Opinie o MZA
Dlaczego Piotr Belka namawia kierowców do strajku? Czy to nie jest działanie na szkodę spółki? Dlaczego Michał Nowacky namawia żeby chodzić na krew kiedy plan ledwo wychodzi i to kierowców ze wszystkich zajezdni? Jaki ma w tym interes?
(usunięte przez administratora)
Na nadgodziny należy mieć zgodę pracownika a nie sobie wymyślać ja mam prawo zaplanować sobie czas wolny, nie jestem (usunięte przez administratora) żeby mi firma nagle przedłużała czas pracy albo z rezerwy 4 godzinnej dawali 10 a to się zdarza
Czy to ,że pan przewodniczący Michał Nowacky koleguje się z panem dyrektorem jest ponad prawem ? Dlaczego kierowcy po zajezdni muszą chodzić w kamizelkach i palić papierosy w wyznaczonych do tego miejscach a Michałek może to robić to gdzie chce i nie musi nosić kamizelki?. Czy trzeba spędzać pijańskie weekendy z panem dyrektorem i podpisywać mu wszystko żeby obowiązywały nas inne zasady niż wszystkich? Wystarczy że pan dyrektor toleruje jego oddelegowania i dorabianie w prywatnej firmie w godzinach pracy. Dlaczego pan dyrektor toleruje takie nieróbstwo i kombinatorstwo? A pan Michał mógłby dawać dobry przykład i palić papierosy w wyznaczonych do tego miejscach i nosić kamizelki tak jak to jest przyjęte na R4.
Kuzyn 18 lat i na wywrotce dostał siódemkę i żadnej odpowiedzialności za pasażerów i (usunięte przez administratora) na mieście. Idę na C
Żeby się zatrudnić w MZA trzeba się zgłosić na ulWloscianska do działu rekrutacji wypełnić kwestionariusz i można być odrazu przyjętym jeśli się ma min 2 lata praktyki w zawodzie. Po przyjęciu podpisujesz umowr, robisz badania, wybierasz zajezdnie, stawiasx się do pracy, jezdzisx 5 dni z patronem i po zaliczeniu jeździsz sam według swojego grafiku. To jest cała polityka pracy.
Na ul. Woronicza sprawdzają czy masz pojęcie o jeździe, przegubem jedziesz po placu i robisx łuk przodem i tyłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jezeli mozna byloby zarobic w nominale fajne pieniadze np. 6500 netto to nie trzeba namawiac do pracy w tym zawodzie. Pamietajmy o odpowiedzialnosci, warunkach pracy oraz we wszystkie dni roku, o karach nie wspominam.
6500 netto? W tym zawodzie można zarobić dużo więcej niż 6500 netto, tyle że nie w komunikacji miejskiej.
Oczywiście że tak, od dwóch lat już nie pracuje w km i można zarobić o wiele więcej, km to jest dla tych co mają żony i dzieci na utrzymaniu.
Za 260h albo i więcej, pozdrawiam jestem zbyt dużym leniwcem żeby tyle tyrać, 168 mi wystarczy i 5,500 netto
Typowe zagranie zarządzających tą firmą czyli nieprawdziwa informacja o zarobkach. Prawda jest taka że 4500 wychodzi przy nominale, czyli nędza.
(usunięte przez administratora)
Nie jest prawdą, że ludzie masowo rezygnują z pracy. Co więcej na rozpatrzenie czeka ponad 100 podań o przyjęcie do pracy. A na miejsce w OSK trzeba czekać obecnie kilka miesięcy
Aaaa poza firmą i proszę przestań pisać te swoje wymyślone bajeczki bo to na prawdę nie jest śmieszne . Mam nadzieję że posłuchasz mnie , weżniesz to sobie do serca i dasz nam choć kilka dni odpocząć od czytania tych twoich wymyślonych bredni .
Spełnię twoją prośbę daje odpocząć do końca września, tylko pytanie czy będę miał komu dogryzać po tym terminie ?
Powiem Ci tyle że kłamiesz. Nikt z dnia na dzień nie rezygnuje z pracy. Jak już piszesz ile osób nie stawiło się w ten weekend to podaj liczbę i skąd to wiesz, a nie robisz z siebie id.i.o.t.ę
Gdy jeszcze byłem pracownikiem tej marnej firmy, to zawsze słyszałem, że jak mi się nie podoba to mogę się zwolnić, bo stu czeka za bramą na moje miejsce. Odszedłem, a tu ciągle stoi stu chętnych. Sto to jakaś mantra? Może to ciągle ci sami? A poważnie, jeśli jest tylu chętnych, to co na stronie firmy od kilkunastu lat robi ogłoszenie z pracą dla kierowców i dlaczego na stronie z wyprawkami umieszcza się ogłoszenia o pracy z wolnego, gdy jednocześnie zmniejsza się liczba brygad i skracane są linie? Na miejsce w OSK to trzeba czekać z powodu nadmiaru chętnych, czy insruktorzy pouciekali do lepiej płacących ośrodków? Ogłoszenie o pracy dla insruktorów również jest na stronie firmy.
Ogłoszenie o pracy dla instruktorów jest dlatego, że obecni nie są w stanie wyszkolić wszystkich chętnych kandydatów.
Do pracy w KM wcale mnie nie ciągnie, ale wciąż pozostaję pasażerem. Właśnie otwarto dwie stacje metra a bałagan jaki został zrobiony w liniach autobusowych mnie interesuje, więc wykorzystuję wszystkie dostępne źródła, aby dowiedzieć się więcej.
No odpowiedz skąd takie info że kierowcy nie zgłosili się do pracy a nie siejesz propagandę.
Gdzie ten raport jest? I jeszcze jedno podałeś ogłoszenie to daj całość a nie zarobki tylko. Zarobki to ja też mogę sobie wpisać. Bądź poważny.
Skoro nie znasz zasad funkcjonowania KM i nie wiesz co to jest raport dzienny o czym chcesz dyskutować ? O śniegu w Afryce ?.
Jeżeli w październiku okaże się że wszystko działa jak należy i firma ma pracowników będziesz skończony Aaaa. Będziemy ci to wypominać dozgonnie. Pewnie położyłeś wypowiedzenie i myślisz że jak ty odejdziesz to firma się rozleci. Tak każdy myśli co stąd odchodzi. Czysty egoizm i pycha.
Nie mądrzyj się tylko powiedz gdzie jest dostępny ten raport. Pewnie sam nie wiesz i chcesz wybrnąć w ten sposób z opresji. Hahaaaaa. Powiedz jak już zacząłeś to dokończ.
Statystyki są na stronie ztm ale ostatni raport jest za kwiecień. Aaaa chce się pokazać jaki on mądry nie jest a w rzeczywistości jest..... każdy wie.
Jestem tak pewny jak wiem że będzie jutro, czekaj spokojnie ja do końca września daje wam spokój.
No i co kopara opadła. Zmieniasz temat. Gdzie masz ten raport? Jesteś Aaaanormalny, mądrzysz się i siejesz zamęt. Nie masz żadnej wiedzy. Metodą kopiuj wklej z innych gazet tutaj wstawiasz wycinki na temat prawa. Lepiej tutaj już nie wracaj bo siejesz zamęt, pokazujesz że jesteś zerem. Kompletnym zerem!!!!!!!!
Dajcie spokój. Nie podejmujcie z Aaaa żadnych dyskusji. To jest chory człowiek. Poczytajcie sobie parę jego ostatnich wpisów, to są brednie. Nie odpowiada na zadane pytania. Kompletny (usunięte przez administratora)
I czego tak się bulwersujesz jest cudownie, wszytko gra, problemów z niczym nie ma o nic się nie martw. I tak wyjdzie na moje ja się nie mylę.
Nie radzisz sobie ze spłatą kredytów to wyjedź stąd albo sprzedaj to co wziąłeś na kredyt. Nie zatruwaj atmosfery, daj innym żyć. Wiemy że nam źle życzysz ale bądź pewien że tylko tacy jak ty z ogromnym kredytem stąd wieją. My dajemy radę bo nie bierzemy ponad stan. Jesteś bankrutem Aaaa nie wybrniesz z tego. Musisz sprzedać to co masz i wrócić na stare (usunięte przez administratora) do mamy.
Nie martwię się bo nie mam kredytów i za te pieniądze da się normalnie żyć. Nie odpowiadasz na zadane pytania. Raport jest w internecie, co to za odpowiedź? Nie wiesz gdzie jest bo ogólnie nie jest dostępny. Przestań p.i.e.r.d.o.l.i.ć głupoty.
Przyznam się że ten tekst mi się podoba, na takim miejscu o jakim opisujesz znajduje się 30% pracowników w Polsce (nie mówię teraz o spółce), brawo za pogardę dla innych super klasa.
Nawet nie wiesz jak się cieszymy że odchodzisz. Nie możemy się doczekać do października. O ile lżejsza będzie atmosfera w tej firmie. Nie gardzę nikim ale nie znoszę jak ktoś kłamie i sieje tanią propagandę. Nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie. Gdzie masz te swoje statystyki? Kto odchodzi? Jaką ty klasę reprezentujesz? Jak już zacząłeś z tym porzucaniem pracy przez ludzi to dokończ. Pokaż klasę, a nie rzuciłeś mięso w eter i myślisz że na kogoś to działa? Tylko tak działa że ludzie mają wyrobione o tobie zdanie. Wiesz jakie.
Na tą chwilę to wstępnie odchodzę - ale w każdej chwili mogę zmienić decyzję ( a nawet jestem tego pewien że tak zrobię )
A poza tym to tak biadolisz na spółkę że taka zła, odchodzisz i co? Nagle spółka dobra, że chcesz cofnąć decyzję? To się zdecyduj w końcu, bo coś mi schizofremią od ciebie zalatuje. Chcesz innych zniechęcić do pracy tutaj? Nie udaje ci się. Jedyne co ci się udało to wyrobić sobie opinię skończonego i.d.i.o.t.y.
Spowodowane jest to brakami kadrowymi, sam jeden cycu nie wyszkoli tyłu chętnych. Rozumiem że masz na myśli OSK MZA? Hehe Cycu nie daje sam rady
Z tych 100 chętnych zostanie może 5. Młody człowiek mający 24 lata, a już pracujący trochę mający odłożonych trochę 500, mieszkający z rodziną traktuje ta wasza lojalke jako fun. Porobi 3msce zrezygnuje ureguluje należności i w Anglii będzie mógł się pochwalić 3miesiacami doświadczenia. To tak dziala
Polecam zapoznać się z historią MPO jak wykonawcy usług przejęli rynek i zaczęli dyktować cenę za wykonanie usługi. Mamy podobną sytuację rynek jest pracownika (kierowcy) otrzymamy wynagrodzenie jakie chcemy lub zmieniamy pracę. Z tym że to praca nas szuka.
Proporcje są odwrotne. Ogromna większość kierowców zostaje w firmie na długie lata. Odchodzą jedynie ci co się do tej pracy po prostu nie nadają.
Zacznij myśleć perspektywicznie, od lat ośrodek szkolenia mówił rocznie trzeba szkolić 150 kierowców, tego się nie wykonywali, zawsze tak było że takie ośrodki były hubami pracowników. Tu w grę wchodzą lata zaniedbań, oszczędności nikt nie zastanawiał się co będzie jutro liczyło zawsze się dziś. A jutro jest takie jakie mamy dziś lament brakuje pracowników.
No i co gdzie jest ten raport na temat porzucania pracy z tygodnia na tydzień? Odpowiesz w końcu czy zostaniesz już i.d.i.o.t.ą do końca? Siejesz popeline, coś Ci się przyśniło albo chciałeś zabłysnąć jaki to ty mądry jesteś I co? Tak rzucasz słowa na wiatr? Jesteś pośmiewiskiem dla wszystkich. Ctrl+C to twój ulubiony skrót na klawiaturze. Taki jesteś znafffffca. Hahaaaaa
Załóżmy że blefuje sieje farmazony: To ktoś mnie zna żebym się przejmował co o mnie się myśli ?. Ale jest odwrotnie pisze jak jest, podaj choć jeden przykład o czym tu pisałem i tak nie było?.
Przykład: pisałeś o raporcie do którego nie masz dostępu, czyli blef. Piszesz że ludzie się zwalniają że brakuje ludzi teraz w wakacje- kolejny blef. Zawsze brakowało ludzi w wakacje ponieważ jest sezon urlopowy, dużo jest na L4, na urlopach. Zawsze co roku jest to samo!!!!! Piszesz że jest dużo porzuceń pracy z tygodnia na tydzień, kolejny blef. Pisałeś że leży dużo wypowiedzeń do końca września. Zawsze tak było!!!!! Dwa lata temu leżało 350, to jest normalne co roku!!!! Pewnie nie masz zielonego pojęcia o tym o czym piszesz. Siejesz (usunięte przez administratora) propagandę. Nikt cię nie zna, mylisz się. W obecnych czasach nawet dziecko z podstawówki jest cię w stanie namierzyć. Jesteś tego świadomy? A może już ktoś to zrobił. Masz w telefonie aplikację livebus, ona zna Twój adres IP, Piszesz w internecie gowork też zna Twój adres IP i gotowe. Znają cię z imienia i z nazwiska, nawet nie wiesz o tym. To dawaj ten Twój raport o pracownikach porzucających pracę albo się już nie błaźnij.
Wiesz doskonale że gdybym podał te dane które chcesz to by było jak bym się podpisał, myśl kombinuj dalej, ja się nie mylę.
Tego nie wiedziałem że norma to 350 wypowiedzeń z pracy przecież to 12% ogólnego zatrudnienia kierowców w spółce
Nie podawaj danych tylko napisałeś że jest dostępny w internecie. Podaj namiary. No ale skoro kłamiesz a kłamiesz to skąd masz podać adres strony. Takiego(usunięte przez administratora) jeszcze nie znałem. Każdym wpisem udowadniam Ci że jesteś kłamcą, narażasz spółkę na straty swoimi wpisami, ponieważ część potencjalnych pracowników mogłeś swoimi nieprawdziwymi wpisami odwieźć od podjęcia pracy. Uważaj bo mogą wobec ciebie zostać wyciągnięte poważne konsekwencje. Jesteś bardzo dobrze znany niektórym osobom z działu IT. Bacznie cię obserwują i to nic że odchodzisz, konsekwencje zostaną wyciągnięte.
Rozumiem że to moja wina że kierowców brakuje, moja wina że mniej autobusów jeździ, moja wina że do kasy spółki wrócili 100 mil zł ( może i to moja wina liczy się że w kasie spółki znów jest kasa).
Gdyby miał takiego pracownika gagatku Aaaa to po dwóch wpisach oczerniającego pracodawcę już by był na zielonej trawce . Myślę że tak jest i w tym przypadku - Aaaaa jest już dawno poza spółką i teraz co mu została to pisanie tych bredni . Tak się mści .
Załóżmy że piszę o twojej spółce czy z moich wpisów wynika że o niej pisze?, Jak jest coś podobnego to tylko zbieżność zdarzeń. Dałem pomysł żeby wykonywać statystykę porzuceń pracy, ale czy napisałem że to następuje ?, Moje wpisy już były analizowane i nie ma w nich żebym pisał o konkretnej spółce.
Po pierwsze na jakiej stronie piszesz i czy wiesz że zaakceptowałeś regulamin tej strony? Po drugie piszesz że dałeś pomysł wykonywania statystyki ale twierdzisz że nie jesteś pewien że to następuje. Powiem Ci tak. Udowodniłeś tym wpisem że siejesz propagandę, piszesz nieprawdę i ostatecznie pokazałeś że jesteś mega i.d.i.o.t.ą którego wpisów nie warto czytać. Skompromitowałeś się po całości i o to mi chodziło żeby wszyscy co czytają tą stronę byli tego świadomi.
Wątpię w to czy w ogóle czyjakolwiek opinia robi na tobie jakiekolwiek wrażenie. Mam wrażenie że jesteś cynikiem ale i zarazem masz jakieś zaburzenia osobowości. Po twoich wpisach trudno wywnioskować do czego dążysz i na czym ci naprawdę zależy. Wysługa i 6000 brutto to szczyt twoich marzeń? Powiem ci że słabe masz wymagania. Za tą pracę powinieneś bez żadnego proszenia się dostawać 6 000 netto i premię np. kwartalną. Wysługa to jest wymysł komunistyczny o to nie warto się zabijać. Tak jak już napisałem że rynek kreuje wynagrodzenie w tej branży. Nic nie osiągniesz swoimi wpisami, no ale jak masz takie hobby.
Masz rację 6tys + dodatek stażowy to nawet nie śmiem tak pisać takie marzenia nie spełniają się. Marzę o jednakowej stawce dla wszystkich kierowców nie mniej niż 6 tyś.
Dodaj że i poza logicznym myśleniem, bo nie rozumiem mam swoje zdanie że KM pod koniec września będzie miała kłopoty z kierowcami i ograniczone będzie jej kursowanie, mam zdanie i jego nie zmienię jaki to problem spokojnie poczekać do końca września i się przekonać czy rację miałem. Przecież końca świata nie będzie kiedy się mylę życie będzie trwało dalej
Problemy mogą mieć ajenci i ztm. Twarzą tego wszystkiego jest Miasto Stołeczne i ono będzie świecić oczami . Firma mza raczej nie powinna mieć większych problemów ponieważ płaci najlepiej i to tutaj przyjdą pracownicy innych firm. Wiadomo że nie zarobisz tutaj kokosów jak w IT ale nie wiadomo co będzie dalej na rynku. Co może się wydarzyć. Mówią że idzie recesja, a wtedy może być różnie. Na pewno związki powinny stanąć murem żeby wywalczyć zmianę regulaminu wynagradzania. Wy walczcie a ja będę pił złocisty płyn i pisał tutaj komentarze. Aaaaa i nie zapomnijcie składek opłacać bo związkowcy też ludzie i chcą się napić czasami. No! To by było na tyle.
Według ciebie na jednym rynku tylko niektóre firmy kłopot będą miały. Myśl perspektywicznie kierowców brakuje w całej Polsce 150 tyś, samorządy płacą najmniej kierowca to od nich w pierwszej kolejności kierowcy będą odchodzić
..... Pracownik idzie tam gdzie może lepiej zarobić tak zawsze było i będzie, spółki samorządowe w całej Polsce zostają w tyle pod względem wynagrodzenia, sentymentów nie ma liczy się kasa.
.... Za duży jest przeskok płacowy tym co oferują samorządy kierowca, a transportem innym, dochodzi on do 100% trzeba go zmniejszyć żeby kierowcy zostali.
To jest teoria bez pokrycia. Zawodu kierowcy jest się bardzo łatwo wyuczyć czy wyszkolić. W każdej branży brakuje pracowników. Spokojnie dadzą sobie radę. Już wiele osób wycofało wypowiedzenia po ogłoszonej podwyżce. Jak trzeba będzie dadzą kolejną. Najważniejsze że jesteś już poza firmą I ty jej nie otrzymasz. Wiem że cię to boli no ale cóż, trzeba było głupot nie wypisywać.
A o czym mówię? Przecież pisze od 6 tyś kwota zatrzyma kierowcę i nie na zasadzie że w jednej firmie różnica wynagrodzeń na tym samym stanowisku wynosi 800 zł. Dlaczego jeden kierowca zarabiać ma więcej inny mniej skoro obaj wykonują taka samą pracę, mają jednakowe obowiązki, jednakowa odpowiedzialność, jednakowe dokumenty zawodowe?, Tu występuje za dużo czynników zniechęcających pracownika trzeba je usunąć a czasu jest mało, rynek cały czas kusi kierowców kasa której tu nie ma
Do tej pory decydując się na pracę w KM świadomie decydowano się na obniżenie sobie wynagrodzenia o 20-30% żeby mieć spokojna pracę, blisko domu , być z rodziną, coś za coś, teraz kiedy proporcja wynosi 100% procent co w trasie można zarobić a między spokojnym życiem, wybór pada na trasę.
Cały czas myślisz kategoriami spółki MZA fakt u nas nie ma tego to zostało opisane w artykule który zamieściłem, każde objawy nepotyzmu, próby mobingu zwalczane są od razu. Ale czy spółka uratuje rynek KM w Warszawie jak od innych przewoźników odejdą kierowcy?. Niskie zarobki kierowców KM w samorządach to nie wyłącznie problem spółki to problem ogólnopolski co jest u nas dzieje się wszędzie i odwrotnie co jest u innych u nas będzie
To wina ajentów, że nie mają wymaganej liczby pracowników. Ich sytuacja nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje w MZA. Za niezrealizowane kursy ajenci płacą kary umowne.
Kiedy kolejne podwyżki dla kierowców autobusów? 4500 do ręki to trochę mało aby godnie żyć.
Nie interesuje mnie co zamierza miasto. Wzrosła minimalna i należy nam się automatycznie podwyżka. Jak nie to strajk i zobaczymy.
Ludzie którzy zostawili tutaj swoje zdrowie m.in. problemy z kręgosłupem, nadciśnienie ze stresu itp…. otrzymali od zarządu w nagrodę regulamin wynagradzania który uniemożliwia im przejście na wyższą stawkę. Wstydzilibyście się!!!!! I wy chcecie żebyśmy polecali pracę w tej firmie???????????!!!!!!!!!!!!!!!
(usunięte przez administratora)
w niedzielę to raczej na umowę
(usunięte przez administratora)
No nie mów że wypłata to 1500 zł. No chyba ze to premia za jazdę bezwypadkową. Często są tu stłuczki? Kierowca jest wtedy obciążany czy po prostu po premii?
To jest taki bo bonus jeśli przyjdzie ktoś i powie że przyszedł z twojego polecenia ale nie może stracić premii przez pierwsze 4mc
Myślicie że szukam wrogów? Ja mam kogoś polecić do tego ……. ? Jeżeli byłoby tutaj tak kolorowo to nikomu nie trzeba byłoby polecać bo ludzie sami by się dowiedzieli że firma jest fair. Zobaczcie jak mza spaliło sobie rynek. Obiecywali przy ofertach pracy jakieś kosmiczne zarobki. Ludzie przychodzili i widzieli co jest naprawdę i ze złością stąd odchodzili. Fama się rozeszła i reputacja firmy spadła na łeb na szyję. Myślicie że teraz program poleceń zadziała? Moim zdaniem zadziałałby ale tylko pod warunkiem że byłoby komu coś polecać. Wyobraźcie sobie że polecicie znajomemu tą pracę i dajmy na to że się skusi i przyjdzie. Jeżeli spowoduje wypadek albo potrąci kogoś na przejściu(o co teraz nie trudno) to myślicie że będzie wam wdzięczny?
wystarczyłoby być rzetelnym przy podawaniu wartości wypłaty/ następnie uczciwie naliczać wysługę oraz wycofać się z wadliwego regulaminu
STOP ze zmianami po 10 godzin i więcej!!!!
Pan związkowiec Michał N co na oddelegowaniach robi prywate właśnie spędza pijański weekend z panem dyrektorem (usunięte przez administratora)w okolicach kobyłki . Jak myślicie za kim on będzie obstawał za kierowcami ? Raczej nie. Dalej płaćcie mu składki a on będzie właził w (usunięte przez administratora)dyrekcji żeby to jemu było dobrze oczywiście pod płaszczykiem "dla dobra kierowców" i zobaczycie kto podpisze regulamin nowy który dla nas kierowców nie jest korzystny ale pan dyrektor już go przerobił i zobaczycie jak będzie . Pan przewodniczący nie przejmuje się naszymi zarobkami ponieważ legalnie prowadzi swoją firmę za zgodą dyrekcji w godzinach pracy .
Nie od dziś wiadomo ,że to pan dyrektor rządzi spółką i robi większość bez wiedzy prezesa. Wszyscy o tym mówią ja poukładał się z Michałem N. Ale najgorsze jest w tym że to przez go stworzył a on chodzi i nie ukrywając opowiada że na niczym się nie zna. Może to kolejny człowiek któremu Michał naopowiadał co mu załatwi. Głównemu dyspozytorowi naopowiadał że zrobi z niego głównego kierownika.
Żadnych podwyżek w tym roku już nie będzie. To nic że najniższa krajowa wzrasta. Biednych trzeba wspierać. Budżet miasta w rym roku nie przewiduje już żadnych podwyżek więc proszę nie siać propagandy a wziąć się do pracy.
"Suma zarobków dziesięciu najlepiej zarabiających zarządów miejskich spółek przekracza 12,6 mln zł. Na czele są Tramwaje Warszawskie, Metro Warszawskie oraz Miejskie Zakłady Autobusowe."
Jak z rezerwy 4 godzinnej wciskają 10 godzin to chyba powinni mnie pytać o zgodę?! Nikogo nie można zmuszać do pracy ponad nominał
Regulamin wynagradzania poroznia kierowcow, brak stazowego to brak perspektyw.
Nawet nie chodzi o stażowe wystarczyłaby jedna stawka dla wszystkich pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony. W prywatnych firmach pracownicy na początku jak się szkolą mają niższe wynagrodzenie a po wyszkoleniu zarabiają jak każdy inny. Rozumiem poznajesz trasy itp. A tu idziesz na zwolnienie i dwa razy a nawet trzy jesteś karany. Zabierają ci miesięczną premię, roczną i dyskwalifikacja z przeszeregowania. Tak samo z kolizją itp…. To jest chore jak zarządzający tą firmą.
(usunięte przez administratora)
Gdzie jest qrwa moderator, won stąd łachu
Witam. Dajcie jakieś opinie o R-1 bo od sierpnia zaczynam tam robotę. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Skąd info? Jakieś źródło?
Związki razem z prezesem doprowadziły tą firmę do poważnego kryzysu kadrowego likwidując trzynastkę i wysługę. Nawet gdyby dali 1000 do podstawy to i tak to niewiele zmieni. Pracownicy są poróżnieni stawkami i nikt się nie zgodzi pracować na najniższej do emerytury.
Dzień dobry Wszystkim, Zamierzam skorzystać z dofinansowania na kurs prawa jazdy i kwalifikacji wstępnej w MZA w zamian za dwu letni okres pracy w tej firmie. Jeżeli mogę prosić o informacje na temat znajomosci linii które obsługuje dana zajezdnia, jaki jest najlepszy sposób na to by się ich nauczyć ? 7 dni jazdy z patronem - wydaje się trochę mało na poznanie wszystkiego przy tak odpowiedzialnej pracy, a pytać pasażerów to mało profesjonalne. Czytałem o aplikacji LiveBus Depot którą otrzymuje kierowana. Czy ona ma w sobie opcje nawigowania po wpisaniu odpowiedniej linii ?
Siedem dni z patronem wystarcza na poznanie podstaw - reszty człowiek się uczy na błędach. Oby były to banalne błędy. Linie poznaje się, albo sam wsiadasz objeżdzasz albo znasz topografie i ktoś ci wytłumaczy. Z tym dofinansowaniem sam musisz się zastanowić bo jak w trakcie stwierdzisz że ta praca jest nie dla ciebie będziesz musiał zapłacić rekompensate plus straty dla firmy a to jest spora suma. Aplikacja to totalna porażka. Nie ma tam nawigacji, bynajmniej sprawnej.
Pójdź na R-3 do Głównego Dyspozytora. Unikaj Związków. Możesz jeździć na Apkę Live BuS lub Google. Żaden wstyd. jak przejedziesz przystanek to wstajesz i mówisz twardo ,,zmęczony jestem,każdemu się zdarzy-kto się nie myli niech pierwszy rzuci kamieniem,,Ogólnie możesz spróbować ale pamiętaj równoważny system pracy to minimum dwie soboty i niedzielę w robocie i zmiany kończące się po północy rozpoczynające wcześnie o brzasku-3-4 rano. W sumie nastaw się na 2 lata i ani dnia dłużej. Weź też pod uwagę że zarobki umieszczone w reklamie mają się nijak do tych które otrzymasz 10 tego każdego miesiąca. Masz też możliwość bycia nagrodzonym karą, regulaminową z premii co skutkuje brakiem premii rocznej prezesowej. Dodatkowo nie licz na to że będziesz miał na pewno podwyżkę gdyż to jest zabawa w kotka i myszkę. Nie martw się jest ryzyko jest i zabawa. Jedyny prawdziwy plus to poznasz wielu fajnych Kolegów i Koleżanki ze wszystkich zajezdni-na krańcach- lepiej wyjść pogadać nie zamykając się w jednej rzeczywistości
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZA?
Zobacz opinie na temat firmy MZA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1883.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1724, z czego 297 to opinie pozytywne, 363 to opinie negatywne, a 1064 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZA?
Kandydaci do pracy w MZA napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.