Aon Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Aon Sp. z o.o.

Byly pracownik

Pracowałam w Gl. Ludzie i atmosfera są super. Do pracy przychodziłam z uśmiechem na twarzy. Zdobyłam dużo doświadczenia i wiedzy z zakresu finansów właśnie dzięki innym, bardziej doświadczonym osobom, które były zawsze chętne do przekazywania swojej wiedzy. Ogólnie bardzo przyjazne środowisko pracy, do którego myślę, ze chętnie kiedyś powrócę jeśli nadarzy się taka okazja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aintnosunshine

Najfajniejsze w tej firmie jest to, że działają na rzecz osób LGBTQ+. Widok "menażeruf", których piecze pupcia, mimo ich własnych uprzedzeń do osób lgbt jest bezcenny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola

Plusy -w miarę dobre wynagrodzenie - kurs angielskiego lub innego języka - mało stresu Minusy: - godziny pracy i brak elastyczności - lokalizacja i korki - słaby management - skupienie tylko na biznesie a nie na pracowniku - zbyt długie okresy wypowiedzenia w stosunku do przepracowanego okresu - noszenie laptopa - nudne zadania - rutyna - słabe rzeczywiste możliwości rozwoju - duża formalizacja i biurokracja - małe możliwości pracy z domu - wyznaczone z góry godziny przerwy śniadaniowej i obiadowej - brak możliwości przejścia na mniejszy wymiar etatu mimo takiej potrzeby (studia) - słabe podejście do pracownika i duża rotacja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Karola

Hej to ja sie ustosunkuje do tego co piszesz (pracuje w firmie 3 lata) Plusy -w miarę dobre wynagrodzenie - kurs angielskiego lub innego języka (ja nie mialam takiej mozliwosci ani z angielskim ani z zadnym innym jezykiem - moj angielski C1 byl na "zbyt wysokim poziomie" i nie klasyfikowalam sie wg firmy na zaden kurs) - mało stresu (zalezy od podejscia pracownika) Minusy: - godziny pracy i brak elastyczności (zalezy od zespolu, wiekszoc ma elastycznosc okolo 2 do 3h czyli mozna zaczynac prace miedzy 7 a 9, czasami 10) - lokalizacja i korki (true) - słaby management (true) - skupienie tylko na biznesie a nie na pracowniku (true) - zbyt długie okresy wypowiedzenia w stosunku do przepracowanego okresu (true) - noszenie laptopa (true) - nudne zadania (zalezy od dzialu ale generalnie malo ciekawe perspektywy rozwoju) - rutyna (true) - słabe rzeczywiste możliwości rozwoju (true) - duża formalizacja i biurokracja (jak w kazdym korpo) - małe możliwości pracy z domu (nie zgadzam sie, wiekszosc dzialow moze, a w niektorych nawet trzeba pracowac przynajmniej raz w tygodniu z domu) - wyznaczone z góry godziny przerwy śniadaniowej i obiadowej (bzdura, w wiekszosci dzialow masz przerwy kiedy chcesz) - brak możliwości przejścia na mniejszy wymiar etatu mimo takiej potrzeby (studia) (raczej szukaja pracownikow tylko na pelny etat, jezeli robisz studia mozesz brac staz z mniejsza iloscia godzin) - słabe podejście do pracownika i duża rotacja (zalezy od dzialu)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylypracownik

Chyba pracowaliśmy z kolegą DD w tym samym dziale. Polecam firmę, jedne z najlepszych benefitow na rynku, fajne biuro, natomiast nie polecam pracy w Pensions - no chyba, że ktoś lubi czas wyliczany co do minuty, nadgodziny, nacisk na czas czas czas, zatrważająco szybkie tempo kolejnych szkoleń. Plus, że można szybko awansować, bo jest ogromna rotacja. W rok wymienił mi się cały zespół, więc do ludzi nie ma się co przyzwyczajać, niektórzy nawet nie przedłużają umowy. Elastycznych godzin pracy w tym konkretnym dziale nie ma, przychodzi się według grafiku, który jest ustalany z miesięcznym wyprzedzeniem, ewentualnie w gre wchodzi zamiana, przynajmniej u mnie w zespole tak było. Jedna osoba może przychodzić tylko na 7, reszta 8:30 lub 9:30. Minus biura to hot desk, dla mnie to nie problem, ale nowa osoba ma problem, jeżeli przyjdzie później to nie będzie siedziała obok osób z zespołu, co na początku nie jest fajne. Tak jak pisali inni, pracuje się w nasze święta, w święta brytyjskie się odbiera, może się też zdarzyć, że trzeba będzie brać urlop kiedy brytyjczycy nie pracują. Plusy jak było wspomniane benefity, przede wszystkim opieka medyczna wraz z opieką dentystyczną. Radzę dobrze przemyśleć i poszukać odpowiedniego działu, bo jak się na taki trafi praca może być super. Jeżeli dana oferta (jak do mojego wydziału) wisi non stop, praktycznie co tydzień na stronie to radzę się poważnie zastanowić - jeżeli nie - aplikować śmiało :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz
@Bylypracownik

Mozesz cos wiecej powiedziec na temat pracy w Pensions ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylypracownik
@Łukasz

Masz na dole opinię użytkownika DD - tam jest wszystko. Ogolnie no nie polecam, wszędzie, ale nie tam. Aon ma dużo więcej lepszych działów do zaoferowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1. telefon od rekruterki - umówienie pierwszej rozmowy 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - ustalenie, czy takie stanowisko w ogóle mi odpowiada, trochę trzeba było opowiedzieć o doświadczeniu i podać oczekiwania finansowe. Pół rozmowy po polsku, pół po angielsku 3. rozmowa z menadżerem (online) - najpierw krótki wstęp, czym zajmuje się zespół, później trzeba było opowiedzieć o dotychczasowym doświadczeniu na podobnym stanowisku, później test wiedzy technicznej - odpowiadanie na pytania na bieżąco

Pytania

1. telefon od rekruterki - czy dalej jestem zainteresowany tą ofertą pracy, kiedy można się umówić na rozmowę. 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - czy wiem, czym zajmuje się firma, dlaczego zainteresowała mnie ta oferta, czy mam doświadczenie na podobnym stanowisku, czy mogę pracować hybrydowo, od kiedy mogę zacząć pracę, opowiedzieć o trudnej sytuacji w pracy i jak sobie z nią poradziłem. 3. rozmowa z menadżerem (online) - jakie jest moje doświadczenie, później kilka pytań technicznych z narzędzi, które są używane w zespole - zadawane na bieżąco, ale był czas na namysł. Później pytanie, czy o coś jeszcze chcę zapytać, oczekiwania finansowe, dyspozycyjność :D

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
David

Byłem na rozmowie o pracę juz jakiś czas temu. Poinformowano mnie, że dostanę pozytywny/negatywny feedback do dwóch tygodni. Niestety do dzisiaj cisza i nie jest to pierwszy taki przypadek. Milion etapów rekrutacji, testy i poświęcony na nie czas a na koniec kompletna olewka.

B3h

Witam Jak mniej więcej w skrócie wygląda praca na stanowisku junior administation specialist ? Pracuje ktoś z działu i mógłby się wypowiedzcieć na owy temat ? Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
Inne

@Neutralnie, a czy Ty jesteś zadowolony z atmosfery w swoim dziale? Czy pracodawca zapewnia jakieś wyjścia integracyjne? Co ze szkoleniami podnoszącymi kwalifikacje? @Bylypracownik, a z czego wynika tak duża rotacja? Piszesz, że warunki pracy są dobre, jednak ludzie szybko rezygnują. Możesz powiedzieć, czy istnieje możliwość pracy zdalnej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylypracownik
@Paulina

Napisałem, że w tym konkretnym dziale warunki są słabe natomiast ogólnie w firmie dobre - z tego wynika rotacja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylypracownik
@Paulina

Szkoleń u mnie nie było zapomnij, a praca z domu jest, ale warunki zależą od menadżera.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Neutralnie
@Paulina

W dużej mierze jestem niezadowolona, dlatego rozglądam się za czymś nowym. Niektórzy managerowie odnoszą się po chamsku do swoich podwładnych, niejako zapominając że nie są ich kolegami, a przełożonymi. Jestem już za stara, żeby tolerować takie zachowanie. Szkolenia są. Te wewnętrzne są raczej słabe. Te zewnętrzne jak już się uda na nie zapisać są raczej bardzo dobre. Wyjścia integracyjne są, chociaż kiedyś było więcej - tutaj firma chce organizować takie wyjścia, ale największym problemem są ludzie i ich roszczeniowa postawa, więc nie zawsze się udaje wszystko zorganizować dobrze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Orientuje się ktoś może jaka stawka jest proponowana na stanowisko Personal Assitant?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@anonymous

Assistant*

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
Inne

Jakie są wasze spostrzeżenia co do pracy w Aon Hewitt? Pozytywne i negatywne komentarze mieszają się ze sobą. Trudno będzie się zdecydować osobom szukającym pracy. Jak oceniacie wysokość wynagrodzenia oraz szanse na rozwój w firmowych strukturach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Neutralnie
@Paulina

Pozytywne i negatywne komentarze się mieszają, bo to duża firma mająca wiele działów i lini biznesowych. Opinia o firmie w dużej mierze zależy od działu/lini biznesowej w której się pracuje. Rozwój jak wszędzie - jest możliwy i jest wiele przykładów spektakularnych karier, ale też - jak wszędzie zdarzają się czarne owce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beck's

ja tam wlasnie aplikowalem, ale slyszalem, ze dobre zarobki oferuja(nawet 3500 brutto dla ludzi z doswiadczeniem, dla tych bez pewnie z 2500 brutto). a co do wyscigu szcuzrow to on jest wszedzie. najlepiej to olewac i robic to co do ciebie nalezy i po skonczonej pracy isc grzecznie do domku zamiast sie wyklocac z szefem. pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
what!?
@Beck's

Uważasz, że jeżeli ktoś ma np 6 lat stażu pracy na stanowisku, które w dużym stopniu pomoże w aklimatyzacji w firmie i bez żadnego problemu będzie rozwiązywać zadania 3500 brutto to jest ok kasa? Przecież to jest poniżej 3k złotówek. Szkoda gadać. Panie w hipermarketach zarabiają po 3,5 k netto jako kierowniczki drużyn...

:)
@what!?

Też się na początku złapałem za głowę, ale potem spojrzałem na datę. 9 lat temu taka kwota faktycznie mogła być traktowana jak błogosławieństwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga

Hej, czy ktoś mógłby opisać jak wygląda praca na stanowiskach data analyst, operations analyst ;)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ray

Niektóre opinie wołają o pomstę do nieba. Pracuje już tutaj ponad 2 lata ( w innych firmach prawie 5 lat ) i jest to jedna z fajniejszych, dobrze rozwiniętych lub aspirujących technologicznie korporacji. Piszę z perspektywy pracy w IT. Praca sama w sobie jest ciekawa, dużo nowych i wymagających projektów. Ludzie świetni ( zależy od zespołu ), atmosfera jak najbardziej ok, nowy budynek chyba najlepszy w jakim przyszło mi do tej pory pracować. Możliwość awansu jest bardzo realna i sam jestem doskonałym tego przykładem, tak jak kilku moich kolegów. Zarobki są lepsze niż proponuje konkurencja, piszę oczywiście z perspektywy pracy w IT. Polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DD
@Ray

Zgoda, tylko jak sam dwukrotnie podkreśliłeś - piszesz to oczywiście z perspektywy pracy w IT. Podejrzewam, że większość niezadowolonych osób pisze jednak z nieco innej strony, czyli z księgowości, HRów, administracji i tym podobnych. Sam zresztą w swoim opisie zaznaczyłem, że nie dotyczy firmy jako całości, a jedynie konkretnego działu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Takaprawda
@Ray

Czyli masturbujesz się z punktu widzenia IT. W HR, Finansach, Benefitach czy administracji nie jest tak różowo. Opinie jak można wyczytać dotyczą tychże działów. Was w IT nikt nie bierze na serio dlatego, że w każdej firmie macie dobrze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PogromcaGikow
@Ray

Ludzie świetni ( zależy od zespołu ), Z taką logiką przyjmuja do it?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ech

Hej, Przeszłam całą rekrutację. Dzwoniła do mnie pani z HR i chciała przekazać wyniki, ale ja byłam w trakcie spotkania i tylko szybciutko poprosiłam, by oddzwoniła za godzinkę. Niestety, nie oddzwoniła. Istnieje szansa, że jeszcze oddzwonią? Jest sens wysyłać im maila? Niestety, numer był zastrzeżony, więc nie oddzwonię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dunikowski
@ech

Napisz maila do HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dunikowski

Cześć ! Mój proces rekrutacyjny łącznie trwał 3 tygodnie , najpierw miałam rozmowę telefoniczna głównie po polsku Pani z HR opowiadała o pracy i zadawała ogólne pytania na temat mojej obecnej pracy później gadałyśmy chwilkę po angielsku - ja miałam pytanie o sytuacje stresująca w pracy i jak sobie z nią poradziłam . Na koniec poinformowała mnie ze wysyła mi testy na których rozwiązanie miałam 72 h i umówiła mnie na krótka rozmowę z native speakerem dwa dni później . Sama rozmowa z native speakerem była w porządku , pytania głównie o zainteresowania naukę języka angielskiego etc całość trwała około 15 minut . Po rozwiązaniu testów i nativie dostałam telefon na drugi dzień z pytaniem czy wciąż jestem zainteresowana - tutaj zmieniono mi pozycje na jaka miałam być rekrutowana - zgodziłam się ze oba stanowiska brzmiały do mnie mega ciekawie . Dwa dni po telefonie miałam finalna rozmowę z managerami , rozmowa długa i wyczerpująca , z tego co wiem każda taka rozmowa jest wymagająca ale jeżeli komuś zależy i rekruterzy to widza można przez nią przebrnąć . Pytania o przykłady analityczne sytuacje z byłej pracy , dlaczego akurat to miejsce widze jako swoje przyszłe miejsce , gdzie siebie widze za pare lat , ci jestem w stanie wnieść do organizacji etc . Rozmowa była w 40% po angielsku i tutaj tez należy zachować zimna krew . Proces w moim wypadku bardzo sprawny i nie mam żadnych zarzutów do rekrutacji . Po tygodniu od finalnego spotkania dostałam telefon ze dostałam prace :) mam nadzieje ze mój wpis komuś pomoże . Pozdrawiam !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytajaca

Hej, czy to prawda ze AON placi za L4 100%?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Taktoprawda
@pytajaca

Tak. Jeśli pracujesz powyżej roku to 5 dni roboczych L4 w roku kalendarzowym masz 100% płatne. Jeśli pracujesz 3 lata i więcej to masz 10 takich dni na rok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowa

Hej, czym zajmuje się Treasure Analyst? Jakie są widełki pensji dla początkującego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Interesting

Cześć, dostałam ofertę z tej firmy. Czy ktoś może napisać dokładnie o plusach i minusach pracy w HR/ GARC? I coś o tym nowym biurze- jak to będzie wyglądać? Na stronie piszą o tym, ze maja być wymienne biurka? O co to chodzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaska
@Interesting

@Interesting. Nowe biuro w parku Entreprise, dzialac bedziemy na zasadzie ABW activity based working, czyli biurka standardowe, biurka podnoszone, pokoje projektowe, budki telefoniczne, sofy, projektowe stoliki .. czyli Twoje stanowisko pracy moze byc dobrane wedle zadan, ktore danego dnia wykonujesz. Stad tez "wymienne" biurka, o ktorych piszesz. Tzw "hot desk" - nie masz przypisanego stalego stanowiska pracy. Oczywiscie jestesmy podzieleni zespolowo, dzialowo, czyli okreslona powierzchnie zajmuja konkretne dzialy. Sporo ludzi przy tym sie zapoznaje i buduje siec relacji :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Angelika
@Kaska

Kaska, ale bzdury. Sytuacja wyglada tak, ze na zespoly jest mniej miejsc niz osob w danym zespole, w rezultacie w okresach zamkniecia meisiaca w finansach kazdy siedzi na kazdym, bo jest malo miejsca, Nie mozna miec nic osobistego na biurku, open space jest naszpikowany telewizorami, budkami "projektowymi" w rezultacie ejst ogromny halas i jest ciezko sie skupic. Wyobrazcie sobie sytuacje - dzial ma intensywna prace, wszyscy skupieni, a obok przy telewizorze sluzacym do wyswietlania, ktos robi sobie prezentacje, albo uczy kogos jego obowiazkow. Do tego male kuchnie gdzie brak stolikow i sztuccy, zepsute automaty, malo owocow - tak, tak tak wlasnie tak, to jest idealna praca korpo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Interesting
@Angelika

Rozumiem dziękuje za opinie. Ten hałas mnie trochę zmartwił bo lubię prace w spokoju i ciszy :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaska
@Angelika

Ciekawe po co wiec pracujesz w miejscu, ktore tak Ci nie odpowiada. W EP halasu nie ma, sztucce sa... krzesla sa... automaty dzialaja. Moze w 2 roznych firmach jestesmy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Angelika
@Kaska

Na pewno, bo moja firma nie opiera się na propagandzie sukcesu. W biurowcu Diamante NIE BYŁO sztućców, stolików w kuchni było za mało, brak było talerzy, automaty wiecznie były zepsute tak jak ekspress do kawy, hałasu było co nie miara. Jak siedziałaś na spejsie który nie był "one place" to miałaś cicho, 1piętro Diamante miało bardzo głośno. Czy dociera do Ciebie moja wypowiedź czy potrzebujesz spotkania kołczingowego? A może już jesteś po takim, na którym Twój przełożony/a wybił ci z głowy wszelkie negatywne opinie na temat firmy Aon i przyswoiłaś propagandę sukcesu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Angelika
@Kaska

Na pewno, bo moja firma nie opiera się na propagandzie sukcesu. W biurowcu Diamante NIE BYŁO sztućców, stolików w kuchni było za mało, brak było talerzy, automaty wiecznie były zepsute tak jak ekspress do kawy, hałasu było co nie miara. Jak siedziałaś na spejsie który nie był "one place" to miałaś cicho, 1piętro Diamante miało bardzo głośno. Czy dociera do Ciebie moja wypowiedź czy potrzebujesz spotkania kołczingowego? A może już jesteś po takim, na którym Twój przełożony/a wybił ci z głowy wszelkie negatywne opinie na temat firmy Aon i przyswoiłaś propagandę sukcesu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Angelika
@Kaska

Na pewno, bo moja firma nie opiera się na propagandzie sukcesu. W biurowcu Diamante NIE BYŁO sztućców, stolików w kuchni było za mało, brak było talerzy, automaty wiecznie były zepsute tak jak ekspress do kawy, hałasu było co nie miara. Jak siedziałaś na spejsie który nie był "one place" to miałaś cicho, 1piętro Diamante miało bardzo głośno. Czy dociera do Ciebie moja wypowiedź czy potrzebujesz spotkania kołczingowego? A może już jesteś po takim, na którym Twój przełożony/a wybił ci z głowy wszelkie negatywne opinie na temat firmy Aon i przyswoiłaś propagandę sukcesu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milkyway

Do wszystkich rozczarowanych. Moi drodzy ja tu pracuję, ale jestem świadom jaki to rodzaj biznesu. To jest outsourcing, to nie jest firma produkcyjna z zapleczem i jakimś planem rozwoju (te firmy też są oczywiście różne). Jeśli koszty w outsourcingu wzrosną jeszcze o kilka % to przeniosą tę działalność do innego kraju. Koszt rządzi czy się to nam podoba czy nie. Białoruś już działa w sprawie bazy centrów biznesowych. Uważacie, że tam nie ma ludzi którzy znają angielski? i są tańsi chyba o jakieś 50% niż u nas. Jeśli ktoś planuje kolejne 10 lat w tego typu biznesie to musi założyć, że będziemy tańsi a to jest sprzeczne z tym co się dzieje. Chcemy więcej kasy i dlatego to się już niedługo przestanie opłacać firmom outsourcingowym. Białoruś kwitnie i wchodzi w ten etap co my 20 lat temu, jak się kiedyś uspokoi na Ukrainie to będzie idealne miejsce dla takich firm. Przeniesieni efirmy to kilka tygodni, już to przerabiałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DD

Na początku chciałbym zaznaczyć, że moja opinia dotyczy konkretnego działu. Nie chciałbym nikogo zniechęcić, ponieważ podejście do pracownika lub interpretacja wewnętrznych polityk firmy potrafi być bardzo zróżnicowana - czasami na tyle, że odnosi się wrażenie, że ludzie pracują w zupełnie innej korporacji. W związku z tym istnieją działy, w których pracuje się całkiem przyjemnie, jak i takie, w których w ciągu roku wymieniony jest prawie cały zespół. Ale przejdźmy do sedna. PENSJA Dla większości pracowników na poziomie entry wynosi ok. 2 500 netto. Kwota dość niska, szczególnie gdy się weźmie pod uwagę to, jak odpowiedzialna potrafi być codzienna praca. Może za takie pieniądze da się mieszkać w Krakowie, ale pod warunkiem, że nie masz dzieci, dzielisz mieszkanie ze współlokatorami i w zasadzie to żyjesz od pierwszego do pierwszego. BENEFITY W porównaniu do innych korporacji dość standardowe - punkty w systemie są gromadzone każdego miesiąca i mogą być wydane na bilety, bony, etc. Jeśli chcesz korzystać z karty MultiSport, to większość punktów zostanie przez nią przeżarta. Dodatkowo istnieje możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej i dentystycznej. OBOWIĄZKI Kiedyś wydawało mi się, że nazywanie naszych zadań “ctrl c + ctrl v” jest sporym uproszczeniem. Ale gdy się nad tym teraz zastanawiam, to faktycznie chodziło o klikanie, kopiowanie i wklejanie. Z grubsza obowiązki polegały na uaktualnianiu danych w systemie, przeprowadzaniu kalkulacji i wysyłaniu listów. Jeśli na tym bym skończył mój opis, to można dojść do wniosku, że praca nie była zbytnio wymagająca. Niestety, na drodze aonowego klikacza stoi kilka przeszkód. Pierwszą z nich są procedury - chaotyczne, nieaktualne, niekompletne, niejednoznaczne, zmieniające się z dnia na dzień. Kolejną przeszkodą są szkolenia, a w zasadzie ich tempo i zawartość. Nie zdążysz opanować jednego procesu, a już wciskają Ci kolejny, bardziej skomplikowany. Na samym szkoleniu przytaczanych jest zdecydowanie za mało przykładów w porównaniu do dużej ilości możliwych przypadków. W efekcie tracisz czas (który jest tutaj bardzo ważny) na wertowanie instrukcji albo proszenie innych o pomoc. Następną przeszkodą jest sposób podziału pracy. Tak jak wspomniałem wcześniej, czas w tej pracy jest bardzo ważny, ponieważ każdy proces jest przeliczony na minuty. Oczywiście te obliczenia zakładają niezbyt trudny przypadek przy posiadaniu sporego doświadczenia. Z tego powodu każdy, nawet drobny zastój, oznacza ryzyko niewyrobienia się. Ostatnią przeszkodą jest sam system, który bywa kapryśny. Nic tak nie denerwuje jak godzina nad jednym procesem, która kończy się błędem. Zdarza się, że kolejne patche mające na celu ułatwienie pracy (przykładowo poprzez zwiększenie stabilności, częściową automatyzację, etc.) tak naprawdę oferują gorsze rozwiązania, a czasami nawet usuwają elementy niezbędne do wykonywania pracy. POLITYKA FIRMY… … czyli różne zasady, które czasami są tylko irytujące, a czasami nie mają najmniejszego sensu: przymusowe noszenie laptopa do domu; znacznie utrudnia to planowanie czasu zaraz po pracy przez odpowiedzialność za sprzęt clean desk policy; co prawda jest to polityka całej firmy, ale w naszym dziale postanowiono ją zinterpretować w bardzo rygorystyczny sposób. Oprócz standardowego zamykania szafki i chowania dokumentów zawierających wrażliwe dane, jest zakaz zostawiania prywatnych rzeczy. Można więc zapomnieć o zdjęciach, kalendarzach albo drobnych ozdobach. one place; zabawa w gorące krzesło, czyli brak własnego biurka. W obecnym biurze często traci się czas na przepinanie kabli, szukanie ładowarki, myszki i klawiatury. Jednak głównym problemem z punktu widzenia pracownika jest fakt, że w nowym miejscu na 10 pracowników będzie przypadać 8 biurek. Może więc dojść do sytuacji, że trzeba będzie szukać miejsca z daleka od swojego zespołu, co może utrudnić pracę mało doświadczonym osobom. Polityka jednak nie zakłada co się stanie, gdy któregoś dnia przyjdą wszyscy jednocześnie. W naszym dziale oswajano nas z myślą o obowiązkowej zmianie miejsc każdego dnia. dress code; teoretycznie nie ma żadnego dress codu, jednak w praktyce istnieje kilka nieinwazyjnych zasad. Schludność i skromność są oczywiste, jednak latem przydałyby się krótsze spodnie dla facetów. imprezy/wydarzenia firmowe; pracownicy są BARDZO zachęcani, aby w nich uczestniczyć. Może się zdarzyć, że ocena roczna będzie od nich zależała i co za tym idzie - przyznanie podwyżki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DD
@DD

cd. wolne w święta; chcesz pojechać na cmentarz we Wszystkich Świętych? Niestety, praca jest ważniejsza. Generalnie wolne się dostaje, ale odbierasz je w innym dniu. Niestety taki dzień jest traktowany jak zwykły urlop i musi być zaplanowany zgodnie z żelazną zasadą - nie więcej niż dwie osoby z zespołu mogą mieć wolne tego samego dnia. Jest jednak plus tej polityki. Po pierwsze dysponujesz dniem wolnym nawet jeśli “czerwona kartka” wypada w sobotę lub niedzielę. Po drugie pracownicy mają do dyspozycji dodatkowy dzień wolny na czas świąt, tzw. “Snowflake”. godziny pracy; w dziale nie ma elastycznych godzin, przychodzisz zgodnie z rozpisanym grafikiem. kodowanie czasu pracy; służy do tego specjalny program, który systematycznie rozbudowujesz o kolejne kody. Po pewnym czasie musisz obsługiwać macierz zajmującą cały ekran. Niezbyt wygodne narzędzie. przerwa; obowiązkowe, niepłatne 30 minut, które musisz dodatkowo spędzić w pracy. nowi pracownicy; oczywiście nikt nie zaczyna pracy z pełnym obłożeniem, jest pewien czas na wdrożenie się. Niestety odnoszę wrażenie, że ten czas jest systematycznie skracany. Dodatkowo metoda wdrożenia jest bardzo nieelastyczna - najwięcej czasu masz na samym początku, kiedy dostajesz prawie 3 godziny “zapasu” i codziennie przerabiasz najłatwiejsze procesy. Stosunkowo szybko odbywasz szkolenie z bardziej skomplikowanego procesu, co dodatkowo zbiega się z obcięciem “zapasu” do 1,5 godziny. Zanim się obejrzysz masz takie samo obłożenie jak bardziej doświadczeni pracownicy i musisz bardzo się napocić, żeby ze wszystkim zdążyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milkyway
@DD

to jest outsourcing, to nie jest firma produkcyjna z zapleczem i jakimś planem rozwoju (te firmy są oczywiście różne). Jeśli koszty w outsourcingu wzrosną jeszcze o kilka % to przeniosą tę działalność do innego kraju. Koszt rządzi czy się to nam podoba czy nie. Białoruś już działa w sprawie bazy centrów biznesowych. Uważacie, że tam nie ma ludzi którzy znają angielski? i są tańsi chyba o jakieś 50% niż u nas.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M

Nie polecam, kiedy komuś zależy na czasie. Mój proces rekrutacyjny ciągnie się już od miesiąca. Podobno osiągnęłam 'bardzo dobre' wyniki testów online, również rozmowa na miejscu była bardzo pozytywna (taki feedback dostałam z rekrutacji)... Miałam zostać przekierowana z jednego działu do drugiego.. najpierw czekałam półtora tygodnia na telefon od pani stamtąd, teraz już drugi tydzień czekam na umówienie spotkania. na maile z rekrutacji nie odpisują. marnowanie czasu. dzwonią z numerów zastrzeżonych..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Aon Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aon Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aon Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aon Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 3 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Aon Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Aon Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Aon Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii