Czy Archigon (Archilion Sp. Z O.O.) oferuje kartę multisportu jako dodatek do podstawy pensji?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Archilion Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
(usunięte przez administratora)
Ludzie, ale płacicie po tyle tysięcy za fotowoltaikę, wpuszczacie ludzi na dach warty masę pieniędzy, a firmy nie sprawdzacie? Przecież ta firma to ściema. Od bardzo dawna są skompromitowani. Chcąc za coś zapłacić szukajcie opinii o tej firmie, o pracownikach, opinii innych klientów. Teraz to niech Pan czym prędzej biegnie do sądu zanim firma się zwinie z rynku i nic Pan nie uzyska.
Jesteś byłym pracownikiem od nich co nie? Czyli brałeś w tym wszystkim udział. Jak długo im pomagałeś w tym wszystkim? Dobrze, że serio tak radzisz innym, bo konsekwencje powinni ponosić za taką krzywdę, którą robią ludziom. :/
Moja współpraca trwała aż 1,5 miesiąca. Nie uczestniczę w oszustwach, a było widać dać jak firma pracuje i co się dzieje.
Skoro faktycznie nie uczestniczysz, to się nie dziwię, że taka krótka współpraca była. Udało Ci się znaleźć może inną firmę, gdzie do czegoś takiego nigdy by nie doszło?
Widząc te wszystkie opinie i straty tych ludzi serio jestem przerażona. Tak jak ktoś zauważył serio powinno się sprawdzać opinie o firmach w necie i teraz to widzę... Wgl wcześniej też tak napaleni na te fotowoltaikę byliście czy to jakiś impuls z tym pomysłem? Bo teraz to ja nie wiem czy takie coś u siebie na dach położę...
U mnie dach zniszczony woda się leję a prezes się śmieje idę do sądu. Nawet gwarancji nie mam. Nikt na katoli rocznej nie był. Poprostu porażka
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Archilion Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Sami odchodzą tak szybko, że nie zdąży się ich zwolnić :-) a swoją drogą, admin zadaje pytania, a historii wątków nie czyta ;-)
Witam Czy może ktoś z Państwa posiada bumer telefonu do przedstawiciela, który pracuje w tej firmie ? Jestem klientem tej firmy, niestety od 4 dni nie mogę się dodzwonić. Jeśli ktoś posiada numer to proszę o wysłanie mi SMS 669 342 959
Wszystko w jak najlepszym porządku. Od podpisania umowy z przedstawicielem do montażu minęły raptem 4 dni. Wczoraj był już u nas elektryk, licznik wymieniony, instalacja zaczyna działać. Wszystkie formalności trwały około 2-3 tygodnie. Ja ze swojej strony gorąco polecam, chłopaki dają radę :)
Witam Jestem klientem tej firmy. Mam do nich sprawę. Czy posiada Pan może numer do jakiegoś przedstawiciela ? Nie mogę do firmy się dodzwonić już 4 dni. Jeśli posiada Pan numer proszę o wysłanie to sms 669 342 959
Firma nie wywiązała się z umowy zawiesili panele minęło 6 miesięcy a nie zostało zgłoszone do zakładu energetycznego a teraz nie ma Pzna który był odpowiedzialny z podpisanie umowy
Nic dziwnego. Czyżby ten pracownik to Andrzej K.? Firma już od dawna ma problemy, na nią były zawierane fikcyjne umowy, część z nich była podrobiona, sprawy już są zgłoszone organom ścigania. Jak ma Pani coś do załatwienia z nimi to byle szybko, zanim zwiną się z rynku!
Wow, masakra z tego co piszesz. I co zamierzacie z tym w sumie zrobić? Coś by wypadało.
Po 26 dniach od montażu paneli wreszcie zamontowano inwerter. Niestety jak powiadomił mnie przedstawiciel dostawcy energii elektrycznej pomimo kilku próśb nadal nie dotarła do niego prawidłowo wypełniona dokumentacja i brak jakiegokolwiek kontaktu, bez której nie może nastąpić odbiór i uruchomienie instalacji. Moja cierpliwość się kończy.
Czy udało się Państwu zakończyć z ową firmą sprawę? My mamy z nimi również dużo problemów. Chętnie porozmawiam na priv , takie (usunięte przez administratora) należy skończyć , biorą nasze ciężko zarobione pieniądze, a 0 odpowiedzialnosci z ich strony.
Warto napisać że PKP ENERGETYKA w żaden sposób nie chciała współpracować przy złożeniu dokumentów. Kontakt był stały zarówno z pracownikiem PKPE jak i z klientem.
Mam tak samo od 4 miesięcy nie mogę doprosić się żeby wysłali dokumenty do PGE o założeniu licznika. Pan Kacper W. Z którym podpisałem umowę chyba już nie pracuje gdyż nie odbiera tel. Współpraca z tą firmą to jakiś żart, tylko że drogi żart
Cześć, chciałabym uzyskać jakieś nowe informacje na temat pracy jako PH w Archilionie :) Jak się obecnie pracuje? Jak oceniacie poziom trudności w wyrabianiu targetów? Jak wygląda wynagrodzenie? Czy opiera się na prowizjach czy jest też podstawa?
Załatwili formalności i montaz niezwykle szybko. Nie znam się na tym szczególnie, rodzice zadowoleni wiec wszystko Ok :) czekamy na słońce
Dzień dobry, Po weryfikacji ofert z wielu firm, wybrałem ofertę Archilion i z przekonaniem mogę polecić za bardzo dobre podejście jak i obsługę. Doradca wszystko przedstawił z dokładnością jak również pomógł rozwiązać wiele problemów o których nie zdawałem sobie sprawy. Doradca, firma jak również montaż odbył się bez żadnych zastrzeżeń w ekspresowym tempie! (5 dni od podpisania umowy), dziękuję doradcy za obecność przy montażu. Polecam serdecznie
Ostrzegam potencjalnych klientów firmy Archilion. Prostą instalację wykonują dopiero po wielu prośbach i telefonach, wykonują ją na raty, dokumenty otrzymujesz też po wielu tygodniach telefonów. Serwis nie ma pojęcia o niczym, wprowadza tylko w błąd, nie potrafią uruchomić wifi w inverterze, pomogli dopiero chińczycy (sprzedają chińskie invertery twierdząc, że są polskie). (usunięte przez administratora) Po 8 miesiącach inverter (ten chiński) przestaje kompletnie działać. Skąd wiem że inverter? Jestem elektrykiem. Mija prawie miesiąc, brak kontaktu z firmy. BOK nie odpowiada na reklamację, ustawowo przy braku odpowiedzi już uznaną. Niestety czeka mnie zakup nowego invertera (usunięte przez administratora) Kierownictwo firmy w rozmowie telefonicznej nie widzi żadnych problemów w działalności swojej firmy i zapomina że to klienci są ich szefami. (usunięte przez administratora).
Od 2 tygodni nie mogę się doprosić numeru umowy, którego firma nie wpisała. Zero profesjonalizmu.
Czy pracodawca Archilion Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Sami wiecie komu nie zapłaciliście - ale wszystko do czasu, już lada moment... ;-)
Akurat wszyscy pracownicy w spolce Archilion maja wyplacane wynagrodzenia :) opinia jest mocno bez podstawna skoro nawet nie umie sie Pan przedstawic
Jasne ;-) pozdrawiamy serdecznie całą grupą - Andrzeja K. również pozdrawiamy! A resztę ustalają odpowiednie osoby :-)
Wszystko w najlepszym porzadku
Od umowy do instalacji czekałem 5 dni. Wszystko zgodnie z opisem. Dokumenty wyslane szybko i elektrownia była już po 2 tygodniach z licznikiem. instalacja narazie pracuje bardzo fajnie oby tak dalej. Serdecznie polecam.
Czy praca jest tylko na pełen etat?
Od ponad 3 tygodni od zamontowania paneli nie mogę doprosić się instalacji falownika. Żeby było jeszcze weselej to pracownica z szumnie zwanego Biura obsługi klienta nie potrafi prawidłowo wypełnić i przesłać dokumentów o jakie poprosił mój dostawca energii elektrycznej pomimo kilkakrotnych maili. Jednym słowem żenada. Strach pomyśleć jaka będzie obsługa serwisowa i niedaj Boże usterki.
Przestrzegam wszyskich którzy chca wspopracowac z panem Andrzejem z Konina nie pkaci oboecuje cuda uważajcie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Archilion Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Archilion Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Archilion Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!