UWAGA na tą firme!! Stosują fikcyjne dopłaty do ponad gabarytu którego nie było. Straszą jakimiś śmiesznymi pismami od adwokata
Czy w Cito Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Zapłaciłem za zwrot pralki. Najpierw pieniążki zniknęły (wielu pośredników), a później nie dostarczyli do odbiorcy. W końcu stwierdzili, że pralka ważyła nie 70, a 180 kg i zażądali dopłaty. Nie chcąc się sądzić musiałem dopłacić oszustom bo nie chcieli mi zwrócić pralki.
Czy pracodawca Cito Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Po roku czasu dostałem pismo od Adwokata aby zapłacić 150zl tej firmie ponieważ waga i rozmiar w rzeczywistości była inna . Po roku czasu...... Szybcy są Na maila nic nie dostałem wczesniej tylko listownie po roku czasu.
Firma Tania Paczka nieźle ZARABIA NA ANULOWANIU zamówień. Zamawiasz wysyłkę kurierem, płacisz, a potem się okazuje, że przewoźnik odmawia serwisu, bo paczka jest za duża. W takim razie prośba o zwrot kasy - przewoźnik twierdzi, że nie ma co zwracać, bo żadnej kasy od "taniej paczki" nie dostał. Kontakt z "tanią paczką" w sprawie zwrotu - ok, ale z potrąceniem 10zł za anulowanie. Na samym anulowaniu można zrobić niezły biznes.(usunięte przez administratora)
Miałam taki sam przypadek, podałam wagę palety 370 kilo, a dostałam informacje ze napisałam 180 kilo i mam dopłacić dhl 25 zł .
(usunięte przez administratora) i wyłudzacze pieniędzy, zamówiłem kuriera poprzez TANIA-PACZKA.NET zgodnie z wyceną, zawyżyłem wymiary i wagę a oni po miesiącu zwracają się o dopłatę do paczki bez żadnych dokumentów potwierdzających niezgodność w zamówieniu. Po prośbach o przedstawienie dokumentów stwierdzających niezgodność podanych danych w zamówieniu, nie odpisują i bez żadnych argumentów żądają dopłaty. OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ
Witam, zapłacił Pan czy w jaki sposób została rozwiązana sprawa? Mam identyczną sytuację. Starają się wcisnąć mi 30 zł do zapłaty za przekroczenie wagi gdzie nie było możliwe aby paczka mogła ją przekroczyć
Jedna z pań pracujących w tej firmie jest wyjątkowo opryskliwa, to wręcz niewyobrażalne tak niegrzeczne zwracanie się do klienta (chyba, że celowo sabotuje ta pani firmę, w której pracuje mając na celu zniechęcenie klientów do korzystania z usług tej firmy). Po pierwsze: trudno się tam dodzwonić, po drugie: pani odbierając telefon już jest niezadowolona a dalsze prowadzenie rozmowy i prośba o wycenę paczki to "ogromny nietakt" powodujący jeszcze większe zniecierpliwienie tej pani. Kilka razy wcześniej słyszałam od innych osób, że jedna z pań jest wyjątkowo niemiła( nie dowierzałam) jednak niestety przekonałam się na własnej skórze o prawdziwości tychże wypowiedzi. Jeżeli ktoś jednak będzie miał ochotę skorzystać z usług Taniej Paczki, to życzę trafienia na drugą z Pań, która w przeciwieństwie do tej pierwszej jest wyjątkowo miła i dzięki takim serdecznym osobom świat wydaje się lepszy.
Pragnę ostrzec innych potencjalnych klientów przed tą firmą!!! Ich hasło firmowe powinno brzmieć : " Tania paczka niekoniecznie doręczona". Obsługa klientów w tej firmie to jakieś nieporozumienie, nie wyobrażam sobie , żebym mogła w taki sposób rozmawiać ze swoimi klientami. Pani która odbiera łaskawie telefony za każdym razem wręcz wydziera się na rozmówcę. Jedyny kontakt , który preferują to mailowy a na maile odpisują jak im się zechce. Prosząc Panią o przedstawienie się twierdzi , że nie ma takiego obowiązku i to nie jest moja sprawa. Jak pojawia się problem z paczką , która została im zlecona do dostarczenia nawet nie raczą poinformować swojego klienta. My jako firma , która zleca przesyłkę taniej paczce u przewoźnika nie jesteśmy w stanie uzyskać żadnej informacji, a oni nie potrafią się zainteresować problemem ani wykazać chęć jego rozwiązania. Dla nich problem rozwiąże się przecież sam bo oni za usługę mają z góry zapłacone więc poco się przejmować czymkolwiek. Jedyną opcją rozwiązania problemu jest odbiór osobisty palety , która im się powierzyło do dostarczenia w innym wypadku towar ,który znajduje się na palecie zostanie zutylizowany. Firma w mojej opinii to jedno wielkie nieporozumienie z brakiem szacunku do klienta. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem, a jeśli już się uda to i tak pani która ma o sobie zbyt wysokie mniemanie będzie się wydzierać że kontakt tylko mailowy i odezwie się i odpisze jak uzyska informację ( może uda jej się to do końca bieżącego roku) a jak nie uzyska to przecież nie ma problemu. Polecam omijać wysyłkę paczek oraz palet przez tą firmę jeśli nie chce się mieć zszarganych nerwów. 100% negatyw
Jestem osobą starszą. W dniu 29.05.20 nadawałam paczkę w punkcie w Jeleniej Górze. Osoba która obsługiwała odbiór paczek kazała mi ją zważyć na wystawionej wadze.Było to dla mnie trudne.Pytanie czy aktualnie każdy klient musi sam sobie ważyć paczkę czy należy ta czynność do obsługi biura. Być może coś mi umknęło HG