Opinie o MZA
(usunięte przez administratora)
MZA by chciało żeby walić po 16h stare przyzwyczajenia z lat 90 i 2000 nadal są widoczne,wystarczy spojrzeć na pasek z wypłatą bez nadgodzin jest strasznie ubogi:)
Zobacz na umundurowanie kierowców też jest z lat 90:) Dadzą jedną koszulkę z długim jedną z krótkim raz na rok i masz elegancko wyglądać bo jak nie będziesz miał barw niebiesko granatowych to po premii
Ja widziałem jednego kierowcę taki trochę rudawy, przebierał się w barwy na przystanku na Gwaździstej,zakładał taką wymiętoloną koszule z plecaka ale kary od ztm nie dostał bo miał koszule
Mój ojciec po 28 latach pracy w MZA 3 lata temu przeszedł na emeryturę. W wieku 68 lat trudności sprawia mu chodzenie i cały czas uskarża się na bóle pleców. Z mieszkania wychodzi tylko gdy naprawdę musi.
Po 10 h zmiany ( z dojazdem, powrotem to i 12h) masz 2 godziny czasu wolnego i 8 godzin na sen, powodzenia jeszcze siłownie czy inne biegania ????????
Nie rozumiem, dziala system polecen, premia 300, nagroda 400, nagroda plus 400 i nadal brakuje kierowcow do jazdy po stolicy?
Bo te pieniążki o których piszesz to dostajesz tylko w teorii.W praktyce jest troszeczke gorzej,jak ktoś jest kumaty troszeczkę i przeczyta regulamin jak dostać te wszystkie premie to stwierdzi że nie ma co się zabijać bo i tak malo prawdopodobne że je dostanie.Te premię są żeby firma MZA wyglądała na bardziej atrakcyjną dla tych którzy chcą się tutaj zatrudnić.Tutaj jest jak w Uberze przyjdziesz,popracujesz,zobaczysz i jeszcze szybciej odchodzisz
W MZA żeby dostać premię to musisz jeździć z gorączką 40 stopni.Ten system premiowania przypomina mi troszeczkę (usunięte przez administratora)
Wode też nam zabrali bo za dużo piliśmy,umundurowanie to jedna koszula z długim i jednaz krótkim na cały rok a brak umundurowania to kara pieniężna(brak jedzenia) (usunięte przez administratora) W 2023 ROKU
Młody jesteś , nie pamiętasz biletów dla rodziny oraz dodatku węglowego, nie wspomnę o dodatku miesięcznym do wysługi lat ,13 pensji ,nagrodzie jubileuszowej dodatkowo powiem:pamiętam herbatę,cukier i środki czystości. I tak co rok za zgodą Związków mniej i coraz mniej za chwilę ze zdobyczy socjalnych zostanie jedynie pasek do spodni
Ktoś się powinien zainteresować tym systemem premiowania w państwowej spółce.To jest chore że nie możesz wziąć na żądanie,opieki nad dzieckiem,zwolnienia na chore dziecko,siły wyższej,Itp żeby dostać premię motywacyjną!!!GDZIE SĄ ZWIĄZKI ZAWODOWE!!!CIEKAWE CZY PAN TRZASK.NIE DOSTNIE PREMII ROCZNEJ LUB MIESIĘCZNEJ JAK SIĘ DZIECKO ROZCHORUJE!!!
Nie jestem pewien ale chyba coś kombinują z naszymi premiami bo informacji na dyspozytorni już nie ma jest wszystko zdjęte z gazetki
Tyle lat zaniedbań jest w tej firmie że z dnia na dzień sytuacje kadrową raczej ciężko będzie poprawić.Bardzo dobre podwyżki mogą jedynie to zmienić i regulamin wynagradzania ale raczej mało to prawdopodobne.Ogólnie bardzo dużo jest do zmiany,kto tu pracował ten zna temat
Jak czyta się te pozytywne komentarze(usunięte przez administratora) albo ludzi z centrali to się śmiać chce. Zmiany od 3 rano po 10.5 h traktowanie kierowców jak zło konieczne brak warunków sanitarnych. Młodzi uciekajcie z tej firmy. Niech mza szuka ludzi z Bangladeszu wtedy będzie pięknie i tanio
MZA już współpracuje z firmami sprowadzającymi cudzoziemców z zagranicy więc tylko patrzeć jak będą jeździli goście z Bangladeszu itp.MZA=UBER
Żeby się zatrudnić w MZA trzeba się zgłosić na ulWloscianska do działu rekrutacji wypełnić kwestionariusz i można być odrazu przyjętym jeśli się ma min 2 lata praktyki w zawodzie. Po przyjęciu podpisujesz umowr, robisz badania, wybierasz zajezdnie, stawiasx się do pracy, jezdzisx 5 dni z patronem i po zaliczeniu jeździsz sam według swojego grafiku. To jest cała polityka pracy.
Na ul. Woronicza sprawdzają czy masz pojęcie o jeździe, przegubem jedziesz po placu i robisx łuk przodem i tyłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
Jakie to są "marne grosze", powiesz wprost? A co do kursów o różnych godzinach, jeśli jakieś pory kierowcom nie pasują, nie ma możliwości zmian w tym zakresie? W sensie żeby może inną linią jeździć albo coś.
Ciutke ponad minimalną krajową za pracę gorszą od kopania węgla a gorszą ze względu na bat w postaci prokuratora za minimalny nieświadomy błąd w zmęczeniu i śmieciowe wynagrodzenie z koszmarnymi wręcz warunkami pracy w samym centrum Europy, Polski w Warszawie.
Ciekawe jak MZA chce przyciągnąć tymi premiami ochłapami młodych ludzi którzy mają małe dzieci,j przecież jak pójdziesz na zwolnienie na dziecko to nie dostaniesz żadnej z tej premii a żeby dostać przeszeregowanie (podwyżke) to musisz przez 2 lat nie chorować ty i twoje dziecko,CHORY SYSTEM!!! A stare dziadki z MZA i tak będą chodzić na zwolnienie bo mają najwyższe stawki.KIEROWCY I ICH RODZINY Z MAŁYMI DZIEĆMI SĄ W MZA TRAKTOWANI JAK SZKODNIKI!!!
Moje 8 letnie dziecko od września drugi raz już jest na zwolnieniu=BRAK PREMII ROCZNEJ,BRAK PREMII MIESIĘCZNEJ,BRAK PRZESZEREGOWANIA(podwyżki) :)
Jak się komuś nie chce pracowac tylko kombinować zwolnieniami, to niech się zatrudni w ratuszu u Trzaskowskiego. Tylko, że tam daja 4600 brutto plus wysługa i trzeba mieć studia. Na testy przychodzą tłumnie żony dyrektorów co to latają potem na zwolnienia. (usunięte przez administratora)
Przecież 6 tys netto idzie zarobić bez specjalnego wysiłku. Jak ktoś zasuwa z wolnego i wszystkie rezerwy wydłuży do 10 godzin to zarobi 7 tys netto a jak najwyższą stawkę to i 9 tysięcy.
Jak małe dziecko zachoruje to jakie to jest kompinowanie ze zwolnieniami.Chyba chłopku nie masz dziecka i nie rozumiesz tego jak MZA,młodsze dzieci bardzo często chorują i rodzic też z tego powodu nie jest za bardzo szczęśliwy
W MZA nie pracuje już 1 rok ale cały czas obserwuje sytuację i mam kolegów którzy zostali i wiem jakie są aktualnie zarobki,jak będzie kolego te 6000 netto za nominał w ciągu 3 miesięcy,nie za 2 lata tylko teraz to będe pierwszą osobą z tego forum która wróci,4800 za wrzesień to pasek mojego kolegi
Kolego od prezesa nie wprowadzaj ludzi w błąd dotyczących zarobków, na stronie MZA jest jasno napisane że zarobki to 6500 brutto razem z premiami. 6500 brutto to 4700 netto z kawałeczkiem a jeśli odejmiesz premie,a oto jest bardzo łatwo to dostaniesz 4400/4500netto
Ja za sierpień dostałem 5800 a wydłużyłem tylko rezerwy bez przychodzenia z wolnego i byłem 2 dni na urlopie. Zmiennik był raz z wolnego i dostał 6100.
Czyli robiłeś nadgodziny:) kiedyś ktoś tutaj dobrze napisł że pasek w MZA ładnie wygląda tylko z nadgodzinami i jazdą po 10/11 godzin 6 razy w tygodniu.W Lidlu czy Biedronce jak złapiesz nadgodziny to też zarobisz 5800 netto tylko bez prokuratora na plecach:) Ludzie mają rodziny i chcą np.z dziećmi pograć w piłkę a nie padać na twarz i mówić synowi że tata niema sìł bo robi nadgodziny żeby zarobić 5800 netto
KOLO może byś napisał jak się czujesz jak musisz wstać o 3 w nocy i jeździć 10g.50min.?pewnie jak wracasz do domu to myślisz jak będzie fajnie wstać jutro do roboty o 2 w nocy i sobie pojeździć po Warszawce 10g.30min.? TAK PRZYSZLI KIEROWCY WYGLĄDA TA ROBOTA za 4700 z kawałkiem za nominał:)
Jak mogłeś dostać za nominał 7600 netto jak na stronie MZA jest 6500 brutto razem z premiami:)Chyba dobrze robisz pod stołem:)
Jak widzisz ludzie wciąż mają nadzieję że coś Związki Zawodowe zmienią -wciąż płacą składki( niczym krew w piach).
Nie rozumiem co wy tak się tej premii miesięcznej czepiacie że niby tak łatwo ją stracić. Za niewinność nikt ci jej nie zabierze, zapewniam. Czwarty rok pracuję w tej firmie i z tych 300 zł jeszcze ani razu nie straciłem chociażby złotówki. No ale wykonuję swoją pracę uczciwie i sumiennie, nie jestem typem wiecznego kombinatora.
Oto zmiany które wprowadził zarząd tej firmy w ostatnich latach: 1. Zniesienie wysługi 2. Likwidacja trzynastej pensji 3. Zlikwidowanie dodatku za pranie 4. Likwidacja cukru, herbaty, mydła itp… 5. Woda dla pracowników tylko na liniach ekspediowanych i na zajezdni. Osoby przychodzące na drugą zmianę nie mają dostępu do wody na liniach nieekspediowanych 6. Wprowadzenie niesprawiedliwego regulaminu wynagradzania. 7. Wprowadzenie zmian ponad 10 godzin i drastyczne skrócenie przerw na krańcach. Co jeszcze chcecie Państwo wprowadzić aby zachęcić zarówno obecnych pracowników do pozostania w zespole firmy jak i kandydatów do podjęcia pracy w tej firmie?
Potwierdzam tą opinię. Zwolniłem się z MZA z wymienionych tu powodów - czułem się jak intruz, zero jakiejkolwiek motywacji, tylko straszenie karami. Czasy przejazdów układane chyba przez (usunięte przez administratora) - determinują do jazdy niezgodnej z przepisami i narażają bezpieczeństwo i zdrowie pasażerów oraz kierowców na szwank. Ciągła gonitwa, nieuwzględniająca chociażby ustawień sygnalizacji świetlnej i innych warunków na danych trasach. Do tego w dyspozytorni kolesiostwo i układanie grafików pod ulubieńców - reszta jest traktowana jak (usunięte przez administratora). Kierowca jest odpowiedzialny za wszystko co się wydarzy z autobusem i z jego pasażerami. Nie polecam tej pracy, ani tego pracodawcy. Wręcz przeciwnie odradzam każdemu, kto rozważa pracę na stanowisku kierowcy w MZA Warszawa. Przy obecnym poziomie bezrobocia to trzeba być desperatem żeby tam pracować. P.S. Umowę rozwiązałem na swoje życzenie. W okresie mojej pracy nie otrzymałem żadnego mandatu oraz nie otrzymałem ani jednego upomnienia lub kary pieniężnej od pracodawcy. Więc nie wylewam tutaj gorzkich żali, tylko jest to moja ocena tego czego doświadczyłem i co zobaczyłem.
Jestem zażenowany, jak można myśleć o różnicy 150zl kiedy pracujesz w największej firmie transportowej w Polsce?! Niektórzy by chcieli a nie mogą, to jest służba, trzeba wstawać rano z myślą Bóg, Honor, MZA, Ojczyzna
Zgadza się. Pomiędzy najniższą a najwyższą stawką jest 700 złotych. A co najciekawsze nowi na najniższych jeżdzą najcięższe linie a starzy na najwyższych mają lajtowe linie. Sami sobie pracujcie za taką różnicę!!!
Najgorsza praca jakąkolwiek wykonywałem i do tego jesteś nieszanowany przez pracodawcę. Z każdej strony jesteś atakowany przez pasażerów i kierowców osobówek. Stres nerwy i to za psie pieniądze.
Dawanie zmian po 10 godzin w zakorkowanym centrum gdzie ciężko o ustawowe piętnastki, w czasie których zamiast odpocząć robisz reset elektrozłomów i odpowiadasz na pytania pasażerów to jest zbrodnia
Jestem zażenowany- ,jak można płacić takie pieniądze za tak odpowiedzialna pracę? Kierowca za nominał w tak agresywnym środowisku powinie zarabiać tyle by być w stanie utrzymać rodzinę (samodzielnie) by małżonka zajęła się domem ( nie chodząc do pracy). czyli 9000netto co miesiąc bez wiszących i (usunięte przez administratora)kar które wypalają jego siły witalne
TAKIE SAME ...LUB 300 zł mniej zarabia się w Białymstoku....miłej pracy w stolicy!!!!!!! Ale szał...
Ja również odrobiłem lekcje w MZA ...bardzo grzecznie podziękowałem 3 miesiące....I się rozstaliśmy w zupełnej zgodzie.Powiem tak NIGDY WSPOLPRACY Z MZA,TW!!!!!!! ..POZDROWIENIA Z DREZNA ....siedźcie i narzekajcie!!!
Teraz dodatkowo na R3 chcą żeby jeździć tankować na Kleszczową wozy CNG. Nie dość że wyzyskują i płacą najniższą stawkę to jeszcze to wymyślili. Nawet nie ma takiej opcji!!!!
A ty kim jesteś że tutaj piszesz? Co żal ci że odszedłeś? Kolejna podwyżka 400 złotych od sierpnia dla wszystkich. Pasuje ci?
Kto Ci takich farmazonów nawciskał, nie będzie podwyżek. Żadnej frekwencyjnej też nie będzie podwyżki. Boli cie że ktoś zarabia więcej i może uświadomić innym w jakim (usunięte przez administratora) pływa, że daje się (usunięte przez administratora) i na sobie zarabiać.
Nie ściemniaj że się nie dogadali jak poszło porozumienie. 200 złotych brutto. Szkoda gadać. Czas zwijać żagle.
Podziękujcie związkowcom za zniesienie wysługi i trzynastej pensji. W ZTMie nadal są te dodatki.
I co z tego że dali 400? Jak i tak ludzi nie zatrzymają a nowi tu nie zagoszczą długo. Warszawa srała się miastem nieprzyjemnym. Drogo, głośno, a poza tym tutaj jest istny wyścig (usunięte przez administratora).
Te stawki żeby przejść przez wszystkie do najwyższej to jakiś absurd. Rezygnuję bo nie mam zamiaru pracować za 700 złotych mniej od innych.
W tej firmie nie szanują stałych swoich pracowników co mnie ogromnie dziwi. Rotacja jest większa niż w sklepach typu Lidl itp… Wydawałoby się że stary pracownik to skarb a tutaj jednak to raczej intruz. Dziwna polityka tego miasta.
(usunięte przez administratora) pracownika skoro można go zastąpić młokosem świeżo po kursie? Nikogo nie interesuje, że takim częściej się zdarzają kolizje i inne wypadki. Najważniejsze, że plan jest wykonany.
No właśnie. Młody spowoduje kolizję i zostanie ukarany i pieniądze wracają do kasy miasta. Może o to im chodzi. No ale na dłuższą metę to nie wypali, tym bardziej że młodzi nie chcą za bardzo się przepracowywać.
Kiedyś ludzi trzymała przy tej firmie wysługa i trzynasta pensja a teraz odchodzą stąd z 20 letnim stażem bez wahania.
Mam dowody na to ze niektorzy kierowcy z R-3 maja sredno po 4 razy w miesiacu 115,183 i 146 co daje 12 dni pracy a wiec polowa grafiku na w miare lajtowych liniach. A inni jada te najgorsze w korkach. STOP kolesiostwu na R-3!
Podziękujcie harremu brodaczowi GD mają swoich ulubieńców przyjdą zagadają piękny grafik wolne święta wszystko co chcesz. A ty jeździj. Byle do końca grudnia L4 na święta i nara. Niech się bawią szukają w Uzbekistanie ludzi do pracy. Ta firma stała się (usunięte przez administratora)
Jak się ciskasz przy okienku że za kółko zjeżdzasz przez centralę, bo ci wóz nie pasuje, to nie dziw się, że masz pod górę. Ja brałem co dawali, także 18xx albo 88xx i się nie kłóciłem. Każdy jest tylko człowiekiem. Z wolnego też czasami możesz im pójść na rękę, korona z główki nie spadnie.
Gdybyś był dyskryminowaną w tej firmie kobietą mógłbyś złożyć pismo ,że chcesz jeździć tylko te 3 linie i tylko te linie byś jeździł
To prawda. Zawsze zgadzałem się na zamiany, a gdy sam potrzebowałem zamienić dni bo musiałem załatwić bardzo ważną sprawę to dowiedziałem się że muszę wziąć urlop na żądanie
Żądamy 35h systemu pracy w tygodniu. Normalności w komunikacji miejskiej godnych pensji zmian w normalnych godzinach. Praca w święta tylko do 19 tak samo w wigilię premii kwartalnej bez względu na wszystko oraz darmowych biletów dla żony i dzieci tylko i wyłącznie dla członków rodziny komunikacji miejskiej. Na każdym krańcu ekspedycji z toaleta i dostępem do napojów zimnych i ciepłych. Przerwy na przystankach technicznych bez pasażerów.
MZA staje się atrakc pracodawcą. Po tych podwyżkach z nominału, premiami motywacyjnymi i dodatkami wyjdzie 6 tys netto przy kilku godzinach nadliczbowych, które zawsze się uzbierają. Ale bez przychodzenia z wolnego.
Chyba kolega jest od prezesa,jeśli będziesz miał farta i weźmiesz te wszystkie premię to może 5000 netto będziesz miał ale to nadal jest tylko może i tak co miesiąc może się uda:)
Wystarczy przedłużyć rezerwy, nawet nie trzeba z wolnego przychodzić. Dojdą setki, godziny nocne, dwie premie motywacyjne i premia regulaminowa to wyjdzie ponad 6 na rękę. Przestańcie narzekac, nikt wam tyle nie da. Prywaciarze nadal dają 300 za cały dzień.
Czym różni się przedłużanie rezerw od przychodzenia z dnia wolnego? To i to przecież jest pracą w godzinach nadliczbowych.
Tylko ta premia 400 brutto plus co dali to jest na 3 miesiące chcą przetrzymać ciężki okres bo nie mają ludzi do pracy a później na sprowadzają kierowców cudzoziemców i pokażą tobie środkowy palec i przestań gadać o 6000 netto za nominał bo to jest prawdziwe kłamstwo,chyba naprawdę jesteś człowiekiem prezesa
Mozna przeciez zwiekszyc limit nadgodzin do 1500 rocznie i bedziemy smigac po stolicy z radoscia.
Jaka jest najgorsza linia na R3?
Najlepiej do dyrekcji dzwonków tramwajowych ???????? pisz pisz pan ;-) kolega Dobrze mówi ZTM nastawił przystanków jak dla chorych ludzi co 50 m bo tak ciężko chodzić zrobił rozkład do późnych godzin nocnych autobusow dziennych zamiast do 22 i byd... z buta albo nocny. Nauczyli bydł... luksusów ale to się skończy zabraknie kierowców zabraknie obsady będzie spacerek i wspomnienie jak to było pięknie. Zarząd tępy.. mózgów nie zatrzyma tego co się dzieje
Jest tylko jeden problem. Pasażer który zrezygnuje z komunikacji miejskiej wsiądzie do prywatnego samochodu i jeszcze bardziej zakorkuje miasto. Przyzwyczajenie do luksusu działa tylko na niekorzyść. Nie wiadomo co z takim potworkiem jakim jest 151 zrobić.
Dla pasażerów są autobusy a nie kierowcy
151,ale idzie się przyzwyczaić , wszystkir są ok jak przychodzisz wypoczęty i z uśmiechem
myślą że jak rzucą takie grosze to kierowcy będą się zabijać i jeździć do granic swoich możliwości, to już lepiej siedzieć na l4
Nastepna premia motywacyjna od 1 pazdziernika TYLKO dla kierowcow. Jeden dzien urlopu wyklucza z tej premi. Rozwiazaniem powinno byc stazowe i zrownanie zarobkow za ta sama prace.
Postepowanie zarzadu jest nie zrozumiale, jezeli nie chce pojsc na L4 i zloze prosbe o jeden dzien urlopu a oczywiscie nie ma takiej mozliwosci, to nawet jezeli dostane ten jeden dzien urlopu to wykluczy mnie to z miesiecznej nagrody PLUS do 1 Pazdziernika., jest ona rozliczana calosciowo za miesiac.
Czytajcie ze zrozumieniem, urlop grafikowy nie wyklucza z premii. Jedynie urlop na żądanie, siłę wyższą i L4.
Panie i panowie premia + od prezesa do końca roku 400 brutto Także zero L4 zero uż pracować pracować mile widziane nadgodziny. Wąsacz bedzie szczęśliwy premia będzie plan wykonany. A tak serio to do stawki nie można dać nic ale premia premia związki sprzedały się to już widać. Oby do końca grudnia i zostawiam za sobą ten (usunięte przez administratora) na kółkach
Braki biorą się przede wszystkim z L4. System wynagradzania ma przede wszystkim zniechęcać ludzi do brania zwolnień. Ale on nie działa. Bo jak ktoś faktycznie zachoruje to jest kilkukrotnie poszkodowany. A ten co bierze L4 aby brać jakieś fuchy na boku to i tak będzie je brał. Zazwyczaj są to osoby z umowami na czas nieokreślony.
Dobrym rozwiązaniem żeby powstrzymać chociaż trochę od chodzenia na L4 jest wprowadzenie premi miesięcznej 20% do obecnych zarobków,wyniosło by to podwyżkę gdzieś o 1000 netto,taki system funkcjonuje np.w tramwajach warszawskich i się dobrze sprawdza.A jeśli chodzi o fuchy na L4 to jeśli kierowca by dobrze zarabiał i właśnie miał by tracić dobrą premię oczywiście adekwatną do zwolnienia to by się zastanowił nad L4.A tak kierowca mało zarabia musi brać nadgodziny jest przemęczony i musi iść odpocząć na L4 i koło się zamyka
Wszystko pięknie ale nawet w tym przypadku co mówisz premia powinna być zmienjszana w jakimś stopniu w związku z L4 nie może być tak że dzieciak ci zachoruje pójdziesz na zwolnienie lekarskie a potem nie masz za co żyć. Chyba że przyjmują samych kawalerów bezdzietnych
Przypominam ,że przewodniczący Michał Nowacki który podkablował naszych kierowców do ITD i Pip ,że dorabiają w raftransie przebywa na zwolnieniu lekarskim a w międzyczasie dorabia swoją firmę V cleaner i złota rączka a dyrekcja to toleruje i nic z tym nie robi.
Firma wymaga pracy w umundurowaniu a nikt mi nie płaci za stanie w kolejce do magazynu, więc nie mam obowiązku poświęcania swojego prywatnego czasu. Sprawa w sądzie pracy wygrana.
Panowie co się dzieje z Mza ? Kiedyś porządna firma mój ojciec przepracował 38 lat a teraz wszędzie piszą że brakuje kierowców ludzie uciekają co tu jest grane?czy naprawdę tak jest?
Rozumiem że mamy do czynienia z człowiekiem od prezesa który ma ratować opinię? Coś prawda jest inna zmiany po 10-11 h brak wody na krańcach brak normalnych toalet ( linie bez ekspedycji) zdrowie siada ludzie mają problemy z sercem i krążeniem. Podania ? Chyba wypowiedzenia umowy ludzie stąd uciekają.
Nic nigdzie nie leży - ludzie szanują robotę bo wiedzą że za ciężką pracę dostaną sowite wynagrodzenie . Idź do prywaciarza , tam popracuj to szybciutko zmieniasz zdanie .
Ja właśnie idę do PKS GRODZISK bo kolega mi polecił który tam pracuje mają bardziej elastyczny grafik i od 1 października będą lepiej zarabiać niż w MZA 5400 netto za nominał na umowę o pracę. Jak ktoś nie wierzy to można zadzwonić do PKS i potwierdzić.Mobilis już zaczyna płacić za weekendy lepiej niż w MZA bo 55zł brutto więc kolego każdy zaczyna dbać o siebie bo są takie braki kierowców.Dodam jeszcze że u prywaciarza lepiej szanują pracownika potwierdzają mi to znajomi którzy tam pracują
Jak można szanować daną robotę jeśli dany pracodawca kompletnie nie szanuje ciebie? 4 tysiące netto to według Ciebie sowite wynagrodzenie i to jeszcze w Warszawie? zjedz batona bo...
Powodzenia w nowej pracy - max 1 miesiąc popracujesz i będziesz błagał poprzedniego pracodawcę by Cię przyjął z powrotem , wrócisz na najniższą stawkę i będziesz bardzo zadowolony . Wiem a nawet jestem tego pewien że tak będzie .
Słupek widać że jesteś bardzo mało zaradny zrobiłeś pewnie prawko przez urząd pracy i jedyne co ci zostało to praca w MZA pewnie myślisz że zlapałeś Pana Boga za nogi że masz tak dobrze płatną,jeszcze trochę a za nominał będziesz miał prawie najniższą krajową w Mza:)Jak będę chciał wrócić to mnie przyjmą z pocałowaniem w rękę teraz jeżdżę u prywaciarza na C+E i mam 7300 netto wszystkie weekendy wolne,prace zgodnie z tacho,i codziennie w domu.A jeśli chodzi o najniższą stawkę w MZA to zawsze ją miałem bo mam małe dzieci i musiałem chodzić na L4 na dziecko a jak wiesz stary kawalerze z najwyższą stawką w Mza żeby dostać podwyżkę trzeba przez 2 lata nie chodzić na zwolnienie. Uważam to za chory system
Tak masz 7300 ale brutto i to pewnie jeszcze ZUS od najniższej stawki . I tak sobie ino polepszyłeś
A i owszem ludzie szanują pracę tam gdzie zarabiają 7000 pln netto za 8 godzin.Nie zaś w równoważnym systemie pracy z Prokuratorem na tylnym siedzeniu oraz pracę w minimum dwa weekendy w miesiącu. Poczytaj skargi i zobacz jak Cię sanują i na jakie bzdety musisz odpowiadać osobiście, marnując swój cenny prywatny czas.
Skoro wymagają pisać jakieś raporty to za każdy raport powinno być liczone 15 minut jako nadgodziny. Tak samo za pójście do magazynu odzieży powinni liczyć 30 minut nadgodzin. I tym się też związki powinny zająć.
Autobusy powinny być wyposażone w tachografy wtedy byłby porządek,wtedy nikt by karty nie fałszował,musi jeszcze raz dość do takiej katastrofy jak na grota gdzie autobus spadł żeby ITD się wzięło do roboty
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZA?
Zobacz opinie na temat firmy MZA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1880.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1721, z czego 297 to opinie pozytywne, 362 to opinie negatywne, a 1062 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZA?
Kandydaci do pracy w MZA napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.