Opinie o flixbus.pl - FlixMobility GmbH w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie FLIXBUS POLSKA SP Z O O. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O o rekrutacji.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FLIXBUS POLSKA SP Z O O w Warszawa

Kris
Inne

Szanowni Panstwo, jak czytam te wypociny to odechciewa sie wszystkiego, z perspektywy bylego pracownika powiem tak, jeśli ktoś decyduje się na podróż ponad 12 godzin autobusem musi być gotowy na wszystko, kierowcy jeżdżą w takim stresie, że to o pomstę do nieba woła, ten chce siku, ten kupke tamten by sobie zapalił, ktoś jest glodny bo zapomniał kanapki wziąść bo myślał że wszystko w autobusie dostanie, wszyscy chcą pezerwy na stacjach paliw a potem pretensje, że spóźniony, najlepiej skasujcie ta aplikację nie korzystajcie i jezdzijcie taxówkami, wszystko wina kierowcy, że wasz przyjaciel ze wschodu wejdzie do toalety zapcha ja i jeszcze nasika do umywalki to też wina kierowcy, serdecznie was pozdrawiam koledzy kierowcy

Kartus
Pracownik

Czuję się rozczarowany,jadę 12h,kierowca nie przyjemny zwyzywał mnie i nie chciał mnie wpuścić do toalety. Mówił że tylko podczas jazdy, SKANDAL! Ostatni raz...

anonim
Inne

A tu często na jakiejś podwójnej jeżdżą? Chyba nie rzuciło mi się w oczy teraz takie ogłoszenie a Pani cos takiego przytoczyła w jednej z wypowiedzi. Jak bardzo restrykcyjnie podchodzi się do tego czasu pracy kierowcy? zdarza się jakieś przymykanie oka czy jednak wszystkiego pilnują?

Jagoda
Inne

Zainteresowało mnie to zapytanie z kiedyś o to czy zarobki w firmie są adekwatne do obowiązków. nie mam pewności tylko o jakie stanowisko mogło być mowa? jeśli o kierowcę chodzi to ma on te same co inni prowadzący pojazdy pasażerskie? Co natomiast z biurem / obsługą klienta?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie FLIXBUS POLSKA SP Z O O, daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu. Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca na stanowisko PR & Communication Senior Specialist? Podziel się swoimi wrażeniami!
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kacper
Inne

Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z miesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdem informacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmuszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy

Józek
Inne
 Pytanie
@Kacper

Dostaliście zwrot za bilety z Flixbusa?? Ja czekam DWA Miesiące i już wiem że jest to walka z wiatrakami. To nie jest firma tylko piramida finansowa.

Pablo
Pracownik
@Kacper

Witam Państwa.Też mam nieprzyjemne doświadczenia z tą firmą i straty. Pozew zbiorowy dobra myśl. Skarga do ministerstwa by się przydała, niestety ministry teraz o czym innym myślą(z przeprowadzką)

Anna
Inne

Proszę omijać te fimę szerokim łukiem. Przejazd z Warszawa Okęcie na lotnisko w Modlinie miał ruszyć o 13:30 przy czym kazano być ma przystanku o 13:13, w drodze z hotelu otrzymałam wiadomość o 13:00 ze autobus będzie opóźniony o 90 min. Zmuszona byłam wykupić kolejny bilet u pierwszej lepszej firmy która jechała do Modlina przez wzgląd na nadchodzący lot, 90 min jest to długo czas jeśli ktoś ma wylot. Poprosiłam o zwrot po czym odmówiono mi ze zwroty się nie należą i ze mam czekać na ich autobus! Dodałam paragon z innej firmy gdzie zakupiłam drugi bilet jako potwierdzenie ze ich autobusem nie jechałam z opóźnieniem niestety nic to nie dało. Firma (usunięte przez administratora), nigdy w życiu nie kupię u nich usługi i ostrzegam ludzi aby czytali opinie, bo jak widać lubią się spóźniać i pomoc klientom maja gdzies.

1
Aspirant
Inne
 Pytanie

Czy ktoś z klientów powie mi jakie są zarobki, jaki socjal i czy warto utrzymywać rodzinę z pracy w tej firmie? Ciężko się doszukać tych informacji przewijając Wasze wypociny na temat podróży...

Kris
Były pracownik
@Aspirant

Glowna siedziba jest w Monachium, Flixbus nie ma ani jednego autobusu, to sa wszystko podwykonowcy np. W Polsce Inter, Fabisiak w czechach Umbrella, Gumdrop,jesli chodzi o prace jako kierowca to mogę książkę napisać, jesli chodzi o Polski oddział Flixbus to mialem z nimi kontakt ale sporadycznie

Patka
Inne
@Kris

Dzięki za info, bo podobnie jak poprzednik dopiero co tu przyszłam. To czekaj, jakbym chciała dołączyć, rzecz jasna nie za kółko tylko biurko, to czy jest taka możliwość? Firma jest bezpośrednim Pracodawcą wobec biurowych? Jakie są stanowiska do wyboru i czy współpraca zdalna wchodzi w grę?

Kris
Były pracownik
@Patka

Witaj, z Tego co pamiętam Polski oddział Flixbus miesci się w Warszawie, podczas jakichkolwiek np problemòw na trasie to kierowca dzwoni do swojej firmy podwykonawczej, w aplikacji kierowca ma telefon do oddziału ruchu,ale ciezko się dogadać z kimś kto mówi ze wschodnim akcentem, więc reszta pozostaje do twojej opini

Grażyna
Inne
@Kris

Czemu akurat ze wschodnim? To przypadek, że o tym piszesz czy więcej podwykonawców pochodzi teraz z innego kraju? Z czego to w zasadzie wynika? kierowcy są polscy?

Kris
Były pracownik
@Grażyna

Nie wiem z czego to wynika, kierowców też dużo z Ukrainy

anonim
Inne
@Kris

Jeśli o dogadywaniu się mowa to jak tu wygląda jakiś poziom integracji? Zazwyczaj jak patrzę po ogłoszeniach do firm to piszą właśnie o wspólnych wyjściach i innych inicjatywach. Tutaj to w ogóle ci kierowcy jakoś lepiej się znają? Jak to wygląda?

Administrator

Czy zarobki oferowane przez FLIXBUS POLSKA SP Z O O są adekwatne do zakresu obowiązków?

Adam23
Pracownik

Właśnie kierowca w Niemczech zostawił młodego chłopaka na parkingu on biegł prosił o zatrzymanie a kierowca (usunięte przez administratora) nie stanoł bagaże i dokumenty zostały w autobusie

anonim
Inne
@Adam23

No i co się dzieje w takich sytuacjach? Uruchamia się jakieś biuro rzeczy znalezionych? Jaka w tym w praktyce jest teraz odpowiedzialność samego kierowcy? Na umowie takich rzeczy nie ma? a co z regulaminem? Ktoś po drugiej stronie tak miał i wyjaśni?

Anonimowy
Pracownik
@Adam23

Jestem tym chłopakiem aktualnie czekam miesiąc na rzeczy i odzewu z ich strony brak nie osądzam czekam na rozwój wydarzeń

Turyssss
Inne

Flixbus 03.10.23 Kłodzko 10.50 Kierowca (usunięte przez administratora) Zostawił 5 osób na przystanku mimo że autobus bÿł pusty. Nie pomógł w zakupie biletu(usunięte przez administratora) Nie polecam (usunięte przez administratora)

anonim
Inne
@Turyssss

I co w takiej sytuacji? jaka jest odpowiedzialność kierowcy? Pytam, bo wisi oferta dla asystentki w dziale zezwoleń oraz przystanków i w opisie zawarło się stwierdzenie o analizowaniu przepustowości na dworcach w celu maksymalnego wykorzystania floty. Czy to oznacza, że asystent o tym wiedział? Jak to działa?

jbo
Inne

Najgorszy przewoźnik jaki istnieje w EU, (usunięte przez administratora) którzy zmieniają rzeczywisty czas dojazdu i odjazdu w systemie na stronie online aby nie oddawać pieniędzy, powinnien się wami zająć sąd. Unikać albo robić zdjęcia wszystkiego co tam się dzieje, (usunięte przez administratora) myślący że nie mają żadnej odpowiedzialnośći.

Lena
Inne

Chciałbym złożyć opinię na temat kierowcy rejsu 1301, który miał miejsce o godzinie 18:50 z pl. Grunwaldzkiego 45 do Łodzi. Kupiliśmy 3 bilety Wrocław-Łódź z zarezerwowanymi miejscami (za co zapłaciliśmy dodatkową opłatę), jednak podczas wejścia na pokład okazało się, że nasze miejsca są zajęte, a pasażerowie odmawiają przesiadki. Na próżno zwróciliśmy się do kierowcy o pomoc, gdyż ten zaczął krzyczeć na nas i powiedział że nie kupiliśmy biletów u niego osobiście dla tego on nic nie wie i niema nic do tego. Młodszy kierowca zaproponował nawet, żeby nas wysadzić. W trakcie rozmowy z kierowcami, ten za kierownicą ruszył w drogę, narażając nas na niebezpieczeństwo, gdyż staliśmy obok, a nie na swoich miejscach. Mogliśmy się przewrócić i dostać traumę. Ostatecznie musieliśmy sami rozwiązać ten konflikt. To był ostatni raz, kiedy korzystaliśmy z usług tej firmy. Takie niegrzeczne traktowanie pasażerów i narażanie ich na niebezpieczeństwo podczas podróży jest niedopuszczalne w jakiejkolwiek firmie transportowej. Proszę przeprowadzić szkolenie dla kierowców dotyczące przepisów BHP i zachowania wobec pasażerów. (Przepraszam, ale ze względu na ograniczenie długości odpowiedzi, nie mogłem uwzględnić wszystkich szczegółów w zgłoszeniu. Jeśli są jeszcze jakieś ważne informacje, które chciałbyś dodać, proszę daj mi znać.)

Kogel
Inne

Miałam wątpliwą przyjemność podróżowania w obie strony - do Pragi i z powrotem do Poznania. Zarówno w pierwszą stronę jak i drugą nie podjechał autobus flixbusa, tylko firmy SOBOLEWSCY. O ile w pierwszym przypadku jako tako dało się tym autobusem podróżować, tak powrót z urlopu to był jeden wielki żart. Brak Wi-fi (które oczywiście było obiecane przez firmę flixbus) da się przeżyć, jednak brak toalety na 8 godzin trasy to jest już żart. Toaleta w autobusie była, tylko nieczynna! Kierowca na trasie zjeżdżał na parkingi i coś majstrował przy tej toalecie, smród z niej wydobywał się i pozostawał w autobusie na kolejne długie kilometry. Bilety wcale nie były tanie, jak na tak niski komfort podróży. Kierowca jechał niebezpiecznie, co chwila ostre hamowanie czy trąbienie. Z racji braku toalety robiliśmy częstsze postoje, na których kierowcę kompletnie nie interesowało czy wszyscy wrócili na swoje miejsca, obcy ludzie w autobusie krzyczeli, żeby nie odjeżdżał bo jeszcze nie wszyscy zdążyli wrócić! Gdyby ten bilet kosztował mniej niż połowę swojej ceny to bym to wszystko zrozumiała, jednak przy tych cenach stanowczo odradzam komukolwiek podróżowanie z flixbusem, pomijam fakt opóźnień jakie kierowcy generowali na obu trasach.

NIE CHCE BYC POLAKIEM
Pracownik

(usunięte przez administratora)to wy utrzymujecie flix-busa. To wy sie zgodziliscie na funkcjonowanie niemieckiej firmy w polsce. Chciales miec ladny, nowoczesny, kolorowy autobus to teraz nie narzekaj. Biedota lecaca za nowoczesnoscia.

Pasażerka ????
Inne

Bardzo dziękuję za super kolejną podróż z Poznania do Hamburga 1320 kierowca Janusz Marczyk - mam nadzieję że zapamiętałam nazwisko świetny dowcipny kulturalny.. mega poziom ..Oby tak dalej

Leon Wędrowiec
Inne

Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety. Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru. Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała"). Generalnie nie polecam.

Iwo
Inne

MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!

Magda
Inne

3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że mój przejazd został odwołany. Bilet kupiłam z miesięcznym wyprzedzeniem, było wtedy jeszcze wiele wolnych miejsc. Gdy zadzwoniłam do konsultanta, dowiedziałam się, że Flixbus sprzedał za dużo biletów (overbooking), więc anulowano moj przejazd. Gdy poprosiłam o pomoc w organizacji transportu alternatywnego odmówiono mi. Flixbus postawił mnie w bardzo niewygodnej sytuacji bez żadnego wsparcia. Nie wywiązał się z umowy. Aktualnie czekam na zwrot kosztów biletu i transportu alternatywnego, który według konsultanta ma być darmowy.

Aka
Inne

TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;)

!
Pracownik

niech ktoś przekaże kierowcy jadącego z Frankfurtu nad Menem do Dortmundu żeby nie gonił jak wariat są złe warunki pogodowe

Grzesiek
Inne
@!

Nie da sie wszystkim dogodzić, jeden marudzi że za szybko jedzie inny bedzie narzekać że autobus spóźniony

Ilona
Inne
@Grzesiek

a nie wystarczy, żeby kierowcy jeździli po prostu przepisowo? tu chyba trudno narzekać wtedy? swoją drogą czy pracownicy tutaj mają na co tak właściwie się poskarżyć? widziałam negatywy od klientów. jak tu w biurze się pracuje tak właściwie, jakie wszystkie stanowiska są do obsdzenia?

Zostaw merytoryczną opinię o FLIXBUS POLSKA SP Z O O - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FLIXBUS POLSKA SP Z O O
Przejdź do nowych opinii