logo Aon Hewitt

Aon Hewitt

Kraków

Opinie o Aon Hewitt

Frank Morris 2016-10-11 16:30
Najgorsze jest to, że potem ta obecność i aktywność na eventach jest rozliczana "teamowo" - na zasadzie "mało się angażujecie" i jest WSKAZANE, aby poświęcać swój czas na te fantastyczności. Dobre dla studentów, którzy nie mają nic innego do roboty, tylko zasuwać 9-10 godzin w tygodniu (tak, tak, wymuszane nadgodziny jak najbardziej się pojawiają, target święta rzecz i jak ktoś nagle zachoruje i święte Capacity spadnie, to praca jest szybciutko przeliczana, rozkładana od nowa i wszyscy siedzą w nadgodzinach czy chcą, czy nie) - a potem jeszcze w swoim czasie wolnym poświęcać się dla dobra wizerunku "aktywnego" w "activities" firmy. W drużynach z wysokim ciśnieniem (tzw. obozy pracy) co rusz ktoś choruje albo zwyczajnie daje nogę z firmy, bo już ma dość - a przejście do innych teamów jest np. bardzo utrudnione przez Operejszyn Menadżę, która wie, że do jej teamów nikt nie chce się przenosić z obecnych pracowników, a poza tym przecież oszczędności są ważniejsze i lepiej zatrudnić trainisów na staż niż regularnych pracowników. Dzięki temu liczby poniesionych kosztów wyglądają na koniec roku bardzo ładnie (bo trainisom się płaci grosze i wyciska na nich nadgodziny, więc zasuwają jak w normalnej pracy) - a to, że z jej podwładnych teamów uciekło 95% ludzi i rotacja jest jak na dworcu w Tokio, to przecież nic istotnego.
Tak naprawdę w Aonie wszystko zależy od tego, do jakiego działu traficie - i pod jakim OM będziecie pracować. Jak traficie na teatralno-karykaturalną Ice Queen, to od razu możecie zacząć planować drogę ucieczki z Alcatraz ;-).
10
Zmęczona 2016-10-11 21:12
Kolejnym tez idiotyzmem było organizowanie sesji zdjęciowych żeby każdy pracownik miał takie samo zdjęcie na people finder i na Lynca - clzlowiek to rzecz, przedmiot. Fajne miejsce dla gimbusiarni której imponuje picie za kasę firmy.
7
PoszukiwaczkaLogiki 2016-10-15 11:10
W EFC/COE pozwolono odejść gościowi, który znał fantastycznie VBA i połowa makr które działają, to jego robota. Chciał się rozwijać i dostać podwyżkę - miał kosę i się zwolnił. W sumie, nie zatrzymali go tylko dlatego, ze nie bywał, nie pił z towarzystwem i był outsiderem. Wczoraj przedstawiono gościa, który będzie pisać makra. Gdzie w tym jest jakaś elementarna logika?
7
Halinka 2016-10-23 18:29
Naprawdę, żenujące są te akcje z imprezami. Ostatnia popijawa na barce nie cieszyła się dużym zainteresowaniem (ludzie są zmęczeni imprezami), do tego stopnia, że wysyłane były maile z uprzejmym przypomnieniem, aby uwzględnić piątek wieczorem w swoich planach dla firmy, bo zespół od zaangażowania tak się napracował...


Trzeba przyjąć jeszcze więcej dzieci 20-25 lat. to będzie miał kto chodzić i się bawić.
11
Tom 2016-11-11 15:46
Witam.
Czy ktoś wie jak wyglądają zarobki na stażu (autumn internship)? I jak ogólnie wygląda praca stażysty?
3
Dżastin 2016-11-15 15:44
Cześć, jestem po finalnej rozmowie w biurze Aon. Aplikowałam na staż. Rozmowa była bardzo przyjemna. Po wyjściu wydawało mi się, że wypadłam dobrze. Miałam dostać odpowiedź w ciągu 2 tygodni zarówno jak będą na 'tak' a jak i na 'nie'. Dwa tygodnie minęły, oferta zniknęła a firma nadal się nie odzywa, to znaczyłoby chyba tylko jedno? Ile czekaliście na odpowiedź po rozmowie z managerami?
1
Qba 2016-11-15 18:58
Orientuje się ktoś jakie są widełki na stanowisku managera (zarządzanie grupa) i co ewentualnie firma oferuje swoim pracownikom żeby ich zmotywować?
2
lolka 2016-11-17 17:35
Hej, jak mniej wiecej wygladała rozmowa? i w jakim dzialr?
Jeremiasz 2016-11-18 01:20
Jak motywują? W zeszłym roku każdy pracownik dostał cukierek podpisany własnym imieniem i nazwiskiem, który wisiał na choince w okresie świątecznym (cukierek wisiał, nie pracownik). Oprócz tego zwołuje się pierdylion meetingów, na których pierze się mózgi pozytywną propagandą i gra w integracyjne zabawy, które mają odwrócić uwagę od tego, że wyciska się ciebie jak cytrynę :).
6
On 2016-11-18 03:07
Jeśli tak zle jest to dlaczego nie odejdziesz? Myśle ze skoro taki niezadowolony jesteś to dla dobra siebie i ogółu miałoby to sens :) Nic na sile :)

Co do benefitów - oczywiście zależy od działu, inaczej będzie wyglądać to w outsourcing i inaczej w COE. W COE na pewno jest dużo szkoleń, zewnętrznych, wewnętrznych, płaca za CIMA/ACCA lub studia podyplomowe jeśli pracuje się dłużej niż rok, multisport, platforma kafeteryjna (nie korzystam ale z tego co wiem są jakieś vouchers do sklepów, kina), opieka zdrowotna - nie ma ograniczeń co do tego czy pójdziesz do np luxmed, medicover czy prywatnego lekarza - różnica polega tylko na tym ze jak idziesz do prywatnego to musisz wziąć rachunek i go rozliczyć a w luxmed np rozliczasz się bezgotówkowo.
Halinka 2016-11-18 10:34
@On z tym z COE to pojechałeś po bandzie.

Poza multum imprez z których nic nie wynika, obiadków, kolacji i słodkiego śniadania (czyli tony pączków) czwartego dnia roboczego miesiąca wiele nie ma. Chyba, że masz układy.

Nie mam ludzi, że są dopłaty do studiów itd, bo lojalki bardzo długie, szkoleń jest mało i są dla wybranych, są też przekładane multum razy.

Coraz więcej ludzi MOCNYCH odchodzi z COE, a przyjmuje się studentów 20-25 lat, którym imponuje spicie się na koszt firmy.
13
Jeremiasz 2016-11-18 13:38
Oczywiście, że odszedłem :) Za bardzo cenię swoje życie, żeby je marnować dzień po dniu.
9
panda 2016-11-19 20:23
czemu nie korzystasz z kafeterii ??
AgusiaZgusia 2016-11-20 10:21
W kafeterii nie ma nic ciekawrgo, do tego punkty możesz realizować tylko do dziesiątego dnia każdego miesiąca, bo potem są blokowane. 60zl miesięcznie tez wrażenia nie robi. Poć na wodę fotomontaż.
6
On 2016-11-20 15:12
Bo jestem trochę leniwy ;)
Mam multisport i na to większość pieniędzy idzie i z tego dużo korzystam. Jak się weźmie multisport to zostają jeszcze jakieś niewielkie pieniądze do wykorzystania, pare razy brałem bilety do kina
1
-_- 2017-01-06 16:53
Rekrutacja trwa zdecydowanie za długo. Tydzień po wysłaniu cv telefon i testy online. Native speaker zadzwonił sprawdzić angielski w tym samym tygodniu. Drugi tydzień czekanie an wyniki i zaproszenie na rozmowę dopiero w kolejnym tygodniu. Rozmowa w biurze w tygodniu 3 i potem trzeba było czekać ponad 3 tygodnie na jakąkolwiek informacje (dostalam dopiero 2 dni po tym jak sama wysłałam maila z zapytaniem o jakąkolwiek informacje). W 6 tygodniu wreszcie telefon ze no oni by mnie widzieli w innym dziale i oczywiście kolejna rozmowa w następnym tygodniu czyli już tygodniu 7. Raczej zrezygnuje bo nie mam czasu czekać 2 miesięcy na konkrety
1
Babe 2017-01-08 19:48
Zaczęłam właśnie prace w Aon na Dekerta. Podaje plusy: Umowa o prace na czas nieokreślony, kafeteria plus multisport, cisza w biurze (jestem w dziale bez telefonów), spokój, praca z domy raz lub dwa razy w tygodniu, dobra kawa.
Minusy: Konieczność noszenia ze sobą laptopów co przy dalekim dojeździe moze dobic, bardzo kiepski dojazd komunikacja miejska prawie z każdej części Krakowa (poza Plaszowem i scislym centrum z drugiej strony), ustalone odgórnie godziny pracy (8.30-17.00 czyli masakra bo nic nie zrobisz przed praca ani po pracy), brak miejsc parkingowych, kontrola, nuda w pracy, ciągle te same procesy, bardzo drogie obiady, dodatkowo ludzie caly czas siedzą przy komputerach zero chęci towarzyskich ( ja nie mówię ze praca jest na kontakty towarzyskie ale w jakichś 10%-15% jednak tak- tu zero inicjatyw, dodam ze w Shellu wszyscy bardzo chętnie sie socjalizowali.
Zarobki - średnie chyba jak w większości korporacji.
3
afp 2017-01-09 22:14
Babe,

A może napiszesz, o co Cię pytali na rozmowie z managerami zespołu? Ja mam rozmowę we czwartek na stanowisko administratora systemów kafeteryjnych. Czego się mogę spodziewać? Przeszedłem te 3 etapy rozmowy telefonicznej, telefonu od native speaker'a i testy online i niebawem, we czwartek, melduję się na Dekerta. O co mogą mnie spytać? Dadzą mi jakieś zadanie z Excela? Zapytają o motywację? Gorzej, że jadąc na Dekerta będę mijał Wielicką, i McD's, gdzie jeszcze nie tak dawno temu spacerowałem z B, spędzając tam cudowne chwile. Ale B. mnie rzuciła :( Wciąż mam karuzelę emocjonalną, ale to.. tak na marginesie. Piszcie, proszę, jakich pytań mogę się spodziewać.
Babe 2017-01-10 13:42
Pytanie bardzo proste, na pewno nic z Excella raczej o Twoja motywacje do pracy, jesli miałeś przerwy w zatrudnieniu to dlaczego, o obowiazki w pracy, 2-3 pytania po angielsku. Moja rozmowa byla banalna żadnych koszyków zadan żadnych scenek, jest naprawde łatwo sie dostać :) choc ja tek pracy nie polecam
1
W 2017-01-17 16:53
A w jakim dziale zaczelas prace?
jak będzie to będzie 2017-01-24 20:08
Mam nadzieję ze zaproszą mnie na rozmowę z managerami;) Jak zaczną zadawać durne pytanie to się ich zapytam " Szukacie ludzi czy nie?" Jeszcze nigdy tego nie robiłem ale podobno to jest dobra metoda , stać się ze "zwierzyny" mysliwym;)
ja 2017-01-25 01:05
czy testy z excela i analitycznego myślenia są po polsku czy po ang?
3 years in AON 2017-01-26 10:00
Po angielsku, więc szykuj się.
Babe 2017-01-27 10:38
Są po polsku :)
PrawdaOAon 2017-01-29 20:39
Jeśli ktoś się cieszy z 3000 - 3500 brutto na miesiąc, to niech lepiej idzie do supermarketu. Tyle samo tam zarobi bez wysiłku umysłowego... to samo (szczególnie dla panów) tyczy się "układania cegieł na budowie".
PrawdaOAon 2017-01-29 20:42
To jest korpo dla przygłupich absolwentów, kiepskich kierunków humanistycznych w trybie dziennym, czyli dla idiotów z pustym CV i pustym mózgiem. Niektórzy może się tam wybiją. Ludzie z doświadczeniem - nie pakujcie się w to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
1
PozdrawiamCzerwonąStonkę 2017-01-29 20:49
@Babe

Komu ty chcesz wcisnąć te kity? Umowa na czas nieokreślony, jako pierwsza umowa w Aon? Ale pier***sz.
Multisport i inne benefity po 3 miesiącach - spora część korporacji już odchodzi od tego modelu. Dział bez telefonów, praca z domu...pracujesz jako super specjalista? Bo takich ról w Aon jest jak kot napłakał - BARDZO MAŁO. Coś o tym wiem, miało się tą okazję pracować na samej górze - w HRach. Minusów jest znacznie więcej, niż plusów. Poza tym- średnia pozycja na rynku, kiepska pensja i żenujący przełożeni dobierani pod dziwny klucz - kto jest większym błaznem, i dupowłazem - ten zostanie tam na długo. Zarobki są ŻENUJĄCE, znalezienie doświadczonych osób za te pieniądze, to było dla HRów jak orka na ugorze...
2
ehhh 2017-01-31 17:34
Hej.

Właśnie dostałam pracę w AON i zostałam poinformowana o backround checku, który mają zamiar zrobić. Problem polega na tym, że mój były szef to świr. Zwolniłam się, bo firma była niewypłacalna (wciąż nie odzyskałam części pieniędzy). Gdy się o nie upominałam to mi groził, że da mi złe referencje. Jestem prawie pewna, że zrobi mi na złość i powie wszystko co najgorsze, wymyśli jakieś dowody...Czy ktoś może wie jak wygląda dokładnie takie sprawdzanie i czy mam się czego obawiać?
1
lll 2017-02-02 13:18
Zwykle background check polega na tym ze zewnetrzna firma dzwoni do kazdego miejsca pracy i po prostu pyta sie czy faktycznie dany pracownik byl tam zatrudniony.
panda 2017-02-03 23:24
pracuje w Aon od niedawna i odradzam serdecznie ! plusow tutaj nie ma raczej zadnych (tylko 60 pln jako kafeteria co miesiac).
poza tym najwieksze minusy to: dzwiganie laptopa , 8,5 godz w biurowcu w sztywnych godzinach , pelna inwigilacja , masa durnych rzeczy do klepania wg zawilych procedur. 8 godz non-stop klikasz ctrl c i ctrl v jak oszolom a konca nie widac bo nowe rzeczy dostajesz do klikania.
a to wszystko za zawrotna kwote 2200-2400 netto (taka mediana dla nowych klikaczy).
odlicz sobie opplate za multisport , opieke med. i dojazd i sie okaze ze tyrasz miesiac po 10 godz (z dojazdem) za zawrotne 2 tys do reki :)
na open space 90 procent to słoiki ktore myślą , ze dostaly sie do raju bo nie musza wracac na podkarpacie.
a i mimo tego co miesiac srednio 40 osob jest nowych to daje okolo 500 rocznie a wszystkich ludzi zatrudniaja okolo 1200 - wiec rotacja jest masakryczna - to mowi samo za siebie :)
jak chcecie to dajcie znac to napisze wiecej :))

6
Babe 2017-02-06 16:17
A co myślisz o nowym projekcie one place? Moim zdaniem to będzie jeszcze gorsza sytuacja- w tym momencie nosić trzeba będzie ze sobą juz wszystko nawet myszkę zeszyt itp bo slynne lockery szafeczki nie będą dla wszystkich, co dzien przy innym biurku
panda 2017-02-06 20:30
szafeczki beda dla wszystkich , specjalnie dopytywalismy o tym na dniach wprowadzajacych do firmy. Akurat rotacje biurek uwazam za plus - a nie jak teraz ze ktos sie zbunkrowal w narozniku i siedzi tak dwa lata zasloniety kwiatkami , zdjeciami itd. Ale to dopiero w styczniu a do tego czasu to mnie juz w tej firmie na pewno nie bedzie :)
Babe 2017-02-06 21:18
Oj mnie też na pewno nie będzie :)
1234 2017-02-07 10:42
dawaj więcej :)
babee 2017-02-07 19:41
Najśmieszniejsze to są "ploty" i romanse ;-). Żyje się ostatnio pewnym romansidłem :P,.... myślę, że wszyscy zainteresowani jak to przeczytają to zaskoczą o kim mowa.
3
Kreolcia 2017-02-10 14:47
Projekt One Place to projekt, który ma na celu zrobienie na złość przede wszystkim COE, którego się nie lubi w Aon Hewitt, dlatego że ludzie w COE mają lepiej i większa kasę niż ludzie z HR BPO. Ciekawi jednakże to co się będzie dziać obecnie. Ogłoszono, że globalnie HR BPO w ramach Aon Hewitt będzie sprzedane do jakiejś innej firmy I tak sobie legnie w gruzach projekt "jednej firmy" "jednego miejsca", które jest niczym innym jak projektem Real Estate i marnotrawieniem pieniędzy.
1
Lili 2017-02-10 14:53
A ja dodam ze
- w zespołach Hrowych wszyscy sa skupieni tylko na pracy tj.na ciaglej klepaninie naprawde koszmarnie nudnych i rutynowych czynnościach nie ma z kim pogadać iść na kawe
- zespoly starają sie ustalać sobie nawet o zgrozo! Godziny posiłków ! Tzn.sa dwie przerwy- śniadaniowa 15 min i obiadowa niepłatna 30 min - ponieważ nikt nei chodzi na dol na obiad ludzie okupują kuchnie całymi zespołami rozmawiając na miałkie tematy- bo trudno wybrać jedna kolezanke i iść z nią zjeść - ja niestety poszłam do pracy ze względu na kontakty towarzyskie bo długo siedzialam w domu jako kura domowa tu sie okazalo ze przyjaciół sie nie znajdzie oj koszmar ze nawet 15 minut nie można pogadać z kimś
- noszenie laptopów szkoda gadać to jest koszmar
- rutyna rutyna rutyna!
- marne benefity
- pensja srednia ale to można przeżyć
- wyznaczone godziny pracy
- platny parking
Ogolna masakra takiej firny beznadziejnej nie widziałam jeszcze!
skYless 2017-02-10 17:55
Witam wszystkich :) Chcę podzielić się swoją opinią :) I naprawdę wygląda to śmiesznie ! Jestem osobą po Filologii Angielskiej (C1 level, również posiadam certyfikaty międzynarodowe), 3 lata pracowałam we Stanach Zjednoczonych, a co więcej mam rodzinę, członkowie której są Amerykani, z którymi się komunikuję na co dzień w języku angielskim; dodatkiem-praca dyplomowa pisana przez mnie oczywiście w języku angielskim. Zostałam potrafiona przez AON recruitment team jako osoba z poziomem B2+. No po prostu po przeczytaniu takiej wiadomości siedzę i uśmiecham się! A znacie jak sprawdzili znajomość angielskiego? Po online testach (jako filolog mówie szczerze-to nigdy nie sprawdzi poziomu języka!) a również przez rozmowę telefoniczną i to z brytyjczykiem, chyba mu się nie spodobała moja rozmowa, bo mam American accent (taka jest moja opinia), bo rozmawiając z nim, to było słychać, że rozmowa nie jest przyjemnością. Chyba pierwszy raz za swoją kariere zawodową byłam tak potrafiona))))

Na dany moment podjęłam pracę w innej firmie z W. Brytanii, w której był wymagany język A. - C1/C2 level.

Teraz rozumiem, że wszystkie te negatywne opinie to jest prawda! Nie chciałabym pracować w korporacji, która nawet nie zna jak sprawdzić poziom języka! To jak tam w ogóle można pracować?

A kto zna ile tam się zarabia na stanowisku-customer advisor with English? Bo jestem zaskoczona)))
1
skYless 2017-02-10 17:58
Witam wszystkich :) Chcę podzielić się swoją opinią :) I naprawdę wygląda to śmiesznie ! Jestem osobą po Filologii Angielskiej (C1 level, również posiadam certyfikaty międzynarodowe), 3 lata pracowałam we Stanach Zjednoczonych, a co więcej mam rodzinę, członkowie której są Amerykani, z którymi się komunikuję na co dzień w języku angielskim; dodatkiem-praca dyplomowa pisana przez mnie oczywiście w języku angielskim. Zostałam potrafiona przez AON recruitment team jako osoba z poziomem B2+. No po prostu po przeczytaniu takiej wiadomości siedzę i uśmiecham się! A znacie jak sprawdzili znajomość angielskiego? Po online testach (jako filolog mowie szczerze-to nigdy nie sprawdzi poziomu języka!) a również przez rozmowę telefoniczną i to z brytyjczykiem, chyba mu się nie spodobała moja rozmowa, bo mam American accent (taka jest moja opinia), bo rozmawiając z nim, to było słychać, że rozmowa nie jest przyjemnością. Chyba pierwszy raz za swoją kariere zawodową byłam tak potrafiona))))
Na dany moment podjęłam pracę w innej firmie z W. Brytanii, w której był wymagany język A. - C1/C2 level.

Teraz rozumiem że wszystkie te negatywne opinie to jest prawda! Nie chciałabym pracować w koeporacji, która nawet nie zna jak sprawdzić poziom języka!

A kto zna ile tam się zarabia na stanowisku-customer advisor with English? Bo jestem zaskoczona)))
Karolcia 2017-02-10 22:16
4 tys.brutto max? Tak mi sie zdaje bo to role level 8
1
panda 2017-02-11 12:09
maja duzo chetnych z osciennych miasteczek wiec z tego co sie orientuje to cust. advisor to jedno z najnizej platnych stanowisk i 3500 to max co mozna zdziałac - wiekszosc osob ma 2200-2400 na reke na tej pozycji chyba ze macie inna wiedze to dajcie znac:).
A co do oceny jezyka ang to osoby w HR maja zwykle slaby ang - na wprowadzeniu do firmy byly takie wyklady (induction) i prowadzacy robili razace bledy czasami.
LIli ma 100% racji - to nie jest normalna atmosfera w pracy tylko walenie w klawisze - kto szybciej i wszyscy zaciete miny :) jeszcze jakas osoba napisala powyzej BAŁAGAN I BIUROKRACJA .-podpisuje sie pod tym rekami i nogami !!!Nikt ci nie wytlumaczy nic do konca dobrze bo nie ma czasu albo sam nie wie :)
Karolcia 2017-02-11 13:10
No wlasnie dokladnie sie z Twoją opinią zgadzam .
Niestety
skYless 2017-02-11 17:30
naprawdę trzeba nosić swoje laptopy do pracy? :)))
1
Lili 2017-02-11 19:58
Naprawde codziennie.
Nawet kobiety w ciąży.
To nie żart.
1
skYless 2017-02-11 23:21
jakies bzdury naprawdę! I jak jeszcze tak jest możliwe w korporacji! a nie mają komputerów dla pracowników?
2
panda 2017-02-11 23:33
to sa komputery firmowe - nosisz je codziennie do wlasnego domu na plecach i rano do biurowca haha:)
Lili 2017-02-12 10:55
Ja nie mowie ze nie maja firmowych- sa firmowe ale musisz je nosić do pracy i z pracy. Nie możesz ich zostawić w biurze!
1
Kreolcia 2017-02-12 21:08
Pod względem warunków pracy, praca na I piętrze w budynku Diamante (Dekerta 24) jest beznadziejna. Zainwestowano wiele pieniędzy w projekt one place - wyposażono salki w telewizory, kosmiczne telefony, w jednej salce każde krzesło jest inne żeby przetestować, jest tech bar itd, ale nikt nie pomyślał, żeby od strony socjalnej zrobić coś.

W kuchni jest jeden zlew na ok. 250 pracowników zatrudnionych na piętrze, jedna zmywarka - mało.... Do tego wiecznie nie ma sztućców i trzeba albo mieć swoje, albo rano sobie zabrać, żeby było na obiad. Nie ma gdzie siedzieć, bo krzeseł jest bardzo dużo, jednakże stolików bardzo mało.

Open space jest bardzo dogęszczony jest bardzo gwarno i ciężko się skupić. Wieczne problemy z klimatyzacją. Zlew się w kuchni zatyka i często są rzygowiny w zlewie.

Automaty z batonami potrafią być wiele dni nienaprawione, podobnie automat z kawą, dystrybutory wody.

A już szczytem była akcja w zeszłym roku, kiedy real estate kazał nam zamykać okna mimo tego, że klimatyzacja zamiast chłodzić... grzała.... W rezultacie w okresie kwiecien-czerwiec 2016 było gorąco i ludzie się pocili.

5
Klepacz 2017-02-18 01:13
Powiem Ci, że ja po angielsku dość słabo spikam a miałam z testów on-line C1 a z rozmowy B2+ więc faktycznie dziwna ta Twoja ocena
skYless 2017-02-19 01:03
No właśnie, że dla mnie jest to też dziwnie :) bo 2 miesiąca temu tylko złożyłam egzamin TELC na C1 :)
Zostaw swoją opinię o Aon Hewitt - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aon Hewitt