Opinie o RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji
Nie polecam.Mieszkam w ok.Dabrowy Chelminskiej.Umowe mialem z Avacomem ,w chwili obecnejwygaslla i jest na czas nieokreslony z nowym dostawca,czyli RFC.Zarowno przedtem,jak i teraz wieczne problemy z internetem.Ciagle awarie,zrywanie polaczenia,przerwy w dostawie,zwalnianie predkosci.Poza zmiana nazwy nic sie nie zmienilo.Cotygodniowe telefony do biura obslugi nic nie daja,panienka sypie wyuczona formulke i na tym koniec.Maja klienta gdzies,wazne ze jest podpisana umowa i sa wplywy.Ale czasy sie zmienily,ludzie placa i wymagaja.Moja nieszczesna przygoda z ta firma sie konczy,wypowiadam umowe ,a wraz ze mna kilkunastu sasiadow,co radze zrobic wszystkim niezadowolonym,bo na poprawe jakosci uslug nie ma co liczyc,bo ja nie doczekalem sie przez kilka lat.
Nie wiem jak ująć to w słowa ale to jest jak z samochodem kupujesz niby co miesiąc nowy a on po 2 dniach się psuję. No krew człowieka zalewa, najlepsi są technicy. Nie mam internetu od godziny technik mówi: "A może speedtest Pan/Pani zrobi?" Rozumiem że człowiek po 5h pracy inaczej funkcjonuję ale szanujmy swój czas i pieniądze na koncie :) es na noba
Polecacie ten internet ? Mam ofertę 300 Mb/s za 75 zł warto ? Dobrze działa ?
Lipa, brak kontaktu poza godzinami pracy z kimś kto utrzymuje ciągłość usług. Zgłoszenie to jedno, a załatwienie sprawy drugi. Czas oczekiwania na usunięcie usterek etc....bezterminowy. Porażka
Dzień dobry mam internet 5 lat z rfc było wszystko w porządku odbierał świetnie od jakiś 3 miesięcy jest problem z internetem nie odbiera przerywa zgłaszam do firmy ze jest taki problem raz pan przyjechał ponownie dzwoniłam kupiłam już nowy ruter żeby Pan przyjechał wymienić i podpisać nowa umowę ale nie przyjechał już jestem znudzona telefonami do tej firmy i współpraca
Przykro mi ale od czterech miesięcy nie ma kontaktu z państwa pracownikami ponieważ nie mamy internetu domowego i nie wiem dlaczego a chciałbym się dowiedzieć ????
(usunięte przez administratora)
Bardzo nam przykro, że są Państwo zawiedzeni działaniem usługi. Każda z opinii się dla nas liczy. Dokonamy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać Pana/Pani problem. Po godzinach pracy naszego biura (być może pokrywają się one z Państwa godzinami pracy) zgłoszenia można wysyłać także na nasze internetowe biuro obsługi na e-mail bądź przez formularze kontaktowe na naszej stronie. W tym celu, prosimy o przekazanie szczegółów bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta pod adresem e-mail: internet@rfc.pl lub przez formularz https://rfc.pl/kontakt/. Pozdrawiamy.
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za opinię. Przypominamy, że portal gowork.pl ma służyć głównie celom poszukiwania zatrudnienia, a opinia ta nie dotyczy RFC jako pracodawcy. Bardzo nam przykro, że jest Pan/Pani zawiedziona działaniem usługi. Dokonamy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać Pana/Pani problem. W tym celu prosimy o przekazanie szczegółów bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta pod numer +48 52 55 11 333 lub e-mail: internet@rfc.pl Pozdrawiamy.
Od 5 lat mamy umowę z RFC, Internet jest tragiczny za kosmiczną cenę, tak jak dzwonimy co chwilę do Państwa, zostajemy odeslani z informacją, że technik się tym zajmie, kilka razy w miesiącu wykonujemy telefony i przez całe 5 lat technik pojawił się raz I pojechał bo sam pojawił się gdy nikogo nie było na miejscu bez poprzedniego telefonu z informacją, że łaskawie się pojawi. Proszę więc o nie kłamanie ludziom w sieci o tym, że dokonujecie wszelkich starań. Tym samym, post ląduje na Gowork, ponieważ to cudowna firma w której każdy z działu IT ma wszystko w tyle. Bez pozdrowień, Anon.
Jestem klientem od kilku lat . Początkowo nie miałam wyboru.Mieszkam w lesie i tylko internet radiowy wchodził w grę . Jakość była średnia. Teraz technika jest zdecydowanie lepsza (usunięte przez administratora) Napewno jeszcze w tym roku zrezygnuje z usług RFC. W tej chwili tez niestety w domu brak internetu ????????????????
@Krystyna, jak wygląda Twoja sytuacja z RFC po tych kilku miesiącach? Daj proszę znać, Twoja opinia jako klientki jest istotna. Swoją drogą ja tu szukałam info, czy RFC szuka w Bydgoszczy monterów... Ktoś wie?
Przed podpisaniem umowy aby zwiększyć prędkość internetu na 15Mb/s wszystko działało sprawnie.Można było oglądać filmy na telewizorze grać na kompie albo telefonie równocześnie.Po podpisaniu umowy internet się zacina,rozłącza i wolno się ładują strony.Wielokrotnie było to zgłaszane ale problem pozostał.Pan z obsługi klienta kazał sprawdzać prędkość internetu która jest nierówna a w firmie twierdzą że wszystko jest ok.Chociaż już parę lat jesteśmy klientami tej firmy to nikt nie rozwiązał pozytywnie tego problemu z internetem a co miesiąc trzeba płacić abonament.Klient 5927.
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za opinię. Zależy nam na podnoszeniu jakości naszych usług, dlatego chcielibyśmy uzyskać więcej szczegółów na temat napotkanych kłopotów. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numer +48 52 55 11 333 (jeżeli konsultanci są akurat zajęci to oddzwonią do Państwa niebawem) lub e-mail: internet@rfc.pl. Pozdrawiamy.
Czy również macie problem z nieodpowiadającym serwerem Dns ? Ja wiele razy dziennie muszę resetować ruter i na chwile pomaga
Napisze tak zdarzają się rożne problemy bo to tylko elektronika sam mam problem u siebie jestem zirytowany tą sytuacja ale muszę przyznać źe pracownicy firmy zarówno Ci przyjmujący zgłoszenie jak i technicy przyjeżdzający szybko i starający się rozwiązać problem podchodzą do sprawy źyczliwie i profesjonalnie. Mam nadzieje źe problem mojego jednego urządzenia zostanie rozwiązany. Sam internet chodzi bardzo szybko u mnie problem jest z bluesondem który czasami bufotuje
Jesteś klientem Rfc, jeśli dobrze rozumiem. To super, że mają pomocnych fachowców. A jak oceniasz kontakt z nimi?
Mieszkam w Rynarzewie. Internet z rfc radiowka mam od ponad tygodnia i jestem zadowolony i smiga jak ta lala. Syn gra online, córka oglada netflix i zadnych lagow. Polecam
(usunięte przez administratora)
Taka opinia nie pomoże nikomu, kto chciałby podjąć ewentualną współpracę z tą firmą. Twoja "wypowiedź" nie jest w żadnym stopniu merytoryczna, nie napisałeś dlaczego uważasz, że nie polecasz pracy w RFC Marcin Frątczak. Co oceniasz jako "tragedia"? Doprecyzuj proszę swój wpis.
Widzę Pan Marcin otrzymał Certyfikat Rzetelności. Nie wiem tylko w jakiej dziedzinie bo internet, który oferuje swoim klientom jest po prostu śmieszny. (usunięte przez administratora)Godziny 16-23 to kpina, 10% prędkości łącza umowy.
Internet zawsze słabo dziala po ich godzinach pracy czyli po 16
Niestety wydajność nie jest naszą mocna stroną więc firma kładzie na to duży nacisk
Czy firma ma jakieś oferty pracy? Wiecie coś?
Jeśli ktokolwiek szuka pracy w RFC w dziale zgłoszeniowym/serwisowym/biurowym niech liczy się z tysiącem niezadowolonych użytkowników Internetu, którzy dzwonią i zgłaszają usterki bo internetu po prostu NIE MA. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Zobacz opinie na temat firmy RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!