LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o LUX MED Sp. z o.o.

Teserakt 2017-03-27 21:03
Wiem doskonale jak tam jest od strony pracowniczej, gdyż moja żona poświęciła tej firmie 4 lata życia, często będąc zmuszona zabierać pracę do domu w tej czy innej formie, gdzie nie raz jej pomagałem aby się wyrobiła (śmiesznie się do tego mają przeróżne audyty, certyfikaty ISO-sriso odnośnie ochrony danych poufnych pacjentów, które pracownicy MUSZĄ wynosić z firmy dla skończenia pracy w terminie), aż w końcu podobnie jak sporo innych osób z jej działu zwolniła się ze względu na mobbing i pogarszający się w związku z tym stan zdrowia. W dwie osoby na zmianie uwierzę (czasem nawet i jedną), ale w zakaz zatrudniania nowych pracowników już niekoniecznie, chyba że coś się ostatnio zmieniło w tej firmie i faktycznie ten okręt zaczyna nabierać wody - co zresztą było do przewidzenia. Znanym mi problemem kadrowym była niesamowita rotacja pracowników, związana z bardzo marnymi warunkami płacowymi i bytowymi w tej firmie, oraz z całym szacunkiem dla Ciebie, bo nie znam Twoich kompetencji - brakiem merytorycznego przygotowania ich do wykonywania swoich obowiązków.
5
Miki 2017-03-28 12:11
Byłam na rozmowie w Warszawie. Rekrutacja to wysłuchiwanie historii firmy, działalności działu, niedopuszczenie do słowa kandydata i zadanie jednego pytania "od kiedy może Pani zacząć?". Bardzo niski poziom wywiadu, atmosfera z kipiącym ego managera, który de facto dużo gadał, a niewiele wiedział, ot rekrutacja do Centrali. Zniesmaczona jestem zarobkami i magicznym słowem "premia uznaniowa". Stanowisko fajnie brzmi, ale wiąże się z wciskaniem abonamentów i obdzwanianiem pacjentów. Pracodawca kiepsko rokuje w branży.
7
asembler 2017-03-28 18:02
Jak jest z pracą w IT (admin syst) w Luxmedzie? Można tu dobrze zarobić i się rozwijać? Frima oferuje jakieś szkolenia?
wreszcienawypowiedzeniu 2017-03-28 18:13
Zmieniło się, do niedawna była duża rotacja, ktoś odchodził, ktoś przychodził, ale od nowego roku zarządzili oszczędności. Pracownikom poobcinali godziny, część zwolnili, sporo osób odeszło. Efekt jest taki, że jest bałagan jeszcze większy niż był, ci co zostali pracują za kilka osób (oprócz tych co odeszli, sporo osób jest na l4). W grafikach są pustki, nie zdziwię się, jak w końcu na zmianie nie będzie nikogo :D Wydawało mi się, że gorzej w tej firmie już być nie może, a jednak...
11
pracownik okradziony 2017-03-28 19:36
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak premia uznaniowa. Jak nie masz czegoś na papierze, to są to puste obietnice bez pokrycia, zwłaszcza jak przełożeni próbują wmanewrować Cię w jakieś ekstra zadanie za ekstra kasę np bycie p.o. koordynatora przez 3 miesiące do czasu ślimaczącego się podpisania aneksu do umowy i obiecywanie, z miesiąca za miesiąc, że już przy następnej wypłacie dostaniesz zaległe pieniądze. Jak dostaniesz aneks to zaczniesz dostawać swoją groszową podwyżkę, ale za okres paru miesięcy wstecz bez papierka kasy nie zobaczysz na oczy.
5
Teserakt 2017-03-29 00:59
Ja to rozumiem tak: Co robi Luxmed gdy przez dłuższy czas nie może obsadzić wszystkich wolnych wakatów? Likwiduje wolne wakaty i w ten kreatywny sposób naciąga statystyki przed BUPĄ, że wszystko jest cacy i cała załoga dzielnie pcha tę lokomotywę pełną parą. He he, dom wariatów :D
4
K 2017-03-29 11:16
Potwierdzam, że nie ma premii, co de facto zadecydowało o mojej rezygnacji z pracy, bo podstawa była absurdalnie śmieszna. Obietnice niespełnione po stokroć: co miesiąc ta sama śpiewka, że będzie premia itd. a ostatecznie nigdy jej nie było, pomimo skutecznej realizacji celów sprzedażowych i dawania z siebie 300% kosztem życia prywatnego (rezygnowałam z urlopów, pracę zabierałam do domu itd.). Niewarto ludzie łudzić się.
3
4net 2017-03-30 22:25
Minusem firmy jest to, że nie potrafi (nie chce?) zachęcić osób do pracy dłużej nież rok.
W IT (ale nie tylko) rotacja pracowników jest zatrważająca. W marketach nie ma takiej rotacji jak tutaj.
Co 'młodego' czegoś nauczysz, to już się z Luxa zwija :(
Przyczyny?
Głownie słaba kasa i brak możliwości rozwoju.
5
Kasiaa 2017-03-31 14:37
Wiecie może czy szukają teraz testera w LX? Jest szansa wyciągnąć coś z tego stanowiska jako osoba bez doświadczenia oprócz klikania ? Czego można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej i jakiej stawki (2500 netto) ?
Szczery 2017-04-01 08:03
Żaden
2
Zdegustowana 2017-04-02 14:26
W obsłudze klienta brak jest ochrony danych osobowych. Nazwiska na głos (jakby imieniem nie można było się zwrócić), cel z jakim się pacjent zgłasza też ("dziś ma Pani badanie transwaginalne"). Pracuję w obsłudze i ubolewam nad tym od dawna, ale nikt nie reaguje. Poza tym w CC mają wgląd w dokumentację pacjentów i obdzwaniają ich w celach marketingowych...
5
dramat 2017-04-03 22:35
Za moich czasów nie oferowali absolutnie żadnych szkoleń, ba -nie znali nawet czegoś takiego jak szkolenia wewnętrzne ("nie mamy środków, zasobów itp.)

Z ostatniego roku pracy w IT Luxmedu najbardziej zapadły mi w pamięci:
- kolejki do kibelka (WC na jednym poziomie współdzielone inną firmą)
- ciasny open space na +100 osób z różnych działów, gdzie w hałasie siedzieliśmy stłoczeni jak sardynki w puszcze, obrócenie się na krześle było zupełnie niemożliwe podobnie jak praca bez słuchawek na uszach (potężny hałas, różne zespoły stłoczone obok siebie)
- kolejki w kuchni aby zagotować sobie herbatę/kawę lub odgrzać przyniesiony obiad.
4
ostatni 2017-04-07 16:52
Od kilku miesięcy trwa masowa ucieczka pracowników IT :(
Główną przyczyną jest kasa, a 'organizacja' udaje, że nie wie o co chodzi...
4
Medyk 2017-04-10 19:38
LUX MED Sp. z o.o. prowadzi bardzo stresującą działalność tak dla pracowników jak i dla klientów i myślę, że wiele nerwowych sytuacji powstaje na styku klient-pracownik. Przy duzych firmach nie wszystko szefostwo wychwyci. Pracownicy muszą sobie sami pomagać.
1
Justyna 2017-04-12 20:36
Jako pracownik napisze od siebie tylko tyle ze lx to typowa korpo - dajesz siebie 300%, a otrzymujesz jedynie uszczerbek na zdrowiu. Nie wspomne o kiepskich zarobkach, ktore satysfakcjonowaly mnie jedynie w wersji dorabiania na studiach, teraz to żenada - rodziny nie utrzyma sie. Szefostwo wiele spraw zamiata pod dywan, pracownicy traktowani sa beznadziejnie.
7
dramat 2017-04-18 23:12
Masowa ucieczka pracowników IT od pół roku? Z mojej perspektywy trwa to z przerwami już conajmniej 2 lata.
W ciągu pierwszego roku mojej pracy odeszło ponad 30% ludzi z którymi mialem okazję współpracować i podobno do dziś niewiele się zmieniło.

W IT jest oczywiste że jeśli przez pierwsze 2 lata pracy nie dostaniesz UoP - o ile rzecz jasna zależy Ci na umowie- ani podwyżki- to na dniach zrezygnujesz a razem z tobą połowa ludzi z zespołu.

W Luxmedzie ci "na górze" chyba wyszli z założenia że to ich nie dotyczy i postanowili się przekonać jak to jest mieć dział IT, w którym pracują głównie studenci i ludzie z recepcji- bo mam wrażenie że do tego właśnie dążą.
5
Marek 2017-04-20 16:29
Witam.Mam pytanie odnośnie pracy w CC-czy jest to tylko infolinia przychodząca czy trzeba także dzwonić do ludzi i wciskać produkty firmy ?
Marek 2017-04-20 19:09
Witam.Mam pytanie odnośnie pracy w call center-czy jest to tylko infolinia przychodząca czy też trzeba dzwonić do klientów i oferować np jakieś pakiety medyczne.Pozdrawiam, Marek.
Kasia Basia 2017-04-22 09:06
CC to odbiór połączeń przychodzących, ale także wykonywanie telefonów z wciskaniem kitu. Obdzwanianie pacjentów (z kłamstwem, że wyrazili zgodę na taki telefon lub dzwoni się w imieniu lekarza) z propozycją leczenia, diagnostyki itd. w Szpitalach luxmed lub w innych naszych placowkach. Etyka, nie? :)
1
Iza 2017-04-22 16:04
Podziwiam tę firmę, tak rozbudowana i daje się kierować, myślę, że to nie jest łatwe. Przy problemach z dostaniem się do lekarza LUX MED znacznie ułatwił to.
Katrin 2017-04-24 07:26
"Daje się kierować" - przeczytaj tutaj dobrze wpisy, zobaczysz, jak daje się kierować. Dla mnie to miejsce na chwilę.
3
Zekzt 2017-04-24 17:55
Kwestia tego jęczenie na opłaty za pakiety w przypadku pracowników - ludzie, naprawdę te 15zł jak dopłacacie za wyższy pakiet [gdzie benefitem jest 50% zniżki na stomatologię] to jest taka kosmiczna suma? Biorąc pod uwagę fakt, że pracownik otrzymuje zakres opieki który prywatnie kosztował by naprawdę spore pieniądze. Za bazowy pakiet nie płacimy NIC - bo 20zł jest DOLICZANE do wynagrodzenia [czyli jak zarabiasz 3000 brutto to przy zgłoszeniu się do pakietu podniosą ci zarobki na 3020].
Firmie można wiele zarzucić, ale pewien poziom pierdzeielenia bzdur to już zwykłe malkontenctwo - z reguły leni którzy wylecieli z roboty bo nie chciało się pracować tylko ciągle szukaliście leszcza który coś za was dokończy.
1
ZetZet 2017-04-25 15:13
Ocho, warcza groźnie smutne dyrektorki z Postępu. Kości wam rzucili tym razem w zasięgu łańcucha?
4
Medyczka 2017-04-25 19:32
Czytając wpisy mam wrażenie , że ta firma nic nie robi tylko szkodzi pacjentom i celowo utrudnia dostęp do lekarzy. Tego nie można spokojnie czytać. Służba zdrowia kuleje a LUX MED próbuje uzupełniać braki w przychodniach państwowych to i tak jest źle.
2
Beat 2017-04-26 22:19
Pracodawca na niskim poziomie. Zarobki niskie 2400 brutto na początek. Nieadekwatne co do obowiązków. Niby premie kwartalne, które dostają ciągle te same osoby. Rotacja pracowników ogromna. Firma woli zatrudniać ciągle nowe osoby niż inwestować w stałego, dobrego pracownika. Obiecują podwyżki, umowę o pracę a później nie dotrzymuje słowa. Brak funduszy. Trzeba oszczędzać. Kolejki coraz większe, pracowników mała ilość bo każdy odchodzi ha ile można wytrzymać w takim miejscu za takie pieniądze. Zero docenienie pracownika. Najlepiej jakby człowiek pracował na dwa komputery po 12 h i nic nie mówił. Ciągle nowe umowy podpisane czyli kasa dla firmy ale dla pracowników recepcji ciągle nic. Tylko rób wiecej, szybciej bo kolejka. Jedna wielka porażka.
10
Dolores Marie 2017-04-28 17:51
Stanowiska biurowe, poza obsługą pacjenta mają podobnie - wielkie obietnice i na tym koniec. Zekzt - piszesz głupoty z tymi pakietami i opieką w lx, więc albo wybielasz luxmed, bo sam/a tkwisz w tym shicie albo wcale nie jesteś pracownikiem, bo nie wiesz o co chodzi :)
4
Prawdomowna 2017-04-30 12:43
Nie wiem jakim cudem moze nie na tym portalu ale na innym znlazlam jakiekolwiek pozytywne opinie co prawda jest ich bardzo malo ale nie maja prawa bytu. Pracowalam na recepcji w ciagu mojej pracy (5 msc )odeszlo 4 pracownikow. Nie wiem jak luxmed moze szczycic sie tytulem najlepszy pracodawca 2015 ktory chlubnie widnieje na ich stronie..ale ja wam powiem jak - pracownicy musza wypelnic ankiete Bupa z ktorej luxmed jest rozliczany- kierownik stoi nad toba i kaze zaznaczac najwyzsze noty- stad ten wymuszony na biednych pracownikach sukces.nie mam pojecia jak mozna wyzyc z pensji luxmed to smieszne piniadze -nedza.oszukuja na rozmowie pani dyrektr podaje kwoty nie mowiac ze to brutto! Coraz wiecej wymagaja a na koncie ani grosza wiecej-wyzysk.siedzisz w pracy 12 h czqsem 4 dni pod rzad =nie masz zycia. Bardzo falszywa karda zarzadzajaca. Patrza tylko na swoje tylki.tu nikt cie nie doceni...naprwde z serca odradzam !
12
Andzia 2017-04-30 15:04
Kilka lat temu praca była całkiem fajna, pomimo strasznie niskiego wynagrodzenia. Obecnie jest strasznie. Pani Prezes i jej zastęp w dyrektorów regionalnych powinni wylecieć z hukiem! Pracownicy się nie liczą, są głęboko w..., podobnie jak pacjenci. Stąd bierze się niechęć pracowników do pacjentów i odwrotnie. Prezes otrzymuje corocznie nagrody dla pracodawcy - pewnie ustawione, bo inaczej możliwe to nie jest. Jeden z najgorszych pracodawców w branży i nie tylko. Dyrektorzy "zmuszają", bądź co najmniej proszą pracowników recepcji o wypełnianie ankiet dot. oceny pracodawcy na maksa, co daje fikcyjne dobre oceny dla pracodawcy, potem pochwały dla dyrektorów, nagrody dla Prezes, a pracownicy są i tak dalej szmaceni przez warunki pracy. Skąpstwo i bieg za pieniądzem bez liczenia się z pracownikami i pacjentami to misja luxmedu. LUX to abstrakcja! Pracownicy powinni się w końcu zbuntować i nie przychodzić do pracy. W końcu zatrudnią samych studentów najgorszego sortu - będą mieli wtedy "super jakość"... Od jakiegoś czasu zatrudniają bez znajomości angielskiego, co na recepcjach daje absurdalne i komiczne sytuacje z pacjentami zza granicy. Kierownicy nie raz zostają mianowani po znajomościach. Niestety środowisko medyczne skupia w pewnych miejscach niezbyt inteligentne osoby, które później będąc posłusznymi korpo-barankami idą wyżej po szczeblach "tej nieszczęsnej luxmedowej kariery". I tak niszczona jest marka. Miejsce pracy na pewno nie dla mądrych ludzi.
12
Daria 2017-05-02 22:32
Czy oby na pewno nie da się powiedzieć o firmie coś dobrego? Wiadomo jak bardzo się powiększa więc i dyscyplinowanie pracowników musi iść w parze, gdyż w przeciwnym razie posypie sie firma. Praca jest z gatunku stresujących.
Marny rudy dyrektorek z Postępu, uważający że mobb 2017-05-04 18:38
Oj jak mi się Ciebie żal zrobiło. Przygarnijcie tego nędznego trolla z Postępu. Tak dużo nicków mu się tworzy. Może to objaw schizofrenii? Spoko. W lx mają psychiatrów w pakiecie. Tylko nie chwal się znajomym z pracy bo zaraz wejdą Ci w kartę. Takie tam luxmędowe smaczki jak tajemnica lekarska, iso, audyty dotyczące ochrony danych wrażliwych i inne pierdy :)
4
Mario 2017-05-05 07:33
- Obietnice podwyżek, premii niespełnione
- Praca niezgodna z etyką i prawem (brak ochrony danych osobowych, co zostało już tutaj wspominane)
- Dyrektorzy z przypadku (m.in dyrektor ds. medycznych bez wykształcenia, a nawet podstawowego doświadczenia w branży decyduje... super!)
- Warunki fatalne (przy jednym biurku pracują 2-3os. w działach obsługi pacjenta - to łączy się z wspominaną ochroną danych osobowych, bo jak w takich warunkach zachować to...)
- Presja na słupki sprzedażowe, często wymuszanie łamanie etyki i własnego sumienia
- Ogromna rotacja pracownicza
- Lekarze mają zakaz kierowania na głębszą diagnostykę lub leczenie pacjentów, bo to kosztuje... a chodzi o to, aby było szybko i tanio :)
- Brak jakichkolwiek szkoleń
5
nick 2017-05-05 10:24
To co robi Lux Med z ludźmi to jest kpina a szczególnie z działem obsługi pacjenta !!! Brak szacunku. Za marne gorsze wymagają gwiazdki z nieba. Obiecują umowy przyjmowanym pracowanikom a później się tego wypierają. Ciągła rotacja bo nikt nie chce tu zostać. Firmie nie zalezy na stałych i zaufanych pracownikach. Brak podwyżek i premii. Nagrody dostają te same osoby. Jako pracodawca do kitu !
8
Nawylociewłasnejwoli 2017-05-05 14:39
Andzia, LX jest dla naiwnych. Każdy kto niestety pracował tam dłużej uciekł, bo widział co się dzieje, zostali nudni dyrektorzy, którzy dostali stołek po znajomości lub studenci chcący dorobić, ewentualnie mało ambitni.
3
NIEZADOWOLONY 2017-05-07 22:04
nie polecam pakietów medycznych ! żart ! 3 miesiące czekania na okulistę, to już w NFZ jest szybciej !
i to najwcześniejsze terminy. do jakiegokolwiek specjalisty czekasz porównywalnie do nfz, czekam na koniec umowy i wypowiadam !
2
żal... 2017-05-08 09:57
Jak Ci nie pasuje, to idź do NFZ... Większość, która tak jęczy, że LUX MED jest jak NFZ nigdy w NFZ nie była i nie wie co to znaczy stać 12-18 godzin na SORze, żeby uzyskać pomoc. Nie chcesz? Nie płać i nie zawracaj głowy ludziom tam pracującym...
2
buba was here 2017-05-08 19:48
Ocho, coraz bardziej jadowite odpowiedzi z Postępu na wytykanie oczywistych oczywistości.
"To nie my! To nie nasza wina! My zarządzamy i prowadzimy naszą cudowną spółkę według standardów światowych! Pani prezes jest najmądrzejsza! To wszystko wina tych podłych pracowników, bo nie chcą pracować tylko ciągle nam się zwalniają i to nie tylko obsługa pacjenta ale też pracownicy medyczni. A my im serce na talerzu... przecież jesteśmy takim dobrym pracodawcą według uczciwych i rzetelnych ankiet zadowolenia."
Różnica drogi żal-misiu jest taka, że pacjent specjalnie płaci za opiekę prywatną (czy to abonamentem, czy też za konkretną usługę), więc pacjent wymaga. Ta durna wypowiedź najlepiej świadczy o stanie umysłów osób zarządzających tą śmieszną firemką, bo zwykły pracownik ma świadomość, że gniew pacjentów co najwyżej znajduje ujście na nim, ale to nie on jest tutaj celem. Tu drobna uwaga dla pacjentów obecnych i niedoszłych: pacjent abonamentowy w firmie Luxmed Sp.z o.o. to pacjent DRUGIEJ KATEGORII. Tu jak najbardziej są możliwe wielomiesięczne terminy na wizytę u specjalisty czy badanie. Sytuacja zmienia się diametralnie jak pacjent przychodzi do recepcji z pieniędzmi w zębach, aby sobie za taką usługę zapłacić ekstra. Wtedy terminy są niemal od ręki.
A teraz swojskim, luxmedowym zwyczajem czekam na usunięcie tego posta. I tak go wkleję z powrotem.
5
Monia 2017-05-10 11:16
Narzekanie to nasza narodowa bolączka. Wszędzie służba zdrowia kuleje i LUX MED nie jest wyjątkiem. Jak nie można przeskoczyć pewnych barier to jest bezsilność i stres. Myślę, że bez ograniczeń firma byłaby super.
Zadziwiona 2017-05-10 22:46
Termn do okulisty dziecięcego w" terenie" umówiony z ponad miesięcznym wyprzedzeniem. Dziś" przypadkiem " dowiaduję się ze do konca roku pani dr nie ma. Inny termin do kogoś innego??? Brak. Sorry taki mamy klimat. Pani dr zablokowała grafik do końca 2017 r. I co mam zrobić? Może umówić wizyte na siebie do dorosłego a wejść z dzieckiem ( tez ma pakiet)....???? Mąż ma ból stawu kolanowego aki ze nie może chodzić... wyproszony dodatek do ortopedy. Wychodzi po 5 minutach ze skierowaniem na usg a w placówce jest możliwość zrobienia rtg. Termin na usg kolana za 3 tygodnie.
Wstyd. Płacimy sami za pakiet i dziwimy się.
Poziom obsługi jak w NFZ. Pacjentka po.pieczątkę na L4 pyta czy może bez kolejki. Co slyszy niech pani stanie w kolejce. Wszyscy stoja. 2 nowe panie w tempie żółwia obsługują. Nowe nie ma się co dziwić. Wstyd wstyd wstyd
C. D. N.
1
Zadziwiona 2017-05-10 22:47
Termn do okulisty dziecięcego w" terenie" umówiony z ponad miesięcznym wyprzedzeniem. Dziś" przypadkiem " dowiaduję się ze do konca roku pani dr nie ma. Inny termin do kogoś innego??? Brak. Sorry taki mamy klimat. Pani dr zablokowała grafik do końca 2017 r. I co mam zrobić? Może umówić wizyte na siebie do dorosłego a wejść z dzieckiem ( tez ma pakiet)....???? Mąż ma ból stawu kolanowego aki ze nie może chodzić... wyproszony dodatek do ortopedy. Wychodzi po 5 minutach ze skierowaniem na usg a w placówce jest możliwość zrobienia rtg. Termin na usg kolana za 3 tygodnie.
Wstyd. Płacimy sami za pakiet i dziwimy się.
Poziom obsługi jak w NFZ. Pacjentka po.pieczątkę na L4 pyta czy może bez kolejki. Co slyszy niech pani stanie w kolejce. Wszyscy stoja. 2 nowe panie w tempie żółwia obsługują. Nowe nie ma się co dziwić. Wstyd wstyd wstyd
C. D. N.
1
Mąż byłej pielęgniarki 2017-05-10 23:15
Mówimy o traktowaniu pracowników a nie pacjentach i abonamentach
3
Pracowniczka27 2017-05-11 07:08
Pracuję od kilku miesięcy w LX w Warszawie w biurze. Początek spoko - uśmiechy, obietnice... Oczywiście wszystko bez pokrycia. Dodatkowo irytujące są plotko-grupki i wzajemnej adoracji. Wszyscy wszystkich obgadują i w powietrzu unosi się jedna wielka hipokryzja, co byloby do przezycia, ale obietnice, niskie zarobki przekreslaja moja dalsza prace.
PS. Dyrektorzy to jakieś nieporozumienie.
2
Beat 2017-05-14 10:38
Jedna wielka porażka! Ha nie poszło im tak jak zaplanowali z nowym szpitalem to wprowadzili oszczędności. Sobie, gdzie zarabiając duże pieniądze nie odejmą no bo jak tylko pacownikom na recepcji gdzie zarabiają grosze. Zleceniówkom pozabierali po 20 godzin, traktują pracowników jak śmieci przesuwając na różne działy aby tylko tanim kosztem zapchać dziurę braku personelu i dziurę w budżecie. Ostrzegam, zdala od tego pracodawcy.
3
patrycja 2017-05-15 17:58
Beznadziejna firma i ludzie. A pracownicy infolinii? Brak słów !
1
Medyk 2017-05-16 11:10
Brak słów żeby odnieść się do wpisów na tym forum. Jest tyle innych firmy gdzie można pracować bez stresu, mobbingu i wielu innych uciążliwości. A może konkurencja bardzo inspiruje ludzi do takich wpisów?
anna stara panna 2017-05-18 22:40
MOCNO NIE POLECAM PRACODAWCY !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze swojego doświadczenia w pracy na recepcji już teraz wiem że Lux med to dno totalne!!!! Na początku pracy obiecują złote góry potem jest już tylko gorzej. Pensja bardzo niska 1700 zł na rękę -nie wystarczająca nawet na podstawowe potrzeby ludzkie i utrzymanie w Warszawie. Brak jakichkolwiek premii - no chyba że jest się wazeliną dla kierownika itd... Mobbing na porządku dziennych - zachęcanie cukierkami "krówkami" do wypełniania na 100% pozytywnie ankiet promujących Luxmed jako pracodawce.... żal.. Ciągłe przerzucanie ze stanowiska na stanowisko, narzucanie nowych obowiązków- obsługa niekończącej się kolejki, wyżsi stołkiem zajmują się pilnowaniem pracownika recepcji aby nie oddalał się od swojego stanowiska, zdarzały się poszukiwania pracownika po toalecie i upominania aby wracał obsługiwać...Konkursy śmiech na sali - na 5 osób za zwycięstwo paczka herbaty i kawy....... Paczki na święta okrojone do 7 czekolad i 3 batonów. O jakichkolwiek podwyżek. Cięcia cięcia i jeszce raz cięcia. Traktują ludzi gorzej niż jak śmieci. LUDZIE TO WYZYSK MURZYŃSKI CHYBA TYLKO DLA LUDZI KTÓRZY NIE MAJĄ GDZIE MIESZKAĆ I CO JEŚĆ... kierownik tylko wzywa na rozmowy i klepie po ramieniu, obiecuje umowy o pracę, premie i na tym się kończy.... ADO TYCH CO JESZCZE TAM PRACUJĄ - UCIEKAJCIE STAMTĄD JAK NAJDALEJ SZKODA MARNOWAC ZDROWIA I CZASU ....
4
anna kochańska 2017-05-18 22:55
Bardzo nie polecam Luxmed jako pracodawcy - pani chodząca na pieszo - wyszczerzona, robi głupie miny do złej gry, obiecuje premie, umowy o pracę, nawet lepsze stanowisko- ale są to umowy bez pokrycia, wyssane z palca. Premie kwartalne dostają te same osoby- wazeliniarze i dobre koleżaneczki które muszą jechać na wymarzone zagraniczne wakacje, dyrektorek z pcimia dolnego - słoma z butów... ciągle kolejki wyzysk wyzysk wyzysk za psie pieniądze i jeszcze mało im że po 12 h sie pracuje i 3 -4 dni pod rząd. Beznadziejny pracodawca!!!!!!!!!!!!
4
Kaśka34 2017-05-24 06:59
Sam fakt, że trzeba płacić ze swoich pieniędzy (odciągają od wypłaty) pakiet opieki medycznej to żenada... Obecnie również redukują etaty w obsłudze klienta więc 1 czy 2 osoby na zmianie mają urwanie głowy za płace naprawdę śmieszną, jak na Warszawę. Bardzo nie podoba mi się też podejście naciągania pacjentów na leczenie i diagnostyke w naszych kulejących szpitalach. Z tego co wiem to czesc lekarzy ma umowy z Postepu, ze jesli pokieruja pacjenta do naszych szpitali to otrzymuja pieniadze z tego tytulow. To jest etyka.
1
Nowy 2017-05-25 13:07
Gdzie mieści sie cc w Warszawie?
Medyk 2017-05-25 22:01
LUX MED bardzo się cieszę, że taka firma istnieje.
LUX MED Sp. z o.o. 2017-05-26 11:11
W Warszawie Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. znajduje się na ulicy Iłżeckiej 24, w budynku "F" oraz na Al. Jerozolimskich 92. Wszystkie zainteresowane osoby pracą w charakterze Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta bądź Asystent/ka ds. Utrzymania Klienta, zachęcamy do nadsyłania swoich zgłoszeń za pośrednictwem strony internetowej www.luxmed.pl. Oferty pracy znajduje się w zakładce kariera.
Zostaw swoją opinię o LUX MED Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUX MED Sp. z o.o.