to jakośc obsługi klienta w firmie add: "ADD nie ma żadnych zobowiązań wobec Państwa jako klienta, gdyż nie instalowała tam systemu. Był on sprzedany do firmy elektrycznej ..... ADD nie jest zatem stroną tego problemu. Jeśli Pani życzy sobie wykonanie serwisu przez ADD w krótszym czasie, to informuję, że zryczałtowany koszt wizyty serwisowej wynosi 200 zł netto, nie licząc kosztu zepsutych urządzeń. Proszę o ew. wystawienie zlecenia na taki serwis. Jak nie chcecie Państwo kierować się zasadą "najpierw kasa, później klient" to nie podejmujcie pracy w ADD. Można sobie tylko "zepsuć nazwisko"
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy