(usunięte przez administratora)
Dawniej względnie dobra firma, obecnie Lider wśród (usunięte przez administratora). Nie idzie się doprosić o urlop, najlepiej jakbyś go w ogóle nie brał, po 2 miesiace zaległego urlopu u kierowców to standard i nie ma mowy o wykorzystaniu albo zapłacie. gdziekolwiek nie pojedziesz czegoś załatwić (SKP, serwis, legalizacje gaśnic, opony itd) za każdym razem tłumaczysz się dlaczego firma nie opłaca zaległych faktur więc siedzisz i czekasz az szefowa zapłaci zaległości. Na "bazę" dojeżdżasz na oparach, bo nie wolno dotankować bez pozwolenia ( niezgłoszenie tankowania jest równoznaczne z obcięciem tego od wypłaty) przepisy czasu pracy również często tu nie obowiązuja. Wieczne przegięcia i wyjmowanie kart. Jakiekolwiek uszkodzenie zestawu również kończy się odliczaniem kosztu naprawy z wypłaty i nieważne, że naczepa miała to uszkodzenie od pół roku, albo wrastała w parking pod firmą w Belgii 7 miesięcy i jedziesz zamienic naczepy, bo tego pechowego dnia klient ją wkońcu załadował i trafiło na Ciebie, że zostawiasz pustą, a odbierasz inną załadowaną a tam 10 uszkodzeń i brak ważnego przeglądu i OC. Zazwyczaj szefostwo "zapomniało, że coś było uszkodzone, bo nie prowadzą ewidencji" a Ty nie zauwazyłeś przy przepince (które nieraz są 3 razy w tygodniu) i gotowe... płacisz... pojedziesz a2, bo miałeś napięty czas, albo konieczny objazd to płacisz ze swojej kieszeni, jeździsz landówkami po Francji, spalasz od (usunięte przez administratora)więcej paliwa, przez co w dodatku na powrocie 2-tygodniowy czas jazdy kończy Ci się w Hanowerze, albo Lipsku i stoisz od piatku do poniedziałku, no ale firma zaoszczędziła 70 euro za autostradę... z resztą nie ma miesiąca w którym nie wymyślą czegoś nowego za co mogliby nie wypłacić kilku zl kierowcy chcesz się zwolnić to proszę bardzo, ale proszę zwrócić koszt kursu ADR które wymagaja do pracy choć w 90% zestawów nie ma wyposażenia adr, lub jest wybrakowane. Całe wyposażenie do pracy to komedia. Pasy w firanach nie nadające się do niczego, Maty antypoślizgowe, kask, narożniki i drabina do zabezpieczania ładunku? A cóż to takiego? Skaczesz jak małpa po belkach naczepy, a jak coś Ci się stanie to ciekawe kto zapłaci odszkodowanie... Praca głównie nocami a w razie awarii nie dodzwonisz się do nikogo poza 8-16.00 więc radź sobie sam... A na temat spedycji można książki pisać. W skrócie: wszystkie roboty na "wczoraj" wiecznie jesteś spóźniony i poganiany, a gdy robi się problem z zaladunkiem/ rozladunkiem zaczyna się teatrzyk kłamstw i podchodów, żeby to kierowca latał po firmie i się wykłucał. O 3 pauzy 24 pod rząd tu nie problem( w tym nieraz 2 na zachodzie) oddanie później skróconych odpoczynków? Komu to potrzebne, trzeba jechać w trase, przecież samo się nie rozładuje. do środy już wykorzystane wszystkie dziewiątki, a gdzie reszta tygodnia... Jak ktoś lubi robić 15-16 tys km w miesiącu za 7-7.5tys zł (jeśli za nic akurat nie obciążą w tym miesiącu) i przypominać co miesiąc, że termin wyplaty minął 2 dni temu to idealny pracodawca dla Ciebie.
(usunięte przez administratora)
Macieju miałeś jakaś nieprzyjemna sytuację? I jak długo tam pracowałeś?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Lider Jolanta Ciesielczyk Lider Jolanta Ciesielczyk & Piotr Ciesielczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Lider Jolanta Ciesielczyk Lider Jolanta Ciesielczyk & Piotr Ciesielczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Lider Jolanta Ciesielczyk Lider Jolanta Ciesielczyk & Piotr Ciesielczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!