Opinie o GTV BUS
Nie polecam. Gdy jechałam, bus nie miał ogrzewania. Rozchorowałam się bardzo. Poza tym, ciasno. Siedziałam za kierowcą, kolanami w jego fotel. Podróż okropna.
Dzień dobry, bardzo nam przykro słyszeć, że doświadczyła Pani negatywnych odczuć po przejeździe z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości usług, dlatego każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z Działem Reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, rozumiemy, że preferencje naszych Pasażerów mogą się różnić, zwłaszcza jeśli chodzi o miejsce w pojeździe. Projektujemy nasze pojazdy zgodnie z normami bezpieczeństwa i ergonomicznymi standardami przewozu osób, co obejmuje również miejsce obok kierowcy. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Prawda. Upychanie pasażerów w to miejsce firma mogłaby odpuścić. A przynajmniej kasować pół ceny za bilet.
Jesteśmy wdzięczni za podzielenie się swoją opinią. Przestrzeń w naszych pojazdach jest projektowana tak, aby zapewnić swobodne rozprostowanie nóg i umożliwić wygodną podróż, szczególnie podczas dłuższych tras
To nie siedział Pan jeszcze na miejscu między kierowcą a innym pasażerem ???? nie ma przestrzeni nawet na reklamówkę, a co dopiero na bafaz podręczny
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy na zwrócenie uwagi, będziemy robić wszystko, żeby Państwa podróż była bezpieczna i miła. Pozdrawiamy serdecznie, GTV Bus
Nie jestem uprzedzona ale dziś kierowca gtv z Ukrainy nr 576 gburowaty myślał że król busa nie miły człowiek żadnej pomocy z jego strony choćby pomógł przenieść walizki pod drzwi katastrofa jednak nasi polscy kierowcy gtv są najlepsi pozdrawiam
Dzień dobry, przykro nam z powodu Pani negatywnych odczuć po przejeździe z Naszą firmą. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
Kierowca nie ma obowiązku nosić pani walizek :) My mamy tylko was odebrać i bezpiecznie dowieźć, nic poza tym. Targanie walizek pod drzwi czy na piętro to tylko nasza dobra wola
A czy ta wspomniana dobra wola może być w jakiś lepszy sposób wynagradzana? Powyżej widzę zaproszenie do kontaktu w tej sprawie, więc zastanawiam się czy ten temat został poruszony w firmie?
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. W pełni rozumiemy, jak istotne jest zapewnienie Pasażerom jak najlepszej obsługi. Nasz personel zawsze stara się sprostać oczekiwaniom i pomóc w miarę możliwości. Warto podkreślić, że choć nasi kierowcy są zawsze gotowi pomóc w przeniesieniu bagażu, nie jest to zobowiązanie, które na nich spoczywa. Jednakże, zawsze zachęcamy do zwrócenia się do nich o pomoc, gdy jest taka potrzeba. Pozdrawiamy, Zespół GV BUS
Dzień dobry, bardzo ważne jest dla nas, aby zapewnić Podróżującym jak najlepszą obsługę i komfort podróży. W sytuacjach, w których Pasażerowie potrzebują pomocy w przeniesieniu bagaży staramy udzielić takiego wsparcia. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Kierowca ma byc skupiony na jezdzie a nie nosic walizki. Bylo rzucic 20 euro to by pomogl. Zreszta jest rownouprawnienie, Ty nie pomagasz kierowac buse.
Chcemy Państwa zapewnić, iż na punktach przesiadkowych obecne się osoby w żółtych kamizelkach z napisem chętnie pomogę. Taka osoba, pomoże Państwu w przeniesieniu bagażu, poinformuje o godzinie zbiórki, oraz przekaże jaki bus, zawiezie Państwa w miejsce docelowe, a kierowca jest skupiony na dowiezieniu wszystkich pasażerów.
Dziękuję za podzielenie się doświadczeniem. Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, za co przepraszamy. Każda sytuacja nieodpowiedniego zachowania kierowcy której są Państwo świadkami, powinna zostać zgłoszona natychmiastowo na numer infolinii +48 606 200 002.
Podstawianie małych busów do Niemiec to skandal może tak właściciel sam się wybrał
Wszystkie nasze pojazdy spełniają standardy europejskie i są skonstruowane do przewozu 9 osób, co zostało potwierdzone przez homologację. Jednocześnie, rozumiemy, że jako Klient ma Pan prawo do oceny jakości naszych usług. Zapewniamy, że podejmujemy decyzje dotyczące wyboru środka transportu zawsze w oparciu o dobro i bezpieczeństwo naszych Pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować Państwu komfort podczas realizowanych przez nas przejazdów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Nasza flota ciągle powiększa się już tylko o większe i bardziej komfortowe busy, myc może następna podróż odbędzie się właśnie takim :)
Oczywiście, że tak. Dlatego cały czas stawiamy na rozwój, oraz wymianę floty, aby Państwu z nami było najwygodniej. :)
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Każdy pracownik szanował GTV zanim nie zaczął współpracy z przewozami maszynistów. Ta przyjażń z Cargo idzie w destrukcyjnym kierunku.Jeszcze trochę i bedą mieli opinie jak Cargo Speed! Gratulacje!
Dzień dobry, cieszymy się z nawiązanej współpracy. Jesteśmy przekonani, że nasza wspólna praca przyniesie korzyści obu stronom i przyczyni się do rozwoju naszych działań. Liczymy na owocną i długotrwałą relację. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dobry wieczór. Bardzo dziękuję Panu Krystianowi busa GTV o numerze 564 za bezpieczną i miła podróż.Bardzo sympatyczny,młody i pracowity człowiek Pozdrawiam Ewa
Witam, w jednej z wypowiedzi zauważyłem wzmiankę dotycząca kontaktu z doradcami z Działu Rekrutacji. jakie warunki należy spełnić by moc dołączyć do tej części zespołu? chciałem zorientować się na stronie firmowej ale nie ma na niej aktualnie żadnych ofert
Dzień dobry, w sprawie rekrutacji na stanowiska w firmie GTV BUS prosze o kontakt pod numerem +48 538 623 442 Pozdrawiam, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie możliwością dołączenia do naszego zespołu. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji do tej części zespołu. Zachęcamy do śledzenia naszych aktualnych ogłoszeń na stronie firmowej. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Witam, zespół planowo ma być powiększany? W wolnej chwili można śledzić oferty ale nie mam pojęcia czy w tym roku nadarzy się taka okazja? Raczej jeśli już trzeba czekać na rotacje?
Dzień dobry, Nasz zespół doradców rekrutacyjnych jest kompletny, dlatego w chwili obecnej nie planujemy jego powiększania. Jeśli nasze plany ulegną zmianie, będziemy informować na bieżąco. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Bardzo dziękuję za bardzo miłą i bezpieczną jazdę Panu Dawidowi kierowca busa R-24 a potę 533 Miałam przyjemność podróżować z Panem Dawidem 14-15styczeń Do zobaczenia na trasie Wspaniały kierowca
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Pani Dagmaro, abyśmy mogli odnieść się do Pani opinii bardzo prosimy o więcej szczegółów. Jeśli spotkała Panią jakaś przykra sytuacja w czasie podróży czy też inne zdarzenie chcielibyśmy się z nią zapoznać i pozostać z Panią w kontakcie. Bylibyśmy wdzięczni za wypełnienie formularza reklamacji https://gtvbus.pl/reklamacja/
Katastrofa warunki sa jakie sa a tu trza czekac 2 h na przesiadke odkad jeżdżę zawsze ten sam problem na tradie jedzie 6 h bez pauzy a tu ba przesiadke 2h bo busy sie nie wyrobily wsxystkue by na czas dojechac
Dzień dobry, sama Pani wspomniała o złych warunkach pogodowych, proszę o odrobinę wyrozumiałości dla kierowców, którzy dojeżdżają z opóźnieniem, ponieważ muszą dostosować prędkość do warunków na drodze, jeżeli kierowcy jadą wolno to widocznie stan drogi tego wymaga. Może Pani oczywiście złożyć reklamację, jeżeli nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom do czego zachęcam, można to zrobić telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Ktoś kto pisze takie opinie, nie ma zielonego pojecia na czym polega ta praca i widzi tylko czubek własnego nochala. Zdajesz sobie sprawę, że wystarczy ze jedna osoba w jednym busie bedzie chciała co chwila palić, albo (usunięte przez administratora) robić 17 razy po drodze, bądż jeden korek ponad plan i wszystko się sypie? Bo ktoś ma 8 osób na pokładzie i każda idzie w 8 roznych destynacji na Kątach, czyli osiem aut czeka na jednego busa. Uważasz ze kierowca nie chce byc wczesniej w domu? Tez by chciał. Co to za idiotka to pisała
Co ty gadasz ? Widzę masz pojęcie o tej robocie co nic. Dyspozytorzy planując trasę kierowcy czasami pokazują że nie mają pojęcia o tej robocie. Ludzie płaca i wymagają, ile razy czekałem na przesiadkach po 3H nawet na innych kierowców z winy dyspozytora.
Dzień dobry, dyspozytorzy starają się jak najlepiej zarządzać trasami i harmonogramami, uwzględniając wiele czynników, takich jak warunki drogowe, ograniczenia czasowe i inne zmienne. Ich celem jest zapewnienie optymalnych podróży dla wszystkich zaangażowanych. To wymaga koordynacji i elastyczności, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki. Dążymy do tego, aby podróże były komfortowe dla wszystkich zaangażowanych. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
To kierowca ma ustalać warunki przejazdu!Jeżeli wszyscy mają się podporządkować osobie palącej co chwilę,to gratulacje!Na pewno wszyscy będą szczęśliwi!
Przerwę na papierosa, na toaletę czy też tankowanie ustala tylko i wyłącznie kierowca według zaplanowanej trasy i miejsc wyznaczonych na taki postój. Jeżeli Pani przejazd odbiega od tej normy zapraszam do złożenia skargi/ reklamacji poprzez poniższy formularz https://gtvbus.pl/reklamacja?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_campaign=dok
Kierowca busa gburowaty i niemiły. Za taką cenę nie tego oczekiwałem .... Kierowca miał problem o bagaż uważał że jest za ciężki chociaż nie miał jak tego udowodnić i kazał mi dopłacić 80 zł. Nie polecam!!!!
Mechanik samochodowy na pełen etat (widziałem, że pół też możliwe, ale to mnie akurat nie interesuje) w jakich godzinach pracuje? W ogłoszeniu nie podali tego w ogóle, to szukałem i znalazłem to forum. Pomoże ktoś? Wielkie dzięki. Szukam czegos bez nadgodzin ogółem.
Dzień dobry, jeśli chodzi o szczegóły pracy mechanika samochodowego to jest to praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Nasz firmowy warsztat znajduje się w Opolu na ul Zakładowej. Po więcej szczegółów zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 538 623 442
Witam, tak jak wyżej zostało podkreślone istnieje również możliwość zatrudnienia się na część etatu a przynajmniej tak jest wskazane w ofercie. Jeśli tak to wtedy od razu będzie przypadała ta umowa zlecenie z opisu czy może jednak też ta o prace?
Dzień dobry, z chęcią przedstawiamy możliwości związane z podjęciem współpracy, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, GTV BUS
Nie polecam żona z powodu choroby była zmuszona odwołać wyjazd i okazuje się że zwracają tylko 5 procent wartości biletu
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą naszej polityki zwrotów. Chcielibyśmy zaznaczyć, że przed finalizacją zamówienia każdy Pasażer ma możliwość zaznajomienia się z Regulaminem, w którym zawarta jest informacja dotycząca naszej polityki zwrotów. Ponadto, oferujemy również opcję wykupienia gwarancji zwrotu, która umożliwia odzyskanie 100% kosztów biletu w sytuacjach takich jak ta, która miała miejsce w przypadku Pana żony. Rozumiemy, że taka nieprzewidziana sytuacja jak choroba może być trudna i niekomfortowa, dlatego też staramy się zapewnić naszym Pasażerom możliwość ochrony przed takimi zdarzeniami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Mam pytanie, chciałem się zatrudnić jako kierowca krajowy, chciałem zasięgnąć języka jak to wygląda teraz, czy coś się zmieniło na lepsze? Czy dalej jest 18zl/H , czy dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców itp .
W sprawie pracy, obecnych warunków zatrudnienia oraz wolnych wakatów zapraszam do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji +48 538 623 442
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Z przyjemnością udzielimy Panu więcej informacji na temat naszych warunków pracy oraz możliwości zatrudnienia w naszej firmie. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Ta oferta dla mechanika jeszcze aktualna? Wisi od stycznia z tego co widzę, jeszcze tydzień był miał na aplikowanie. Stawka niby od 6000 na rękę, co sugeruje, że można osiągać jeszcze wyższe dochody. Co biorą pod uwagę, tylko doświadczenie? Czy po prostu wyższa stawka może wynikać z dodatkowych premii?
Dzień dobry, potwierdzamy, że oferta jest w dalszym ciągu aktualna. Z przyjemnością przekażemy więcej szczegółów dotyczących zasada współpracy oraz odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z doradcami Działu Rekrutacji, którzy są dostępni pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jako pracy nie polecam busy różnego stanu technicznego i nie ważne co musisz jechać zarobki śmiechu warte do wykonywanej pracy zerowy praktycznie bo nie mówię że w ogóle ale 2-3godziny pauzy po 12-16godzinach jazdy i z powrotem 10+godzin za kółkiem? Tu komuś się coś w głowę stało co do podwyżek nie było żadnej i o żadnej nie słychać a przepraszam marne 25zlotych za kółko chcą dodać ale to tez nie wiadomo czy będzie a ponadto kursy ciągle zabierają Firma dziad a za te warunki pracy spanie w busie niemalże tylko i wyłącznie, raz na miesiąc / dwa hotel w którym i tak jest taki (usunięte przez administratora) ze żrą Cię robaki ktoś powinien pójść siedzieć. Można tu powiedzieć ale przecież godzicie się na takie warunki otóż nie ale cokolwiek powiesz jesteś zawieszany normalnie po prostu zabierają Ci możliwość zarabiania pieniędzy co jest karalne :) dużo by mówić a przy zatrudnieniu mówione masz kompletnie co innego i różowe okulary za uszy zakładane obiecywanki jak to super będzie. JEST DRAMAT kierowcy boją się reagować że przez to stracą pracę jeśli mieliby powiedzieć wszystko jak leci i co się dzieje i ta jazda busami w których ciągle coś nie gra a później jak się coś dzieje to tylko i wyłącznie twoja wina jako kierowcy Do tej firmy powinna wejść inspekcja pracy i zaraz cały zarząd by wyleciał nie pozdrawiam nikogo poza kierowcami i pasażerów
Czyli nic się nie zmieniło przez ostatni rok, dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców, czy dalej legalne (usunięte przez administratora) stosują ?
Dzień dobry, nasze podejście do bezpieczeństwa i szacunku wobec kierowców pozostało niezmienne. Stawiamy na komfort pracy naszych kierowców. Dyspozytorzy są świadomi swojej roli w zapewnieniu odpowiednich warunków. Naszym celem jest dbanie o dobre relacje zarówno z naszymi pracownikami, jak i Klientami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
(usunięte przez administratora)
Czas wolny od pracy, nie jest rozliczany. Kierowca ma pełną wolność oraz decyzyjność, w jaki sposób chce go wykorzystać.
Są tu może aktualni mechanicy? Myślę czy by nie zgłosić się na te ofertę, która jest wystawiona w tej specjalnej sekcji tutaj. Wiem, że dostane zaproszenie do kontaktu z działem kadr, do którego później przedzwonię. Jaka jest mimo wszystko wasza wstępna ocena? Warto się zaangażować? Szukam czegoś na stale
Dzień dobry, zapraszam do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres: rekrutacja@gtvbus.pl W jednym z etapów rekrutacji będzie przeprowadzona rozmowa z kierownikiem bazy pojazdów, który chętnie odpowie na wszystkie Pana pytania. Pozdrawiamy Zespół TVBUS
Podobnie jak ktoś zauważył, że na administracji potrzeba prawka z kat B takie samo widzę w tej ofercie dla lakiernika, która niedawno została dodana. Piszą także o zaangażowaniu oraz sumienności w pracy. zastanawiam się czy cały czas jest co lakierować? Często zdarza się komuś otrzeć lub coś porysować? Jakie są jeszcze inne poboczne obowiązki?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo: rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pięknie dziękuję kierowcom z GTV BUS za szczęśliwy powrót do domu pozdrawiam serdecznie kierowców z 548 i 632
Dzień dobry, niezmiernie nam miło, że mogliśmy sprostać Pani oczekiwaniom. Bezpieczeństwo przejazdu jest naszym priorytetem, dlatego cieszymy się z każdej pozytywnej opinii. Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS
Po co właściwie prawo jazdy wymagają na stanowisku związanym z administracja? chodzi o ofertę specjalista ds. administracji. Tam taki wymóg jest. Są jakieś dodatkowe obowiązki poza biurem czy jak, trzeba gdzieś jeździć? Ciekawe, czy samochód dadzą...
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 326.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 200, z czego 136 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.