Opinie o Epg Sp. z o.o.
Z EPG rodzice skorzystali po rekomendacji mojego znajomego, któremu firma zakładała pompe ciepła w ubiegłym roku. Wazna była dla nas także gwarancja, którą oferuje firma na całą instalację. Poki co pompa działa sprawnie, bez niespodzianek.
Jesteśmy miesiąc po założeniu pompy ciepła, razem z żoną jesteśmy zadowoleni. Handlowiec Pan Kajetan specjalnie na nasze życzenie przyśpieszył montaż pompy. Pompa działa bez zarzutów, możemy polecić firmę.
Byliśmy sceptycznie nastawieni do tej firmy czytając opinie, ale mogę powiedzieć , że jesteśmy bardzo zadowoleni z całego przebiegu montażu jak i spotkania z przedstawicielem. Dostaliśmy nawet własną opiekunkę, która informowała na bieżąco kiedy będzie montaż, czy wszystkie dokumenty do dotacji są dostarczone itp. Bardzo miła Pani. Jesteśmy z firmy zadowolono i będziemy polecać ją dalej, bo wykonują jednak dobrą robotę. To jest dowód na to, że nie zawsze warto ufać opiniom w internecie, bo wiecie jak to jest - nie ocenia się książki po okładce:) Pozdrawiam Jolanta.
Kłamią już na samym początku. Przesyłają link do strony na której musisz podać swoje dane a umowę widzisz dopiero gdy już wszystko podasz im na tacy XD Przed podpisaniem nawet nie możesz się zapoznać z umową. Co do pieniędzy jedno wielkie ,,XD" każdy mówił,że za 3 dniowe szkolenie będzie płatne 200 zł. Po kilku dniach dowiadujemy się, że jednak musimy przepracować dodatkowe 60-100 godzin by w ogóle jakiekolwiek pieniądze na oczy zobaczyć. A te śmieszne opinie które sami sobie piszecie (łatwo sobie można sprawdzić widząc w jakich godzinach zostały dodane jedna po drugim) to śmiech na sali. Nie pakujcie się w prace tutaj. Elo.
Ogarnęli za mnie całą biurokrację związaną z dofinansowaniem.
Pompa bardzo prosta w obsłudze.
Zdecydowanie polecam doradztwo Pana Macieja, kompetentny i profesjonalny.
Proces rekrutacji prowadzony był wzorcowy pod względem profesjonalizmu i organizacji. Rekruterka wykazała się kompetencją i empatią, co znacząco obniżyło poziom stresu związanego z rozmową. Szybkość udzielania informacji zwrotnych oraz jasność komunikacji zasługują na szczególne uznanie.
Opowiedz o sytuacji stresowej, motywacja do pracy, trudne rozmowy z klientami
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pierwszy raz napiszę jakąś opinie, bo widzę tutaj same pozytywy, co dla mnie jest delikatnie mówiąc, szokujące: Pani dzwoniąca od razu chce cię umówić na szkolenie. Zero jakichkolwiek pytań, choćby dla weryfikacji, czy kandydat jest rozmowny. Kolejny etap to szkolenie, które jest w porządku i osoba prowadząca szkolenia jest miła, sympatyczna i można zadać pytania w razie wątpliwości. Niemniej jednak ostatniego dnia szkolenia dowiadujemy się, że mamy 2 sekundy na wybranie statusu rozmowy i znowu być gotowymi do rozmowy, w innym przypadku dodatkowe sekundy już wam są ucinane od czasu pracy. Następnym etapem są dni wdrożeniowe, w których rozpoczynacie dzwonić. I tu zaczyna się jazda. Oczywiście, na początku 2 sekundy na wybranie statusu to za mało, ponieważ bywają różne przypadki i trzeba zapytać bardziej doświadczonych ludzi, co czasami zajmuje kilkadziesiąt sekund. Zapytałem więc, czy podczas wdrożenia ten wydłużony czas na wybranie statusu będzie ucinany. Otrzymałem odpowiedź, że oczywiście nie, bo przecież to okres wdrożenia i dopiero się uczymy więc to normalne, że pytania będziemy mieć i dłużej nam to zajmie. Niestety, ale to nieprawda i ten czas, kiedy zadajecie pytania jest wam ucinany, więc chyba lepiej jest po prostu wybierać złe statusy niż być dokładnym. Kolejnym powodem (i najważniejszym), dla którego zrezygnowałem z pracy, jest obrzydliwe wręcz podejście do osób, do których się dzwoni. Ludzie, którzy odbierają są wściekli, ponieważ dzwonicie do nich czwarty albo i piąty raz w ciągu dnia. To wszystko dlatego, bo nie zbiliście obiekcji wystarczającą ilość razy. Czyli jeśli Pan odpowie "Nie jestem zainteresowany niczym, do widzenia" i rzuci słuchawką, to Waszym zadaniem jest zaznaczenie, aby oddzwonić do niego. Przy pierwszej takiej sytuacji zapytałem co trzeba zrobić. Odpowiedź brzmiała, aby oddzwonić później, bo może będzie się lepiej czuć. Tak naprawdę musicie dzwonić do ludzi, dopóki Was nie zwyzywają, bo dopiero wtedy możecie im dać spokój. Firma nie szanuje kompletnie słowa "nie" tylko każe Wam wmówić, że Pan już teraz w tym momencie potrzebuje pompy ciepła i w sumie, to nie obchodzi Was, co on mówi, bo firma patrzy tylko na to, aby zarobić, a nie na to, co klient mówi. Gdyby firma miała pojęcie o jakichkolwiek podstawach psychologii, to by może wiedziała, że wielokrotne narzucanie się wzbudza niepewność u drugiej osoby i nawet dzwoniąc dziewięćdziesiąt siedem razy nie przekonacie kogoś, kto za pierwszym, drugim i dziewięćdziesiątym szóstym razem Wam rzucił słuchawką, wręcz wywołacie złość. Oczywiście powiedzą wam, że to cold calling więc to normalne, że zdarzają się niekulturalne osoby, ale postawcie się w sytuacji tej osoby, do której dzwonicie piąty raz, a czekacie na jakiś ważny telefon, a tu znowu ktoś wam mówi o pompie ciepła. Finalnie firma nie wypłaciła mi pieniędzy za szkolenie i dodatkowo znacznie ucięła mi godziny pracy (nie, nie siedziałem i przeglądałem Facebooka, tylko pytałem jaki status zaznaczyć, ale tak, jak już wspomniałem, nikt się nie liczy z tym, że chcesz coś zrobić dobrze, ma być szybko). Poświęciłem około 15 godzin na słuchaniu o super i niezawodnych pompach ciepła i nie dostałem ani grosza, bo przecież po co szanować czyjś czas, poświęcony na uczeniu się zbędnych rzeczy. Tak więc, jeśli lubicie rozmawiać z ludźmi, jesteście empatyczni i szanujecie słowo "nie", to nie odnajdziecie się w tej pracy.
Nie polecam,pan K... wykorzystuje starsze schorowane osoby,taka osoba jest moja mama,która nie jest właścicielem mieszkania ani działki do tego jest po dwóch udarach nie rozumie nawet co to jest foto woltakika,instalacja bardzo stara nie przystosowany do podłaczenia bo to stary budynek ,a mimo to pan i podpisał z nią umowę,do tego kto dał starszej osobie kredyt na 35 tys jeżeli jej dochód to 1400,gdzie 600zł idzie na same leki.Jak można wykorzystywać tak schorowanych i nie świadomych ludzi,nie polecam
Pomogli mi dostać dotację na pompę.
Czy ktos moze napisac cos na temat dotacji ?
Pracowałem przez jakiś czas i rotacja nawet jak na oze jest zatrważająca. BOK nie istnieje. Ilość spotkań umawianych, którymi kuszą ma się nijak do rzeczywistości. Dużo mniej spotkań i większość na sztukę. Wystarczy, że masz trochę gorszą sprzedaż I spadasz na dno listy. Rekrutacje i szkolenia co tydzień. Zero szacunku. Z kilkunastu osób, które ze mną zaczynały (a było kilku też świetnych fachowców i handlowców) nikt nie pracuje więc o czymś to świadczy... mi mimo tego, że minął prawie rok od podpisania umowy niewypłacono ponad 2000 zł. Nie polecam. Nie uczciwi współwłaściciele.
Bardzo pozytywne doświadczenia z obsługą.
Pompa działa jak należy
Są teraz pododawane oferty a nie widzę by specjalista ds. logistyki miał wpisane widełki płacowe. jest tu może ktoś kto je zna i by ocenił? Czy pod względem finansowym warto aplikować?
Polecam
Wszystko super
Mam pompę z tej firmy, polecam
Super zamontowałam instalacja, wszystko działa prawidłowo
Dzien dobry, jesteśmy po zamontowaniu pompy ciepła przez firmę Epg. Cała inwestycja zajmował się Pan Kajetan Bryliński,mieliśmy 6 doradców w domu .ale takiej wiedzy jak Pan Kajetan nie miał żaden z nich dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na tą firmę. Narazie wszystko działa bez zarzutów. Polecam
Ile godzin przepracowujecie w miesiącu, żeby wypracować minimalne wynagrodzenie? Ile można maksymalnie mniej więcej wypracować premii?
Zakupiliśmy instalacje fotowoltaiczną jesteśmy bardzo zadowoleni, pomoc w uzyskaniu dofinansowania kompetentna. Kontakt z firmą sprawny. Polecam!
Wszystko szybko i dobrze zamontowane. Jestem zadowolony z obsługi, jak na razie wszystko super.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Epg Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Epg Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 209.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Epg Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 168, z czego 93 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Epg Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Epg Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.