LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o LUX MED Sp. z o.o.

MadejMadej 2017-01-06 12:51
Owszem, Lux med to zmiana marka i tylko na tym buduje swój "prestiż". Nie oferuje nic swoim pracownikom, a przynajmniej w działach niemedycznych szuka jeleni.
16
Jola 2017-01-08 21:54
Podpisuje się "rękami i nogami" pod wszystkimi opiniami. LUX MED zupełnie nie szanuje pracowników. Wymagania są bardzo duże, a zarobki niskie. Najlepiej nie wyrażać swojego zdania, dostosować się do wszystkiego i siedzieć cicho. Myślę, że tak duża rotacja personelu mówi sama za siebie. Szkoda, że tylko pracodawca nie zastanawia się czym jest ona spowodowana..
23
MagdalenaEM 2017-01-10 12:12
Uchwycone sedno. Amen.
9
Genesis232 2017-01-14 09:29
Firma o największej rotacji pracowniczej, ciekawe dlaczego...
12
edyta 2017-01-16 20:35
Puste slowa..rzeczywistosc w Panstwa firmie wyglada zupelnie inaczej. Licza sie tylko lekarze i "gora". Pozostali pracownicy sa traktowani przedmiotowo. W rzeczywistosci to oni robia najwiecej dla firmy. Jednak nikt tego nie docenia,zwlaszcza finansowo. Pomimo ostatnich podwyzek i tak zarobki w Panstwa firmie sa niskie, a wymagania bardzo duze. Kladziecie Panstwo nacisk na podnoszenie kwalifikacji,jednak najlepiej zeby kazdy pracownik zrobil to za wlasne pieniadze. A potem i tak nie dostanie nawet najmniejszej podwyzki, pomimo ze zakres obowiazkow i odpowiedzialnosci pracownika sie zwiekszyl. Lepiej zaczac dzialac i zmienic podejscie do pracownikow, niz mamic ich tylko"korpo wznioslymi haslami"..
18
Nemo 2017-01-18 18:39
Mam pytanie czy oferta pracy dla asystentki utrzymania klienta jest aktualna? Bardzo zależy mi na tej pracy i na tej firmie. Może niektórym się nie podoba ale ja wiem, że nieszczęśliwych osób jest dużo .
niegdyś uwikłany pracownik, dziś uwolniony człowie 2017-01-19 22:50
Trzymajcie się od tej firmy z daleka, bo jedyne co ma ona do zaoferowania swoim pracownikom to marny pakiet medyczny, z którego korzystanie przez nadmiar obowiązków zawodowych i brak wolnego czasu zaczyna się dla każdego pracownika Lux Med w momencie, gdy zniszczony mobbingiem zaczyna poszukiwać opieki psychiatrycznej. Większość ludzi poprzedza swoje odejście dłuższym zwolnieniem lekarskim- nie przez kombinowanie, a przez wykończenie psychiczne. Pracownicy oddają firmie życie, bowiem wierzą że ich misją jest ochrona zdrowia pacjenta i często są w stanie zrobić dla pacjenta naprawdę wiele, wypracowując nadgodziny, za które nie dostają ani złotówki (!!!), a tracą życie i zdrowie. W momencie gdy pracownik wręcza wypowiedzenie- często papierek jest od niego odbierany, a w zamian wręcza mu się wypełniony druczek o "rozwiązaniu umowy o pracę za porozumieniem stron", by statystyki się zgadzały i by na Postępu nikt nie przyczepił się do tego, że kolejny pracownik odchodzi (tak, Zarządzie, może ktoś od Was to czyta- wystarczy prosta analiza- nie każdy pracownik zna ten chwyt, stosowany przez Waszych kierowników czy koordynatorów i większość pracowników podpisuje druczek bo nie widzi różnicy, a tym samym Wasi koordynatorzy sprytnie zamiatają sytuację występującą w danym Dziale pod dywan i potem na spotkaniach z Wami jeden czy drugi Dyrektor mami Was drogi Zarządzie tym, że to niby pracownik się nie sprawdził i go zwolniliście za porozumieniem, podczas gdy sytuacja jest odwrotna). Proponuję przeanalizować ilość wypowiedzeń, które napłynęły i BĘDĄ napływały z DSI- kluczowego dla firmy działu, zajmującego się pozyskiwaniem, obsługą i utrzymaniem pacjenta- nie biorą się one znikąd, a są bezpośrednim następstwem skandalicznego "cichego" zarządzania działem na przestrzeni ostatnich 1-2 lat przez pewną osobę/osoby. Od 2 lat Dział systematycznie rozpada się, odchodzą bardzo dobrzy i kompetentni pracownicy. Kierownictwo następnie robi im czarny PR, by zamieść sytuację pod dywan, podczas gdy prawda jest dla większości znana. Na potwierdzenie moich słów proszę mieć na uwadze fakt, że z kluczowego Działu firmy po mnie, po znajomych którzy już odeszli- w najbliższych 1-3 miesiącach ręczę swoim honorem, że odejdzie jeszcze min. 1/4 czy nawet 1/3 pracowników- bardzo kluczowych dla firmy i cennych pracowników. Powód? Nawet naiwność ma swoje granice, a każdy zasługuje na szacunek, a nie na mobbing i poniżanie czy pogardę, nieustanną bezpodstawną kontrolę czy śmianie się prosto w twarz. Podpisane: na szczęście! były już pracownik, który poprzez znalezienie nowej, lepszej pracy będzie uświadamiał mniej odważnym kolegom i koleżankom, że MOŻNA, bo z takim brakiem szacunku i wyzyskiem jak w LUX MED ciężko spotkać się w jakimkolwiek innym miejscu (nawet w Biedronce zarabia się więcej, naprawdę!- mam brata pracującego w Biedronce). Niewątpliwym plusem pracy w Lux Med są ludzie- często wartościowi, z zasadami. Szeregowi pracownicy, bo absolutnie nie mam na myśli zatrudnianych na podstawie koneksji pracowników "kadry zarządzającej". Wartość człowieka i zasady moralne mają to do siebie, że niekiedy taki człowiek próbuje wyprzeć to co się dzieje, nie widzieć tego czy usprawiedliwiać to- stąd i współpraca z Wami często trwa 1-4 lata, a nie 1-4 miesiące. Na każdego jednak przyjdzie pora. Ta pora w tym Dziale nadeszła ponad rok temu i trwa do dziś, ze wzmożoną siłą.
17
LUX MED Sp. z o.o. 2017-01-20 15:38
Dziękujemy za zainteresowanie nasza firmą. Pragniemy poinformować, że nadal prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Asystent/-ka ds. Utrzymania Klienta. Wszystkie zainteresowane osoby podjęciem współpracy z nasza firmą zapraszamy do składania aplikacji za pośrednictwem naszej strony internetowej www.luxmed.pl. Oferta pracy umieszczone jest w zakładce kariera.
4
Tęcza 2017-01-21 21:29
Luxmedzie czy Ty gadasz już sam ze sobą? Naprawdę uważasz, że ktoś łyknie tę bajeczkę o zabłąkanej duszyczce, która na forum opinii o danym pracodawcy będzie pytać sie samego pracodawcę o aktualność oferty pracy? Dobre ;)
12
Medykament 2017-01-23 11:57
Lux Med jest dobrą firmą ale nie dla każdego. Mnie praca tu odpowiada i będę ja zachwalała. Nie chcę aby na forum były tylko złe wpisy bo nie jest prawdą co piszecie.
Pacjent zaznajomiony ze struktura firmy. 2017-01-23 18:50
Luxmed jest dobra firma dla calej ferajny wyzszego szebla, ktora wzajemnie sobie tyly wylizuje, a posadki ma dzieki nepotyzmowi. Zreszta juz dawno twoja wspaniala firma olewa opinie zwyklych pracownikow, a za to skrupulatnie usuwa wszelkie negatywne opinie... pacjentow szczerze niezadowolonych z jakosci obslugi. Ponad 35 tysiecy (!) reklamacji od zeszlego roku jest wynikiem naprawde imponujacym . Sorry za brak polskich znakow.
13
Pracowniczka 2017-01-24 14:04
A ja przeciwnie - 3 lata pracy na Postępu w Warszawie uważam za stracone. Nigdy nie otrzymałam obiecanej premii, awansu również nie było, mimo iż wyciskałam z siebie ostatnie poty zawodowe. Śledzę to forum od dawna, z ciekawości... i niestety, ale w więszkości zgadzam się z negatywymi opiniami, ponieważ doskonale wiem, jak funkcjonuje LX oraz stale dowiaduję się od innych pracowników, co tam się dzieje w innych strukturach. Nie polecam.
13
była_posza 2017-01-24 22:19
Czytam i nie wierzę własnym oczom. Jak firma w której zaczynałam prace w 2005 r pada. Odeszłam 5 lat temu. Zmuszono mnie i z radością podpisano rozwiązanie za porozumieniem stron. Masakra.
A kogo nie ma juz w lx? Pracuje jeszcze trzon guru Obsługi z dawnej Racławickiej a potem postępu i CC?- IR, AH, KT, BK???
Fuzje zniszczyły lx który znałam. Firma przestała leczyć zaczęła zarabiać. Dała solidne podstawy obsługi za czasów dyr R.

Pozdrawiam tych co poszli sobie ;)
14
byly_pracownik_postepu 2017-01-25 21:13
Bardzo jestem ciekaw jak Luxmed dostosował się do nowych przepisów. O ile w ogóle się dostosował.
Od 1 stycznia pensja minimalna dla osób zatrudnionych na umowie o pracę wynosi 2000zł brutto, zaś minimalna stawka godzinowa dla pracowników na umowie- zlecenie to 13 zł/h brutto.

Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, że wielu pracowników recepcji lub Call center Luxmedu jeszcze do niedawna o takiej stawce mogło sobie tylko pomarzyć. 1500-1600zł- mniej więcej tyle tam zarabiałem.

Stąd moje pytanie: Czy dostaliście w końcu należną podwyżkę czy też firma postanowiła "obejść" przepisy/ zredukować zatrudnienie?

Wbrew temu co przez lata mówiła prezes Rulkiewicz- Luxmed nie jest "super" ani "numerem jeden" w każdej kategorii. W mojej osobistej opinii- to bardzo kiepski pracodawca który nie szanuje pracowników.
13
Sława 2017-01-26 12:24
Nie mam długiego stażu pracy w LX, ale już teraz zaczynam rozglądać się za nowym pracodawcą. Na początku pracy kilka tygodni pracowałam bez umowy - musiałam się regularnie dopominać o nią. Gdy już ją otrzymałam to były rozbieżności w ustalonych kwestiach finansowych i niby po okresie próbnym miałam otrzymać kwotę, na jaką się umawialiśmy - nic z tych rzeczy. W Warszawie wśród pracowników są tzw. grupki wzajemnej adoracji, co myślę, że ma wpływ na ewentualne premie czy awans... dyskryminacja?

LX może i jest wielką firmą i liderem opieki w Polsce z uwagi na zasięg oraz liczbę placówek, ale pracodawcą jest beznadziejnym.

PS. Ujmujący jest widok palących pracowników LX na parkingu przy Postępu wraz z czerstwymi dyskusjami- ni to eleganckie, jak na taką korpo można wydzielić strefę dla palczy i wieśników dyskusyjnych (ukłony dla dyrektorów), ni to smaczne w oczach pacjentów, ni to poważne w oczach innych pracowników.
11
Być lub nie 2017-01-26 13:05
Lux Med do duża firma , znana na rynku i dająca pracownikom poczucie bezpieczeństwa. Uważam, że każdy pracownik musi dostawać godziwe wynagrodzenie za swoją pracę ale im mniejsza odpowiedzialność tym mniejsze są zarobki.
Poszukująca 2017-01-26 18:24
Szukam pracy i zbieram informacje o firmach medycznych. Jestem w szoku, że lux-med ma jedne z gorszych notowań na niezaleznych forach! Jak nic nie znajde to z braku alternatywy może tam wysle CV, ale z tego co wiedze to nie popracuje dlugo.
8ball 2017-01-27 09:44
Sugerujesz, że zwykli pracownicy bedący na pierwszej linii przed pacjentami i nie raz i nie dwa stojący przed moralnymi dylematami np w kontakcie z pacjentami onkologicznymi nie mają odpowiedzialnej pracy? Do tego jeszcze codziennie zderzając się z naprawdę wsciekłymi pacjentami doprowadzanymi do furii przez odgórne decyzje mądrych głów z Postępu, dotyczące aktualnego funkcjonowania tego interesu z ich poronionymi pomysłami.
Sam jestem takim pacjentem (czytaj - klientem zrzucającym Ci się do pensji jak byś nie zauważył/a), który rozważa wejście na drogę prawną bo ta firma nawet już na reklamacje sama z siebie nie odpowiada.
Nigdy u was nie pracowałem, ale pracowały bardzo bliskie mi osoby i znajomi w różnych oddziałach i szpitalach. Podpisuję się pod wszystkiu nieprawidłowościami powyżej. Myślisz, że tu chodzi o pieniądze? Zapewniam Cie, że gdyby atmosfera w tej firmie, a przede wszystkim podejście do pracowników było właściwie to na tym forum z powodu zarobków najniższych w tej branży opini negatywnych byłoby relatywnie niewiele. A w kontekście podejścia kierownictwa do pracowników to przypomniał mi się tekst jednego z waszych dyrektorków, który nazwał mobingowanie całego zespołu przez koordynatorkę... przejawem jej ambicji. I to w oficjalnym zgłoszeniu całego zespołu.
Wiec jak widzisz nie wszystko da się przełożyć na pieniądze. A tak się składa, że Lux-Med za najwięcej odpowiedzialności i terror psychiczny pracowników płaci najmniej ze wszystkich pracodawców z branży. A Ty jeszcze coś bredzisz o poczuciu bezpieczeństwa.
Łubu-dubu, łubu-dubu! Niech żyje nam prezes naszego klubu! Niech żyje nam!
15
Malwina 2017-01-27 12:49
U nas pracownikom na umowę zlecenie poobcinano zmiany, mają praktycznie o połowę mniej godzin...
a ktoś tu pisał, że luxmed to firma dająca pracownikom poczucie bezpieczeństwa :D
13
melodyjka 2017-01-29 08:59
A skąd wiesz że nie zamiatają pod dywan takich sytuacji i po co powstał adres skoro takich sytuacji nie ma?
1
Karolina 2017-01-30 11:43
Jestem pracownikiem apteki. Dodzwonić się do Luxmedu graniczy z cudem, a przecież nie dzwonię na pogaduchy. Lekarze bardzo często wystawiają błędzie recepty, z czym musimy cofać pacjenta. Jeśli my-aptekarze nie możemy się do nich dodzwonić w żaden sposób to zastanawiam się jak umówić się mają pacjenci albo zamówić karetkę osoby, które tego potrzebują w tym momencie. Niestety od pacjentów zbyt wielu pochlebnych opinii również nie słyszałam.
4
hq 2017-01-30 19:11
"Bardzo jestem ciekaw jak Luxmed dostosował się do nowych przepisów. O ile w ogóle się dostosował.
Od 1 stycznia pensja minimalna dla osób zatrudnionych na umowie o pracę wynosi 2000zł brutto, zaś minimalna stawka godzinowa dla pracowników na umowie- zlecenie to 13 zł/h brutto.
"
Nie dostosował się jeszcze, mimo że od dawna o tym wiedział ... Wizerunkowo bardzo słabo to wygląda.
Nowy pracownik 2017-02-02 11:57
Ciekawe wpisy od osób nie pracujących a znających wszystkie realia w firmie Lux Med???. Czasami myślę, że niektórzy są inspirowani przez konkurencję do pisania kłamstw na forum!. Tym bardziej zostałam przekonana do złożenia swojego CV w LuxMedzie.
Damian 2017-02-02 22:05
Byli i obecni pracownicy również. Składaj CV, a później napisz tutaj co słychać - domyślam się, co napiszesz po kilku tygodniach, ewentualnie miesiącach (zależy od Twojego rozgarnięcia na podwórku).
6
Damian 2017-02-02 22:06
Byli i obecni pracownicy również. Składaj CV, a później napisz tutaj co słychać - domyślam się, co napiszesz po kilku tygodniach, ewentualnie miesiącach (zależy od Twojego rozgarnięcia na podwórku).
8ball 2017-02-04 11:49
Kolego kiedys w LX byla taka formatka, ktora wysylalo sie z systemu z podziekowaniami za udzial w procesie rekrutacji. Dzis to zbyt powazna firma. Jak ma by u nich dobrze jak ucieklo z niej wiekszosc kompetentnych trenerow wewnetrznych? Na Postepu udaja, ze prowadza rekrutacje co by sie statystyki rekrutacyjne zgadzaly, a tak naprawde to nie ma nawet komu szkolic nowego narybku. Probuja to zwalic na koordynatorow, ktorzy zwyczajnie to olewaja. Czy ktos z nowych kandydatow do obslugi pacjenta widzial na oczy skrypty rozmow, pytania testowe? Byl przeszkolony z zakresu dosc obszernych teorii procedur medycznych, ktore trzeba znac obslugujac pacjenta? Zostal kompleksowo przeszkolony z obslugi programow, na ktorych trzeba pracowac? Popracowal "na sucho" pare dni z trenerem? Dzis doslownie doczepia sie nowego zawodnika do osoby najstarszej stazem (ktora zwyczajnie nie ma czasu szkolic, bo ma swoja robote). Po paru dniach tej osoby nie ma, a narybek przydzielany jest przez koordynatora do nastepnej wzgledem dlugosci stazu osoby, ktora gada zupelnie co innego. A szkolenie wyglada zazwyczaj tak: tu klikasz to i to, tam rejestrujesz, tu odbierasz polaczenia i jazda na sluchawke lub za kontuar "bo ja ide na przerwe - poradzisz sobie ;) ".
A konkurencja przy LX moze spac spokojnie. LX wygrywa tylko iloscia placowek w kraju, ktore tak lapczywie wchlanial w ciagu ostatnich kilku lat. I to bedzie ich gwozdz do trumny, bo to obecnie kolos na glinianych nogach. Za jakis czas bedziemy slyszec o zamykaniu co mniej rentownych oddzialow, ktorych tak naprawde nie bedzie komu obsadzic bo nawet lekarze i pielegniarki maja dosc tej firmy i przewaznie po roku rezygnuja.
6
PracownikOBECNY 2017-02-04 18:42
Zaczną od zamknięcia Szpitala na Puławskiej - statystyki marneee, choć nagabują i szukają pacjentów, jak mogą :)
5
pracownikBYŁY 2017-02-05 12:43
Jakoś mnie to nie dziwi. Podobno nowa pani dyrektor robi porządek, ale trochę za późno. Dużo wartościowych pracowników odeszło za rządów byłej pani kierownik, która nie wykazywała się kompetencją. Pozostała garstka pracowników, którzy sobą coś reprezentują, a reszta przyjmowana po znajomości to jakieś nieporozumienie. Brak wykwalifikowanego personelu, świadczącego na wysokim poziomie usługi, niestety odstrasza klientów (pacjentów). Ceny usług z sufitu, a stawki dla pracowników bardzo marne.
6
Medykant 2017-02-06 09:10
Zawsze uważam, że pracownik niższego szczebla nie musi zajmować się strategią firmy. Pewnie dlatego sądzi, że firma powinna płacić większe wynagrodzenie, gdyż myśli o b. poważnych sprawach.
8ball 2017-02-07 09:30
Medyk/medykamenr/medykant ile jeszcze bedziesz wybielac swoj chlewik? Widze, ze wpisy zawsze w dni powszednie pomiedzy godz. 9, a 12 w poludnie. Chyba nie ma za duzo roboty na Postepu. Twoje smutne wywody o Slowianach i podejsciu do szeregowych pracownikow sa wrecz karykaturalne i stanowia swietna wizytowke firmy Lux-Med Sp. z o.o. Az za dobrze widac wasze stanowisko wobec pracownikow. Nikt nie nakazuje im podejmowac strategicznych decyzji. Problemem jest uposledzenie narzadow poznawczych - krotko mowiac gluchota, slepota i ignorancja kadry wyzszego szebla (do ktorej bez watpienia nalezysz Ty) na sygnaly z dolu. Jeszcze troche i wogole nikt nie bedze podejmowal u was strategicznych decyzji. Dyrektorow sto tysiecy, a malo ktory naprawde kompetentny. Zapomnieliscie, ze nie zyjemy juz w roku 2000 i micha ryzu nie wystarczy. Swoja droga bylem ostatnio w jednej z waszych placowek i usmialem sie jak zobaczylem na scianie dyplom "firmy roku" datowany na 1998 rok. Jak mawiaja - ryba psuje sie od glowy.
6
8ball 2017-02-07 10:26
Widze, ze wpis o przebiegu rekrutacji u niejakiego Cezarego juz usuniety, co by ludzi nie straszyc. Tak samo jak wpis o lamaniu tajemnicy lekarskiej.
6
Anna 2017-02-09 13:18
Lux-med znana marka, ale polityki zarządzania nie ma żadnej. Od kilku lat to dno totalne w sferze organizacji i zarządzania, zwłaszcza w podejściu wobec pracowników. Dyrektorów pełno... a kwalifikacji żadnych nie mają. Na Postepu niektórzy są z przypadku np. jak kwestiami medycznymi może kierować osoba nie pracująca dotychczas w branży, nie majaca wykształcenia medycznego i doświadczenia we wspolpracy w linii zdrowotnej (nawet w obsludze klientow medycznych)? KPINA.
7
kandydat 2017-02-11 07:02
A jak jest w Warszawie w Lux Med przy Mariott? Czy warto tam aplikowac? Dotychczasowe wpisy powalające. Dajcie, proszę, znać. Moze są jakieś wyjątkowe placówki.....
Teserakt 2017-02-13 13:35
Z tego co wiem to jeszcze jako tako ze wzgledu na atmosfere trzyma sie luxmedowa "medycyna rodzinna". Ale to tylko kwestia czasu jak i to rozwala, bo wszystkie wzglednie autonomiczne jednostki od jakiegos czasu przechodza pod to samo patologiczne zarzadzanie z kolorowa w tle. Daj sobie z Mariottem spokoj. Za duzy "prestiz" (a presja jeszcze wieksza) i za blisko Bramy Zachodniej, w ktorej siedzi jedna z hydr.
MagdalenaEM 2017-02-13 20:15
Dyrektorzy na Postępu to kpina, ale z tymi papierosami i parkingowymi dyskusjami to już groteska.
2
czarno-biała 2017-02-15 00:03
Kim jest teraz kolorowa? Dyrektorem ? Nie pracuję 8 lat a co z IR dyrektorem Działu obsługi klienta?
Medyk 2017-02-15 18:38
Firma zajmująca sie bardzo trudnym tematem nigdy nie doczeka się pochwał. Lux Med ma swoja historię i pozycjeęna rynku medycznym bardzo wysoką. Oby tak dalej.
KlientStrategiczny 2017-02-16 14:42
Chyba kpisz. Ja straciłam szacunek do LUX MEDu w momencie, gdy dowiedziałam się, że lekarze mają w większości podpisane umowy w ramach załatwiania pacjentów na odpłatne zabiegi w Szpitalu na Puławskiej i w CMC (jako próba reanimacji ciężko działających szpitali). Za zorganizowanie, pokierowanie takiego pacjenta dostają pieniądze... a gdzie etyka? w Szpitalu na Puławskiej przecież lekarze nie cieszą się wybornymi opiniami, więc po co tam kierować?... szkoda, że polityka tej firmy obraca się tylko wokół KASY.
5
Piter 2017-02-16 22:19
Luxmed zamiast na profesjonalnym leczeniu, skupił się wyłącznie na przejęciach i wyciskaniu kasy z pacjentów.

Do dziś wspominam nieliczne spotkania z panią prezes Rulkiewicz i jej wypowiedzi:
" Luxmed jest obecnie liderem na rynku w zakresie medycyny x, w dziedzinie y od lat nie mamy sobie równych, w sektorze z planujemy w ciągu najbliższych 12 miesięcy awansować na I miejsce. Planujemy również ekspansję w ubezpieczeniach..........".

Propaganda sukcesu lała się strumieniami, a tego wszystkiego słuchali pracownicy którzy trzeci rok z rzędu nie dostali nawet symbolicznej podwyżki.
Pensje stoją w miejscu, pracownicy na śmieciówkach ale firma zarabia coraz więcej- czyli w rozumieniu kierownictwa LX- sytuacja idealna.
Pacjenci coraz częściej składają reklamacje, ale i płacą więcej- czyli wszystko w porządku.

Tak funkcjonuje Luxmed- pazerna korporacja w której liczą się tylko słupki sprzedażowe i ograniczanie kosztów.
5
MadejMadej 2017-02-17 10:54
Ktoś się wypowiadał nawet, że już obdzwaniają pacjentów z sugestiami, żeby zlecone zabiegi czy skierowania realizować na Puławskiej. Już nie wiedzą, jak pozyskać ETYCZNIE pacjenta. Żal, żal, żal!
2
b123 2017-02-19 12:54
Jakie kwoty oferują na CC w Warszawie po okresie próbnym ? Warto się tam przenosić?
LUX MED Sp. z o.o. 2017-02-21 09:27 [pracodawca]
Szanowna Pani,
W przypadku braku zadowolenia z naszych usług ma Pani możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie: https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/zglaszanie-uwag.html, pisemnie pod adresem mailowym obsluga.klienta@luxmed.pl lub u każdego pracownika Infolinii (22 33 22 888) oraz recepcji.

Pozdrawiamy,
Grupa LUX MED
PracownikOBECNY 2017-02-21 09:41
Jako pracownik napiszę otwarcie, że wszyscy dobrze wiemy, jak działają u Państwa reklamacje... tj. one istnieją, ale są ignorowane, zamiatane pod dywan :)
1
Luksmetowe brednie 2017-02-21 12:22
Waszych reklamacji i tak nikt nie rozpatruje, nawet pracownicy infolinii sami przyznaja, ze jest ich za duzo i sobie juz nie radza. O czyms to swiadczy.
Mentor 2017-02-21 16:18
Służba zdrowia to ciężki kawałek działalności. Natomiast Lux Med dźwiga to i ciągle się rozwija co znaczy, że jest super firmą. Czasami zdarzają się trudne sytuacje ale to jest normalne tak jest wszędzie. Pracownicy i firma to jedność bez tego nic nie będzie!!.
1
Dobry8775 2017-02-22 10:06
Tylko, że LX ma w nosie pracowników ("jak nie ten to znajdzie się inny") liczą się tylko słupki sprzedażowe i kasa, kasa, kasa :) Przez takie podejście odeszło sporo świetnych lekarzy i dobrych pracowników administracji.
1
Kasia 2017-02-22 11:40
Umowa śmieciowa, zarobki bardzo niskie, brak chęci współpracy, niedocenianie pracowników, marne programy zdrowotne, ciągle wieszający się komputer, tajemnice Poliszynela dotyczące dokumentacji i innych wewnętrznych przepisów. Przykro mi - miałam nadzieję, ambicję, wiedzę i praktykę. Odeszłam - bo musiałam żeby przeżyć z rodziną. Szkoda tylko dziewczyn i chłopaków bo są świetni i zawsze starają się trzymać proste plecy.
Nie bardzo rozumiem dlaczego Luxmed otrzymuje tytuł najlepszego pracodawcy - chociaż to nagroda przyznawana zewnątrz firmy - brak informacji od pracowników?
2
Pracowniczka 2017-02-22 15:37
Wg mnie LUX MED szuka jeleni. Oferują marne wynagrodzenie, obiecują nieistniejące premie, stanowiska pracy nie są zorganizowane (np. brak choćby swojego biurka lub dzielenie jednego z 4 innymi osobami - komfort, nie?). Cały biznes opiera się na wielkiej rotacji i łataniu dziur pracowniczych, przy braku stabilności żaden pracownik nie chce się starać, a pojawiający się nowi zanim się wdrożą to już odchodzą. W Warszawie to co trzeci pracownik LUX MEDU jest czegoś dyrektorem, co czesto jest paradoksem, bo umiejetnosci zarzadzania, rozwoju nie maja zadnych. Czy te stanowiska sa po znajomosci? no tak, to przecież wielka korpo :)
1
Gość 2017-02-22 17:35
A jak wygląda z perspektywy pacjenta dostępność do lekarzy. Który pakiet zdaniem pracowników warto kupić?
ITszczurek 2017-02-22 17:51
W IT na postępu co chwilę odchodzą koleje osoby mające już dosyć tej farsy.
Zostaw swoją opinię o LUX MED Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUX MED Sp. z o.o.