Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Szymon
Były pracownik

Pracowałem w luxmedzie koło roku w dziale it w centrali. Firma ma swoje plusy i minusy. Może zacznę od plusów. Plusem jest elastyczny czas pracu informując przełożonego wcześniej. Kolejnym jest możliwość pracy zdalnej lecz tutaj dużo zależy od działu, jakim się pracuję. W niektórych działach praca jest 100% biurowa. Kolejnym jest pakiet benefitów jest karta multisport, prywatna opieka medyczna lux-medu choć działanie to kwestia dyskusyjna , czytając komentarze można stwierdzić jej działanie, lekcje języków obcych (są to lekcje grupowe gdzie grupa jest zbierana w lato i warunkiem żeby do niej dołączyć jest przepracowanie w lux-med 3 miesięcy), do plusów można zaliczyć przemyślane wdrożenie pracownika do obowiązków (przydzielają opiekuna na dłuższy czas, który na wszystkie pytania chętnie odpowiada).Co do wad można zaliczyć wysokie tępo pracy , co w niektórych dniach praca w biurze wyglądała jak sceny z filmu "wilka z wall street " przez co dłuższy czas wpływa negatywnie wpływa na psychikę choć mają ulotki jak radzić ze stresem i kontakt z firmowym psychologiem, kolejnym to niektóre osoby (współpracownicy), które po kryjomu zbierają materiały (błędy przez ciebie popełnione w pracy, robiące screeny z czatów firmowych, które następnie bardzo chętnie wykorzystają przeciwko tobie w najmniej spodziewanym momencie) czy po wykryciu błędu nie informują cię o tym tylko czekając na okazję. Choć na szczęście są to jednostkowe przypadki duża liczba osób chętnie pomaga w razie problemu. Warto na luźnych rozmowach trzeba się bardzo pilować co się mówi w grupie. Ostatnią wadą jest duża rotacja w firmie i brak imprez firmowych nawet wigilia (ale dają bon świąteczny).

manna
Inne

Kolejny raz Pani w rejestracji dała mi zlecenie na złe badanie zamiast ft3 i ft4 dała t3 i t4 całkowite, które są wysyłane nie wiadomo gdzie a badania potrzebowałam ft3 i ft4, które są tego samego dnia. Doszkolcie swoich pracowników! bo to są podstawowe badania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Musiałam odwołać wizytę o lekarza ponieważ nie mam wyników, których potrzebuje. Macie szczęście że badania były za free, bo bym was rozniosła mam już dosyć waszych pomyłek!. Druga sprawa mówiłam że chce tsh, ft3 i ft4, jesli Pani w recepcji nie była pewna mogła dopytać. Szkolcie ich!!!!!!!!!

1
Saura
Pracownik
@manna

Szanowna Pani, to są te same badania. Pozdrawiam :)

XYZ
Inne
@Saura

To nie są te same badania. FT3 i FT4 to t3 wolne i t4 wolne, a Pani pisze, że wykonane zostało całkowite.

1
Karol
Kandydat

Szykuję się do wysyłki aplikacji na stanowisko specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Spełniam wszystkie założone kryteria, jednak zamiast wykształcenia wyższego posiadam średnie. Czy to mnie nie dyskwalifikuje, jako kandydata? Chętnie bym się również dowiedział, jakie pytania mogą paść na rozmowie i co dalej, po pozytywnej decyzji? W jaki sposób odbywa się szkolenie?

Łukasz
Inne
 Pytanie

Czy państwa placówka wykonuje badanie dna oka poprzez teleporadę? Pytam, bo ciągle zachwalają państwo swoja aplikacje do umawiania usług lecz nigdy nie ma tam terminów . Zresztą do innych specjalistów też jest problem . Po co wystawiać te skierowania ? Strata energii .

1
Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Magda
Były pracownik
 Pytanie

W lux medzie pracowałam jedynie 9miesiecy ale wyrobiłam sobie przez ten okres całkiem rzetelną opinię. Pracowałam w dziale sprzedaży i recenzja będzie podzielona na właśnie dział w którym pracowałam i dosłownie paru negatywach jakie ma firma. Zacznę od tego, że praca była naprawdę przyjemna. Zespół był zawsze pomocny, przyjacielski i otwarty, lepszej kierowniczki niż (usunięte przez administratora) Nie mogłam sobie wymarzyć. Obowiązkami na stanowisku specjalisty ds. Sprzedaży ind i MŚP jest- żmudne dzwonienie bazy, urozmaicane 5razy w mc rozmowami przychodzącymi, czy obrabianie skrzynek (maili od klientow), w zasadzie to tyle. Premie w okresie kiedy pracowałam były bardzo wysokie (w przeciwieństwie do podstawy), nie były one łatwe do wyrobienia ale wiekszosc z nas co miesiąc je robiła (z większym lub miejszym trudem). Praktycznie codziennie nasza pracę urozmaicały konkursy z nagrodami takimi jak np. karty podarunkowa, paczki ze słodyczami, blenedry, głosniki, słuchawki czy pare razy samochod z kartą paliwową (na 3mc), co było dodatkową wartością do premi. Mój dział oferował bardzo częste szkolenia zarówno grupowe jak i indywidualne z których można było dużo wynieść- prowadził je trener (usunięte przez administratora) "Maskotka" naszego działu, przesympatyczny facet z wielką wiedzą. Co parę dni były słodkie uczty- przez które sporo przytyłam. ???? Czy zamawiane pizzy, chińczyk czy sushi. W trakcie mojego okresu pracy też trafiła się naprawdę świetna impreza integracyjna pod Warszawą zorganizowana pomimo pandemi (oczywiście tylko dla osób zaszczepionych i z wykonanym wczensiej testem). Jeśli chodzi o ofertę firmy przygotowaną dla klientów to uważam, że coś idzie w złą stronę. Jest coraz drożej z coraz gorsza jakością usług (mówię to również jako wieloletni klient). LX podpisuje umowy z pośrednikami którzy oferują TO SAMO w o wiele NIŻSZEJ KWOCIE przez co dział sprzedaży LUX MEDU ma zewnętrzna olbrzymią konkurencję (a pieniądze zamiast trafiać do nas idą do innych firm- oczywiście miałabym to gdzieś gdyby nie utrudniało nam to robienie targetow). Firma oferuje mało benefitów dla pracowników jak chociażby brak bonów świątecznych (zamiast tego dostałyśmy nieduże paczki słodkości). Brakowało mi też tak błachych rzeczy jak wygodny fotel- mimo próśb zmiany. Czy poleciłabym? Myślę, że tak ale tylko mój dział, za atrakcyjne premie i bardzo przyjazną atmosferę.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Magda

czyli pracownicy moga dostawać nagrody w konkursach? A w PITach to rozliczaliście? Nie wiem jak to możliwe że LX może a carolina medical center nie. Ciągle słyszeliśmy, ze szefowa finansowego twierdzi, że pracownicy nie moga otrzymywac nagród. Była takie podejrzenie, że to ona blokuje bo nie wie jak to zrobic. Czyli dla chcącego nic trudnego.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Magda

A głowna księgowa z Carolina Medical Center twierdzi, że w firmie nie może byc nagród dla pracowników. Centrala może dawać nagrody a firma naleząca do lux medu nie? Jaka to sprawiedliwość?

Barbara71
Inne

Od ponad miesiąca czekam na zwrot środków z refundacji za wizytę lekarską w regulaminie jest napisanie że 30 dni kalendarzowych od dostarczenia dokumentów będę zwrot poniesionych kosztów ja mimo wielokrotnych telefonów i rozmowy z kilkoma pracownikami ich nie otrzymałam każdy mówi że dokumenty są w porządku ale jak się okazuje to środków nie zwrócili brak profesjonalizmu pracowników i zbywanie klientów rozmowy są nagrywanie to powinien przesłuchać ich zarządzający ta firma co za głupoty ludziom mówią chciałam rozmawiać z kierownikiem ale niestety mnie z nim nie połączono nie polecam takiej firmy nikomu składki się płaci a jak przyjdzie do realizacji to wielka łaskę robią mam nadzieję że środki niedługo zostaną zaksięgowane

1
Malwina
Inne

To kpina, umówiłam się dziś na badanie po czym zostałam wyrzucona z terminu. Pani twierdzi, że w ten akurat dzień nie będzie pani doktor. To jest najgorsza placówka do jakiej mogłam trafić ????

1
Ja
Kandydat
 Pytanie

Witam serdecznie. Jakie są warunki pracy i atmosfera w biurze na Postępu? Widzę, że firma aktywnie rekrutuje. Czy są rotację? Pozdrawiam.

Hass
Inne

Generalnie nikomu nie polecam wykupować abonamentu, bo gdy się cos dzieje to potrzebne badania trzeba i tak zrobić poza luxmedem. Lekarze maja ograniczenia w kierowaniu na badania. Personel nie uwzględnia reklamacji. W razie potrzeby jest tylko stres i płonna nadzieja, ze jesteś pod opieka. Koszt rocznego abonamentu jest na tyle wysoki, ze jeśli ktoś generalnie jest zdrowy to sporadyczne prywatne wizyty są znacznie tańsze, a komercyjnie masz krótkie terminy i wybierasz dobrego lekarza. W Luxmedzie już nie ma dobrych lekarzy.

1
Piotr
Inne
@Hass

Totalna porażka nie można się dodzwonić godzinami czekasz na połączenie z operatorem wyszukując lekarzy i wizyt w ich aplikacji wszystkie terminy są zajęte, mimo obietnic że możesz w ciągu dwóch tygodni wybrać sobie lekarza są bajką , bo okazuje się ze jest tylko jeden lekarz do dyspozycji i to w terminie jaki im pasuje , a nie tobie . Przed podpisaniem umowy zapewniali ze wszystko jest dostosowywane do pacjenta. Bardzo trudny kontakt telefoniczny tragedia. Personel na infolinii przekierowuje na inne linie :" brak kompetencji " następnie zostajesz rozłączony i procedure powtarzasz do skutku nawet 2 godziny i więcej.

1
Ifa31
Inne
@Hass

Lekarze robią łaskę w wystawianiu skierowanie na badania place abonament indywidualnie tzw klient strategiczny i jestem rozczarowana. Jeżeli lekarka żałuje mi podstawowego anty tg lub anty tpo dyskutuje ze jest mi to niepotrzebne a inny lekarz poza placówka u którego leczę się prywatnie zlecił mi te badanie to coś jest bardzo nie tak. To nie NFZ skoro place to wymagam badań a nie leczenia na chybił.trafil.

1
Lili
Inne
 Pytanie
@Piotr

Przekierowanie na inne linie? W urzędzie też masz różne wydziały. Na infoliniach operatorów komórkowych, banków itp.

Arleta
Inne
@Hass

Nie polecam ! Na początku nie było problemu na umówienie wizytę teraz nie ma lekarzy dostępnych kontakt telefoniczny nic nie pomaga płace abonament a od 5 MSC nie mogę dostać się do lekarzy .

1
Mm
Były pracownik
 Pytanie

Niestety, ważniejszy jest abonament niż pacjent. Podejmujesz decyzję medyczne w 100 procentach prawidłowe ( co Luxmed sam potwierdza) ale niezadowolenie i wypowiedzenie umowy przez klienta będzie twoją winą... Jeśli to pakiet premium to zajadą Cię za straty spółki bo zrobiłeś coś co zrobić musiałeś ( możesz też narazić życie pacjenta- twój wybór). Mentalność typowego korpo, liczy się przychód a pacjent? Zbędny dodatek ot karta do bankomatu.

1
Changes
Kandydat
 Pytanie
@Mm

Cześć, czy piszesz może o stanowisku specjalisty ds. obsługi ubezpieczeń?

1
Wojciech
Pracownik
 Pytanie

Z LUX MEDU korzystam od wielu lat i jest to najprawdopodobniej koniec naszej przygody. 50% podwyżka i ograniczanie usług. Mam dwójkę dzieci i głównie ze względu na dostęp do pediatrii trzymaliśmy ten abonament. Dzieco mi gorączkuje od 2 dni, 39,2. po lekach ponad 38. Żona z SM, własnie wyszła ze szpitala dzwoni na infolinię, a Pani mówi, że wymioty, ciągly bół głowy, gorączka i duszności NIE SĄ WYSTARCZAJĄCYMI objawami, aby przysłac wizytę domowa, za która płącimy w abonamencie (mamy takich wizyt 8!). I Pani odysła jak się żona martwi nas na SOR. (usunięte przez administratora) to na co mi ten LUX MED, jak mam jechac na SOR lub wzywać karetkę? Dno! Dno! Dno! I niewywiązywanie się z podpisanych przez naszą firmę umów. Ja rozumiem, że poprzeczka jest postawiona przez NFZ na ziemi, ale w tej sytuacji wolę zapłacić każdorazowo prywatnie lekarzowi i z uśmiechem zostac obsłużonym, a nie kolejnemu molochowi bez czucia dla pacjenta. Nie polecam NIKOMU!

1
Waldemar
Inne

Operator Pani Karolina to profesjonalistka. Sprawnie i jasno przedstawila pakiety. Ten ktory dobrala mi to strzal w dziesiatke. Teraz moge szybko i bez problemow dostac sie do lekarza. Pani Karolia jest w stalym kontakcie ze mna i zawsze sluzy pomoca. Dziekuje i polecam.

4
Joanna
Inne

Pomimo rozszerzonego abonamentu bardzo trudno dostać termin do specjalisty. A umówienie sie na rehabilitacje graniczy z cudem Gastroskopia i kolonoskopia w znieczuleniu nie wykonalna z powodu braku anastazjologów. Nie polecam i na pewno nie przedłużę abonamentu

1
Robo
Pracownik

Bardzo słaba jakość usług medycznych , permanentny brak lekarzy i nie miła obsługa przez niższy personel.

1
Poważna1989
Inne

Po konsultacji z lekarzem ortopeda odmówiono nam wystawienia badania RTG ręki po upadku ,żałosne place składki i każą mi stać na sorze w kolejkach . Nie polecam........

1
Jerzy
Inne

Od kilku miesięcy brak możliwości wykonania rehabilitacji w ramach pakietu medycznego w lux med

1
Honorata
Inne

Szukam świeżych informacji o pracy jako konsultantka infolinii. Kiedyś były ogłoszenia tutaj, teraz nie wiadomo, zatrudniają jeszcze? A jeśli tak, to czy można sobie pracować z domu przez telefon?

Zawiedziona
Inne

Jestem zszokowana ignorancją firmy, składałam 5 reklamacji w jednej sprawie dotyczącej wprowadzenia w błąd co do ceny uslugi i kompletnie mnie olali. Różnica między informacją na infolinii a ceną na miejscu 520zl... Zero odpowiedzi, na infolinii mogą przyjmować tylko kolejne reklamacje. Piszą, że czas rozpatrzenia reklamacji to 5 dni... Od pierwszej reklamacji mijają 3 miesiące...

1
Monika Z.
Inne

Z całaego serca nie polecam pakietów medycznych w LIXMED. Dostanie sie do lekarza jest praktycznie nie wykonalne. Ciezko nawet o kontakt w sprawie wynikow. Wyniki wychodza zle - dzwonia o koniecznosci dostania sie do lekarza a potem milcza.... a Ty siedzisz i sie zastanawiasz czy "bedziesz zyc" czy nie. Odradzam calkowicie korzystania z ich uslug. Oprocz straty kasy, nic sie w waszym zyciu nie zmieni.

1
Marcin Witkowski
Pracownik

Firma ma 30 dni na zwrot pieniedzy za przedstawiony rachunek. Nie wywiazuje sie z tego. Nikt nic nie wie. Reklamacje olewane sa non son stop. Konsultanci nie wiedza co zrobic. Tylko przepraszają i nic wiecej. 3 rachunki rozliczone po ustawiwym terminie, 2 nastepne czekają w kolejce a czas 30 dniowy juz minał. Bałagan to mało powiedziane

1

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii