A czy warto wysłać tam dzieciaka na praktyki?
Nikomu kto lubi swoje auto nie polecam tego warsztatu, klient jak wróg, montowane używane części bez porozumienia z klientem, uwagi na temat napraw traktowane,, gość się czepiać nie nie ma o co,,, liczne usterki zaraz po wyjeździe z warsztatu, oczywiście według obsługi są całkowicie bez związku z naprawami, ale cena jak w ASO. Nie polecam.
Witam Panie Przemysławie. Chciałbym z tego miejsca bardzo przeprosić że nie wstawiliśmy panu dwóch nowych zwrotnic za 2700zł. Zrobiliśmy to by zredukować koszty naprawy pańskiego auta zostały, wstawione używane które nie odbiegały stanem jak i jakością od nowej sztuki, nie widzimy problemu by zamówić nowe i wymienimy na pana życzenie i nie zapłaci pan grosza za wymianę, jedynie za części. Sprawa usterek o której jest wspomniane w opinii jest aż śmieszna. -Brak dekielków przednich kół (żona pana Przemysława stwierdziła że jednego napewno nie było) klient dostał na miejscu dwa dekle bezpłatnie w lepszym stanie niż jego stare. -Światła świecą za wysoko. Klient nie chciał skorzystać z darmowej regulacji świateł. -Za mało oleju wlanego. (Na bagnecie było równo między max a min. Pan Przemysław stwierdził że jeszcze litr trzeba wlać) -Jeden czujnik parkowania tył nie działa (nic nie robiliśmy z tyłu w zderzaku) do wglądu obraz z kamer. -auto pali 8.0 litrów 2,5 TDI. Ile taki silnik pali? -po przejechaniu 40 km wyskoczył check engine. Centralka pompy wtryskowej. Te wadliwe pompy w tych silnikach to standardy. -No i że auto teraz stoi jak upośledzony owczarek niemiecki (przód normalnie a tył trze po ziemi, tyłu nie robiliśmy). ( Drugi raz pan nas oczernia w internecie posiadamy dokumentację fotograficzną ). Nawet najgorszej konkurencji takiego klienta bym nie polecił. Nie zapraszamy ponownie.
Najgorszy mechanik na świecie jakiego znam. Zamiast zrobić robotę dobrze to jedyne co mu wychodzi to (usunięte przez administratora) coś jeszcze gorzej. Naciąganie klientów na koszta i zjebane roboty to jedyne co ta osoba potrafi.
Witam wspaniałą konkurencję. Chciałbym sprostować że nie mieliśmy do tej pory niezadowolonego klienta. Jeżeli ktoś poczuł się nieprzyjemnie potraktowany w naszej firmie to proszę o kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam