Opinie o Luxmed Puławska15
05.03.2020r zrobilem prywatnie rezonans magnetycznym. Na opis mialem czekac tydzien, maksymalnie 14 dni roboczych czyli najpozniej 25 marca mialem otrzymac opis mego badania. 25 marca nie otrzymalem opisu, wiec przedzwonilem na infolinie, gdzie niesympatyczna panienka poinformuowala mnie, ze lekarz pracuje zdalnie i jeszcze ma czas do polnocy na przeslanie dokumentow. Dodala,ze jesli nie wywiaze sie z terminu, to 26 marca wysle mu przypomnienie. 26 marca ponownie zadzwonilem na infolinie, bo nadal nie bylo mego opisu. Nastepnego dnia, 27 otrzymalem SMS z wiadomoscia, ze opis mego badania jest juz dostepny! Niestety, ale nie na moim koncie (Portal Pacjenta LuxMed), a juz jestesmy 28 marca!!! To jest moja pierwsza i jedyna wizyta w tej placowce! Nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej firmy!
Praca jest tam ciężka ponieważ jest bardzo zła atmosfera. Koordynatorzy są bardzo opryskliwi i uważają się nie wiadomo za kogo, a są również pracownikami firmy i powinni pomagać, a nie utrudniać pracę. Jest jedna panienka,która nos ma pod samym sufitem bo awansowała nagle za nierobienie nic.Poza tym gdy jest jakiś problem z klientem zostawia się pracownika działu obsługi klienta samemu i niech sobie radzi bo koordynator olewa sprawę i nie pomaga. Radziłabym więcej pokory dla tych osób bo w życie bywa przewrotne i też może urządzić i gehennę nie z tej ziemi. Więc jeśli ktoś nie lubi być poniżanym to niech omija Luxmed Puławska15.