Szanowni Panstwo, jak czytam te wypociny to odechciewa sie wszystkiego, z perspektywy bylego pracownika powiem tak, jeśli ktoś decyduje się na podróż ponad 12 godzin autobusem musi być gotowy na wszystko, kierowcy jeżdżą w takim stresie, że to o pomstę do nieba woła, ten chce siku, ten kupke tamten by sobie zapalił, ktoś jest glodny bo zapomniał kanapki wziąść bo myślał że wszystko w autobusie dostanie, wszyscy chcą pezerwy na stacjach paliw a potem pretensje, że spóźniony, najlepiej skasujcie ta aplikację nie korzystajcie i jezdzijcie taxówkami, wszystko wina kierowcy, że wasz przyjaciel ze wschodu wejdzie do toalety zapcha ja i jeszcze nasika do umywalki to też wina kierowcy, serdecznie was pozdrawiam koledzy kierowcy
Czuję się rozczarowany,jadę 12h,kierowca nie przyjemny zwyzywał mnie i nie chciał mnie wpuścić do toalety. Mówił że tylko podczas jazdy, SKANDAL! Ostatni raz...
A tu często na jakiejś podwójnej jeżdżą? Chyba nie rzuciło mi się w oczy teraz takie ogłoszenie a Pani cos takiego przytoczyła w jednej z wypowiedzi. Jak bardzo restrykcyjnie podchodzi się do tego czasu pracy kierowcy? zdarza się jakieś przymykanie oka czy jednak wszystkiego pilnują?
Zainteresowało mnie to zapytanie z kiedyś o to czy zarobki w firmie są adekwatne do obowiązków. nie mam pewności tylko o jakie stanowisko mogło być mowa? jeśli o kierowcę chodzi to ma on te same co inni prowadzący pojazdy pasażerskie? Co natomiast z biurem / obsługą klienta?
Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z miesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdem informacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmuszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy
Dostaliście zwrot za bilety z Flixbusa?? Ja czekam DWA Miesiące i już wiem że jest to walka z wiatrakami. To nie jest firma tylko piramida finansowa.
Witam Państwa.Też mam nieprzyjemne doświadczenia z tą firmą i straty. Pozew zbiorowy dobra myśl. Skarga do ministerstwa by się przydała, niestety ministry teraz o czym innym myślą(z przeprowadzką)
Proszę omijać te fimę szerokim łukiem. Przejazd z Warszawa Okęcie na lotnisko w Modlinie miał ruszyć o 13:30 przy czym kazano być ma przystanku o 13:13, w drodze z hotelu otrzymałam wiadomość o 13:00 ze autobus będzie opóźniony o 90 min. Zmuszona byłam wykupić kolejny bilet u pierwszej lepszej firmy która jechała do Modlina przez wzgląd na nadchodzący lot, 90 min jest to długo czas jeśli ktoś ma wylot. Poprosiłam o zwrot po czym odmówiono mi ze zwroty się nie należą i ze mam czekać na ich autobus! Dodałam paragon z innej firmy gdzie zakupiłam drugi bilet jako potwierdzenie ze ich autobusem nie jechałam z opóźnieniem niestety nic to nie dało. Firma (usunięte przez administratora), nigdy w życiu nie kupię u nich usługi i ostrzegam ludzi aby czytali opinie, bo jak widać lubią się spóźniać i pomoc klientom maja gdzies.
Czy ktoś z klientów powie mi jakie są zarobki, jaki socjal i czy warto utrzymywać rodzinę z pracy w tej firmie? Ciężko się doszukać tych informacji przewijając Wasze wypociny na temat podróży...
Glowna siedziba jest w Monachium, Flixbus nie ma ani jednego autobusu, to sa wszystko podwykonowcy np. W Polsce Inter, Fabisiak w czechach Umbrella, Gumdrop,jesli chodzi o prace jako kierowca to mogę książkę napisać, jesli chodzi o Polski oddział Flixbus to mialem z nimi kontakt ale sporadycznie
Dzięki za info, bo podobnie jak poprzednik dopiero co tu przyszłam. To czekaj, jakbym chciała dołączyć, rzecz jasna nie za kółko tylko biurko, to czy jest taka możliwość? Firma jest bezpośrednim Pracodawcą wobec biurowych? Jakie są stanowiska do wyboru i czy współpraca zdalna wchodzi w grę?
Witaj, z Tego co pamiętam Polski oddział Flixbus miesci się w Warszawie, podczas jakichkolwiek np problemòw na trasie to kierowca dzwoni do swojej firmy podwykonawczej, w aplikacji kierowca ma telefon do oddziału ruchu,ale ciezko się dogadać z kimś kto mówi ze wschodnim akcentem, więc reszta pozostaje do twojej opini
Czemu akurat ze wschodnim? To przypadek, że o tym piszesz czy więcej podwykonawców pochodzi teraz z innego kraju? Z czego to w zasadzie wynika? kierowcy są polscy?
Jeśli o dogadywaniu się mowa to jak tu wygląda jakiś poziom integracji? Zazwyczaj jak patrzę po ogłoszeniach do firm to piszą właśnie o wspólnych wyjściach i innych inicjatywach. Tutaj to w ogóle ci kierowcy jakoś lepiej się znają? Jak to wygląda?
Czy zarobki oferowane przez FLIXBUS POLSKA SP Z O O są adekwatne do zakresu obowiązków?
Właśnie kierowca w Niemczech zostawił młodego chłopaka na parkingu on biegł prosił o zatrzymanie a kierowca (usunięte przez administratora) nie stanoł bagaże i dokumenty zostały w autobusie
No i co się dzieje w takich sytuacjach? Uruchamia się jakieś biuro rzeczy znalezionych? Jaka w tym w praktyce jest teraz odpowiedzialność samego kierowcy? Na umowie takich rzeczy nie ma? a co z regulaminem? Ktoś po drugiej stronie tak miał i wyjaśni?
Jestem tym chłopakiem aktualnie czekam miesiąc na rzeczy i odzewu z ich strony brak nie osądzam czekam na rozwój wydarzeń
Flixbus 03.10.23 Kłodzko 10.50 Kierowca (usunięte przez administratora) Zostawił 5 osób na przystanku mimo że autobus bÿł pusty. Nie pomógł w zakupie biletu(usunięte przez administratora) Nie polecam (usunięte przez administratora)
I co w takiej sytuacji? jaka jest odpowiedzialność kierowcy? Pytam, bo wisi oferta dla asystentki w dziale zezwoleń oraz przystanków i w opisie zawarło się stwierdzenie o analizowaniu przepustowości na dworcach w celu maksymalnego wykorzystania floty. Czy to oznacza, że asystent o tym wiedział? Jak to działa?
Najgorszy przewoźnik jaki istnieje w EU, (usunięte przez administratora) którzy zmieniają rzeczywisty czas dojazdu i odjazdu w systemie na stronie online aby nie oddawać pieniędzy, powinnien się wami zająć sąd. Unikać albo robić zdjęcia wszystkiego co tam się dzieje, (usunięte przez administratora) myślący że nie mają żadnej odpowiedzialnośći.
Chciałbym złożyć opinię na temat kierowcy rejsu 1301, który miał miejsce o godzinie 18:50 z pl. Grunwaldzkiego 45 do Łodzi. Kupiliśmy 3 bilety Wrocław-Łódź z zarezerwowanymi miejscami (za co zapłaciliśmy dodatkową opłatę), jednak podczas wejścia na pokład okazało się, że nasze miejsca są zajęte, a pasażerowie odmawiają przesiadki. Na próżno zwróciliśmy się do kierowcy o pomoc, gdyż ten zaczął krzyczeć na nas i powiedział że nie kupiliśmy biletów u niego osobiście dla tego on nic nie wie i niema nic do tego. Młodszy kierowca zaproponował nawet, żeby nas wysadzić. W trakcie rozmowy z kierowcami, ten za kierownicą ruszył w drogę, narażając nas na niebezpieczeństwo, gdyż staliśmy obok, a nie na swoich miejscach. Mogliśmy się przewrócić i dostać traumę. Ostatecznie musieliśmy sami rozwiązać ten konflikt. To był ostatni raz, kiedy korzystaliśmy z usług tej firmy. Takie niegrzeczne traktowanie pasażerów i narażanie ich na niebezpieczeństwo podczas podróży jest niedopuszczalne w jakiejkolwiek firmie transportowej. Proszę przeprowadzić szkolenie dla kierowców dotyczące przepisów BHP i zachowania wobec pasażerów. (Przepraszam, ale ze względu na ograniczenie długości odpowiedzi, nie mogłem uwzględnić wszystkich szczegółów w zgłoszeniu. Jeśli są jeszcze jakieś ważne informacje, które chciałbyś dodać, proszę daj mi znać.)
Miałam wątpliwą przyjemność podróżowania w obie strony - do Pragi i z powrotem do Poznania. Zarówno w pierwszą stronę jak i drugą nie podjechał autobus flixbusa, tylko firmy SOBOLEWSCY. O ile w pierwszym przypadku jako tako dało się tym autobusem podróżować, tak powrót z urlopu to był jeden wielki żart. Brak Wi-fi (które oczywiście było obiecane przez firmę flixbus) da się przeżyć, jednak brak toalety na 8 godzin trasy to jest już żart. Toaleta w autobusie była, tylko nieczynna! Kierowca na trasie zjeżdżał na parkingi i coś majstrował przy tej toalecie, smród z niej wydobywał się i pozostawał w autobusie na kolejne długie kilometry. Bilety wcale nie były tanie, jak na tak niski komfort podróży. Kierowca jechał niebezpiecznie, co chwila ostre hamowanie czy trąbienie. Z racji braku toalety robiliśmy częstsze postoje, na których kierowcę kompletnie nie interesowało czy wszyscy wrócili na swoje miejsca, obcy ludzie w autobusie krzyczeli, żeby nie odjeżdżał bo jeszcze nie wszyscy zdążyli wrócić! Gdyby ten bilet kosztował mniej niż połowę swojej ceny to bym to wszystko zrozumiała, jednak przy tych cenach stanowczo odradzam komukolwiek podróżowanie z flixbusem, pomijam fakt opóźnień jakie kierowcy generowali na obu trasach.
(usunięte przez administratora)to wy utrzymujecie flix-busa. To wy sie zgodziliscie na funkcjonowanie niemieckiej firmy w polsce. Chciales miec ladny, nowoczesny, kolorowy autobus to teraz nie narzekaj. Biedota lecaca za nowoczesnoscia.
Bardzo dziękuję za super kolejną podróż z Poznania do Hamburga 1320 kierowca Janusz Marczyk - mam nadzieję że zapamiętałam nazwisko świetny dowcipny kulturalny.. mega poziom ..Oby tak dalej
Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety. Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru. Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała"). Generalnie nie polecam.
MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!
3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że mój przejazd został odwołany. Bilet kupiłam z miesięcznym wyprzedzeniem, było wtedy jeszcze wiele wolnych miejsc. Gdy zadzwoniłam do konsultanta, dowiedziałam się, że Flixbus sprzedał za dużo biletów (overbooking), więc anulowano moj przejazd. Gdy poprosiłam o pomoc w organizacji transportu alternatywnego odmówiono mi. Flixbus postawił mnie w bardzo niewygodnej sytuacji bez żadnego wsparcia. Nie wywiązał się z umowy. Aktualnie czekam na zwrot kosztów biletu i transportu alternatywnego, który według konsultanta ma być darmowy.
TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;)
niech ktoś przekaże kierowcy jadącego z Frankfurtu nad Menem do Dortmundu żeby nie gonił jak wariat są złe warunki pogodowe
Nie da sie wszystkim dogodzić, jeden marudzi że za szybko jedzie inny bedzie narzekać że autobus spóźniony
a nie wystarczy, żeby kierowcy jeździli po prostu przepisowo? tu chyba trudno narzekać wtedy? swoją drogą czy pracownicy tutaj mają na co tak właściwie się poskarżyć? widziałam negatywy od klientów. jak tu w biurze się pracuje tak właściwie, jakie wszystkie stanowiska są do obsdzenia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!