Nie rozliczają się na czas zbywają Klienta nie płaci podwykonawcą nastawieni tylko sprzedać i zapomnieć !
Witamy, W celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod adresem: info@pvtechnik.com.pl lub 504 704 254 Z poważaniem, PV Technik
Po godnym pożałowania zachowaniu przedstawicieli i pracowników firmy PV technik, chętnie opiszę moje doświadczenie. Bodajże w dniu 22 lutego odebrałem połączenie telefoniczne od Pani reprezentującej firmę PV Technik, która poinformowała mnie, że zapraszają mnie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko kogoś w rodzaju przedstawiciela handlowego, osobę zajmującą się sprzedażą usług firmy. Zgodziłem się i uzgodniłem termin na dzień 26 lutego. Rozmowa rekrutacyjną z Panem Marcinem przebiegła w zasadzie bez żadnych zastrzeżeń. Poza tym, że nie chciał mi przedstawić żadnych konkretnych informacji odnośnie zatrudnienia i zarobków w formie dokumentu, a nie byłem w stanie wszystkiego zapamiętać. Zostałem zaproszony na dzień próbny z Panią Iwoną, która nawiązała ze mną kontakt telefoniczny. Od początku podejrzane było dla mnie to, że Pani Iwona zadzwoniła do mnie wieczorem i rozmawiała ze mną prawie dwie godziny. Zastanawiałem się czy jestem sprawdzany pod jakimś względem, więc starałem się być jak najbardziej miły, uprzejmy i rozmowny. W dniu 2-go marca miałem poznać charakter pracy i osobiście zobaczyć jak ona wygląda w towarzystwie Pani Iwony. Byłem świadkiem zaledwie dwóch rozmów z potencjalnymi odbiorcami usług. Każdy zbył nas w ciągu 2-3 minut. Jednocześnie nie została przekazana mi wiedza o jakiejkolwiek wartości merytorycznej. Następnie byłem obserwatorem spotkania podczas, którego podpisywano umowę. W trakcie dyskusji nie oznajmiono wprost jaką sumę z ogólnego kosztu będzie musiał pokryć ani nie wymieniono tego na umowie, a jedynie podano wartość procentową. Niestety klienci mający blisko 80 lat nie są w stanie obliczyć procent danej sumy. Natomiast mnie zwrócono uwagę żebym w towarzystwie klientów nigdy nie mówił z jakich usług przedstawiciele handlowi mają największą marżę. Wielokrotnie pytałem Pani Iwony jak mnie widzi w danej pracy, jaką opinie wyda na mój temat i czy czy według Niej nadaje się do jej wykonywania. Za każdym razem nie otrzymywałem żadnej negatywnej odpowiedzi zwrotnej. Wręcz przeciwnie. To, że jestem "otwarty na ludzi" może być przydatne i wszystko wyjdzie w praktyce. Pożegnałem się z Panią Iwoną w jak najbardziej przyjaznej atmosferze. W dniu 4 marca otrzymałem od Pana Marcina taką wiadomość tekstową: https://zapodaj.net//images/c6e2a637ca6aa.png Z bardziej nieprofesjonalnym zachowaniem nigdy wcześniej podczas żadnej rekrutacji się nie spotkałem. Wygląda to jak zerwanie znajomości jakiegoś niedojrzałego nastolatka z dziewczyną za pomocą wiadomości SMS. Wypowiedzi typu "wiem, ale nie powiem", są już zupełnie poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jeżeli nie chce się ujawnić jakichkolwiek informacji albo rozmawiać na jakiś temat, to najzwyczajniej się go nie porusza. Pomijając już to, że wszelkie feedbacki oraz informacje zwrotne dla kandydatów, którzy z jakichś powodów nie zostali zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji lub zostali odrzuceni, mają ogromne znaczenie. Pozwala im to lepiej poznać własne, słabe strony. Tym samym posiądą informację nad czym powinni popracować, jakie mają braki i w jakim kierunku się doskonalić. Wszystko wskazuje na to, że przedstawiciele tej firmy tworzą sztuczną i fałszywą atmosferę, zwodząc potencjalnego kandydata i bawiąc się w jakieś niecne zagrywki. Ukrywa prawdę w podobny sposób jak przed klientami swoich usług. Wszystko kosztem jakże cennego czasu. Jeśli Pani Iwona chciała wyrazić negatywną opinię na mój temat, wypadało mi to jasno oznajmić w cztery oczy. Zajmuję się świadczeniem różnego typu usług informatycznych. Jednym z moich klientów jest pewna organizacja przeprowadzająca kampanie reklamowe. Bez problemu mógłbym to wykorzystać po rozpoczęciu współpracy z firmą PV Technik. Układałem sobie już sobie plan na przyciągnięcie do siebie osób chętnych na skorzystanie z usług świadczących przez firmę. Co więcej, miałem już potencjalnego klienta na montaż systemu fotowoltaicznego. Z tym, że nie było to żadne, skromnie żyjące, w podeszłym wieku małżeństwo, zamieszkujące jakąś małą miejscowość, a zamożni właściciele domu jednorodzinnego, więc trudno byłoby ich zwieść i naciągnąć na jakaś zbędną dla nich usługę. Aczkolwiek cieszę się, że nie doszło podjęcia współpracy, ponieważ jak się okazało, nie jest to firma godna jakiejkolwiek uwagi, a ludzie ją reprezentujący nie są warci poświęcenia czasu ani jakiegokolwiek zaangażowania z naszej strony.
Zapomniał Pan dodać że wydzwaniał Pan do pracowników po nocach o godzinie 2, że opowiada Pan tajemnice firmy klientom które są sprawami wewnętrznymi i tym, nie odbiera Pan telefonów ani nawet nie raczy oddzwaniać. Nawet nie skomentuję dalej Pana zachowania. Nie mogłem się do Pana dodzwonić od 2 dni także zostawiłem Panu wiadomość a to że nie przyjmujemy każdego jest rzeczą conajmniej naturalną. Nie wspomnę już o niezadowoleniu klientów które otrzymaliśmy które pozostawił Pan na spotkaniu. Pozdrawiam.
Czytam właśnie jedną z ofert dla doradcy ds. energii i jest w niej wprost napisane, że poszukiwani są ambitni i lojalni handlowcy. nawiązując do tej drugiej cechy czy coś dodatkowego się podpisuje?
Rozmowy kwalifikacyjne prowadzone w Lublinie bardzo nie profesjonalne, od razu padają pytania o dzieci , ich wiek i czy ma się kto nimi zająć żeby nie chodzić na zwolnienia także dyskryminacja na samym początku .
dzień dobry. na LinkedIn jest wystawiona krótka oferta dla doradcy ds. energii. Piszą w niej, że można zarabiać od 10 do 30 tys, przy czym można liczyć na kompleksowe wdrożenie. omówicie je?
Po godnym pożałowania zachowaniu przedstawicieli i pracowników firmy PV technik, chętnie opiszę moje doświadczenie. Bodajże w dniu 22 lutego odebrałem połączenie telefoniczne od Pani reprezentującej firmę PV Technik, która poinformowała mnie, że zapraszają mnie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko kogoś w rodzaju przedstawiciela handlowego, osobę zajmującą się sprzedażą usług firmy. Zgodziłem się i uzgodniłem termin na dzień 26 lutego. Rozmowa rekrutacyjną z Panem Marcinem przebiegła w zasadzie bez żadnych zastrzeżeń. Poza tym, że nie chciał mi przedstawić żadnych konkretnych informacji odnośnie zatrudnienia i zarobków w formie dokumentu, a nie byłem w stanie wszystkiego zapamiętać. Zostałem zaproszony na dzień próbny z Panią Iwoną, która nawiązała ze mną kontakt telefoniczny. Od początku podejrzane było dla mnie to, że Pani Iwona zadzwoniła do mnie wieczorem i rozmawiała ze mną prawie dwie godziny. Zastanawiałem się czy jestem sprawdzany pod jakimś względem, więc starałem się być jak najbardziej miły, uprzejmy i rozmowny. W dniu 2-go marca miałem poznać charakter pracy i osobiście zobaczyć jak ona wygląda w towarzystwie Pani Iwony. Byłem świadkiem zaledwie dwóch rozmów z potencjalnymi odbiorcami usług. Każdy zbył nas w ciągu 2-3 minut. Jednocześnie nie została przekazana mi wiedza o jakiejkolwiek wartości merytorycznej. Następnie byłem obserwatorem spotkania podczas, którego podpisywano umowę. W trakcie dyskusji nie oznajmiono wprost jaką sumę z ogólnego kosztu będzie musiał pokryć ani nie wymieniono tego na umowie, a jedynie podano wartość procentową. Niestety klienci mający blisko 80 lat nie są w stanie obliczyć procent danej sumy. Natomiast mnie zwrócono uwagę żebym w towarzystwie klientów nigdy nie mówił z jakich usług przedstawiciele handlowi mają największą marżę. Wielokrotnie pytałem Pani Iwony jak mnie widzi w danej pracy, jaką opinie wyda na mój temat i czy czy według Niej nadaje się do jej wykonywania. Za każdym razem nie otrzymywałem żadnej negatywnej odpowiedzi zwrotnej. Wręcz przeciwnie. To, że jestem "otwarty na ludzi" może być przydatne i wszystko wyjdzie w praktyce. Pożegnałem się z Panią Iwoną w jak najbardziej przyjaznej atmosferze. W dniu 4 marca otrzymałem od Pana Marcina taką wiadomość tekstową: https://zapodaj.net//images/c6e2a637ca6aa.png Z bardziej nieprofesjonalnym zachowaniem nigdy wcześniej podczas żadnej rekrutacji się nie spotkałem. Wygląda to jak zerwanie znajomości jakiegoś niedojrzałego nastolatka z dziewczyną za pomocą wiadomości SMS. Wypowiedzi typu "wiem, ale nie powiem", są już zupełnie poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jeżeli nie chce się ujawnić jakichkolwiek informacji albo rozmawiać na jakiś temat, to najzwyczajniej się go nie porusza. Pomijając już to, że wszelkie feedbacki oraz informacje zwrotne dla kandydatów, którzy z jakichś powodów nie zostali zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji lub zostali odrzuceni, mają ogromne znaczenie. Pozwala im to lepiej poznać własne, słabe strony. Tym samym posiądą informację nad czym powinni popracować, jakie mają braki i w jakim kierunku się doskonalić. Wszystko wskazuje na to, że przedstawiciele tej firmy tworzą sztuczną i fałszywą atmosferę, zwodząc potencjalnego kandydata i bawiąc się w jakieś niecne zagrywki. Ukrywa prawdę w podobny sposób jak przed klientami swoich usług. Wszystko kosztem jakże cennego czasu. Jeśli Pani Iwona chciała wyrazić negatywną opinię na mój temat, wypadało mi to jasno oznajmić w cztery oczy. Zajmuję się świadczeniem różnego typu usług informatycznych. Jednym z moich klientów jest pewna organizacja przeprowadzająca kampanie reklamowe. Bez problemu mógłbym to wykorzystać po rozpoczęciu współpracy z firmą PV Technik. Układałem sobie już sobie plan na przyciągnięcie do siebie osób chętnych na skorzystanie z usług świadczących przez firmę. Co więcej, miałem już potencjalnego klienta na montaż systemu fotowoltaicznego. Z tym, że nie było to żadne, skromnie żyjące, w podeszłym wieku małżeństwo, zamieszkujące jakąś małą miejscowość, a zamożni właściciele domu jednorodzinnego, więc trudno byłoby ich zwieść i naciągnąć na jakaś zbędną dla nich usługę. Aczkolwiek cieszę się, że nie doszło podjęcia współpracy, ponieważ jak się okazało, nie jest to firma godna jakiejkolwiek uwagi, a ludzie ją reprezentujący nie są warci poświęcenia czasu ani jakiegokolwiek zaangażowania z naszej strony.
Wiadomość od Pana Tomasza: „ No tak, dla Ciebie to główne narzędzie pracy. Bez obaw. Mój delfinek (????) jest już stary. Mam go (usunięte przez administratora) lat, ale jest mocno dofinansowany i zadbany. Na pewno dojadę. Dlaczego nie śpisz? Już o 3 w nocy odczytałaś wiadomość. Pewnie się przebudziłaś. Pośpij sobie jeszcze, ja też spróbuję. Znów miałem sen, w którym mnie tyranozaur chciał pożreć ????????♂️” Jeśli to jest odpowiednia wiadomość kazdydata starającego się o pracę to pozostawia to wiele do życzenia, poukładany człowiek pisze o 5 rano do swojego pracodawcy o żrących tyranozaurach? Lub o jakiś delfinach? Potrzebujemy poukładanych i zrównoważonych ludzi. Natomiast na spotkaniu u klienta od razu po wejściu do klienta domu Pan Tomasz zamknął się w toalecie na 40 minut …. Nie potrzebuje więcej komentować. Karygodne zachowanie
Zapomniał Pan dodać że wydzwaniał Pan do pracowników po nocach o godzinie 2, że opowiada Pan tajemnice firmy klientom które są sprawami wewnętrznymi i tym, nie odbiera Pan telefonów ani nawet nie raczy oddzwaniać. Nawet nie skomentuję dalej Pana zachowania. Nie mogłem się do Pana dodzwonić od 2 dni także zostawiłem Panu wiadomość a to że nie przyjmujemy każdego jest rzeczą conajmniej naturalną. Nie wspomnę już o niezadowoleniu klientów które otrzymaliśmy które pozostawił Pan na spotkaniu. Pozdrawiam.
Tak dla jasności to te montaże się w ogóle jeszcze odbywają, czy jednak nie? patrząc po niektórych komentarzach odnoszę wrażenie, że nie ale jakoś oferta dalej widnieje oferta dla monterów na stronie firmowej. Kiedyś chciałem się na nią zgłaszać
Witam, te staże o które ktoś spytał miałyby być na dziale handlowym? nie mam jeszcze doświadczenia a widziałam w jednej z ofert dla doradcy, że wymagane jest właśnie doświadczenie oraz sukcesy w sprzedaży bezpośredniej. Jeśli osoby bez niego maja szanse na pracę to jaki jest teraz program szkoleń?
Dzień dobry, czy można się tylko dowiedzieć do czego ma służyć podany numer? Nie jest on zbieżny z firmowym, który został wskazany na stronie w sekcji z kontaktem. Chodzi tylko o zapisy na staż?
(usunięte przez administratora)
Witamy, Nie mamy żadnych zaległości wśród naszych partnerów. Wszystkie montaże, które realizujemy są realizowane terminowo wg. warunków umowy. Jedynym odstępstwem ze względu na warunki atmosferyczne i jakość wykonania są ocieplenia elewacji. W związku z tym, że mamy uzasadnione podejrzenie komentarzy wystawionych przez konkurencję i udało nam się jako firmie uzyskać adres IP tego komentarza oraz namierzyć dostawcę internetowego, postanowiliśmy zgłosić sprawę na policję z art. 212 k.k par. 2 Pozdrawiamy, zespół PV Technik
Witam. Możesz rozwinąć swoją wypowiedz bo właśnie podpisałem z ta firma umowę
(usunięte przez administratora), zbywacie, nie wywiązujecie się z umowy, nie wykonujecie nic zgodnie z terminem umowy. I nie chodzi mi o elewacje. Więc ja tak na forum też poproszę o namierzenie i z miłą chęcią spotkam się na policji oskarżony z art 212 k.k par.2. Chciałbym tylko zaznaczyć że nie można zniesławić prawdą. Czekam niech ludzie się dowiedzą o PV Technik i wszem wiedzącym panu M.
Firma działa na zasadzie podpisać, zrobić jak najmniej generując duże koszta , w efekcie zgarniajac sobie 60k dotacji inna firma zrobi to co oni za 20k wystarczý zrobić koszta np wełny nie 40zl a dajmy na to u nich 200 czysty zysk
Szanowny Panie/Pani, koszt wełny opisywany przez Pana/Panią dotyczy samego materiału. Do tego warto wziąć pod uwagę koszt samej robocizny, ewentualne przygotowanie poddasza folią paroizolacyjną, która też podnosi koszt montażu i materiału i dodatkowe obróbki.Nie zgadzamy się też z tymi stwierdzeniami, która Pan/Pani określa, zgarniając sobie 60K w związku z powyższym, powyższy komentarz został zgłoszony na komendę policji w Goleniowie z powodu zniesławienia na podstawie art. 212 k.k W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu 504 704 254 lub adresem mailowym info@pvtechnik.com.pl
(usunięte przez administratora)
Witamy, Nie mamy żadnych zaległości wśród naszych partnerów. Wszystkie montaże, które realizujemy są realizowane terminowo wg. warunków umowy. Jedynym odstępstwem ze względu na warunki atmosferyczne i jakość wykonania są ocieplenia elewacji. W związku z tym, że mamy uzasadnione podejrzenie komentarzy wystawionych przez konkurencję i udało nam się jako firmie uzyskać adres IP tego komentarza oraz namierzyć dostawcę internetowego, postanowiliśmy zgłosić sprawę na policję z art. 212 k.k par. 2 Pozdrawiamy, zespół PV Technik
Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedz . Niedawno podpisałem umowę z ta firma i chciałbym się dowiedziec
Właśnie widziałem ten komentarz odnośnie zgłoszenia sprawy na policje względem tych negatywnych opinii, które teraz niedawno zaczęły się pojawiać. Ciekawi mnie czy teraz już ustaną? :D i to w żaden sposób nie będzie dotyczyło pracowników? Można spokojnie aplikować na ofertę montera ze strony? Jest w niej napisane, że zespoły składają się z trzech osób, można samemu się do nich dobrać i zgłosić z kolegami?
(usunięte przez administratora)
Witamy, Nie mamy żadnych zaległości wśród naszych partnerów. Wszystkie montaże, które realizujemy są realizowane terminowo wg. warunków umowy. Jedynym odstępstwem ze względu na warunki atmosferyczne i jakość wykonania są ocieplenia elewacji. W związku z tym, że mamy uzasadnione podejrzenie komentarzy wystawionych przez konkurencję i udało nam się jako firmie uzyskać adres IP tego komentarza oraz namierzyć dostawcę internetowego, postanowiliśmy zgłosić sprawę na policję z art. 212 k.k par. 2 Pozdrawiamy, zespół PV Technik
(usunięte przez administratora)
Witamy, Nie mamy żadnych zaległości wśród naszych partnerów. Wszystkie montaże, które realizujemy są realizowane terminowo wg. warunków umowy. Jedynym odstępstwem ze względu na warunki atmosferyczne i jakość wykonania są ocieplenia elewacji. W związku z tym, że mamy uzasadnione podejrzenie komentarzy wystawionych przez konkurencję i udało nam się jako firmie uzyskać adres IP tego komentarza oraz namierzyć dostawcę internetowego, postanowiliśmy zgłosić sprawę na policję z art. 212 k.k par. 2 Pozdrawiamy, zespół PV Technik
Wiecie może, czy w PV Technik Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
(usunięte przez administratora)
A co się podziało z tymi montażami, że taka ocena? Jako handlowiec masz w ogóle wpływ na to jaką ekipę ci przydzielą? Ile ich w zasadzie teraz jest, często jest ktoś nowy i ludzie nie mogą się zgrać czy o co chodzi?
Hej. ;) widzę, że w większości chyba klienci zabierali ostatnio glos? Co z pracownikami? chodzi mi głownie o przedstawicieli, widziałam w internecie ogłoszenie sprzed dwóch tygodni. Spóźniłam się na nie ale może będzie jeszcze wznawiane? Widzę, że z 5 osób się zgłosiło, czy dowiem się zatem jak rozmowy są przeprowadzane? I czy istnieje szansa na opisanie wprost widełek i odniesienie się do pracy? byłabym wdzięczna
Nie rozliczają się na czas zbywają Klienta nie płaci podwykonawcą nastawieni tylko sprzedać i zapomnieć !
Nie jest nam wiadoma, żadna taka sytuacja. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@pvtechnik.com.pl
Jakie usługi podwykonawcze były w ostatnim czasie świadczone firmie, że ktoś pisałby takie rzeczy? Ile średni czas współpracy wynosi i kiedy w ostatnim czasie podpisano umowę z kimś nowym?
Realizujemy usługi podwykonawcze związane z montażami pomp ciepła i instalacji fotowoltaicznych natomiast wiemy, że jest jeszcze jedna firma o takiej samej nazwie i pytanie czy nie zaszła tutaj pomyłka związaną z odpowiednią firmą.
Też odnoszę wrażenie że mają klientów gdzieś brak konkretnych terminów montażu pv i ocieplenia domu z czystego powietrza , kontakt bez szalu
Witamy, W celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod adresem: info@pvtechnik.com.pl lub 504 704 254 Z poważaniem, PV Technik
Niekompetentne biuro. Umowy (kompletne) czekają tygodniami na wrzucenie do funduszu.
Witam, Jeśli umowa nie została przeprocesowana to być może dlatego, ze widnieją w niej jakieś braki. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem: info@pvtechnik.com.pl lub telefonicznym 504 704 254
Super firma, fachową, terminowa, domek ocieplony z pompą i pv wyszedł mnie tylko 30 k
Po czym tak wnioskujesz? To ile na oko by wyszło i jaka część z tego przypada na samą robociznę? W ofercie dla montera jest napisane, że po trzy osoby się robi. Jakie teraz profesjonalne narzędzia do pracy z opisu są udostępniane?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w PV Technik Sp. z o.o.?
Jestem pełen podziwu ,wiedzy i podejścia do klienta Pana Piotra W. z PV Technik. Dziękujemy za spotkanie i wierzymy, że wybrana i zaoferowana instalacja będzie nam służyła latami. Wszystkim , którzy oczekują wysokiej jakości obsługi, szczerej uczciwiej rozmowy polecam spotkać się z Panem Piotrem z Działoszyna. Polecamy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PV Technik Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PV Technik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PV Technik Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!