LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o LUX MED Sp. z o.o.

Zadziwiona 2017-05-10 22:46
Termn do okulisty dziecięcego w" terenie" umówiony z ponad miesięcznym wyprzedzeniem. Dziś" przypadkiem " dowiaduję się ze do konca roku pani dr nie ma. Inny termin do kogoś innego??? Brak. Sorry taki mamy klimat. Pani dr zablokowała grafik do końca 2017 r. I co mam zrobić? Może umówić wizyte na siebie do dorosłego a wejść z dzieckiem ( tez ma pakiet)....???? Mąż ma ból stawu kolanowego aki ze nie może chodzić... wyproszony dodatek do ortopedy. Wychodzi po 5 minutach ze skierowaniem na usg a w placówce jest możliwość zrobienia rtg. Termin na usg kolana za 3 tygodnie.
Wstyd. Płacimy sami za pakiet i dziwimy się.
Poziom obsługi jak w NFZ. Pacjentka po.pieczątkę na L4 pyta czy może bez kolejki. Co slyszy niech pani stanie w kolejce. Wszyscy stoja. 2 nowe panie w tempie żółwia obsługują. Nowe nie ma się co dziwić. Wstyd wstyd wstyd
C. D. N.
3
Zadziwiona 2017-05-10 22:47
Termn do okulisty dziecięcego w" terenie" umówiony z ponad miesięcznym wyprzedzeniem. Dziś" przypadkiem " dowiaduję się ze do konca roku pani dr nie ma. Inny termin do kogoś innego??? Brak. Sorry taki mamy klimat. Pani dr zablokowała grafik do końca 2017 r. I co mam zrobić? Może umówić wizyte na siebie do dorosłego a wejść z dzieckiem ( tez ma pakiet)....???? Mąż ma ból stawu kolanowego aki ze nie może chodzić... wyproszony dodatek do ortopedy. Wychodzi po 5 minutach ze skierowaniem na usg a w placówce jest możliwość zrobienia rtg. Termin na usg kolana za 3 tygodnie.
Wstyd. Płacimy sami za pakiet i dziwimy się.
Poziom obsługi jak w NFZ. Pacjentka po.pieczątkę na L4 pyta czy może bez kolejki. Co slyszy niech pani stanie w kolejce. Wszyscy stoja. 2 nowe panie w tempie żółwia obsługują. Nowe nie ma się co dziwić. Wstyd wstyd wstyd
C. D. N.
1
Mąż byłej pielęgniarki 2017-05-10 23:15
Mówimy o traktowaniu pracowników a nie pacjentach i abonamentach
3
Pracowniczka27 2017-05-11 07:08
Pracuję od kilku miesięcy w LX w Warszawie w biurze. Początek spoko - uśmiechy, obietnice... Oczywiście wszystko bez pokrycia. Dodatkowo irytujące są plotko-grupki i wzajemnej adoracji. Wszyscy wszystkich obgadują i w powietrzu unosi się jedna wielka hipokryzja, co byloby do przezycia, ale obietnice, niskie zarobki przekreslaja moja dalsza prace.
PS. Dyrektorzy to jakieś nieporozumienie.
8
Beat 2017-05-14 10:38
Jedna wielka porażka! Ha nie poszło im tak jak zaplanowali z nowym szpitalem to wprowadzili oszczędności. Sobie, gdzie zarabiając duże pieniądze nie odejmą no bo jak tylko pacownikom na recepcji gdzie zarabiają grosze. Zleceniówkom pozabierali po 20 godzin, traktują pracowników jak śmieci przesuwając na różne działy aby tylko tanim kosztem zapchać dziurę braku personelu i dziurę w budżecie. Ostrzegam, zdala od tego pracodawcy.
10
patrycja 2017-05-15 17:58
Beznadziejna firma i ludzie. A pracownicy infolinii? Brak słów !
3
Medyk 2017-05-16 11:10
Brak słów żeby odnieść się do wpisów na tym forum. Jest tyle innych firmy gdzie można pracować bez stresu, mobbingu i wielu innych uciążliwości. A może konkurencja bardzo inspiruje ludzi do takich wpisów?
anna stara panna 2017-05-18 22:40
MOCNO NIE POLECAM PRACODAWCY !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze swojego doświadczenia w pracy na recepcji już teraz wiem że Lux med to dno totalne!!!! Na początku pracy obiecują złote góry potem jest już tylko gorzej. Pensja bardzo niska 1700 zł na rękę -nie wystarczająca nawet na podstawowe potrzeby ludzkie i utrzymanie w Warszawie. Brak jakichkolwiek premii - no chyba że jest się wazeliną dla kierownika itd... Mobbing na porządku dziennych - zachęcanie cukierkami "krówkami" do wypełniania na 100% pozytywnie ankiet promujących Luxmed jako pracodawce.... żal.. Ciągłe przerzucanie ze stanowiska na stanowisko, narzucanie nowych obowiązków- obsługa niekończącej się kolejki, wyżsi stołkiem zajmują się pilnowaniem pracownika recepcji aby nie oddalał się od swojego stanowiska, zdarzały się poszukiwania pracownika po toalecie i upominania aby wracał obsługiwać...Konkursy śmiech na sali - na 5 osób za zwycięstwo paczka herbaty i kawy....... Paczki na święta okrojone do 7 czekolad i 3 batonów. O jakichkolwiek podwyżek. Cięcia cięcia i jeszce raz cięcia. Traktują ludzi gorzej niż jak śmieci. LUDZIE TO WYZYSK MURZYŃSKI CHYBA TYLKO DLA LUDZI KTÓRZY NIE MAJĄ GDZIE MIESZKAĆ I CO JEŚĆ... kierownik tylko wzywa na rozmowy i klepie po ramieniu, obiecuje umowy o pracę, premie i na tym się kończy.... ADO TYCH CO JESZCZE TAM PRACUJĄ - UCIEKAJCIE STAMTĄD JAK NAJDALEJ SZKODA MARNOWAC ZDROWIA I CZASU ....
16
anna kochańska 2017-05-18 22:55
Bardzo nie polecam Luxmed jako pracodawcy - pani chodząca na pieszo - wyszczerzona, robi głupie miny do złej gry, obiecuje premie, umowy o pracę, nawet lepsze stanowisko- ale są to umowy bez pokrycia, wyssane z palca. Premie kwartalne dostają te same osoby- wazeliniarze i dobre koleżaneczki które muszą jechać na wymarzone zagraniczne wakacje, dyrektorek z pcimia dolnego - słoma z butów... ciągle kolejki wyzysk wyzysk wyzysk za psie pieniądze i jeszcze mało im że po 12 h sie pracuje i 3 -4 dni pod rząd. Beznadziejny pracodawca!!!!!!!!!!!!
12
Kaśka34 2017-05-24 06:59
Sam fakt, że trzeba płacić ze swoich pieniędzy (odciągają od wypłaty) pakiet opieki medycznej to żenada... Obecnie również redukują etaty w obsłudze klienta więc 1 czy 2 osoby na zmianie mają urwanie głowy za płace naprawdę śmieszną, jak na Warszawę. Bardzo nie podoba mi się też podejście naciągania pacjentów na leczenie i diagnostyke w naszych kulejących szpitalach. Z tego co wiem to czesc lekarzy ma umowy z Postepu, ze jesli pokieruja pacjenta do naszych szpitali to otrzymuja pieniadze z tego tytulow. To jest etyka.
3
Nowy 2017-05-25 13:07
Gdzie mieści sie cc w Warszawie?
Medyk 2017-05-25 22:01
LUX MED bardzo się cieszę, że taka firma istnieje.
LUX MED Sp. z o.o. 2017-05-26 11:11
W Warszawie Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. znajduje się na ulicy Iłżeckiej 24, w budynku "F" oraz na Al. Jerozolimskich 92. Wszystkie zainteresowane osoby pracą w charakterze Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta bądź Asystent/ka ds. Utrzymania Klienta, zachęcamy do nadsyłania swoich zgłoszeń za pośrednictwem strony internetowej www.luxmed.pl. Oferty pracy znajduje się w zakładce kariera.
1
Medyk 2017-05-30 12:05
Zastanawiam się co by niektórzy pisali gdyby firmy nie było?
pytanie 2017-05-30 22:57
jak wygląda w praca w LUXMED w dziale REKRUTACJI ?? jak zarobki , możliwości rozwoju , atmosfera ?
Morela 2017-06-01 15:54
Moim skromnym zdaniem: Organizacja tej firmy "pęka w szwach". Chaos. Jednego szarego pracownika pogania kilku przełożonych. Wszechobecne jest permanentne zrzucanie odpowiedzialności na innych, która ostatecznie się rozmywa.
Widoczna jest totalna bierność zarządzających w kierunku zmian na korzyść pacjenta, a co dopiero pracownika. Liczy się tylko "interes" Grupy narzucony przez ZARZĄD, który jest oderwany od rzeczywistości.
W dziale obsługi pacjenta robisz z siebie najczęściej błazna pomimo najszczerszych chęci. Taki system. Codziennie jesteś świadkiem lub uczestniczysz w tragikomedii. Poza tym brak szkoleń, rozwoju, motywacji, spełnienia obietnic, przestrzegania przyjętych regulaminów i zasad. Młodym ludziom odradzam, chyba że jesteś studentem. Jedynym plusem jest, że pensja, a raczej ten marny zasiłek jest na czas. W LX jest również możliwość nabycia dużej odporności na stres oraz opanowania, nabrania dystansu, ale tez duże prawdopodobieństwo nabycia wrzodów - taka ruletka.
10
była pracownica 2017-06-04 07:58
Widze że od stycznia nic sie nie zmieniło , ile to mi stresu spadło jak złożyłam wypowiedzenie teraz uważam że to najlepsza decyzja w życiu ... Praca po 12 h czasami codziennie plus teksty kordynatorów : Słuchaj bo A nie przyszła do pracy może zostaniesz , no tak oczywiście nie mam życia poza pracą zostane na kolejne 12 h .... masakra .

Mobbing , zastraszanie , brak kompetencji kierownika i kordynatora . Bez znajomośći lepiej nie podchodz .
Ileż ta praca mi nerwów zjadła , wytrzymałam 1,5 roku więcej nie polecam grozi zachwianiem równowagi psychicznej !
I te pakiety pfff , pracując teraz w innej firmie abonament mam za 1 zł ...
Firmo wstydz się za siebie ...
10
wiolka 2017-06-04 17:13
Był ktoś na rozmowie na testera systemów informatycznych ? Jak przebiega rekrutacja? Jakie pytania?
Medyk 2017-06-04 19:23
Zastanawiam się co zrobiliby ludzie gdyby nie było LUX MED-u tylko NFZ? Każda placówka medyczna jest narażona na ciągłe zarzuty ze strony klientów a to spada na pracowników. Tego nie da sie szybko zmienić gdyż trzeba zmienić mentalność pacjentów a wówczas będzie lepiej.
Billy Jack 2017-06-06 20:00
In the departament of hospitalization no one knows english language! What kind of medical care when we have a problem with communication - no one wants to talk, everyone gives the handset away. LUXMED! please, invest for good employees.
10
budzetrowny0 2017-06-07 11:22
po co testerzy jak developerów nie ma? :D
dziwna firma
Mary Czary 2017-06-07 18:26
Nie tylko w hospitalizacji mają kłopoty, w obsłudze pacjenta też.
2
Medyk 2017-06-11 10:18
Czyżby LUX MED otwierał nowa placówkę w Warszawie? Potrzebują sporo osób przynajmniej tak wynika z długiej listy ofert pracy. Może ktoś podzielić się wiedzą ?
żenujące 2017-06-14 00:34
Developerzy przychodzą i odchodzą bo za taką kasę nikt by nie pomyślał nawet aby tam zostać na dłużej - taka prawda :)

No sorry ale takie rzeczy jak budżet szkoleniowy czy choćby niewielkie dofinansowanie do szkoleń- to w większości dużych firm chleb powszedni. W tak dużej i zasobnej firmie to powinna być oczywistość, ale LuxMed woli "żydzić" na developerach i zamiast zapewnić ludziom rozwój non-stop rekrutuje nowych programistów wśród studenciaków.

O podwyżkach już nawet nie będę się rozpisywał - bo to niemal temat tabu i łatwiej było mi znaleźć nową pracę niż doczekać się podwyżki (jakiejkolwiek !!) w tej firmie.

6
Pracownik 300% 2017-06-18 10:14
Jeśli jesteś ambitny i szukasz miejsca pracy, gdzie zaoferują Ci rozwój, przyjazną atmosferę i przede wszystkim stabilizację (także finansową) LUX MED omijaj szerokim łukiem. Dla mnie prawie rok rzucony w przepaść i bardzo żałuję tej współpracy. Powodzenia.
7
Medyk 2017-06-18 22:13
Mam pytanie czy jest aktualna oferta pracy dla asystentki ds. obsługi pacjenta w Toruniu? Jakie mogę oczekiwać warunki pracy i płacy? Jak się pracuje?
Q 2017-06-20 06:36
Tam na Postepu to juz sami sie gubia w tym swoim trollingu kto jest kim :D
3
byly pracownik 2017-06-20 18:49
Luxmed oszczedza na pracownikach recepcji jak tylko sie da. Brakuje ludzi do obslugiwania, nie wspominajac o przerabianiu maili z centrali czy odbieraniu telefonow. Kto ma odbierac telefony od pacjentow jak ludzie sie zwalniaja a zarzadzajacy luxmedem zakazuja zatrudniania nowycha pacjenci wkurzeni,ze stoja w kolejkach czy sie dodzwonic nie moga...no coz luxmed ma w glebokim powazaniu zarowno ptacownikow jak i pacjentow. Dziekuje za uwage
5
Joanna 2017-06-21 13:44
Nie tylko na pracownikach recepcji luxmed oszczędza... dyrektorom z przypadku musi się po prostu hajs zgadzać, a sami niektorzy z nich az z Krakowa do warszawy dojezdzaja po mamone :)
6
byly pracownik 2017-06-21 18:09
Haha dokladnie,ludzie mysla,ze maja abonament,za ktory placa i luxmed ich.szanuje i bedzie mial dla nich szybkie terminy. Pacjenci pakietowi sa niewazni. Najwazniejsi sa Ci ktorzy zaplaca ponad 100zl za wizyte wtedy termin jest na drugi dzien. Choc nie raz chcialam pacjentowi pomoc nie bylam w stanie,bo kierownikow nic nie interesuje. Dla mnie jako bylej recepcjonistki tak dlugie terminy w prywatnej placowce sa absurdem. ale co ja moglam zrobic? Nic.
5
recepcja 2017-06-21 18:16
A dlaczego terminy byly i za pewne sa odwolywane z dnia na dzien? Bo nie ma pracownikow,ktorzy mieliby to wczesniej robic. Albo obsluga w przychodni pacjentow albo odbieranie telefonow czy odwolywanie. Jakjest dwoch pracownikow na zmianie lub trzech to.sie inaczej nie da. To nie jest wina recepcjo,ktora jesttam tylko od wykonyeania tego co gora kaze.
3
daria 2017-06-22 10:50
Jestem zainteresowana pracą dla asystentki ds. obsługi pacjenta czyli mówiąc po polsku recepcjonistką. Czy ktoś ma orientację jakie zarobki wchodzą w grę? Wiem, że LUX MED jest czasami źle postrzegany ale wydaje mi się to niesprawiedliwe. To jest bardzo trudna działalaność.
Katrin 2017-06-24 09:25
A rok temu na Postępu placówka była zamknieta w wakacje pod szyldem rzekomego remontu, natomiast wszyscy dobrze wiedzą, ze chodziło o oszczędności. Jaja... a remont oczywiście kanalizacji czy elektryki, więc nie widać :D Żałość!
3
Medyczka 2017-06-25 10:54
Myślę sobie , że skoro LUX MED jest taki zły to może lepiej wrócić do przychodni NFZ? Może tam nie będzie kolejek do lekarzy bo sądzę że większość ludzi jest teraz w takich przychodniach jak LUX MED ?
Magdalena 2017-06-25 13:01
Pracuję w Grupie od jakiegoś czasu (praca biurowa) i szukam nowego miejsca zatrudnienia. Praca jest dla mało ambitnych, firma mami pracowników, nie inwestuje w żadne szkolenia, a stołki kierownicze są po znajomości, już nie wspomnę o rozbuchanym ego niektórych, którzy podniecają się, jak zobaczą jakiegoś celebrytę. Strata czasu dla ludzi, którzy chcą się rozwijać i pracować w przyjaznym i stabilnym miejscu
3
Magdalena 2017-06-25 13:02
Pracuję w Grupie od jakiegoś czasu (praca biurowa) i szukam nowego miejsca zatrudnienia. Praca jest dla mało ambitnych, firma mami pracowników, nie inwestuje w żadne szkolenia, a stołki kierownicze są po znajomości, już nie wspomnę o rozbuchanym ego niektórych, którzy podniecają się, jak zobaczą jakiegoś celebrytę. Strata czasu dla ludzi, którzy chcą się rozwijać i pracować w przyjaznym i stabilnym miejscu
2
karmel 2017-06-28 18:46
od godziny siedze na telefonie aby umowic sie na badania okresowe
anonim 2017-07-04 14:16
Byłam na początku zadowolona, wypełniałam swoje obowiązki sumiennie i dostałam awans - po awansie DRAMAT. Walenie nadgodzin które w żaden sposób nie są rozliczane (musiałam się wykłócać że chce wolne z nadgodzin), cały czas kombinacja i krętactwo jak naciągać ludzi. Brak szacunku i co najważniejsze brak jakiekolwiek pomocy ze strony kierownictwa czy to w merytorycznej pracy czy od strony technicznej.

ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
Baśka 2017-07-04 17:15
Niektórzy mylą pracę z zabawą w przedszkolu, aż się nie chce czytać opinii.
były pracownik 2017-07-07 11:25
Jeśli chce Pani pracować za 9,70 zł na godzinę wykonując jednocześnie 5 rzeczy na raz: odbieranie telefonów, szukanie terminów, załatwianie spraw z maili, obsługę pacjentów i rejestrowanie bieżących badań i to najlepiej po 12h przez 3,4 dni w tygodniu plus kolejne dwa dni po 8h to Pani wybór. W gratisie otrzymuje Pani opieprz od pacjentów, że nie ma terminów, i że to wszystko wina recepcji podczas, gdy Ty się troisz i dwoisz żeby pacjentom pomóc. Po mniej więcej roku stwierdzasz, że to i tak nie ma sensu, bo generalnie zarządzając Luxmed mają gdzieś pacjentów to po co Ty masz się przejmować. Tak nawiasem mówiąc pamiętajcie ludzie, że wszystkie reklamcje, które składacie na nikim wrażenia nie robią.
3
były pracownik 2017-07-07 11:36
Z doświadczenia powiem tak nie wiem jak we wszystkich innych placówkach, ale w Krakowie w tej, które ja pracowałam pracownicy robili co w swojej mocy żeby załatwić termin szybszy dla pacjentów za co w zamian i tak pacjentom było źle. Lekarzom za osoby dodatkowe nie płacą, lekarze dodatków przymować nie chcą. Dwie nowe panie? Luxmed nie inwestuje w pracowników, dlatego te dwie nowe panie przez najbliższe 2 miesiące będą obsługiwać w żółwim tempie i na dodatek nie będą posiadać wystarczającej wiedzy, bo skąd jak starzy pracownicy po prostu odeszli?
Gdyby płacil więcej i zatrudnili więcej pracowników do obsługi to na pewno poziom tej obsługi byłby wyższy. Nikt nie będzie się troił za 10 zł na godzinę. W życiunie wykupiłabym abonamentu z własnych pieniędzy w Luxmed - jedna wielka strata. Ortopeda bez usg, ginekolog ez usg i cytologiii, żeby zrobić badania trzeba chodzić po 5 razy na wizyty, na które terminy są miesięczne. Ale podkreślam, że mimo wszystko na NFZ jest gorzej. Aczkolwiek najlepiej leczyć się prywatnie, ale indywidualnie. To jest prywatna opieka medyczna zbiorowa, gdzie 80% firm do wynagrodzenia każdego pracownika dorzca taki benefit.
3
1d2w 2017-07-14 18:45
a LX ma SOR? Jakoś z bolącym zębem w Poznaniu w weekend nie udało się być przyjętym. Pomijam jak łatwo (inaczej) jest dodzwonić się na infolinię.
Larym 2017-07-16 09:27
Jak zobaczyłam aktualna listę ofert pracy to jestem bardzo zaskoczona. Jaka jest tego przyczyna? Firma ciągle otwiera nowe placówki? Trochę dziwią mnie te negatywne opinie o firmie, nie wiem co o tym mysleć.
Igor 2017-07-17 15:24
Coś Ci się chyba pomyliło, bo zgodnie z prawem najniższa stawka na zlecenie to 13 zł na godzinę!
1
Igor 2017-07-17 15:25
Coś Ci się chyba pomyliło, bo zgodnie z prawem najniższa stawka na zlecenie to 13 zł na godzinę!
porażka 2017-07-17 22:29
13 zł brutto, czyli ~9 z groszami na ręke...
2
Pracownik 2017-07-18 16:00
Odradzam pracę w tej firmie! Od samego początku obietnice podwyżek, premii i oczywiście umowy, wszystko bez pokrycia, bo premie są tylko dla wybrańców, na umowę czekałam 2 lata (!), a podwyżki nie zobaczyłam do dziś. Cięcie etatów, bo przecież "zastaw się a postaw się" - nowe błyszczące placówki rosną jak grzyby po deszczu, ale niedługo nie będzie w nich komu pracować, bo pracownicy uciekają masowo i zatrudniają się u... naszych kontrahentów :) brakuje pracowników recepcji, koordynatorów, kierowników, brakuje pielęgniarek i lekarzy, tylko dyrektorzy (a jakże!) żyją jak pączusie w maśle i zdają się nie widzieć, że niedługo chyba sami będą siedzieć na recepcjach i zupełnie nie przejmują się tym, że ucieka im tłum długoletnich pracowników. Wstyd! Czas uciekać, po tylu latach ciężkiej pracy wciąż słyszę tylko narzekanie z góry, że robimy za mało.
4
Henry 2017-07-20 12:44
Wszyscy dobrze wiemy jak pacjenci narzekają na każda placówkę medyczną. Często jest to związane zwykle ze złym samopoczuciem i trudnościami z dostaniem się do lekarza. Nie ułatwia to pracy nikomu. Ale tak już jest.
Anna 2017-07-20 13:50
Zło totalne. W firmie proszą o przygotowanie prezentacji. Potem żadnego feedbacku. Oczywiście nie kończą procesu rekrutacji. Po prostu wyłudzają w ten sposób pomysły od konkurencji. Bo ludzie, którzy tam pracują nie mają żadnych pomysłów. Uważajcie, żeby w ten sposób Was niewykorzystali.
Anna.
1
Anna 2017-07-20 13:55
Zło totalne. W firmie proszą o przygotowanie prezentacji. Potem żadnego feedbacku. Oczywiście nie kończą procesu rekrutacji. Po prostu wyłudzają w ten sposób pomysły od konkurencji. Bo ludzie, którzy tam pracują nie mają żadnych pomysłów. Uważajcie, żeby w ten sposób Was niewykorzystali.
Anna.
Zostaw swoją opinię o LUX MED Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUX MED Sp. z o.o.