Pojawiła się nowa oferta pracy dla księgowego wspólnot mieszkaniowych. Chce dopytać o system pracy. Można część obowiązków wykonywać zdalnie? Zależałoby mi na homme office pół na pół z pracą stacjonarną. Tu jest to dopuszczalne?
Niepolecam firmy obsługa na fatalnym poziomie. Nieradzą sobie z podstawową obsługą czy koordynacją firm obsługujących. Po zakońzceniu współpracy i przejęciu dokumentacji okazuję się że wiele tematów było nieprowadzonych i nierozliczanych. Szukajcie innej firmy ta jest fatalna.
Wg oferty praca administratora nieruchomości odbywa się pon. - pt. w stałych godzinach, ale nie widzę wzmianki o umowie. Normalnie każdy dostaje umowę o pracę już od 1. dnia? Pracuję teraz gdzieś indziej na zleceniu, więc to dla mnie najważniejsza kwestia.
Administrator strasznie niekompetentny. W nieruchomości którą zarządza, od chwili przejęcia rachunki tylko rosną. Zatrudnił Zarząd Wspólnoty, nie przejmuje się głosowaniami mieszkańców. Wydaje pieniądze bez uchwał, zabiera pieniądze z funduszu remontowego na bieżące potrzeby (czyszczenie kratek, opinia techniczna) Na zebraniu wspólnoty nie jest w stanie odpowiedzieć gdzie podziały się pieniądze (20 000 zł). Nie odbiera prac naprawczych, nie negocjuje stawek. Poinformował, że nawet jak zagłosujemy przeciwko jakimś wydatkom w uchwale, to on i tak to zrobi. (usunięte przez administratora)
A ceny przypadkiem nie rosną również z powodu inflacji? Ogólnie to czy jest jakiś sposób, żeby móc właśnie zweryfikować te podejrzenia o tym, że coś bokiem wychodzi? Czy tu już trzeba koniecznie na jakąś drogę prawną wystąpić jednak?
z zarządcami jak z facetami wszyscy są tacy sami, wszyscy tylko by podnosili opłaty, ale to właściciele muszą się na to zgodzić. Dużo wiec zależy od zaangażowania właścicieli. Wspólnota musi się w końcu zdecydować na któregoś zarządcę albo powołać Zarząd i samemu wziąść sprawy we własne ręce. Program do zarządzania nieruchomościami dla Wspólnot to koszt ok 100 do 500zł/ mc w zależności od ilości lokali. Każda Wspólnota może zakupić własny komputer, program do obsługi Wspólnot, księgowość dla Wspólnoty wystarczy uproszczona ( do zaksięgowania od 4 do 8 faktur/mc), a informacje i dokumenty można przechowywać w chmurze, komunikacja z właścicielami odbywa się głównie przez emaile za pomocą programu do obsługi Wspólnot. Umowy z kontrahentami, konto bankowe, ubezpieczenie są na Wspólnotę a nie zarządcę, więc zostaje od czasu do czasu zareagować, gdy jest awaria lub zlecić firmie, która oferuje obsługę techniczną budynków (przeglądy, usuwanie awarii, konserwacja, naprawy, remonty itp.).
Może ktoś wie, jakie auto służbowe dają pracownikowi na stanowisku Administrator Budynku? Pytam, bo obecnie trwa rekrutacja i w ofercie napisali, że trzeba mieć prawo jazdy kat B. do obowiązków zawodowych. I ciekawa jestem, czym się tutaj jeździ?
Każda firma zarządzająca nieruchomościami przede wszystkim chce zarabiać na zarządzaniu, więc tak wszystko organizuje, żeby jak najwięcej na tym zarobić. Jeżeli Administratorzy muszą obsłużyć co najmniej 10 Wspólnot, to są przeciążeni obowiązkami. Kontakt z Administratorem może być ograniczony, przy obsłudze ok 100 Wspólnot administratorzy nie są w stanie poświęcić Wspólnocie tyle czasu ile potrzebuje.
Nie polecam Mam porównanie z innymi administratorami w Trojmieście i zdecydowanie firma Easy House wypada najgorzej. Nie widzę chęci pomocy mieszkańcom w rozwiązaniu naszych problemów
Mam mieszkanie na Riverview i mam zdecydowanie inne zdanie, biuro administratora jest na osiedlu, jest tez technik, który sprawnie działa . Trochę mam tych mieszkań w Gdańsku i mam porównanie. Mała uwaga: wszystkie wcześniejsze opinie chyba dodała ta sama osoba pisząc „River View”... zamiast Riverview, fora internetowe są niewiarygodne i pełne trolli…
Firma bez doświadczenia. Powstała równo z rozpoczęciem budowy RiverView, a w 2020 r. Developer powierzył jej zarząd. Przypadek? Nie sądzę. Inaczej inwestor, któremu zależy na utrzymaniu prestiżu osiedla wybrałby kogoś odpowiedzialnego, z doświadczeniem. A tak czary prysł. Zarząd arogancki, pewny siebie, wylansowany na pięknym osiedlu, o które nie dba, generuje roczne starty na poziomie >200K. Nie polecam, a wręcz stanowczo odradzam.
Beznadziejna administracja Skontaktowanie się z zarządcą graniczy z cudem- non stop zajęty numer lub " nie moge1 teraz rozmawiać" Załatwienie sprawy jest niemożliwe. Na maila tez nikt nie raczy odpowiedzieć. Czekam już ponad tydzień na jakąkolwiek informację Zastanawiam się kto wybrał takiego administratora. Chyba firma River View, której pracownicy mają specjalne uprzywilejowanie. Mam porównanie z innymi zarządcami i tak złej obsługi nigdzie nie ma.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Firma widmo. Nie odpisują na maila, nie oddzwaniają. Niesympatyczny kontakt. Brak możliwości skontaktowania się z zarządzającym. Brak jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu. Najwyższa pora zmienić administratora w River View
Czytając opinie zastanawiam się w jaki sposób podejmowane są tu decyzje odnośnie reakcji na jakiś problem. Ktoś wspomniał np., o pękających wężach ogrodowych, gdzie administratorka podobno interweniowała nawet w weekend. Ta Pani sama decyduje o takich sprawach? Czym zajmują się tu pracownicy tak właściwie? Księgowość widziałam ale co jeszcze?
jest również jestem klientem firmy Easy House i jestem bardzo zadowolony ze współpracy z nimi. W księgowości zawsze wszystko się zgadza, sprawozdania i rozliczenia są przejrzyste, zawsze wiem ile mam zapłacić lub ile mam do zwrotu. Administratorka naszej nieruchomości zawsze jest dla nas dostępna, oddzwania lub pisze sms-y, często też bywa na naszej wspólnocie. Ostatnio nawet interweniowała w weekend, jak pękły węże od podlewania ogródka, także współpraca się układa bardzo dobrze.
Trochę tu pusto, ale ktoś wspomniał ze zostali przyjęci nowi pracownicy jako zarząd wspólnoty. Ktoś z nich może to czyta i wypowie się na temat pracy i warunków?
Dwie skrajnie różne opinie.. to jak to w końcu jest? :P Robię podyplomówkę dot. zarządzaniem nieruchomości i myślałam nad podesłaniem cv do firmy.. stronę mają całkiem całkiem :) Ktos z pracowników może się wypowie na temat warunków?
Jesteśmy pod opieką tego administratora od niedawna. Obsługa bardzo miła, szybko działają i skrupulatnie wykonują swoje obowiązki. Nie mamy z Easy-House żadnych problemów, nie wiem dlaczego poprzedni opiniodawca tak negatywnie opisał tą firmę... To jest póki co pierwszy administrator który nie obiecuje gruszek na wierzbie by tylko przyciągnąć wspólnotę ale dba o nią przez cały czas . Jestem pozytywnie zaskoczony i oby to się nie zmieniło. Każdy ma prawo do swego zdania . I ja mogę śmiało polecić tę firmę . Zdecydowanie Wybór tego Administratora był strzałem w dziesiątkę! Gorąco polecam - ludzie z potencjałem!:)
Uciekać jak najdalej od takiego zarządzania nieruchomością Wymiana sprawnych części na sprawne Brak egzekwowania należności Brak radzenia sobie z problemami Mieszkańcy są dla administratora a nie na odrót Zdecydowanie odradzam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Easy House Zarządzanie Nieruchomościami i Opieka Prawna Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Easy House Zarządzanie Nieruchomościami i Opieka Prawna Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Easy House Zarządzanie Nieruchomościami i Opieka Prawna Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!