LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o LUX MED Sp. z o.o.

Medyk 2017-02-15 18:38
Firma zajmująca sie bardzo trudnym tematem nigdy nie doczeka się pochwał. Lux Med ma swoja historię i pozycjeęna rynku medycznym bardzo wysoką. Oby tak dalej.
KlientStrategiczny 2017-02-16 14:42
Chyba kpisz. Ja straciłam szacunek do LUX MEDu w momencie, gdy dowiedziałam się, że lekarze mają w większości podpisane umowy w ramach załatwiania pacjentów na odpłatne zabiegi w Szpitalu na Puławskiej i w CMC (jako próba reanimacji ciężko działających szpitali). Za zorganizowanie, pokierowanie takiego pacjenta dostają pieniądze... a gdzie etyka? w Szpitalu na Puławskiej przecież lekarze nie cieszą się wybornymi opiniami, więc po co tam kierować?... szkoda, że polityka tej firmy obraca się tylko wokół KASY.
8
Piter 2017-02-16 22:19
Luxmed zamiast na profesjonalnym leczeniu, skupił się wyłącznie na przejęciach i wyciskaniu kasy z pacjentów.

Do dziś wspominam nieliczne spotkania z panią prezes Rulkiewicz i jej wypowiedzi:
" Luxmed jest obecnie liderem na rynku w zakresie medycyny x, w dziedzinie y od lat nie mamy sobie równych, w sektorze z planujemy w ciągu najbliższych 12 miesięcy awansować na I miejsce. Planujemy również ekspansję w ubezpieczeniach..........".

Propaganda sukcesu lała się strumieniami, a tego wszystkiego słuchali pracownicy którzy trzeci rok z rzędu nie dostali nawet symbolicznej podwyżki.
Pensje stoją w miejscu, pracownicy na śmieciówkach ale firma zarabia coraz więcej- czyli w rozumieniu kierownictwa LX- sytuacja idealna.
Pacjenci coraz częściej składają reklamacje, ale i płacą więcej- czyli wszystko w porządku.

Tak funkcjonuje Luxmed- pazerna korporacja w której liczą się tylko słupki sprzedażowe i ograniczanie kosztów.
10
MadejMadej 2017-02-17 10:54
Ktoś się wypowiadał nawet, że już obdzwaniają pacjentów z sugestiami, żeby zlecone zabiegi czy skierowania realizować na Puławskiej. Już nie wiedzą, jak pozyskać ETYCZNIE pacjenta. Żal, żal, żal!
4
b123 2017-02-19 12:54
Jakie kwoty oferują na CC w Warszawie po okresie próbnym ? Warto się tam przenosić?
LUX MED Sp. z o.o. 2017-02-21 09:27 [pracodawca]
Szanowna Pani,
W przypadku braku zadowolenia z naszych usług ma Pani możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie: https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/zglaszanie-uwag.html, pisemnie pod adresem mailowym obsluga.klienta@luxmed.pl lub u każdego pracownika Infolinii (22 33 22 888) oraz recepcji.

Pozdrawiamy,
Grupa LUX MED
PracownikOBECNY 2017-02-21 09:41
Jako pracownik napiszę otwarcie, że wszyscy dobrze wiemy, jak działają u Państwa reklamacje... tj. one istnieją, ale są ignorowane, zamiatane pod dywan :)
5
Luksmetowe brednie 2017-02-21 12:22
Waszych reklamacji i tak nikt nie rozpatruje, nawet pracownicy infolinii sami przyznaja, ze jest ich za duzo i sobie juz nie radza. O czyms to swiadczy.
5
Mentor 2017-02-21 16:18
Służba zdrowia to ciężki kawałek działalności. Natomiast Lux Med dźwiga to i ciągle się rozwija co znaczy, że jest super firmą. Czasami zdarzają się trudne sytuacje ale to jest normalne tak jest wszędzie. Pracownicy i firma to jedność bez tego nic nie będzie!!.
1
Dobry8775 2017-02-22 10:06
Tylko, że LX ma w nosie pracowników ("jak nie ten to znajdzie się inny") liczą się tylko słupki sprzedażowe i kasa, kasa, kasa :) Przez takie podejście odeszło sporo świetnych lekarzy i dobrych pracowników administracji.
8
Kasia 2017-02-22 11:40
Umowa śmieciowa, zarobki bardzo niskie, brak chęci współpracy, niedocenianie pracowników, marne programy zdrowotne, ciągle wieszający się komputer, tajemnice Poliszynela dotyczące dokumentacji i innych wewnętrznych przepisów. Przykro mi - miałam nadzieję, ambicję, wiedzę i praktykę. Odeszłam - bo musiałam żeby przeżyć z rodziną. Szkoda tylko dziewczyn i chłopaków bo są świetni i zawsze starają się trzymać proste plecy.
Nie bardzo rozumiem dlaczego Luxmed otrzymuje tytuł najlepszego pracodawcy - chociaż to nagroda przyznawana zewnątrz firmy - brak informacji od pracowników?
12
Pracowniczka 2017-02-22 15:37
Wg mnie LUX MED szuka jeleni. Oferują marne wynagrodzenie, obiecują nieistniejące premie, stanowiska pracy nie są zorganizowane (np. brak choćby swojego biurka lub dzielenie jednego z 4 innymi osobami - komfort, nie?). Cały biznes opiera się na wielkiej rotacji i łataniu dziur pracowniczych, przy braku stabilności żaden pracownik nie chce się starać, a pojawiający się nowi zanim się wdrożą to już odchodzą. W Warszawie to co trzeci pracownik LUX MEDU jest czegoś dyrektorem, co czesto jest paradoksem, bo umiejetnosci zarzadzania, rozwoju nie maja zadnych. Czy te stanowiska sa po znajomosci? no tak, to przecież wielka korpo :)
8
Gość 2017-02-22 17:35
A jak wygląda z perspektywy pacjenta dostępność do lekarzy. Który pakiet zdaniem pracowników warto kupić?
ITszczurek 2017-02-22 17:51
W IT na postępu co chwilę odchodzą koleje osoby mające już dosyć tej farsy.
8
Teserakt 2017-02-23 11:27
Daj spokoj. Czasem nawet na lekarza pierwszego kontaktu trzeba czekac tydzien, ze specjalistami roznie, ale tez czasami do miesiaca. No i dzien przed wizyta potrafi Ci zadzwonic pani z recepcji i powiedziec, ze lekarza nie ma (bo np poszedl na urlop i nikt tego w grafiku pacjentow wczesniej nie sprawdzil) i zaproponuje wizyte za kolejne 2-3 tygodnie. I zawsze mozesz zlozyc reklamacje, ktorej nikt i tak nie rozpatrzy. Do tego jak pojdziesz do ortopedy to zaraz Cie telefonem beda naganiac do Caroliny na smieszny rabacik 10%.
3
KlientStrategiczny 2017-02-23 21:28
A w Carolinie ceny są z kosmosu, dodatkowo nie oszczędzają na zlecanych badaniach, które czesto są zbędne. Zastanówcie się, jaki jest sens np. naświetlac pacjenta tomografią i rtg (naprzemiennie) średnio co kilka dni. To nic nie wnosi do historii choroby i leczenia, a skutkuje kasą dla CMC i napromienieniem nieświadomego pacjenta. Osobiscie mialem taki przypadek.
1
Medyczka 2017-02-24 19:20
Pracuje w Lux Medzie i jestem zadowolona chociaż nie jest łatwo. Praca z pacjentami często bardzo uciążliwymi to wieczny stres. Kto podejmuje się takiej pracy niech nie narzeka.
Ewa 2017-02-24 21:18
Szok!!! opinie na FB ze strony pacjentów są straszne. LUX MED ma najgorsze opinie na tle innych ubezpieczycieli. Nie dziwi mnie, że równiez jako pracodawca jest kiepski... wszystko ze sobą koreluje!
10
Wreszcie wolny człowiek 2017-02-25 02:58
Rotacja bardzo duża człowiek poświęca wiele i nic w zamian jest tam straszy mobing ja umowę otrzymałam po 4 miesiącach. Co z tego że człowiek pracuje nadgodziny, stara się dla pacjentów. Nie dają umowy o pracę jak obiecują czy też premii podwyżek. Myślałam że będę mogła rozwinąć skrzydła w tej firmie, się pomyliłam pracownika mają za nic, nie szanują. Na 12 godzin masz tylko2x20 min przerwe i na dodatek liczą Ci czas. Przez ta firme nabawiłam się poważnej choroby :( za dużo stresu i mobingu bez względu czy to placówka medyczna czy callcenter.
12
Agata 2017-02-27 15:13
@Wreszcie wolny człowiek na jakim stanowisku pracowałaś?
luksowijuzpodziekowalam 2017-02-28 13:14
Pracowalam w biurze na Postępu w 2016 - nie polecam. Grupy wzajemnej adoracji, zaściankowe podejście (podniecanie się życiem celebrytów, podkreślanie swojego wzniosłego jestestwa, korpo-brednie w stylu "KAJ PI AJ, CZELENDŻ", mydlenie oczu, dyrektorzy= beka). Jak komuś teraz o tym mowie to nie dowierza, bo przecież to wielka firma, ale w mojej ocenie jest miejscem na chwilę, nie liczy się z pracownikami, a z pacjentami jedzie jak w fabryce. Zarobki to żenada. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów zawodowych, ale nie w luxmedzie!
6
Anna800 2017-03-01 11:51
A ja obecnie pracuję w oddziale w Krakowie i równiez nie polecam. Rotacja spora, uwikłania i niezdrowa atmosfera. Pieniadze bardzo bardzo slabe, aby oplacic mieszkanie i przezyc miesiac.
6
Wreszcie wolny człowiek 2017-03-02 02:41
Dział obsługi Pacjenta w callcenter i placówce medycznej
1
Ciekawa 2017-03-02 11:10
Z ciekawości popatrzyłam i faktycznie opinie na fejsbuku miażdżą placówki lux medu. Kiedys pracowalam w dziale klienta strategicznego i chyba takich opinii nie bylo, obecnie pracuję w dziale sprzedazy i nie mam do czynienia z pacjentami, ale jedno jest pewne - pacjenta nie traktuje sie powaznie, licza sie tylko wyniki sprzedazy. Szkoda, ze tak lux med sie stacza i rowniez szukam nowej, ambitnej pracy.
5
Elo320 2017-03-03 10:36
Do końca życia będę świętować dzień w którym odejdę z tej firmy. Pracownicy są traktowani przedmiotowo, mają wyrabiać normy, trzymać fason, dostosowywać się do wiecznie zmieniających się procedur itp itd, A PENSJA WCIĄŻ NA TYM SAMYM NISKIM POZIOMIE OD LAT. Przez lekko ponad dwa lata jak tu pracuję odeszło dokładnie 7 osób z czego dwie przyszły i szybko poszły, po tym jak zostały zmanipulowane obietnicami o podwyżkach i premiach. Firma co roku robi ankiety satysfakcji pracowników, które zawsze wychodzą rewelacyjnie ale nikt nie wspomni o tym, że kierownictwo zmusza wręcz swoich podopiecznych aby zaznaczali w skali od 1 do 10 tylko oceny 9 i 10, bo reszta jest negatywna i później można mieć problemu. Jakiś matrix. Czy oni tutaj nie wchodzą, nie czytają tego ??
7
mydełko 2017-03-03 19:09
1. Żałosne pensje i obietnice
2. BRAK SZACUNKU DO PRACOWNIKA
3. Niekompetentni ludzie na wysokich stanowiskach (CALL CENTER!!!!!!!!!!!!)
4. Praca w firmie nie szanującej pracowników oraz KLIENTÓW!!!

odradzam pracę na każdym szczeblu.
10
Pręt 2017-03-03 21:57
nie!!!
TypowySeba 2017-03-03 22:09
Pracowałam na CC półtora roku. Na początku na ogólnej później medycyna pracy (tam było trochę lepiej). Jeśli chodzi o atmosferę i przełożonych to moim zdaniem cyrk . Traktują pracowników jak automaty, wymagają od nich obsługi słowo w słowo jak roboty co wręcz irytuje pacjentów a nie pomaga w obsłudze. Od paru miesięcy pracuję w placówce. Atmosfera dużo lepsza. Jeśli chodzi o kierownictwo nie mam nić do zarzucenia jednak wynagrodzenie za wykonywane obowiązki jest żałosne nie wspominając już o stażu pracy. LX nie stara się utrzymać dobrego pracownika dając podwyżkę( awans ) woli zatrudnić osobę zieloną w temacie za grosze . Gdzie sens i logika ? Jak chcą utrzymać obsługę na poziomie, którego wymagają ?
5
Agata 2017-03-06 13:26
Elo320, a czy na wyższe stanowiska firma decyduje się zatrudniać osoby spoza firmy czy są to głównie awanse wewnętrzne?
Katrin 2017-03-06 17:30
Pracuję obecnie w jednej z placówek LX w Warszawie i nie polecam. Niska płaca, stała rotacja pracownicza, bo nikt nie chce zostawać na dłużej, nierealne plany sprzedażowe i traktowanie pacjentów, jak worki z pieniędzmi. Przez tą pracę straciłam szacunek do prywatnej opieki zdrowotnej, choć wiem, że lekarzy z powołaniem jest mnóstwo, ale zarządy takich placówek wszystko psują i nie szanują ludzi oraz ich misji w branży. Skandalem jest również to, że pracodawca nie jest w stanie nawet samodzielnie zapewnić swoim pracownikom opieki zdrowotnej - sami płacimy za pakiety. Obecnie szukam nowego miejsca zatrudnienia, trzymam kciuki i za was.
7
Kiedyś mobbingowany pracownik 2017-03-09 11:05
Może to otworzy oczy zarządowi Luxmedu, a zwykłym pracownikom tej firmy obsługującym pacjentów (czy to obecnym, czy też potencjalnie przyszłym) uzmysłowi, że jednak nie warto się męczyć z tym molochem, który nawet w kwestii dbania o zdrowie pracowników z racji swojej pozycji i tak jest dużo mniej konkurencyjny, niż znienawidzone kiedyś dyskonty. O płacach i formach zatrudnienia nie wspomnę.
3
Agata 2017-03-10 11:51
Katrina, czyli działanie lekarzy jest również dostosowane do zaleceń osób na wysokich stanowiskach?
Katrin 2017-03-10 13:31
Agata, jest sporo specjalistów, którzy mają podpisane dodatkowe umowy związane z bonifikatą za pokierowanie swoich pacjentów do szpitala na puławskiej lub caroliny, wiec to jest naciąganie i pewnie po czesci wyszukiwanie pacjentom schorzen, ktore moga tam wyleczyc, zdiagnozowac itd. Natomiast jawną dla obslugi kwestią jest to, że w niektorych placowkach LX jest dla lekarzy zakaz wystawiania skierowan na drogie badania typu rezonans, rozbudowana diagnostyka (chyba, ze ktos jest SuperVIP).
2
Nick 2017-03-13 14:05
Fejsbuk prawdę mówi o luxmedzie :D
2
DemonsRatos 2017-03-16 12:01
Jestem pracownikiem LX - zaczynalem od dzialu obslugi w jednej z placowek, pozniej pracowalem w Szpitalu na Puławskiej i obecnie pracuje w biurze. Powiem tak - fajnie móc zdobywac doswiadczenie, ale zdecydowanie za dlugo jestem zwiazany z LX i zbrzydla mi po prostu branza, bo widze co tu sie dzieje. Nabrałem sporo nie chęci przez roznego rodzaju sytuacje, ktore widzialem, a nawet doswiadczalem tutaj. Zarobki sa przecietne, o umowe zawsze trzeba sie dopominac, przez kilka miesiecy pracowalem nawet bez umowy i nie otrzymalem pensji, ktora byla ustalona, ale nie mialem wtedy wyjscia. Dyrektorzy niektorzy z czapy, poniewaz jak mozna sie zajmowac sprawami medycznymi nie majac zadnego doswiadczenia zawodowego ani merytorycznego w tych kwestiach. Obecie aktywnie szukam.
3
Ciekawy 2017-03-17 12:07
Witam. Pracował ktos może tutaj na stanowisku PH?? jeżeli tak to proszę o swoje spostrzeżenia itd :) bo teraz trwa rekrutacja i ciekaw jetem czy warto :)
Byly pracownik 2017-03-17 19:12
Przykre jest tez to ze czuja sie bezkarni za krzywdzenie pracownikow. I to od samej gory poczawszy, tzn. Zarzadu LX.
Niby piekne zasady dzialaja, a w praktyce hipokryzja. Szkoda gadac.
1
Rozczarowany manager 2017-03-17 19:19
Pani preses umie ladnie mowic i obiecywac rozne rzeczy. W praktyce trzesie sie ze strachu przed zwolnieiem przez BUPA i zrobi wszystko, nawet nieetycznego, zeby sie utrzymac na stolku.
Bylem w szoku kiedy uslyszalem jak krzyczy na pracownikow.


3
zdegustowany 2017-03-17 22:44
Pracę w IT na Postępu oceniam jako dość zabawny przerywnik w karierze zawodowej.

Poznałem garstkę fajnych ludzi ale jeśli mówimy o rozwoju- to Luxmed go nijak nie zapewnia.
Poprzedni pracodawca dofinansował mi kurs angielskiego- Luxmed nie dofinansowywał żadnych szkoleń ani kursów. Szkoleń wewnętrznych brak.

Co prawda w wielu zespołach istotną część pracowników (analityk biznesowy, tester) stanowią ludzie ściągnięci z obsługi klienta czy Call Center ( lub też ich znajomi i krewni) co możnaby dodać pracodawcy jako dużą zaletę (bo daje możliwość przekwalifikowania się), jednak już zupełnie niepoważne jest według mnie że kierownikami zespołów zostają osoby bez podstawowej wiedzy o technologiach informatycznych ani bez wykształcenia informatycznego - i w ogóle- bez ukończonych studiów na kierunkach technicznych ani też - nie posiadający żadnych certyfikatów potwierdzających kluczowe umiejętności :)

Taka polityka firmy Luxmed wynika tutaj głównie z oszczędności- człowiek z Call Center za nieznacznie wyższe wynagrodzenie chętnie przejdzie do IT bo już 200/300zł podwyżki to będzie dla niego duża podwyżka.
Jeśli jest bardzo ambitny- to brak nadrobi. Jeśli nie- to wygląda to mniej więcej tak:
1)zamiast programisty mamy "kodera", który kopiuje całe linie bezsensownego kodu według utartego schematu i ma problemy aby go zdebugować bez pomocy kolegi
2) zamiast analityka mamy dokumentalistę , który mechanicznie "klepie" analizę w Enterprisie i diagramy UML, których nawet nie rozumie (a ten grot to w którą stronę?)
3) zamiast testera mamy " klikacza", który potrafi "przeklikać" aplikację i zgłosić błąd w JIRA, ale już na samo wyrażenie "SQL" czy "tabela w bazie danych" reaguje bezradnym spojrzeniem, bo nie wie o czym w ogóle mowa.

A potem wszyscy okazują zdziwienie, że pracownicy w placówkach skarzą się na błędy w systemie do rejestracji lub system tak "muli" że można zaparzyć sobie kawę, zanim się strona odświeży :)




7
Natalia 2017-03-18 10:20
Zainteresowałam sie ofertą pracy dla specjalisty ds. rozliczeń NFZ. Może ktoś mógłby podzielić sie szczegółami tego stanowiska? Czy LUX MED Sp. z o.o. ma jakieś specjalne wymagania dla nowo przyjmowanych osób?
hahah 2017-03-18 19:10
Musisz należeć do znajomków lub rodziny pracownika LX :D
5
developer_misio 2017-03-21 22:45
Witam,
pracowałem w It prawie 2 lata. zgadzam się z poprzednią wypowiedzio. Dobrzy specjalisci i develoerzy uciekajo z tej firmy. Przestarzala technologia. W firmie brakuje porzadnych systemów, pracuje sie na starym sprzecie. Wymiana sprzetu jak padnie. W intranecie nie ma zaktualizowanych inf. o pacoWnikwach, brak komunikacji, trzeba o wszystko prosic. Nawet na umowe czekałem ponad 2 tyg. Beka. Niktorzy ok miesiaca czekali na umowe. zdarzalo sie ze doiero jak ktos odchodzil podwyzszano pensje.
LX nie dba opracowników. Warunki pracy skandaliczne. Wielki molochowaty openspace i 100osob. Kolejki do łazienki. Mała kuchnia. Firma jak pracowalem robiła ankiete odnosnie biura. Z tego co słyszalem nic sie nie zmienilo. Sa jakies zdrowe piatki tylko malo owocow i do tego saga, recznik w duzej rolce. Ludzie mili, pomocni poza kadra kierownicza.
4
JejuJeju 2017-03-22 15:57
to ja dodam tylko, że u nas nawet dystrybutora z wodą nie wymieniają, chociaż filtr jest cały zgnity i od 7 miesięcy jest obietnica wymiany , siedzimy na starych krzeslach, ze po kilku godzinach kregoslup boli, jak diabli i przy jednym biurku pracuja u nas 3 osoby jednoczesnie :)
5
Nawylociewłasnejwoli 2017-03-23 15:39
Tuż LUX MED to wielka korpo, pracownikom pęka ego, chociaż pracują w chlewiku wzajemnej adoracji i nie mają nawet na czym siedzieć za te grosze. Ja właśnie na wypowiedzeniu i to chyba jedna z moich lepszych decyzji.
5
Free 2017-03-23 22:00
Jak najdalej od tej firmy!DNO.
6
pracownik 2017-03-26 15:28
Nie opłaca się inwestować w żaden pakiet. Pacjenci w umowach mają "zagwarantowane" wizyty u internisty w ciągu 24h, specjalistów do 10 dni roboczych a w rzeczywistości terminów nie ma, bo jest za mało lekarzy a Luxmed ma gdzieś zatrudniać ich więcej. Pakiety co raz droższe, nie wspominając o cenie badań z krwi...Poznając firmę od wewnątrz nigdy nie wykupiłabym u nich żadnego abonamentu.
3
pracownik luxmed 2017-03-26 15:32
Jestem pracownikiem recepcji i niestety tak właśnie wygląda odwoływanie pacjentów. Jest za mało pracowników a kierownicy poszczególnych placówek mają ZAKAZ zatrudnia ludzi, bo Luxmed nie ma na to pieniędzy. I tak oto pacjent jest informowany dzień wczesniej o odwołaniu wizyty, bo nikt wcześniej nie miał jak tego zrobić. Nie raz jest tak, że na jednej zmianie są DWIE osoby.
3
pracownik luxmed 2017-03-26 15:48
O dziwo zastosował się do tej podwyżki, jednocześnie "poobcinał" godziny pracownikom, więc właściwie wyszło na jedno. Luxmed-u nie stać na utrzymanie recepcji, ale wymagania od paznokci po włosy mają wielkie i wciskanie ludziom deklaracji POZ,bo jak to im brakuje pieniędzy z prywatnej opieki medycznej, więc trzeba było otworzyć NFZ.
3
przepaść korporacyjna 2017-03-27 11:25
Pracuję w korpo na Postępu, nie w lux-medzie, ale jednak opiekę medyczną mam własnie w lx. Nie podoba mi się to, że odwoływane są wizyty tego samego dnia, dostępność do specjalistów jest mocno ograniczona, w placówkach jest słaba organizacja, ponieważ do rejestracji zawsze są kolejki, a obsługa anglojęzycznych pacjentów to żenada... ale suma sumarum to pracodawca mi za to płaci, więc nie mogę narzekać, bo to taki gratis. Najbardziej rozbrajające z żalu jest to, że zamiast promować zdrowy styl i dobrą energię to pracownicy lx stoją na parkingu, siedzą na placu obok budynku i palą fajki, plotą jakieś shity i bzdety, tak że my-obok wszystko wiemy i nic nie jest tajemnicą, a dodatkowo wdychamy ten smród.
1
Teserakt 2017-03-27 21:03
Wiem doskonale jak tam jest od strony pracowniczej, gdyż moja żona poświęciła tej firmie 4 lata życia, często będąc zmuszona zabierać pracę do domu w tej czy innej formie, gdzie nie raz jej pomagałem aby się wyrobiła (śmiesznie się do tego mają przeróżne audyty, certyfikaty ISO-sriso odnośnie ochrony danych poufnych pacjentów, które pracownicy MUSZĄ wynosić z firmy dla skończenia pracy w terminie), aż w końcu podobnie jak sporo innych osób z jej działu zwolniła się ze względu na mobbing i pogarszający się w związku z tym stan zdrowia. W dwie osoby na zmianie uwierzę (czasem nawet i jedną), ale w zakaz zatrudniania nowych pracowników już niekoniecznie, chyba że coś się ostatnio zmieniło w tej firmie i faktycznie ten okręt zaczyna nabierać wody - co zresztą było do przewidzenia. Znanym mi problemem kadrowym była niesamowita rotacja pracowników, związana z bardzo marnymi warunkami płacowymi i bytowymi w tej firmie, oraz z całym szacunkiem dla Ciebie, bo nie znam Twoich kompetencji - brakiem merytorycznego przygotowania ich do wykonywania swoich obowiązków.
Zostaw swoją opinię o LUX MED Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUX MED Sp. z o.o.