Opinie o Hecht Polska Sp. z o.o.
Ogólnie z serwisem mam dobre wspomnienia , miałem przygodę z kosiarką że niechcący uderzyłem w kamień i coś się tam powyginało , Panowie sprawdzili powiadomili i naprawili, co prawda moja gwarancja została uznana połowicznie aczkolwiek mogli mnie skasować jak za zborze, życiowe chłopaki pomogli sprawnie i w sumie jestem zadowolony bo kosiarka dalej hula.
Zakupiona w maju zabawka samochodzik daje wiele radości mojemu dziecku, niestety pewnego razu coś stało się z przednim kołem i młodzian płakał ponieważ nie mógł bawić się z kolegami, skorzystałem z usługi serwisu i ku mojemu zdziwieniu serwis podszedł z wielką powagą do naszego problemu i dzięki ich zaangażowaniu mój synek znów cieszy się ze swojego auta. Czyli szybko sprawnie i z pełną profeską. Piwko dla nich za to :)
Tragiczna komunikacja ze sklepem, od kilku dni próbuje się połączyć będąc 1 w kolejce i po 30min zostaję automatycznie rozłączony, może warto zatrudnić nowych konsultantów aby ludzie nie musieli czekać kilka dni na połączenie
Posiadam w garażu kilka sprzętów hecht, i ogólnie jestem zadowolony z nich. Z serwisu korzystałem raz i w sumie obyło się bez komplikacji, odebrali sprzęt naprawili i odesłali i dalej można działać
miałem okazję skorzystać z serwisu firmy HECHT po zakupie basenu z ich asortymentu, w jednym miejscu pojawiło się wybrzuszenie, zadzwoniłem do serwisu w celu pomocy ewentualnej wymiany, na szczęście nie była ona potrzebna panowie doradzili jak fachowo rozłożyć basen i na co zwrócić uwagę by problem nie wystąpił ponownie. I tak się stało do tej pory użytkujemy go na naszej działce.
Zakupiona w ubiegłym roku pilarka do tej pory nie sprawia problemów, miałem mały problem ze smarowaniem i dobraniem łańcucha, zadzwoniłem do serwisu panowie pomogli doradzili bez większych problemów. Teraz wracam po rozdrabniacz.
Serwis ok. Kupiłam leżaki i dopiero po jakimś czasie zauważyłam rozwarstwienie przy oparciu, wysłałam zapytanie do serwisu bez problemu przyjęli zgłoszenie i odebrali leżak i wymienili oparcie.
Moje wrażenia z marką hecht ogólnie pozytywne, zakup szybko realizowany, urządzenie mam od roku ( kosa spalinowa) i nie było nigdy problemów. W tym sezonie pojawił się problem z gaźnikiem zadzwoniłem do serwisu ( fakt trochę cierpliwości trzeba aczkolwiek mamy sezon letni pewnie sporo się dzieje ), Panowie miło mnie zaskoczyli odebrali urządzenie w umówionym terminie poprzez kuriera, stwierdzili że coś przekombinowałem z mieszanką (groziło to zatarciem) doradzili jaką mieszankę używać i w ramach Gwarancji wyczyścili gaźnik i odesłali urządzenie. Działa bez zarzutu. Polecam.
naprawde nie wiem skad biora sie te negatywne opinie. Na poczatku czerwca kupilam hustawke ogrodowa w Hecht i bylam bardzo zaskoczona jakoscia - nie kolibała się na boki, nie skrzypiała jak wszystkie poprzednie hustawki ktorych uzywalismy w domu. Na poczatku lipca musialam oddac ja na gwarancje bo urwal sie uchwyt od sprezyny, niestety z naszej winy po przekroczylismy dopuszczalna wage. Slyszac opinie o serwisie w hechcie bylam przerazona, ale nie taki wilk straszny jak go maluja. ;)) wszystko przebieglo sprawnie i szybko, przyjecie zgloszenia, odebranie towaru jak i rowniez naprawa. Na pewno wrocimy z mezem po kolejne meble ogrodowe gdy bedziemy budowac nasz wymarzony taras
Nie polecam pracy w Hecht firma wprowadza zmiany w postaci odpowiedzialności zbiorowej - nie zdasz tajemniczgo klienta to cała placówka ma po premii a nie tylko Ty :) Ciszę się że zakończyłem współpracę z tym cyrkiem i wam koledzy i koleżanki radzę to samo bo traktują pracownika gorzej niż psa .
Nikt w firmie Hecht Polska nie traktuje pracowników jak psa, wręcz przeciwnie warunki pracy są coraz lepsze i nadal pracujemy nad ich poprawą, a wynagrodzenia są sukcesywnie zwiększane. Premia za Tajemniczego klienta jest tylko jedną składową i nie wpływa na resztę otrzymywanego wynagrodzenia. Tajemniczy klient został wprowadzony w naszej firmie ponieważ pragniemy podnosić jakość obsługi, idąc śladem wielu innych firm, które z podobnych rozwiązań korzystają od lat.
No dobra ale jak jest tajemniczy klient to on chyba sprawdza całą placówkę za która odpowiadają wszyscy pracownicy, tak czy nie? Jak zweryfikowac że ta jedna osoba zawaliła a nie każdy po trochu?
bardzo rzadko zabierają komuś premie oczywiście możne się tak zdarzyć jeżeli pracownik ewidentnie nie przykłada się do pracy ale są to wyjątki
Pracuję w tej firmie od 10 lat POLECAM naprawdę warto. Dobre wynagrodzenie i co najważniejsze zawsze wypłacane na czas. Bardzo dobra atmosfera w pracy
Mozna zarobic tutaj wiecej niz 3,500 na rękę? W ogloszeniu jest napisane "wysokie zarobki"
Wystawiam w 100 % tylko pozytywną opinię i polecam firmę i serwis oraz maszyny. Serwis rębaka odbył się bardzo szybko i profesjonalnie za co dziękuję.
(usunięte przez administratora)
Nie rozumiem, zgodnie z regulaminem serwisu strona powstała w celu wyrażenia swojej opinii na temat danej firmy lub pracy i są to indywidualne odczucia każdego z nas.Moje opinie nie wpływają na szkodę firmy, czytając je ze zrozumieniem można wywnioskować iż opisywane przeze mnie sytuację nie dotyczy bezpośrednio firmy a osób tam pracujących i tworzących atmosferę pracy. Co do warunków jakie daje firma nie mam zastrzeżeń bo są na światowym poziomie ale czym są warunki pracy wobec czynnika ludzkiego który w głównej mierze psuje cała ta układankę.
(usunięte przez administratora)
Hecht Polska wprowadza aktualnie dużo korzystnych zmian dla pracowników. Pracujemy nad stabilizacją kadry w sklepach. Zamieszczone wcześniej informacje są nieprawdziwe, nikt w firmie nie ma „paluchy połamane”. Chcielibyśmy zaznaczyć, że osoby zamieszczające opinie w Internecie nie są anonimowe. Zawsze można wyciągnąć konsekwencje prawne wobec tych, którzy oczerniają firmę pisząc nieprawdę. Pracownik ma prawo zgłosić każdy problem do Zarządu firmy. Jeżeli nie odpowiadają pracownikowi warunki pracy może z niej zrezygnować składając wypowiedzenie.
jeżeli jest tak źle to dlaczego tam pracujesz ? zawsze możesz zmienić pracę co trzeba mieć w głowie aby pracując w firmie tak ostro ją krytykować. Pracowałem w Hecht Polska wiele lat i to jedna z lepszych firm na rynku. Pieniądze zawsze wypłacane na czas
Najgorszą rzeczą jaką zrobiłem w życiu było podjęcie pracy w tej firmie a najlepsza decyzja było złożenie wypowiedzenia. Tylko czy taka rotacja w zatrudnieniu nie daje nic do myślenia osobą zarządzającym że coś jest nie tak? Myślę że ludzie którzy tam przychodzą chcą pracować tylko są traktowani przez przełożonych jak kolejna ofiara która ma odwalić całą robotę żeby kierownik i jego kumpel mogli zabłysnąć za nie swoje zasługi.. Najgorsze w pracy jest kolesiostwo bo jak nazwać sytuację gdy kierownik sklepu wysyła grafik najpierw do swojego kumpla żeby sprawdził czy za bardzo się nie napracuje i naniósł zmiany a później wysyłają do reszty pracowników. Przede wszystkim powinno się wprowadzić gruntowne zmiany kadrowe zaczynając od sklepu bo jak będzie panowała taka atmosfera to nikt nie będzie chciał pracować tam dłużej.
Nastąpiły zmiany w sieci. Nowy menadżer wprowadza nielogiczne zmiany w firmie. Atmosfera jest katastrofalna. Pan z czech nie słucha głosu pracowników.
Pracodawca dokonuje wielu zmian związanych z planowanym rozwojem firmy. Kierownictwo zarządza spółką zgodnie z wytycznymi właścicieli.
jest dobrze chłopaki dobrze robią niech to się trzyma pozdrawiam cały hecht dobrych kierowników dobry przekaz leci pozdro !
W grupie Hecht jest teraz wiele zmian. Centrala firmy jest bardzo zainteresowana rozwojem w Polsce. Dlatego w krótkim czasie w Polsce zajdzie wiele zmian. Chcemy mieć również w Polsce zespół zadowolonych pracowników :-) .
Jakie są mocne strony pracodawcy Hecht Polska Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hecht Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hecht Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hecht Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 5 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!