Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Eskpert
Pracownik
 Pytanie

Praca jest ciężka, przynajmniej w naszym salonie (bo nie można mówić, że to sklep). Ale jaki salon pracuje w takich godzinach i w soboty? W jakim salonie pracownicy biegają ze szmatami, montują lustra podświatlane bez uprawnień, składają meble, tego nawet w Liroju nie ma. Nieustanne zmiany cen, nie kilku, ale kilkudziesięciu, kiluset, a potem wiadomość z centrali, że źle wysłali i znów zmiana cen, które zostały zmienione. To nie jest rzadki przypadek, to norma! Nieustanne błędy magazynu centralnego, zniszczone towary, opóźnione dostawy, informacje z iKomfortu nic nie warte. SAP/Fiori czyli system, na którym pracujemy to totalna porażka. Ciągłe zwiechy, błędy, ogólnopolskie awarie. Ile to razy trzeba było klientów przepraszać za kilkunastominutowe oczekiwanie na sprzedaż...świeczki, czy czegokolwiek innego. Ciągle musisz się uczyć, ciągłe szkolenia i webinary, przedstawiciele handlowi przy nas to pikusie. My wiemy wszystko na wszystkie tematy. Od dywanów i wykładzin, przez drzwi i podłogi, kończąc na łazienkach. Znamy wszystkie firmy, technikalia, wiedza produktowa mega. Ale co z tego, skoro tego nikt nie docenia? W ogłoszeniach o pracę widnieje taki bonusik, jak prezenty świąteczne...te prezenty to jest żart na miarę Misia. Ostatnio był koc i czekolada...:))) Już dawno nie widziałęm tak wzruszonych pracowników. KOC I CZEKOLADA. A jeszcze ci mówią, że mogłeś nic nie dostać. Firma aspiruje na bycie korporacją. Wymagania owszem, korporacyjne, ale benefity jak w Koziej Wólce w remizie. Może jakiś ogólnopolski bunt pracowników? Tak jak w Białymstoku. Według jednej z wiadomości na tym portalu ponoć w 2 miesiące odeszło 8 osób. Szacuneczek komforciaki. Szukam pozytywów. Chodzę po wykładzinach, więc nogi nie bolą. Kawa...? Nie, ekspresy zabrali, bo oszczędzanie na prądzie! Wynagrodzenie? Nie. Podstawa to minimalna krajowa. Premie? Nie. Zmieniony system jest tragiczny dla pracowników. Żeby mieć dobrą premię, to nie dość, że sam musisz zrobić plan, to jeszcze plan musi zrobić sklep, BUMy, i najlepiej dużo powyżej 100%. Częste wypłaty już z premiami to około 3600 na rękę. Jak inne firmy podnosiły pensję z racji na inflację to komfort oczywiście nie podnosił. Komfort to tylko rosnące wymagania bez jakiekichkolwiek rosnących gratyfikacji. Ciesz się, że tu pracujesz i tyle. Chyba właśnie sam siebie przekonałem by złożyć wypowiedzenie.

Opiekun
Pracownik
 Pytanie
@Eskpert

Kłaniają się Katowice! My, rzecz jasna, robimy też za magazynierów, którzy z reguły zmagają się z wyrobieniem celów sprzedażowych, bo poza tym o czym pisałeś, muszą także pilnować by towar został odpowiednio skompletowany i wydany klientowi. Niby spoko, nie? Ale najczęściej jest to towar kompletnie i radośnie pie***lnięty na zupełnie losowe palety i NAJCZĘŚCIEJ przypisany do sprzedawców, którzy pełnią funkcję kasjerów i "nie mogą odejść od biurka, bo robią ciężką robotę". Kolejna rzecz - przypisywanie sobie cudzych transakcji przez starych pracowników. Nie ma znaczenia, że poświęcasz komuś czas i robisz wycenę w tym średniowiecznym systemie, angażując w to dyrektora regionalnego (by przebić ofertę konkurencji). Nie. Wystarczy, że nie ma Cię w pracy albo zająłeś się czymś innym i akurat nie mogłeś dokończyć transakcji - MOŻESZ BYĆ PEWNY, że pójdzie na inne konto. Mnie wspomnę już o transakcjach internetowych, które ZAWSZE przypisywane są starym pracownikom. Nieistotne, że nowy je musi później kompletować i wydawać ryzykując swój własny utarg. ZAWSZE przypisani są tylko ci pracownicy, z którymi przełożony pije wódkę od dwudziestu lat. Także, dodając dwa do dwóch - praca w Komforcie w dzisiejszych czasach, to jest smutny żart. Nie pakujcie się w to!

Super Sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie

To co się teraz tu dzieje to śmiech na sali.. Najlepszy system ever, który nie działa od 4 lat a poszły na to miliony..Właściciel wie, że to nie działa? Podwyżek brak, co chwila "lepszy" systemik premiowy..Inflacja, wszystko drożeje, podwyżek zero a premii dostajesz przy dobrych wiatrach 300 brutto (odlicz jeszcze te 30 %średnio) i masz być zadowolony. Kto madrzejszy już dawno spakowal walizkę i podziękował.5 lat temu więcej zarabiałeś niż teraz. Ja też podziękuję za wszystko i życzę więcej wiary w ludzi. Bo gdyby nie My pracownicy sklepów to tych milionów na koncie by nie było. Ludzi tu się nie decenia, ludziom tu się tylko zabiera. Tam na górze ma się zgadzać, a Ty pracuj za (usunięte przez administratora) i bądź wdzięczny że Ci dają robotę. Taki tu masz Komfort.

Były pracownik
Były pracownik
@Adela

Poza pełną zgodą dla obserwacji z poprzednich negatywnych komentarzy dodam, że jako pracownik-rodzic nieważne jak dobrze wykonujący swoje obowiązki jako gwarantowaną formę wsparcia masz wypowiedzenie przez nieobecności w przypadku posiadania chorującego dziecka.

Aplikant na Opiekuna Klienta
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje lub pracował w kompocie w Białymstoku na narodowych sił zbrojnych? Możecie coś powiedzieć na temat tego sklepu ?

1
anonim
Inne

A mnie ciekawi czy mimo to poszedłeś i co Ci powiedziano już w praktyce. Komentarze niby sprzed miesięcy są, więc ciekawi mnie czy czegoś nie zwiększyli. Wszystko co powyżej zostało opisane jest aktualne?

zawiedziony
Pracownik

Nie polecam byłem na rozmowie rekrutacyjnej zaproponowano mi na rozmowie najniższą krajową plus premie od sprzedaży z poprzednich komentarzy wywnioskowałem, że wysoka to ona nie jest miałem zostać poinformowany o tym czy się zakwalifikuje olano mnie totalnie .kogo wy szukacie za takie śmieszne pieniądze według mnie jeżeli ktoś ma chęci do pracy to wystarczy do takiej pracy . Za granicą można zarobić 4 razy tyle i do zwykłej pracy biorą praktycznie każdego .śmieszne jest to , że w Polsce człowiek chce iść do pracy uczciwie zarobić to nieda mu się tej szansy

Opiekun
Pracownik
@zawiedziony

Tak premie są śmieszne teraz,więc nie wiem na co firma liczy że zatrudni łudzi zwłaszcza że na sklepach pracownicy komfortu są wypaleni bo ciągle mało, mało i mało a pracy coraz więcej, i narzekanie że pracownicy nic nie robią a centrala się stara przecież no to jak to się mam do lat wcześniej ci sami , pracownicy dobrze sprzedawali a teraz co niby nie problem jest centrala i jej pomysły.

Nolan
Pracownik
@zawiedziony

W tej pracy masz za minimalne wynagrodzenie być ekspertem w każdej dziedzinie! Masz sprzedać dusze diabłu i pracować za 3!

Carlos
Pracownik
@zawiedziony

Na nasz sklep (Home) szukaliśmy przez 3 miesiące nowych na magazyn. Ostatecznie zatrudniono 2 ukraińców co ledwo mówią po Polsku ale na umowę dostali więcej niż my na sklepie! Im zaofoerowali na start 5500 brutto i do tego pakiet premii a my doradcy klienta robimy za 4800 brutto + 500 - 600 zł brutto cżko wypracowanej premii walcząc o klienta każdego dnia

Koralik
Pracownik
@Nolan

To nazywa sie "zwiększenie efektywności pracownika" Ale za wzrostem efektywności nie idzie wzrost wynagrodzenia! Zrobisz 50 tyś netto i brak premii dostaniesz w zalezności od sklepu od 4300 do 5200 brutto jak zrobisz 100 tyś netto czyli twoja efektywność jest 2 krotnie wieksza dostaniesz 600zł brutto Przy 3 krotnej efektywnosci dostaniesz 950 zł brutto... Tak Cie sklep docenia... Sprzedawaj jak najwiecej by DR-y miały dobrą premie kwartalną (idącą w dziesiątkach tysiecy) oraz by dyrekcja w centrali miała za co balować !

J Nowy wpis
Były pracownik

Jak jest kryzys to niech się zamkną zresztą niech nie narzekają towary nie są pierwszej jakość dobrze to wiedzą a sprzedają jako pierwsza jakość ale ciągle narzekają że brak kasy , mniej w centrali wątpliwych ludzi będzie dobrze a tak tyle ile tam głów , jest coraz gorzej , jak to mawiają grze kucharek sześć tam nie ma co jeść

Karina Nowy wpis
Pracownik
@J

Dokładnie. Większość towaru to totalny badziew zwłaszcza te meble do salonu. Wiadomo nie wszystko ale jest dużo badziewia. I to ciągłe gadanie o prestiżu. Jaki to luksusowy sklep, przepraszam salon. Nie można mówić, że to sklep. Wyśmiewanie marketów budowlanych, że tam nie ma jakości. Klient kupi szafę, która przyjedzie uszkodzona i zaczyna się przygoda. Jak jeszcze z4 to jazda bez trzymanki, bo nie ma zapasu i leżymy. Chcesz z pomocy napisz na ikomforcie. Przy odrobinie szczęścia dostaniesz odpowiedź. Jak nie to możesz zadzwonić do kogoś z centrali, ale też marne szanse, że się czegoś dowiesz. Z resztą nie można dzwonić, od tego jest ikomfort. Błędne koło. Śmiesznie jest.

Śmiech na sali Nowy wpis
Pracownik
@Karina

A jak ktoś Ci odpowie ns twoje zapytanie na ikomfort to i tak to guzik daje: towaru jak nie było, tak nie ma mimo podanego czasu w odpowiedzi. A ty kombinuj co powiedzieć klientowi.

Były pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Były pracownik
 Pytanie

Osobiście serdecznie odradzam pracy w komfort. Stawka bardzo mała, zwykli pracownicy są traktowani z góry a do tego premię są stale ucinane i zmienianie, nie wspominając ile nerwów za takie śmieszne pieniądze trzeba poświęcić, szczególnie w Krakowie gdzie jeden sklep już został zamknięty. Do tego praca na magazynie to jest katorga, bardzo częste zniszczone dostawy lub braki, to już klasyk. I pamiętajcie - faceci jako opiekuni klienta to tak naprawdę Sprzedawcy, do tego magazynierzy, montażyści a czasem nawet sprzątacze za minimalną krajową - gdzie trzeba jeszcze zrobić obrót, no bo nie zrobisz obrotu to nawet nie tyle premii brak, co kto by chciał pracownika który nie może nic sprzedać?

Opiekun klienta
Pracownik
 Pytanie

Cześć czy u was też to tak wygląda ? Mianowicie kiedy jest początek miesiąca Regionalny mówi że sklep będzie rozwijany i czas wprowadzić meble lub płytki kiedy jest połowa miesiąca nagle sklep jest podobno pierwszy w kolejce do zostania franczyzą Pod koniec miesiąca zaczyna być gadka o redukcji etatów i zamykaniu sklepu a kiedy zacznie się nowy miesiąc nagle magicznie znowu jestesmy do rozwijania i jakby nigdy nic i tak w koło

Śmiech na sali
Pracownik
 Pytanie
@Opiekun klienta

Premię za drzwi trudno nazwać premią????. Kilka lat temu to naprawdę były premie a nie ochłapy jak teraz za ciężko wypracowany utarg. Ja wiem, że to sklep (salon, przepraszam????), ale ilość cen do zmiany to już przesada. Kiedy znaleźć czas na obsługę jak latasz jak głupek ze stosem cen? Dział reklamacji to jakieś nieporozumienie: to my, sprzedawcy wysłuchujemy żali i pretensji klientów. Był artukuł o reklamacji: klient od ponad roku nie dostał nowej szafy w ramach reklamacji. Jak to wytłumaczyć wściekłemu klientowi? Ciekawe ile pieniędzy przeznaczy Komfort na czerwcową imprezkę? Na to kasa zawsze się znajdzie, przecież trzeba z przytupem powreczać nagrody ludziom z centrali.

Hanna
Inne

widziałam ofertę dla specjalista ds. usług. jest tu może ktoś kto pracuje / pracował na tym stanowisku i by opowiedział jak taki przykładowy dzień z pracy wygląda? posiadam już doświadczenie z pracy biurowej, co jest wymagane i rozważam swoją aplikację.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Michalak
Pracownik
 Pytanie

A co sądzicie o rozmowach kompetencyjnych ? Bo teraz wszyscy pracownicy sklepów muszą ja odbyć

Nolan
Pracownik
@Michalak

Nasz kierownik sam je ze sobą przeprowadził bo to kolejny wymysł managerów z Żabki którzy wprowadzają Korpo-(usunięte przez administratora)!

anonim
Inne

Cześć, czy dobrze widzę po ofercie dla planisty popytu, że jest tylko stała podstawa i tyle? w tym przypadku nie ma co się bać o ewentualne wyniki na stanowisku? mam to roczne wymagane doświadczenie i myślę czy by nie aplikować. jest jeszcze jakiś mentor na dziale czy jednak wszystko będzie na mojej głowie?

Pavel
Pracownik
@anonim

Zawsze na umowach wygląda to pieknie i bezstresowo... a niestety jak przychodzi co do czego to trzeba być odpowiedzialnym za wszystko a szczególnie za te rzeczy, które niby nie nalezą do Twoich obowiązków!

anonim
Inne
@Pavel

Czyli wiesz tym samym co jest pisane na umowie dla planistów? Z opisu wynika, że to i tak praca w zespole, więc odpowiedzialność rozkłada się na większa liczbę osób? Zastanawiam się czy jest jeszcze kierownik

Na projektantkę
Inne
 Pytanie

Chcę aplikować do Komfortu w Białym przy Narodowych sił na projektantkę. Ale jak to czytam to mam trochę obaw. Czy projektanci mają lepiej niż zwykli pracownicy? W sensie nie muszą robić jakichś dziwnych prac fizycznych czy zmieniać cen. Jak rozumiem projektant, to ktoś kto projektuje. Tak? Jak z wolnymi weekendami? Jak z godzinami pracy? Obecnie bardzo tego moja firma przestrzega, ale czytam, że w Białym pracuje się nielegalnie ponad wymiar i nikt tego nie zwraca ani za to nie płaci.

1
Śmiech na sali
Pracownik
@Na projektantkę

W całym Komforcie aż huczy nt. tego Komfortu; jak chcesz być zachować zdrowie psychiczne i nie być ofiarą kierownika-(usunięte przez administratora)to sobie odpuść i poszukaj innej (usunięte przez administratora)

Opiekun
Pracownik
@Na projektantkę

Robienie cen , użalanie się z centralą w sprawie reklamacji, towaru i że towar źle opisany w systemie i na stronie internetowej, błędy na cenach przysyłane z centrali więc będziesz miała co robić a i uzupełnianie tabelek ile to zrobiłaś projektów i zadzwoniłaś do klientów ????????????

1
Nick
Pracownik
@Na projektantkę

Naprawdę, nie rób sobie tego... to jest kupa nerwów... zawsze coś zjedzie rozwalonego, nie ten produkt, brak w dostawie....dzial reklamacji nie istnieje... szarpiesz się, ty świecisz oczami przed klientem....za marne grosze.

PY
Pracownik
@Na projektantkę

Lepiej iść do bidedronki na kasę, więcej zarobisz to na pewno i nie bedziesz musiala sie tlumaczyc przed wszytkimi do okoła za bledy niemyslacych ludzi z centrali i producentow, generalnie nie polecam

Eskpert
Pracownik
 Pytanie

Praca jest ciężka, przynajmniej w naszym salonie (bo nie można mówić, że to sklep). Ale jaki salon pracuje w takich godzinach i w soboty? W jakim salonie pracownicy biegają ze szmatami, montują lustra podświatlane bez uprawnień, składają meble, tego nawet w Liroju nie ma. Nieustanne zmiany cen, nie kilku, ale kilkudziesięciu, kiluset, a potem wiadomość z centrali, że źle wysłali i znów zmiana cen, które zostały zmienione. To nie jest rzadki przypadek, to norma! Nieustanne błędy magazynu centralnego, zniszczone towary, opóźnione dostawy, informacje z iKomfortu nic nie warte. SAP/Fiori czyli system, na którym pracujemy to totalna porażka. Ciągłe zwiechy, błędy, ogólnopolskie awarie. Ile to razy trzeba było klientów przepraszać za kilkunastominutowe oczekiwanie na sprzedaż...świeczki, czy czegokolwiek innego. Ciągle musisz się uczyć, ciągłe szkolenia i webinary, przedstawiciele handlowi przy nas to pikusie. My wiemy wszystko na wszystkie tematy. Od dywanów i wykładzin, przez drzwi i podłogi, kończąc na łazienkach. Znamy wszystkie firmy, technikalia, wiedza produktowa mega. Ale co z tego, skoro tego nikt nie docenia? W ogłoszeniach o pracę widnieje taki bonusik, jak prezenty świąteczne...te prezenty to jest żart na miarę Misia. Ostatnio był koc i czekolada...:))) Już dawno nie widziałęm tak wzruszonych pracowników. KOC I CZEKOLADA. A jeszcze ci mówią, że mogłeś nic nie dostać. Firma aspiruje na bycie korporacją. Wymagania owszem, korporacyjne, ale benefity jak w Koziej Wólce w remizie. Może jakiś ogólnopolski bunt pracowników? Tak jak w Białymstoku. Według jednej z wiadomości na tym portalu ponoć w 2 miesiące odeszło 8 osób. Szacuneczek komforciaki. Szukam pozytywów. Chodzę po wykładzinach, więc nogi nie bolą. Kawa...? Nie, ekspresy zabrali, bo oszczędzanie na prądzie! Wynagrodzenie? Nie. Podstawa to minimalna krajowa. Premie? Nie. Zmieniony system jest tragiczny dla pracowników. Żeby mieć dobrą premię, to nie dość, że sam musisz zrobić plan, to jeszcze plan musi zrobić sklep, BUMy, i najlepiej dużo powyżej 100%. Częste wypłaty już z premiami to około 3600 na rękę. Jak inne firmy podnosiły pensję z racji na inflację to komfort oczywiście nie podnosił. Komfort to tylko rosnące wymagania bez jakiekichkolwiek rosnących gratyfikacji. Ciesz się, że tu pracujesz i tyle. Chyba właśnie sam siebie przekonałem by złożyć wypowiedzenie.

Tom
Pracownik
@Eskpert

Tak prawda komfort nie szanuje pracowników to oni na nich robią, tak jak napisałeś błędy, błędy i jeszcze raz błędy systemu , nigdzie nie widziałem by paragon się nie drukował a to jest nagminnie potem musisz pisać do fiori a skarbówka sypie nad tobą towary kupowane za grosze ,a sprzedawane z dużym zyskiem a im ciągle mało ,regionalni narzekają ciągle nie motywują pracowników bo nie potrafią pomysły centrali to jest tragedia towar zamawiany sprzedaje się w Afryce to tak ale nie w Polsce nikt w centrali nie zna potrzeb klienta tylko sprzedawcy to znają co chce klient danego regionu a w centrali to co zobaczą w internecie i się cieszą że coś wymyślili lub spapugowali m

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Eskpert

Idealny wpis, pięknie oddajesz rzeczywistość komfortu. Jestem zmęczona, zajechana, bol pleców, rąk, za najniższa krajową.... jak mi ktoś doda informacje o możliwości zdobycia o premii to (usunięte przez administratora)... premia od sprzedaży? Grosze! Premia za sprzedaż drzwi? kpina....

Opiekun
Pracownik
 Pytanie
@Eskpert

Ooo, szkolenia i webinary, piękna rzecz... Zabraniają nam robić w pracy i każą w domach. Ta praca się nie kończy. Dzwonią, piszą. Taka upośledzona mentalność, pracownik = (usunięte przez administratora) I nikt z tym nic nie robi. Bo po co?

Frank
Były pracownik
@Eskpert

Bo kapusty z was a nie pracownicy, lubicie jak was się wykorzystuje za marne grosze i czekacie aż szlag was trafi z nerwów, wtedy dopiero odchodzicie!!! Ja w ciągu miesiąca zorientowałem się, że ta robota ( nowa wersja komfort home ) to jakiś żart. Jako, że mam za sobą pracę w korpo, to zaraz widzę plusy i minusy. Tutaj zarząd wymyślił sobie zrobić z pracownika jakieś 5 w 1. Opierniczasz klientowi towar, robisz za spedytora, umawiasz remonty, transporty, pomiary, dzwonisz po tych montażystach i musisz ich pilnować czy odwalili swoją robotę(!!!), pilnujesz czy centralny wysłał ci towar, piszesz maile do klientów, dzwonisz i wciskasz suto przepłacony towar. Serio, ceny są niekomfortowe, bo muszą zarobić na centralkę. Nie do mnie te kity, że gdzie indziej niższa jakość a w Komforcie supcio:) A że miałem jeszcze naburmuszoną, opryskliwą kwokę za kierowniczkę, szybko zwinąłem żagle.

5w1
Pracownik
@Frank

Całkiem w punkt, ale pominąłeś role fizycznego pracownika sklepu. Nie wiem czy tak jest we wszystkich, ale u nas musisz jeszcze często zmieniać ekspozycję, w sumie to bardzo często. Home. Łazienki.(usunięte przez administratora) Wcety, umywalki, baterie, kabiny, sety prysznicowe, płytki po raz setny. Po prostu żart. Centrala sobie siedzi z kawusią kawunią, stażyści wymyślają tam gry planszowe, wszyscy się dobrze bawią, a potem nagle zonk, przecież nie wymyśliliśmy dziś żadnej zmiany dla sklepów! I jadą.Zmiana za zmianą. I wszyscy się na to godzą. Nie, Komfort Home to nie są salony, to DIY. A jak okłamują klientów, że są dwie linie produkcyjne na markety i na Komforty. Że tam baterie lekkie a tu ciężkie, że Omnires w Lerua gorszy, a tu lepszy. Nie dość, że kłamią, to ceny w (usunięte przez administratora).zawyżone na wszystkim. Panie tam Castorami czy Lerua to wszystko z Chin. A u nas to polska, pierwszy gatunek... :))) A i Cersanit, Omnires czy Excellent wszystko robione w Chinach w tej samej fabryce... wstyd!

Raz
Pracownik
@5w1

Zgadza się a teraz niespodzianka chodzą po komfortowych sklepach i sprawdzają BHP śmieszni są. Polowa sklepów nie jest przystosowana do trzymania ,mebli , blatów i resztę kuchni nie wspominając. innych produktach i wystawiają oceny nikt z BHP komfortu połowy sklepów nie widział ma oczy nie wspominając o innych tego towarzystw a teraz jak nie dostali kasy za pożar Cersanitu i nagle się obudzili .

Opiekun
Pracownik
 Pytanie
@Eskpert

Kłaniają się Katowice! My, rzecz jasna, robimy też za magazynierów, którzy z reguły zmagają się z wyrobieniem celów sprzedażowych, bo poza tym o czym pisałeś, muszą także pilnować by towar został odpowiednio skompletowany i wydany klientowi. Niby spoko, nie? Ale najczęściej jest to towar kompletnie i radośnie pie***lnięty na zupełnie losowe palety i NAJCZĘŚCIEJ przypisany do sprzedawców, którzy pełnią funkcję kasjerów i "nie mogą odejść od biurka, bo robią ciężką robotę". Kolejna rzecz - przypisywanie sobie cudzych transakcji przez starych pracowników. Nie ma znaczenia, że poświęcasz komuś czas i robisz wycenę w tym średniowiecznym systemie, angażując w to dyrektora regionalnego (by przebić ofertę konkurencji). Nie. Wystarczy, że nie ma Cię w pracy albo zająłeś się czymś innym i akurat nie mogłeś dokończyć transakcji - MOŻESZ BYĆ PEWNY, że pójdzie na inne konto. Mnie wspomnę już o transakcjach internetowych, które ZAWSZE przypisywane są starym pracownikom. Nieistotne, że nowy je musi później kompletować i wydawać ryzykując swój własny utarg. ZAWSZE przypisani są tylko ci pracownicy, z którymi przełożony pije wódkę od dwudziestu lat. Także, dodając dwa do dwóch - praca w Komforcie w dzisiejszych czasach, to jest smutny żart. Nie pakujcie się w to!

Rutyniarz
Pracownik

A czy słyszeliście że firma z miłą chęcią odda sklepy własne pod franczyzę żeby nie mieć problemów typu rachunki, pracownicy, wypłaty itp.

Paulie
Pracownik

Nasz kierownik dostał propozycję przejęcia sklepu we franczyzę albo ma sie przygotować na planowane zamknięcie bo obecna polityka centrali to Likwidacja małych sklepów a otwieranie Home-ów! Dlatego czekamy na informację kiedy nas zamkną bo podobno obecnie na tapecie jest Śląsk wiec my przetrwamy do przyszłego roku!

Rutyniarz
Pracownik
@Paulie

No własnie też słyszalem że zaczynają od regionu 10 czyli Śląsk. Firma o niczym nie informuje tylko po cichu wprowadza zmiany. A potem wszyscy zostaniemy na lodzie

Tak tani!
Pracownik
 Pytanie

Nick adekwatny do określenia pracownika w Komforcie. Co sądzicie o nowym systemie premii? Wg Was z zapisu wynikało, że Premia będzie wyliczana % z %? To teraz przedstawię proces naliczania premii dla przyszłych pracowników, którzy będą mieli wizję zarobienia milionów. 55 tys netto to minimalna do uzyskania premii.. pomijam ile trzeba przy tym mieć wiedzy, poświęcić czasu i zrobić 100 wycen, plus oczywiście użeranie się z MC, z klientami itd wiadomo. W moim sklepie po przebudowie plany są przestrzelone średnio o 300tys, czyli kierownik i zespół już na początku wiedzą że nie do zrobienia (to jest ten system motywacyjny), ale taki zwykły opiekun klienta dalej walczy żeby dostać premie i robi to co wyżej.. i teraz uwaga nowy przelicznik 55 tys x 0,5% x 0,5% bo nie robimy planu = 138 zł brutto!! Szczerze? Za 100 zł chciałoby Wam się ruszyć (usunięte przez administratora) Tak to wygląda, ale nie to że tak wychodziło jasno i klarownie z regulaminu premiowania. No bo nikt by nie wpadł na takie wyliczenia przy zdrowych zmysłach, ale Stefan pięknie to wytłumaczył. Gdzie jest reszta pracowników ze swoimi premiami? Jesteście zadowoleni? To jest kpina z ludzi

Michał
Były pracownik
@Tak tani!

Tak mają gdzieś pracowników, tylko oni chcą się na chapac pracownicy się nie.lucza tylko masz kasę od klienta brać i tyle, premie kiedyś to były premie teraz to tak zwane (usunięte przez administratora) i groszowe premię.

Daniel
Pracownik
 Pytanie
@Tak tani!

System jest motywacyjny - do zmiany pracy - bo na bank nie do starania sie dla Komfortu! Ja zapieprzam jak głupi osiol robie 130 tys netto na zwykłym sklepie inni maja to głeboko (usunięte przez administratora) i co? do pełnej puli brakło nam 1% i ja dostanę480 zł brutoo premii zamiast 960 zł ci co sie (usunięte przez administratora) li nie stracą nic bo i tak dostaną 4500 ( ja 5 lat pracy mam 4600) brutto z umowy. Karani są ci co sie starają a ci co nic nie robia sa trzymani bo nie ma rąk do pracy

@Daniel
Pracownik
@Daniel

Ja jestem "milionowym" sprzedawcą, robię większą sprzedaż niż Ty nie wchodząc w szczegóły, ale "premia" za taki (usunięte przez administratora) żeby to zrobić jest mówiąc lekko żałosna.

Daniel
Pracownik
@@Daniel

Pewnie pracujesz na Homie bo na naszym zwykłym sklepie gdzie nie mamy projektantów płytki to 3 na krzyż a 1/3 utargu to dywany mamy plany około 400-500 tys i 8 pracowników to o milionera trudno. No Homie nawet podstawa jest wyzsza niz ta na małych sklepach

Tak tani!
Pracownik
 Pytanie
@Daniel

Tu się rozchodzi już nawet nie o wysokość sprzedaży, ale o system premiowania który jest krzywdzący dla każdego pracownika. W obecnym systemie firma śmieje się w twarz ludziom, którzy de facto są podstawą ich biznesu. Kwestia kiedy wszyscy się obudzą i zrobią coś z tym faktem, kto jest przedstawicielem do biura z ramienia sklepów?

Bold
Pracownik
@Tak tani!

W centrali sami sobie wybrali "przedstawiciela pracowników" sklepy miały 2 głosy... jeden należał do pracowników a 1 do kierownika... kierownicy głosowali tak, jak DR nakazał... a głosy pracowników nie miały znaczenia... :)

Nick
Pracownik

I sprawa przycichła.... a musimy się zgadać. To jest uwłaczające dla nas... obowiązki nas przytłaczają: Od pracy fizycznej, nie wspominając o łamaniu bhp, po prace z klientem, I tu zawsze coś się wysypie( MC, uszkodzony towar...) po nieistniejących dział reklamacji. Jesteśmy od wszystkiego, za marne pieniądze.

Nick
Pracownik
 Pytanie

Nie mam pomysłu jak zgadać ludzi ze sklepów. Na początek, można wysłać do zarządu "list"- petycję, że nie zgadzamy się na takie podstawy, I taki system premiowania. Może nie zdają sobie sprawy, że za taką wypłatę nie da się przeżyć miesiąca?

Śmiech na sali
Pracownik
@Daniel

No w moim Homie nie ma takiej podstawy...Chcesz podwyżkę to musisz spełnić milion warunków: tabelka się liczy czyli : listwy, środki do mycia i jeszcze raz środki do mycia(!), usługi, Klub Komfort (zapisy), itd. Wszystko na maksa, bo jak czegoś nie zrobisz to zapomnij o podwyżce. I nie ważne, że masz indywidualnie taką sprzedaż jak mały sklep, robisz też za magazyniera, każą ci sprzedawać asortyment łazienkowy bez żadnego przeszkolenia. Powoli zastanawiam się nad zmianą pracy, bo czuję że się wypalam.

tak dobry!
Pracownik

Komfort to najgorsze co mnie spotkało nie polecam tej pracy najgorszemu wrogowi za ten stres i wypłatę za ktora jedynie starcza na jedzenie i opłaty. Nie chciało się nosić tornistra to nosze teraz rolki. czas coś zmienić

Anonim
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też dostajecie niepełne wypłaty ? Bo mi ucieka gdzieś w las 200-300 zł co miesiąc Przykład: Przed i po przedłużeniu umowy mój ostatni pasek płacowy przypomina wypłatę z drugiego miesiąca pracy Nieśmieszny żart

Darius
Pracownik

Sprzątaczka na "Srebrzyńskiej" lepiej zarabia niż opiekunowie klienta na sklepach z wypracowaną premią! Wymaga się od nas wiedzy na poziomie doktorantów z materiałoznawstwa a płace głodowe. Porównywałem sobie pity z lat 2020-2023 i wychodzi na to, że z roku na rok zarabiam coraz mniej ale nakłada się na mnie coraz więcej obowiązków! @Pracodawca dba tylko o swoich ukraińskich pracowników i wystarczy ze sie lekko postawią i centrala spełnia ich żądania a jakości ich pracy nie widać!

Webinar
Pracownik
 Pytanie

I jak tam wypłata za luty? Zadowoleni? Zmotywowani? Robię miesiąc w miesiąc 130-150 i dostałem dzisiaj wypłatę. Zarabiam najniższą krajową, bo dyrektor nie jest w stanie mi załatwić podwyżki. Robię prace za kilku bo brakuje nam ludzi na sklepie. Zarobiłem kilka stów mniej niż bym zarobił w styczniu za taki sam wynik. Chce mi się płakać.

Tak tani
Pracownik

Chyba każdy jest tak samo zmotywowany po nowym systemie premiowania. Na efekty nie trzeba będzie długo czekać po takim potraktowaniu..

Aplikant na Opiekuna Klienta
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje lub pracował w kompocie w Białymstoku na narodowych sił zbrojnych? Możecie coś powiedzieć na temat tego sklepu ?

1
Dywaniki
Były pracownik
 Pytanie
@Aplikant na Opiekuna Klienta

O tym jaka to jest praca zawsze świadczy rotacja. Tu jest ogromna. Nie będę wspomniała o szefostwie to to trzeba odczuć na własnej skórze :) Zarobki najniższa krajowa. Niektórzy mają z 200-300 brutto więcej. Ale to tajemnica ;) Wszędzie płacą więcej. A jeszcze praca poza godzinami. Pracujesz 10-18? Nigdy. Codzienie musisz być o 940 bo kasę trzeba otworzyć i posłuchać odprawy. Nikt ci tych godzin nie oddaje. I jeszcze wmawiają że to zgodnie z prawem hahaha. Pip wyraźnie mówi że nie. Pracujesz 12-20 nigdy nie wyjdziesz o 20 bo musisz zamknąć kasę. Nieraz zdarzało się wyjść o 2030 lub później. I ciągła presja presja presja aż do wykończenia psychicznego. Część zachowań szefostwa to po prostu mobing najwyższych lotów. Ale dyrektor i góra nic z tym nie robią bo sklep robi plany. I tak to wygląda.

5
HehE
Pracownik
@Dywaniki

Często nie chodzi nawet o zamykani kas czy liczenie utargu. Nasz market nie wyprasza ludzi po czasie zamknięcia, a wręcz mamy nakaz obsłużenia każdego kto wszedł do budynku przed końcem zmiany. Wszyscy mamy czekać do ostatniego klienta.

Opiekun
Były pracownik
@HehE

Ciekawe czy taki pan dyrektor czy prezes by tak długo siedzieli pewnie że nie zresztą co oni potrafią no nic. Co nie którzy. To tylko kryształki e głowie

Poza
Były pracownik
@Dywaniki

Jestem już poza tym. Nikt z niczym nie będzie nic robił, bo sklep robi plany. Nieważne ile osób odejdzie. Nieważne co ludzie napiszą. Liczą się tabelki. Góra za bardzo lubi ten styl zarządzania.

1
anonim
Inne
@Poza

To z powodu tych tabelek i planów jesteś już poza firmą? Zdanie osób, które mają realizować te plany jest tu w jakikolwiek sposób brane pod uwagę? I jak te metody zarządzania przekładają się na motywację i na zarobki?

ElonMusk
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Odprawa za odprawą, 15 minut stania i słuchania kierownictwa jak musztra w wojsku. Tysiące wiadomości na łotsapie, kilka grup, łazienki, podłogi, magazyn, główna. Tu trzeba nawet przerwy wpisywać w grupę przerwy. PRZERWA, KONIEC. Równe 15 minut ale że przychodzisz 20 minut wcześniej każdego dnia i wychodzisz często dużo po oficjalnym końcu czasu pracy to nic nie znaczy. Poza pracą jesteśmy wszyscy którzy mieliśmy dość takiego traktowania, mieszania pracy do życia prywatnego odpytywania obsmarowywania oczerniania (usunięte przez administratora) chamstwa. Urlop dzień wolny i tak ktoś dzwoni i tak ktoś pisze cały czas. Ta praca jest dla ludzi bez własnego życia. Budowana przez 2 lata ekipa rozpadła się przez ludzką głupotę. I kto teraz będzie robił plan? Dwóch ekspertów i jeden projektant?

1
Kupa
Były pracownik
 Pytanie

Może ktoś od góry by się zainteresował co się dzieje w tym sklepie? Że ludzie tak odchodzą?

Xx
Były pracownik
 Pytanie

To może niech góra się zainteresuje tym, że klienci wracają często na zakupy a co rusz są nowi pracownicy - z kim ma klient zbudować więź skoro pracownicy się ciągle zmieniają. Słabo to wygląda. Czy kierownictwo nie wpędza w koszty firmy skoro ciągle zatrudnia nowych pracowników, ciągle trzeba wysyłać ich na badania, na szkolenia? Nie dziwi tam na górze to nikogo?

1
Inspektor
Były pracownik
@Aplikant na Opiekuna Klienta

Uciekaj. To porażka. Robisz milion rzeczy. Pracownik jest tu tragarzem, magazynierem, sprzedawcą, spedytorem, logistykiem, kopalnią wiedzy na wszelkie możliwe tematy, zajmuje się reklamacjami, prowadzeniem zespołów montażowych dbaniem by magazyn centralny wysyłał towary, planowaniem dostaw, pisaniem tysięcy mejli do centrali by wszystko grało, a i tak nie gra. Dodatkowo w Białymstoku masz testy wiedzy, czyli kartkówki, ciągłe odpytywanie z promocji itp Ktoś pisał już o odprawach. Tak to poprostu nieporozumienie. Odprawy po 15 20 minut!! Nie warto. Praca praktycznie codziennie przekracza 8 i pół godziny. Nikt ci tych godzin nie zwraca. Prawie wszyscy najlepsi pracownicy odeszli. Zostało ich może 3-4 i muszą robić plany za całą resztę. Poza tym wszyscy szukają tam pracy. Myślę, że wciągu 2 miesięcy zostaną tam tylko nowi i kierownicy. No i dyrektor, który błogosławi taki sposób prowadzenia tego sklepu.

1
anonim
Inne
@Dywaniki

A wiadomo dlaczego niektórzy mają więcej? Na start sobie tak wynegocjowali czy dostali w późniejszym okresie jakieś podwyzki? Od czego może zależeć fakt, że część zarabia więcej?

HA
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Nowi dostają 4300 brutto po trzech miesiącach. Czyli więcej niż starzy po 2 latach pracy. Inni 4009 netto, bo grożą że odejdą. A jak tam starzy wyjadacze nadal chcecie być tak traktowani?

Lolek
Były pracownik
 Pytanie
@ElonMusk

Bo (usunięte przez administratora) z was:) Ja się po dwóch miesiącach pracy w Komforcie zorientowałem co to za (usunięte przez administratora) nie robota i podziękowałem. Nie to, ze leń, tylko miałem porównanie z innymi pracodawcami. Musi być balans. Wiadomo, wszędzie dobrze, gdzie cię nie ma, ale żeby sprzedawca musiał jeszcze dzwonić po kierowcach, monterach, dostawcach i klientach jak jakiś spedytor, to porażka. Ja mam się martwić, czy książę pomiarowiec dojechał? Ja mam przepraszać, że centrala nie przysłała towaru znowu, albo rozwalony? Ja mam dzwonić do kierowcy i negocjować z nim, żeby raczył dostarczyć towar? Jeden człowiek wykonuje normalną pracę, gdzie w innej firmie wykonują ją odpowiedzialne za to osoby. W salonach Home, to jeszcze oprócz standardowych podłóg dochodzi jeszcze multum towaru z łazienek, konfiguracji kabin, mebli itp. a nikt ci nie łaska pokazać jak to robić. Zresztą kierowniczka i zastępca sami nie wiedzieli:) Kierowniczka nie wiedziała jak nawet raty robić i jak przyszedłem po pomoc, to nie dość ze mnie zbyła przy kliencie, to jeszcze jakiś sarkazm dorzuciła. Dodatkowo wśród załogi wazeliniarstwo i wzajemne okradanie się z klientów. Za takie same pieniądze, choćby w zwykłym sklepie odzieżowym, masz spokojną pracę chociażby. Gdy się dowiedziałem, że sprzedawca ma 4 tys brutto a projektantka 5 tyś, to jedyne co pozostało, to adios muchachos. Ps. Najgorsza, najgłupsza praca jaką w życiu miałem:)

Projektantka
Pracownik
@Lolek

Jako projektantka marzę o 5k brutto. Robię dokładnie wszystko to o czym piszesz, multum obowiązków, plus projekty, zero podwyżek od kilku lat.

1
Projektantka2
Pracownik
@Projektantka

Zgadzam się. Jeszcze ci nowo zatrudnionego projektanta z podstawą 5k brutto wyślą do Ciebie na szkolenie. Bo przecież pracujesz już 3 lata więc możesz pouczyć nowych… za najniższą krajową.

1
anonim
Inne

A mnie ciekawi czy mimo to poszedłeś i co Ci powiedziano już w praktyce. Komentarze niby sprzed miesięcy są, więc ciekawi mnie czy czegoś nie zwiększyli. Wszystko co powyżej zostało opisane jest aktualne?

Daniel
Pracownik

Dzisiaj kierownik podał nam jakie premie sobie wypracowaliśmy za luty! Niestety nie udało nam się zrobić średniej z 2 miesięcy 90% planu (nie z naszej winy a z winy centrali, która nie dba o to by towar) i zostałem bardzo mocno zmotywowany do pracy! Za zrobienie ponad 130 tyś sprzedaży (zwykły sklep nie Home) został za swoje zaangażowanie i stracone nerwy ukarany odebraniem połowy premii bo młodziki po 24 lata opieprzają sie w robocie! @Pracodawca dba tylko o to byśmy zbierali pieniadze od klientów i najlepiej by wszystko było na 100% zaliczki. Regionalny namawia do działań przestępczych "byle cyfra była" nie wazne ze towaru brak - zróbcie sobie pr+ albo niech wam tylko jakis sklep wystawi papier. A potem my sie musimy tłumaczyć przed kontrolą wewnętrzną a regionalny umywa ręce i nic nie wie on nikogo nie namawiał

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie, jestem nowym pracownikiem w jednym z Komfortów na Podlasiu. Czy we wszystkich komfortach musicie używać swoich prywatnych telefonów do obsługi grup na (usunięte przez administratora) Dziennie dziesiątki zdjęć. Setki informacji. Weryfikacje cen na swoich telefonach. Przecież to i telefon się zużywa i internet marnuję a nikt mi za to nie płaci! I te przychodzenie 20 minut przed otwarciem sklepu, żeby przeliczać kasę. A to Przecież jest czynność która należy do obowiązków czyli wlicza się do czasu pracy. O co tu chodzi?

henryk
Pracownik
@Nowy

do pracy trzeba przychodzić punktualnie czyli jak sklep się otwiera od 9 a w grafiku masz na 9 to o godzinie 9 w ubraniu służbowym trzeba być gotowym do pracy, oczywiście rozumiem że respektujesz przerwę 15 min w ciągu dnia i nie korzystasz z większej ilości czasu, np na palenie papierosów czy coś innego

Dywan
Inne
@Nowy

Bo firmy nie stać na skanery do cen , tak to firma ,śmieszne jest to że sklepy nie mają skanerów ręcznych a co tam kogo to obchodzi

Nie komfort
Były pracownik
@Dywan

Pracowałem. Już nie. W żadnej firmie nie używasz swojego tel. Liroj daje służbowe od razu. Czas pracy rozliczany co do minuty. Komfort nie respektuje żadnych praw. Wynagrodzenia najniższe w regionie.

Wojas
Pracownik
@Nowy

na sklepach są telefony służbowe i z tych telefonów korzystaj... Pracodawca nie ma prawa zmusić cie do korzystania z grup na telefonie prywatnym! Tak samo wykorzytywania prywatnego telefonu do zadań związanych z pracą a jak sie nie znająto niech sprawdzą sobie kodeks pracy! Zaczynasz pracę o 10 to o 10 masz być na stanowisku pracy kończysz o 21 to o tej godzinie schodzisz się przebrać! Nie daj sobą manipulować bo w przeciwnym razie ten @Pracodawca będzie za chwilę żądać byś za daromo robił

Grzegorz
Były pracownik
@Nie komfort

Komfoortowy @Pracodawca dał mi od nowego roku 4300zł brutto a Leroy na dzien dobry 4800 brutto + premia a praca do wyboru 8 - 10 lub 12h dziennie i gwarantowane 2 wolne weekendy w miesiącu a w Komforcie jak Ci sie trafi wolny weekend to masz chody u kierownika bo ciagle ludzi brak do pracy! na szczęście styczeń był moim ostatnim miesiącem i juz jestem na nowym i za ostatni miesiąc dostałe wraz z premia 5500 brutto! W Komforcie musiałbym (usunięte przez administratora) jak osioł i zrobić 150 tyś utargu na sklepie co ma plan 530 tyś i 8 pracowników!!

Heeh
Były pracownik
@Wojas

Jeśli to komfort o którym myślę, to służbowym telefonem jest tam telefon z klawiszami, którym ledwo można smsa wysłać. W dodatku wiecznie jest przez kogoś używany, więc siłą rzeczy musisz korzystać ze swojego. A przy komputerze nie usiądziesz, bo po chwili jesteś wyganiany do tłumu klientów, których nie ma

Darius
Pracownik
 Pytanie
@Heeh

Jak przyjedzie tona płytek to tez bedziesz przerzucać ręcznie jak nie bedzie wózka? nie ma narzędzi nie wykonuj zadania! W komforcie trzeba naprawde sie (usunięte przez administratora) by wylecieć bo wiedza ze nie ma ludzi do pracy za smiesne stawki!

@Bażant
Były pracownik
@Nowy

Albo się przyzwyczaisz do tych "standardów" albo po 3 miechach daj sobie spokój i rozglądaj się za inną pracą. To, o czym napisałeś, to wierzchołek góry lodowej, także przemyśl temat

Zmęczony firmą
Inne
 Pytanie
@Nowy

Szczerze? O to, ze firma naprawdę żydzi na wszystkim. Papier szary, tanie srodki czystości expo, telefony to albo cegly typu maxy albo smartfony'' działowe, zazwyczaj jeden na Sklep. Pracuje juz pare lat w Sklepie, w firmie dokładniej, takich (usunięte przez administratora) jest więcej świeżak. ( Jedyny sparing jaki możemy zrobić to z systemem albo cenówkami) . Chodzi tylko i wyłącznie o oszczędności, gdyby każdy miał mieć telefon służbowy ( nikt by sie nie,obraził o to) to firma widzi w tym same straty i zadnych benefitów.

lEONA_2005
Inne

DLA MNIE TO JEST KPINA ZE NA ZWROT GOTÓWKI ZA ZWROT TOWARU TRZEBA CZEKAĆ 2 TYGODNIE COŚ TU JEST NIE HALO KUPUJĘ PŁACĘ OD RAZU PO KILKU DNIACH DOSTAJĘ TOWAR POTEM ODDAJĘ DO SKLEPU I CZEKAM 2 TYGODNIE NA KASE..SERIO TAKI DUZY SKLEP I TAKIE ZASADY

1
anonim
Inne

Odezwali się do kogoś w sprawie oferty Koordynator ds. handlowych kto wysyłał CV? mam wrażenie, że praca ciut powyzej moich kompetencji, ale i tak kusi spróbować. Ciekawe, ile trzeba czekac na odpowiedź i własnie czy każdy może liczyć na szansę, strasznie mnie to stresuje.

Były Klient
Inne

Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałem. Dział reklamacji to jakaś kpina. Nie ma możliwości kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ nie udostępniają numeru telefonu oraz nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Jedyną drogą kontaktu są telefony do Biura Obsługi Klienta, który odnotowuje to w zgłoszeniu reklamacyjnym, co Dział Reklamacji ma w poważaniu i nic w związku z tym nie robi. Aby doprowadzić reklamację do końca musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów oraz napisać kilkadziesiąt maili (w większości bez odpowiedzi), regularnie zgłaszać skargi oraz wysłać pismo przedsądowe. Tym sposobem po 11 miesiącach trzymałem brakującą część. Z początku jeszcze nie chcieli zgodzić się na dostarczenie towaru na własny koszt, ale w tej kwestii uznali, że mam rację iż jest to niedorzeczne, abym ponosił koszty spowodowane ich nieudolnością. Oczywiście o jakimkolwiek przepraszam, albo chociaż symbolicznej rekompensacie nawet nie ma co marzyć. Zdecydowanie odradzam zakupu w tym sklepie, ponieważ z tego co czytam w opiniach, nie był to odosobniony przypadek.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 2 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii