Opinie o Vanessa Butik Żaneta Jasiak w Skarżyn

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Vanessa Butik Żaneta Jasiak. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Vanessa Butik Żaneta Jasiak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vanessa Butik Żaneta Jasiak w Skarżyn

Kasia Salon
Inne

Pieniądze przelane, a na paczkę czekasz ponad tydzień !!!!!!! Bo przecież kosmetyczka, włosy, pazury, napompowanie twarzy …….wszystki ważniejsze a Ty (usunięte przez administratora) kliencie czekaj i ciesz się ze w ogóle dostaniesz paczkę Pseudo butik

Gosia
Inne
 Pytanie
@Kasia Salon

Ale jak Ty sie w 5 minut nie odezwies to anulacja, blokada i obgadanie na następnej transmisji!!! To jest profeska tej firmy! XXI wiek, a ludzie się proszą o zakup, paczkę lub zwrot???... to jest jakiś żart!

Iza
Inne

Uwaga najnowszy tekst sprzedającej ..”mamy ponad 100 zapisów na bluzę Sempre….one się szyją specjalnie dla mnie…” Większej głupoty nie słyszałam , laski chcecie kupić to macie te bluzy na innych transmisjach, nawet na Allegro. Przestańcie się dawać robić w bambuko. W każdym innym miejscu dostaniecie ja TANIEJ !!!!!!!

Becia
Inne

Dokładnie też zauważyłam że robi się na Izke te same włosy styl usta teraz Iza schudła to ta wielce też musi żałosne marna kopia.i niby oglądalność jej nie spada że nie czuje różnicy a teraz wałkować lajwy od rana do wieczora i Niedzielę czyli coś jest na rzecz

Agata
Inne

Omijać SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!! Coś tu nie gra, brak paragonu, brak zwrotu czy wymiany, bardzo toksyczna i dwulicowa sprzedająca. Na live milutka, popisuje się i wypina . Poza kamera pokazuje prawdziwa twarz. Uważa się za niewiadomo co , wyśmiewa i dogryza chamsko jak ktoś zada niewygodne pytanie.

Patrycja
Inne
@Agata

Prawda OMIJAĆ !!!!! Tutaj nawet na przesyłce PRZEPŁACASZ !!!!!!!!!!

Iza
Inne
@Patrycja

Ceny za wysyłkę wyższe już na stronie przewoźnika

Nadia
Inne
 Pytanie

Żenada ten pseudo butik. To trzeba zgłosić do urzędu, inspekcji. Taka sciema, brak paragonu, narzucanie w wiadomości priv wyboru paczki za pobraniem żeby nie było śladu na koncie transakcji, zwrotu nie ma. Bardzo zadufana, wulgarna i chamska paniusia . Coś tam jest legalne?

Klientka
Inne
@Nadia

Dokładnie Przez dwa tygodnie od zakupu przytrzymywała mi paczkę bo chciałem zrobić przelew i prosiłam numer konta. Upierała się że szybsza będzie wysyłka jak pójdzie za pobraniem

Małgorzata
Inne
@Klientka

I później mowi, że paczki idą szybko. Buhah Mnie powiedziała, że zakaz wpłat na konto i muszę wybrać pobranie, ja mówię dobrze, tylko proszę tańszą wysyłkę skoro tak. To mnie opieprzyła, że mam czelność się kłócić o cenę wysyłki. Hahaahahahah powinna mieć na imię Żenada nie Żaneta!!

Olka
Inne
@Małgorzata

Ja jakoś nie ma problemu z wysyłką i wpłatą ma konto. Kupuje płace i po otrzymaniu przelewu wysła mi paczkę. Nie każda klientka ma tak ja Ty.

Olka
Inne
@Małgorzata

Możesz poprosić o wysyłkę dowolnym kurierem.

Ewelina
Inne
 Pytanie
@Nadia

Daj dziewczynie spokój, nie pasuje to idź na inna transmije sprzedażową. Zawiodła się na klientkach, gdż odsyłały jej towar na ostania chwilę, przybrudzony i pachnący perfumami, tanimi na dodatek. Metki najprawdopodobniej przyszyte i kto ma to kupić? Nawet przecenione, nikt. Tak się nie robi i się zawiodła. Dziewczyny za bardzo jej weszły na głowę. W tym się zgodzę, że może nie przyjmować zwrotu. Reszta to już wasza opinia.

Olka
Inne
@Klientka

To i tak musi zaksięgować towar, bo księgowa też może mieć problemy.

Małgorzata
Inne
@Olka

Może Ciebie akurat szanuje, bo dużo kupujesz i dużo płacisz. Cieszę się twoim szczęściem :)

Klientka
Inne
@Olka

Może trzeba zacząć udostępniać konwersacje z butikiem to przestaniesz głupoty pisać i bronić Ala' butiku

klient
Pracownik
@Ewelina

powielasz bajki

Olka
Inne
@Klientka

Jak Pani Vanessa Butik nie odpowiada to najlepiej iść na inną transmisje i nie kupować u Żanety, wtedy by był spokój z marudzeniem tu, że to robi źle, tamto itp. Opanujcie się i dajcie jej pracować wkoncu!!! Zazdrośnice.

Oliwia
Inne
@klient

Ja mam dobrą opinię.

Kasia
Inne
 Pytanie
@Olka

Czemu, każda krytyka musi być związana z zazdrością? Niczego nie zazdroszczę tej Pani, robię ces więcej w życiu niż sprzedaż ciuchów na FB i może dlatego znam swoje prawa jako klienta i nie lubię gdy mi je ktoś ogranicza. I owszem nie kupuje u Pani Żanety bo na szczęście są sklepy które przestrzegają praw konsumenckich.

Gosia
Inne
 Pytanie
@Kasia

Też się zastanawiam czego można Pani zazdrościć? Wygladu? Fajnie, że jest zadbaną kobietą, ale zaczyna wyglądać jak większość dziewczyn. Duże usta i nienaturalnie długie tlenione włosy. Nie rozumiem fenomenu takiego wyglądu. Ale ok. Niech każdy wygląda jak chce. No chyba, że tego bogactwa wielkiego mam zazdrościc. Tylko, większość buraków się chwali bogactwem, a tak naprawdę sz.mata w kieszeni.

klientka
Inne
@Olka

Olka ,ksiegowa pracuje na podstawie dokumentow ktore otrzymuje od klienta dla ktorego wykonuje prace

Anna
Inne
@Nadia

Pseudo to jestes Ty i daj ludziom żyć, a nie jak w przedszkolu biegać o skarżyć.

Joasia
Pracownik
@Anna

Jak cię oszukają w sklepie to rozumiem, że się uśmiechniesz i machniesz ręką bo przecież nie będziesz skarżyć i nawet oszust musi żyć. Gratuluję podejścia do życia hahahaha

Ewa
Inne
@Nadia

A ty jesteś mściwa! Co Cię obchodzi czy coś jest legalne czy nie. Nie pasuje to zmieniasz butik na inny, tego jest już pełno a Żaneta była jedną z niewielu co zaczęły prowadzić live, od lat ma swój biznes. Były kontrolę i co wszystko wyszło dobrze heee. Jak coś trzeba zrobić to zrób, bo połowa z Was tylko pisze a nic nie robi, tylko straszy Żanete konsekwencjami. Nie martwcie się od 01.01.2023 są nowe przepisy prawne.

Ewa
Inne
@Nadia

A ty jesteś mściwa! Co Cię obchodzi czy coś jest legalne czy nie. Musi być skoro od paru lat prowadzi butik. Nie pasuje to zmieniasz transmisje na inny, tego jest już pełno. Żaneta była jedną z niewielu co zaczęły prowadzić live. Były kontrolę i co wszystko wyszło dobrze heee. Jak coś trzeba zrobić to zrób, bo połowa z Was tylko pisze a nic nie robi. Tylko straszcie Żanete konsekwencjami. Nie martwcie się od 01.01.2023 są nowe przepisy prawne. I sami ją oceni Urząd Skarbowy jeśli naprawdę jest coś nie tak. Nie zawsze musi być paragon, być faktura.

Ewa
Inne
@Ewa

★Może też być faktura. A wysłanie paczek za pobraniem to nic nie legalnego. Każdy butik ma taką obcje. Każda paczka musi być zarejestrowana i tak.

Gosia
Pracownik
@Ewa

Pani Ewo Proszę mi powiedzieć bo nie mogę znaleźć w ogóle liva Vanessa butik. Czy pani żanetka prowadzi od stycznia na live teraz w nowym roku bo w ogóle nie mam powiadomień jak wchodzę na stronę też nie ma żadnych postów.

Gosia
Inne
@Gosia

Żanetka ma urlop i dlatego od nowego roku nie ma już live. Będą po 15 stycznia lub w lutym. Należy śledzić profil.

Gosia
Inne
 Pytanie
@Gosia

Żanetka mówiła, że będzie mieć urlop od Nowego Roku i prawdopodobnie zacznie pracę po 15 stycznia, może w poniedziałek już będzie? hmmm, lub w lutym. Jej firma, więc nie musi się dopasowywać co do dnia. Należy śledzić profil. Tak tłumaczyła. Nie martw się jak ją lubisz i kupujesz to będą jeszcze live.

Martyna
Inne
@Gosia

Narazie nie prowadzi. Musisz zaglądać na profil.

Iza
Inne
@Małgorzata

U mnie podobnie- nie podała nr konta . Wtedy oficjalnie nie ma sprzedaży, nie ma śladu transakcji czyli czysty zysk

Olka
Inne
@Iza

Naiwne jeszcze jej nabijają kapuchę, pobranie czyli sprzedaż nie widnieje na koncie firmowym. Czysty lewy zysk

Magda
Inne
 Pytanie
@Olka

U mnie tez tylko opcja pobranie była wmuszana wręcz, jak się umierałam o numer konta bo chciałam przelew zrobić dostałam anulacje i blokadę . Czy to jest normalne zachowanie? Żenujące podejście Odradzam dziewczyny , pachnie tu lewizną

Aga
Inne
@Magda

Szkoda ze na live mówi ze nie ma pobrania dla nowych klientek a potem w wiadomości priv i tak wmusza paczkę za pobraniem

Alicja
Inne
 Pytanie
@Olka

Jaki zysk? Każdy butik ma opcje wysyłki za pobraniem. Nie każda klientka konto w banku lub boi się, że zapłaci a towaru nie zobaczy to wybiera obcje za pobraniem. Nic w tym dziwnego.

Alicja
Inne
@Aga

To Twoja decyzja jaka ma być paczka czy za pobraniem czy z wpłatą na konto. Nikt nie może Cię zmusić do wyboru paczki za pobraniem. Pobranie jest droższe, więc jak coś komuś nie pasuje to niech rezygnuje z towaru. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania u Żanety.

Anna
Inne
@Aga

Nie można zmusić klienta do wyboru paczki pobraniowej. Każda firma powinna mieć nr konta i dwie możliwość wysyłki towaru. Jak dziewczyny się godzą na pobranie to same widoczne nie widzą problemu. Ogólnie są osoby, którym paczki za pobraniem odpowiadają. Nie można każdemu dogodzić ale powinna w tym przypadku odpuścić temat paczek i dać ludziom wybór. W ciągu 24 h ma już wtedy wpływ za towar i może wysłać paczkę. Ogólnie też tłumaczy, że ma dużo zamówień i nie może każdemu wysłać paczki indywidualnie na drugi dzień. Kolejność wysłania paczek jest alfabetyczna i inna niż w pozostałych butikach. Ma osoby do pomocy, ale taki ma sposób pracy.

Ewa
Inne
@Anna

Skoro ma dużo zamówień to między czasie by jej przelew przyszedł i by wysłała paczkę już opłaconą.

Gosia
Inne
@Aga

Właśnie! Wymusza wysyłkę za pobraniem. Ja nie mam nic przeciwko, dlatego zaproponowałam Pani, że mogę się zgodzić na pobranie, jeśli zrobi tańszą przesyłkę niż 25 zł. Pani się oburzyła! Czyli nie dość, że ide jej na rękę i zgadzam się na pobranie, to mam płacić drożej bo Pani tak chce!!! Żałosne!

Iwona
Inne
@Gosia

Przesyłka powinna być według cennika firmy przewozowej, a jak znalazła Pani taniej to proszę link Żanecie przesłać.

Iwona
Inne
 Pytanie
@Iwona

Kto dał ujemna minke? Napisałam według cennika firmy przewozowej, którego Pani Żaneta nie przestrzega widocznie, więc jestem po stronie klientek.

Julia
Inne
@Iwona

Przecież ona doskonale zna ceny , specjalnie są zawyżane jak i marża z kosmosu. Poprzewracało się w główce

Aga
Inne
 Pytanie
@Małgorzata

Zakaz wpłat na konto? Dziwne Kręcą tam wszyscy w tej firmie, ciekawe co ja to Urząd Skarbowy

Aga
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Logiczne ze zwroty powinny być nienaruszone, z metkami. Nie mowie tutaj o zwrotach brudnych i noszonych ciuchów. Dlaczego przez kilka klientek maja cierpieć inne? Kupuje coś na odległość , może być za małe, za duże, źle leżeć i wtedy mam prawo zwrotu!!!!!!! Jak sobie mie radzi niech zmieni branże

 Rozmowa kwalifikacyjna
Daj nam znać, jak oceniasz atmosferę na rozmowie kwalifikacyjnej w Vanessa Butik Żaneta Jasiak. Czy rekruter przedstawił Ci warunki zatrudnienia i opowiedział o systemie pracy na stanowisku Dam pracę Świdnica?
Klientka
Inne
 Pytanie

Ja mam pytanie do stałych klientek czy wy też zawszeacie paczki za pobraniem za 25 zł a w apce inpostu za każdym razem inna nazwa butiku ? W sumie ciuchy ok zawyżone ceny no trudno same decydujemy ale za każdym razem inna nazwa na apce o nr konta zawsze mowa że są zasypani i szybciej pobraniem ???

Kasia
Inne
@Klientka

Nie sprawdzam w apce InPost tylko przez nr śledzenia paczki na stronie i nie widzę nazwy butiku by była inna. Też mówi, że zanim bank zrobi jej przelew to ona zdąży wysłać paczkę. Nie wierzę, ale niech jej będzie.

Magdalena
Pracownik
@Klientka

Też proponuje pobrania, ale też podaje nr konta do wpłaty. Różnie to bywa.

Klientka
Inne
@Klientka

Sama miałam napisać taki post dokładnie tak w apce za każdym razem inna nazwa butiku a ostatnio się uśmiałam bo był z błędem nie wi.oco chodzi zastanawianie t9 jestem od pocAtku i za każdym razem ze zasypani paczkami ale mówię no spoko zależy mi na czasie ale nazwa butików w apce ciągle inna trochę slabo

Gosia
Inne
 Pytanie
@Klientka

Wy też to zauwazylyscie ? Macie screeny?

Gosia
Inne
@Klientka

Specjalnie, żebyś nie zrobiła zwrotu.

Anna
Inne
 Pytanie
@Klientka

Tak też mam uwagi na nazwę butiku, ciekawe ile sprzedająca ma butików? Może ma inne butiki i zatrudnienia ludzi. Nie mogę oceniać czy to (usunięte przez administratora)

Anna
Inne
@Klientka

(usunięte przez administratora)

Agata
Inne
@Klientka

Ten butik to ściema, kombinuje z nazwami, numerami kont w razie kontroli.

Aga
Inne
@Klientka

Nie podają nr konta bo nie ma wtedy wpływu na firmowe i nie ma oficjalnie sprzedaży. Paragonu tez nie dostaniesz. Sprawa do urzędu skarbowego w Turku. Można śmiało pisać

Patrycja
Inne
@Kasia

Głupoty gada, są szybkie przelewy tylko ona specjalnie nie chce wpływów ma konto firmowe.

Alka
Inne
 Pytanie

Dziewczyny czy wy też widzicie jak prowadząca niby się nie martwi że ma małą oglądalność a jednak zwala to na muzykę? I jak szybko wróciło do niej słowa ja sobie i tak to sprzedam a teraz prezentuje rzecz za rzeczą i pojedyncze osoby kupują albo wcale? Kiedyś klientki się prosiły by kupić a teraz się odwróciło za to jaka jest wyniosła zbyt pewna siebie nie ładnie blokada klientek za zapytania a teraz nie ma komu kupować jak to ciągle mówi Karma wróciła należy się jej trochę pokory i nauczka

Iza
Inne
@Alka

Dokładnie, wpadła we własne sidła . Blokuje wszystkich za chęć wymiany, zwrotu, za niewygodne pytania. Kiedyś taka cwaniara, jak mówiła z góry ze nie potrzebuje dużej oglądalności, ze starcza jej swoje stałe klientki. Tylko niestety te stałe klientki dawno odeszły, nazwiska które kiedyś były na każdym live i duzo kupowały spotykam na innych transmisjach.

Alka
Inne
@Iza

Dokładnie też często widuje Panie które kiedy kupowały ,chyba zdały sobie sprawę że te same rzeczy u innych dużo tańsze a i rozliczenie czy kontakt zupełnie inny .(usunięte przez administratora)

Gosia
Inne
@Iza

Właśnie!!! Heheszkowała z niektórymi klientkami na live. Nie ma już żadnej!! No cóż... każdy musi się sam przekonać. Ja też nie wierzyłam w te opinie. Naprawdę myślałam, że jest taka, za jaką się ma, że można sie dogadać etc. Przekonałam się... Radzę omijać !!

Angela
Inne
@Gosia

Do mnie tez kiedyś miała problem o jakiś komentarz na live. Pamietam jak napisała ze wyglądam na wredną ( ze zdjęcia) a takie kazania prawi na live ze nie ocenia się ludzi po wyglądzie itc. Wszystkie jej byle klientki uciekły, bo na dłuższa metę nie da się słuchać tych bzdur. Sama gubi się w kłamstwach. Teraz już muzyki nie puszcza bo sprawdza czy zasięgi wrócą gahaha

Gosia
Inne
 Pytanie
@Angela

I to jest ten jej szacunek i klasa. .. szkoda słów!! Myśli, że jej wszystko wolno!! Na innych transmisjach po 1000 osób!! U niej 120! I cieszy się, że zrobiła dramę i oglądalność wzrosła! To jednak nie ta muzyka???? Buhaha

Aga
Inne
@Gosia

Ostatnio mówiła, ze inni mają po 1000 osob bo to wykupione oczka hahahaha Gada takie bzdury na live żeby się wybielić . Prawda Taja, ze się znudziła po prostu. Dziewczyny zauważyły ze grubo przepłacają

Nadia
Inne
 Pytanie
@Gosia

Jak jej klientka ostatnio napisała, ze traci klientów bo nie szanuje ludzi i nie daje paragonów to przeżywała cały live. Gadała w kółko jak mogła jej tak napisać ?

Magdalena
Inne

Ten butik to same powtórki ubrań z zeszłego roku. Nie da się już tego oglądać a kupować nie będę tego samego i słuchać zachwalania aż za słodko na tym live.

Ula
Inne
@Magdalena

Faktycznie ostatnio w kółko to samo, te same koszule, te same bluzy - kolory może dwa nowe. Kurtki zimowe cały czas wiszą, nakupowała tony towaru a klientek ubywa i nie ma komu kupować. Potem robi wyprzedaż i płacze jaka to ona stratna na tym

Malwina
Inne
@Ula

I ciągle ten tekst " Ja i tak to sprzedam" albo "Nie kupicie dzisiaj to kupicie jutro "

Magdalena
Inne

Bardzo fajne ciuszki i miła sprzedająca Polecam

1
Anita
Inne
@Magdalena

Ciuchy ok szkoda ze cena zawyżona. Co do sprzedającej to się nie zgodzę . Jest dwulicowa, fałszywa i zakochana w sobie

Zuza
Inne
@Magdalena

Ciuchy fajne, tu się zgodzę, ale nie każdy lubi przepłacac. Ja chociaż mnie stać wolę kupić gdzie indziej, bo szanuje pieniądze i nie lubię dawac się naciągać. Prowadząca słodka do czasu, wystarczy nieodpowiednie pytanie, sugestia i o zgrozo coś nie tak z zakupionym towarem, to stajesz się wrogiem publicznym numer jeden.

Aga
Inne
@Zuza

Dokładnie idealnie w punkt to ujęłaś Póki płacisz i nie „denerwujesz” damy jest miła. Tez nie lubię przepłacać - tym bardziej u niej.

Felicja
Inne

NIE POLECAM, niesympatyczna i opryskliwa obsługa. Pani potrafi tylko zachwycać się sobą i wypinać zad

Natasza
Inne

Nie polecam, te same ciuchy znajdziecie o wiele taniej u innych

Aldona
Inne

Jeżeli konsument nie został poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy. Sprzedawca, który na transmisjach sprzedażowych mówi, że nie możecie zwracać towaru wprowadza Was w błąd. Pamiętajcie o tym

Małgorzata
Inne
@Aldona

Oczywiście, że tak. Widziałam kilka razy na transmisji, że dziewczyny pisały, że odesłały towar a Pani sprzedająca nie chce zwrócić pieniedzy. Blokuje takie komentarze. Każdy musi się sam przekonać czy warto w tym butiku kupować.

Ola
Inne
@Małgorzata

Nie ma zwrotów towaru, więc dziewczyny są świadome tego faktu, a pozatym nie ma adresu zwrotnego na paczce. Jeśli ktoś dostał adres to wyłącznie na priv i to tylko z powodu wymiany ciuszka na inny rozmiar.

Ola
Inne
@Małgorzata

Piszą bzdury, bo każda dziewczyna co kupuję w tym butiku wie, że zwrotów nie ma. Wymiana na inny rozmiar jest jednie możliwa. Adres dostaje się po rozmowie ze sprzedająca na priv, nie ma odsyłania czegoś na własną rękę. Chyba, że ktoś robił kiedyś wymianę rozmiaru ciuszka to zna adres firmy. To nie działa tak jak tam dziewczyny marudzą.

Małgorzata
Inne
@Ola

Nie ma czegoś takiego, jak brak zwrotu. To jest niezgodne z prawem. Brak adresu butiku także.

klient
Inne
@Ola

wystarczy wpisac nazwe butiku i wyskakuje adres gdzie zarejestrowana jest firma, a gdzie sie znajduje, to juz inna sprawa,co do swiadomosci osob kupujacych , musisz wypowiadac sie za siebie a nie za ogoł ,skąd mozesz wiedziec kto co wie i czego jest swiadom ,ja jestem swiadoma ,ze w Polsce sprzedaz internetowa jest obieta 14 dniowym zwrotem ,ze nikt łaski mi nie robi ,bo takie jest prawo ,ktorego nalezy przestrzegac ,droga Olu.... nie kreuj nowej rzeczywistosci

Basia
Pracownik
@Ola

Bzdury to piszesz ty. Nie kłam i nie wprowadzaj dziewczyn celowo w błąd ZWROTY SĄ W TERMINIE DO 14 DNI. JEŻELI SPRZEDAWCA ODMÓWI BEZPODSTAWNEGO PRZYJĘCIA ZWROTU ZGŁASZJCIE DO RZECZNIIKA PRAW KONSUMENTA lub KIERUJCIE SPRAWE DO SĄDU WYGRACIE BEZ PROBLEMU ,BO PRAWO JEST PO WASZEJ STRONIE. JEZELI NIE DOSTAŁYSCIE PARAGONU ZGŁASZAJCIE TEN FAKT DO URZEDU SKARBOWEGO!!!

Małgorzata
Inne
@Basia

Pani sprzedająca chyba jeszcze nie zdaje sobie sprawy z tego, że przegrany płaci za wszystko! Za adwokata wygranego i za stracony czas, który to musi poświęcić chodząc na rozprawy. W tym czasie mogąc zarabiać. Pani stąpa po kruchym lodzie. Może chociaż Ola się doedukuje i nie będzie pisała bzdur. ;)

Ola
Inne
@Małgorzata

Ja nie pisze bzdur! Tylko swoje odczucia, to co ja dostaję od Vanessa Butik i jaka dla mnie jest Żanetka.

Magdalena
Inne
@Aldona

14 dni, a nie 12 miesiecy

Klient
Inne
@Magdalena

Każdy ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.Jedli towar okaże się używany i niepełnowartościowy to sprzedawca nie musi oddawać gotówki.

Anna
Inne
@Aldona

14 dni! 12 miesięcy trzymacie coś w szafie na półce nie sądzę, a używanego nie wolno zwracać przecież. 14 dni jest na odstąpienie od umowy zawartej na odległość i zwraca się towar pełnowartościowy tj bez oderwanej metki i czysty czyli nie używany, nie prawny. Nowy poprostu. Sprzedawca nie jest zobowiązany zwracać gotówki a może zaproponować coś innego w tej samej cenie lub z dopłatą.

Aga
Inne
@klient

Dokładnie tak, ja tam zakupów nie robię. Nie będę się stresować i denerwować potem czy sprzedająca łaskawie pozwoli wymienić na coś innego. Żenada ten butik

Aga
Inne

Chyba dla wybranych, bo u mnie odpowiedzi żadnej nie było gdy poruszyłam temat wymiany. Zbywała mnie

Ola
Inne

NIE POLECAM !!!! Paczka zapłacona przed świetami i do tego czasu (16.01) zero wysyłki, zero kontaktu. KPINA JAKAŚ

Ala
Inne
@Ola

Wszystkie paczki wyszły z butiku przed Świętami potem był urlop do 15.01.2023 i nikt nie pracował. Może za późno doszła wpłata. Od 16.01.2023 wychodziły paczki.

Alka
Inne

Czekajcie czekajcie zaraz się zaczną konkursy rozdawajki żeby przyciągnąć klientki pamiet jak koszule przed świętami sprzedawała po 189 a teraz niby promocja i znów 189. Ona naprawdę myśli że ludzie mają krótką pamięć teraz będzie udawała miła uśmiechnięta pomocną żeby zwabić klientki niestety dwulicowa osoba zasłania się karma Bogiem że jej język nie zwiędły od bluźnierstwa eh

Aga
Inne
@Alka

Nie podsuwajmy jej pomysłów hehe Najgorsze to, ze dziewczyny tak jej ślepo wierzą we wszystko. Mam nadzieje ze do czasu.

Natasza
Inne

Odradzam bo to bardzo fałszywa osoba. Uważa się za cud na ziemi a jest bardzo dwulicowa. Na żadnym innym live nie widziałam takich złośliwych docinek w stronę klientek. Teraz się wybiela tłumaczy, udaje kogoś innego bo widzi ze klientki odchodzą. Coraz mniej oglądających- Żanetka się znudziła po prostu, dziewczyny zaczęły zauważać za na innych live te same ciuchy 50-150 zl taniej kupia. A ta się tłumaczy ze ma blokadę przez muzykę hahaha Nie nie Żanetka - to nie wina muzyki , nie masz blokady od fb - bo takich fb wcale nie daje Dziewczyny ODCHODZĄ bo cię przejrzaly

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Gosia

Nie wspomnę jakie robi błędy ortograficzne i interpunkcyjne pisząc wiadomości priv. Polski to trudny język, ale uważając się za kogoś inteligentnego i profesjonalnego, wystarczy sprawdzić pisownie w internecie. Dla mnie ta Pani jest po prostu prymitywna.

Beata
Inne

Omijać szerokim łukiem, te same firmy znajdziecie w każdym innym butiku z miła obsługą, lepszym kontaktem, nikt Was chamsko nie potraktuje a i paczka szybko dojdzie. Pani Ż już sodóweczka bije w główkę i to bardzo.

Kaya
Inne

Ona ma brak szacunku do kupujących.. ostatni opublikowała na live dane że zdjęciem klientki która weszła z nią w dyskusje..To już jest zgłoszone..tak samo jak brak paragonów za zakupiony towar..Prowadzac live żre jak świni.i zachwyca Się swoją sztucznością..Nie polecam,nie kupuje,

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

G

Wystarczyło powiedzieć, że jest to dobrej jakości materiał, dlatego jest drogi, i tyle! A to, że Pani sprzedająca, dolicza sobię marżę z kosmosu, to wzięła ten komentarz do siebie i swoich cen. Po prostu zero klasy! mała oglądalność jest w ostatnim czasie i wszyscy wiedzą dlaczego. Jak to sama mówi "zapracowała sobie na to". Zapracowała sobie na te opinie! Dobrze wie, że żadnych zasięgów fb nie tnie! Próbuje się tłumaczyć z małej oglądalności. Żal.....

Aga
Inne
 Pytanie

Hipokryzja tej sprzedającej bije rekordy, nie liczą się dla niej pieniądze , bez znaczenia są ale szarpie live cały czas do nocy, marże 300%, zawyżone koszty wysyłki to tak dla żartu tylko? Jesteś tak pazerna na hajs wiec się nie ośmieszaj mówiąc ze biedniejsi mąka lepiej. Żałosne

Iza
Inne
@Aga

Taaaa nie liczą się dla niej pieniążki hahaha dlatego tak zdziera z klientek. Twarzy sobie nie napompujesz za darmo, włosów nie doczepisz, chwalisz się markowymi rzeczami wiec głupot nie gadaj ze nie zależy ci na pieniądzach

Ewelina
Inne
@Aga

Jeśli Pani jest zatrudniona na pełen etat to 8 godzin to minimum jakie musi Pani wyrobić. Ona swoją pracę tak traktuje, pozatym lubi prowadzić live. Jeśli inne butiki są stacjonarne + live to jest inna organizacja pracy. Praca zmianowa itd. Mogą sobie wtedy dziewczyny pozwolić na krótsze live. Niektóre butiki są nawet parę godzin w nocy, dla tych co nie mogą być wcześniej i nie codziennie. Każdy ma inny system pracy.

Ewelina
Inne
@Aga

Pani jest żałosna, życie kosztuje. Inflacja, też działa na baraże ubraniową. Drogo to mają dziewczyny co sprzedają PINKO, Dior, Balmain, Babilon. To są ceny kosmiczne. Żaneta też ma czasem Babilon.

Gosia
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Ale kogo to obchodzi ile Pani sprzedająca pracuje? To jest jakieś wyjaśnienie na jej aroganckie zachowanie, na wywyższanie? Większość z nas żyjących w Polsce ciągnie więcej etatów niż jeden. Kogo to obchodzi? To jakieś gorzkie żale czy co? Dla mnie ten jej wielki majątek jest śmieszny, "Bogactwo" to pojęcie względne.

klient
Inne
@Ewelina

Pani Ewelino ,kimkolwiek pani jest i cokolwiek pania łaczy z butikiem ,niech sie pani nie osmiesza

Agata
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Żanetka sama na live mówiła ze pieniądze nic dla niej nie znaczą

Iga
Inne
 Pytanie
@Aga

Marże 300%?? Hahaha… ty nie masz wogole pojęcia o cenach hurtowych i prowadzeniu jakiegokolwiek interesu skoro twierdzisz ze ona ma marże 300%! Ludzie co wy wypisujecie? No nie mogę… co za d…

Kasia
Inne
 Pytanie

Nie polecam, czuje sie (usunięte przez administratora) Pieniążki wysłane a paczki brak. Nikt nie odpisuje, o co chodzi?

Pomoc
Inne
@Kasia

Witam polecam zgłosić informacje do. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów UOKiK zrobic skriny całej konwersacji na dowód zakupu i złożyc formularz lub telefonicznie

Ala
Inne
@Kasia

Jeśli ubrania zostały zamówione w czwartek to w piątki zazwyczaj nie ma podsumowań i należy poczekać do poniedziałku.

Ala
Inne
@Pomoc

Podsumowania zakupów z czwartku i piątku są robione w poniedziałek. Jak Pani dostałaś już podsumowanie to paczki w tym butiku wchodzą alfabetycznie niestety, więc parę dni należy poczekać. Dostanie Pani wiadomość prywatną kiedy paczka będzie gotowa do wysłki. Podsumowania klientów robi Żanetka czyli prowadząca live samodzielnie, a inna osoba pakuje paczki.

Ola
Inne
@Pomoc

Polecam dowiedzieć się jak działa wysłka paczek w tym butiku. Żaneta mówiła, że ma pilne sprawy do załatwienia i nie odpisze odrazu. Nie h pani Kasia się nie martwi.

Zostaw merytoryczną opinię o Vanessa Butik Żaneta Jasiak - Skarżyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vanessa Butik Żaneta Jasiak?

    Zobacz opinie na temat firmy Vanessa Butik Żaneta Jasiak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vanessa Butik Żaneta Jasiak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Vanessa Butik Żaneta Jasiak
Przejdź do nowych opinii