Jaki jest okres rozliczeniowy w MR Clean Spółka z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Dla osób z umową o pracę wypłata jest 10tego. Przykładowo za pracę w kwietniu, przelew z wynagrodzeniem dostaniesz 10 maja. Czyli standardowo. Pozdrowionka
MR Clean Spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Osoba Sprzątająca. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?
Witam.Przepracowałam w tej firmie kilka lat,na jednym z hoteli w Wojewódzstwie Małopolskim na stanowisku-pokojowa.Zaznaczam na wstępie,że jestem byłą pracownicą tej firmy i nie mam na celu"oplucia"byłego pracodawcy,ale otworzenia przyszłym pracownikom oczów,na pewne niedorzeczne praktyki,które odbywają się w tej firmie.Pracowałam na stanowisku pokojowa przez kilka lat ,praca ciężka,na granicy ludzkiej wytrzymałości,stresogenna,pod ciągłą presją hotelu,nagminne dokładanie obowiązków przez hotel i zrzucanie ich na panie pokojowe,bez formy negocjacji i bez możliwości odmowy.Praca w niewyobrażalnych nerwach i poczuciu,ze strony kadry zarządzającej hotelu,na którym pracowałam,że z wiecznie jest"nie dobrze posprzątane",mimo tego,że ja oraz moje współpracownice starałyśmy się ponad ludzkie siły.Kompletna demotywacja do pracy. Pracowałam w wielu firmach sprzątających na różnych obiektach,przez kilka lat,ale powiem wprost,że poprzednie prace nie równały się pod względem ciężkości pracy fizycznej z pracą na hotelu w mr.cleanie.Przychodząc do tej firmy i rozpoczynając pracę,nie spodziewałam się,że jest tak ciężko,zostałam przez kilka lat,gdyż trzymały mnie tylko zarobki i wypłacalność wynagrodzeń na czas,nic więcej,a ponieważ byłam w dość skomplikowanej sytuacji,zostałam w tej firmie ponad 3 lata.Teraz wiem,że zrobiłam błąd.Wykończyłam się psychicznie i fizycznie. Praca jest nieadekwatna do wynagrodzenia i rujnowania sobie swojego zdrowia.Firma płaci 13zł na godzinę około(bo to stawka"ruchoma")...gdyż bez wiedzy pracownków zmniejszają wynagrodzenie godzinowe na mniejsze,nie informując podwładnych nawet telefonicznie,nie mówiąc już o informacji pisemnej o zmianie stawki.Pracownik dowiaduje się przez przypadek o zmianie stawki,jednakże wszyscy inni wiedzą,oprócz osoby,której to dotyczy. Następna sprawa;zmiana etatowości umowy,w chwili.odejścia z firmy i otrzymania Świadecstwa Pracy dowiedziałam się,że mój etat z 1/1 etatu został zmniejszony na 4/5etatu,bez mojej wiedzy i jakiegokolwiek poinformowania nawet telefonicznego,bądz przez e-mail,a przede wszystkim otrzymania aneksu do umowy o pracę,ze zmianą wymiaru pracy.Jest to bezprawna praktyka!Kim my jesteśmy,my pracownicy firm sprzątających(bo to nie jedna firma,która postępuje w ten sposób?).Mamy swoje prawa i pomimo samych pozytywnych opini o tej firmie,które dostrzegam od pewnego czasu,ja jednak dodaję negatywną,bo tak się nie postępuje z ludzmi,nie jesteśmy"pionkami w grze"a takimi samymi ludzmi jak zarząd tej firmy i pracownice biurowe i znamy swoje prawa i nie jesteśmy idio#ami,bo pracujemy jako osoby sprzątające.Nowym pracownikom powiem tak:nie odradzam pracy w tej firmie,jednakże myślę że warto głęboko się zastanowić,czy aby napewno jesteście tak zdesperowani i w tak trudniej sytuacji,żeby podejmować pracę w tej firmie.Do osobistych przemyśleń. Pozdrawiam. Były pracownik.
Ja miałam to samo,też nie wiedziałam o zmianie wysokości etatu,firma postępuje nie fair,nikt nas nie poinformował,dowiedziałam się przypadkiem,ma Pani rację ze wszystkim,też nie mam aneksu do umowy,nikt mnie nie informował,trzeba to zgłosić do sądu pracy,koniecznie.Jak mogę się z Panią skonraktować?ja też pracuję na terenie małopolski.
Miałam to samo co Panie,jestem jeszcze pracownikiem tej firmy,też na terenie Małopolski,ale obecnie na l4,dowiedziałam się od znajomej,która przypadkiem się dowiedziała,że od marca mamy bezwiednie zmniejszony etat!Racja,trzeba wytoczyć sprawę w pip,to bezprawne,a ludzie nie są idiotami.