Znalazłem w sieci, że nawet w soboty serwis pracuje 5 godzin. Od 8.00 - 13.00. Pracuje się tu więc w każdą sobotę, czy może co drugą? Jak tu jakiś grafik pracy?
Jakie zmiany zaszły w zakładzie od tych czterech lat? mam na myśli to, że klienci jeszcze kiedyś wyrażali niezadowolenie z usług a do teraz nikt niczego nie pisał. Czy doszedł do zakładu ktoś nowy? Mój chłopak będzie szukał pracy w okolicy, ma dwa lata doświadczenia jako mechanik, czy przy takich kwalifikacjach ma szanse na prace? Ogólnie to ktoś już robił i da znać czy warto?
Pani chłopak nie ma tam czego szukać. Od pół roku pracuje tam Damian Gabor. Jest to bardzo solidny i rzetelny mechanik z dużą wiedzą. Ten warsztat z nim w składzie wzniesie się na wyżyny swoich możliwości. Jedynym minusem Damiana jest ten na akumulatorze w jego Audi.
Czyli nie ma tu miejsca na innych mechaników? Firma nie planuje rozwoju i nowych miejsc pracy? Tak z ciekawości, jakie zarobki za tym idą jak ktoś dobrze pracuje?
Z tym pytaniem trzeba zwrócić się bezpośrednio do szefa firmy. Jestem tylko jednym z zadowolonych klientów korzystających z usług warsztatu.
Nie ma zielonego pojęcia o samochodach, mechanik-amator taki jest w tej chwili jego zawód. Nie umie poprawnie założyć rozrządu, . Więcej do niego nie przyjadę.
Byłem u niego kiedyś. Chcialem żeby pospawal mi tłumik w aucie. Przyjechałem po auto, a on mówi że nie opłaca się spawać tylko nowy mi założył. Omijać gościa z daleka. Na początku fajnie gada, a później robi co chce z autem.(usunięte przez administratora)
Zgadzam się w 100%. W ogóle nie powinien prowadzić zakładu mechanicznego. Po prostu jest zwykły (usunięte przez administratora) za naprawy liczy jak za zboże, a tak naprawdę nic nie naprawia tylko wymienia na nowe potem się tłumaczy że naprawił. Takich jak on jest w Polsce cała masa. Daleko szeroko od tego oszusta.
Ten mechanik w ogóle nie zna się na robocie. On potrafi tylko wymieniać stare części na nowe, nie umie naprawiać samochodów, jest drogi i niekompletny.(usunięte przez administratora)