DGM

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DGM

Krzysztof Kruk

Witam Przesłałem do Państwa swoją aplikację CV i otrzymałem e-mail zwrotny od Państwa żeby wysłał CV ze zgodą rodo. Czy mogę prosić o przesłanie treści zgody jaką mam zamieścić?

xxxx

Do kogo się zgłosić, jeżeli za miesiac wrzesień nie wyplyneło mi wynagrodzenie na konto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@xxxx

Witam. Prosimy o kontakt, w przedstawionej sprawie: reklamacje.hr@dg-marketing.pl pozdrawiamy Dział HR

Ala

Szkolenia bardzo pomocne, zarówno początkowe (2 tygodniowe), jak i codzienne drobne szkolenia. Jeśli tylko dajesz od siebie coś więcej, angażujesz się w pracę, każde takie staranie zostaję zauważone. Z każdym problemem można się zwrócić do kolegi obok, czy też kogoś z wyższego stanowiska, na pewno pomogą. Atmosfera też jest super, świetni ludzie. W przyszłości, jeżeli tylko będę miała możliwość na pewno wrócę do dgm ;)

Pracodawca

@Ala

Ala tobie również wielkie dzięki za wspólną pracę i miłe słowa. Drzwi dgm są dla Ciebie zawsze otwarte. Zapraszamy :) pozdrawiam Weronika Fiutka Dział HR

Obiektywnie

Balanga a nie miejsce pracy. Oczywiście trzeba stworzyć atmosferę żeby biznes się kręcił i były cywilizowane warunki i jak najbardziej to doceniam, że nie jest to jakiś zakład pogrzebowy, ale to już jakieś przegięcie "lekkie" w drugą stronę. Techno na cały regulator, konsola do gry, jakiś automat do gry w rzutki jakby to był akademik...brakuje jeszcze solarium i piwa z dolewką. Nie oszukujmy się, tak naprawdę to wabik na chcących sobie dorobić do nauki studentów, bo są opłacalnym narybkiem dla Krakowa ;-) Plus to fakt, że w żadnym innym call center (a w kilku już byłem) nie poświęcają tak dużo czasu na szkolenia i uwagi pracownikowi pod względem przygotowania. Każdy dzień pracy zaczęty godzinnym szkoleniem, to samo w ostatniej godzinie dla podsumowania. Plus po każdej przerwie trwającej 10/15 min. kolejne doszkalania i ewentualne wskazówki nawet nieraz i do 30 min. Poważny minus to po rozmowie rekrutacyjnej (przynajmniej kiedy ja byłem jeszcze w tym roku) umowa na szkolenie trwające 2 tyg. Podpisujesz ale się nie stawiasz - płacisz 5 stów. Odbędziesz, ale po 2 tyg. nie podpisujesz umowy bo znalazłeś przykładowo lepszą ofertę pracy - nie dostajesz pieniędzy za odbyty czas. Chamski zabieg świadczący o rzeczywistym stosunku do potencjalnych pracowników traktowanych jak jakaś siła robocza, mający na celu na siłę ich zatrzymać. Osobiście ja poczułem się jakby ktoś mi odwinął mokrą szmatą. Kolejnym minusem są zarobki, niskie, niegodne, bo w zależności od tego, czy wyższa wyjdzie godzinówka czy prowizja, a nie godzinówka+prowizja jak wszędzie, do tego dochodzi fakt, że przecież nie zawsze da się na siłę coś wcisnąć nieufnemu klientowi, który krzyczy, przeklina, rzuca słuchawką zanim ktoś się przedstawi nie zawsze nawet mówiąc "Dziękuję, do widzenia", bo żali się, że kiedyś rzekomo Orange go zrobiło w bambuko, a tak naprawdę nie czytał umów i podpisał, a potem szok, że musi płacić xD. Tu po raz kolejny wychodzi stosunek do pracownika, gdzie zamiast na niego chuchać trzeba na nim jak najwięcej oszczędzać i ucinać, co tylko się da. Minus - ogromna rotacja, ciągły ruch jak w ulu. Kolejna firma, która ma wpisane w swoją politykę, żeby szukać powodów do rozwiązania śmieciówki po jakimś miesiącu, bo pracownik nie wyrobił odgórnie narzuconego/wyznaczonego celu, nie zawsze (ze względu na powyższe) do zrealizowania. Logicznie lepiej przecież byłoby zmniejszyć rotację i inwestować czas w nabyte już umiejętności przetrzymanych dłużej konsultantów, zamiast co 2 tyg brać jakąś kolejną grupę i zaczynać od nowa, prawda? Tak to wygląda obiektywnie. Jeśli komuś odpowiada takie środowisko pracy, jego sprawa, nie zachęcam ani nie odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Obiektywnie

Obiektywny, bardzo dziękujemy za wyrażenie Twojej opinii, każda konstruktywna opinia jest dla nas niezwykle cenna i bierzemy ją pod uwagę. Naszą misją jest między innymi: „Chcemy tworzyć wspaniałą atmosferę miejsca pracy, która inspiruje, rozwija i pobudza do wykorzystania własnego potencjału”, dlatego realizując naszą misję zapewniamy szereg udogodnień tj. strefa relaksu, kawa, owoce, karta rabatowa, oraz muzyka. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdemu odpowiada rodzaj i głośność muzyki, dlatego decyzję o tym czego słuchamy pozostawiamy zespołowi. Dodatkowo warto zauważyć nasze podejście do szkoleń. Poświęcamy bardzo dużo uwagi podnoszeniu kompetencji i adaptacji na nowe stanowisko zapewniając dwutygodniowe szkolenie adaptacyjne, za które wypłacamy ekwiwalent po realizacji celu minimalnego. Po ukończeniu szkolenia adaptacyjnego zapewniamy około 2 godziny szkoleń dziennie, dlatego cały proces wpływa bardzo korzystnie na szybkie podnoszenie kwalifikacji naszych nowych współpracowników. Biorąc jednak pod uwagę, że zdarzały się przypadki podpisywania z nami umowy wyłącznie w celu przejścia szkolenia aby uzyskać zatrudnienie w innym miejscu, oczekujemy że po okresie szkoleniowym nastąpi podpisanie z nami umowy o współpracy, a jeżeli nie nastąpi wymagamy zwrotu poniesionych przez nasz kosztów szkolenia. Otwarcie informujemy na rozmowie rekrutacyjnej o koszcie szkolenia w przypadku zrezygnowania ze współpracy. Naturalnie wysokość zarobków uzależniona jest od osiąganych rezultatów. Jako firma mieliśmy dwie możliwości: wprowadzić system I. stawka godzinowa + niska prowizja II. stawka godzinowa lub wysoka prowizja (co wyjdzie wyższe). Zdecydowaliśmy się na ten drugi wariant, bo chcemy bardzo solidnie wynagradzać ponadprzeciętne rezultaty, oferując najwyższe prowizje spośród analogicznych call center. Dzięki takiemu rozwiązaniu najbardziej wykwalifikowani współpracownicy mają możliwość osiągania zarobków 4000-5000zł miesięcznie. Przy pierwszej opcji różnice pomiędzy najbardziej wykwalifikowanymi współpracownikami a uczącymi się są niewielkie, a jak to napisał Bob Nelson, w swojej książce zarządzanie dla bystrzaków „W środowisku pracy nie ma nic bardziej niesprawiedliwego niż równa ocena nierównych rezultatów”. W kwestii rotacji owszem jest to istniejące zjawisko, jak w każdej firmie. Wg. Saski Consulting, rotacja w firmach naszej branży wynosi 19% - 30% i zależna jest od złożoności projektu. Jako firma ubolewamy nad tak dużym wskaźnikiem dla branży i dlatego nieustannie poprawiamy siebie, zapewniając szereg udogodnień oraz szkoleń właśnie po to, żeby ta średnia nie dotyczyła nas. Obecny wskaźnik rotacji w dgm wynosi 14,6%, co uważamy za duży sukces, dążąc nieustannie do jego zmniejszenia za pomocą wzrostu zadowolenia naszych współpracowników z pracy w dgm. Pozdrawiamy Dział HR

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

profesjonalne podejście do aplikanta, a zarazem miła atmosfera na rozmowie. Pan pytał o doświadczenia z poprzednich miejsc pracy, o to co mogłoby sprawić trudności w w/w stanowisku itp. Potem przedstawiły warunki współpracy, a na końcu była próbna rozmowa przez telefon, w której trzeba było klienta zatrzymać i dobrać odpowiednią oferte.

Pytania

standardowe+ scenka

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonymous

Dla mnie było Ok jak pracowałem, duży plus za ludzi bo są zajebisci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzych

10 na 10! Dzięki za pracę wrócę do was w październiku (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

Słuchajcie a jak u nich z możliwością rozwoju? Są jakieś szanse robić coś więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Zainteresowany

Witam. System awansu skonstruowany jest w taki sposób, że o możliwościach rozwoju decydujesz sam. Mamy jasno określone zasady rozwoju po ich spełnieniu wnioskuje się na dane stanowisko w dziale sprzedaży, dziale hr, dziale jakości, dziale back office. Ze szczegółami można zapoznać się na rozmowie kwalifikacyjnej, zapraszamy :) pozdrawiam Zespół HR

Pracodawca

 Aktualność

Każdy z naszych współpracowników ma możliwość wypłaty tygodniówek do 50% swojego wynagrodzenia! Za pomocą aplikacji wypłacona kwota trafia na konto do dwóch minut od zatwierdzenia :) Aktualnie nasz zespół wypłacił już ponad 100 tys. zł!
Rafik

Wydaje mi się że tak jak wszędzie jeśli ktoś chce pracować i zarabiać pieniądze to będzie zadowolony. Tylko nic nigdzie za darmo nie dają, trzeba się starać a nie liczyć na to że się uda posiedzieć i tylko wziąć za to kasę. Pracowałem u nich nie długo bo musiałem wyjechać z miasta ale dla mnie było fajnie. Pozdrawiam wszystkich bo atmosfera pracy jest odlotowa!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stella
Inne

Są bardzo różne zdania na temat firmy. Ja wiem, że to dobry pracodawca. Pewnie opinia zależy od tego jak się pracuje!

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łucja
Inne

@anonymous, czy mógłbyś wypowiedzieć się na temat możliwości rozwoju w firmie? Jak wygląda kwestia wspomnianych przez Ciebie szkoleń? Czy są one obowiązkowe czy jedynie dla zainteresowanych? Z tego co mogę wywnioskować z Twojej opinii, brałeś udział już w kilku udział i możesz podzielić się z nami wrażeniami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Grzesiek ja mogę napisać że pracuje się tutaj najlepiej. Do tej pory pracowałem w trzech firmach call center i nigdzie nikt nie skupiał się tak na przygotowaniu mnie do pracy, dostawałem cel i radź sobie. Tutaj mam cały czas pomoc, szkolenia są w zasadzie dużą część dnia. Atmosfera w biurze też jest bardzo fajna, managerowie traktują mnie jak partnera a nie pracownika. Jedyny minus jaki widzę to głośna muzyka i to że nie zawsze jest mleko do kawy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek
Inne

Jesteście pewni, że pozytywnie o firmie nie można napisać?

An
@Grzesiek

Tak, lepiej omijać szerokim łukiem. Cała ta firma to śmiech na sali. Mają może z 10 stałych telemarketerów, rotacja duża. (usunięte przez administratora)Ogólnie wszędzie lepiej niż tu.

1
Magda
@Grzesiek

Pozytywnie mogę napisać jedynie o muzyce, która leci w tle i mi odpowiadała. Do tego kilka osób stamtad jest naprawdę okej. Wszystkie pozytywy :)

aga
@Grzesiek

Mnie się podoba jestem po szkoleniu i jest bardzo fajna atmosfera i świetni ludzie. Osobiście polecam pracę, w firmie jeżeli macie ochotę chętnie polecę was do pracy w firmie bo mam taką możliwość. Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się coś więcej napiszcie do mnie na maila to opowiem jak to wygląda agawil334@gmail.com

Moschino

Szerokim łukiem proszę omijać tych ludzi, chcą na sile pozyskać kandydatów (usunięte przez administratora)

Łucja
Inne

@anonymous oceniasz rotację w firmie z trzymiesięcznego stażu pracy w DGM? Czy ktoś z dłuższym stażem pracy mógłby to potwierdzić? Na polskim rynku pracy nadal są osoby, które szukają pracodawcy na dłużej. @Ulka a jakim stanowiskiem osobiście jesteś zainteresowana?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ulka
Inne

Słyszałem również , że to bardzo dobra firma. Jaką macie atmosferę?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Pracowałam w DGM 3 miesiące, zwolniono mnie z powodu niewykonania planu.(usunięte przez administratora)Nie polecam Wam tej firmy, rotacja jest tak duża, ze po 2 tygodniach trudno poznać obsadę. (usunięte przez administratora)Nie polecam...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

Warto aplikować do firmy? Wiem, że to bardzo dobry pracodawca i pewnie trudno jest się tu załapać?

2
Dział HR
@Iza

Zapraszamy do przesłania CV. Formularz aplikacyjny znajduje się w linku na samym dole: https://www.dg-marketing.pl/kariera Kontaktujemy się z każdym zainteresowanym kandydatem! Pozdrawiamy, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna Wasilewska

Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Państwa firmie. Niestety z powodu dalekiego dojazdu, nie zdecydowałam się na rozpoczęcie współpracy. Chciałam bardzo podziękować i zostawić ślad, bo przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i podejścia do kandydata jest na bardzo wysokim poziomie, który jest niespotykany w innych przedsiębiorstwach z którymi miałam do czynienia. Osobiście polecam podjęcie procesu rekrutacyjnego, w firmie dgm Gdybym kiedyś przeprowadziła się do Lublina pozwolę sobie przesłać do Państwa swoją aplikację ponownie. Dziękuję

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gruby

Bardzo dobre miejsce pracy. Od jakiegoś czasu zbierałem się z napisaniem, nigdy nie było czasu. Pracowałem, w dgm ponad pół roku, teraz zmieniłem miejsce zamieszkania i nie mogę trafić na drugą podobną firmę, w swoim mieście. Atmosfera była bardzo miła, dużo szkoleń, solidny system wynagrodzeń z codziennymi raportami, wieczorem zostawaliśmy w biurze pograć sobie i zrelaksować się. Będę dobrze będę wspominam meetingi z Wojciechem, który jest świetnym szefem. Do tego Mateusz i Aga, zawsze pomocni, dużo się od nich nauczyłem. Co chwile firma wprowadzała coś nowego do nowego, żeby pracowało się nam coraz lepiej i czuło się nastawienie na nas jako pracowników. pozdrawiam wszystkich i liczę, że kiedyś będziemy mieli jeszcze okazję współpracować :)

1

Zostaw merytoryczną opinię o DGM - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DGM?

    Zobacz opinie na temat firmy DGM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 31 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM?

    Kandydaci do pracy w DGM napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

DGM
Przejdź do nowych opinii