Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Media markt?
Cześć Wszystkim, Widzę mnóstwo negatywnych komentarzy o tej firmie, a mam wrażenie, że jednak mijają się z prawdą, więc chce podzielić się własną opinią. Większość pracowników została zwolniona NIE bez powodu, jeśli ktoś działał na niekorzyść firmy ... nie ma innego wyjścia jak zwolnić go. Człowiek atakowany się broni, więc może stąd takie opinie Mam pozytywne odczucia na temat tej firmy, kierowniczka jest w porządku - oby większość kierowników było tak przyjaznych I bezproblemowych. Zawsze ludzie patrzą na komentarze innych i dostosowują się do tego.. Miej zawsze własne zdanie i sam sprawdź jak jest naprawdę. Z czystym sumieniem polecam pracę w Media Markt Siedlce.
Kierowniczka w porządku?:-) to chyba jakaś pomyłka.kierowniczka wynajmuje osobę żeby negatywne komentarze o niej usuwać,sama tak się uchwaliła. DLA MNIE ONA NADAJE SIE DO ZWOLNIENIA A NIE PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA.NSJPIER CB OPIPRZA ZA BYLE CO A SAMA SIEDZI I NIC NIE ROBI A JAK MOWISZ ZE SIE ZWAKNIASZ TO w tyłek WCHODZI.zajmuje się plotkami, a nie pracą.Bierze premię od sprzedaży chociaż nie nie robi i lata do Dubaju za to ,że pracownicy gwarancję sprzedają.
Zapewne sama Pani kierownik opinię taką napisała,nikt z pracowników nie napisały takiej opinni;)
Te pochwaly i te opinie to pisze chyba sama kierowniczka albo dobra przyjaciółka Pr, y lampce wina!
Sklep, który jawnie (usunięte przez administratora) klienta sprzedając uszkodzony sprzęt jako dobry. Po długiej drodze reklamacji, trwającej dwa miesiące, do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontakt tylko przez infolinię lub ogólny email, który nie przynosi żadnych efektów. Pozostaje mi droga sądowa o głupi telewizor za kwotę 1300 zł. To jest niepoważne by w dobie dzisiejszych standardów obsługi klienta mógł tak bezkarnie działać sklep i nikt nie ma na nich wpływu. Nie chcesz mieć problemów omijaj tę sieć z daleka.
Czy w Media markt występują paczki/bony świąteczne?
Czy w firmie Media markt są regularne szkolenia pracownicze?
Mnie zwolnili bez powodu. Rotacja ogromną.
Jak dobrze trzeba znać się na elektronice ? Robią szkolenia dotyczące sprzętu? Czy osobno są działy z kasą i z elektroniką ?
Niestety nie ma absolutnie żadnych szkoleń, trzeba wziąć opakowanie bądź zobaczyć na stronie internetowej opis produktu i na tym bazuje Twoja wiedza. Wymagania olbrzymie a od siebie firma i kierownictwo praktycznie zero oprócz częstego upakarzania.
Bez przyczyny nikt nie zwalnia tym bardziej, że brakuje ludzi do pracy.
Tam nie musi być przyczyny. Pan dyrektor uwielbia zwalniać i zatrudniac, bo gadki początkowe wychodzą mu najlepiej :) Widać po jakości obsługi- albo ktoś nowy, który nic nie wie bo dopiero zaczyna albo stoi ktoś z nadętą mina, bo jest nie do ruszenia bo powiązania z szefostwem :) Jakby tak dobrze policzył, to kadra wymieniana jest w 85% co rok :)
@Tymon, domyślam się, że jesteś w tych 15%, które realizują plany? Napiszesz coś więcej o atmosferze w pracy? Dzięki.
W Media Markt Siedlce Brzeska akurat bez przyczyny zwalniają.Pani kierownik tłumaczy się nie wyrobienie planów, ale to wszystko zagrywka Pani kierownik. Zatrudniają w sezonie remontowy kogo popadnie bo nie ma ludzi do sprzedaży, A jak sezon się skończy to zwalnia dowal8 takie tobie plany do wyrobienia w sezonie martwym żeby mieć pretekst.Dla mnie kierowniczka jest żałosna i jej podejście do ludzi sam fakt świadczy że w przeciągu 4lat zwolniła 700osob.pracownik tak mówił który tam pracuje .
Zacznę od tego,że pracę Media Markt Siedlce odradzam stanowczo.Zaczne ,że nie jest to wina sieciówki tylko kierownictwa ,którzy są nie kompetentni, nie wyuczeni i nie mają pojęcia o sprzedaży,zamiast zająć się sprzedażą siedzą za biurkami i za wszystkie niepowodzenia składają winę na pracowników, żeby siebie wybielić przed dyrektorem, gdy wpada na kontrolę.Głowna Pani kierownik, zamiast zająć się dobrą atmosferą w sklepie ,żeby chciało się pracować to ma swoich pupili do zbierania plotek ,gdzie później za wymysły swoich pupili ,którzy chodzą do jej biura nagminnie kłamą i wyżywa się na pracownikach za plotki i zwalnia bez podania przyczyny.Hmmm ...każdy pracownik ma plany do wyrobienia ,plus gwarancję jak nie wyrobisz planów zwalniają, masz 2 próby,a 3 zwalnia.Gdy,pracownik charuje na plany ,żeby je wyrobić, a są bardzo duże i zawyżone tak ,żeby nie otrzymać premii, A jak już wyparuje cały sklep i wyrobi plany to kierownicy dostają premię za Twoją ciężka i stresującą pracę i tak nie będą zadowoleni ponieważ wiecznie mają z czymś problem.I jak podejść do klienta kiedy taki dupowłaz kierownik na wejściu popsuje Tobie humor bo ma sam gorszy dzień.oczywiście zatrudniajaç Cb do media Markt kierownik będzie tak uprzejmy i obiecywał złote góry, ale po jakimś czasie wychodzi jak jest.Odradzam
Mało tego kierowniczka za pracę pracowników bierze premię od sprzedaży, A za sprzedane gwarancję lata do Dubaju na wycieczki, A na to wszystko pracują pracownicy A nie ona.Dupe Powiedz i cały dzień za szybką, wyjdzie po to żeby Cb popieprzyć i nic nie robi.W biedronce powinni ja zatrudnić tam kierowniczka pracuje jak zwykły pracownik
Zgadzam się z przedmówcą. Moje zamówienie było na sklepie a ja nie dostałem smsa z pinem i do tego pani przy kasie sie upierala ze to niemozluwe pokazalem jej mail to łaskawie przyznala mi racje ale to bylo jakis czas temu teraz czekam na inna przysylke juz tydzień jutro sie do nich wybiore . Moja rada nie odbierajcie zamowionego towaru w sklepie tylko lepiej wydac 8 zł wiecej a zeby bylo dostarczone do paczkomatu jakies sprzety drobnicowe typu smartfon itp. nie polecam tego sklepu w siedlcach na brzeskiej po sasiedzku jest Media Expert tam jest wszystko na czas i fachowa oraz mila i profesjonalna obsluga
Witam, jestem zwiedzona obsługa sklepu. Pan przez 45 min próbował spakować sprzęt po czym stwierdził że nie umie i są nam oddzielnie. Dodatkowo na etykiecie była informacja o funkcji tarkowania, a Pan z obsługi twierdził że tylko jest napisane i nie był w stanie stwierdzić czy ta część jest w zestawie. Gdyby nie fakt że byłam przekonana o zawartości i funkcjach sprzętu nie kupiłbym go. Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu
Obsługa porażka!! Po godzinie oczekiwania na jakiegokolwiek doradcę dowiedziałam się, że właściwie to telewizory, które mają na ekspozycji - a właśnie mnie interesowały to nie są na sprzedaż. ???? To zadam pytanie, w jakim celu one są eksponowane!!?? Już nigdy tam nie wrócę
Tandetny sprzet oddalem telewizor na gwarancje po niespelna pół roku uzytkowania gwarancja oczywiscie nie uznana(pierwsze zapytanie czy mam dodatkowa gwarancje wykupiona) serwis telewizor sprawdzl albo i nie bo oddalem w sobote a w poniedzialek w poludnie sms zeby odebrac..... oczywoscie nie polecam... dlugie oczekiwanie na obsługę
Kolejny rok i kolejne czystki :) Ledwo człowiek się zaklimatyzuje, zacznie robić wyniki a tu PYK! Wypowiedzenie... No cóż, historia lubi się powtarzać. Szkoda tylko, że w ten negatywny sposób. Nie pozdrawiam.
Myślałem, że takie rzeczy tylko w Siedlcach, lecz wertując strony z opiniami o innych marketach natknąłem się na wiele wpisów idealnie obrazujących to co się dzieje w naszym małym mieście. Oto jeden z nich: "Wchodzisz do pracy. Jesteś zachwycony- po badaniach, za które nie musisz zapłacić nawet złotówki a potem bujać się z fakturami jak w większości firm- dostajesz UMOWĘ O PRACĘ. W mniejszych miejscowościach już sam fakt umowy to wyróżnienie. A tu oprócz tego, że stajesz się pracownikiem z pełnym prawem do urlopu i chorobowego, to pracodawca daje Ci jeszcze multisporta za grosze i prywatną opiekę medyczną! A jak nie lubisz ćwiczyć, to dostajesz kartę żywieniową całkowicie za darmo, na którą co miesiąc spływa określona kwota. Wchodzisz na socjal w Twojej nowej, pracowniczej koszuli, z identyfikatorem "uczę się" i tu kolejne zaskoczenie- fotele do odpoczynku, często piłkarzyki lub konsola, telewizor i zawsze świeże owoce da pracowników, dostęp do wody butelkowanej przez cały rok (a nie tylko w upały), zmywarka, mikrofala. Myślisz sobie "jestem w bajce!". I idziesz na dział. Tam ktoś ma Ci pomóc- w praktyce wygląda to tak, ze logujesz się do systemu i biegniesz sprzedawać. Nie istotne jest to, ze Twoja wiedza na temat asortymentu jest znikoma- kierownictwo powie Ci, ze dostajesz przecież multum szkoleń przez internet. I byłoby miło, gdybyś zajrzał do nich w domu, bo w pracy... szkoda czasu. No to się jarasz tym wszystkim, słuchasz kolegów, którzy sprzedają dodatkowe gwarancje, power service i dodatkowe usługi. Na początku i Tobie się udaje, a potem... posucha. I tu zaczynają się schody. Masz rozmowy z kierownikiem (najlepiej co tydzień jak nie masz wyników), Kierownikiem Sprzedaży a na końcu- nawet z samym Dyrektorem. I nie myśl sobie, że ktoś będzie na Ciebie krzyczał... O nie, nie, nie. Mobbing w tej firmie jest bardzo dyskretny. Odpowiadasz na pytania: "jak myślisz? Co jeszcze możesz zrobić? Uważasz, że dlaczego Twoje wyniki odbiegają tak bardzo od najlepszych? Co jeszcze możesz zrobić?" i składasz obietnice. Nie mas poprawy? Rozmowa od nowa: dlaczego?! Dlaczego?! Czujesz się jak wyżymany przez maszynkę. a to dopiero początek. Zaczynasz obserwować wrogość wobec siebie- ledwie zauważalną, ale na tyle odczuwalną, że samo spojrzenie kierownika czy KS wywołuje u Ciebie gęsią skórkę. Robisz wszystko, żeby było dobrze, ale i tak jest źle- a to dziura na półce, a to złe ułożenie, a to kurz leży. I słyszysz, że tyle rozmów było przeprowadzonych a poprawy zero. Poprawiłeś gwarancje? A co z Orange?! Sprzedałeś Orange? A co z power service?! I tak w kółko Macieju... Masz szkolenia, na których mówią Ci, że możesz wszystko. Że sprzedajesz klientom to, o czym marzą (chociaż jeszcze o tym nie wiedzą). Jeżeli sam w to wierzysz- jest ok. Ale powiedz tylko, że coś jest nieopłacalne... I nie daj się zwodzić słowom, że kadra zarządzająca lubi, gdy ktoś ma swoje zdanie. To tak naprawdę pierwszy gwóźdź do trumny. Noooo, chyba że jesteś ulubieńcem kierownictwa- wtedy wszystko Ci wolno! ulubieńcy jednak muszą stale donosić nowe plotki, opowiadać coraz to nowe historie o kolegach, spisywać kto, gdzie, kiedy, z kim i ile czas i potem fakty te przedstawiać dalej. Szybko masz szansę dzięki temu na awans i podwyżkę- 200 zł. Taka sama sytuacja jest na kasach, tylko tam musisz klientów bajerować, żeby podali swój numer telefonu a najlepiej kupili jakiś świetny produkt w świetnej cenie, który w MM w promocji jest droższy od cen regularnych w innych sklepach. I ciesz się z Multisporta w portfelu, bo gwarantuję, że po awansie 9a często i przed nim), nie będziesz miał siły na siłownię czy basen. Chorować też nie powinieneś, bo każde zwolnienie lekarskie jest źle odbierane. I pamiętaj- zazwyczaj idąc na urlop wychodzi jaki jesteś zły, bo jak Cię nie ma to nie możesz się bronić. Praca W MSHP to jak karuzela. Kręci Ci się w głowie od nadmiaru pracy, masz dość emocji, czujesz się jak dureń a kadra zarządzająca ma Cię za (usunięte przez administratora) Dostajesz premie, ale z miesiąca na miesiąc jest coraz trudniej ją wyrobić, a jak jakiś parametr idzie łatwo- to zmieniają się zasady premiowania. Pracujesz najczęściej po 12 h, ale jest też mniej. Tylko nie myśl sobie, że przyjdziesz na 9 i o 17 wyjdziesz. Owszem- zaczniesz o 12 ale będziesz siedział do 21, a w grudniu nawet dłużej. Wszystko dla klientów! A i tak będą Ci liczyć, ilu klientów wyszło bez zakupów i będziesz się tłumaczył, dlaczego tak mało sprzedałeś. I pamiętaj- w tej firmie zawsze ktoś musi być na celowniku. Jak uda Ci się wybronić- wezmą się za twojego kolegę. Ale w końcu i na Ciebie przyjdzie pora. Większość Dyrektorów to zarozumiałe b..., którzy widzą tylko czubek swojego nosa. Piszę większość, ponieważ jest ta garstka szalenie kompetentnych i inteligentnych... szkoda, że tylko garstka."
To, co napisałeś, nasuwa wiele pytań, jednak cały opis pracy w tej firmie, który tu stworzyłeś, skłania do myślenia, iż praca w Media Markt jest wymagająca i nie dla każdego. Całościowo Twoja opinia jest negatywna, jednak chciałabym, by i inni pracownicy Media Markt mogli ustosunkować się do tego, co zostało tu poruszone. Czy sytuacje, jakie wymienił @Zainspirowany są dla innych pracowników firmy równie uciążliwe? A może macie inne zdanie?
Dziadostwo pierwszego sortu nie dość że płacisz za usługę podłączenia sprzetu to instalator informuje że że musisz kupić sobie kostkę lub gniazdo podłączeniwe żenada
(usunięte przez administratora)
W koncu głośno ktos powiedzial. Ciekawe tylko co to da. Centrala juz dawno powinna wiedzieć. Wspulczuje pracownikom. Ta praca to porarzka.
A co to za cenzura? niewygodnie informacje?
Jak aktualnie przedstawia się sytuacja w Media markt w Siedlcach? Chętnie dowiem się, jakie widzicie plusy i minusy pracy w tym miejscu. Czy firma prowadzi obecnie jakieś ciekawe rekrutacje? Polecilibyście aplikować do pracy w Media markt? Gorąco zachęcam do dodawania swoich opinii!
Zachęcam osoby, które są zatrudnione w Media markt o opisanie nowej atmosfery panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki pracy? Czy pracodawca organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Nic się nie zmieniło. Atmosfera na pieńku... Strach przed stracą pracy ten sam. (usunięte przez administratora). Mimo spełniania targetów i 100% zaangażowania w pracę każdy się boi. Dziwna polityka "Góry" dlatego jest to praca dorywcza .. Osobiście uciekam z tej firmy jak znajdę coś lepszego.. Pozdrawiam i odradzam.
@Pracownik, a długo już pracujesz w Media markt? Jest jakiś socjal dla pracowników w tej firmie? @Pracownica, co masz na myśli pisząc o dziwnej polityce "Góry"? Jakie widzisz plusy i minusy pracy w tym miejscu? @Alibana, poleciłbyś aplikować do pracy w Media markt w Siedlcach?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media markt?
Zobacz opinie na temat firmy Media markt tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.