Poszukiwanie nowej, lepszej pracy warto rozpocząć od odpowiedzi na kilka ważnych pytań. Dzięki temu zyskasz pewność, czego szukasz i gdzie chciałbyś być za jakiś czas.
JAKI JEST TWÓJ CEL?
Co chciałbyś osiągnąć w życiu? Kim chciałbyś być? Co jest dla ciebie najważniejszą rzeczą, którą chciałbyś robić w przyszłości? Jaki jest Twój wymarzony zawód? Jak widzisz siebie za pięć lub dziesięć lat?
JAKIE MASZ ZAINTERESOWANIA?
Co lubisz robić? Jakiego typu sytuacje i zadania motywują cię do działania? W jakim kierunku chciałbyś się rozwijać?
CZY ZNASZ SWOJE ZDOLNOŚCI?
Jakie umiejętności posiadasz? W czym jesteś dobry? Czy masz zdolności przywódcze i potrafisz kierować zespołem? Czy umiesz efektywnie rozwiązywać problemy? Szybko adaptujesz się do zmian, łatwo nawiązujesz kontakty? Czy potrafisz pracować w stresie?
CZY UMIESZ POKRESLIĆ SWOJE KOMPETENCJE?
Jakie posiadasz wykształcenie i w jakiej dziedzinie? Które programy komputerowe obsługujesz? Jakie języki obce znasz i w jakim stopniu? Czy posiadasz certyfikaty potwierdzające Twoje umiejętności?
JAKIMI WARTOŚCIAMI SIĘ KIERUJESZ?
Co jest dla ciebie najważniejsze? Jakie wartości wyznajesz? Jakimi zasadami kierujesz się w życiu? Z czego nie mógłbyś zrezygnować? Co cenisz w szczególności?
CZY MASZ WYOBRAŻENIE IDEALNEGO MIEJSCA PRACY?
Wolisz pracować w dużej czy małej firmie? W domu czy poza nim? Czy chciałbyś mieć kontakt z klientami? Lepiej się czujesz pracując samodzielnie czy w zespole? Czy jesteś gotowy podróżować? Co cię motywuje do pracy?
Teraz już lepiej wiesz, czego szukasz. Sprawdź zatem nasze oferty pracy! Może wśród nich jest ta szyta na Twoją miarę…