Żałuje, że nie ma ujemnych oceny bo to najbardziej opisałoby poziom mojej satysfakcji z usługi. Naprawa lodówki marki Samsung to była trzy tygodniowa mordęga i test na wyrozumiałość i cierpliwość dla nieudolności serwisanta. Zdecydowanie polecam firmę osobą które chcą stracić resztki nerwów i zdrowia. Pozdrawiam Pana serwisanta i nadal podtrzymuje moją opinię o przekwalifikowaniu i zmianie zwodu przez Pana.
sprawne AGD...to kpina ..nie polecam...dostać od nich fakturę i rachunek ..masakra..czekam już miesiąc..i echo..a wykonanie zlecenia słabe..
Skorzystałem z oferty poleconego tu "fachowca" i niestety bardzo żałuję. TL;DR: pan miał wymienić fartuch pralki, wziął pieniądze, fartuch założył niedbale, a przy okazji źle podłączył mechanizm blokady drzwi, co prawie doprowadziło do spalenia całej elektroniki. Telefonów nie odbiera. Cała historia poniżej. Miałem cieknąca z drzwiczek pralkę, która wymagała wymiany uszczelniającego fartucha. Specjalista z Oscar Wyciechowski Sprawne AGD zamówił nowy fartuch do pralki, przyjechał go zamontować, za wykonaną usługę (poza kosztami fartucha) zażyczył sobie 145zł, co samo w sobie było znacznie większą kwotą niż pierwotnie przedstawiona oferta i sobie poszedł. Ja niestety nie miałem możliwości od razu prawidłowo sprawdzić działania pralki, bo wymagała ona jeszcze wypoziomowania. Po próbie zastawienia testowego prania nieco później pralka od razu zgłaszała błąd zamknięcia drzwiczek frontowych i nie startowała prania. Pan Oscar oczywiście nie poczuwa się do winy, nie odbiera telefonów, raz udało się do niego dodzwonić, to mówił, że ma akurat zlecenie w innym mieście i będzie następnego dnia, oczywiście się nie pojawił, nadal problemy z dodzwonieniem się. Musiałem w tej sytuacji poszukać szybko innego fachowca, na szczęście znalazłem odpowiednią osobę, naprawa po partaczu to kolejne 80zł i okazało się, że nie dość że pan z firmy Sprawne AGD Oscar Wyciechowski błędnie założył sprężynę mocującą fartuch, to co gorsza mechanizm blokady drzwi próbował podłączyć kablem zasilającym wpychając go niewłaściwą stroną. Na szczęście nie udało mu się to do końca, bo w przeciwnym razie skończyłoby się to spaleniem całej elektroniki pralki. W tym wszystkim nie będzie już chyba żadnym zaskoczeniem, że nie wystawił żadnego rachunku ani za wykonane prace, ani za zakup nowego fartucha, co sugeruje, że raczej nie rozlicza on podatków w uczciwy sposób. Zdecydowanie odradzam tego "fachowca", dla mnie jest to nie do pomyślenia, że miałbym coś tak popsuć w swojej pracy, zebrać pieniądze, uciec z miejsca i nie poczuwać się do naprawy po sobie. Skrajnie niehonorowa osoba.
Mechanik polecony został mi przez jeden z punktów sprzedaży sprzętu AGD w Toruniu w celu poprawienia roboty innego kolegi po fachu. Niestety, naprawa, która w założeniu miała poprawić niefachowość poprzednika nie została całkowicie zakończona. Mimo telefonu i wysłanej wiadomości oraz obietnicy dokończenia pracy nigdy to nie nastąpiło. Po zakończonej usłudze pozostały też jakieś nie zamontowane części a niektórych brakowało! Szczytem lekceważenia klienta było umówienie się na konkretny dzień i godzinę i nie pojawienie się ze względu na nagły (!!!) wyjazd wakacyjny... Za usługę zapłacić kazał sobie dwa razy, regularnie nie odbierał wiadomości i telefonów. Umawiał się na spotkania po czym przekładał albo wcale się nie pojawiał. Nie polecam. Jest dosyć miły dla klienta i sprawia wrażenie znajomości swojego fachu więc łatwo dać się nabrać.