Opinie o Koimex
Tylko dla młodego, doświadczony tu nie przyjdzie pracować. Te kary to prawda przyznawane są wedle widzi mi się przełożonego i zawsze się coś znajdzie. Podobny przykład do inspektora kontrolującego- jak się uprze to znajdzie jakąś nieprawidłowość z tej czy z tamtej strony. Firma w czasie dostarczenia ładunku nie uwzględni ci tego ze był korek 20 minut- to będzie twoja wina. Odradzam pracy w tej firmie ponieważ w skali roku w karach będziesz mieć jedna wypłatę mniej.
O jakich karach piszesz, bo zaczynam interesować się pracą w tej firmie jako kierowca, I nieładnie wygląda to co napisałeś. Możesz troszeczkę rozasnic o co chodzi?
No rusz trochę głową... przyznawanie kar na "widzi mi się szefa"? I przez ponad 20 lat działania firmy ani sąd pracy ani pip nic nie może z tym zrobić? To taki mocny szef w tym kraju czy jak? Kary są regulaminowe w tej firmie, tak samo jak premie. Kolejny cymbał ktory na szkoleniu spał a pozniej to sie mu juz tylko nalezy. On nie musi uwazac na pojazd, na towar, na to co robi bo "mu sie nalezy" bo on "kerofca z doswiadczeniem". w cv 3 lata pracy i 20 firm...
Kar nigdy nie było na widzi mi się. Zawsze było wszystko wyrachowane co do złotóweczki. To trzeba przyznać
A co ma do tego ilość firm jak się ma pecha i trafia na ,,dziad transy,gdzie wypłata na raty to pracuj u dziada za 50gr.z kilometra i to kierowcy na nic,a złodzieje pracodawcy są ok.
Dla niektórych wszystkie firmy to "dziad transy" i wszędzie się im krzywda dzieje... wolność gospodarcza jest. Tylko zakładać działalność i pokazać wszystkim jak się "TO" robi.
Nieee, no oczywiście. Wszyscy to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) tylko ty złoty paganini kierowcy masz pecha 34 razy z rzędu... skoro to jest taka skala złodziei a ty jesteś fascynat kółka, to śmigaj na swój rachunek. Płać sobie ile chcesz i rób co chcesz
a pomyślales kiedys dlaczego tak sie dzieje? i czemu tak jest od lat? szukanie winnyh tylko po drugiej stronie to krotkowzrocznosc
Nigdzie nie płacą za nic... i tutaj trzeba gonić. Kasa na czas zgodnie z umową, dniówka + podstawa. Sprzęt nowy i serwisowany. Nie jest źle.
To mogę w 100% potwierdzić. Od lutego od wszystkiego ZUS jak ksiązka mowi... nie to co u sąsiadów pod stołem dalej!
Skąd się biorą tacy którzy jeszcze na takie warunki się godzą? Wiem ze różne firmy płaca pod stołem, ale w dzisiejszych czasach trzeba być korasen żeby tak brac.
Bo się nie znasz. Bierzesz przez rok lub dwa i idziesz do PIP i mówisz ze ci nie płacili. PIP idzie do takiego dziadtransa i stwierdza ze no faktycznie nie płacili i dają nakaz zapłaty a ty idziesz do następnego głupka. Jedna robota dwie wypłaty
Ty tak serio mówisz? Nie uważasz ze takie praktyki są złe? Chyba lepiej nie przyjąć nic pod stołem i wtedy zgłosić nieopodatkowanie premii?
Ale dodaj przyjacielu, że piszesz o kierowcach, którzy do lutego byli zwolnieni z podatku bo ludzie sobie pomyślą, że tu jakieś dziwne akcje się odbywały.
Dla nowych tak samo jak przed lipcem. Rozliczasz się z firma w netto ZUS oni płaca. Reszta w zasadzie bez zmiany
(usunięte przez administratora)
No w sumie ubiegać to się można codziennie.
Jak dobrze pracujesz to nie ma problemu
To chyba zależy jakie stanowisko. W administracji to nawet po okresie próbnym jak dostanesz jakąś specjalizację. Jako kierowca maksymalnie po dwóch latach.
Teraz jest tak ze po 24 miesiącach masz stawkę stażowa
Stawka - dniówka minimalna to 55 EUR netto + podstawa z umowy gdy stoisz. Gdy jeździsz to więcej.
A dlaczego negatywne komentarze usuwanie przez administratora
Żadna negatywna opinia nie została usunięta. Usuwane są opinie wulgarne, obrażające, niemerytoryczne i szkalujące..
Nowy tabor to plus, ale zarobki przeciętne, a praca bez extra odpoczynku w zasadzie - transporty na styk. Urlop wtedy kiedy spedycji pasuje, a nie kierowcy. Negatywna ocena jest głównie za system kar stosowanych przez firmę na każdym kroku. Podczas zatrudniania nikt nie informuje kierowców o karach, a kary naliczają za każdy (usunięte przez administratora)(trasa, paliwo, uszkodzenia towaru, ciśnienie w oponach, itd.). W ten sposób między innymi firma finansuje swój rozwój. Новий рухомий склад - це плюс, але заробіток середній, і робота без додаткового відпочинку - в принципі - спільні перевезення. Виїжджайте, коли влаштовує експедиція, а не водій. Негативний рейтинг в основному пов’язаний із системою штрафних санкцій, що застосовуються компанією на кожному кроці. При прийомі на роботу водіїв ніхто не повідомляє про штрафи, а штрафи нараховуються за кожну дуперель (маршрут, паливо, пошкодження вантажу, тиск у шинах тощо). Таким чином, серед іншого, компанія фінансує свій розвиток.
70% naszych kierowców zarabia od 2000-2200 eur miesięcznie. 30% 2200 – do około 2450eur. Przy założeniu że pracuje pełen miesiąc. Zarobki są wypadkową wielu rzeczy między innymi zaangażowania kierowcy. Dodatkowo kierowca który szkoli innych może zarobić do 3200eur! Nie wiem o jakim extra odpoczynku Pan/Pani pisze. Wszyscy działamy zgodnie z normami prawnymi i planujemy ładunki efektywnie. Proponuję rozpocząć swoją działalność i zobaczyć jak ekstra odpoczynki wpływają na rentowność. Każdy zawód charakteryzuje się pewną pracą do wykonania. Wszystko odbywa się w ramach norm i przepisów prawa. Zamiast rozpisywać się o systemie kar, może trzeba było wspomnieć o nagrodach? Solidny kierowca zawsze zostanie doceniony. „(trasa, paliwo, uszkodzenia towaru, ciśnienie w oponach, itd.).” – tak to są podstawowe obowiązki kierowcy (a nie duperele), o których musi myśleć i ich pilnować. Nie widzę tu wygórowanych wymagań z kosmosu, których nie ma w każdej firmie transportowej. Dodałbym jeszcze dokumentację transportową, której wypełnianie i terminowe oddawanie na bazie firmy jest również obowiązkiem kierowcy. W ten sposób nikt nie finansuje swojego rozwoju, bo interes firmy jest gdzie indziej. W ten sposób firma utrzymuje porządek i dyscyplinę, co jest konieczne do prowadzenia działalności, utrzymania się na rynku i wypracowywania zysku.
Podana wysokość wynagrodzenia to wersja optymistyczna w Państwa firmie. Z mojego doświadczenia około 10% mniej (pewnie uwzględnione zostały stażowe dodatki i tym podobne elementy) i to przy uwzględnieniu, że nie otrzymało się którejś z kilkunastu kar. Nawet przyjmując, że są to wartości osiągalne to i tak jest to poziom przeciętny, tożsamy z innymi większymi firmami z rejonu zachodniej Polski. Ani na plus, ani na minus się tutaj firma nie wyróżnia. Natomiast kary... To jest temat rzeka. Polemizowałem na ten temat z Państwa "specjalistami" i okazało się, że sami nie wiedzą co w tym BOXie się kryje. Dla przykładu żaden producent nie określa norm spalania dla zestawów, żadna instytucja Państwowa nie udostępnia takich danych, gdyż wymagałoby to zbyt wielkiego zakresu badań w warunkach laboratoryjnych, a o takie trudno na drodze. Państwa firma jednak okazało się, że "postanowiła stanąć na wysokości zadania". Najgorsze z tego wszystkiego nie są jednak te kary tylko fakt milczenia na ich temat w momencie zatrudniania nowego pracownika. Rozumiem. Nie okłamujecie ludzi. Po prostu nie pokazujecie prawdy, bo to byłoby bardzo politycznie niepoprawne i zaszkodziłoby biznesowi, a jak to ujął jeden z wysoko postawionych pracowników firmy. Firma jest przede wszystkim po to żeby przynosić zyski i tym sposobem wszystko można wytłumaczyć. Dziękuję za odpowiedź.
Ten portal nie powstał w celu analizowania zarobków poszczególnych pracowników. Przedstawiliśmy, jak rozkładają się ogólne zarobki w naszej firmie, aby każdy mógł ocenić sam. Są to kwoty końcowe, przeznaczone do wypłaty. Wersja optymistyczna zarobków to te 70% czy 30%? Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony ze swoich zarobków. Wielu naszych kierowców jest. Wielu, których odeszło teraz przyznaje, że zarabia mniej. Wielu, których spróbowało pracy gdzie indziej - bardzo szybko wraca. Oczywiście staramy się stwarzać naszym kierowcom jak najlepsze warunki pracy i płacy, aby utrzymywać ich satysfakcję ze współpracy. Wszystkich niestety nie uszczęśliwimy. Naszym zdaniem oferowanie zarobków powyżej średniej rynkowej, raczej na górnej granicy jest odpowiednie z punktu widzenia możliwości zarobkowania kierowcy jak i interesu firmy. Liczymy na szybkie rozpoczęcie przez Pana działalności gospodarczej i wskazanie na przykładzie jak robić biznes i płacić dużo wyższe wynagrodzenia niż rynek. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia.
Bardzo prosimy o prowadzenie krucjat na innych forach, portalach i zaprzestanie tworzenia spamu, powtórzonych wiadomości na naszym profilu. To nie miejsce na przekrzykiwanie się.
Pracowałem w tej firmie ,zero poszanowania kierowcy,przez spedytorów,jak i właściciela,poza kilkoma wyjontkami.Pamientam słowa Właściciela dlamnie kierowca to jak piórko dmuchne i go niema przychodzi następny.Polityka not obciążeniowych, za paliwo,za zła obrana trasę,za cisnienie w oponach . Normy paliwowe wyżyłowane przez testerów firmowych,a właściwie Testera R.....a.ktory jest niewiadomo prawa czy lewą ręką szefa firmy.A tak wogole to jedno wielkie zakłamanie .Spedytorzy to wyścig szczurów, słupki statystyka kto więcej zleceń przerobi.Czyli ostatnie ogniwo które łączy pedal gazu z kierownicą to kierowca,nie to (usunięte przez administratora) Roboczy ,albo też jak kiedyś powiedziała osoba x z tej firmy to,debile półgłówki i nieuki za poklepanie po plecach i nowe auto benda się zabijać.Prawda bolesna dla tej firmy ale taka prawda.pozdrawiam.
Dziękujemy bardzo za poświęcenie czasu i podzielenie się z nami swoją twórczością. Po delikatnej korekcie copywritera umieścilibyśmy ją… gdzieś pomiędzy baśniami Andersena a braci Grimm. Zachęcamy do dalszego rozwoju w tym kierunku i być może zmiany profesji. Widać bujną wyobraźnię i ogromny talent. Odnosząc się do tych pseudo merytorycznych zarzutów, a raczej wylewania żali, które nie mają z rzeczywistością wiele wspólnego, każdy z pracowników naszej firmy jest szanowany i doceniany. Za pracę zgodnie z wytycznymi firmy otrzymuje się wynagrodzenie, za pracę bardzo dobrą - premię. Jaka „polityka not”? Dlaczego w przypadku kierowców 35% pracujących otrzymuje bonus za ekonomiczną jazdę? Każdy, kto potrafi utrzymywać prawidłowe ciśnienie w oponach, również dostaje premię? A to tylko przykłady. Przykro nam, że nie był Pan w stanie się dopasować do naszych standardów i nie był Pan zadowolony z doświadczenia z pracy z nami. Jednak myślę, że kilkuset kierowców, którzy z nami pracują od lat, mówi samo za siebie. Każda firma, która odnosi sukcesy na rynku transportowym, kontroluje swoje koszty. Jeżeli uważa Pan inaczej - droga jest otwarta. Mamy jeszcze wolność gospodarczą i prowadzenie działalności. Proszę założyć swoją firmę i zawstydzić wszystkich, pokazać jak się to powinno robić! Tematu norm paliwowych nie będziemy nawet poruszać, bo widać, że nie ma Pan o nich pojęcia. Może w innej firmie będą w stanie Panu je wytłumaczyć, my jak widać, polegliśmy… Część Pana tekstu o spedytorach zahacza o komedię, może oprócz baśni pisanie tekstów dla stand uper-ów? Wszyscy kierowcy w naszej firmie pracują zgodnie z normami międzynarodowymi czasu pracy kierowcy. Z Pana opisu rozumiem, że każdy jest „Wołem Roboczym”, kto nie wyjeżdża w trasę w poniedziałek po porannej kawce – tak koło 10 i nie wraca do domu w czwartek o 15… Bardzo nam przykro, jednak pewne warunki i specyfikę pracy kierowcy należało wziąć pod uwagę przed wyborem tej profesji. Jednak jak widać, marnuje się Pan w niej, więc oczekujemy pierwszej publikacji. Będziemy pierwszymi w kolejce po autograf. Życzymy powodzenia w dalszej karierze!
Dokładnie. W umowie nie było mowy o karach,a o tych zarobkach to możecie zapomnieć. Odejmijcie 1/4 lub 1/3
No i kłamiesz bo o tzw karach masz całą stronę przy podpisywaniu umowy. Nawet nie czytasz co podpisujesz a pozniej ryk w poduszke.
Za zniesławienie i znieważenie firmy jak i jej pracowników ponosi się odpowiedzialność karną. Podejmiemy wszelkie kroki do ustalenia sprawcy.
Generalnie były pracowniku prowadzisz filozofie o których nie masz zbyt dużego pojęcia. Po pierwsze - na dzień dzisiejszy a mamy czerwiec 2022 roku NIE MA ŻADNYCH KAR ZA PALIWO, TRASY i jak to określiłeś "kilkunastu" innych kategorii. Zresztą nigdy nie było "kilkunastu" kar. Jest to jawne kłamstwo. Po drugie - producent nie jest od ustalania norm spalania dla zestawu. Co producentowi do tego? Producent nie wie jaka masz naczepę, co masz na tej naczepie, gdzie jeździsz itd. Ale przewoźnik jeżeli jest ogarnięty to już to wie. Zauważ że przez 20 lat nikt tego systemu nie podważył. Ani PIP ani SP. To jak to jest? Kolejna rzecz w każdej branży i w każdym zakładzie pracy to pracodawca ustala normy a pracownik ma je realizować i na tym jest koniec dyskusji. Teraz kwestia jeszcze tzw KAR, KTÓRYCH NIE MA ale kiedyś różnego rodzaju były. O jakim milczeniu piszesz? To reguluje zarówno KP i jak KC. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności.
No poniosło cie troche przyjacielu. ale czy ta bolesna prawda jest faktycznie bolesna dla firmy czy dla tej grupy zawodowej? podzielonej, skłuconej, niepotrafioncej sie dogadac i widzącej tylko siebie
А може ты на другой компании работал? Я уже 5 лет работаю и такого бреда не слышал. Я уже знаю почему так много украинцев а мало поляков. Вас просто не хотят вы не водителя вы принцессы.
Dopiero zaczynam ale wygląda na to że będzie dobrze
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Koimex?
Witam Serdecznie Chciałbym móc pozwolić sobie dodać jedną skromną wiadomość względem powyższych postów . Aktualnie mam nadzieję że w przyszłości będę miał przyjemność zostać pracownikiem firmy transportowej Koimex i co za tym idzie żadne negatywne opinie wypisywane tutaj to z całą pewnością nie wpłyną na Moją decyzję chęci możliwej współpracy gdy taka się nadarzy. Względem Mojej obecnej wiadomości po przeczytaniu się z wszelakimi wiadomościami które zostały przedstawione poprzez anonimowe osoby będąc osobą szczera i prawdziwą mogę śmiało przyznać że nie mam zielonego pojęcia co ludzie / byli pracownicy mają w głowach żeby tak niechętnie i negatywnie wypowiadali się o firmach transportowych w których prawdopodobnie pracowali lub mieli jaka kolwiek styczność i z góry zaznaczę że moja wiadomość jest na tle ogólnym względem firm transportowych. Ale przechodząc do ogółu wiadomości mam przyjemność być kierowcom prawie od 10 lat i miałem okazję pracować w mniejszych i większych firmach w Polsce jak i na Trasach Europejskich lub na Wyspach i zmierzam do tego że firmy trafiały się różnorodne gdyż każda firma ma swoje zasady / reguły itp i to Moim zdaniem skromnym warto uszanować i także warto polubić że tak to nazwę gdyż jeżeli firma daje Nam możliwość pracy to powinno się za to być wdzięcznym a zapewne po to jest okres próbny żeby zobaczyć jak współpraca z czasem przyniesie efekty .Jednym spodoba się pracą jak i firma a drugim mniej ale też jeżeli byli pracownicy / ludzie czy to kierowcy czy nie to nie mogę ani trochę pojąć po co i w jakim celu w sposób przede wszystkim tak negatywnie opisywać swoje zdanie o danej firmie lub firmach.A już w ogóle nie wspominając sytuacji w których dane osoby wypowiadają się wręcz chamsko i jedyne co potrafią to tylko i wyłącznie najeżdżać na " byłą " firmę i żalić się przed ekranem komputera lub telefonu co się komu nie podobało itp. Rozumiem że każdy ma prawo mieć swoje zdanie i co do tego nie ma wątpliwości ale tak jak mogłem wspomnieć powyżej że szacunek dla firmy w której się pracuje i dostało się szanse to wdzięczność powinna być bez zawahania . Przez 10 lat " za kółkiem " zawsze gdy życie potoczyło się inaczej to odejście z firmy było nie dość że po spokojnej rozmowie z Prezesem firmy to ze sporym wyprzedzeniem i co za tym idzie że w sposób kulturalny i podziękowaniem a także uszanowaniem. Prowadzenie wielkiej firmy transportowej to z całą pewnością jest gigantyczny obowiązek i ja jako kierowca od lat podziwiam to. Na koniec pozwolę sobie dodać jeden ważny aspekt a mianowicie firma nigdy nie trzyma pracownika który się nie sprawdza a już tym bardziej jeżeli pracownik / kierowca ma zamiar odejść no to Moim zdaniem mało która firma będzie robiła ku temu problem jeżeli mogą zatrudnić nowego który się sprawdzi . Tak czy Tak to tylko i wyłącznie Moje zdanie i z całym należytym szacunkiem Mój opis całościowej wiadomości który przedstawiłem opisane zostało ogólnie .Ja osobiście mam nadzieję że podczas składania CV za jakiś czas w Firmie Koimex będę miał przyjemność zostać częścią firmy po sprawdzeniu się. Pozdrawiam Serdecznie
Zapraszamy do nas . Pracuję 5 lat za kółkiem w Koimex i nie narzekam. Nie dyskryminujom kobiet.
Koimex ma teraz aktualne oferty pracy w Poznań. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków pracy?
Witam. Pracuje tutaj od 6 miesięcy, już od początku wyczułem tutaj miłą i przyjemną atmosferę, każdy tutaj jest traktowany na równi. W zależności od wkładu własnego i zaangażowania w prace jest to doceniane oraz zauważane i można bardzo dużo się nauczyć oraz awansować. Szczerze polecam.
czyli te zarobki to tylko tak na piśmie w ogłoszeniu, tak czuje ze twoj komentarz to prześmiewczy jest że można tyle zarobić ?
nie chce koloryzować ale 16000 brutto jest do zrobienia, smigasz miesiąc , połapiesz się na topy i bedzie, ale to na bank nie za siedzenie w domu
Tak, warto tu pracować. Pracownicy którzy pracują tu wiele lat zawsze pomogą nowym pracownikom zaaklimatyzować się.
Czy Koimex zapewnia kartę multisportu?
Зарплата вовремия без обмана
Все хорошо!
Pracuję tu kilka lat, dobre wypłaty zawsze na czas, fajni współpracownicy, wyrozumiałe kierownictwo, zawsze można się dogadać
Super firma, dobrze płacą. Niestety musiałem odejść z przyczyn zdrowotnych.
Dzień dobry proszę powiedzieć czy dają auto pod dom jestem z Białegostoku w systemie 2/1
Witam,czy macie może system tygodniowy ? 5dni w trasie weekendy w domu ?
Witam. Jakie stawki za km zestaw 13.6 plandeka transport krajowy? Kilka zestawów wolnych.
Dzień dobry, portal jest przeznaczony dla pracowników i osób poszukujących pracy. Nie do kontaktów biznesowych. Bardzo proszę o kontakt z opiekunem przewoźników - Pan Maksym Gorczyca. M: + 48 730 530 481 E: m.gorczyca@koimex.pl
Chciałem spróbować pracy w charakterze kierowcy C + E . Nie stety mam już 52 latka i nie mam doświadczenia w tym charakterze pracy .Nie wiem czy wiek jest istotny . Jestem z Poznania . Tak szczerze to dajcie info czy warto szukać u nich pracy . Pozdro
Dla chcącego nie istnieją ograniczenia. Wiek to nie przeszkoda. Jeśli człowiek chce się uczyć to w każdym wieku może zmienić swoje życie, zawód, hobby. Podstawą jest pozytywne nastawienie i dobre podejście. Jeśli ma Pan uprawnienia zapraszamy do kontaktu pod tel. 573449135. Szkolimy również niedoświadczonych kierowców. Od Pana zależy czy odniesie Pan sukces w tym trudnym zawodzie.
Mam wszystko co mozliwe
Witam, przeglądam opinie na temat tej firmy , i na pierwszy rzut oka , jestem zaskoczony że w ogóle pracodawca odpowiada , co nie jest takie oczywiste na tym portalu Ludzie piszą różne rzeczy , niektórzy są rozżalenie bo nie dał rady i taka robota go po prostu przerasta , inny myślał że za obijanie się zapłacą więcej niż prezesowi , generalnie wszystkie opinie i komentarze należy wypośrodkować … Jeśli nie czytasz co podpisujesz , to nie miej do nikogo pretensji , jeśli pracodawca wali w tzw człona to składasz wypowiedzenie i idziesz dalej , świat nie kończy się na jednej firmie . Trochę zastanawiające jest że ogłoszenia o pracę dla kierowcy widzę non stop w Internecie …. czy to potwierdzenie negatywnych komentarzy czy brak kierowców … oto jest pytanie Nigdy nie byłem pracownikiem tej firmy , ale rozglądam się za pracą kierowcy i tą firmę również biorę pod uwagę ….:)
Dziękujemy za trzeźwą ocenę sytuacji. Firma dynamicznie się rozwija o 80-120 zestawów rocznie. Stąd ciągłe ogłoszenia. Nie udajemy, że rotacji nie ma. Jest, ale naturalna. Zawsze są ludzie, którzy szukają zmian i to jest normalne. Sytuacja na rynku pracy kierowców też wszyscy wiedzą jaka jest. W sytuacji ciągłego niedoboru pracowników działania rekrutacyjne muszą być prowadzone w sposób ciągły. Zapraszamy do kontaktu z rekruterami, chętnie wszystko wytłumaczą. Tel. 573449135.
Witam. Jestem świeżakiem bez doświadczenia, posiadam podstawowy adr. Na jakie wynagrodzenie może liczyć świeżak na przyuczeniu? Jak długo trwa taka nauka? Posiadam też paszport w razie jakiejś trasy na wyspy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Koimex?
Zobacz opinie na temat firmy Koimex tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Koimex?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 10 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!