Nie Polecam! Niemiła obsługa, brak zwrotów nienaruszonego produktu nawet po 10 minutach od zakupu !!! Nawet z paragonem ! brak jakiejkolwiek informacji o nieprzyjmowaniu zwrotów!
Dziwią mnie negatywne opinie na temat pracownikow tego sklepu gdyz robię tam zakupy przynajmniej raz w miesiacu i zawsze spotykam sie z miłą i profesjonalną obsługą. Zawsze ????
Obsługa w tym sklepie jest niemiła i ma się wrażenie że jest tam za karę. Nie polecam.
Rozumiem, że obsługa klienta centrum zoologicznego Psia Kość nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia, przykro mi, że takie są Twoje doświadczenia. A możesz napisać, czy mimo wszystko firma Twoim zdaniem ma jakieś plusy? Co sądzisz o ich produktach?
@pracownik jaki był główny powód odejścia?
Polecam ! Przepracowałam tam rok, szefowa bardzo miła i z ogromną wiedzą , zawsze pomocna i uśmiechnięta . Do dziś wracam tam po zakupy dla swoich pupili i szczerze polecam każdemu to miejsce ;)
@Agata A to dziwna opinia bo firma jest bardzo dobrze oceniana i to można sprawdzić w internecie, czyżby konkurencja?
Witam serdecznie. Niestety moja opinia nie będzie przychylna. Rozumiem ,że sytuacja epidemiologiczna i zasady w których przyszło nam żyć są stresujące dla pracowników jak i dla kupujących. Nie tłumaczą one jednak braku kultury i złego traktowania klienta. Robiłam w Państwa sklepie zakupy i zostałam w bardzo niegrzeczny sposób potraktowana przez pracownicę. Uważam, że klient może zapomnieć założyć rękawiczki podczas wejścia do sklepu, nie zdezynfekować rąk, stanąć nie tak jak sobie tego życzy pracownik sklepu.Dopiero tych zasad się uczymy. Należy jednak klientowi o tych zasadach przypomnieć w sposób grzeczny i kulturalny. Pierwszy raz spotkałam się w tym trudnym czasie z taką niegrzeczną obsługą. Jak zaprotestowałam to inna pani sprzedająca w sklepie zamiast sprawę załagodzić postanowiła dorównać koleżance . Proszę powiedzieć jak czuje się klient sklepu w takiej sytuacji. Obsługa w sklepie nigdy nie należała do zbyt uprzejmych ,ale dzisiejsze zachowanie dla mnie nie mieści się w przyjętych regułach postępowania. W dobie kryzysu, konkurencji oraz możliwości zakupów on line każdy klient powinien być szanowany i zachęcany żeby skorzystał właśnie z waszego sklepu. Ja już niestety tego nie zrobię. Jestem dobrym klientem, dbam o zwierzęta. Mam psa, kota i królika ,więc moje zakupy zawsze były spore. Przykry to dla mnie był dzisiaj dzień. Mam nadzieję że właściciel przedstawi swojemu personelowi podstawowe zasady obowiązujące podczas obsługi klienta. Tym sposobem nie przyciągnięcie państwo klientów a ich stracicie. Wzorem obsługi jest sklep zoologiczny w galerii Amber, może panie udałyby się tam na obserwację i naukę.
Ciężko jest w systemie 12/12 w Centrum Zoologiczne Psia Kość AGNIESZKA BIELEWICZ? Ktoś coś?
W centrum zoologicznym nie pracuje się w systemie 12\12. Praca odbywa się od poniedziałku do piatku po 7 h i w sobote 5.
Znasz pracę w firmie Centrum Zoologiczne Psia Kość Agnieszka Bielewicz lub pracowników? Jak oceniasz atmosferę w firmie? Czekamy na Twój komentarz!