Nie wiem jak z obsługą ponieważ nie kontaktowałem się ze sklepem osobiście. Potrzebną część znalazłem przez wyszukiwarkę i tylko Oni mięli to dostępne. Zadowolony jestem z szybkości dostawy, paczka była idealnie spakowana, nawet kurierzy nie byli w stanie tego zniszczyć choć karton nosił ślady niezbyt delikatnego przekładania. Za całkowity koszt jakichś 135 zł. naprawiłem robota odkurzającego w 10 min, podejrzewam, że gdybym go zaniósł do serwisu naprawa kosztowałaby 3 razy tyle i trwałaby jakieś 2 tyg. Jestem zadowolony i polecam.
Może ktoś z pracowników podzieli się opinią o pracy?
rzetelność, profesjonalna pomoc, wyczerpujące informacje, natychmiastowa reakcja na pytania, wspaniała komunikacja; podziękowania dla Pani Anety
Wysyłka w terminie , bardzo dobry kontakt, przedmiot solidnie zapakowany, zgodność przedmiotu z opisem i z zamówieniem.
Totalne dno. Chciałem kupić młynek do kawy , cene zmienili jak zadzwoniłem żeby upewnić się czy pasuje do mojego blendera o 130 zł na moją niekorzyść.
Prowadzę firmę od 5 lat (żłobek i przedszkole). Bardzo często zamawiam części i materiały przez internet. Pierwszy raz spotkałam się z tak niemiłą obsługą i brakiem kompetencji osoby zajmującej się sprzedażą. Pani nie chciała przyjąć mojego zwrotu (mimo, ze zwrot na drugi dzień, paczka nie była otwierana itp.). Dobrze, rozumiem polityka firmy jak bierzesz na fakturę to nie ma zwrotu (ale nie ukrywam, że pierwszy raz się z czymś takim spotykam!), ale sposób w jaki zostałam poinformowana świadczy o totalnym braku kultury i poszanowania klienta. Pani w połowie rozmowy rozłączyła się informując mnie, że nie ma czasu ze mną rozmawiać.Byłam w szoku! Nie jestem osobą, która jakoś się awanturuje przez telefon i rozmowa była dość kulturalna~! Nigdy więcej u kogoś takie nic nie kupię! Ani ja, ani nikt z bliskich i znajomych! Pierwszy raz w życiu napisałam negatywną ocenę dla jakiegoś sklepu, ale pierwszy raz została przez kogoś potraktowana w taki sposób! SZOK!