy tak napisaliście,a pracownicy nie? Sami rozpaskudziliście klientów.Ten sam błąd zrobił Amazon. Przez takie podejście klienci stali się bardziej roszczeniowi i wymuszają swoje warunki. W przypadku niedoboru pracowników i czasem wzmożonych zamówień grozi to niewyrobieniem się. Na razie jeszcze praca idzie zgodnie z planem,ale w przyszłości(może niedalekiej)wystąpić ryzyko łańcucha dostaw(gorący sezon jesienno-zimowy). Tak może się stać,gdyż rotacje w firmie będą coraz większe,a napływ nowych pracowników jest coraz mniejszy. Rozwiązaniem mógłby być wymóg na klientach,aby wcześniej musieli składać zamówienia. Wszystkie hurtownie powinny tak się umówić,aby nie było sytuacji,że w jednej można składać zamówienia krócej,a w drugiej dłużej.Takie rozwiązanie można wypracować. Jak również dialog na linie firma - klient.Odpowiednia argumentacja i bonus za złożenie wcześniej zamówień mogłyby ułatwić zadanie. Konsolidacja działań podmiotów farmaceutycznych w celu optymalizacji pracy oraz lepszej organizacji i planowania pracy. Wydaje się to niemożliwe do przyjęcia,ale uważam,że można wypracować takie rozwiązanie. Zależy nam na pracy,ale pewne kwestie trzeba przedyskutować i naprawić. Tak,aby obie strony miały optymalne warunki.

Grupa szybkiego reagowania
Pracownik

W związku z przebudową magazynu i pracą w oparach substancji chemicznych,które są szkodliwe do zdrowia w ostatnim czasie stwierdzamy pracę w szkodliwych warunkach. Warunki szkodliwych dla zdrowia występują, gdy dopuszczalne stężenia lub natężenia czynników szkodliwych dla zdrowia zostają przekroczone. Jest zasadnym twierdzenie,że w obecnej sytuacji stężenie substancji chemicznej jest na wysokim poziomie. W związku z zaistniałą sytuacją należało by wietrzyć magazyn,gdyż nie da się normalnie funkcjonować i pracować.My wdychamy te substancję,co ma wpływ na nasze zdrowie. Nie rozumiemy dlaczego magazyn nie jest wietrzony.Klimatyzacja to nie usprawiedliwienie w takiej sytuacji.Powinien być stały dopływ powietrza. Chemikalia mogą dostać się wewnątrz organizmu zarówno drogą oddechową, jak i przez kontakt skórny. Do typowych objawów należą: Podrażnienie oczu, ust, gardła, nosa i płuc Uszkodzenie układu oddechowego Uszkodzenie płuc Duszność Uszkodzenie komórek wątroby, mózgu i nerek prowadzące do niewydolności narządów Upośledzenie zmysłów Nudności Ból w klatce piersiowej Zatrucie krwi Oparzenia chemiczne Gorączka Bóle głowy, zawroty głowy i utrata przytomności Alergia skórna lub zapalenie skóry Chroniczna astma Uszkodzenie skóry lub tkanki prowadzące do raka Pracodawca ma obowiązek zapewnić bezpieczne i wolne od zagrożeń środowisko pracy. Konieczne jest określenie skutków zdrowotnych narażenia na konkretne substancje chemiczne. Oceny ryzyka zawodowego powinny zawierać następujące informacje: - drogi narażenia (spożycie, wdychanie lub wchłanianie przez skórę), - czas trwania narażenia (krótkoterminowe lub długoterminowe), - częstotliwości narażenia (codziennie, co tydzień lub sezonowo) - określenie, jakie zagrożenia występują i jak można je kontrolować, - identyfikacja zagrożeń związanych z narażeniem na działanie substancji chemicznych. Oceny ryzyka zawodowego Oceny ryzyka zawodowego to systematyczne podejście do identyfikacji i oceny ryzyka związanego z czynnikami chemicznymi w miejscu pracy. Czterostopniowy proces oceny ryzyka zawodowego jest następujący: 1. 1.Rozpoznać zagrożenia związane z substancjami chemicznymi w miejscu pracy, takie jak palność i toksyczność. 2. Określić prawdopodobieństwo wystąpienia tych zagrożeń (częstotliwość, z jaką się zdarzają). 3. Ocenić, co by się stało, gdyby te zagrożenia wystąpiły (konsekwencje). 4. Zmniejszyć lub wyeliminować ryzyko poprzez wdrożenie środków kontroli, takich jak środki ochrony indywidualnej, techniczne środki kontroli, administracyjne środki kontroli i praktyki pracy. Stosowanie w zakładzie substancji i preparatów chemicznych Stosowanie pomiarów czynników szkodliwych i preparatów musi być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami, a także ze szczegółowymi instrukcjami przekazanymi przez odpowiedzialnego kierownika lub przełożonego. Ponadto pracodawca musi sprawdzić, czy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie bezpiecznego ich stosowania. Ryzyko należy eliminować lub chociaż ograniczać Ryzyko można ograniczyć poprzez zastosowanie odpowiednich inżynieryjnych środków kontroli oraz administracyjnych środków kontroli, takich jak określone procedury i szkolenia pracowników. Czynniki chemiczne - pomiar i ocena ryzyka W celu określenia poziomu ryzyka przy stosowaniu czynników szkodliwych dla zdrowia konieczne jest przeprowadzenie oceny ryzyka. Można to zrobić, analizując takie informacje jak: charakterystyka substancji (w tym jej toksyczność), jej zastosowania i wykorzystanie, stężenia, w jakich jest używana oraz potencjał narażenia zdrowia pracowników. Po czwartkowym dniu pracy,po kilku godzinach pracy w oparach chemicznych czuliśmy się źle. Pojawiły się bóle głowy,podrażnienia górnych dróg oddechowych i mdłości. Po powrocie z pracy do domu dotlenianie i obawa przed powrotem do pracy w takim smrodzie. Oczekujemy,że zaistniały problem będzie pilnie rozwiązany.

Pracodawca

@Grupa szybkiego reagowania

Drodzy pracownicy, sięgając opinii jednego z wykonawców, zapach który chwilowo unosił się podczas wykonywania prac remontowych nie mógł mieć najmniejszego wpływu na pogorszenie stanu zdrowia pracowników. Ponadto do kierowników nie zostały zgłoszone żadne z wymienionych objawów oraz niedogodności związanych z wykonywanym remontem. Powyższe odwołanie do pracy w warunkach szkodliwych jest bezpodstawne. Rozpowszechnianie fałszywych informacji o przedsiębiorstwie traktowane jest jako wykroczenie pozwalające na walkę z dezinformacją, zgodnie z art. 26 ust 1 u.z.n.k.

OKO
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Co prawda, nie do mnie ta odpowiedź ale pomawiając kogoś o dezinformację, to już gruba przesada. Incydent z ostrym zapachem związanym z remontem miał miejsce i odczuwali to wszyscy pracownicy, nie wszyscy jednak zgłaszali niedogodność. Czy był to zapach nie wpływający na samopoczucie i czy było przekroczenie norm, tego w tym dniu nikt nie badał, więc skąd twierdzenie, że przekroczenia nie było? Kierownictwo samo bez zgłaszania powinno reagować w takiej sytuacji, a nie czekać na zgłoszenie pracownika, czyż nie taka powinna być ich reakcja? Wietrzenie hali w tym przypadku było podstawowym rozwiązaniem, a tego nie zrobiono.

Konkret
Pracownik

Chyba czas zwołać zebranie.Może by firma wysłała kogoś kompetentnego,który by odpowiedział na pytania pracowników i zadbał,aby nasze problemy zostały wreszcie rozwiązane. Tak dalej być nie może,że jesteśmy zbywani. Za dużo się nazbierało,czas to wyjaśnić i poszukać optymalnego rozwiązania korzystnego dla obu stron. Proponuje termin 1 czerwca.

Pracownicy
Pracownik

Zakupcie wreszcie nowe terminale i skanery(Podobno był przetarg). Trwa przebudowa magazynu,wkrótce będzie trzeba zwiększyć ilość pracowników,a sprawnego sprzętu do pracy brakuje.Nieliczne terminale i skanery są na chodzie. Aby zdobyć dobry egzemplarz trzeba się natrudzić. Nie można w nieskończoność naprawiać starego złomu.To już nie działa. Ten sam problem trwa również od lat w innych oddziałach. Zadbajcie o swoich pracowników,szanujcie naszą ciężką pracę. Wyciskacie nas jak cytryny,zabieracie nam pieniądze za błędy(często niezawinione),płacicie skromnie. Pracujemy pod presją czasu,w małokomfortowych warunkach(bez ergoniomii,eksploatowani na maxa). Zrozumienia dla naszej pracy,ciężkiej pracy. Załoga Farmacol Żerniki

Dyspozytor
Pracownik
 Pytanie

Kto mnie zminusował? Lepiej utyskiwać po kątach,wyśmiewać niż egzekwować od firmy działania naprawcze. Gdyby wszyscy razem wykazywali swoje niezadowolenie może coś by się zmieniło. Piszę na temat,wskazuję na różne nieprawidłowości,a inni tylko krytykują,a sami nic nie zaproponują. Komuś się nie podoba,że wykazuję (usunięte przez administratora) innych osób. Młodzi,nowi powinni być zdyscyplionowani.A nie traktowani ulgowo tylko dlatego,że nie mają akordu. Mają też realizować wszystkie zlecenia,a nie wybierać sobie te najfajniejsze. To zjawisko jest widoczne zarówno na stacjach jak i na kontroli. Jedni wybierają sobie tylko lekkie zlecenia,inni muszą kompletować i sprawdzać ciężary. Widzę to od dawna.Nie można udawać,że problemu nie ma. A wszystko kosztem naszego zdrowia.Z gumy nie jesteśmy. Kto nam wypłaci stosowny ekwiwalent za stracone zdrowie?Kto opłaci rehabilitacje? Powinien być dodatek za szkodliwe warunki pracy. Brak ergonomii to nadmierna eksploatacja organizmu. Dziwię się,że taka firma jak Farmacol ma nasze problemy za nic. Przecież uważacie się za profesjonalną i nowoczesną firmę.Lidera branży. Ci co mówią prawdę są niewygodni.Prawda w oczy kole.

Dyspozytor
Pracownik
 Pytanie

Część nowych pracowników wybiera sobie zlecenia. Jak asortyment się nie podoba to zostawiają pojemniki dla starych pracowników. Akord akordem,ale dlaczego my musimy wykonywać pracę za innych? Niektórzy pracują mało wydajnie i trzeba często im pomagać. Rozumiem,że bywa różnie i czasem zamówień jest za dużo i są różne zamówienia, często bardziej czasochłonne. Jednak niektórzy nie mają właściwej organizacji pracy lub nie przykładają się. Nie może tak być,że starzy pracownicy są nadmiernie eksploatowani. W końcu nowi,młodzi w czasie dużych zamówień powinni nas odciążać. Należy zatem zwrócić uwagę na pracę konkretnych osób.

Pracownik
Pracownik

W związku z odbywającą się przebudową magazynu i obecnym wszędzie bałaganem apeluję o nie naliczanie błędów,gdyż najpierw cały magazyn musiałby być dokładnie posprzątany i uporządkowany. Dotyczy to leków ne regałach. Po zakończeniu prac remontowych magazyn musi być dokładnie umyty,a asortyment musi zostać poukładany. Inna sprawa to fakt,że podczas intensywnego czasu wzmożonych zamówień zwykle nie ma czasu na sprzątanie. Kierownictwo też powinno obligować pracowników do sprzątania i układania leków. Zwłaszcza I i III gdy jest mało pracy. Nie może być tak,że jedni sprzątają sami z siebie,a drudzy nie. Bądźcie fair.

Strategia
Pracownik
 Pytanie

Była kiedyś poruszana kwestia stworzenia korzystnych możliwości zakupu leków taniej. Nie tylko dla klientów,ale także dla pracowników. Zasugerowałem rozwiązanie w stylu APTELINE. Jest to system rezerwacji leków online i odbioru w aptekach współpracujących. Tak,aby klient miał lepszą cenę i realnie skorzystał na takiej formie zakupu. Jak działa APTELINE?Wiadomo. Przesyłka do apteki jest zawsze gratis, nie ma wartości minimalnej zamówienia. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy). Zakup zamówionych z oferty produktów odbywa się w wybranej przez klienta aptece. Do wyboru masz ponad 2 200 aptek. Apteline.pl należy do Grupy Neuca.Co doskonale wiecie. Nie można wdrożyć tego rozwiązania w Farmacolu?

Oxygen
Pracownik

Rozumiem,że obecnie klimatyzacja jest wyłączona z powodu remontu. Przed włączeniem musiałaby być dokładnie wyczyszczona. Na magazynie jest stanowczo za ciepło oraz za duszno. Bardzo ciężko jest pracować w takich warunkach,zwłaszcza,że musimy pracować szybko. Takie wysokie tempo pracy wymusza na nas organizacja pracy oraz system akordowy. Jeżeli klimatyzacja jest wyłączona to przy dniach bez deszczu i smogu powinny być otwierane okna w dachu i wietrzony magazyn. Widząc jakoś magazynu nie zdziwiłbym się,gdyby mechanizm otwierania okien był uszkodzony. Tak dalej być nie może.Nasze zdrowie i dobre samopoczucie też jest ważne. Nie chcemy dłużej pracować w takich warunkach.Czujemy się jak kopalni lub saunie. Należy niezwłocznie rozwiązać ten problem.

Rozgoryczony
Pracownik
 Pytanie

Firma nadal milczy w sprawie nowego sprzętu.Temat niewygodny. Nie zasługujemy na odpowiedź?W sumie jeżeli coś na ten temat napiszecie to z pewnością nic to nie wniesie,jak zwykle naściemniacie. Nieliczny sprzęt,który jeszcze jako-tako działa,zacina się i spowalnia. Jak zatem mamy efektywnie na nim pracować? Przypominam,że zmusiliście nas do pracy na akord,co jest w takich warunkach nie fair. Nie macie kasy czy nie chce zakupić nowego sprzętu?

1
Rozgoryczony
Pracownik
 Pytanie
@Rozgoryczony

Widzę,że ktoś tu raz po raz minusuje wypowiedzi osób,które mają rację. Ciekawe kto to?Do krytyki każdy pierwszy,ale sam coś zaproponować to już nie. Może zwracanie uwagi firmie na nieprawidłowości,błędne decyzje,lekceważenie pracowników to walka z wiatrami. Może to khatarsis,a może uświadomiona konieczność. Nie można przemilczać racji.

Dyspozytor
Pracownik
 Pytanie

Chciałbym zauważyć,że na magazynie zalega już cała spora hałda zepsutych terminali i skanerów. Wygląda na to,że sprzęt nie był od dawna serwisowany.Z drugiej strony wielokrotna reanimacja starego (usunięte przez administratora) nic nie daje bo jego żywotność dawno już minęła. Do tego niektórzy twierdzą,że sprzęt ten jest sprawny.To już dopiero bezczelność. Bywa,że (usunięte przez administratora) po którymś restarcie na chwilę odpali,ale co z tego skoro zaraz pada. (usunięte przez administratora) pracowników,którzy muszą biegać po magazynie i szukać terminali i skanerów na chodzie (co graniczy z cudem)trwa.A później są tylko nerwy,praca stoi.Nikogo tam w Katowicach to nie obchodzi? Niesprawny sprzęt to jedna z gł.przyczyn dla której odchodzą pracownicy. Nie zawsze można się z kimś wymienić na ten jeszcze jako-tako działający,zmuszacie nas do różnych manewrów,których właściwie nie chcemy podejmować.Desperacja i determinacja zmusza nas jakoby do tego.W tej firmie pracownik nie przetrwa jeżeli nie jest pomysłowy. Co zatem firma zamierza?Oczekujemy podjęcia szybkich i konkretnych działań. ps.My piszemy i piszemy od lat,a wy czytacie i czytacie od lat. Jak długo to jeszcze będzie trwać takie podejście do załogi? Postulat nr 1 : nowy sprzęt W przeciwnym razie należy niezwłocznie zdjąć pracę na akord i przeorganizować planowanie wysyłki(nie może dalej być tak,że jesteśmy zasypywani zamówieniami pod wysoką presją czasu). Postulat nr 2 : likwidacja występującego na terminalach problemu - zmiana ilości sztuk Postulat nr 3: dbanie o zdrowie pracowników - zorganizowanie przebudowy tak,aby ciężki asortyment był na gabarycie Powtarzam się,ale te kwestie są dla nas kluczowe. Zakończę cytatem: "Jeśli zatroszczysz się o swoich pracowników, oni zajmą się klientami.”(Branson).

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol - Żerniki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa Farmacol?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa Farmacol tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 157.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Farmacol?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 6 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 83 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Farmacol?

    Kandydaci do pracy w Grupa Farmacol napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Grupa Farmacol
Przejdź do nowych opinii