Ciekawa praca, pracodawca daje dużo odpowiedzialności już na początku kariery. Często spore napięcie - taka branża.Praca wymagająca, jeśli chodzi o podzielność uwagi, komunikację i radzenie sobie w stresujących sytuacjach. Godziny pracy i praca zmianowa musi odpowiadać. Bardzo szeroki zakres obowiązków. Dla jednych to plus - na nudę nie można narzekać, a dla drugich minus, bo za dużo jednak „na głowie”. Firma jest duża, ale polski oddział mały. W małej firmie stosunkowo łatwiej się wykazać, ale trzeba mieć na uwadze że to jest mniej miejsca na rozwój ( ilość i rodzaj stanowisk). Sporo dodatków socjalnych, ładne biuro.
Firma World Courier Poland Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Operations & Customer Service Executive, Warszawa - Marzec 2024
- Customer Service & Operations Executive, Warszawa - Grudzień 2023
Czy pracujesz w firmie World Courier Poland Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .